slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  196  197  198  199  200  201  202  203  204  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Peťán      IP: uživatel6741    
Čus, pomohl by mi někdo jak zapojit zapalko z motorové pily do pincka? Předem děkuji za všechny rady a vaši pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi nebude problém v zapojení ale spíš budeš mít problém s nastavením
 
 
Datum: 19. července 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más zapalko z motorovej pily tak nemusis nic zapojit len vypinac :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más zapalko z motorovej pyli tak nemusis nic zapojit len vypinac :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: metodej      IP: uživatel6728    
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: Kolerckasdf      IP: uživatel5633    
Cena je normalni,bych s nenormalitou hledal problem u toho kdo se pta....A ty fojtoslave na aukru to bylo jen jednou a ja bych ten kdo to vydrazil ale prodejce si udelal pravo na predcasny ukonceni tkaze nic z toho nebylo...
 
 
Datum: 19. července 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
no mě se to zas tak drahý nezdá sice nevím jak to jede ale navaření je drahý,karbec stojí kolem 1850kč klapka+doměček taky něco stojí a ta úprava vložky je taky celkem drahá takže předražený se mi to nezdá ale souhlasím ze standou těch kanálků je tam hodně odladit to bude asi práce.
 
 
Datum: 17. července 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase ste koukám všichni chytrý jak rádia....jedinej standa ví o čem mluví....:-D Ale to je jedno....
 
 
Datum: 17. července 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6726    
me se ten valec nelibi.....klapka,hodne kanálů,hodne řešení.... kazdej vidi klapku a myslí,co to neni za valec:-D:-D:-D a cena.....Je to drazsi no.........treba si to kupce najde..... nejvetsi sila a krasa je v jednoduchosti.....proto ja bych preferoval rozvod pístem......
 
 
Datum: 17. července 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
ty zebra sou teda dost hnusne vavarena ti odleti kamen od kola a vyxlame ti to pulku zeber kdyz rikal ze se mu 2 ulomila a nebo to sem tam nekdo polozi i to se stava takze bude mitt oholeni :-D:-D
 
 
Datum: 17. července 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vole víš co vůbec stojí navaření žeber.... nic levné. a karbec taky dost stojí.
 
 
Datum: 17. července 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zaleží jak jede, jinak s kolinkem, dell ortem 20, filtrem.... to zas tak obrovská cena neni
 
 
Datum: 17. července 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, kkt, to sem viděl na aukru, to někdo koupil a zjistil, že nejede :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3897    
Zdar draci hele mam problem minule sem tu psal ze mi fichtl nemuze hodit za boha jiskru ,tak sem si objednal uplně nové zapalování jedná se o stator jak tam jsou ulozeny 3 cívky.Nasadil sem to tam vsechno uz je vporadku a furt nic uz si nevim fag rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel6742    
a nemáš v háji třeba fajfku ?..skus jestli to probíhá fajfkou ?
 
 
Datum: 18. července 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1818    
A máš dobře předctich? kostru? indučku? Mě to tedy dělá, při tom předctihu, sešteluji a jede.
 
 
Datum: 17. července 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasická chyba neznalých. nemáš blbě poskládané papírové podložky u kladívka? a jště je možnost že máš KO indučku
 
 
Datum: 17. července 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel1386    
Zdravim, prosímvás mám takovej problém na mojí ČZ 125 t, měl sem tam původně svíčku, na kterou to jezdilo tak týden, tak sem to vyměnil, protože ta původní byla černá jak uhel, a jiskru už vůbec neházela, tak tam dám jinou, za týden to samý, tak tam dám úplně novou a co se nestalo, za pár dní zase, svíčka úplně zničená, jiskru ještě chvíli házela, ale takovou žlutou a někde úplně vedle a pak už nic neházela.Nevíte někdo co to může způsobovat, že u toho takhle odchází svíčky?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc bohatá směs
 
 
Datum: 17. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
čau nevíte čím to muže být když jedu z pinckem tak 15 minut a pak už to nenastartuju? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1818    
Ano souhlasím, je to cívkou nebo kondíkem, při zahřátí to pak nechce chytat.Začni tím kondíkem je levnější. Ta svíčka je blbost a karburátor taky tohle je jedna z častých závad.
 
 
Datum: 17. července 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupil bych studenější svíčku a seřídil bych si karbec....jehlu a hladinu....
 
 
Datum: 17. července 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svicku bych dal spis studenejsi
 
 
Datum: 17. července 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: mtb      IP: uživatel4226    
Jako že ti nechytá když je zahřátý? Zkus dát teplejší svíčku
 
 
Datum: 17. července 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: 150      IP: uživatel1386    
cívka, možná i kondensátor
 
 
Datum: 17. července 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: komoooooooo      IP: uživatel1723    
čau může špatný kondenzátor způsobovat to že to za tepla hrozně špatně chytá a až po 10 metreh roztláčení to chytne jináč karbec a předstih OK jede docela dobře svíčka je nová a zkoušel jsem i jinou a pořád stejný a molhi by to děloat i kladívka??když nastavím malej odtrh tak to střílí do výfuku (samozřejmě když šteluju odtrh tak i předstih) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1818    
Tak je to na tuty indučka nebo kondenzátor, karburátor a svíčka fakt neee a kroužky fuj hloupost!!!! A co se týče toho střílení špatný předctih, nedokonale to spaluji a i ta směs by mohla být možná a mooožná i svíčka,ale pokud to dělá jen při tom štelování tak si to špatě sešteloval.
 
 
Datum: 17. července 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: komoooooooo      IP: uživatel1723    
no ještě jsem dával nové kroužky tak jestli to bude tím..nevím jestli si třeba pořádně sednou a pak to bude i líp chytat ..zatím mám najeto tak 100km
 
 
Datum: 16. července 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kondenzátor by to také mohl dělat. Dobrý je mít kondenzátor a indukčku náhradní, aby jsi to mohl při takových problech hned vyzkoušet.
 
 
Datum: 16. července 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tipoval bych to na bohatou směs nebo rozštelovaný zapalování.
 
 
Datum: 16. července 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Kalahari570 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim! Mam mustanga a nedava mi jiskru. Svicka je v poradku, fajka tez..Mam podozreni na indukcku. No neviem to dokazat. Neni na to naka finta jak to zmerit? Nebo ci je dobre magneto. Sem bezradnej. Prosim poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: kalahari570      IP: uživatel6723    
prerusovac je v pohode, kontroloval som skratomerom, tak fakt uz neviem, zeby kondenzator?
 
 
Datum: 17. července 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus hele to me delalo taky on ten sroubek co ti drzí kladivko kostri musis se v tom postourat aby se to nedotykalo toho kovoviho drzacku na kladivko :-)
 
 
Datum: 16. července 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: hvd      IP: uživatel6711    
Cau draci kdyz bych si chtel koupit bezkontaktni zapalko tak bych potreboval nutne stroboskop co..?Dalo by se to naladit nak bez toho..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6720    
ja te chapu,jestli oni,to nevím:-D:-D ono je tezky ladit bezkontakt kdyz ani neumi seridit obyc zapalovani,jako kazdej vesnickej balík příborovym nožem(tvoje rčení:-D):-D
 
 
Datum: 16. července 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Doplním standu, v případě unášeného magnetu může zapalko reagovat na příchozí, nebo dochozí hranu. V našem případě, viděno stroboskopem to bulo na hranu magnetu a hranu snímací cívky ve chvíli kdy se zakrývaly hrany při opouštění zákrytu magnetu s jádrem cívky... kua jak to napsat jednoduše? :-D
 
 
Datum: 16. července 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6717    
myslím že metodou pokus/omyl to bude nejlepsi......hlavne jak chces napoprve ladit predstih stroboskopem,kdyz ani nevis,na jakej predstih,ti to nejlip jede???? normalka si zafixujes pist na rekneme 1.8mm pred HU a na zapalovanim das rysky(nebo magnet a cidlo) proti sobe.......to by melo bejt vse....
 
 
Datum: 16. července 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Dá se to postupně nastavit metodou pokus-omyl. Stroboskop je ale příjemná pomůcka :-)
 
 
Datum: 16. července 2009 8:27
 
 
 
 
Jméno: hvd      IP: uživatel6711    
a musí se to udělat hodně presne aby to jelo..? a jinak je to spolehlivý..? lepší než to původní..?
 
 
Datum: 15. července 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
tak jako me by stacil sroubovak,ale nekdo potrebuje stroboskop a uhlomer:-D
 
 
Datum: 15. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: hvd      IP: uživatel6711    
*chytá
 
 
Datum: 15. července 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: hvd      IP: uživatel6711    
bych nejak zvladnul a je to nachylny na presnost nebo to chat hnedka..?jedna se o zapalko z minibike..
 
 
Datum: 15. července 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jde to i bez toho, ale musíš umět předstih štelovat
 
 
Datum: 15. července 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: murko      IP: uživatel5722    
caute..aku mam dat baterku do jawy 250/353 ? diky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jaj Jano79 mudri... 11 12 13 14mAh je tak málo že i svítivá dioda by na to nejela dýl jak hodinu :-D A to LED žere fakt málo :-D Takže má ironie je namístě když si murko plete dojmy s pojmy a Jawamistral mu odpověděl správně, byť uvedl mylně jednotky pouze v ampérech. Nebál bych se že uváděl zkratovej proud, ten je mnohonásobně vyšší :-) A hlavně mě fascinuje lenost s jakou operuje murko, když se ani nepodívá do příručky k motorce, nebo do katalogu náhradních dílů, kde je vše uvedeno!
 
 
Datum: 16. července 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Původně se tam dávaly baterky 12-14 Ah. Klidně ale jde použít 11 Ah. a ta je navíc levnější, sám je do kývaček dávám. Podstatné je ovšem, aby bylo dobře seřízené relé a baterie byla řádně dobíjena, jinak je i nová kvalitní baterie houby platná.
 
 
Datum: 15. července 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: jano79      IP: uživatel5722    
jaj či si mudri ale on sa pita ze či je naj 11 12 13 či 14 mAh !dilno...
 
 
Datum: 15. července 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
co odporůča jawamistral je v rozmezí 11000 až 14000 mAh
 
 
Datum: 15. července 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: murko      IP: uživatel5722    
odporučas kolko mAh ?
 
 
Datum: 15. července 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6V 11 až 14 A
 
 
Datum: 15. července 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,potřeboval bych vyřešit můj stálý problém na pincku.Když jezdím,tak to jede v poho, ale pak po pár kilometrech se začerní svíčka a nejede to.Jenom když dám čistou tak to zas chvíli jezdí než se zase začerní atd.Není mokrá je suchá ale černá jak uhel.Jehlu mám v nejvyšším zářezu,trysky origo,plíšek taky seřízený, zapalování můžu seřizovat jak chci ale pořád je to stejné.Výfuk jsem taky čistil,netěsnost taky ne.Mažu olejem Stihl v poměru 1:50.Už mě nic nenapadá čím to může být.S tímhle se jezdit prostě nedá. Prosím poraďte co bych ještě mohl zkusit. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
tak to je jasný.....mezi karterama... tohle svicka nedela......jako dela,ale ne tak výrazně....
 
 
Datum: 15. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel606    
měl jsem stejnej problém ,tak jsem vyměnil co se dalo aj gufera a nic furt stejný po jednom kilometru chcípl a po delší době naskočil , poslední naděje byla svíčka měl jsem tam 17 a dal studenou 14 a je klid ,už mam najeto několik 10tek km.
 
 
Datum: 15. července 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
tak skus dát 60
 
 
Datum: 15. července 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
68
 
 
Datum: 15. července 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Jaký číslo máš hlavní trysku?
 
 
Datum: 15. července 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už jsem taky zkoušel bez filtru a gufera jsem taky měnil. No asi někdy to zkusím přetěsnit ale to se mi nezdá, já sem ho měl už rozpůlený a dal jsem tam papírové těsnění a tmel.
 
 
Datum: 15. července 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A co přívod vzduchu? skus jezdit chvili bez vzduchové filtru a jestli to bude furt dělat,tak jedině gufera vyměnit. (já měl podobný problem na 250/559,a zjistil sem že sem měl nějak promáčklí airbox takže mi tam nešel vzduch,ikdyž sem měl čistý nový vzduchový filtr)
 
 
Datum: 15. července 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam stejnej problem ale gufera jsou novy vsechno stejne jk kolega no a stejne je svicka cerna jak negri r*ť ale jede porad problem nemam
 
 
Datum: 15. července 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
tahá to olej z prevodovky....klasika....nic jineho nezbývá,pokud je vse tak serizeno jak pises........
 
 
Datum: 15. července 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam takový problém mam javu 20 a včerajsem se šel večer svezt a když jsem chtěl odjet od kamaráda tak nechytala tak jsme udělali odtrh a dali jsme novou svýčku a po 2 km chcípla a už nechytla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: m..      IP: uživatel6694    
cus hele nejde mi zaboha sundat rotor z jawy 20 poradte mi prosim..jo a jeste kdyz na to dam stator musí se pak ty cívky o ten rotor třít..? nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel4649    
a máš tam připojenej kondenzátor?
 
 
Datum: 15. července 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: m..      IP: uživatel6705    
vypínač nemam právě že vůbec mam to vedeny tak že ze zapalovacího polu do kladívek a s kladívek na indučku..toť vše..
 
 
Datum: 15. července 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel4649    
podle mě to nevadí to že to neháže jiskru může mít mnoho příčin skontroluj kabely jestli neni někde porušená izolace nebo jestli neni přetrženej kabel zkontroluj kladívko a kondenzátor a taky přepínač jestli funguje jak má taky může bejt špatnej zapalovací pól nebo blbej kabel od zapalovací cívky jo a jakej velkej šroub myslíš?
 
 
Datum: 14. července 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: m..      IP: uživatel6694    
ok a vadí to že rotor nemá hladkej povrch ale dost oskrabanej a kdyz utahnu i ten velkej sroub tak je tam vule...muze byt spatny kdyz mi nemuze zaboha hodit jiskru zkousel sem i vymenit zapalovací cívku atd uz si nwm rady...
 
 
Datum: 14. července 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel4649    
rotor sundáš tak, že do něj našroubuješ 13ku šroub a utahuješ a rotor sleze a mezi rotorem a cívkama musí bejt malá mezera aby to nedrhlo vem třeba petku a ustřihni 2 proužky a strč je do mezery mezi rotorem a cívkou a pak povol šrouby a rotor si cívku přitáhne pak šrouby dotáhni a plasty vyndej
 
 
Datum: 14. července 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: martin.a1995 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pic mam takoví problém mnel sem stará kladívka a kontakt tak sem je vimnenil za nová a po zapojení kabelů na správna místa mi to nedáva elektriku do fajfky odtrh mam udelaní nevíte nekdo pls?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to máš jenom špatně zapojený estli dnes přestane chcát tak přijedu
 
 
Datum: 15. července 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Může to být víc věcí, ale nejhorší ze závad jsou obě ruce levý... Takže abych to upřesnil... Vzhledem k tomu že se jednalo o výměnu kladívka, zřejmě se ti podařil zkrat na kostru v místě spoje kladívka, pólu a kondenzátoru... zapoj hlavu a zkontroluj jestli jsi papírové podložky vyskládal tak, aby se procházející šroubek a podložky nezkratovali na kostru... Dá se to i proměřit písklem multimetru když odpojíš pól a mezi kontakty dáš papírek... nesmí proti kostře kladívko pískat. Jinak se drž pravidla ,,když tomu nic není nevrtam se v tom,, . Kladívka se mění jen když je pertinaxová podložka tak ohoblovaná že nejde vystavit odtrh a předstih... Jinak není důvod, protože kontakty jsem ještě opálené do mrtva neviděl a jdou odmastit a očistit bez demontáže...
 
 
Datum: 14. července 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: Daler      IP: uživatel5299    
A jiskru mezi kladívky ti to dává?
 
 
Datum: 14. července 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: martin.a1995 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale na ti starí kladívka to jelo a este nes sem je vimnenil tak mi to probijelo hodne ale ty kladívka starí uz byly v cudu
 
 
Datum: 14. července 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: Kraken      IP: uživatel6694    
zapalovácí cívka v hajzlu..:-)
 
 
Datum: 14. července 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: FAILIP      E-mail:      IP: uživatel1587    
zdar hosi chtel bych se zeptat jak mam zapojit baterku na pionyra kdyz mam zapalovani 20wattu a jak je to s tim usmernovacem a tim regulatorem za odpovedi predem diky a jestli by nekdo nemohl poslat nejake schema a typy tech soucastek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: FAILIP      E-mail:      IP: uživatel4706    
No jasny ale ja to mam odstrojeny a nemam svetla ani nic jen inducku takze bych tam dal baterku a na ni jen svetlo nebo silnejsi zapalko a potrebuju 3usmernovace?
 
 
Datum: 15. července 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. července 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
takže... magnetto ti dá 20W... odečti 15W přední žárovky... zůstává 5W... od nich odečti 5W zadní žárovky... a kolik ti zbude watů na nabíjení akumulátoru? Takže ništem... nenabiješ!
 
 
Datum: 14. července 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
prosim vas nevim jak se dostat k zapalovani Terra-vari MF-70 a nevim jestli tam neni bezkontakt potreboval bych vedet jak se tam dostat protoze to nemuzu nastartovat ,hodi to jiskru 2x za 10 tahu a kdyz to startuju tak to jen blafne a nic . Nutne to potrebuji DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
hoj L. mas ICQ? ja to ho dam a kdyztak si me pridej :-)potrebuju se jeste na neco zeptat MY ICQ 452554027 DIKY
 
 
Datum: 15. července 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
U MF-70 r. v. 86 je klasické magdynamo s kladívky. To Terra-vari: stahovák na rotor je opravdu nutný, ale třeba ho někdo v okolí bude mít.
 
 
Datum: 14. července 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel6702    
Ja teda mam nějakej z poslednich(86?) modelu, a tam je 100% bezkontakt. Ale zatim to pracuje bezchybně. tak jsem s tím nic dělat nemusel.
 
 
Datum: 14. července 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
jj je to blby ale diky za ochotu :-) takze je tam potreba nejaky stahovak rikas
 
 
Datum: 14. července 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Tak to je hodně daleko, já jsem až z Krkonoš, kdyby jsi byl někde poblíž, nebyl by problém mašinu zprovoznit.
 
 
Datum: 14. července 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
diky za popis postupu ja jsem ze Zlinskeho kraje od Kromerize a ten stroj neni muj je to stryce a chtel sem se na to podivat co s tim je .
 
 
Datum: 14. července 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
U MF-70 není bezkontaktní zapalování je tam magnetka, podobný systém jako u stadionu nebo ČZ 150. Předpokládám, že budeš mít asi dvoutakt, starší čtyřtakty MAG se dnes už jen tak nevidí. Do zapalování se budeš muset asi každopádně podívat. K zapalování se dostaneš tak, že sundáš startér-3 šrouby M8, dále musíš narovnat podložku, která zajištuje matku rotoru a tu matku vyšroubovat. A potom už budeš potřebovat stahovák na sundání rotoru. Drží tam na kuželu poměrně fest, nedoporučuji to něčím páčit nebo vytloukat. Jestli máš ještě k mašině příručku, tak tam je technický výkres na tento stahovák, každý soustružník ti ho v pohodě udělá, jinak se asi nesežene. Pokud ale nemáš zkušenosti s tímto strojem, raději to nech někde udělat a navíc budeš asi potřebovat nějaké náhradní díly a ty se také dost špatně shánějí. Odkud jsi?
 
 
Datum: 14. července 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Zdar draci, nevíte kde by se dala sehnat TLUMIVKA? Mělo by to být "něco" v předním světle, nějak se mi přepalujou žárovky. Nikde na krámku jsem to nenašel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel2849    
Standa: vyfocena mi moc nepomoze, kdyz mam skoro proslou technickou :-) provizorne na STK tam dam nejake silnejsi a budu doufat ze vydrzi a pak mozna neco splasim... diky vsem za odpovedi ;-)
 
 
Datum: 14. července 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6690    
Chongu s tou zamenou zarovek to na prvni pohled vypada,ze by to mohlo fngovat,ale z vlastni skusenosti rikam,ze to praskne!!! Kdysi sem mel jednu 05 a díky mým zásahům jel motor víc jak origo motor z 21 a tocil i stejné otacky a bez tlumivky to oddelalo i zarovku ze škodovky(12V/45W) s kombinací zadni zarovky 6V/10W...ty žárovky normalně stříleli:-D S tlumivkou to normalne fungovalo na klasickou kombinaci 6V/15+5W.....a kdyz praskne jedna zarovka,tak druhá ne!!! v tlumivce jsou dve civky,extra pro zadni svetlo a extra pro predni svetlo,klakson se zapojuje netlumene...... to Kukis: jednu tlumivku tu mám,mohu ti ji vyfotit:-)
 
 
Datum: 14. července 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Přepaluje se ti proto že ve vysokých otáčkách se natolik zvýší výkon tvého magnetta že stoupne výrazně napětí nad 6V a vlákno se rozžhaví natolik že na prvním drcnutí o díru v silnici ti vlákno ukápne... Zajímavé je že tlumivku se v typech 20,21 a 23 v Jawvě vykašlali... samozřejmě za cenu že v nízkých otáčkách (jak to popisuje Standa) poklesne napětí víc... Nejjednodušší řešení je že zatížíš systém silnějšími spotřebiči, metodou pokus-omyl... takže dozadu bych pro začátek dal sufitku 6V/10W. Když to nebude stačit, tak dozadu zpátky 5W a dopředu o 10W silnější žárovku... Nejlevnější, nejjednodušší (byť ne příliš elegantní) řešení...
 
 
Datum: 14. července 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Souhlas, tlumivka do starších typů patří. Hodnotu netuším (nikdy jsem tak staré pincky neřešil, ale měl jsem v ruce tlumivku z ČZ150C), ale dá se nechat změřit její indukčnost a podle toho koupit jakoukoli moderní se stejnou hodnotou a proudovým zatížením více jak 3A. Tak jak to popisuje Standa to je správně, ale nesouhlasím že když praskne jedna žárovka že druhou to nespálí. Logicky se významně sníží odběr a to nezachrání ani tlumivka (nechce se mi to rozebírat podrobněji). Jinak tou regulací jsem měl na mysli spíš stabilizítor co tu Sesa má tuším v krámku určenou pro babety. Neber však autoelektrikáře s letitou praxí za polobohy.. měl jsem tu čes s nejedním a z komunikace s nimi je to tak že chápou o čem je principiálně řeč, ale pro ně jsou jednotlivá zařízení (váha vzduchu, čidla úvatí, lambda sonda, metody řízení) jen ,,black boxy,, o jejichž hlubším principu funkce nemají šajn :-). Schválně se toho autoelektrikáře zeptej aby ti z patra vysvětlil proč zrovna tlumivku a nechtěj odpověď ,,protože se tam dávala,, ;-)
 
 
Datum: 14. července 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Takhle, problém je tam takový, že když dám nové žárovky(přední a zadní sulfidku) tak po chvíli prostě prdnou, asi za nějakých 5 km jízdy. Elektriku jsem kontroloval, jestli náhodou není někde poručená izolace nebo tak něco a nic jsem nenašel, ani elektrikář ne. Tak mě pověřil sehnat tlumivku, a já vůbec nevím jak to vypadá, co to je a tak. Vím jen že to má byt na tom plechu jakoby z druhé strany světla.
 
 
Datum: 14. července 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6690    
Skus se poohlídnout nekde na burze,sezenes to za par korun a je to lepsi nez vytvaret slozitou elektroniku.......tlumivka je myslím frekvencne zavislá cívka,která podle rostouci frekvence zvyšuje svůj odpor a proto parezy a 05 tak krásně svítí na volnobeh i na plné otáčky.......plus další výhoda....kdyz nahodou praskne jedna zarovka,druhá nepraskne....
 
 
Datum: 14. července 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Vím, že by to problém řešit nemuselo, ale když se mě na tlumivku ptá autoelektrikář s 20-ti letou praxí tak na tom asi něco bude. Co magneto to originál, to vím taky, do pionýrů se ale montoval 1 typ tlumivky, ne? Napiš tedy alespoň nějaké rozmezí použitelných hodnot
 
 
Datum: 14. července 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tedy správněji by bylo použít značení ,,proudy které potřebuješ omezit,,
 
 
Datum: 14. července 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Je pár profláklejch technickej termínů, které tu stereotypně zní jako zaklínadlo Woo-Doo ... Stabilizátor, usměrňovač i tlumivka... inu věz že tlumivka tvé problémy vyřešit nemusí. Protože co kus magnetta to originál a proudy, které potřebuješ stabilizovat se liší. Nedá se tedy ušít jednotné kopyto na univerzální hodnotu tlumivky... Z mého pohledu tedy doporučuji elektronickou regulaci..
 
 
Datum: 14. července 2009 11:15
 
 
 
 
Jméno: Kraken ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau hele kdyz sundam z mí jawy 20 rotor a dam tam rotor z 05 s magnetem půjde to tam..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Znalosti na které je člověk nejvýc pyšný jsou takové které získá vlastní pílí a zkušeností.. neptej se a vyzkoušej :-D PS Seso, fakt super nápad autorizovat příspěvek podle matematických počtů, jasná diskriminace blbců :-D
 
 
Datum: 14. července 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: Riman      IP: uživatel5536    
pude
 
 
Datum: 14. července 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: Hovnocuc      IP: uživatel6686    
cabas draci sel by nak nastartovat fichtl bez zapalování..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pravda.. změň to na vznětovej motor.. kompresi tak 1:18 nejmíň a nepotřebuje to zapalování... jen krapátek musíš posílit kliku, pístní čep a ložiska kliky :-D To je ale nic proti opravě elektroinstalace, to zvládne každej vesnickej jouda jídelním nožem...
 
 
Datum: 14. července 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: sračkomed      IP: uživatel1723    
sniž si hlavu a nahřej to horkovzdušnou pistolí na 300stupnů a najel tam naftu a možná ti to chytne :-D:-D
 
 
Datum: 14. července 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
He, ha, ha takhle jsem se už dlouho nepobavil!!!!!!:-):-), proč si myslíš, že tam to zapalování je?? No pro srandu králíkům určitě ne...to proto aby to jezdilo, víš??? ha, ha, ha:-)
 
 
Datum: 14. července 2009 6:27
 
 
 
 
Jméno: Hovnocuc      IP: uživatel6686    
prdelk prdelky potřebuju to nastartovat abych zjistil jestli je tam ještě nějakej problém krom zapalování
 
 
Datum: 13. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: tubud      IP: uživatel3888    
doma to takhle mam a neni zadnej problem sice jezdi tak 120km/h ale je to supeeer !!
 
 
Datum: 13. července 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: tubus      IP: uživatel3888    
zdar šlo by to napoj to na 220w do zasuvky a jezdi ale mas newihodu ( musis jezdit jenom tam kam ti dojde kabel)))) jinac to asi nepojede zdar
 
 
Datum: 13. července 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys mel extremně vysokou kompresy a lél tam nitro tak jo
 
 
Datum: 13. července 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
prosim vas nema nekdo zkusenost z TERRA_VARI MF70? jaksi to zlobi psatne chyta respektivne jen blafne a zdechne nevim jestli to bude benzinem a haze to malou nebo skoro zadnou jiskru . Diky za jakekoliv rady jestli ma nekdo tomu aspon trosku rozumi piste mi na E-mail misa.valenta@seznam.cz DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
no prave to hodi jiskuru tak 2x za 10 tahu a ja nevim jak se leze do zapalovani mam doma nejyk fichtly v tech se vyznam ale tady nechci to nejak moc rozdelavat potreboval bych navod jak k zapalovani a jestli to neni jenbezkontaktni DIKY
 
 
Datum: 14. července 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli máš MF-70 tak se první podívej jestli ten drátek, co vede k plynové páčce není někde prodřený a nedotýká se někde chvílemi kostry.Zkus jiskru na konci kabelu, budeli silná, dej novou svíčku N17C, případně i koncovku.Nebudeli to dále fungovat, vyčisti kladívka, ale u MF-70 je lepší je raději vyměnit a nastav odtrh 0,4 mm, ale zároven musíš nastavit znova i předstih 3-3,5 mm. Nepomůželi to bude nutno vyměnit zapalovací cívku nebo kondenzátor, ale na to už musíš mít speciální stahovák. Jinak budeli už jiskra dobrá a motor se bude na volnoběh rozbíhat do velmi vysokých otáček a občas střelí do výfuku, tak bude špatné gufero pod spojkou, je to chronická nemoc těchto strojů.
 
 
Datum: 13. července 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel6681    
Nazdar . Nevite jako drzi rotor na STADIONE S22 . Odsrouboval jsem ten sroub ve strede a furt mi nejde ten rotor vyndat ven . Nevite ci je tam nalisovanej nebo tem je este nejaky jiny sroub ??? Diki moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel6684    
Zdar. Já mám jawettu, ale mysílm že je to stejné. Tedy ten rotor je tam jakoby nasazený. Vlastně ta hřídel na níž je rotor, je kuželovitá a otvor v rotoru je též kuželovitý. Rotor se stahuje stahovákem. Pozor, mezi rotorem a hřídelí je malý klínek tzv. Woodrufovo pero. Je to takový půlměsíček. Ten se nesmí ztratit, ale dá se koupit nový. Není to sice moc košer, ale jde to stáhnout i dvěma šroubováky z každé strany jeden.
 
 
Datum: 13. července 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je tam naražený na kuželu..musíš ho sundat stahovákem a pozor na klíken ted hlavně neztrat!!
 
 
Datum: 13. července 2009 18:08
 
<  196  197  198  199  200  201  202  203  204  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.05.2025 0:03:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu