slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  195  196  197  198  199  200  201  202  203  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím mam čz 175/477 a včera mě to přestalo dobíjet,relátko co je u dynama tak nemá sílu sepnout,když nastartuju a sepnuho tak drží a když to chcípnu tak se nerozepne.....Už nevím čim to je uhlíky ty jsou nový a cívky se zdaj dobrý...Prosím o radu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No baterka je rok stará no a momentálně je v ní asi 6.09V no a s baterkou jezdím jeden den pak to už nejede tak ji dobiju
 
 
Datum: 24. července 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
V jakém stavu je akumulátor ? Jaké je napětí na akumulátoru ?
 
 
Datum: 24. července 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau potřeboval bych nutně poradit ohledně jawy 50 typ 05 výbec to nejede když dám prst do zapalovácího kabelu tak to kope ale když tam dam síčku tak to vubec neházi jiskru už jsem skoušel skoro všechno.díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když to kope na konci kabelu, nemusí to ještě znamenat, že jiskra bude dostatečně intenzívní na svíčce ve válci pod tlakem.
 
 
Datum: 24. července 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
A zkusil jsi se při tom testu dotknout tělem svíčky kostry motorky, nebo motoru? :-D
 
 
Datum: 24. července 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyměň svíčku a když to nepomůže, tak vyměň i fajfku.
 
 
Datum: 24. července 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, lze dát na 350 ňáký bezkontaktni zápalko ?? dík's odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
vzhledem k diskutabilnímu přínosu dynamické změně předstihu (u dvoutaktu) kterou ti poskytne IMFsoft zapalko (nebo taky ne, když se tabulka nastaví aby se neměnil), tak já bych doporučil Vape. To ti zároveň vyřeší problémy s nedostatkem energie na dobíjení vzhledem k tomu že má dvakrát vyšší výkon než dynamo.
 
 
Datum: 23. července 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. července 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo... přímo se na to vyrábí... možná tto ale znáš nevim... VAPE dělá (myslím, že ho tu sesa snad i má) a pak jeste se dělá jen ta destička.. tu dělá furma IMFsoft
 
 
Datum: 23. července 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, mam záhadu- když u mustanga dam zkoušečku na zapalovací cívku tak svítí dobře, když jí dám na světelnou tak svítí o něco mín, no a když kladívka připojím k zapalovací tak jiskru neháže ale když to dím k světelné(která je podle zkoušečky ještě slabší) tak hází jiskru nádhernou) a kamoš musí mít svedené všechny 3 cívky(NOVÉ) na kladívka-jinak to nejede, s jednou to nedává jiskru vůbec a 2 slabou a se 3 to jede- taky dobrý :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
kolik kladívek kamarád má na pionýrovi? když píšeš že cívky musí mít svedené na kladívka... Nic ve zlém ale popis je tak zmatenej že nevím co vlastně chceš. Každopádně tři póly nejde bez ztrát svést do jednoho bodu. Jedná se o nesfázované zdroje střídavého napětí.. tedy se navzájem utlumí. je to totéž jako by jsi chtěl spojit všechny žíly třífázového rozvodu dohromady :-D. Takže mu to jezdí, ale asi by to na jednu z nich pálilo kvalitnější jiskru. Jakou zkoušečku máš na mysli, eneumím si pod tím pojmem představit nic konkrétního.. to jakože doutnavkovou? :-D
 
 
Datum: 23. července 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: BřeŤa      IP: uživatel5063    
Često hoši. Potřebuju poradit. Mám fichtla- zapalování 30W. a nehází mi to jiskru.. http://www.jpeg.cz/view-244_P1070164.jpg.html http://www.jpeg.cz/view-902_P1070165.jpg.html .. mám tam neco špatně? tohle je schéma http://www.motoelektro.cz/images/elektro/schema/schJ20-2.jpg . Prostě nevím kondenzatory sem menil, kladivka,indučku... Moc díky za odpovědi. Možná tak ten zapalovací pól ale vypadá jak nový. předstih i odtrh sem kutil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Břeťa      IP: uživatel6816    
okej, dík moc hoši. už mi to fičí. zase se někdy ozvu :-D až nebudu vědět.
 
 
Datum: 23. července 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Jak píšou ostatní, máš chybu v tom šroubku. Tady máš odkaz na fotku, jak to má být všechno správně na tom šroubku poskládaný: http://www.jawamania.info/Files/users/180966/DSC02005.JPG
 
 
Datum: 23. července 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se divam na tu fotku tak kladivko nemas spojene se sroukem :-D, podlozky mas blje poskladane. ma bzt sroubek, kladivko, podlozka. ted je kovadlinka, na ni je zas podlozka a na ni kabely a utazena matka. proste to napruzeny plisek na kladivku, sroubek a ani dratky se nesmi dotykat kostry.
 
 
Datum: 23. července 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tak, tak.. jak píše David... ten šroubek musí být elelktricky spojen s kontaktem kladívka, ale odizolovaný od kostry... takže když naskládáš moc podložek není šroubek elektricky spojen s ničím... tak zapoj fištrón, podivej se jak jsi poskládal izolační podložky a zkontroluj to třebas (na zhasnutém motoru a odpojených drátech od kladívka) žárovkou...
 
 
Datum: 23. července 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel4649    
jestli teda máš podložky z každý strany u kladívka tak by to znamenalo že asi nemáš podložku kolem toho šroubu a pod těma kabelama co vedou ke kladívku taky nemáš podložku ty kabely se musí dotýkat jen toho šroubu a ten se nesmí dotýkat kostry jenom kladívka
 
 
Datum: 23. července 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no ja když dal 15 na kostru a 1 z kladívek tak to mělo jiskru jako bejk ale NEJELO TO, střílelo to do vejfuku ,sání celej motor vypadal jak když se zbláznil , no pak jsem to přehodil a běží jak hodinky Břeťa - zkoušel ji změřit kolik dává proudu ta civka(pol 1 nebo jak se to menuje) dyštak to zkus zapojit na světelný
 
 
Datum: 23. července 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel4649    
a máš tam i tu malou podložku v prostředku v tý díře aby se ti nedotýkal kostry ten šroub?
 
 
Datum: 23. července 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: Břeťa      IP: uživatel6810    
ano IZOLOVACI podložky tam mám. z každé strany u kladívka.
 
 
Datum: 23. července 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
dyt sme ti tu vcera radili at si das ty gumovy podlozky pod sroub u kladivkA ... zkusil si to vubec?chong ti to ted rek taky..
 
 
Datum: 23. července 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ještě si zkontroluj zda rotor začíná označením ,,20,, a ne ,,05,, to by mohl být problém... Jinak chválim, elelktrinstalace vypadá dobře. Jo a ještě zkontroluj jestli není svorka kladívka poskládaná špatně a nemá zkrat na kostru.
 
 
Datum: 23. července 2009 8:46
 
 
 
 
Jméno: Břeťa      IP: uživatel5063    
Često hoši. Potřebuju poradit. Mám fichtla- zapalování 30W. a nehází mi to jiskru.. http://www.jpeg.cz/view-244_P1070164.jpg.html http://www.jpeg.cz/view-902_P1070165.jpg.html .. mám tam neco špatně? mělo by to házet jen když mám ze zapalování na indučku na (15) a pak z 1 na kostru ne? tohle je schéma http://www.jpeg.cz/view-965_01.jpg.html . Prostě nevím kondenzatory sem menil kladivka.. Moc díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Jak píšou ostatní, máš chybu v tom šroubku. Tady máš odkaz na fotku, jak to má být všechno správně na tom šroubku poskládaný: http://www.jawamania.info/Files/users/180966/DSC02005.JPG
 
 
Datum: 23. července 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no ja když dal 15 na kostru a 1 z kladívek tak to mělo jiskru jako bejk ale NEJELO TO, střílelo to do vejfuku ,sání celej motor vypadal jak když se zbláznil , no pak jsem to přehodil a běží jak hodinky Břeťa - zkoušel ji změřit kolik dává proudu ta civka(pol 1 nebo jak se to menuje) dyštak to zkus zapojit na světelný
 
 
Datum: 23. července 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
musis zaizolvat to kladivko aby se sroubek,matka,ani ocko kondiku netotykali kontaktu
 
 
Datum: 23. července 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: Břeťa      IP: uživatel5063    
Kladívko jsem zaizoloval a pořád nic.
 
 
Datum: 23. července 2009 7:29
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel6772    
zaizoluj to kladívko. jinak ti to nepojede.
 
 
Datum: 22. července 2009 23:37
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Podle toho jejich schéma tam je to kladívko jen na ozdobu, všechno je zapojené až za ním
 
 
Datum: 22. července 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: Břeťa      IP: uživatel5063    
http://www.motoelektro.cz/images/elektro/schema/schJ20-2.jpg
 
 
Datum: 22. července 2009 23:09
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
nevím, odkud máš to schéma, ale asi bych ho vyhodil. Nejsem elektrikář, ale jestli dobře vidím, tak máš tu levou cívku připojemou taky na kladívko? To nemůže fungovat. Ke kladívku je připojený jen kondenzátor a 1 na indučce. Od indučky to dál pokračuje do spínačky na 1. Ten kabel od cívky zapoj na 15. Samozřejmě to kladívko musí být izolované
 
 
Datum: 22. července 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jawettě, sry
 
 
Datum: 22. července 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nevim no, z tý eletriky sem jelen. teď řešim na babettě problém, neháže mi jiskru...asi bude špatná zapalovací cívka, ale když zapojim indukčku k světelný cívce a ještě ukostřim tak to taky neháže...fakt divný, asi bude vp@ci i ta indukčka
 
 
Datum: 22. července 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
nedavno se to tu resilo,nekdo to tu psal ze vliv nema kolik ma civka voltu a jakou ma indukcnost (nevim co to je :-D ) a prej ma bejt jedno ze kdyz to prehodis tak by to melo bejt stejny... uz sem to slysel vickrat ;-)
 
 
Datum: 22. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jistě, ale neni 1 od zapalovací cívky k indukčce a 15 kostra? já to teda takhle mám a jezdí mi to v poho
 
 
Datum: 22. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: Břeťa      IP: uživatel5063    
Je snad jen jedna kombinace ne? nemužeš to přehodit. jinak nejedeš
 
 
Datum: 22. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
ja nevim tak zvyk ;-) jj a melo by to ale PREJ fungovat i kdyz das kladivko 1 a kostra 15 :-)
 
 
Datum: 22. července 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Břeťa      IP: uživatel5063    
Na motorce je více kladívek? že říkáš kladívka?
 
 
Datum: 22. července 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Břeťa      IP: uživatel5063    
Kostra 1. kladivko 15 ne? takhle podle schematu to sedí. jinak to kladivko mam podložené.. teď sem to kutil a pořád nic.
 
 
Datum: 22. července 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
no ty kladívka nesměj bejt ukostřený,pak by ti probíjela celá motorka :-D to mi udělal mustang :-D prostě tam dej ty gumovy nebo papirovy podlozky tak aby ty kladívka nebyly ukostreny :-) ja dal prst do fajfky,slapnul a nic.. ale pak sem se chyt riditek a to byla pecka :-D
 
 
Datum: 22. července 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
JO A MESE SE JESTESTE ZDA ZE MAS SPATNE YAPOJENOU TU CIVKU TA V PRAVO DOLE MA JIT KE KONIKU A KLADIVKU
 
 
Datum: 22. července 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
JO A MESE SE JESTESTE ZDA ZE MAS SPATNE YAPOJENOU TU CIVKU TA V PRAVO DOLE MA JIT KE KONIKU A KLADIVKU
 
 
Datum: 22. července 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: Břeťa      IP: uživatel5063    
takže to kladivko jak vede na ten šroub tak musí byt z každé strany izolovací podložka jo.. hm.. a ze zapalovaní to má vest na 1 a z 15 na kostru..
 
 
Datum: 22. července 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no zapojený je to asi dobře jen tam nevidim to odizolování na tom malim šroubku co tam vede kondík, cívka....
 
 
Datum: 22. července 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Zdravím draci potřebuji radu mám babettu na kterou jsi dodělávám blinkry koupil jsem si origo přerušovač na babettu a nevím jak příjde zapojit jsou tam tří vývody označené P1, 2, P2 Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Už jsem to vyřešil dvojku jako přivod z cívky (mám na babette zvlášt cívku pro blinkry) a P1 a P2 jako přívod do přepínače který musí fungovat jako křížový přepínač aby byly odděleny všechny blinkry zvlášt protože přerusšovač se přepína mezi P1 a P2 tím pádem se mi např rozsvítí levé přední a levé zadní zhasne a naopak a toho jsem potřeboval docílit aby to nezatěžovalo alternátor.
 
 
Datum: 23. července 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Máš napájení a výstup.Do přerušovače musíš dostat proud.U mopedů,které mají regulátor,se napojí z regulátoru.U babetty to napojíš na vodič zadního nebo předního světla.Pravá a levá strana směrovek je napájena z přepínače na řidítkách a ten je napájen z výstupů od přerušovače.
 
 
Datum: 23. července 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
z dvojky nemůžu napojit celý světelný okruh jak rozdělím pravou a levou stranu?
 
 
Datum: 23. července 2009 9:53
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Já bych dala pin 1 a pin 2 do přepínače směrových světel a 2 bych napojila na světelný okruh.Záleží na konstrukci přepínače směrovek. Vede tam šest vodičů ?
 
 
Datum: 23. července 2009 6:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rek bych ze jedno je z alternatoru,druhy je na blinkry a treti je na kontrolku,ale nevim jaky je jaky,jedine schema nebo metoda pokus-omyl
 
 
Datum: 22. července 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: kubas      E-mail:      IP: uživatel6440    
čus draci potřeboval bych poradit mam fichtla nehazel jiskru tak sem koupil novou indučku svíčku kladívko kondík kabel elektriku sem zapojil nově a porstě za boha nehce dát jiskru mam podezření na zapalovací pol protože má špatný očko sle když to tam dám tak to drží neví někdo co s tím???? A kdyžtak jak se ten pol mění protože kámoš ho měl dobrej vyměnil ho a prej to má blbě seštelovaný tak z toho mam vítr.... dík a čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel6440    
moc dík zkusil sem to a funguje to
 
 
Datum: 23. července 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
a jestli to bude tim ze si to mel ukostreny tak si zbytecne vyhodil hafo penez :-D ale aspon muzes mit dobrej pocit ze to mas novy :-D
 
 
Datum: 22. července 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
jj to co rika bob..taky mi to delalo ;-)
 
 
Datum: 22. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus hej to mas tim :-D jak je ten sroub co ti drzi kladivko tak se dotyka toho ocka na desticce a tak ho musis odkostrit a melo by to ji ja to tim mel:-D
 
 
Datum: 22. července 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Čau všichni. Chci se zeptat, jestli půjde na pionýra použít tyrostorové zápalko ze simsona. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6802    
tak jako ono to nefunguje stylem koupim tyristor z babety a nebo ze simsona a mam tyristorovy zapalovani........ nejsem elektronik ani eletrikar,ale rikam ze to fungovat nebude!!!!! fichtlacky civky nevybudej tyristor sami o sobe,budí tyristor pres civku(koukni na jawa-50 ze nekecam) a ted je tu ta otazka,ze podle černý krabičky nepoznáš,co je v ní a jakou civku zvolit........je to moc reseni pro nic.......radsi postavit obyc tyristorovy zapalovani........navody sou vsude na netu......je to jednodušší a levnejsi nez resit tohle.......
 
 
Datum: 22. července 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
nemyslel sem zapalování jako rotor+stator atd., ale např. toto http://www.motovrba.cz/detail.php?zbozi=485, myslím že by to s tím mohlo fungovat, co vy nato?
 
 
Datum: 22. července 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
to Chong: to že nikdo nepsal je pravda, ale dal sem to sem znovu, aby mě chodili odpovědi na email, poprvé jsem na to zapomněl.
 
 
Datum: 22. července 2009 10:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no aj podla mna je to moc velké :-( nezmestilo to tam....
 
 
Datum: 22. července 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no je dost velké
 
 
Datum: 22. července 2009 9:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
nikdo nepíše co? Myslím že jsi zvolil hezký boj s ignorací a posíláš ten dotaz z vpravidelnejch intervalech :-D
 
 
Datum: 22. července 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci-nevíte jestli ten přepínač na přední masce u 555 je spešl na ní nebo tam pasuje i z 20.21.23?? nebo jestli by ho z té 555 nekdo nějaký starší ale FUNKČNÍ neměl na prodej? fak dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zajic13- dej mi tvuj email ja se po nějakých ještě podívám a když neseženu ten z 555 tak se ozvu
 
 
Datum: 22. července 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
no jestli chces, mam funkcni z mustanga...mel by bejt stejnej jako u 21 ne? a
 
 
Datum: 22. července 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4466    
kdyz vyštípeš proklenovací dratek,tak prepinac z 21 je stejnej.....
 
 
Datum: 21. července 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6772    
nastartiju fichtla a za studena jede na hovno dam plnej plyn a chcípne to.když jedu tak 10minut na půl plynu tak se trochu ohřeje a pak jede normálně na plnej plyn.tak ja uz newim cim toje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6772    
jj dik uz to jede:-)
 
 
Datum: 23. července 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel6670    
skus zestolovat predstich a odtrh
 
 
Datum: 22. července 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Čau všichni. Chci se zeptat, jestli půjde na pionýra použít tyrostorové zápalko ze simsona. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj eště ktěm cífkám mam tam 2 ale nejsou propojeny la estejne velký je to teda 30W? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Jinak jedna cívka je opravdu málo, aby to dobře svítilo. Ta jedna cívka vyrobí 15W a když dáš dopředu 15W žárovku + zadní 5W, tak to je 20W a je jasný, že ta jedna cívka je prostě málo… :-)
 
 
Datum: 22. července 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Ono je těžký radit, když ani nevím jaký máš zapalování (kolik watů je napsáno na tom nosiči cívek). Nejlepší by bylo, kdyby jsi udělal fotku, někam ji nahrál a dal sem na ni odkaz. Jinak se ještě podívej a napiš kolik drátů ti vede k zadnímu světlu. Pokud jeden, tak máš elektroinstalaci na 20W zapalování a pokud ti vedou 2 dráty, tak máš 30W zapalování. Takže zjisti kolik watů je napsáno na tom nosiči, kolik drátů ti vede do zadního světla a pokud možno udělej fotku těch cívek. Pak se bude lépe radit ;-)
 
 
Datum: 22. července 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau to je pekny ale nevím kterou jsou tam 2 tak jsem si objednal 15W zaruvku tak kterej svetelnej pol.Díky
 
 
Datum: 22. července 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Ono světla ti svítit můžou, ale nesvítí na 100%. Určitě si tam dokup tu další cívku, ať to máš všechno v pořádku. V noci poznáš, že ti ta jedna cívka chybí ;-)
 
 
Datum: 22. července 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau kony hele diky ale narazil jsem na prolem 1 civka mi chyby mam tam nejspíš jen zapalovací a jednu světelnou ale světla svítí.
 
 
Datum: 22. července 2009 7:33
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Tady jsem ti to popsal na fotkách, myslím že to bude nejlepší a snad ti to pomůže ;-) . 20W zapalování tady: http://www.jawamania.info/Files/users/180966/DSC02014.JPG a 30W zapalování tady: http://www.jawamania.info/Files/users/180966/DSC02005.JPG
 
 
Datum: 21. července 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojda..Mám čz 175/477 když mastartuju a ujedu přibližně 200 metru tak zničeho nic přestane jí elektrika a když chvilku počkám tak to nastartuju a znova ujedu kus a zase znova nevíte čím to je??Nemueto bejt tím že mám na kntrolce dobíjení 2Watovou žarovku?Povdně tam má bejt 1.5W.Díky rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Někde máš špatný dotek.Podívej se na pojistku,na spínací skříňku čísla 15 a 30, na dynamo a regulátor.Někde je něco uvolněno.
 
 
Datum: 21. července 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: Hrnek      IP: uživatel6749    
Ahoj lidi je rozdíl když dám na fichtla 6V indukční cívku a 8V? je možná že mi to kvuli tej 6V nechce chytnout? nebo čim to může být že mi to hází malou jiskru? Odtrh? Díky moc mějte se smějte se ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja nikdy nekoukal kterej kontakt je 15 a kterej 1 a zapojil sem to jak mi vysli dratky,a vzdycky to jelo
 
 
Datum: 21. července 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezalezi na V ale na indukcnosti, cili jake je primarni a sekundarni vynuti...jinak to rozvadet nebudu, je to prakticky mezi 6V a 8V bez rozdilu, dokonce i gdyz prohodis 15 a 1 na kontaktech (pry, toto odzkousene nemam nebo mozna jo ani sem o tom nevedel:-D)
 
 
Datum: 21. července 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebude....:-D
 
 
Datum: 21. července 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
a kdyz tam dam vic voltovou inducku,bude to davat lepsi jiskru?
 
 
Datum: 21. července 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetta má origo 4V stym uz fichtl nefunguje ale s 6V,8V,12V ano ;-)
 
 
Datum: 21. července 2009 5:12
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6725    
Tady jsou poslední dobou teda odborníci :-D už to tu bylo mockrát fichtl mě jel i na 12V inudučku ze 120cítky ;-) tak nwm proč by neměl jet na 6V indučku
 
 
Datum: 21. července 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: stanik      IP: uživatel1946    
6V je tak do babetty fichtl ti na to nepojede
 
 
Datum: 20. července 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak zistím kolim ma výkon zapalovaní ve watech na mustangovi?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ díky
 
 
Datum: 21. července 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to rohliq: ne vždy to tak poznáš, já mám předělaný zapalování z 20W na 30W a nechal jsem ten nosič cívek, na kterém je vyraženo 20W (takže mám v podstatě 20W stator neboli ten nosič, na kterém jsou cívky na 30W zápalko) :-D, takže je lepší když se podívá na cívky a ne na stator co je tam napsáno... ;-) . Wardene, 20W zapalování má 1 velkou a 1 malou světelnou cívku a 30W zapalování má 2 velké vzájemně propojené světelné cívky
 
 
Datum: 20. července 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na statoru je to vyražené....stačí sundat ten malý kryt a kouknout se na stator....buď 20W nebo 30W
 
 
Datum: 20. července 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked na statoru más 2 velké svetelné cievki tak más 30w a ked más na statoru más 1 malú a 1 velkú svetelnú cievku tak más 20W
 
 
Datum: 20. července 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Při jakých otáčkách máš na mysli? :-D
 
 
Datum: 20. července 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1966    
Čau Draci,mám problém,zapojil jsem zapalování,cívka všechno jak má být,ale jiskru to neházelo,potom to jednou hodilo jiskru,a potom zas ne,nevíte čím by to mohlo bejt?dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tak sory jestli se tě můj komentář dotknul, jsem holt takovej šprýmař. Ale narážel jsem hlavně na to že u některé dotazy se opakují denodenně... a přitom stačí normální přístup a to ten nebejt línej a zkusit se podívat ve zdejší poradně pár dní nazpět. Navíc to má nespornou výhodu že nemusíš čekat na odpověď, protože u starších dotazů odpovědi už dávno jsou :-D
 
 
Datum: 21. července 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1966    
CHtěl jsem radu a ne takhle shodit,tuto byla moje první oprava pionýra v životě,tak jsem chtěl jenom poradit,jo a už mi s tím pomohl kamarád a pinc jede........
 
 
Datum: 21. července 2009 0:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No jestli to bylo během jedné otáčky, tak je to normální :-D. Sory že si dělám srandu, ale tohle je takovej zdejší evergreen. Tak ti dám radu jak to páchám já.. obvykle když se mi dostane do ruky takhle nefungující elektrika, tak v drzivý většině to rovno předrátuju (natahám nové dráty), prootže je často na sfšovanou, lustrsvorkama napojovanou elektriku s prodřenými a zoxydovanými dráty žalostný pohled. Pamamtuj poučku ,,jak to vypadá, tak to funguje,,. A to platí o špínou a vezelínou zasviněným kladívku, kondenzátoru s prapodivným drátem a zakrouceným koncem bez očka, omlácený indučce s ohnilými kontakty a dráty zakroucenými k ní, potlučeným zapalovacím pólem se studeným spojem na očku a prodřeným drátem vedoucím k chcípáku v hlavě světla... nepřipomíná ti můj popis zrovna tvou elektroinstalaci? :-D
 
 
Datum: 20. července 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: josef605      IP: uživatel5272    
buď to a nebo se koukni abys neměl zapojenou světelnou cívku místo startovací
 
 
Datum: 19. července 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tipoval bych svicku kondik nebo fajku
 
 
Datum: 19. července 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel4649    
čau draci kamarád má čz 175 a nechce mu dobíjet když sem kontroloval zapojení elektriky zdálo se mi že je to zapojený dobře když byla motorka nastartovaná na dynamu sem naměřil asi 3v a když sem od něj odpojil kabely tak sem naměřil 10v nemohlo by to být relátkem? kontakty ale opálený nebyly jak poznám že je vadný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Já osobně bych testoval bez rega... tedy odpojil bych, nebo demontoval rego z kostry dynama (záleží jaké máš dynamo jestli s regem na dynamu, nebo mimo dynamo) a odpojené dráty M a D spojil dohromady, jako zátěž bych připojil alespoň 35W ale lépe 45W žárovku mezi takhle spojený elektrický bod a kostru... nadlábni to a živým vývodem baterky (myslím tím ten co není spojený s kostrou) bych při běžícím motoru brknul o ten spoj z M a D u žárovky.... měla by svítit podle otáček.. 35W můžeš lehce spálit, takže tam bych motor moc netočil. Když by nesvítila, je v háji něco na dynamu.
 
 
Datum: 20. července 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus draci hele kdyz me preskakuje v kontaktu kladivka jiskra tak to je spatny kondenzator a nebo to je v poratku dikec :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, jsou to ty same
 
 
Datum: 19. července 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou stejný.
 
 
Datum: 19. července 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel6753    
a moze sa udat do fichtla kondenzator zo skodovky?
 
 
Datum: 19. července 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slabá nebo žádná jiskra vše vpořádku. Silná jiskra znamená špatný kondenzátor.
 
 
Datum: 19. července 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mezi kontaktem a kladivkem preskakuje ale nesmi se opalovat stykove plochy (a delat se puky na kladivku), pokud je tomu tak, mas bud maly odtrh nebo prave je spatny kondik...
 
 
Datum: 19. července 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Zdarec draci udělal jsem si na fichtla neon a ted mám problém se zapojením.. Nevím kam to zapojit. Jestli na světelnou cívku, nebo indukčku nebo kam? Máte někdo zkušenost. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 7:26
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Uplně nejlepší by bylo kdybys tam někam nainstaloval baterku a zapojil to na beterku!
 
 
Datum: 20. července 2009 7:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to tak ze mislim ze más ten neón na nestriedavé napatie ze? tak treba svetelné cievky spojit a a zapojit tam usmerovac napetie aby tam bolo nestriedavé napatie...potom musis + zapojit na cievky (cez osmerovac) a - treba zapojit na kostru :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
+ na civku a - na kostru aspon myslim
 
 
Datum: 18. července 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Taky jsem si říkal na světelnou. a + na jednu a - na druhou? nebo jak?
 
 
Datum: 18. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba to zapojit na svetelnú cievku :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 22:33
 
<  195  196  197  198  199  200  201  202  203  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.05.2025 0:14:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu