Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hybrid
IP: uživatel281
 Čau draci mám takovej problém,že když jedu a mam tam originál novej vzduchovej filtr tak nemuzu dat plnej plyn,protože to začne jako by vynechávat a po delší době i chcipne.Mám nastavenej karbec podle wiku,predstih,odtrh vse v pořádku,jo a když tam dám místo filtru silonku tak jede dobře furt plnej a ani jednou nevynecha. Neví někdo jak bych to mohl vyřešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2007 19:17
a jestli máš nový filtr tak to može byt nejaký zgrap.se mě taky jednou stalo s filtrem na benzín že vůbec nepropouštěl benzín.tak zkus nasadit nejaký jinný!!
Datum: 26. listopadu 2007 19:17
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
mas ucpanej vzduchovej filtr
Datum: 26. listopadu 2007 18:52
Jméno: zeli
IP: uživatel175
kup si nowej filtr na vzduch budes ho mit uz zasranej
Datum: 26. listopadu 2007 18:52
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
to bude nejspis karbecem,myslim ze bohatosti smesi,skus nastavit plovakovku nebo si pohraj s jehlou
Datum: 26. listopadu 2007 18:47
 Draci prosim vás o radu.Mám pionýra jezdil, všechno bylo ok...vyčistil sem karburátor a nádrž a vod tý doby se mi to buď přechlastává nebo tam naopak benzín nejde.Kohout teče proudem a plovákovou hladinu když jednou nastavim jak má bejt tak pak po druhý je zas moc velká a když jí zmenšim tak je zas hodně malá a nejde to do otáček.Když nechám tu hladinu velkou tak mi to jede perfektně ale jenom chviličku než vyjedu benzín v plovákovce.Plovákovej ventil sem měnil za jinej je to pořád to samý,plovák se mi taky nezasekává.Pionýr jede ale když dám za 1 a plnej plyn tak to nemá benzín úplně to zdechává a když zas trochu uberu tak to jakš takš táhne ale po chvíli to stejně chcípne a benzín mi prostě do tý plovákovky nechce týct, protože když vodšroubuju víčko plovákovky tak je tam úplně sucho, ale když zkusim benzín jestli teče zkrz ten plovákovej ventil tak teče.Jak už sem psal kohout teče proudem ten ventilek v tý plovakovce je taky dobrej a plovák se mi nezasekává.Prosím pomocte já už nevim co s tim....dík za odpovědi!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2007 16:48
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
máš díru v plováku
Datum: 25. listopadu 2007 16:48
Jméno: dejf
IP: uživatel368
jesli tam mas ten filtr na benzin tak je to urcite tim nebo si zapomel dat tesneni ke kerbecu u valce
Datum: 24. listopadu 2007 9:52
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Máš palivovej filtr, to je taky celkem záludná věc, jinak za to může ventil v plovákovce, vyměn ho ještě za jiný, nic jinýho to být nemůže, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 23. listopadu 2007 20:26
Jméno: zar
IP: uživatel265
skus jehlu nastavyt delalo me to taky ale s tou hladinou si musíš vyhrát
Datum: 23. listopadu 2007 20:08
Jméno: tadiášik
IP: uživatel590
 Zdarec dračáci mohlibystemi prosímvás pomoct?:. už se s tím se.u asi tak půl roku a konečně jsem tomu přišel na zub,jedná se o fichtla 21 nechtěl mi jezdit vyměnil jsem celou el.instalaci a furt to samý a jednou jak sem to skoušel roztlačovat,tak sem zapoměl zapnout benzín a najednou to chytlo vina teda byla že se to přechlastávalo, tak jsem si dal jehlu uplně dolů a taky jsem si docela dlouho hrál s plovíkovkou(plíškem) at jsem tam nastavil jakoukoliv směs dělalo to furt to samy,sem tam to chytne,ale žádná sláva,nedrží volnoběh,předstih je sladěnej perfektne,to vím jistě poněvadž když dojde benál jede to jak drak takže to jistojistě bude v karbecu.Prosím vás nestalo se vám něco takovýho?už fakt nevim jak ho seštelovat nebo nějaký napad??byl bych vám to vděčný díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2007 17:53
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Buďto tryska, nebo máš značnou vůli v komínku (místo kam zapadá jehla), ale podle toho co píšeš, tak to vypadá na vysokou hladinu v plovákovce (tím že motor jede jenom pokud je zavřený přívod paliva) Karburátor pionýra obecně dává velmi bohatou směs, částečně to řeší zvětšení vzdušníku volnoběhu, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 23. listopadu 2007 17:53
nevytejká ti z toho třeba benzín?myslím z karbecu.pokud ano tak je ucpaný plovákový ventyl zkontroluj ho a vyfoukej pokud se stále nebude vracet a bude propouštět tak koupit nový teď je tady u sesy v akci
Michal
Datum: 23. listopadu 2007 14:05
Je to tryska mel sem stejnej problem..vymen ji
Datum: 23. listopadu 2007 13:59
Jméno: tadiášik
IP: uživatel590
jo a není to ani plovákem ten se zasekával tak sem ho vyměnil
Datum: 23. listopadu 2007 13:54
 Neprodal by jste někdo takovej ten lepší karbec na fochtla?mustanga....Do 500,- ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2007 19:03
jestli chces originál tak ti ho střelím
Datum: 21. listopadu 2007 19:03
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Moje icq je 254524425. Jestli na ten karbec nespechas tak by to bylo good, pac ho budu jeste mozna potrebovat, ale to se uz domluvime..
Datum: 20. listopadu 2007 21:39
Jméno: smudlan
IP: uživatel1612
Tak hod ICQ pokud mas poresime
Datum: 20. listopadu 2007 19:40
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Jo a mam k tomu karbecu i vetsi trysky, ladil jsem svuj 70ccm motor.
Datum: 20. listopadu 2007 19:11
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Nevim kolik je origo prumer karbecu na fechtlovi, ale ted jsem kupoval na svoje moto 21mm karbec, takze ti muzu prodat 14mm dellorto v super stavu s novou jehlou.
Datum: 20. listopadu 2007 19:09
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Nevim kolik je origo prumer karbecu na fechtlovi, ale ted jsem kupoval na svoje moto 21mm karbec, takze ti muzu prodat 14mm dellorto v super stavu s novou jehlou.
Datum: 20. listopadu 2007 19:04
Jméno: smudlan
IP: uživatel1612
Ještě jsem koukal že je hodně typů jakej si mam koupit?do tech 500
Datum: 20. listopadu 2007 18:12
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 20. listopadu 2007 17:40
Tak mám si ho kupovat?hodně jsem slyšel že to na něj jede hodně dobře
Datum: 20. listopadu 2007 16:38
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Bing je na seřízení záludnej, ale jde to viz můj web, stejsky
Datum: 20. listopadu 2007 16:30
Bing nekupuj, nikdy to pořádně neseřídíš!
Datum: 20. listopadu 2007 15:44
Ten lepší karbec znamena ze chces original karbec v dobrom stave alebo ze chces vecsi karbec(napr Bing)?Ak chces origo karbec,max. su 2stovky.Su ich mraky.Ak chces karbec vecsi 500 je malo.nachystaj si aspon 1000 ak budes mat stastie.
Datum: 20. listopadu 2007 15:14
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
jo prodám za450 icq 435-700-675
Datum: 20. listopadu 2007 14:36
 Zdravým mám ještě jeden dotaz. zacnu asi takto když no nakopnu tak to můžu tůrovat jak zbesilej a bez problému ale jak mile jedu tak musim držet cudlik u karbecu abych ho přeplavyl a aspon se to hnulo cim to muze byt. ale jak jsem rikal na volnobeh faká krásně
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2007 18:16
Jméno: Js
IP: uživatel340
Pokuď ti to dělá jen za studena, tak je to zimním počasím, pokud i za tepla, seřiď si karburátor. Možná bude stačit jenom sřídit hladinu v karburátoru.
Datum: 26. května 2011 19:45
 Mám problém když jezdim tak 30min tak se mi to uchlastá?? čím to? Hladina nastavena, tryska puvodní, jehla nastavená aby tam slo co nejmin benzinu, svicka NGK za 100kč, předstih a odtrh taky v cajku. nechapu cim to
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2007 9:13
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 17. listopadu 2007 9:13
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
nebo jestli se nezasekává plovákovej ventil
Datum: 27. dubna 2011 20:15
Jméno: zeli
IP: uživatel175
jestli se ti nezasekava plovak
Datum: 19. dubna 2011 9:28
Jméno: babin
IP: uživatel281
 čau mám nastavený karburátor podle http://www.wiku.ic.cz/navody/karburatory_stelovani.htm , vyčištěný karburátor,motor po go,predstih a odtrh v poradku,chyta na naslapnuti ,ale kdyz jedu tak jednicku krasne roztahnu,zaradim dvojku a zacne jakoby vynechavat nejde do vysokych otacek a filtr mam taky nový tak cim to je??vi nekdo????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2011 21:26
 moze to byt s nozkou hladinou.... mal som také skusenosti ze ked som jel na trojke pri vyssych otáckách, po nastaveni hladine bol ok,mal som nizsiu hladinu,,moze to byt aj s tym filtrem ked nemá dostatocny prietok, nestihá naplnit komora
Datum: 19. ledna 2011 15:58
Hmm me to delalo doted melsem palivovej filtr vyhodil sem ho dal jen hadicku a frci mazec ale ja mam cistu nadrz esi ty ne tak ju vycisti parada.Snad ti to pomoze jak me.
Datum: 19. listopadu 2007 17:28
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
já bych řekl že jo , mě to dělalo když sem jel na trojku taky.
Datum: 14. listopadu 2007 15:39
Monaxi, když říká že jedničku krásně roztáhne tak bych řek že to nebude nízkou hladinou v plovákovce...
Datum: 13. listopadu 2007 22:28
Jméno: monax
IP: uživatel53
malo paliva v plovakove komore si myslim,takze nastavit hladinu tak ze z ohnes plisek na vicku smerem nahovu a prstem pak stlacis plovak dolu a benzin by mel bejt zaroven s hranou plovaku.jinac nevim cim jestemozno trysky
Datum: 13. listopadu 2007 21:20
 Zdar borci, potřebuju vědět na jakou stranu má být otočený čistič paliva ??? Větší stranou ke karburátoru ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2010 17:39
Jméno: hovno
IP: uživatel1313
tak si to vem logisky, kdyz se na to podivas, tak to poznas....snaz se
Datum: 11. listopadu 2007 16:49
Zdar, většinou je to na tom filtru šipka jak má jít. U některých to je, jak říkáš a u jiných zas naopak. Pokud to tam není nakreslený, tak to dej tou větší stranou ke karbecu a mělo by to jít, pokud ne, tak ho otoč. čuss
Datum: 24. září 2010 17:04
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
cau,mno na filtru by mela byt sipka,ale jinak to ma byt tou sirsi stranou ke karbeci,aspon to tak mely vsechny co sem mel
Datum: 11. listopadu 2007 13:17
 zdarec mam jawu21 a strasne to skita a skube vyzkousel jsem uz vymenit 3 karburatory a PORAD STEJNY NEVITE CIM BY TO MOHLO BEJT? DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2007 15:22
Jméno: jara
IP: uživatel1641
elektrika
Datum: 25. listopadu 2007 15:22
Ahoj-popiš mi více tu tvou závadu-zda to škytá a škube stále nebo hlavně při rozjezdu a pak občas ,při volnoběhu to neškytá atd. Můžeš mít třeba jen vytahanej řetěz a s ním i opotřebovaný věnec rozety a řetězové kolečko.
Datum: 22. listopadu 2007 22:48
dej tam novou svíčku a zešteluj předctih a odtrh
Datum: 12. listopadu 2007 9:26
kukni na ten předstih
Datum: 10. listopadu 2007 11:44
Jméno: zeli
IP: uživatel175
elektrikou, posteluj predstich a odtrch
Datum: 10. listopadu 2007 10:35
 Zdarec prosim Vas tece me benal z kohoutku a z karebecu budu v obouch vymenovat tesneni pomuze to nebo mam udelat jetse vic krome dotahnuti vymeneni hadicky a vymeneni tesneni????jo a jeste vadi hodne kdyz je vedlejsi tryska z vrcha nerulezna???dikec moc predme za odpovedi zdravi vas chrchlar danek
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2007 18:59
a jak to hladinu mam snizit jak??jo ta trysky ze nejde prostrcit z vrcha ale uz jsme koupil novou jen tam kamen a nejd eot voddelat a musim to co nejdriv spravit,..jo a nejd emne to nakopnout svicku jsme vymenil.....
neivm co stim.....jinak dkeuju za odpoved ale prosim jeste odpovedi na tohle moc diky
Datum: 08. listopadu 2007 18:59
jo na to že ti to teče z kohoutku ti těsnění pomůže. z karburátoru ti to pravděpodobně neteče, ale je to jen benzín který se svezl po hadičce, jinak máš asi vysokou hladinu v plovákovce. to s tou tryskou jsem nepochopil jaká že je???
Datum: 08. listopadu 2007 9:20
Jméno: Petr
IP: uživatel1279
 zdar, mám takovej problém, mám motor po generálce ale když ho nakopnu tak běží jen pár vteřin a to mám plyn vytočenej na max. Zkoušel sem štelovat hladinu ale nepomohlo to jen když nahřeju svíčku tak to občas chytne a nechcípne.jinak benál do karbecu teče určitě
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2007 19:35
Jméno: Karlos
IP: uživatel942
možná moc voleje v benzínu
Datum: 07. listopadu 2007 19:35
Máš ho malýho
Datum: 07. listopadu 2007 14:56
to znám to nám delalo taky nes me nato prisli ted uz nic bud mas v prdeli trysky nebo jen zasraný a nebo roztelovany a nebo špinavý sání
www.jawa.wbs.cz
Datum: 07. listopadu 2007 11:19
Tak přesně tohle sem měl taky.A bylo to děravým plovákem.Vyndej ho a dej ho na chvilku do vroucí vody.Jestli půjdou bublinky tak je v háji.
Datum: 06. listopadu 2007 17:58
a co předstih??
Datum: 06. listopadu 2007 17:58
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1159
 chci se zeptat jaký je karbec z fichtlkramku ci to neni nejaký polotovar dik dik dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 20:31
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1159
seso čus chlape jak se ti to stalo s tu nohu snat ne na fichtli
Datum: 06. listopadu 2007 20:31
Jméno: sesa
IP: uživatel176
vubec se neboj je gut,,,jen se dela na taiwanu ale je stejnej,,,,
Datum: 06. listopadu 2007 16:26
 Chci se zeptat jestli vadí že jezdím na PIONÝRU 80-90Km/h
ale on bY jel ještě výce mam plyn na třičtvrtě a neřveto jel by klidně ještě více.
PROSÍM ODPOVĚĎTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 14:51
65 myslím po rovince možná bych ho výtáh víc ale nač bych ho trápil. Mám tam 11 kolečko takže menších kopců ve dvouch za 3
Datum: 24. listopadu 2007 14:51
Mě to jede 60 max 65
Datum: 24. listopadu 2007 14:48
musel by si mít sníženou hlavu válce přebroušený udělaný kanály vejfuk a větší karbec a když už bys to měl tak bys musel vyměnit ložiska a ojnici a udělat chlazení pač normální ojnice by se zdeformovala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 17. listopadu 2007 23:52
Pěkně kecáš!!!!!kdyby ti to jelo 80 to beru ale 80-90 stoho by se zdeformovala ojnice.Tak nemachruj!!!!!!!!!
Datum: 17. listopadu 2007 23:47
swš piča to te nemuže dat
Datum: 12. listopadu 2007 9:36
To máš dobrýho fichtla těm ostatním ¨nevěř ti jedom kecají.
obdivuji tě MÁŠ DOBRÉHO PIONEERA
Datum: 08. listopadu 2007 19:57
Něco pamatuji, ale pokud máš takovýhleho fichtla tak ho dej do muzea a nejezdi na něm, protože je určitě jediný na světě.
Datum: 19. února 2010 11:24
jo taky mi to tolik jede a když roztáhnu ruce, tak mi to normálně vzlétne!!!
Datum: 05. listopadu 2007 21:13
Seriovy fichtl ked je dobre nastaveny,precisteny a je akurat dobre zabehnuty po vybruse,da s 13zubovym sekundarom tachometrovych 80km/h(odskusane) pricom vazim dobry metrak.Ale 90 na seriovke,to je sci-fi.
Datum: 05. listopadu 2007 17:42
Jméno: CJ
IP: uživatel1363
to mas 14 či 13 kolecko a hlavne malou rozetu že?
Datum: 05. listopadu 2007 17:36
Jméno: Fochrider-VIX TEAM
IP: uživatel791
80-90 na sériovym fichtlovy na tři čtvrtě plynu...  Dovol mi abych se zasmál....! Jel sem v sobotu závod...sice chcalo...ale z kopce na 14 ti zub sem jel max 95km/h....a to mám digitál a když lže tak maximálně o pár kiláků... Přepočítej si to... 95 na 14 ti zub u mě....je něco lehce k 9000 otáčkám....! Počkej spočítám to tobě....no vidiš.....8752 otáček za minutu....tak to seš kanec jestli nemáš hnutý s kanálama nemáš velkej karbec a pořádně udělanej vejfuk....  Já při 95 na 14 ti zub točim 8591 sem si to schválně přepočítal...! Takže točíš víc....  Gratuluju...
Datum: 05. listopadu 2007 17:12
Jméno: mara
IP: uživatel426
bez uprav ti to vic jak 70 nepoleti!!!!!!!!!! a to ho musis vazne prosit aby se tak vysoko dostal. stou konstrukcni rychlosti bych se vubec nezabejval felcka 1,6 taky dela vic nez je konstrukcni rychlost jde spis vo to ze pak bych to chcelo mit vsechny veci ve spicovim stavu aby sis nenamlel
Datum: 05. listopadu 2007 17:12
Jméno: vopeslik
IP: uživatel944
jj je to blbost v konstrucni rychlosti ma 65 takze to musi byt nejak ilegalne upravene nebo de blbe tachac!!
Datum: 05. listopadu 2007 17:03
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
  Myslim, ze u fechtla v dobrem stavu je realnych tech 70 km/h, pokud jede nekomu vic tak ma v prdeli tachometr.
Datum: 05. listopadu 2007 16:27
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1453
cus fichtl udelá v poho 80 90km/h oni kecaí musí byt po go a da aj 90km/h
Datum: 05. listopadu 2007 15:54
Jméno: Js
IP: uživatel340
Podle zákona nemůžeš překročit konstrukční rychlost. Z hlediska bezpečnosti je důležitý, aby ti dostatečně brzdil.
Datum: 05. listopadu 2007 15:14
Mno kámoš upravil fíka tak že po rovině lítal něco přes 110...ale moc dlouho to nevydrželo páč se mu rozervala ojnice...
Datum: 05. listopadu 2007 14:31
Jméno: jetis
IP: uživatel1518
tak to rikas odhadem, a jestli ne, taksi
oprav tacjac
Datum: 05. listopadu 2007 13:01
Jméno: monax
IP: uživatel467
pochybuju ze ti jede 90 a vice!max je 80 si myslim
Datum: 05. listopadu 2007 12:51
 čau všichni máte někdo zkušenosti s n2o na fíka ,chtěl bych vědět jestli to fakt funguje a jestli to přidá na výkonu. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 15:27
Jestli bych to dělal tak bych tam nalil snad jen volej
Datum: 06. listopadu 2007 15:27
Jméno: mara
IP: uživatel426
no pokud chces trochu srandy tak proc by ne ale nevidrzi to motor (respektive nejcastejc se pretrhne ojnice nebo to zadres) ale pokud je to spírou tak se neni ceho bat
Datum: 05. listopadu 2007 17:08
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
snad si nenarazil na jedny zábavné stránky o něčem podobném...), o přeplňovaný dvoutaktní motor se už ale pár lidí pokoušelo,
stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 04. listopadu 2007 23:02
JE NA ho*nO....VYSERES SI PRACHY ZBYTECNE...TO MY JE RADSI DEJ, AT SI MUZU KOUIT KNECNE TU MOTOKÁRU
Datum: 04. listopadu 2007 20:27
nefunguje a neprida
Datum: 04. listopadu 2007 20:20
Jméno: Smolar
IP: uživatel1519
 Ahoj kluci mam problem zasekava sem i ventilek v plovakove komore nemate tip jak ho opravit? nechce se mi kupovat novy prodoze by me to vyslo draho pac bych to musel posilat postou.za jakou koliv radu predem moc dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 21:12
Dr.fik: a jak si tím olejem jako pomůžeš?
Datum: 05. listopadu 2007 21:12
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
ale de to teda dyš se chce větčinou to je tim žeje tam někde drobná nerovnost a tak ho rozdělej a chytni do vrtačky z jedný nebo druhý strany a obrus to šmirglema až to budeš mít tak si na tu špičku dej trochu brusný pasty a zabrus ji i s dosedací plohcou a pak už jenom pěkně proprat a dát do kupy a jet
Datum: 05. listopadu 2007 14:04
Vyšroubovat a přes noc ho nech v motorovým voleji.Pak to proper v benzinu a profoukni třeba kompresorem.
Datum: 05. listopadu 2007 12:02
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
mno hele mě se to taky stávalo ale jednou jsem ho z toho vyšrouboval trochu pošťouchnul a nechal v benzínu, pak jsem ho tam dal, utáhnul aby se v tom netočil a už šlape
Datum: 04. listopadu 2007 21:05
Jméno: JETIS
IP: uživatel1313
ja dneska taky jedu a najednouto nejede. řikam co je, benal je zaplej.tak rikam projdu cestu.z hadičky to teče a pak jsem zjistil, ze do komory nic neteče. tak rikam,ze top musi byt ventilo, pac se mi zasekava. tak sem rikal, ze je to v pr**li, ze ho jentak nesezenu a postou je to drahy. ale kamos mi dl.....S TIM VUBEC NIC NEUDELAS
Datum: 04. listopadu 2007 20:20
ked nepomoze,co pise noisemaker,tak len kupit novy.nic ine ti neostava.Ale co mam skusenosti,tak furt ked mi zacal zasekovat,tak som odtial nemohol ten bordel dostat a musel som ho vymenit.
Datum: 04. listopadu 2007 20:20
vyšroubovat, proprat v benzínu a vyfoukat. nic lepšího s tím neuděláš
Datum: 04. listopadu 2007 19:47
 mozno su lama ze sa to pytam,ale aky je rozdiel ked mam ilhu na prvm zareze od spicky ihly a ked to mam na strednom a ked tom mam na poslednom...
ake dopady to ma na vykon?
lebo momentalne mam ihlu na na poslednom zareze-najdalej od spicky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 11:40
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Poloha jehly v karburátoru ovlivňuje bohatost směsi během otevření šoupátka zhruba od 1/4 do 3/4, v tomto rozsahu můžeš pozorovat změny v chování motoru během laborování s polohou jehly, další věcí, která se na chování projevuje je komínek (místo kam jehla zapadá a jeho opotřebení) Jestli jezdíš většinou s plně otevřeným šoupátkem, tak tam už jehla neovlivňuje nic, pouze hlavní tryska, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 04. listopadu 2007 11:40
Ked mas na uplne vrchnom ako teraz,tak mas najchudobnejsiu zmes(ide tam menej benzinu),ked mas na dalsich tak len postupne pridavas mnozstvo benzinu.Do pad na vykon by som ani nepovedal,skor na mazanie motora.Normal by to malo byt na druhom od vrchu,ked je stroj zabehnuty.A ked davas vybrus,tak sa ma dat na treti zhora.
Datum: 04. listopadu 2007 8:02
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
 Zdarec , chcu se zeptat na kterým zářezu jehla v karbecu nejmíň žere benál ? dík , někde sem to četl ale už sem to zapoměl tak díky za pomoc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 20:06
uplne navrchu
Datum: 03. listopadu 2007 20:06
 Ahojik lidi, potřeboval bych poradit a nebo aspon řict jak je těžký vymněnit jehlu v karburátoru 2924 TŘ poloha jehly je 4. zářez shora! Dikes za případné odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 13:19
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kdbys to vysvětlil delfínovi tak to zvládne i on
Datum: 03. listopadu 2007 13:19
 potroboval by som poradit ako maju byt zasrobovane trysky na karburatore jikove na 50/21
diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2007 13:14
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
No na doraz...  Jak jinak...?
Datum: 30. října 2007 13:14
Jméno: Loupak
IP: uživatel639
 hej pomoc normálně plná nádrž benzínu kohoutek novej a benzín stejně teče tak jako že se mu vůbec nechce a nechce se mu týct ani přes filtřík a do karbecu leze jenom když s ním zakvedlám a navíc mi to pak teče všude kolem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2007 13:33
Jméno: mejla
IP: uživatel1538
čus mrkni se na přisávací dirku ve víčku nádrže.
Datum: 30. října 2007 13:33
|



|