Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
 Čao chlapi prosím o radu.Fichtlík mi ne a ne jet.Je tam komplet nová převodovka,spojka píst,Vzduchový filtr,kroužky,zrepasovaná klika ložiska,Indukční cívka,KondíkTeď ten problem: Nechce pořádně chytnout vždycky to nakopávám tak to střelí,potom to na pár sekund chytne ,tak přidám plyn abych to udržel a trošku to protůruju a zase chcípne, potom zase střelí a furt tak dokola.Předstih i Odtrh by měly být OK.Poslední co mě napadá je karbec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 21:07
Jméno: Pierot
IP: uživatel4396
 predstih to bejt nemusi spis ta hlava nebo nemas dotahly koleno od karbice nebo od vejfuku
Datum: 23. října 2008 21:07
Jméno: martinecek123
IP: uživatel1411
pritahl si hlavu do krize?????? to muze bejt spatne tesneni valce ale to fakt dela predstih
Datum: 12. května 2008 16:14
Jméno: ja
IP: uživatel2933
to bude urcite predstih!!!
Datum: 12. května 2008 7:39
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
Datum: 11. května 2008 9:42
Jméno: Honza10
IP: uživatel263
já to taky mel nevedel jsem co s tim,,prisel kamos rozebral zapalko vycistil komplet civky atd vse co je na statoru, nastavil predstih a naskocil na prvni naslapnuti,,,taky jsem myslel ze je to hlava svicky atd,,,byl to hlavne ten predstih
Datum: 07. května 2008 16:15
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
na 99% předstih já mám sice 175 nemám na šroubkách u zapalování pérovky a někdy se mě předstih povolí a střílí mě to a nejde to do otáček když to teda chytne ...
Datum: 06. května 2008 22:02
Jméno: zeli
IP: uživatel175
kdyz to strili tak je to predstih!!
Datum: 06. května 2008 21:47
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Zkusím ještě zkouknout tu hlavu a válec jestli to je všechno řádně utěsněný...
Datum: 06. května 2008 19:44
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Jinak nerozebíral jsem to já ale servisman  ,všude jsou nová těsnění takže v tomhle to podle mě nebude  ,možná ta tryska,ale kde ji sehnat?Svíčkou to nebude mám doma tři jednu Palku,potom Brisk N17C a brisk N19 C a na všechny tři to ne a ne chytnout
Datum: 06. května 2008 19:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
vsichni cotu pisou jsou keci as na monax... jestli sito mel rozebrany a tetka tito nejede tak to nekde nema kompresi to znamena ze mas neco spatne utesneny podhlavou nebo mezi bloky v klikovce muze toho bejt vic v elektrice to snad nebude
Datum: 06. května 2008 18:51
Jméno: monax
IP: uživatel467
Tohle Dela predstih,nebo Sptane utesneni valec nebo hlava karbecem to nebude!!tyhle dve veci me to delalo taky sem udelal new prestih a byloo to ok pak me to delalo na druhym fechtlu a tam sem dotahl hlavu a v poho!
Datum: 06. května 2008 18:14
já sem to měl taky musíš si někdy sehnat svíčku N7 starší protože ty nový se hned zakarbonizujou a pak nehodí jiskru
Datum: 06. května 2008 18:12
Jméno: BO
IP: uživatel2050
nejspis maly trysky ja mam na jewe 90 mensi hlavni tryku 94 misto 105 a dycky to chytne a pak zase chcipne
Datum: 06. května 2008 17:51
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Skus to poriadne preplavit, ale nie cukat a pinkat po gombiku, ale potlacit a drzat az kym nezacne presakovat. Potom nakopnut a zas drzat kolik na karburatore, ak skape aj napriek tomuto vymen sviecku
Datum: 06. května 2008 17:45
Posl.aktualizace: 06. května 2008 18:00
Jméno: BO
IP: uživatel2050
Datum: 06. května 2008 18:00
Jméno: Martin
IP: uživatel111
to sou trysky jenom do tech novych karburatorů Dell Orto
Datum: 06. května 2008 17:57
Jméno: flip
IP: uživatel2467
 muze se lejt do pionyra 20 natural98 a v jakym pomeru
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 14:36
Mezi naturalem a speciálem je rozdíl jenom v aditivech a oktanovém čísle.
Datum: 07. května 2008 14:36
Jméno: barwis
IP: uživatel1227
JJ jsem proc by se to asi delilo na special a natural tak jakej je v tom rozdil? hmmm? davaji se tam naky nahrasky olova tzv. aditiva
Datum: 07. května 2008 1:19
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
náramně se tu bavím  takhle sem se už dlouho nenasmál, aspoň že Johnyppe to napsal správně
Datum: 07. května 2008 1:04
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Jo? Jsi si opravdu jisty? Vsadil bys na to svuj krk?
Datum: 07. května 2008 0:14
Jméno: barwis
IP: uživatel1121
Neni tam olovo jen naky aditiva
Datum: 06. května 2008 23:19
Jméno: mistr
IP: uživatel2757
special je olovnaty!!!
Datum: 06. května 2008 20:41
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Tak vidim, ze kazdy tomu tady rozumi. Lej tam cokoliv, je uplne jedno, jestli natural nebo special, pojede to stejne, motor stejne vydrzi.. Je to jedno. A special je bezolovnaty, pouzivani olovnatych benzinu je dneska zakazane a benzinka nema duvod prodavat olovnaty benzin, kdyz je zakazany, to snad da rozum.
Datum: 06. května 2008 20:40
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
ten jede na vsechno co tece????
Datum: 06. května 2008 20:23
Jméno: mistr
IP: uživatel2757
pro honza - special je olovnaty!!!
Datum: 06. května 2008 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
muzes tam davat natural ale skracuje zivotnost motoru a vikon stejny lepsi mas davat special
Datum: 06. května 2008 20:05
ty vole ve specialu je furt olovo jinak by to nemelo cenu prodavat jenom ti to nikdo nerekne kdyz je to zakazany to da rozum ale olovo je tam furt chytraci
Datum: 06. května 2008 19:21
Jméno: radim
IP: uživatel202
Jasně že můžeš,ja mam mustanga,olej Valvoline2T v poměru 1:50,jezdim na něj 2 roky a píst je jako nový,doporučuju benzín od OMV,zvedne výkon a maximalku,jde lepe do otáček,ale musiš ho mit seřizenýho
Datum: 06. května 2008 18:31
Jméno: honza
IP: uživatel1653
Speciál je dnes už bezolovnatý blbe! Je tam náhraška olova kvůli venzilům, bohatě to stačí. Nedavno dal kámoš do mustanga natural 98 a jemně podpálil píst a spíš hůř mu to jelo protože to je benzin na velký tlaky a ne do fichtla. V obsluze je psánu min.okt.č.-84
Datum: 06. května 2008 17:24
prostě sežere vše
Datum: 06. května 2008 16:27
jo muzes fichtl jezdí i na petrolej
Datum: 06. května 2008 16:27
Jméno: mistr
IP: uživatel2757
LEJ TAM OLOVNATÝ SPECIAL 91
Datum: 06. května 2008 16:22
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Hm, mne taktiez kol do kola zadiera piesty. Davam vybrus za vybrusom, ani nezabehnem a uz fliacik hukot, flek, a to zabehavam jemne. Tankujem natural, asi skusim uni.
Mistr: Tiez Ti ho zadrelo na spodku ako je vyfukovy kanal?
Datum: 06. května 2008 16:14
Jméno: mistr
IP: uživatel2757
ne... ja ho tam lil a zadřel jsem válec.. ale kamošovi to na natural jezdilo v pohodě tak nevim, je to tvé rozhodnutí
Datum: 06. května 2008 16:01
 Zdar chci se zeptat u nás tankujou na benzině BlueOctans 99. Myslíte že se něco stane prskoletu když to tam naleju. Nepropálím píst nebo tak něco. Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 13:04
U fechtla Octan Blue 99 nemá smysl, tolik oktanů se tam ani nespálí. Special 91 má v sobě aditiva aby se ti neusazoval karbon-uhlík ve válci a ve výfuku. Special 91 je do fechtla ideální..
Datum: 16. května 2008 13:04
Jméno: radim
IP: uživatel202
Co to tu meleš pořád s těma tlakama,na tlka nema vliv jestli jezdiš s 95 oktanovym nebo 100 oktanovym benzinem,motor fichtla spali benzin uplne stejne jako jakakoliv motorka...
Datum: 06. května 2008 18:40
Jméno: honza
IP: uživatel1653
Proč to tam lejt je to úplně zbytečný, a můžeš podpálit píst. Podle mě to pojede hůř, to je benzin na vysoký tlaky a ne do těhle keplů. Mám to odskoušení ale klidně ho tam nalej když chceš.
Datum: 06. května 2008 14:38
j jv poh oja sem tet jezdil na stovku litr asi za 35,50a voho sice žádnej velkej rozdíl na vikonu není ale proč ne
Datum: 05. května 2008 22:17
Jméno: Majkl
IP: uživatel2927
Jezdím s tím pořád a je to super.....
Datum: 05. května 2008 21:47
1 litr je kolem 35 Kč. Je možný že se to nevyplatí ale ty 4 oktany navíc se můžou hodit.
Datum: 05. května 2008 21:08
Jméno: zeli
IP: uživatel175
rek bych ze ne ... spis to dobre promichej s olejem ... a kolik stoji litr?
Datum: 05. května 2008 20:52
Jméno: kohout
IP: uživatel2056
 zdar.je u pincka normální,že po zastavení mi teče benzín z té zadní díry karburátoru(u toho spoje s kolínkem)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 21:09
Jméno: Pierot
IP: uživatel4396
 mas budto deravej plovak nebo vysohou hladinu benzinu prihni ten plisek kterej zveda plovak
Datum: 23. října 2008 21:09
Jméno: ja
IP: uživatel2933
neni to normalni protože by spravně NIKDE nemněl tyct benzin!!!!!
Datum: 06. května 2008 16:30
nevim jestli je to normalni ale dela me to taky
Datum: 05. května 2008 20:24
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
 Mám takovej dotaz ale nevim jesi mě budete rozumět... mám čz 175/356 a v karburátoru jak je jehla tak v ní sou 4 dirky a v jedný z nich je závlačka a já nevim do kerý ji dát...( teď jí mám asi uprostřed a mám i po zašrouýbování šroubku na volnoběh malej volnoběh)...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 22:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel2913
to nema z ihlu nic spolecne,skus vymenit srubek a supatko,alebo ci sis nepomilil srubky a namisto volnobjehoveho dotahujes ten od smesi.
Datum: 04. května 2008 22:23
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Čus draci. Vrátím se k tématu vyváření karbecu v octě,protože vidím, že v tom stále není jasno. Dělám to běžně, ale musí se dodržet určitý postup. Takže za 1) ocet ředit minimálně 1:1, za2) stačí vařit 5 minut, za3) hned po vyvaření propláchnout vodou z kohoutku, vyfoukat a nechat dostatečně vyschnot. Při tomto postupu karbec funguje spolehlivě dál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2008 17:28
Jméno: honza
IP: uživatel1653
Co to je za idiocii vyvářet karbík v octu. Vyfoukne se kompíkem a jede to dál. Tohle by mě nenapadlo taková kravina......
Datum: 06. května 2008 17:28
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Souhlasím, může se propláchnout i v naftě ,možná je to i lepší než vodou.
Datum: 03. května 2008 21:23
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
jo, máš to tu dobře napsaný, akorát, že já to neředim vodou, ale nechávám jen vocet, a pak by to bylo lepší ponořit do nafty, nevim s tou vodou no... já mám právě nafty hafo  dicky jen vypustim z traktora... tak to je v poho..
Datum: 03. května 2008 21:12
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2905
a v com je ako pointa vyvarania???ked je upchaty tak ho jednoducho prefuknem a je to..nie sa srat s octom
Datum: 03. května 2008 20:41
 Cawec draci :ú prosim vas o radu z niceho nic my prestal startovac Fík kdyz ho roztlačím tak naskoci i kdyz to nekdy trva ale naskoci a kdzy uz teda jede tak to strasne cuká a pak nakonec chcípne stane se treba ze kdyz kopám tak naskoci tak ho drzim v plnych otackach a pak zacne chcípat zase opravdu newim cim to bude akorat v plovakovce nemam plisek na hladinu ale i bez nej to jezdilo tyden vzdy sem jeom otevrel benzin a zavrel ale ted najednou nic,karbec sem cistil trysky taky sundal valec a hlavu a taky nic ale vsiml sem si toho ze na svicce to dava mensi jiskru tak sem zkusil jinou NE NOVOU a to samy dííky za radu lidi cauwec
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 16:43
Dík draci zkusim co se da delat
Datum: 04. května 2008 16:43
Jméno: karc
IP: uživatel803
spíš bych řekl že to bude špatně dotýkající benzín, kdyby to byl předstih a odtr tak by mu to na volnoběh nechcíplo když měl plný a chvíli to běželo.
Datum: 04. května 2008 11:39
Jméno: Holub
IP: uživatel210
aha...tak se podivej na wiku.ic.cz a tam někde máš nastavení zapalování.a pokud se v tom aspon trošku vyznáš, tak to musiš pochopit!
Datum: 03. května 2008 21:30
Dík,to jsem teda stastnej zapalko my teda nejde moc nastavit neak to jeste nezvladam
Datum: 03. května 2008 18:31
Čau..no tak podle toho co řikaš, tak to je jasnej předstih a odtrh! Takže podle mě budeš muset naštelovat zapalování, popřípadě vyměnit kondenzátor, nebo kladívka.
Datum: 03. května 2008 18:28
 zdarec borci potřebuju pomoct.Vždycky když si zapnu benzín nacepuju tak mi furt z toho carbecu vytiká.Dival jsem se jestli není seklá jehla nebo plovák ale ani jedno z toho.Jezdit s tím taky moc nemůžu jelikož se mi nechce za jízdy furt vypínat benzín.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2008 12:15
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
Nahoru ten plisek neprihybej, dolu ho musis prihnout, kdyz ho nahnes nahoru potece to jeste vic!!
Datum: 03. května 2008 12:15
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
jo to se mi taky stalo rikali sme tomu karburator pro bohaty  posun ten plisek jak je v plovakovi komere trochu nahoru a uz to tyct nebude ale nesmis moc jen tak akorat aby si tam pak zas nemel malo benzinu
Datum: 03. května 2008 10:58
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Nastav si hladinu v plovakovce, a utesni jehlu
Datum: 03. května 2008 10:36
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 zdar.. nemáte někdo fotku nebo nákej vobrázek karbecu na stadiona? kdyžtak sem hodtě odkaz, nebo mi napište na icq 462-457-878, a pak mi to pošlete.. diky.. jo, a nevíte tak jakou může mít docela funkční karbec na stadáka cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2008 21:28
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
podivej se na aukro tam neco bude
Datum: 30. dubna 2008 21:28
Jméno: empty
IP: uživatel796
 hojec hosi,,,nemate nekdo doma prebitecnou nadrz na mustanga??muze byt obouchana aj trochu rezava(jen trochu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2008 23:15
nechám ti jí za dáčo potřebuju se jí zbavit
Datum: 02. května 2008 23:15
Ten e-mail je Vojtas2seznam.cz
Datum: 01. května 2008 21:01
čus Mám ji na jednom místě bouchlou a je rezavá (né strašně) ale stačí propláchnout petrákem a je v poho (červená).můžu ti jí poslat na dobírku tak za 100 Kč + poštovný. Ozvi se na e-mail Vojtas2vseznam.cz
Datum: 01. května 2008 21:00
Jméno: empty
IP: uživatel796
kolik by si za nu chcel?kdyztak mi pisni na mail tonylan@seznam.cz
Datum: 29. dubna 2008 18:47
zdr ja mam jedunu nadrz na mustanga!!! a je uplne v pohode!! neni rezava ani promackla!!
Datum: 29. dubna 2008 18:46
 zdarec.nevíte čím to je,když mi benzín teče z té zadní díry na karburátoru(u toho kolínka co vede do válce)???Může to být nákým špatným spalováním nebo třeba špatnou nebo slabou jiskrou,nebo něco s karburátorem???díky moc za všechny odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 21:15
Jméno: Pierot
IP: uživatel4396
 Weaponman je cu... kdyz ucpes tu diru tak se ti muze naplnit celej filtr benzinem a ses veprd... pokud nemas naradi
Datum: 23. října 2008 21:15
cau ohni ten plech v karburatoru --dolu--
Datum: 29. dubna 2008 20:35
Jméno: jawa 21
IP: uživatel2279
a může to být nákým špatným spalováním nebo svíčkou?
Datum: 29. dubna 2008 17:17
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
je to vysoka hladina ta dira je tam stejne na nic ja jsem vzal hrebik skratil jsem ho dal do diry a zmacknul ve sveraku
Datum: 29. dubna 2008 15:57
Jestli máš tlakovej kompresor tak vyndej trysky a do jedný díry po trysce foukni a z druhý ti nejspíš vyletí kal co se tam dostal z nádrže.nebo plovák
Datum: 29. dubna 2008 15:31
Taky vycisti ten zaviraci ventil. Vyndava se sice blbe,ale de to. Obcas se to uchcava protoze to nezavírá
Datum: 29. dubna 2008 11:11
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
To bude nejspis hladina v plovakovce ,zkus prihnout plisek dolu.
Datum: 28. dubna 2008 22:01
Jméno: 21-sport
IP: uživatel373
 neznate někdo nejakou stranku kde sehnat tuning filtr na fíka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 19:51
http://www.scootland.cz/eshop/vzduchove-filtry/
Datum: 28. dubna 2008 19:51
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
 draci prosimvas na jaky´drazce ma byt jehla tesne po zajetí motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 20:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
zalezi kolkatej vybrus doporucuju ji dat co nejniz pokud to nebude vynechavat
Datum: 28. dubna 2008 20:41
 Potřebuju poradit, mam mustanga a kdyz jedu a vytocim to do otacek tak to zacne cukat a jede to stejne jako na pul plynu, jako jezdi to no ale neni to vono
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2008 8:25
No tolik se v tom nevyznam, mohl bych se zeptat jak se steluje predstih? ale ti kladivkem myslim ze by to snad bejt nemelo, vobcas ten kontakt striknu contactolem a bylo to v poho, ale s tou jehlou je to horsi, nejakej expert ji uz davno priletoval na tvrdo takze s ni nehnu.....
Datum: 01. května 2008 8:25
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
ještě zkus kondenzátor
Datum: 28. dubna 2008 15:36
tak to moc dobře vím kladívko je špatný prvně skus nastavit předstih akdyš ne tak kup nlový kladívko,,taky mi to dělalo
Datum: 28. dubna 2008 9:58
Jméno: AWE
IP: uživatel2859
zkontroluj nastavení hladiny benzínu v plovákový komoře
Datum: 27. dubna 2008 23:18
hej taky to může být sáním že ti tam jde špatně vzduch, zkus si to poštelovat do sání
Datum: 27. dubna 2008 21:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak ti tam de malo benzinu nejspis zvedni jehlu na plyn o jednu drazku
Datum: 27. dubna 2008 21:24
 Zdar draci, vcera jsem si k mustangovi koupil filtr a jel jsem to projet.Melo to mrte vetsi vykon ale kdyz jsem pak vyndal svicku tak byla upne cerna, ale pred tim bez filtru mela svicka zlatou barvu.Myslite ze to muze byt tim filtrem? Jo a mam provtanou trysku na 85.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 6:32
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
TO ze tahne vic benalu je v poradku, to ze mas provrtanou trysku neni v poradku, nestaci spalovat a uchlastava se
Datum: 28. dubna 2008 6:32
Jméno: buben
IP: uživatel770
rek bych ze ti to tahne vic benzinu jak si tam dal ten filtr proto ta cerna svicka....
Datum: 27. dubna 2008 20:09
Jméno: pionyr20
IP: uživatel692
tak si kkt kdys mas prevrtanou trysku tak se nediv protoze seto uchlastava este si dej vejs jehlu voe a upiluj ji at mas vetsi vikon
Datum: 27. dubna 2008 18:39
 Zdar draci, vcera jsem si k mustangovi koupil filtr a jel jsem to projet.Melo to mrte vetsi vykon ale kdyz jsem pak vyndal svicku tak byla upne cerna, ale pred tim bez filtru mela svicka zlatou barvu.Myslite ze to muze byt tim filtrem? Jo a mam provtanou trysku na 85.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 15:39
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
logicky dolů,chceš to přece přiškrtit,ne otevřít
Datum: 28. dubna 2008 15:39
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
No jo s filtrem to má potom jinou bohatost směsi, zkus pohnout s jehlou, jen nevim jestli nahoru nebo dolu
Datum: 27. dubna 2008 18:41
Jméno: Jay
IP: uživatel1326
 zdar draci sem se to nehodi ale nevite jak je douhy plynovy lanko na simsona a jak je dlouhej bowden na tom lanku dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2008 11:17
Jméno: balimil
IP: uživatel1584
zdar draku má to 65 cm mam to zmereny mam stejny problem s lankem
Datum: 27. dubna 2008 11:17
Jméno: gappa
IP: uživatel1690
 ale hledám všude možně, ale nevím přesně jak je nejlépe nastavit/seřídit bohatost směsi!
jak podle sluchu nastavit otáčky(volnoběžné) ideálně, a nikdy mi nejde seštelovat otáčení kola na stojanu, vždy se otáčí, nebo to pak chcípá, ach jo!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2008 17:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ja davam co nejmensi
Datum: 27. dubna 2008 17:51
Jméno: gappa
IP: uživatel1690
tak ted nevím co myslíš 1 az 1,5 otáčky, myslíš 1 otáčku jako otočit o 360 stupňů?
díky
Datum: 27. dubna 2008 12:30
Jméno: Micek
IP: uživatel2027
Caou.. bohatost a volnobeh serizuj pri zahratym motoru...
kdyz to nastartujes studeny... tak se motor chova jinak nez kdyz je teplej po jizde...serizuj to az po ty jizde.. protoze tehdy je dulezity aby ti ten motor nechcipnul...
kdyz se ti to u studenyho motoru bude trochu tocit... tak to nevadi... sou to dvoutakty... a ty uz sou proste takovy....
jinak tu bohatost... treba u babetty to je 1 az 1,5 otacek od uplneho zavreni... to je standartni nastaveni... a pak doladujes volnobeh... (na teplym motoru)
Datum: 27. dubna 2008 11:44
Jméno: Ludva
IP: uživatel1509
 Čau draci,dneska jsem zprovoznil svou S22.Za studena táhne jak z praku a jak se ohřeje začne vynechávat,jako by tam nešelo dostatečný množství šťávy.Možná se v karbeci usazuje bordel z nádrže,i přesto,že jsem ji vypláchnul a dal nový sítko ke kohoutu do nádrže a pro jistotu ještě přídavný mezi nádž a karbec.Nevím,taky podezřívám svíčku,ale spíš bych sázel na přívod paliva..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2008 10:18
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
CAw bude to nespravnou svieckou ...ked ide za studena dobre a ked sa zohreje tak to je nespravnou tepelnou hodnotu sviecky su take sviecky:studena sviecka....ta startuje za studena super a taha zle ked sa zohreje a tepla sviecka startuje horsie pri studenom motore ale ked sa zohreje tak taha ako drak !!!!!!!!!!bude to tym
Datum: 01. května 2008 10:18
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Taky to muze bejt nedostatkem vzduchu  skus sundat filtr na chvili az to nepotahne
Datum: 26. dubna 2008 22:19
Jméno: Ludva
IP: uživatel1509
Díky,zkusím.Veškerá elektrika je původní,mohlo by být.Cívka je myslíš v pořádku??
Datum: 26. dubna 2008 22:00
Jméno: prokop
IP: uživatel2692
tak benzinem to nebude určiťe skus vimňeňit kondenzator
Datum: 26. dubna 2008 21:51
|



|