slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  192  193  194  195  196  197  198  199  200  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Čao chlapi prosím o radu.Fichtlík mi ne a ne jet.Je tam komplet nová převodovka,spojka píst,Vzduchový filtr,kroužky,zrepasovaná klika ložiska,Indukční cívka,KondíkTeď ten problem: Nechce pořádně chytnout vždycky to nakopávám tak to střelí,potom to na pár sekund chytne ,tak přidám plyn abych to udržel a trošku to protůruju a zase chcípne, potom zase střelí a furt tak dokola.Předstih i Odtrh by měly být OK.Poslední co mě napadá je karbec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: Pierot      IP: uživatel4396    
predstih to bejt nemusi spis ta hlava nebo nemas dotahly koleno od karbice nebo od vejfuku
 
 
Datum: 23. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: martinecek123      IP: uživatel1411    
pritahl si hlavu do krize?????? to muze bejt spatne tesneni valce ale to fakt dela predstih
 
 
Datum: 12. května 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel2933    
to bude urcite predstih!!!
 
 
Datum: 12. května 2008 7:39
 
 
 
 
Jméno: Stoupa      IP: uživatel497    
Jestli ti to strili jak rikas, tak to bude nejspis vadny kondenzator. Zkus ho vyměnit a melo by se to zlepsit. http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_193.html
 
 
Datum: 11. května 2008 9:42
 
 
 
 
Jméno: Honza10      IP: uživatel263    
já to taky mel nevedel jsem co s tim,,prisel kamos rozebral zapalko vycistil komplet civky atd vse co je na statoru, nastavil predstih a naskocil na prvni naslapnuti,,,taky jsem myslel ze je to hlava svicky atd,,,byl to hlavne ten predstih
 
 
Datum: 07. května 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
na 99% předstih já mám sice 175 nemám na šroubkách u zapalování pérovky a někdy se mě předstih povolí a střílí mě to a nejde to do otáček když to teda chytne ...
 
 
Datum: 06. května 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
kdyz to strili tak je to predstih!!
 
 
Datum: 06. května 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Zkusím ještě zkouknout tu hlavu a válec jestli to je všechno řádně utěsněný...
 
 
Datum: 06. května 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Jinak nerozebíral jsem to já ale servisman :-),všude jsou nová těsnění takže v tomhle to podle mě nebude:-),možná ta tryska,ale kde ji sehnat?Svíčkou to nebude mám doma tři jednu Palku,potom Brisk N17C a brisk N19 C a na všechny tři to ne a ne chytnout
 
 
Datum: 06. května 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
vsichni cotu pisou jsou keci as na monax... jestli sito mel rozebrany a tetka tito nejede tak to nekde nema kompresi to znamena ze mas neco spatne utesneny podhlavou nebo mezi bloky v klikovce muze toho bejt vic v elektrice to snad nebude
 
 
Datum: 06. května 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
Tohle Dela predstih,nebo Sptane utesneni valec nebo hlava karbecem to nebude!!tyhle dve veci me to delalo taky sem udelal new prestih a byloo to ok pak me to delalo na druhym fechtlu a tam sem dotahl hlavu a v poho!
 
 
Datum: 06. května 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel2934    
já sem to měl taky musíš si někdy sehnat svíčku N7 starší protože ty nový se hned zakarbonizujou a pak nehodí jiskru
 
 
Datum: 06. května 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
nejspis maly trysky ja mam na jewe 90 mensi hlavni tryku 94 misto 105 a dycky to chytne a pak zase chcipne
 
 
Datum: 06. května 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Skus to poriadne preplavit, ale nie cukat a pinkat po gombiku, ale potlacit a drzat az kym nezacne presakovat. Potom nakopnut a zas drzat kolik na karburatore, ak skape aj napriek tomuto vymen sviecku
 
 
Datum: 06. května 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: BO      E-mail:      IP: uživatel2050    
nevite někdo jestli pude tahle tryska http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2057.html do Jawy 90 ?? do seriovyho karburátoru jikov ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
 
 
Datum: 06. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel111    
to sou trysky jenom do tech novych karburatorů Dell Orto
 
 
Datum: 06. května 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: flip      IP: uživatel2467    
muze se lejt do pionyra 20 natural98 a v jakym pomeru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Mezi naturalem a speciálem je rozdíl jenom v aditivech a oktanovém čísle.
 
 
Datum: 07. května 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1227    
JJ jsem proc by se to asi delilo na special a natural tak jakej je v tom rozdil? hmmm? davaji se tam naky nahrasky olova tzv. aditiva
 
 
Datum: 07. května 2008 1:19
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
náramně se tu bavím :-D takhle sem se už dlouho nenasmál, aspoň že Johnyppe to napsal správně
 
 
Datum: 07. května 2008 1:04
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Jo? Jsi si opravdu jisty? Vsadil bys na to svuj krk?
 
 
Datum: 07. května 2008 0:14
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1121    
Neni tam olovo jen naky aditiva
 
 
Datum: 06. května 2008 23:19
 
 
 
 
Jméno: mistr      IP: uživatel2757    
special je olovnaty!!!
 
 
Datum: 06. května 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Tak vidim, ze kazdy tomu tady rozumi. Lej tam cokoliv, je uplne jedno, jestli natural nebo special, pojede to stejne, motor stejne vydrzi.. Je to jedno. A special je bezolovnaty, pouzivani olovnatych benzinu je dneska zakazane a benzinka nema duvod prodavat olovnaty benzin, kdyz je zakazany, to snad da rozum.
 
 
Datum: 06. května 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
ten jede na vsechno co tece????
 
 
Datum: 06. května 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: mistr      IP: uživatel2757    
pro honza - special je olovnaty!!!
 
 
Datum: 06. května 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
muzes tam davat natural ale skracuje zivotnost motoru a vikon stejny lepsi mas davat special
 
 
Datum: 06. května 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
ty vole ve specialu je furt olovo jinak by to nemelo cenu prodavat jenom ti to nikdo nerekne kdyz je to zakazany to da rozum ale olovo je tam furt chytraci
 
 
Datum: 06. května 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Jasně že můžeš,ja mam mustanga,olej Valvoline2T v poměru 1:50,jezdim na něj 2 roky a píst je jako nový,doporučuju benzín od OMV,zvedne výkon a maximalku,jde lepe do otáček,ale musiš ho mit seřizenýho
 
 
Datum: 06. května 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Speciál je dnes už bezolovnatý blbe! Je tam náhraška olova kvůli venzilům, bohatě to stačí. Nedavno dal kámoš do mustanga natural 98 a jemně podpálil píst a spíš hůř mu to jelo protože to je benzin na velký tlaky a ne do fichtla. V obsluze je psánu min.okt.č.-84
 
 
Datum: 06. května 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: ja      E-mail:      IP: uživatel2933    
prostě sežere vše
 
 
Datum: 06. května 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: ja      E-mail:      IP: uživatel2933    
jo muzes fichtl jezdí i na petrolej
 
 
Datum: 06. května 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: mistr      IP: uživatel2757    
LEJ TAM OLOVNATÝ SPECIAL 91
 
 
Datum: 06. května 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Hm, mne taktiez kol do kola zadiera piesty. Davam vybrus za vybrusom, ani nezabehnem a uz fliacik hukot, flek, a to zabehavam jemne. Tankujem natural, asi skusim uni. Mistr: Tiez Ti ho zadrelo na spodku ako je vyfukovy kanal?
 
 
Datum: 06. května 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: mistr      IP: uživatel2757    
ne... ja ho tam lil a zadřel jsem válec.. ale kamošovi to na natural jezdilo v pohodě tak nevim, je to tvé rozhodnutí
 
 
Datum: 06. května 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Zdar chci se zeptat u nás tankujou na benzině BlueOctans 99. Myslíte že se něco stane prskoletu když to tam naleju. Nepropálím píst nebo tak něco. Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3029    
U fechtla Octan Blue 99 nemá smysl, tolik oktanů se tam ani nespálí. Special 91 má v sobě aditiva aby se ti neusazoval karbon-uhlík ve válci a ve výfuku. Special 91 je do fechtla ideální..
 
 
Datum: 16. května 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Co to tu meleš pořád s těma tlakama,na tlka nema vliv jestli jezdiš s 95 oktanovym nebo 100 oktanovym benzinem,motor fichtla spali benzin uplne stejne jako jakakoliv motorka...
 
 
Datum: 06. května 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Proč to tam lejt je to úplně zbytečný, a můžeš podpálit píst. Podle mě to pojede hůř, to je benzin na vysoký tlaky a ne do těhle keplů. Mám to odskoušení ale klidně ho tam nalej když chceš.
 
 
Datum: 06. května 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: verus      E-mail:      IP: uživatel2928    
j jv poh oja sem tet jezdil na stovku litr asi za 35,50a voho sice žádnej velkej rozdíl na vikonu není ale proč ne
 
 
Datum: 05. května 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: Majkl      IP: uživatel2927    
Jezdím s tím pořád a je to super.....
 
 
Datum: 05. května 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
1 litr je kolem 35 Kč. Je možný že se to nevyplatí ale ty 4 oktany navíc se můžou hodit.
 
 
Datum: 05. května 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
rek bych ze ne ... spis to dobre promichej s olejem ... a kolik stoji litr?
 
 
Datum: 05. května 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: kohout      IP: uživatel2056    
zdar.je u pincka normální,že po zastavení mi teče benzín z té zadní díry karburátoru(u toho spoje s kolínkem)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: Pierot      IP: uživatel4396    
mas budto deravej plovak nebo vysohou hladinu benzinu prihni ten plisek kterej zveda plovak
 
 
Datum: 23. října 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel2933    
neni to normalni protože by spravně NIKDE nemněl tyct benzin!!!!!
 
 
Datum: 06. května 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: jelipa      E-mail:      IP: uživatel2566    
nevim jestli je to normalni ale dela me to taky
 
 
Datum: 05. května 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Mám takovej dotaz ale nevim jesi mě budete rozumět... mám čz 175/356 a v karburátoru jak je jehla tak v ní sou 4 dirky a v jedný z nich je závlačka a já nevim do kerý ji dát...( teď jí mám asi uprostřed a mám i po zašrouýbování šroubku na volnoběh malej volnoběh)... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2913    
to nema z ihlu nic spolecne,skus vymenit srubek a supatko,alebo ci sis nepomilil srubky a namisto volnobjehoveho dotahujes ten od smesi.
 
 
Datum: 04. května 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Čus draci. Vrátím se k tématu vyváření karbecu v octě,protože vidím, že v tom stále není jasno. Dělám to běžně, ale musí se dodržet určitý postup. Takže za 1) ocet ředit minimálně 1:1, za2) stačí vařit 5 minut, za3) hned po vyvaření propláchnout vodou z kohoutku, vyfoukat a nechat dostatečně vyschnot. Při tomto postupu karbec funguje spolehlivě dál. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Co to je za idiocii vyvářet karbík v octu. Vyfoukne se kompíkem a jede to dál. Tohle by mě nenapadlo taková kravina......
 
 
Datum: 06. května 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Souhlasím, může se propláchnout i v naftě ,možná je to i lepší než vodou.
 
 
Datum: 03. května 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
jo, máš to tu dobře napsaný, akorát, že já to neředim vodou, ale nechávám jen vocet, a pak by to bylo lepší ponořit do nafty, nevim s tou vodou no... já mám právě nafty hafo:-D dicky jen vypustim z traktora... tak to je v poho..:-)
 
 
Datum: 03. května 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2905    
a v com je ako pointa vyvarania???ked je upchaty tak ho jednoducho prefuknem a je to..nie sa srat s octom
 
 
Datum: 03. května 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel2707    
Cawec draci :ú prosim vas o radu z niceho nic my prestal startovac Fík kdyz ho roztlačím tak naskoci i kdyz to nekdy trva ale naskoci a kdzy uz teda jede tak to strasne cuká a pak nakonec chcípne stane se treba ze kdyz kopám tak naskoci tak ho drzim v plnych otackach a pak zacne chcípat zase opravdu newim cim to bude akorat v plovakovce nemam plisek na hladinu ale i bez nej to jezdilo tyden vzdy sem jeom otevrel benzin a zavrel ale ted najednou nic,karbec sem cistil trysky taky sundal valec a hlavu a taky nic ale vsiml sem si toho ze na svicce to dava mensi jiskru tak sem zkusil jinou NE NOVOU a to samy dííky za radu lidi cauwec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2008 16:43
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel2707    
Dík draci zkusim co se da delat
 
 
Datum: 04. května 2008 16:43
 
 
 
 
Jméno: karc      IP: uživatel803    
spíš bych řekl že to bude špatně dotýkající benzín, kdyby to byl předstih a odtr tak by mu to na volnoběh nechcíplo když měl plný a chvíli to běželo.
 
 
Datum: 04. května 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: Holub      IP: uživatel210    
aha...tak se podivej na wiku.ic.cz a tam někde máš nastavení zapalování.a pokud se v tom aspon trošku vyznáš, tak to musiš pochopit!
 
 
Datum: 03. května 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel2707    
Dík,to jsem teda stastnej zapalko my teda nejde moc nastavit neak to jeste nezvladam
 
 
Datum: 03. května 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Čau..no tak podle toho co řikaš, tak to je jasnej předstih a odtrh! Takže podle mě budeš muset naštelovat zapalování, popřípadě vyměnit kondenzátor, nebo kladívka.
 
 
Datum: 03. května 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: pokec01      E-mail:      IP: uživatel2901    
zdarec borci potřebuju pomoct.Vždycky když si zapnu benzín nacepuju tak mi furt z toho carbecu vytiká.Dival jsem se jestli není seklá jehla nebo plovák ale ani jedno z toho.Jezdit s tím taky moc nemůžu jelikož se mi nechce za jízdy furt vypínat benzín. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
Nahoru ten plisek neprihybej, dolu ho musis prihnout, kdyz ho nahnes nahoru potece to jeste vic!!
 
 
Datum: 03. května 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
jo to se mi taky stalo rikali sme tomu karburator pro bohaty :-D posun ten plisek jak je v plovakovi komere trochu nahoru a uz to tyct nebude ale nesmis moc jen tak akorat aby si tam pak zas nemel malo benzinu
 
 
Datum: 03. května 2008 10:58
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Nastav si hladinu v plovakovce, a utesni jehlu
 
 
Datum: 03. května 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
zdar.. nemáte někdo fotku nebo nákej vobrázek karbecu na stadiona? kdyžtak sem hodtě odkaz, nebo mi napište na icq 462-457-878, a pak mi to pošlete.. diky.. jo, a nevíte tak jakou může mít docela funkční karbec na stadáka cenu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
podivej se na aukro tam neco bude
 
 
Datum: 30. dubna 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
hojec hosi,,,nemate nekdo doma prebitecnou nadrz na mustanga??muze byt obouchana aj trochu rezava(jen trochu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2008 23:15
 
 
 
 
Jméno: diesel3      E-mail:      IP: uživatel738    
nechám ti jí za dáčo potřebuju se jí zbavit
 
 
Datum: 02. května 2008 23:15
 
 
 
 
Jméno: woslik      E-mail:      IP: uživatel2273    
Ten e-mail je Vojtas2seznam.cz
 
 
Datum: 01. května 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: woslik      E-mail:      IP: uživatel2273    
čus Mám ji na jednom místě bouchlou a je rezavá (né strašně) ale stačí propláchnout petrákem a je v poho (červená).můžu ti jí poslat na dobírku tak za 100 Kč + poštovný. Ozvi se na e-mail Vojtas2vseznam.cz
 
 
Datum: 01. května 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
kolik by si za nu chcel?kdyztak mi pisni na mail tonylan@seznam.cz
 
 
Datum: 29. dubna 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1521    
zdr ja mam jedunu nadrz na mustanga!!! a je uplne v pohode!! neni rezava ani promackla!!
 
 
Datum: 29. dubna 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      E-mail:      IP: uživatel2056    
zdarec.nevíte čím to je,když mi benzín teče z té zadní díry na karburátoru(u toho kolínka co vede do válce)???Může to být nákým špatným spalováním nebo třeba špatnou nebo slabou jiskrou,nebo něco s karburátorem???díky moc za všechny odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Pierot      IP: uživatel4396    
Weaponman je cu... kdyz ucpes tu diru tak se ti muze naplnit celej filtr benzinem a ses veprd... pokud nemas naradi
 
 
Datum: 23. října 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: jiromi      E-mail:      IP: uživatel613    
cau ohni ten plech v karburatoru --dolu--
 
 
Datum: 29. dubna 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel2279    
a může to být nákým špatným spalováním nebo svíčkou?
 
 
Datum: 29. dubna 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
je to vysoka hladina ta dira je tam stejne na nic ja jsem vzal hrebik skratil jsem ho dal do diry a zmacknul ve sveraku
 
 
Datum: 29. dubna 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: hajda      E-mail:      IP: uživatel2439    
Jestli máš tlakovej kompresor tak vyndej trysky a do jedný díry po trysce foukni a z druhý ti nejspíš vyletí kal co se tam dostal z nádrže.nebo plovák
 
 
Datum: 29. dubna 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2884    
Taky vycisti ten zaviraci ventil. Vyndava se sice blbe,ale de to. Obcas se to uchcava protoze to nezavírá
 
 
Datum: 29. dubna 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
To bude nejspis hladina v plovakovce ,zkus prihnout plisek dolu.
 
 
Datum: 28. dubna 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: 21-sport      IP: uživatel373    
neznate někdo nejakou stranku kde sehnat tuning filtr na fíka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
http://www.scootland.cz/eshop/vzduchove-filtry/
 
 
Datum: 28. dubna 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: hanzoš      IP: uživatel373    
draci prosimvas na jaky´drazce ma byt jehla tesne po zajetí motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
zalezi kolkatej vybrus doporucuju ji dat co nejniz pokud to nebude vynechavat
 
 
Datum: 28. dubna 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Selda      E-mail:      IP: uživatel993    
Potřebuju poradit, mam mustanga a kdyz jedu a vytocim to do otacek tak to zacne cukat a jede to stejne jako na pul plynu, jako jezdi to no ale neni to vono odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2008 8:25
 
 
 
 
Jméno: Selda      E-mail:      IP: uživatel993    
No tolik se v tom nevyznam, mohl bych se zeptat jak se steluje predstih? ale ti kladivkem myslim ze by to snad bejt nemelo, vobcas ten kontakt striknu contactolem a bylo to v poho, ale s tou jehlou je to horsi, nejakej expert ji uz davno priletoval na tvrdo takze s ni nehnu.....
 
 
Datum: 01. května 2008 8:25
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
ještě zkus kondenzátor
 
 
Datum: 28. dubna 2008 15:36
 
 
 
 
Jméno: Tulis      E-mail:      IP: uživatel2580    
tak to moc dobře vím kladívko je špatný prvně skus nastavit předstih akdyš ne tak kup nlový kladívko,,taky mi to dělalo
 
 
Datum: 28. dubna 2008 9:58
 
 
 
 
Jméno: AWE      IP: uživatel2859    
zkontroluj nastavení hladiny benzínu v plovákový komoře
 
 
Datum: 27. dubna 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel2869    
hej taky to může být sáním že ti tam jde špatně vzduch, zkus si to poštelovat do sání
 
 
Datum: 27. dubna 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak ti tam de malo benzinu nejspis zvedni jehlu na plyn o jednu drazku
 
 
Datum: 27. dubna 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: jelipa      E-mail:      IP: uživatel2566    
Zdar draci, vcera jsem si k mustangovi koupil filtr a jel jsem to projet.Melo to mrte vetsi vykon ale kdyz jsem pak vyndal svicku tak byla upne cerna, ale pred tim bez filtru mela svicka zlatou barvu.Myslite ze to muze byt tim filtrem? Jo a mam provtanou trysku na 85. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 6:32
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
TO ze tahne vic benalu je v poradku, to ze mas provrtanou trysku neni v poradku, nestaci spalovat a uchlastava se
 
 
Datum: 28. dubna 2008 6:32
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
rek bych ze ti to tahne vic benzinu jak si tam dal ten filtr proto ta cerna svicka....
 
 
Datum: 27. dubna 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: pionyr20      IP: uživatel692    
tak si kkt kdys mas prevrtanou trysku tak se nediv protoze seto uchlastava este si dej vejs jehlu voe a upiluj ji at mas vetsi vikon
 
 
Datum: 27. dubna 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: jelipa      E-mail:      IP: uživatel2566    
Zdar draci, vcera jsem si k mustangovi koupil filtr a jel jsem to projet.Melo to mrte vetsi vykon ale kdyz jsem pak vyndal svicku tak byla upne cerna, ale pred tim bez filtru mela svicka zlatou barvu.Myslite ze to muze byt tim filtrem? Jo a mam provtanou trysku na 85. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
logicky dolů,chceš to přece přiškrtit,ne otevřít
 
 
Datum: 28. dubna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
No jo s filtrem to má potom jinou bohatost směsi, zkus pohnout s jehlou, jen nevim jestli nahoru nebo dolu
 
 
Datum: 27. dubna 2008 18:41
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel1326    
zdar draci sem se to nehodi ale nevite jak je douhy plynovy lanko na simsona a jak je dlouhej bowden na tom lanku dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: balimil      IP: uživatel1584    
zdar draku má to 65 cm mam to zmereny mam stejny problem s lankem
 
 
Datum: 27. dubna 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: gappa      IP: uživatel1690    
ale hledám všude možně, ale nevím přesně jak je nejlépe nastavit/seřídit bohatost směsi! jak podle sluchu nastavit otáčky(volnoběžné) ideálně, a nikdy mi nejde seštelovat otáčení kola na stojanu, vždy se otáčí, nebo to pak chcípá, ach jo! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja davam co nejmensi
 
 
Datum: 27. dubna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: gappa      IP: uživatel1690    
tak ted nevím co myslíš 1 az 1,5 otáčky, myslíš 1 otáčku jako otočit o 360 stupňů? díky
 
 
Datum: 27. dubna 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: Micek      IP: uživatel2027    
Caou.. bohatost a volnobeh serizuj pri zahratym motoru... kdyz to nastartujes studeny... tak se motor chova jinak nez kdyz je teplej po jizde...serizuj to az po ty jizde.. protoze tehdy je dulezity aby ti ten motor nechcipnul... kdyz se ti to u studenyho motoru bude trochu tocit... tak to nevadi... sou to dvoutakty... a ty uz sou proste takovy.... jinak tu bohatost... treba u babetty to je 1 az 1,5 otacek od uplneho zavreni... to je standartni nastaveni... a pak doladujes volnobeh... (na teplym motoru)
 
 
Datum: 27. dubna 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: Ludva      IP: uživatel1509    
Čau draci,dneska jsem zprovoznil svou S22.Za studena táhne jak z praku a jak se ohřeje začne vynechávat,jako by tam nešelo dostatečný množství šťávy.Možná se v karbeci usazuje bordel z nádrže,i přesto,že jsem ji vypláchnul a dal nový sítko ke kohoutu do nádrže a pro jistotu ještě přídavný mezi nádž a karbec.Nevím,taky podezřívám svíčku,ale spíš bych sázel na přívod paliva.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
CAw bude to nespravnou svieckou ...ked ide za studena dobre a ked sa zohreje tak to je nespravnou tepelnou hodnotu sviecky su take sviecky:studena sviecka....ta startuje za studena super a taha zle ked sa zohreje a tepla sviecka startuje horsie pri studenom motore ale ked sa zohreje tak taha ako drak !!!!!!!!!!bude to tym
 
 
Datum: 01. května 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Taky to muze bejt nedostatkem vzduchu:-) skus sundat filtr na chvili az to nepotahne
 
 
Datum: 26. dubna 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: Ludva      IP: uživatel1509    
Díky,zkusím.Veškerá elektrika je původní,mohlo by být.Cívka je myslíš v pořádku??
 
 
Datum: 26. dubna 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: prokop      IP: uživatel2692    
tak benzinem to nebude určiťe skus vimňeňit kondenzator
 
 
Datum: 26. dubna 2008 21:51
 
<  192  193  194  195  196  197  198  199  200  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 20:32:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu