Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cuz draci, kukněte tady na toto :
http://aukro.cz/item808083621.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 21:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo na tyhle svíčky jsem narazil v Chrudimi mají jich tam docela dost a prej jim pořád choděj a jedna stojí 10kč...akorát že maj jen ty 14-5
Datum: 09. listopadu 2009 21:02
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 no...muzeme bejt radi za ne  az se ty levny prodaj tak jiny nez tyhle nebudou ale sou jednou tak drahy jak tady u me v plzni na burze
Datum: 09. listopadu 2009 19:20
 dobre sviečky tam sa -50 + 120 C furt to štartuje tie nave stoja za 1/2dg pľuvanca
Datum: 09. listopadu 2009 19:14
 takže ty co prodávaj na tom aukru sou drahy,,?
Datum: 09. listopadu 2009 19:03
 http://bikepics.com/jawa/jawa50/66/pics.asp tu co mam v tej galerii PAL super n7 tak ti bezne kupuju na automoto burze za 25,-a ty co mas ty tak ty za 35,-tam ma toho stosi ten typek
Datum: 09. listopadu 2009 19:01
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 15:57
 jo a svetelnou vystrahou myslim ten "svetelnej klakson" nebo jak se tomu rika
Datum: 09. listopadu 2009 15:57
 jo zetka je s originalnim zapalkem ne VAPE
Datum: 09. listopadu 2009 15:34
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 zdar.U jawa dandy 50 mi neblikaj blinkry:jednou blikne a pak sviti,baterka nová,a jestli to je přerušovač tak jak ho poznám resp.jak vypadá,mám to teť koupeny a ten dobrák všecko zalepil černou páskou
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 9:53
 zdarec. mam čízu 250/471 a slyšel jsem že někde prodávají celej svazek elektroinstalace. nevíte někdo kde by to mohli prodávat?? díky za odpověď čus: )
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 9:07
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 čau draci,
mam čz 175 a chtěl bych to předělat na zapalování z pio.Neztratim tim výkon a je to těžké udělat?
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 11:52
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 A nebo aspon nákres s rozměrama....
Datum: 10. listopadu 2009 11:52
 A nemáte někdo foto toho mezikusu?Děkuji...
Datum: 10. listopadu 2009 11:49
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Tvá odpověď je ,,systém Microsoft,, ... Odpověď je věcně správně ale úplně naho...
Datum: 09. listopadu 2009 19:50
 má to takový primitivní tyristor a je to bezkontakt
Datum: 09. listopadu 2009 12:53
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Neznám zapalko babety. Když by jsi měl k ruce schéma podívám se na to. Podle mě to je záměr realizovaný elektronicky.
Datum: 09. listopadu 2009 7:01
 CHONG: a proč se zapalko z babety 207 nedostane přes 6tis otáček?
Datum: 09. listopadu 2009 0:27
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 Vřelé dík
Datum: 08. listopadu 2009 21:05
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Obecně platí že výkon zapalování má zanedbatelný vliv na výkon motoru. Jediné co platí že musí spolehlivě zapálit směs v celém rozsahu otáček motoru. Tedy pokud od určitých otáček jiskra slábne funguje zapalování jako omezovač otáček. Vzhledem k tomu že tvůj motor i pionýří pracuje zhruba ve stejném rozsahu otáček, nemůže se stát že by pionýří ,,nestíhalo,, zapalovat. Takže OK, výkon neztratíš.
Datum: 08. listopadu 2009 21:03
Jméno: bris-K
IP: uživatel7863
 složite to zas tak moc neni ale nejhorší je si vymyslet a udělat mezikus který ti bude držet stator - ale až ho budeš mět tak je to potom už hračka
Datum: 08. listopadu 2009 20:49
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 Draci prosim vas kde sezenu schema na zapojeni elektriky na 555 dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 0:30
 chong: vyráběl to manet ale manet to uplně není, není to ani jawa, pod značkou jawa se to nedobrovolně prodávalo a PS (Považské Strojíry) za to logo musely jawě platit. takže je to spíš značka PS (považské strojírny), proto já nikdy nepoužívám označení jawa, ale používám pio (pionýr), protože takhle se to oficiálně jmenuje
Datum: 09. listopadu 2009 0:30
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Dotazy tohodle typu mě vždycky pobaví... když jsi dokázal najít stránky fichtlkrámku, udivuje mě že nedokážeš najít schéma elektroinstalace tvojí motorky. Internet je jich plnej. Ale jestli neumíš pracovat s internetem, napiš papírovej dopis do Jawy. Jejich archiv Ti jistě pošle ofocené schéma. Ale bacha, ačkoli se tahle motorka jmenuje Jawa, vyráběla jí fabrika na slovensku se jménem Manet... Tak aby tě to nemátlo
Datum: 08. listopadu 2009 21:23
Jméno: hh
IP: uživatel7625
Datum: 08. listopadu 2009 20:25
Jméno: tommy
IP: uživatel7874
 ahoj,chtěl bych dát na mustanga silnější,nebo modernější žárovku dopředu.dělá se něco,nebo musí být jiná patice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Denzilecku, tvoje rada ukazuje tvé elementární neznalosti z oboru... inu osvětlím ti něco co ti nedochází.. tak za prvé, jádro zapalovacího (a ostatních) pólu dokáže přenést (nebo naakumulovat) jen určité množství energie. Funguje jako koncentrátor magnetických siločar a v okrajových částech dál od jádra už siločáry poměrně dost řídnou. Přivinutí dalších závitů už tedy má na vrcholu cívky menší přídavek výkonu, plus to narážení na možnost sycení jádra. Věř mi že ty kdo navrhovali systém zapalování využili maximu co bylo v provozních podmínkách možné ze zapalka získat a jistě k tomu měli profi měřící vybavení a znalosti. Takže jistě tvůj subjektivní dojem je úžasnej, ale s realitou nemá nic společného a podobné rady nikomu nedávej, protože po zmrvení zapalovacího pólu bude na tvojí radu nucenej onen chudák vypláznou prachy a poštovný za novej pól. Ikdby ale platilo co píšeš a získal jsi nějakej ten watík navrch, tak vzhledem k principu střídavého proudu se využívá k náboji pro zapálení směsi poslední 1/6 energie z celé otáčky.. tudíž i tvůj přínos bude jen 1/6 z celkového výkonu a to není až tolik,aby bylo pozorovatelné zlepšení.
Datum: 08. listopadu 2009 21:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Primotej si raz dva zavity na kazdou civku.Troooosku to pomuze  za praskly zarovky nerucim  Jinak tohle sem udelal ze zapalovai ale celou sem ji previnul a pak to jde tak po masle...Alektrody dam 3 mm od sebe a porad tam je jiskra...
Datum: 08. listopadu 2009 21:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Modernější je halogenová. Větší účinnost (víc energie se přemění ve světlo, méně v teplo) a vyšší teplota světla, tedy více bělejší světlo. Problém je že aby dobře halogenový efekt uvnitř žárovky fungoval, je třeba poměrně stabilních podmínek co se týká napájení a to splňuje pouze bateriové zálohování, což je bez speciálních úprav na pionýru nemožné. Můžeš tam fláknout Halogenku, bude to svítit lépe, ale asi budeš zklamaný životností. Halogenka se dá sehnat i v provedení 25W/6V v patici Ba20d. Vyrábí je firma BOSMA a jsou krapátek dražší než klasická sférická žárovka. Zároveň si je potřeba dát majzla na velikost skla, aby nebylo příliš vysoké e nebránilo zasunutí do paraboly opřením o sklo reflektoru. Slyšel jsem že takový model existuje.
Datum: 08. listopadu 2009 21:10
Jméno: bris-K
IP: uživatel7863
 silnějši si tam dát můžeš ale bude ti to svitit ještě hůř pač 30W alternator ti neutáhne 100W žárovku to da rozum ne ?
Datum: 08. listopadu 2009 20:18
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 nehc tam to co tam je  sviti dobre
Datum: 08. listopadu 2009 20:04
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci nevite proc mi na tachaci nefunguje pocitani km ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:31
Jméno: hujer
IP: uživatel8099
 nemaš tam lanko
Datum: 20. prosince 2009 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel7880
 chong: Ale skus se podivat,jake rubriky tu jsou?? Kolikrat chces vlozit nejakou zajimavou vec,nebo neco a neni kategorie.......ja takovyhle veci davam do rubriky pokec,protoze vhodnejsi nenacházim.......ja bych ten tachometr asi taky dal do elektra......ono je to v podstate jedno kam to das,hlavne ze je to videt......
Datum: 09. listopadu 2009 12:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Tím že píšeš do rubriky ,,Elektrika/Elektro,, takovejhle dotaz, jsi sám proti sobě... Každej jsme totiž zaměřenej nejvíc na jeden obor kolem motorek. Moje specializace je elektro, takže nečtu jiné než elektrodotazy. Určitě je ti nějakej specialista na věci kolem tachometrů, ale ten jistě elektrodotazy nečte, tím spíš že se dá zapnout filtr pro určitý typ dotazů... Jinými slovy, není to až tak jedno jak to na první pohled vypadá fláknout k dotazu jakoukoli rubriku
Datum: 08. listopadu 2009 21:15
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 všechno jde když se chce  záleží na tom co se rozbilo... a to bez otevření nezjistíš... a po otevření už ten tacháč nikdy nebude vypadat jako dřív...navíc ten strojek je dost náchylnej na jakýkoli poškození při vyndavání...jako řešení bych spíš viděl koupit nějakej novej nebo použitej funkční...
Datum: 08. listopadu 2009 21:01
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 a de to opravit ?
Datum: 08. listopadu 2009 20:09
 to asi bude závada v tachometru je tam ozubené kolečko které točí takovou vívrtkou tak to můze bej špatný a nebo pak je chyba
v přecvakávání čísel.
Datum: 08. listopadu 2009 18:50
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi jaky doporucujete svicky na tuhle zimu ? brisk n14 , n 15 , n17 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 18:55
 to mustang23GT:n17c je tepla svicka a n 14 c je studena
Datum: 08. listopadu 2009 18:55
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 n17c je studená svíčka na zimu a n15c je na léto já jezdim studený palky celej rok a chytá na drc
Datum: 08. listopadu 2009 18:53
 n15 je takovej univerzál ale jestli budou velký mrazy tak tam dej n17
Datum: 08. listopadu 2009 18:51
 hele mam jawa mustang a jezdim na svíčku n 15 c a chytá na převal i když je už asi trochu přidřenej.
Datum: 08. listopadu 2009 18:46
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 hale mastungu na nneco sem te ptal ? n14 je tepla nebo jak je to ?M
Datum: 08. listopadu 2009 18:40
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 to se musís dívat na počasí
Datum: 08. listopadu 2009 18:37
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 cao chlapi, mam blbej dotaz ale potrebuju to vedet musim natahnout novou elektriku na 555 no a potrebuju vedet kde vemu ty draty dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Kupuju dráty normálně v autodílech v ceně 6 až 8kč za metr. Na prodlužovačky a podobně kravský rady se vykašli. Nenarveš to do bužírky, hlavně když budeš potřebovat do bužírky narvat víc jak tři žíly
Datum: 08. listopadu 2009 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vykuchej je tatkoj z auta  né to né ale ty z auta jsou dobrý ted kámoš rozebíral fiata tak mi nechal celou elektriku z toho takže mám drátů na 5 pionýrů
Datum: 08. listopadu 2009 18:15
 Nemusíš nic kupovat. Jestli doma máš nějakou starou prodlužovačku nebo nějaký tří žílový kabel tak si odstřihni konec a máš to. Já to mám taky tak.
Datum: 08. listopadu 2009 15:17
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
Datum: 08. listopadu 2009 12:45
 cus potreboval bych poradit chci si das svetlo jen do predu a chtel bych nejakej omezovac staci tam dat odpor? a kolika watovej? dik specha
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Doplnil bych odborníka ,,péro,, ... Ta žárovka to MOŽNÁ vydrží... A ještě záleží na tom, jestli máš 20W záapalko nebo 30W. U třicetivatového dojde v případě že máš zapalko OK k přetěžování žárovky a následnému častějšímu přepalování vlákna, když tu zadní odpojíš, u 20W je to fuk, protože u toho má zadní žárovka vlastní napájecí okruh.
Datum: 08. listopadu 2009 21:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic tam nedávej ta žárovka to vydrží
Datum: 08. listopadu 2009 18:17
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 ahoj chongu ...postavil jsem si tvoje bezkontatktni zapalovani a jak je u me zvykem ...nefunguje ...jediny co vim je , ze kdyz se dotknu kostry tyrystoru tak me to da ranu .. nevíš co se mohlo stát poprípadě kde mam merit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 20:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Já tam používám TIC106N, pokud jsi použil TIC126N tak to by zatlumení mělo být výrazně menší (větším odporem), protože můj model se budí 0,2mA a ten Tvůj 20mA a to je destkrát vyšším proudem. Hm, teď mi došlo že píšeš o LightCDI. No tak takhle... mezi výstup zapalka a vývod 15 indučky zapojíš konenzátor. Vývod č.1 indučky spojíš s kostrou. Předpokládám že zapalovací pól máš připojenej přes trafo do vstupní svorkovnice zapalka a unašeč s magnetem je vystavenej proti snímači tak, aby mezera mezi snímačem a magnetem byla hodně malá. Já dávám tak do 0,5mm . Nejdřív začni tak, že zkratuj vývody snímací cívky drátovou propojkou. Jde to nad tišťákem. Tím snímač vyřadíš z funkce. Další měření děláš při vyšroubované svíčce z hlavy, aby jsi se nepřetahoval s motorem. Připojíš ručkový (ne digitál) voltmetr na vývod zapalka (faston) a druhej měřící vývod voltmetru na kostru motorky. Rozsah samozřejmě nejméně na 300V stejnosměrných. Prudce šlápneš na startpáku a vysleduj jestli ručka voltmetru překoná 100V. Nejlépe do 150V. V tu chvíli máš otestováno že pól, nebo kombinace pól + trafo je OK a jejich výkon je schopnej zažehnout výboj mezi elektrodami svíčky. Pak vyhoď tu zkratovací propojku na snímači a nahraď ho odporem 330 ohmů. Já neosadil původní odpor a nejdřív to testoval s odpory co jsem letoval na vývody snímače jak je má těsně nad tišťákem. Aspoň jsem nemusel při každém testu vyndavat tišťák. Jde o to, že když bude zatlumení malé, tak bude brát rušení od rotoru a bude pálit vícekrát za otáčku a když zatlumení přeženeš, tak zatlumíš signál moc a on nemá sílu spustit tyristor. Tady prostě musíš laborovat, protože jakou velikost zvolit záleží na síle magnetu unašeče, citlivosti tyristoru a mezeře mezi magnetem a snímačem... tím spíš že jsi použil jinej tyristor  . Jinak mail mám na svém webu
Datum: 09. listopadu 2009 20:38
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Ještě mě napadlo ... ty jsi taky psal že musí být mnohem větší zatlumení ...já jsem dal ale 22Ohm ... může to být tím ?
Datum: 09. listopadu 2009 17:28
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Čau ...tyrystor jsem zvolil TIC126N narozdíl od tvé 106 pač jsem četl diskusi kde jsi ríkal ze by126 byla lepší ...a kam ti mám poslat fotky ?
Datum: 09. listopadu 2009 17:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Jo a pošli také fotky, Ze strany spojů, abych to mohl prohlédnout, atkže raději dost detail a zvrchu taky... Lepší by to bylo mít v ruce, ale takhle to aspoň zkusím skouknout na vlasové zkraty.
Datum: 08. listopadu 2009 21:46
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Zdar a sílu. Podle toho co píšeš, to vypadá že ti z nějakého důvodu nepálí tyristor. Že to vyrábí vysoké napětí je dobrej základ abys to rozdejchal. Je potřeba změřit velikost vysokého napětí. To se změří, když KL uzemníš na GND a při prřipojené indučce na vývod 15 (a druhém konci indučky č 1 také spojeném na GND) změříš na prostřední noze tyristoru voltmetrem napětí. Bacha abys nezkratoval měřákem haksnu tyristoru na jeho GATE, tím ho spolehlivě zabiješ, tak to napětí změř někde poblíž na stajném uzlu. Zajímá mě jakej tam máš Tyristor...
Datum: 08. listopadu 2009 21:44
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 12:51
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Datum: 08. listopadu 2009 12:51
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zadni ně svity hodně a predni vubec a newim proč
Datum: 08. listopadu 2009 12:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Světelné cívky bez drátu jsou samostatné .V el.schématu jsou přední světlo a zadní světlo oddělené. Cívka s drátem se propojuje
s druhou světelnou cívkou a ve schematu je zadní světlo napojené na vlákna předního světla .Viz el. schema na http://www.sesa-moto.cz
Datum: 08. listopadu 2009 10:42
 ten zatočeny drat přide priletovat na vystup te druhe světelné cívky
Datum: 08. listopadu 2009 10:04
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak normalne daj srubek to teho zatoceneho dratu abi to mnelo kostru ne?a kabl to svetla ti pujde zas s teho vivodu natu samicu ne?
Datum: 07. listopadu 2009 21:51
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Datum: 07. listopadu 2009 20:51
 zdravim předni světlo u fichtla je na střidavej proud že? jo a je tu prosím nějakej ochotnej člověk kterej by mi popsal nebo nějak vysvětlil jak zapojit na fichtlu eletriku na přednim světle?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 19:12
 tak natáhni kabel od světelných cívek(ty 2 propojené)do vypínače v masce.podívej se na ten vypínač dej ho do polohy na světla a najdi piny které jsou propojeny. na jednu stranu ten kabel a na druhou kabel na zadní světlo dohromady s předchozím příspěvkem
Datum: 07. listopadu 2009 19:12
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 no jo jenže ta eletrika není natáhlá
Datum: 07. listopadu 2009 19:05
 z vypínače v masce jde červený kabel do přepínače na řídítkách na prostrední pin.z krajních pinů jdou 2 modré na patici žárovky 56a dálkové a 56b tlumené.možná z patice ještě kostra jak u koho
Datum: 07. listopadu 2009 18:58
Jméno: 350
IP: uživatel7854
 zdar.... jaky davate do 350tky panelky svicky a jake jsou podle vas nejlepsi ...dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 8:57
Jméno: Freitr
IP: uživatel7743
 PAL
Datum: 08. listopadu 2009 8:57
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 NGK
Datum: 07. listopadu 2009 19:06
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 brisk N 15C
Datum: 07. listopadu 2009 18:56
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 Cau draci vite jak jsou ty dve cisla na dratky do svetla myslim ze je to 56 a 57 ktere je dalkove a ktere potkavaci ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 19:01
 56a je dálkové a 56b je tlumené
Datum: 07. listopadu 2009 19:01
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Pokud je dvou polohová, tak je tam jen 56, u tří polohové to je jak říká ceZetak. 56a je tlumené a 56b je dálkové.
Datum: 07. listopadu 2009 18:56
 je tam 56 a 58. 58 jesou obrysovky, pak je 56 a ten se delí na 56a a 56b. ale nevzpomenu si které je dálkové a které tlumené, musel bych vyhrabat papíry ze školy...
Datum: 07. listopadu 2009 18:45
Jméno: sagosek
IP: uživatel5570
 Čau, scháním dvoupístkový přední brzdič na kotoučovou brzdu, stačí mi samotný, když bude i s pumpou a hadicí tak se zlobit nebudu  Nemáte někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 16:28
 Zdravim,myslite,že bude halogenka 6V 35W svítit lépe než klasická žárovka 6V 35W?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 20:41
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi taky se vam tak v tyhle zime spatne startuje nebo to je svickou spatnou ale jak se to zahreje tak to de hned ?jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 16:47
 Mě vždy na první pokus. Mám svíčku N7Y.
Datum: 07. listopadu 2009 16:47
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec mam propjit Světelné cívky když mam stejni cívky a mam prední světlo 25w a zadní 5 w nesta ne se neco stym dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 18:44
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 07. listopadu 2009 18:44
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a ty to maš taky tak to propojeni
Datum: 06. listopadu 2009 17:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 musis je propojit
Datum: 06. listopadu 2009 16:32
|



|