Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar. muže byt bohata směs v karbecu u pinčla 50/20 způsobena vysokou hladinou v plovakovce? nechce se mi davat jehla na prvni zarez zhora.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2014 22:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16934
 hladina má výrazně vyšší vliv na bohatost, nežli jehla.
Datum: 11. března 2014 22:12
 dik, zkusim to poštelovat..
Datum: 11. března 2014 13:21
 Zdar.Může.
Datum: 11. března 2014 12:37
Jméno: .
IP: uživatel16925
 Panove na co jsou ty dve dirky v difuzoru u pincka? A musi v ty prostredi dire byt natocenej ten kominek kde doseda jehla tak aby jim prochazel vzduch?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 19:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16926
 ta menší vlevo ve směru jízdy jest vzdušník volnoběhu - tudu příchází vzduch k volnoběžné trysce... hlavní vzdušník přivádí vzduch do komínku v kterým je těch dírek řekl bych více v různých výškách komínku (ale nikdy sem ho vyndanej neměl, tak jen usuzuju podle toho kam dokoukne mé bystré oko) komínek podle mnou zhlédnutých karburátorů je každej tak nějak jinak, ale vždycky tam ta jedna dírka vidět je.
Datum: 10. března 2014 19:11
Jméno: Vy-mi
IP: uživatel15185
Posl.aktualizace: 10. března 2014 11:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Poslední tipy 487 měly osazený hranatý 28mm karbec. Přinejmenším divný je, že sání zůstalo 26mm... Minimálně má modernější konstrukci. Mně na převrtaný 250/471 jede ten karbec líp než originál (vyčochtaný) 26mm karbec staré konstrukce.
Datum: 10. března 2014 11:37
 asi odpověď znám, ale třeba mě někdo potěší, mohl bych odkapovou hadičku na originálnim karburátoru chytit přímo na tu dirku těsně před kolínkem? předpokládám že to tam je i kvůli vzduchu takže mám asi smůlu co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 22:09
 s tou odkapovkou mám stejnou zkušenost, já ji decentním násilím naohýbal tak jak jsem potřeboval a barva nepraskla
Datum: 09. března 2014 22:09
 nene, ucpat to nechci, chtěl bych ale přímo na to přidělat hadičku odvedenou pod motorku, vymejšlim tohle protože jsem koupil odkapovou misku jako má sesa, tu postříbřenou, jenže nevim kdo to dělá ale tu trubičku tam nějakej dement přiletoval jinak natočenou a v podstatě to pod karbec vůbec nejde přidělat, leda vyřezat do žebrování díry  no a v krámu už to nechtěj protože jsem to při utahování samozřejhmě otlačil šroubem a protože tam ještě budu potřebovat jít - je to blízko a do tý doby pohoda, tak jsem je tam neseřval  , udělal jsem takový řešení ale myslim že nevydrží, trubičku jsem ustříh a přidělal na ní hadičku který až se pincek složí povede tak 1-2 cm daleko od válce což podle mě hadička nevydrží
Datum: 08. března 2014 11:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16908
 jakej to bude mít smysl, když originální odkapová miska velice pěkně pokryje nejen plovákovou komoru, ale i odkapového šulínka před kolínkem?... trvalé ucpání nevhodné, neboť šulinek je na odkápávní. a když šulinek nekape, je to špatné.... toto neplatí pro šulinka o kterým se tu ale nebavíme, ten kapat nesmí.. pokud ti ovšem neni nad 60 let.
Datum: 08. března 2014 8:58
 samozřejmě bych sem nepsal kdybych měl možnost jí ucpat a jet to projet  všechny stroje stojej
Datum: 07. března 2014 20:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
 Dá sa použiť teleso karbúratora 05 na jawu 21 ??? aj s tým že trisky budú z 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:32
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 jj má to jsem právě myslel, chtěl jsem aby sám došel k závěru že nejde vzít nějaký trysky z něčeho dát je do úplně něčeho jiného, když by to takhle jelo tak jak má byl by to skoro zázrak
Datum: 06. března 2014 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel16902
 Jo,jenže i když jsem se pokusil zamyslet,tak sem se dostal k faktu,že sou tam další věci o kterých on neví a pak ačkoliv muže dojí ke správnému úsudku,tak realita muže být jiná ... Třeba válec z j21 má větší plochu sacího kanálu a časování vejš a karburátor z j05 zas průměr 15 či 16mm dle verze... V originále na stadioňáckym karbu z j05 je snad tryska 60 nebo 62...ale když se to prdne na j21 tak tryska pude nahoru,ale otázkou je jak moc....taky je otázkou jaký to bude chtít koleno ... Takže prostě dedukci vytvořit může,ale otázkou je realita ... A nakonec bude vše úplně jinak protože je to Pio a tam nikdy nic neplatí na 100% ... my sme dávali karbec z poslední j05 na j21,když už byl motor tak v hajzlu,že na karb z pio 20 to nejelo v otáčkách protože už to nemělo tlak ani podtlak...a kupodivu to na j05 karbec jelo až nadoraz dokud se motor točil... Tak asi tak...
Datum: 06. března 2014 21:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Stando nech je někdy chvíli přemýšlet, nápověda byla dostatečná
Datum: 06. března 2014 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel16902
 Nejspíš to pojede na trysku 68,těžko říct,určitě se to bude muset odzkoušet a odladit. Co tim zamýšlíš?
Datum: 06. března 2014 19:32
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 neber to nějak zle chci jen aby jsi zkusil pochopit jak to funguje
Datum: 06. března 2014 17:49
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 zkus zapřemýšlet čím se ty karburátory liší a třeba na tu odpověď příjdeš sám.
Datum: 06. března 2014 17:46
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 Dobrý den mam na mustangu problém s karburací přeplavím karburátor ale nejede když stříknu benzin do válce chytne zkoušel jsem vyměnit trysky plovák s jehlou z funkcniho pincka a nepomohlo to kdyz nacepuju tak kape benzin mezi karburatorem a kolenem tou malinkou dirkou problem asi bude v samotným těle karburátoru dá se to nějak spravit? samozřejmě karburator je čistý
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 22:05
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 tak dneska jsem to rozhýbal ventil se zadrhává budu muset koupit novej
Datum: 06. března 2014 22:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16895
 jak ti z te dirky tece beno mas vysoko hladinu anebo ti netěsnení ventil ve víčku mas pod nim těsnění? když ho zamačkneš jde profouknout
Datum: 05. března 2014 21:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 prostě máš někde chybu, překontroluj si jestli když vyšroubuješ trysky jsou kanálky průchozí až do plovákovky, další možností jsou ucpané dírky v emulzní trubici nebo ucpané vzdušníky, vyvaření ne vždycky pomůže
Datum: 05. března 2014 6:05
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 čistý je dokonce i vyvařený v octu
Datum: 04. března 2014 20:28
 Já bych ten karbec vyčistil..
Datum: 04. března 2014 20:22
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 to je pěkná zbírka jak to děláš?
Datum: 04. března 2014 19:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 proč?? mě jich fachá všech 17
Datum: 04. března 2014 16:26
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 to jsem zkousel a jede to uz vim ze je to tym tělem toho karburatoru ale co tam muze byt posraný to fakt nevim udrzet 3 pionýry aby fakaly to je fakt neco
Datum: 04. března 2014 15:17
Jméno: Koudy01
IP: uživatel14519
 Tak zkus vymenit celej karbec z toho funkcniho pincka a budes vedet hned, jestli je to karbecem.
Datum: 04. března 2014 11:08
Jméno: Louis papták
IP: uživatel11667
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli můžu na pařeza dát karburátor z 20ky nebo 21ky pionýra, vejde se pod prsíčka? Šel by tam původní drátěnej vzduchovej filtr z pařeza? Původní karbec je poškozenej, na originalitu zas tak moc nehledim, navíc to jde kdykoli snadno vyměnit za původní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 6:44
Jméno: standa
IP: uživatel16889
 Karbec z j20 tam nejde. Malej sací otvor ve válci - kruh přesně 15,5mm na šířku. Pio karb má 17mm. Šel by tam třeba karbec z babety.
Datum: 03. března 2014 6:44
Jméno: Louis papták
IP: uživatel11667
 Tak uložení motoru s karbcem nesouvisí ne? Prsíčka bych tam chtěl nechat.No asi radši seženu ten originální karbec...
Datum: 02. března 2014 23:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 lol karbec ja myslel celej motr nejde 20 a pařez ma vše uplně jinak......to už spíš navařit přírubu a dát tam karbec ze simsona
Datum: 02. března 2014 21:56
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kolik stojí karbec na pařeza? 100,-?150 i s filtrem?nevím co se změnilo rokem 57 ale já mám na všech motorech z pařeza 6tky díry pro šrouby k uchycení motoru v rámu
Datum: 02. března 2014 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 ano jde tam ale prsíčka zahod a dej tam sportovní filtr jinak první 550 měli uložení motoru na 6mm šroub 20 na 8mm změnili to nekdy v roce 57....
Datum: 02. března 2014 21:32
Jméno: erik
IP: uživatel16886
Posl.aktualizace: 04. března 2014 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel16890
 Pepo několik válců z B210 jsem již upravoval. Žádných restrikcí,o kterých píšeš,jsem si teda nevšiml - mužeš to nějak přiblížit? Dělal jsem ty obyč 4K válce s boostama z hlavních šachet,jen sem otevřel sání a výfuk,jsou moc malinký,,, a jelo to pak cca 60 na Jikovu...
Datum: 04. března 2014 20:29
 Nejlepší je origo JIKOV
Datum: 03. března 2014 8:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 oni tidle karbece začali montovat z nouze v budejovicích přestali vyrábět jikovi a babeta se dělala eště 10 let ,,, ona je stejně 210 škrčená nalitky restrikcemi v kanálech aby to výkonově sedělo na moped a ten karbec s kolinkem je k tomuto učelu .jikov funguje dobře jen se nezvykle šcteluje ale pokut se neucpe vydrží bez zasahu řadu sezon...bohužel je stavený na výkon 2 3 koní del orto by s novím hrdlem a upraveným rozvodem dalo víc..z hlediska cena je jikov jednička nakupní cena od 3 stovek za uloženku....
Datum: 02. března 2014 21:41
Jméno: erik
IP: uživatel16886
 oky dik
Datum: 02. března 2014 19:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16887
 když vidím ty ceny osobně bych na bazoši od žida z tábora koupil origoš jikov ..protže to redukcí a saním z trubičky to vžy pojede na chuj..... jinak ten druhej když už
Datum: 02. března 2014 17:41
Jméno: Adam
IP: uživatel16817
 Zdravím nevíte prosím vás jakou má hlavní trysku karburátor Jikov 2924 SBD 18b???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 10:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 02. března 2014 10:26
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Ahoj, mám problém s origo Mustangem. Vždycky ujel cca 20km a pak začal vynechávat. Nejdříve jsem měl podezření na elektriku, ale ta je v pořádku. Tak jsem přešel na směs. Svíčka je černá jak bota, po vyčištění fichtl zase chvíli jel. Začal jsem tedy laborovat s karburací (tryska 68, origo airbox, na fitru najeto cca 1000km, hladina ok). Jehlu jsem dal na první zářez, to sice svíčka byla do hněda, ale zase to prd jelo (pomalu lezl do otáček). Zkoušel jsem různě laborovat i se vzduchem, ale žádný velký úspěch. Měl by někdo nějakou radu, na co ještě kouknout? (čistý výfuk je samozřejmost).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 13:41
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Olej dávám samozřejmě po kontrolní šroubek. Tu kliku mi dělal jeden šikovný pán, ten by si toho nejspíš všiml. Jinak mě samotnýmu drážky nepřisli (pionýr je po tátovi a ta klika měla najeto cca 6000km, tj. snad by to mělo být ok).
Napadá mě jěště poslední záchrana, a to, že si zkusím od kamaráda půjčit karbec z jeho fichtla, který zaručeně jede. Když to bude stejný, bude mi jasný, že chyba bude asi s tím olejem z převodovky. Díky.
Datum: 02. března 2014 13:41
Jméno: standa
IP: uživatel16885
 Tak já ti nevim. Kolik oleje dáváš do převodovky? Nedáváš "plnej motor" jako někteří ? To pak prochčije do kliky. Sice si dal nový gufera,repas kliky,ale důležitá věc - neměla klika už vydřenou drážku od gufera??? Jestli jo,tak to je důvod proč to po GO blbne stejně jako před GO a bylo by to i logický vysvětlení. Při repasu ojnice vždy bacha na zbytek kliky... 70% je jich už projetejch...ojnice jde kdyžtak přelisovat na jinou kliku se zdravejma čepama/hřídelema....nic neni ztracený...
Datum: 02. března 2014 13:26
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Dobře, zkusím se na to zaměřit. To, co popisuju mi dělal právě motor už napodzim, zkoušel jsem vše, ale nic moc, tak jsem se rozhodl udělat motor komplet. (repas klika, nová spojka atd.). A po repasi dělá motor to stejný (jediná věc, na kterou jsem přes zimu nešahal je karburace). Ale je možný, že jsem to špatně utěsnil no... Díky, kouknu na to.
Datum: 02. března 2014 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel16885
 Tak netěsní papír... Nebylo by to poprvé... Dokonale to s popisem sedí ... Svíčka je sice napohled hnědá,ale z popisu odhaduju,že kdyby to nepálilo ten olej tak je svíčka bílá - je to chudý,proto mizerně jede...
Datum: 02. března 2014 11:30
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 To jsem si taky myslel, bohuzel moor je delanej s novyma guferama, a kdyz dam jehlu na prvni zarez, tak je svicka hneda, tj. olejem z prevodovky to snad nebude. Ale diky.
Datum: 02. března 2014 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel16883
 Asi ti netěsní kliková skříň a jak se to rozpálí tak to nabere olej z převodovky - proto ta černá svíčka...možná to muže bejt i gufero pod primárem....každopádně to žere olej z převodovky...
Datum: 02. března 2014 7:54
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Předstih je ok (několikrát kontrolovaný, navíc kdyby byl špatný, projevilo by se to nejspíš hned a ne až třeba po 20km), svíčka je nová (Brisk N15c), je měněná i indukčka, kondík. Spíš neví někdo, zda je možná nějaká porucha samotného tělesa karburatoru? Nemyslím tím trysky a tak, to jsem taky zkoušel vyměnit. Díky.
Datum: 01. března 2014 23:25
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 skus poradne nastavit predstich jinak kamarad mel neco podobnyho a dal novou svicku a dobry
Datum: 01. března 2014 19:00
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Přesně tak jí mám.
Datum: 01. března 2014 18:43
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Dej tu jehlu na druhý zářez od vrchu
Datum: 01. března 2014 18:18
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, chci se vás zeptat co jsi myslíte o guferách Viton, můžu je dát na kliku snesou benzín ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 8:28
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Dvoubřitý simeringy nemají na motoru co dělat. Hlavně ne na straně magneta. Břit který není mazaný schoří, teplota dosahne několik set stupňů.
Datum: 03. března 2014 8:28
Jméno: mischelnike
IP: uživatel16882
 zrovna jsem si je nakoupil na speciála Viton dvoubřit.. sada na motor (Babeta) mě vyšla na strašidelných 1200 kč
Datum: 01. března 2014 22:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Můžeš, ale pro sériáka je to zbytečnost.
Datum: 28. února 2014 19:15
Jméno: jarda
IP: uživatel16870
 Zdar draci mam dotaz na jakem ma byt zářezů jehla na ČZ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 4:51
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 S tým odkazem si tak vytří prdel
Datum: 03. března 2014 4:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jawař! Tak to byl krásnej odkaz. Za to máš u mě 100 bodú!!! Tak by to měla dělat většina radilú! Určitě by to pomohlo! Toš tak.
Datum: 01. března 2014 6:22
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 28. února 2014 6:10
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 Typ 476 ja vim jsem linek nechce se mi to hledat diky
Datum: 27. února 2014 21:43
 Ahoj. Je to uvedeno v příručce k motorce, jejíž typ si prozíravě neuvedl.
Datum: 27. února 2014 21:27
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 ahoj draci, prosím vás chci se vás zeptat, jestli někdo z vás neví jak se pozná u 90tky opotřebované rotační šoupátko. A ještě se chci zeptat jestli je to šoupátko poruchové, za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 20:09
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar,dík
Datum: 27. února 2014 20:09
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Pokud není oštípané nabo vylomené není nutné ho měnít, pár jemných rých nevadí. Pod přírubu nedávám tesnění jenom jemně tmel, tím se zmenši eventuelní vůle.
Datum: 27. února 2014 19:06
Jméno: Radawa
IP: uživatel13327
 Zdar draci, mám takový dotaz můžu nalít natural 98 do fichtla, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2014 15:30
Jméno: lukas
IP: uživatel16877
 zdarec, potřeboval bych vědět jestli se dá koupit nová nádrž na jawa mustang, popřípadě prosím odkaz rn děkuji
Datum: 28. února 2014 15:30
Jméno: péro
IP: uživatel15679
 čoveče jezdím na 95 jak s autem tak se sráčema a nikdy jsem na naší benzínce neměl problém se špatným palivem
Datum: 27. února 2014 8:35
 já už jezdím jen na vervu. I když mám nádrž čistou hadičku teměř novou před karbecem filtr,karbec vyvařenej v osctu před odstávkou motor nechám chcípnout tak že zastavím kohoutek u nádrže stejně to za nějaký čas (2-4 měsíce) ty biosračky (biosložky) zasrali trysky a byl problém.. ted jezdím celou sezonu a no probléma
Datum: 26. února 2014 23:47
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Oktanov%C3%A9_%C4%8D%C3%ADslo
Datum: 26. února 2014 9:50
 jednině hůř, vyšší oktanový číslo dělá to že je benzín stabilní ve vyšších kompresích sportovních motorů, kterých jak jistě správně hádáš pionýr nedosahuje  a proto bude tento benzín při nižší kompresi naopak hořet hůř,,, mám dojem že správně se má do fíka lejt benzín s oktanovym číslem 85 nebo tak něco
Datum: 25. února 2014 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel16865
 Stejně a nebo hůř.
Datum: 25. února 2014 22:33
Jméno: Radawa
IP: uživatel13327
 Ne,jenom me zajimalo jestli by to jelo líp
Datum: 25. února 2014 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel16865
 Táta má nový benzínový auto co?
Datum: 25. února 2014 20:50
Jméno: Radawa
IP: uživatel13327
 Ok, díky
Datum: 25. února 2014 19:57
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 hele fík jede na vše co hoří takže jo já tam měl vervu 100 a nic jsem nepoznal
Datum: 25. února 2014 19:56
 Jasný, jen jestli se ti nepodaří nastavit předstih aby to jelo, tak to pojede hůř než na 95
Datum: 25. února 2014 19:50
Jméno: dsfddggd
IP: uživatel5546
 Cao draci, jak se da nastavit hladina benzinu v karburatoru? Jedu vzdy na sve 250/559 a kdyz ji tocim do plna tak mezi 2 a 3jkou prestane stíhat dotíkat benzín, kohoutek je ok, jezdím na rezervu, vzdy zastavim nacepuju a jedu dal ,a nebo kdyz celou dobu drzim cepovak tak to stíhá dotíkat pořád.. Nemuze byt vadnej plovak kdyz slyším jak v něm cinká? nevím si už vážně rady, karbec i kohoutek jak nový a stále si to nedokáže brát samo :// napojenou hadičku mám napřímo a stále nic...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 9:32
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jestli nemáš benzín v plováku nebo ohlou jehlu na plováku. Já jsem měl 559, ale už si nepamatuju jak to vypadá v karbecu. Jestli se ti plovák nezasekává. Zkus si zadat na internetu Jawa 250/559 hladina benzínu v karburátoru. V plováku ti může cinkat trochu cínu, když se letuje tak tam může kousek padnout. Vezmi zavařovací sklenici nali do ní benzín hoď do ní plovák a ponoř ho a drž a podívej jestli z něho nejdou bublinky. Na víčku karbecu by měl být plíšek tak ho zkus přihnout, aby pouštěl víc benzínu jinak už mě nic nenapadá. Čau
Datum: 26. února 2014 9:32
Jméno: adssff
IP: uživatel5546
 nádrž je jak nová, kohout ok, filtr ok, mám plechový, tryska ok, karbec celý vyčištěný, nechápu to vážně...
Datum: 25. února 2014 15:19
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau. Nemáš tak jenom náhodou zasrané fzduchové filtr? Ä co tryska, nebo binec v nádrži.
Datum: 25. února 2014 14:01
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, prosím vás poradte mi, rozhodl jsem se poskládat druhou 90tku, motoru jsem udělal kompletní Go. a včera jsem ji doladil (předstih je seřízený, plováková komora taky správě nastavená, šroub regulace vzduchu a směsi povolen o 360 stupnů) startuje i drží volnoběh parádně za studena i za tepla, jízda taky dobrá,ale když se blížím k zatáčce a chci podřadit tak ten motor začne vynechávat. za zatáčku zase jede krásně. tohle vynechávaní to dělá když jedu moc rychle a naráz rychle zpomalím.Já si myslím ze je to palivem a to přesně ze se to přechlastá. tak mi poradte piste klidně co si myslíte za odpovědi sem moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 20:18
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdarec mirku, mockrát dík
Datum: 25. února 2014 20:18
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 šroub bohatosti povolit jen 90-180 stupňů, nastavit volnoběh šroubem na šoupátku a hlavně nepoužívat palivový filtr na hadičce protože 90tka má malou plovákovku a při akceleraci velkou potřebu paliva které s filtrem nestačí dotékat.
Datum: 24. února 2014 21:33
 Ahoj, mám Jawa 250 kyvacka, minulej rok jsme ji sprovoznili, netek do karburatoru benzin, trošku sme se vtom pohrabali a tek. Teď jsem ji vytah cca po 5 měsících co nejela. Chytila asi za 10 minut. Chtěl jsem se jit project a znovu netek benzin. Tece jenom, kdyz napumpuju do karbece.rnNevite co stim muze bejt? Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:35
Jméno: pepa
IP: uživatel16852
 bordel v nadrži nadrž je ve vnitř vyrezlá nadrž aspon řadne vyplachnout a nechat uschnout anebo vylít či ji placeně nechat vošetřit a vilít
Datum: 23. února 2014 18:35
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau draci mám takovej problém na fichtlovi včera jel normo. ale neska se furt uchcává svíčka a když to nakopnu dám 1 a skusím jet tak to ujede cca metr patk to vynechá pak to zase cukne a jede mert a pak to zase vynechá a tak furt dokola. zkoušel jsem měnit celej karbec trysky prostě vše i svíčky. jiskra velmi velmi tlustá a modrá měnnil jsem kondik ale žádná změna už si nevím rady dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 12:06
 to může dělat to že ti nezavírá plovák  a jde tam porad benzin  nebo koukni na jehlu s pliskem  a dej ji na 2 zarez ze zhora  všechno vyčisti a kdyz ne tak by to moh delt predstih
Datum: 23. února 2014 12:06
Jméno: AAAAaaa
IP: uživatel5546
 Cao draci, jak se da nastavit hladina benzinu v karburatoru? Jedu vzdy na sve 250/559 a kdyz ji tocim do plna tak mezi 2 a 3jkou prestane stíhat dotíkat benzín, kohoutek je ok, jezdím na rezervu, vzdy zastavim nacepuju a jedu dal ,a nebo kdyz celou dobu drzim cepovak tak to stíhá dotíkat pořád... co nastaveni jehly? souvisí to s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 18:29
Jméno: f
IP: uživatel16845
 Prvně vyčisti celou benzinovou soustavu, pak mašina pojede jak má..
Datum: 22. února 2014 18:29
Jméno: Agátka
IP: uživatel13091
 Ahojky  Chci se zeptat jak vyčistit palivovej kohout  jenom mi to kape  děkuiju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 19:32
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, vymontovat z nádrže a do nějaké nádoby chytit benzín z nádrže. Kohout rozebrat vyfoukat stlačeným vzduchem, zkontrolovat gumičku na uzavírání přívodu benzínu popřípadě vyměnit. Vyčistit sítko, po vyměňovat kroužky jestli jsou hodně pomačkaný. Určitě vyčistit nádrž. Kdyby kohout byl tvrdě ucpané tak opatrně vyčisti tenkým drátkem, nebo velkým špendlíkem, prostě vyšťourat bordel ven. Složit a namontovat zpět. Benzín přefiltrovat pře jemný sítko a chvéstnót zpět do nádrže. Čau
Datum: 20. února 2014 19:32
Jméno: herry
IP: uživatel16834
 vyndas kohout z nádrže,sundáš zezhora to sítko,někdy jde na pytel dolu ale nechá si při trpělivosti nakonec říct.u tý páčky na přepínání je matice,tu povolíš a celou páčku vyndáš ven.uvnitř je takový gumový těsnění tak ho opatrně vydloubni já to dělal silnější jehlou.no pokud máš kompresor je to jednoduší a vyfoukáš to všemi otvory a nakonec se to uvolní.pokud nemáš,tak vem slabou jehlu nebo drátek a dloubej do všech dir a foukej do toho hubou.nakonec by se ti mělo povect to uvolnit
Datum: 20. února 2014 19:27
|



|