Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím mam čz 175/477 a včera mě to přestalo dobíjet,relátko co je u dynama tak nemá sílu sepnout,když nastartuju a sepnuho tak drží a když to chcípnu tak se nerozepne.....Už nevím čim to je uhlíky ty jsou nový a cívky se zdaj dobrý...Prosím o radu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 11:16
 No baterka je rok stará no a momentálně je v ní asi 6.09V no a s baterkou jezdím jeden den pak to už nejede tak ji dobiju
Datum: 24. července 2009 11:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 V jakém stavu je akumulátor ? Jaké je napětí na akumulátoru ?
Datum: 24. července 2009 11:09
 čau potřeboval bych nutně poradit ohledně jawy 50 typ 05 výbec to nejede když dám prst do zapalovácího kabelu tak to kope ale když tam dam síčku tak to vubec neházi jiskru už jsem skoušel skoro všechno.díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 11:08
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když to kope na konci kabelu, nemusí to ještě znamenat, že jiskra bude dostatečně intenzívní na svíčce ve válci pod tlakem.
Datum: 24. července 2009 11:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 A zkusil jsi se při tom testu dotknout tělem svíčky kostry motorky, nebo motoru?
Datum: 24. července 2009 10:08
 Vyměň svíčku a když to nepomůže, tak vyměň i fajfku.
Datum: 24. července 2009 8:41
 zdarec, lze dát na 350 ňáký bezkontaktni zápalko ?? dík's
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 13:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 vzhledem k diskutabilnímu přínosu dynamické změně předstihu (u dvoutaktu) kterou ti poskytne IMFsoft zapalko (nebo taky ne, když se tabulka nastaví aby se neměnil), tak já bych doporučil Vape. To ti zároveň vyřeší problémy s nedostatkem energie na dobíjení vzhledem k tomu že má dvakrát vyšší výkon než dynamo.
Datum: 23. července 2009 13:34
Datum: 23. července 2009 11:04
 jojo... přímo se na to vyrábí... možná tto ale znáš nevim... VAPE dělá (myslím, že ho tu sesa snad i má) a pak jeste se dělá jen ta destička.. tu dělá furma IMFsoft
Datum: 23. července 2009 10:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, mam záhadu- když u mustanga dam zkoušečku na zapalovací cívku tak svítí dobře, když jí dám na světelnou tak svítí o něco mín, no a když kladívka připojím k zapalovací tak jiskru neháže ale když to dím k světelné(která je podle zkoušečky ještě slabší) tak hází jiskru nádhernou)
a kamoš musí mít svedené všechny 3 cívky(NOVÉ) na kladívka-jinak to nejede, s jednou to nedává jiskru vůbec a 2 slabou a se 3 to jede- taky dobrý
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 12:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 kolik kladívek kamarád má na pionýrovi? když píšeš že cívky musí mít svedené na kladívka... Nic ve zlém ale popis je tak zmatenej že nevím co vlastně chceš. Každopádně tři póly nejde bez ztrát svést do jednoho bodu. Jedná se o nesfázované zdroje střídavého napětí.. tedy se navzájem utlumí. je to totéž jako by jsi chtěl spojit všechny žíly třífázového rozvodu dohromady  . Takže mu to jezdí, ale asi by to na jednu z nich pálilo kvalitnější jiskru. Jakou zkoušečku máš na mysli, eneumím si pod tím pojmem představit nic konkrétního.. to jakože doutnavkovou?
Datum: 23. července 2009 12:25
Jméno: BřeŤa
IP: uživatel5063
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:35
Jméno: Břeťa
IP: uživatel6816
 okej, dík moc hoši. už mi to fičí. zase se někdy ozvu  až nebudu vědět.
Datum: 23. července 2009 18:35
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 23. července 2009 18:29
 jak se divam na tu fotku tak kladivko nemas spojene se sroukem  , podlozky mas blje poskladane. ma bzt sroubek, kladivko, podlozka. ted je kovadlinka, na ni je zas podlozka a na ni kabely a utazena matka. proste to napruzeny plisek na kladivku, sroubek a ani dratky se nesmi dotykat kostry.
Datum: 23. července 2009 12:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tak, tak.. jak píše David... ten šroubek musí být elelktricky spojen s kontaktem kladívka, ale odizolovaný od kostry... takže když naskládáš moc podložek není šroubek elektricky spojen s ničím... tak zapoj fištrón, podivej se jak jsi poskládal izolační podložky a zkontroluj to třebas (na zhasnutém motoru a odpojených drátech od kladívka) žárovkou...
Datum: 23. července 2009 12:19
Jméno: david
IP: uživatel4649
 jestli teda máš podložky z každý strany u kladívka tak by to znamenalo že asi nemáš podložku kolem toho šroubu a pod těma kabelama co vedou ke kladívku taky nemáš podložku ty kabely se musí dotýkat jen toho šroubu a ten se nesmí dotýkat kostry jenom kladívka
Datum: 23. července 2009 9:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja když dal 15 na kostru a 1 z kladívek tak to mělo jiskru jako bejk ale NEJELO TO, střílelo to do vejfuku ,sání celej motor vypadal jak když se zbláznil , no pak jsem to přehodil a běží jak hodinky
Břeťa - zkoušel ji změřit kolik dává proudu ta civka(pol 1 nebo jak se to menuje) dyštak to zkus zapojit na světelný
Datum: 23. července 2009 9:38
Jméno: david
IP: uživatel4649
 a máš tam i tu malou podložku v prostředku v tý díře aby se ti nedotýkal kostry ten šroub?
Datum: 23. července 2009 9:38
Jméno: Břeťa
IP: uživatel6810
 ano IZOLOVACI podložky tam mám. z každé strany u kladívka.
Datum: 23. července 2009 9:34
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 dyt sme ti tu vcera radili at si das ty gumovy podlozky pod sroub u kladivkA ... zkusil si to vubec?chong ti to ted rek taky..
Datum: 23. července 2009 8:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ještě si zkontroluj zda rotor začíná označením ,,20,, a ne ,,05,, to by mohl být problém... Jinak chválim, elelktrinstalace vypadá dobře. Jo a ještě zkontroluj jestli není svorka kladívka poskládaná špatně a nemá zkrat na kostru.
Datum: 23. července 2009 8:46
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:36
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 23. července 2009 18:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja když dal 15 na kostru a 1 z kladívek tak to mělo jiskru jako bejk ale NEJELO TO, střílelo to do vejfuku ,sání celej motor vypadal jak když se zbláznil , no pak jsem to přehodil a běží jak hodinky
Břeťa - zkoušel ji změřit kolik dává proudu ta civka(pol 1 nebo jak se to menuje) dyštak to zkus zapojit na světelný
Datum: 23. července 2009 9:38
 musis zaizolvat to kladivko aby se sroubek,matka,ani ocko kondiku netotykali kontaktu
Datum: 23. července 2009 8:31
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Kladívko jsem zaizoloval a pořád nic.
Datum: 23. července 2009 7:29
Jméno: pavel
IP: uživatel6772
 zaizoluj to kladívko. jinak ti to nepojede.
Datum: 22. července 2009 23:37
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Podle toho jejich schéma tam je to kladívko jen na ozdobu, všechno je zapojené až za ním
Datum: 22. července 2009 23:18
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 http://www.motoelektro.cz/images/elektro/schema/schJ20-2.jpg
Datum: 22. července 2009 23:09
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 nevím, odkud máš to schéma, ale asi bych ho vyhodil. Nejsem elektrikář, ale jestli dobře vidím, tak máš tu levou cívku připojemou taky na kladívko? To nemůže fungovat. Ke kladívku je připojený jen kondenzátor a 1 na indučce. Od indučky to dál pokračuje do spínačky na 1. Ten kabel od cívky zapoj na 15. Samozřejmě to kladívko musí být izolované
Datum: 22. července 2009 23:04
 na jawettě, sry
Datum: 22. července 2009 22:55
 tak nevim no, z tý eletriky sem jelen. teď řešim na babettě problém, neháže mi jiskru...asi bude špatná zapalovací cívka, ale když zapojim indukčku k světelný cívce a ještě ukostřim tak to taky neháže...fakt divný, asi bude vp@ci i ta indukčka
Datum: 22. července 2009 22:55
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 nedavno se to tu resilo,nekdo to tu psal ze vliv nema kolik ma civka voltu a jakou ma indukcnost (nevim co to je  ) a prej ma bejt jedno ze kdyz to prehodis tak by to melo bejt stejny... uz sem to slysel vickrat
Datum: 22. července 2009 22:51
 nevim jistě, ale neni 1 od zapalovací cívky k indukčce a 15 kostra? já to teda takhle mám a jezdí mi to v poho
Datum: 22. července 2009 22:50
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Je snad jen jedna kombinace ne? nemužeš to přehodit. jinak nejedeš
Datum: 22. července 2009 22:49
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 ja nevim tak zvyk  jj a melo by to ale PREJ fungovat i kdyz das kladivko 1 a kostra 15
Datum: 22. července 2009 22:46
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Na motorce je více kladívek? že říkáš kladívka?
Datum: 22. července 2009 22:43
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Kostra 1. kladivko 15 ne? takhle podle schematu to sedí. jinak to kladivko mam podložené.. teď sem to kutil a pořád nic.
Datum: 22. července 2009 22:41
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no ty kladívka nesměj bejt ukostřený,pak by ti probíjela celá motorka  to mi udělal mustang  prostě tam dej ty gumovy nebo papirovy podlozky tak aby ty kladívka nebyly ukostreny  ja dal prst do fajfky,slapnul a nic.. ale pak sem se chyt riditek a to byla pecka
Datum: 22. července 2009 22:41
 JO A MESE SE JESTESTE ZDA ZE MAS SPATNE YAPOJENOU TU CIVKU TA V PRAVO DOLE MA JIT KE KONIKU A KLADIVKU
Datum: 22. července 2009 22:40
 JO A MESE SE JESTESTE ZDA ZE MAS SPATNE YAPOJENOU TU CIVKU TA V PRAVO DOLE MA JIT KE KONIKU A KLADIVKU
Datum: 22. července 2009 22:39
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 takže to kladivko jak vede na ten šroub tak musí byt z každé strany izolovací podložka jo.. hm.. a ze zapalovaní to má vest na 1 a z 15 na kostru..
Datum: 22. července 2009 22:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no zapojený je to asi dobře jen tam nevidim to odizolování na tom malim šroubku co tam vede kondík, cívka....
Datum: 22. července 2009 22:13
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Zdravím draci potřebuji radu mám babettu na kterou jsi dodělávám blinkry koupil jsem si origo přerušovač na babettu a nevím jak příjde zapojit jsou tam tří vývody označené P1, 2, P2 Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:35
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Už jsem to vyřešil dvojku jako přivod z cívky (mám na babette zvlášt cívku pro blinkry) a P1 a P2 jako přívod do přepínače který musí fungovat jako křížový přepínač aby byly odděleny všechny blinkry zvlášt protože přerusšovač se přepína mezi P1 a P2 tím pádem se mi např rozsvítí levé přední a levé zadní zhasne a naopak a toho jsem potřeboval docílit aby to nezatěžovalo alternátor.
Datum: 23. července 2009 11:35
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš napájení a výstup.Do přerušovače musíš dostat proud.U mopedů,které mají regulátor,se napojí z regulátoru.U babetty to
napojíš na vodič zadního nebo předního světla.Pravá a levá strana směrovek je napájena z přepínače na řidítkách a ten je napájen
z výstupů od přerušovače.
Datum: 23. července 2009 11:16
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 z dvojky nemůžu napojit celý světelný okruh jak rozdělím pravou a levou stranu?
Datum: 23. července 2009 9:53
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Já bych dala pin 1 a pin 2 do přepínače směrových světel a 2 bych napojila na světelný okruh.Záleží na konstrukci přepínače
směrovek. Vede tam šest vodičů ?
Datum: 23. července 2009 6:31
 rek bych ze jedno je z alternatoru,druhy je na blinkry a treti je na kontrolku,ale nevim jaky je jaky,jedine schema nebo metoda pokus-omyl
Datum: 22. července 2009 23:00
 čus draci potřeboval bych poradit mam fichtla nehazel jiskru tak sem koupil novou indučku svíčku kladívko kondík kabel elektriku sem zapojil nově a porstě za boha nehce dát jiskru mam podezření na zapalovací pol protože má špatný očko sle když to tam dám tak to drží neví někdo co s tím???? A kdyžtak jak se ten pol mění protože kámoš ho měl dobrej vyměnil ho a prej to má blbě seštelovaný tak z toho mam vítr.... dík a čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:03
Jméno: kubas
IP: uživatel6440
 moc dík zkusil sem to a funguje to
Datum: 23. července 2009 11:03
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 a jestli to bude tim ze si to mel ukostreny tak si zbytecne vyhodil hafo penez  ale aspon muzes mit dobrej pocit ze to mas novy
Datum: 22. července 2009 22:55
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jj to co rika bob..taky mi to delalo
Datum: 22. července 2009 22:54
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hej to mas tim  jak je ten sroub co ti drzi kladivko tak se dotyka toho ocka na desticce a tak ho musis odkostrit a melo by to ji ja to tim mel
Datum: 22. července 2009 21:05
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Čau všichni. Chci se zeptat, jestli půjde na pionýra použít tyrostorové zápalko ze simsona. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel6802
 tak jako ono to nefunguje stylem koupim tyristor z babety a nebo ze simsona a mam tyristorovy zapalovani........ nejsem elektronik ani eletrikar,ale rikam ze to fungovat nebude!!!!! fichtlacky civky nevybudej tyristor sami o sobe,budí tyristor pres civku(koukni na jawa-50 ze nekecam) a ted je tu ta otazka,ze podle černý krabičky nepoznáš,co je v ní a jakou civku zvolit........je to moc reseni pro nic.......radsi postavit obyc tyristorovy zapalovani........navody sou vsude na netu......je to jednodušší a levnejsi nez resit tohle.......
Datum: 22. července 2009 13:52
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
Datum: 22. července 2009 10:50
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 to Chong: to že nikdo nepsal je pravda, ale dal sem to sem znovu, aby mě chodili odpovědi na email, poprvé jsem na to zapomněl.
Datum: 22. července 2009 10:40
 no aj podla mna je to moc velké  nezmestilo to tam....
Datum: 22. července 2009 9:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no je dost velké
Datum: 22. července 2009 9:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 nikdo nepíše co? Myslím že jsi zvolil hezký boj s ignorací a posíláš ten dotaz z vpravidelnejch intervalech
Datum: 22. července 2009 8:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci-nevíte jestli ten přepínač na přední masce u 555 je spešl na ní nebo tam pasuje i z 20.21.23?? nebo jestli by ho z té 555 nekdo nějaký starší ale FUNKČNÍ neměl na prodej? fak dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 12:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zajic13- dej mi tvuj email ja se po nějakých ještě podívám a když neseženu ten z 555 tak se ozvu
Datum: 22. července 2009 12:41
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no jestli chces, mam funkcni z mustanga...mel by bejt stejnej jako u 21 ne? a
Datum: 22. července 2009 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel4466
 kdyz vyštípeš proklenovací dratek,tak prepinac z 21 je stejnej.....
Datum: 21. července 2009 23:39
 nastartiju fichtla a za studena jede na hovno dam plnej plyn a chcípne to.když jedu tak 10minut na půl plynu tak se trochu ohřeje a pak jede normálně na plnej plyn.tak ja uz newim cim toje
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel6772
 jj dik uz to jede
Datum: 23. července 2009 19:42
Jméno: mustang
IP: uživatel6670
 skus zestolovat predstich a odtrh
Datum: 22. července 2009 11:44
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Čau všichni. Chci se zeptat, jestli půjde na pionýra použít tyrostorové zápalko ze simsona. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 15:38
 Ahoj eště ktěm cífkám mam tam 2 ale nejsou propojeny la estejne velký je to teda 30W? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 20:30
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Jinak jedna cívka je opravdu málo, aby to dobře svítilo. Ta jedna cívka vyrobí 15W a když dáš dopředu 15W žárovku + zadní 5W, tak to je 20W a je jasný, že ta jedna cívka je prostě málo…
Datum: 22. července 2009 20:30
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ono je těžký radit, když ani nevím jaký máš zapalování (kolik watů je napsáno na tom nosiči cívek). Nejlepší by bylo, kdyby jsi udělal fotku, někam ji nahrál a dal sem na ni odkaz. Jinak se ještě podívej a napiš kolik drátů ti vede k zadnímu světlu. Pokud jeden, tak máš elektroinstalaci na 20W zapalování a pokud ti vedou 2 dráty, tak máš 30W zapalování. Takže zjisti kolik watů je napsáno na tom nosiči, kolik drátů ti vede do zadního světla a pokud možno udělej fotku těch cívek. Pak se bude lépe radit
Datum: 22. července 2009 20:26
 Cau to je pekny ale nevím kterou jsou tam 2 tak jsem si objednal 15W zaruvku tak kterej svetelnej pol.Díky
Datum: 22. července 2009 19:11
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ono světla ti svítit můžou, ale nesvítí na 100%. Určitě si tam dokup tu další cívku, ať to máš všechno v pořádku. V noci poznáš, že ti ta jedna cívka chybí
Datum: 22. července 2009 12:08
 Čau kony hele diky ale narazil jsem na prolem 1 civka mi chyby mam tam nejspíš jen zapalovací a jednu světelnou ale světla svítí.
Datum: 22. července 2009 7:33
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 21. července 2009 22:21
 ahojda..Mám čz 175/477 když mastartuju a ujedu přibližně 200 metru tak zničeho nic přestane jí elektrika a když chvilku počkám tak to nastartuju a znova ujedu kus a zase znova nevíte čím to je??Nemueto bejt tím že mám na kntrolce dobíjení 2Watovou žarovku?Povdně tam má bejt 1.5W.Díky rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:22
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Někde máš špatný dotek.Podívej se na pojistku,na spínací skříňku čísla 15 a 30, na dynamo a regulátor.Někde je něco uvolněno.
Datum: 21. července 2009 14:22
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 Ahoj lidi je rozdíl když dám na fichtla 6V indukční cívku a 8V? je možná že mi to kvuli tej 6V nechce chytnout? nebo čim to může být že mi to hází malou jiskru? Odtrh? Díky moc mějte se smějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 23:24
 ja nikdy nekoukal kterej kontakt je 15 a kterej 1 a zapojil sem to jak mi vysli dratky,a vzdycky to jelo
Datum: 21. července 2009 23:24
 nezalezi na V ale na indukcnosti, cili jake je primarni a sekundarni vynuti...jinak to rozvadet nebudu, je to prakticky mezi 6V a 8V bez rozdilu, dokonce i gdyz prohodis 15 a 1 na kontaktech (pry, toto odzkousene nemam nebo mozna jo ani sem o tom nevedel  )
Datum: 21. července 2009 18:06
 Nebude....
Datum: 21. července 2009 10:47
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 a kdyz tam dam vic voltovou inducku,bude to davat lepsi jiskru?
Datum: 21. července 2009 10:13
 babetta má origo 4V stym uz fichtl nefunguje ale s 6V,8V,12V ano
Datum: 21. července 2009 5:12
Jméno: brisK
IP: uživatel6725
 Tady jsou poslední dobou teda odborníci  už to tu bylo mockrát fichtl mě jel i na 12V inudučku ze 120cítky  tak nwm proč by neměl jet na 6V indučku
Datum: 21. července 2009 0:07
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 6V je tak do babetty fichtl ti na to nepojede
Datum: 20. července 2009 23:42
 Jak zistím kolim ma výkon zapalovaní ve watech na mustangovi?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:42
 JJ díky
Datum: 21. července 2009 10:42
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to rohliq: ne vždy to tak poznáš, já mám předělaný zapalování z 20W na 30W a nechal jsem ten nosič cívek, na kterém je vyraženo 20W (takže mám v podstatě 20W stator neboli ten nosič, na kterém jsou cívky na 30W zápalko)  , takže je lepší když se podívá na cívky a ne na stator co je tam napsáno...  . Wardene, 20W zapalování má 1 velkou a 1 malou světelnou cívku a 30W zapalování má 2 velké vzájemně propojené světelné cívky
Datum: 20. července 2009 19:35
 na statoru je to vyražené....stačí sundat ten malý kryt a kouknout se na stator....buď 20W nebo 30W
Datum: 20. července 2009 18:56
 ked na statoru más 2 velké svetelné cievki tak más 30w a ked más na statoru más 1 malú a 1 velkú svetelnú cievku tak más 20W
Datum: 20. července 2009 14:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Při jakých otáčkách máš na mysli?
Datum: 20. července 2009 14:12
Jméno: David
IP: uživatel1966
 Čau Draci,mám problém,zapojil jsem zapalování,cívka všechno jak má být,ale jiskru to neházelo,potom to jednou hodilo jiskru,a potom zas ne,nevíte čím by to mohlo bejt?dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 8:48
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tak sory jestli se tě můj komentář dotknul, jsem holt takovej šprýmař. Ale narážel jsem hlavně na to že u některé dotazy se opakují denodenně... a přitom stačí normální přístup a to ten nebejt línej a zkusit se podívat ve zdejší poradně pár dní nazpět. Navíc to má nespornou výhodu že nemusíš čekat na odpověď, protože u starších dotazů odpovědi už dávno jsou
Datum: 21. července 2009 8:48
Jméno: David
IP: uživatel1966
 CHtěl jsem radu a ne takhle shodit,tuto byla moje první oprava pionýra v životě,tak jsem chtěl jenom poradit,jo a už mi s tím pomohl kamarád a pinc jede........
Datum: 21. července 2009 0:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No jestli to bylo během jedné otáčky, tak je to normální  . Sory že si dělám srandu, ale tohle je takovej zdejší evergreen. Tak ti dám radu jak to páchám já.. obvykle když se mi dostane do ruky takhle nefungující elektrika, tak v drzivý většině to rovno předrátuju (natahám nové dráty), prootže je často na sfšovanou, lustrsvorkama napojovanou elektriku s prodřenými a zoxydovanými dráty žalostný pohled. Pamamtuj poučku ,,jak to vypadá, tak to funguje,,. A to platí o špínou a vezelínou zasviněným kladívku, kondenzátoru s prapodivným drátem a zakrouceným koncem bez očka, omlácený indučce s ohnilými kontakty a dráty zakroucenými k ní, potlučeným zapalovacím pólem se studeným spojem na očku a prodřeným drátem vedoucím k chcípáku v hlavě světla... nepřipomíná ti můj popis zrovna tvou elektroinstalaci?
Datum: 20. července 2009 14:26
Jméno: josef605
IP: uživatel5272
 buď to a nebo se koukni abys neměl zapojenou světelnou cívku místo startovací
Datum: 19. července 2009 22:16
 Tipoval bych svicku kondik nebo fajku
Datum: 19. července 2009 22:09
Jméno: david
IP: uživatel4649
 čau draci kamarád má čz 175 a nechce mu dobíjet když sem kontroloval zapojení elektriky zdálo se mi že je to zapojený dobře když byla motorka nastartovaná na dynamu sem naměřil asi 3v a když sem od něj odpojil kabely tak sem naměřil 10v nemohlo by to být relátkem? kontakty ale opálený nebyly jak poznám že je vadný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 14:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Já osobně bych testoval bez rega... tedy odpojil bych, nebo demontoval rego z kostry dynama (záleží jaké máš dynamo jestli s regem na dynamu, nebo mimo dynamo) a odpojené dráty M a D spojil dohromady, jako zátěž bych připojil alespoň 35W ale lépe 45W žárovku mezi takhle spojený elektrický bod a kostru... nadlábni to a živým vývodem baterky (myslím tím ten co není spojený s kostrou) bych při běžícím motoru brknul o ten spoj z M a D u žárovky.... měla by svítit podle otáček.. 35W můžeš lehce spálit, takže tam bych motor moc netočil. Když by nesvítila, je v háji něco na dynamu.
Datum: 20. července 2009 14:32
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus draci hele kdyz me preskakuje v kontaktu kladivka jiskra tak to je spatny kondenzator a nebo to je v poratku dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 19:35
 ano, jsou to ty same
Datum: 19. července 2009 19:35
 Jsou stejný.
Datum: 19. července 2009 16:10
 a moze sa udat do fichtla kondenzator zo skodovky?
Datum: 19. července 2009 14:51
 Slabá nebo žádná jiskra vše vpořádku. Silná jiskra znamená špatný kondenzátor.
Datum: 19. července 2009 14:36
 mezi kontaktem a kladivkem preskakuje ale nesmi se opalovat stykove plochy (a delat se puky na kladivku), pokud je tomu tak, mas bud maly odtrh nebo prave je spatny kondik...
Datum: 19. července 2009 14:35
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec draci udělal jsem si na fichtla neon a ted mám problém se zapojením.. Nevím kam to zapojit. Jestli na světelnou cívku, nebo indukčku nebo kam? Máte někdo zkušenost. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 7:26
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Uplně nejlepší by bylo kdybys tam někam nainstaloval baterku a zapojil to na beterku!
Datum: 20. července 2009 7:26
 no je to tak ze mislim ze más ten neón na nestriedavé napatie ze? tak treba svetelné cievky spojit a a zapojit tam usmerovac napetie aby tam bolo nestriedavé napatie...potom musis + zapojit na cievky (cez osmerovac) a - treba zapojit na kostru
Datum: 18. července 2009 23:00
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 + na civku a - na kostru aspon myslim
Datum: 18. července 2009 22:57
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Taky jsem si říkal na světelnou. a + na jednu a - na druhou? nebo jak?
Datum: 18. července 2009 22:51
 treba to zapojit na svetelnú cievku
Datum: 18. července 2009 22:33
|



|