Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 Je nějaký rozdíl mezi zapalováním na pionýra 20 W a 30 W. kromě těch cívek? Myslím, že když vyměním cívky na 20 W tak z něho udělám 30 W ? díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 20:23
 Mě se třeba stalo i to že když jsem předělával 20W na 30W tak že byl malej karter....mam 21 z roku 1971 a v tu dobu se standartně montovaly kartery, který byly totožný s 05...teď sem třeba sehnal motor, kterej má jakoby záhyby na pravý straně a to samý na pravym víku aby se tam vešly větší cívky a šlo to seřizovat, popřípadě to klidně i vyfotim....
Datum: 07. února 2013 20:23
 a nebo poskládej cívky tak jako u 20W zapalování....tzn: jedna světelná nahoře a druhá světelná dole.. a zapoje je tak že výstup první cívky dej na vstup druhé cívky a výstup druhé cívky na světla.. zapalovací ponechej jak je
Datum: 05. února 2013 23:03
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 aha...tak to budu muset někde ještě sehnat jiný rotor.
Datum: 05. února 2013 22:46
 Počet magnetů i velikost je stejná, ale rozdíl je v tom, že magnety jsou v jiné poloze a i zářez na klínek co je na klice je v jiném místě (možná i vačka je jinak pootočena). Pokud necháš původní rotor, tak ti s největší pravděpodobností pionýr nepojede nebo hodně blbě, protože díky tomu, že budou nagnety v jiné poloze nedojde k plnému nabití zapal. cívky a tím pádem nebude dostatek energie k vytvoření jiskry na svíčce. Úplně přesně nevím jak to funguje (to by ti dobře vysvětlil Chong), ale tak nějak to bude (to vím i ze své zkušenosti)
Datum: 05. února 2013 22:44
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 je tam jiný počet magnetů? nebo rozměry jsou jiné?
Datum: 05. února 2013 22:33
 Jak už napsal ''lk'', musí se vyměnit rotor. Před pár lety jsem taky měnil zápalko z 20W na 30W a kromě cívek jsem musel dát i rotor určený na 30W zapalování. Musíš tam dát rotor, který má na sobě označení 20 (to je pro 30W zápalko), rotor s označením 05 je určený na 20W zapalování a to označení není myšleno co je na tom hlinikovém nosiči cívek (statoru), ale přímo na tom rotoru (magnetu)!!!
Datum: 05. února 2013 22:31
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 ok. díky...zítra vyzkousím v praxi.
Datum: 05. února 2013 21:55
 ano záleží.. rotory pro 20 a 30 watové zapalování maji jinak natočené magnety... pro zapalovani 20W je zapalovaci civka v pravo uprostred..... pro 30W je nahore
Datum: 05. února 2013 21:49
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 a záleží na umístění cívek? Kde by měla být zapalovací cívka? někdo ji má nahoře a někdo ji má dole. Záleží na poloze cívek?
Datum: 05. února 2013 21:44
 klínek na vačku?
Datum: 05. února 2013 21:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 rozdil tam zadnej nebude, ty magnety jsou vsechyn nabuzene stejne a rozdíl je akorát v zapojení těch světelných cívek, kdy u 30W jsou 2 velké a jsou v sérii a u 20W je jedna mala pro zadní světlo a jedna velká pro přední světlo
Datum: 05. února 2013 21:42
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 a je mezi nimi nějaký fyzický rozdíl? Mám tam napsáno 6V 20W.
Datum: 05. února 2013 21:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 potřebuješ jinej rotor... s označenim 20... 05 je pro 20W
Datum: 05. února 2013 21:35
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 Zdarec hoši chtel bych se zeptat jestli mate nekdo na 250 zapalko z pionyra?? Zajmalo by me jak to funguje a co se musí udelat aby šlo namontovat na 250 předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 15:56
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 okk diky moc
Datum: 07. února 2013 15:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 počkej počkej klínek mužeš vyhodit ..drží to nalisovane na ten kužel..a dířu pro kolík si mužeš vyvrtat 2...ale ten kolík tam byt ani nemusí jen vymezuje správnou poluhu rotoru a tí hlavně vačky....dej místo šoubu na šroubovát imbust a řádně dotáhni....tím se dostaneš vačku do takove polohy aby ti nahrubo vyšel předtih..
klínek je tak tenký že by tan krouták neunes...a ustřih se...najdi si co znamená nalisovane na kužel..... taky je docela duležitá čistota kužele a díry a by to nebylo moc ojety atd..ale prostě to tam naskládej za hodku se to dá.... pracnejší je vymysled podložku a nějaký držáky k statoru ale pokut máš flexu a svářečku nou problem...
Datum: 06. února 2013 9:19
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 to jo ale ja to myslel tak že je tam proti protočení takovej klinek a když ten rotor nebude zajištenej tim klinkem tak ne protočí nebo ne ??
Datum: 05. února 2013 19:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 ne kužele sou stejne jen 250 má cca o ten centimetr delší ale rotor neupavuješ jen prohodíš vačy...pnepromíchat::::
Datum: 05. února 2013 11:04
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 je to na takovou domací stavbu takže svetla tam nejsou ješte bych se chtel zeptat jestli se musi do rotoru z pionyra udelat kužel co je na 250 nebo ne.. protože nevím jestli se to neprotočí když se to jenom nahřeje a narazí a utahne dík
Datum: 04. února 2013 21:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15077
 měl jsem to musíš jen o cca 10mm vypodložit stator třeba soustuženou podložkou na sousedový 3 kolce do lesa stačila překližka... vačku musíš dát z motorky.... a taky udělat držaky k s tatoru ---
jinak co se provozu týče málo to svítilo a studenej motor chtělo to pořádně šlápnout...
na homecroos by to špatný nebylo zetky měli taky podbny vlastně ale ti světla mě s...mžuoralo to ....a nvm zda ti s tim projde motorka technickou když ti nepudou světla bez motoru
Datum: 04. února 2013 11:28
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdar Draci,Ještě nikdy sem si u Pionýra nezapojoval zadní světlo,mám natažení kabely ale nevím jak to tam do toho světla mám připevnit ten kabel...Světlo je completní má držák,žárovku ale nevím jak ten kabel mám zapojit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 13:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj danekod!Popsal si to úplně perfektně, ale mět schopnosti PIO, tak stejně nevím co s tym udělat.Rada od ceZetaka se mě jeví jako lepčí!Protože pokud to dá připájet, tak to stejně dělat nebude!Toš tak.
Datum: 03. února 2013 13:20
 20W zapalování - vedeš k němu pouze 1 drát (od cívky/přepínače). Žárovku vložíš do té patice, následně na pravé straně vložíš mezi "hrot" žárovky a patici nějakou vhodnou izolační podložku (pertinaxovou, papírovou ..). Následně mezi "hrot" žárovky a izolační podložku vložíš kabel - buď obnažený smotaný do kroužku a nebo napájej očko. Patice je ukostřená šroubkem.. hotovo .. pokud 30W tak uděláš to samý i na levým hrotu a oba kabely půjdou na svorky předního světla ..
Datum: 03. února 2013 12:56
 radši nikam  .. zavolej si na toho někoho z okolí kdo to umí
Datum: 03. února 2013 12:33
Jméno: PIo
IP: uživatel12302
 Ok,tak dám to připájet.
Datum: 03. února 2013 11:39
 pokud jsem to správně pochopil, tak nevíš jak to tam dát mechanicky jo? a co to třeba připájet? jeden na kostru objímky a druhý kabel na druhý kontakt... a pokud jsi myslel jako který kabel kam, tak to je úplně buřt, páč žárovka není dioda a je jí jedno, kam dáš jaký drát...
Datum: 03. února 2013 11:30
Jméno: Filip
IP: uživatel15070
 Čau draci nedávno jsem na internetu našel bezkontaktní zapalování pro jawa pionýr a mustang vyrobeno jich bylo jen 5kusů
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-04.jpg
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-05.jpg
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-06.jpg
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/23/popis/jawa-50-typ-223-mustang-tyristorove-zapalovani-07.jpg
Ps: to už asi jen někde v muzeu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 11:53
 Poznám človeka ktorý tieto fotky fotil, a to zapaľovanie má, no bohužiaľ má slabý rotor...bolo by treba nabudiť
Datum: 03. února 2013 11:53
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no nejspíš
Datum: 03. února 2013 9:53
 Zdraví Draci, chci přes zimu vyřešit problém s blinkry na mojí Jawě 350/634 6 Voltka. Už dvaroky jezdím s tím, že nejsou moc vidět. Když stojím na křižovatce, tak to na volnoběh sotva bliká- spíž jen tak žhne- samozřejmě spojeno s tím, že musím svítit (ale i bez světel nic moc) Když jedu a je vytočená, tak bliká dost rychle. Přerušovač nikdy nikdo nešteloval, baterka je nová, motorka dobíjí( při volnoběhu samozřejmě ne) Podle schématu jsou pané žárovky 15 bo 21 W- to si nejsem jistej co tam ted mám, ale myslím že právě už ty 15tky. Jak jsem zatím uvažoval to vyřešit: Bud jestli existujou žarovky 6v 10W s bajonetem a nebo koupit ledky - ty vím, ze existujou, ale jsou to spíš do aut takže 12v- běžně ve světla na 350 svítej mín na baterku a když nastartuju a začne dobíjet, tak samozřejmě víc. Jen nevím, co by dělali v blinkrech- jestli by to jen nesvitilo, kvuli nízke spotřebě by mohl být oblbnuty přerušovč ne? Díky moc za rady, jak to pořešit....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 0:36
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 malinko bych si hnidopíchnul. Píše se shořet, páč slovo vychází ze základního tvaru "hoří" , neumím si představit že v případě požáru by někdo křičel "choří" .. asi by mu nikdo na pomoc nepřišel  Ikdyž u vietnamce by to asi člověk skousnul
Datum: 02. února 2013 0:36
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jinak přikládám i schema blinkru s 555. Je to sice na 12V, ale na 6V se pouze přepočítá odpor R4 a vymění relátko za 5V. Dá se to upravit na čistě polovodičový bez relé, ale tady tahle verze měla i cvakat podobně jako původní přerušovač. Je navržený tak aby vždy začínal cyklus přerušovače svitem žárovky což je schválně kvůlivá probliknutí blinkru při přejíždění mezi pruhy a má i detekci spáleného vlákna žárovky. Správně by měl detekovat spálení vlákna zrychleným kmitáním, ale tento to pro jednoduchost zapojení detekuje že přestane kmitat a trvale svítí. Pro LED zapojení stačí nahradit R4 křemíkovou diodou o patřičném proudu, takže asi 3A, nebo vhodně spočteným R4 (pro saturaci asi tak aby průchodem proudu ubývalo na R4 cca 0.7V). http://btelectronic.sweb.cz/blikna12.gif
Datum: 02. února 2013 0:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 blikalo mi to pomalu asi 2 dny do té doby než schořel přerušovač
Datum: 01. února 2013 16:42
 Díky za rady, Na ten návod podle Chonga - to poklábosim s kámošem elektrikářem... Ale je asi jasný, že základ je nová elektrika. Na překopávku na 12 V s Vapekem nejsou finance...
Datum: 01. února 2013 10:05
 Na své 634 jsem tento problém vyřešil komplet novou elektroinstalací+Vape 12V........
Datum: 31. ledna 2013 17:09
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 dnešní moderní superLED jsou podle mě použitelné i blinkrech. Sice bys nešel cestou homologované úpravy, ale když vezmeš LM317, k němu flákneš odpor 3.9 ohmu za to do serie super LED 1W, tak bude svítit i na 6V jako ďas. Pokud by Ti nestačil výkon takové náhrady žárovky, tak se dá použít i 3W LED a úpravou hodnoty odporu na 1.8 ohmu (1W). Fígl je v tom, že bílá LED do 3W obvykle nemají vyšší napětí než 3.6V, takže i s rezrevou na proudové stabilizaci s LM317 to musí fachat na 6V rozvodech. Navíc tohle jednoduché zapojení dá na "vrabčí" hnízdo i elelktronickej analfabet. Ale tohle řešení chce vlastní přerušovač bliken, páč původním poteče tak malý proud že to vyhodnotí jakoprasklé vlákno. Ale poopravdě přerušovač s 555 taky není nic těžkého.
Datum: 31. ledna 2013 15:45
 Jajajaj, to bude srandy tahat novou elektriku na třipade  Je pravda, že ta elektrika neni nic moc, sice prostříkaná kontakt sprejem, ale nějaký odpory tam vznikat můžou... projistotu by to asi chtělo i ten přerušovaš no. Takže dík za rady...
Datum: 31. ledna 2013 12:23
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Zkusil bych novej přerušovač. Mě to takhle blblo u maneta (12V el. instalace ), vyměnil jsem přerušovač a bliká pořád stejně rychle. Na volnoběh i ve vysokejch otáčkách.
Datum: 31. ledna 2013 11:44
 Takhle to určitě řešit nelze, blinkry ti totiž musí blikat i na volnoběh a se světly, resp musí to takhle fungovat i při chcípnutym motoru. A musí blikat jasně, viditelně, žádný mžourání. Dělalo mi to to samé na ČZ 180 (elektroinstalace prakticky shodná s 634). Vyřešil jsem to natahánim nové elektriky, zkontrolovánim kontaktů atd. Pak začala blikat jak by měla....Takže neměnit žárovky, ale dát do pořádku elektriku...
Datum: 31. ledna 2013 11:30
 čus lidi, mam doma vape na pionýru a z toho vape vedou dva žlutý dráty na světlo, mělo by to být jeden do předu a druhej do zadu, ale zase když vypnu spínačku na prostředek (jízda bez světel) tak by přední nesvítilo a zadní jo, co by se stalo kdybych ty dva spojil a dal bych je do předu na přepínač a pak bych natáhnul drát do zadu? Poraďte, předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 18:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pepo a kdyby z toho vedli 4 dráty tak by to jako dávalo 24 voltů? ty dva dráty prostě spoj, stejně tak bys to musel udělat i na původně 30w zapalování.. ba dokonce můžeš i ty dráty ukostřit, když nepoužíváš světla. nicméně v návodu montáže je vše potřebný uvedeno
Datum: 29. ledna 2013 18:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 ja vape nemám ale nejni ten 1 žlutej na houkačku? normálně bych propojil zadní světlo s předním stejně jako to ma 30 w mustang ..
a je to jak rozsvítíš předek rozaří se zadek...
dohromady to nedávej jmenovity napětí by bylo 12 volt a mužeš jít pro noví žárovky či se pletu?
vape má íkon 2 světla to utáne...prostě vem 2 metry kablu dej konec do zadního svetla a 2 napoj na přívod štavy na přední světlo-..... tod vše ten kabel co zbude dej přes kulatý tlačítko na houkačku.....
Datum: 29. ledna 2013 18:38
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zřrjmě to máš celý špatně zapojený.. každopádně ty dva žlutý můžeš bez obav spojit.
Datum: 29. ledna 2013 18:30
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Ahoj draci mam problém, koupil sem cz 180/487 a nebyly tam zapojeny světla, ale ten levý přepinač světel tam zůstal a chci to zapojit zpět do původniho stavu ale zdá semi že v tom levem přepinači světel něco chybí a nevim kam mam napojit kabely na přepínání na dálkové světla, nemate prosim foto jak je to rozdělany díky moc za ochotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 11:26
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jo hele díky moc fakt si mi pomohl,možna ještě dneska seženu ten druhej kus a kdyby byl problem tak se ozvu
Datum: 27. ledna 2013 11:26
 Aha, tak to se omlouvám, toho jsem si nevšiml, chybí tam ta část s packama na vodiče, takže tuhle součástknu bys musel sehnat novou...
Datum: 27. ledna 2013 11:21
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jo jo věděl bych možna jak zapojit klakson a blinkr tam na to vidim kam to mam pájet,ale nechapu kam mam napojit ty tlumene/dalkove světla mě se zda že mi v tom ještě něco chybí ještě přikladam jednu fotku toho přepinače dalkovych světel http://kuba17.rajce.idnes.cz/cz_180_487#DSC00939.jpg zda se mi že uvnitř ještě něco má být protože nevim kam to mam teda napojit
Datum: 27. ledna 2013 11:16
 Paráda, je to on. V podstatě kompletní, až na takovej plastovej nesmysl který se zvenku montuje na páčku přepínače tlumených a dálkových světel. To bych doporučoval někde sehnat, zapojení samotné není až takový problém, za předpokladu že umíš dobře s páječkou.
Datum: 27. ledna 2013 10:48
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
Datum: 27. ledna 2013 10:45
 Je to ten sdružený přepínač stejná jako na Jawě 350, tzn blinkry, dálkové/tlumené, houkačka a světelná houkačka?
Datum: 27. ledna 2013 9:54
Jméno: pintrk
IP: uživatel9657
 Zdravím, chci se zeptat na zapojení drátů u pionýra v pravé části motoru. Kam má přijít zelený, černý a červený? Díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 20:05
 hle mas indokcni civku mas tam u tech zavitu cisla 1 a 15 tak cislo15 ukostris a cislo1 das n kladivka kde bude pripojenej kondik a zapalovaci civka ps.svetla a klakson nevim jk zapojit
Datum: 28. ledna 2013 20:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 čarný na kladívko,zelený tuším na malou cívku a červený na větší cívku
Datum: 26. ledna 2013 18:21
 ZDarec. Nedávno sem psal ohledně zapalování (vape) a to že sem tam nemohl narvat origo. Tak sem si dneska přitopil horkovzduškou a pustil sem se do toho  Zjistitl jsem že stator nešel do karteru ani nasadit. Nevim jak to tam někdo dokazal dostat. Každopádně ani obroušení nepomohlo. Tak jsem to přendal na jinej a bylo to OK. Cívjky se nakonec vešly. V rámci možnsotí a zapalováním jde dokonce i otáčet  Mám videa i když horší kvalita a u jednoho jsou 2 minuty ničeho -_- bohužel jsem neměl u sebe nic lepšího. takže tohle je ok A dik za pomoc http://www.youtube.com/watch?v=lIO_Jc_tYU0 ...... http://www.youtube.com/watch?v=YJswIUi5wY8
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 14:42
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Na 16 let dobrý, alespoň za mě.
J 1975
Datum: 31. ledna 2013 14:42
 Ok... Je mě 16, s jawama se kamaradim tak 7let teprv. Ohledně kvality videa. Jelikož mám opravdu malou rychlost uploadu tak si nemohu dovolit třeba HD video i když ho natočit mohu. Tohle jsou videa který si většinou pořizuje do svýho "archivu" Je to takový že si vzpomenu něco natočit. Takže na kvalitě mě tak nezáleží. Zrovna z tohoto si opravdu nemá člověk co odnést. Teď jsem udělal led brzdový světlo. Natočim to na HD a uploadnu to na intru tam mám up asi 10MB  Doma asi 20kb/s :/  Jinak tenhle pincek jje s papírama koupený za pouhých 1000kč. Nic jsem na něm nedělal. Tu elektriku jsem dělal spíšz toho důvodu že byly zřejjmě dost zoxidovaný kontakty blblo to. Stál asi 9 let... Jinak mám celkem 3mustangy jednu 21 babettu207 a část 150  Plánujudo budoucna ještě 250 a budu spokojjen
Datum: 26. ledna 2013 15:12
 jojo snad...
Datum: 26. ledna 2013 13:09
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak tak.. ale na druhou stranu jestli je mu 15 let, tak se to dá pochopit.. sou tu jiní i starší, kteří by tohle nedokázali. takže za mě jen tak dál, pár let, pár fichtlů pod rukama a jednou, pokud u toho vydrží, bude z něj třeba dobrej a zapálenej fichtlař.
Datum: 26. ledna 2013 13:02
 ona ta kvalita provedené práce taky není nic moc
Datum: 26. ledna 2013 12:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 předpokládáš správně.. nejde ani tak ale o kvalitu záznamu, jako o vypovídací hodnotu těch videí.. i když s kvalitou záznamu to má také co dělat.. otázka tedy je, co zajimavého si z toho má uživatal vzít.
Datum: 26. ledna 2013 12:38
 Předpokládám že to bylo myšleno ironicky.... Tak se Ti omlouvám, že jsem po ruce neměl kameru...
Datum: 26. ledna 2013 12:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak to jsou asi nejlepši dvě videa, jaké jsem prozatím měl tu čest vidět
Datum: 26. ledna 2013 11:41
 Čus draci nevíte náhoodou kde bych mohl sehnat svíčku pal 7-8???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 23:00
Jméno: pejsek
IP: uživatel15006
 Nějak tak Masokz
Datum: 24. ledna 2013 23:00
 takove svičky se snad valeji pozemi ne? našel sem jich u dedy v garazi asi 20
Datum: 24. ledna 2013 19:53
 Oooops  *vydělal
Datum: 24. ledna 2013 19:03
 už jsem to všecko rozprodal :/ mam 3 posledni. Kupovali je za 60 jednu tak si tim viděla na vybrus a jestě nový plašt
Datum: 24. ledna 2013 19:03
 brisky N15 ti nestačí? dyť je to nemlich to samé
Datum: 24. ledna 2013 18:51
 A nepordal by si jednu nebo dvě ?
Datum: 24. ledna 2013 18:43
 na burse sem jich koupil 30 v origo baleni za 300. Prej že byly potopený... všechny fungujou
Datum: 24. ledna 2013 18:35
Jméno: Koleno
IP: uživatel11608
 Zdar ,když sem v létě dělal světlo na jawa 20 tak se mi to povedlo a tak se šel na oběd. Když se to jel project tak to chvilku svítilo ,ale málo .Když to ukostřim tak to svítí pořád ,i když vypnu světla a nejde to přepínat nevíte co je s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 10:19
Jméno: Koleno
IP: uživatel11608
 Oskare je to možný ,ale když sem to zapojil tak sem to protůroval se světlem a svítilo tak sem šel na oběd a pak sem to chtěl projet a nesvítilo
Datum: 24. ledna 2013 10:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Koleno!Vím.Máš to špatně zapojený!
Datum: 23. ledna 2013 21:20
Jméno: karlson
IP: uživatel15016
 zdravim dotaz pro sesu bude ještě někdy k mání zapalování komplet 6v 20w na babettu 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 12:00
 mám tu jedno nový nenamontovaný mail jestli máš zajem...
Datum: 23. ledna 2013 12:00
 neee,,vyrobce kleknul a je smitec,,jedine samostatne,,sesa
Datum: 23. ledna 2013 11:34
 Ahoj všem ladičům! Pustil jsem se do opravy čezety 175 (hranatý typ). Provedl jsem generálku motoru (ložiska, gufera, výbrus, píst) a protože mě zlobila baterka, tak jsem předělal zapalování na babeťácké. Mám jiskru, nastavený předstih (krásně se kryjí rysky na rotoru a statoru), ale za boha nemohu nastartovat. Čistil jsem karburátor, zkoušel různé kombinace svíček a nastavení jehly, ale nic mi nepomohlo. Budu rád za každý nápad nebo názor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 0:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 tupej dotaz už ti to jede?
Datum: 31. ledna 2013 0:14
 Ty hodnoty já znám, procházel jsem si spoustu manuálu a diskuzí na internetu, jinak bych se do toho nepouštěl. To zapalování, které jsem použil spolehlivě fungovalo na babetě, chytala krásně i za studena.
Datum: 23. ledna 2013 21:04
 predstih pro hranatou 175 je 2.9mm ... pro hranatou 125 je 3.2 mm ..... s tim predstihem to musi jit... kdyz nechyta tak jsou spatne natocene magnety na rotoru a v dany moment nedaji civce dost energie
Datum: 22. ledna 2013 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 těžko říct když tam cpeš něco co tam nepatří,zkoušel bych to dokud to nepojede dobře
Datum: 22. ledna 2013 16:20
 Tak jsem si s tím hrál celé dopoledne a je to asi opravdu předstihem...zkusim jeho hodnotu ještě upravit, chvilkama se chytala při předstihu 3,5, při 2,9 vůbec nic...
Datum: 22. ledna 2013 11:56
 a jakou polohu pístu pro přeskočení jiskry máš? hranatá číza 175 má tu hodnotu 2.9 mm pře HU ....
Datum: 22. ledna 2013 9:01
 Koukal jsem se do příručky na babettu a je tam popisováno nastavení tak, že nejdřív nastavíme správnou polohu pístu v době přeskoku jiskry a přesně tam se mají krýt rysky...no zkusím ten bod posunou směrem k většímu předstihu a třeba to pomůže 
Děkuji Vám mockrát za reakce.
Datum: 21. ledna 2013 22:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 súhlasím babeta má malý predstih oproti 175
Datum: 21. ledna 2013 15:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15010
 máš tam babetácký seřízení na motorku .....
vyhod klínek na klice dej píst do hu a rotor dej tak at ta zadní malá ploška je proti snímači vzadu na statoru ..udělej nové rysky aspon jehlou a se statorem pohni o 2 mm proti směru otáčení mooru...
takhle bys měl dostat cca 3 mm předstih místo 1,5 co má bába prototo 2 mm ...
pokut sem to vymyslel špatně někdo mě doplní
Datum: 21. ledna 2013 13:06
 Zdar  Ohledně VAPE.... Ted sem delal novou elektroinstalaci na mustanga. Original zapalování.... už se na to mužu vysrat. furt to svítí jak svetluska a narvat tam to debilní zapalování to ani neni možný. Prostě se mi tam nevejde At zkousim jakkoliv prendavat a vymenoovat civky nevejde se to tam stejne. už na to nemam chut ani nervy s tim neco delat.... Asi hodin práce bez výsledku. Máte někdo zkusenosti s tim VAPE ? docela bych to uvítal. V tuhle chvíli bych byl ochtonej za to ty 3 tisíce dát... :/ Nebo nemátě ho někdo třeba že by ste ho daly za míň Dík moc :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 21:36
 Pionýr/mustang vyrobený tuším do roku 1972 neměl v místě cívek udělanou přípravu pro cívky určené na 30W zapalování. Ta příprava spočívá v tom, že v kartrech je udělané prohloubení, aby se tam vlezly světelné cívky, bez toho prohloubení tam ty cívky nedáš a když se ti to podaří, tak se ti bude pravděpodobně dotýkat vinutí kostry a nebude ti to svítit. Dále aby jsi měl opravdu 30W zapalování, tak musíš mít podle toho natahaný dráty a světelné cívky musí být spojené v sérii, jinak nikdy nebudeš mít 30W zápalko u kterého se používají žárovky 25+5W!!!
Datum: 20. ledna 2013 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no tak jestli je to motor pro 20w zapalování tak se to tam fakt špatně cpe a jina ty cícky v 30w zapalování musí být zapojený do serie
Datum: 20. ledna 2013 21:00
 Myslim to tak že vždycky mi to zapalování šlo nandat v pohode. Kartery nikdy neprekazeli. a ty se hned nenasirej..
Datum: 20. ledna 2013 19:24
 vzdycky to nejak slo? takze nemas ani tucha jak to funguje co  .. no nic.. kdzy si chytrejsi než ti co ti radí tak si polib
Datum: 20. ledna 2013 19:10
 GO elektriky sem dělal už asi 15ti lidem a prostě vždycky to taknějak šlo. Ale ted to fakt nechapu ...
Datum: 20. ledna 2013 19:03
 NE takhle to neni  Mam 30W jenze civky mam zvlast. Jedna je na zad. svetlo a bzučak a druha je na predni. Jo a dávám to tam jak píšeš.. ddebil nejsem -_-
Datum: 20. ledna 2013 19:02
 huráá.. posunuly jsme se dál... takže máš verzi 20W .... tedy malá cívečka která je pouze pro zadní světlo a velká cívka která je pro přední světlo a klakson... tedy když máš vepředu žárovku 15W tak z velké světelné cívky zkus dát kabel přímo na některé vlákno přední žárovky.. musí to svíit.... jinak když píšeš že se to enchce vejít tak to špatně skládáš.... cívky mají být seřazeny takto... velká světelná civka je nahoře... vedle ní v pravo je zapalovací cívka.. a uplně dole je malá světelná (pro zadní světlo)
Datum: 20. ledna 2013 18:01
 5 + 15 w mam zarovky. ale zadek mam zapojeny ted zvlast. ne a obe vlakna dou zvlast. a kostra je s odporem nulovim . tahal sem ji od motoru
Datum: 20. ledna 2013 17:44
 do nějakých karterů se cívky na 30W zápalko opravdu blbě dávají
Datum: 20. ledna 2013 15:50
 nejedou ti obě vlákna najednou?zkus jedno odpojit.máš dobře ukostřenou parabolu?watáže žárovek?
Datum: 20. ledna 2013 15:29
 ptám se tě.. jaké watáže žárovem máš použité?
Datum: 20. ledna 2013 15:14
 Teda když sem tam to zapalování narval... tak to ensvitilo skoro
Datum: 20. ledna 2013 15:12
 Takhle sme to delal jenze ty civky tam nejdou. Proste drhnout o karter... ale i tak to na výkonu njic nemeni. Odpor k zarovce od zapalovaní an dratech je nuilovej to sem meril a proste to ensviti...
Datum: 20. ledna 2013 15:11
 vejde se to tam.. asi to tam davas spatne otočené... dej prvně stator a pak našrubuj cívky
Datum: 20. ledna 2013 14:39
 nebo ja nevim.. jak je mozny ze se to tam nevejde ?a co kdyz koupim novy svetlny civky ? Motor bezi bez chybicky s tim problem nemam. Jde mi o ty svetla. Jenze kdyz se to zapalko tam nevejde ...
Datum: 20. ledna 2013 14:18
 Cívky mám správné i správně propojené. Jde o to, že to zapalování se tam nevejde. Zkousel sem i jiné cívky... Žárovky jsou jak mají být...
Datum: 20. ledna 2013 13:27
 máš vubec použité světelné cívky? ... zapalovací a světelná je si dost podobná a dá se lehce zaměnit... a pokud máš opravdu použité dvě světelné cívky, máš je správně propojené? a máš použitou spávnou watáž žárovek?
Datum: 20. ledna 2013 13:15
Jméno: kadskej
IP: uživatel11382
 zdarec mam tu vape zapalko koupil jsem ho je pouze odzkoušené a párkrát to kluk projel ted už o to nemá zájem tak bych ho dal za 2800 včetne pošty poslal bych vám ho formou dobírky kdyžtak se ozvete s pozdravem K.S. tel. č, 777970187
Datum: 20. ledna 2013 11:50
 Ahoj Seso, dokázal by jsi prosimtě sehnat tyto kontrolky na jawu 500 OHC? Takový ty s tim širokym sklíčkem. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 18:25
 Jeden perfektní originál a funkční na pětistovku mám. Kdybys chtěl, ozvi se s cenovou nabídkou.
Datum: 17. ledna 2013 18:25
 To je v pohodě..
Datum: 17. ledna 2013 18:20
 draku sorac ale nemam sanci,,
Datum: 17. ledna 2013 17:37
Jméno: Eda
IP: uživatel14989
 Mám dota mám jawu 350/354 a špatně dobíjí.Dynamo má tuším 65W.můžu použít relé na 75W?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 19:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 regulátor použít můžeš, ale z dynama nesmíš odebírat víc, než je jeho výkon... a pozor na ukostření +-
Datum: 16. ledna 2013 19:49
 čau draci, prosím vás, jak je u Jawy 90 originál řešeno dobíjení- kde je umístěno relé? Mám jawu 90 roadster s komplet vybrakovanou elektrikou. Koukal jsem na katalog ND na sesa-moto,ale bohužel tam z tohoh moc nevyčtu a ani tam nejsou naskenovány ty popisy.Prosím poradte. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 0:35
 No to já mám právě taky-proto jsem si to myslel- prý na to byla při vývoji koncipovaná, ale nakonec tam dali magneto....
Datum: 16. ledna 2013 0:35
 urcite zadna 90ka nemela baterku? mám doma rám z 90ky i s kaslem a je v tom kastlík na baterku
Datum: 15. ledna 2013 22:00
 Tak asi blbost  já myslel, že 90tka má baterku a co jsem našel jinej Katalog dílů, zjistil jsem, že teda asi ne- teprve se s 90tkou seznamuji. To co jsem pokládal za rele je nakonec tlumivka  Tak nic no, ale stane se...
Datum: 15. ledna 2013 20:37
Jméno: kakabus
IP: uživatel6631
 Čau draci šlo by dát na stadiona s11 12v vape?  popřípadě které tady z eshopu díky.
PS: důvod je ten že 6v má světelný výkon 20w a to je podle mě dost málo když jedu večer prd vidím
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2013 18:42
 podívej se na to miniaturní světlo a parabolu tak i kdyby si dal 55w halogen tak to moc svítit nebude
Datum: 14. ledna 2013 18:42
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 20w je na mopeda dost
Datum: 14. ledna 2013 10:40
 Hoj draci, chci si už konečně sprovoznit bzučák na fichtlu (20w), jak je to s tou usměrňovací diodou? bzučák je 6V, netroubí mi, a taky nemám ten šroubek co má být uprostřed. Jak to mám zapojit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 21:31
 mám tam obyčejnou polovodičovou diodu a funguje to
Datum: 19. ledna 2013 21:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Masokz!Toš mě teda prozraď co fšecko si za tech 10 dní vyskúšal?
Datum: 19. ledna 2013 18:15
 Zdravím všechny s babettou. Zná někdo způsob předělání babetty na baterii a dobíjení? Chtěl bych tam dát blinkry jenže to se mě teď jaksi nedaří bez baterie- při nízkých otáčkách to blbne při vysokých praskají žárovky a vůbec jenom problémy. Tak mě napadlo to předělat na dobíjení- startovací okruhnechat tak jak je a na světelnej udělat baterku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 15:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ešte ak môže dodať na babette tie tri cievky tvoria ako keby jedno vinutie takže ne takže nemusíš ASI hovorim ASI davať usmerňovač na každú jednu ale stačí jedn mosrik min 5A ja by som dal 10A na celé vynutie na jednú svorku usmerňovača ~ privedeš kablik ktorý ide na svetla a a na druhu svorku ~ privedieš kablik od kanca vinutia cievky ktorý je normálne prispajkovaný na samotne jadro cievky a potom +a- z usmerňovača buchneš na baterkua z baterky napájaš celé svetelnú sústavu babetty dá sa použiť ako 6 tak aj 12 baterka neviem ako si mal do teraz žiarovky na babette ale 6V sa mne osobne veľmi neosvedčili
Datum: 09. ledna 2013 15:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 09. ledna 2013 15:22
|



|