Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci , potreboval bych poradit.... chtel bych si dat na pincka nakej sportovni filtr a nevim jak ma bejt velkej =-(
popripadne mi pls nekdo napist ejakej ma karbec na fikovi prumer difuzoru ... dik cuz
BOOORN TO BE WIIIIIIIILD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2007 20:42
cestmir24> LOL prej 30% výkonu.. kde si to vzal, to si za ten odkaz zapoměl dát smajlíka, ne!? Tomu co to tvořil asi nic neřiká uklidňovací komora....
Datum: 30. října 2007 20:42
Jméno: Bubák
IP: uživatel1537
cestmir24: jo to je pekne na hovno toto, sam jsem to zkousel. dusilo se to, moc chuda smes, nekolikrat jsem z toho ten filtr ztratil (a nakonec i prejel). sice to bypada ze se to lip vytaci ale realita je jina. toto naprosto nedoporucuju...
Datum: 29. října 2007 21:57
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 29. října 2007 21:05
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
http://fichtl50.ic.cz/navody.html tady je návod jak si udělat vlastní tuning filtr
Datum: 29. října 2007 20:35
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
Čus hele nekupuj si žádnej pod 1000 jinak to jsou všechno sračky na jedno použití.Můžu ti dyžtak poslat kontakt na jednoho chlápka kterej je prodává.A průměr na tom karbecu by se měl pohybovat něco kolem 27-28 mm.
Datum: 29. října 2007 20:32
Jméno: error
IP: uživatel1248
 Čau lidi mám babetu a ta jede jen na sytič.Při vyšších otáčkách prostě říká ne.Karburátor je vyčištěný a nová svíčka.Poraďte please
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2007 21:24
a nastavit si bohatost zmesi
Datum: 29. října 2007 21:24
zkus vycistit nadrz a kohout v nadrzi
Datum: 29. října 2007 19:33
 Ahoj nemate nekdo zkusenosti s membránovým(podtlakovym) karburátorem na fikovi?jeden tady mam ze sekacky a je i se sytičemale ma možná o malinko mensi prumer difuzoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2007 21:27
Jméno: Kondom
IP: uživatel1519
hele ses moc sikovnej je spravny ze nekdo zkousi nove veci a nekopiruje tohle ocenuju!!!!!
Datum: 29. října 2007 21:27
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 29. října 2007 21:09
 zdar lidi prosim vás kdyz mám v plovákový komoře nastavenou naschvál jeste menší hladinu než ma bejt pustim benzin ale nepřechlastávám to normálně pockám než se zavře ten ventil plováku no a najednou začne téct benzín z tý dírky co je u toho kolínka co de do motoru no a teče to i když mám zavřenej benzin.prosim poraďte už sem z toho zoufalej páč to žere jak tank....dík za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2007 12:17
Jméno: jetis
IP: uživatel1518
nebo se jukni taky, jestli tu jehlu nemas ohlou.........to sem mel ohly a plovak se m,i vzdy sekl na dně a pretejkal
Datum: 29. října 2007 12:17
plovák mi chodí pěkně lehce ale je to možný že se bude zasekávat dík za radu...... ale nemohl by to dělat ještě ten ventil plováku?
Datum: 28. října 2007 21:09
Jméno: Bubák
IP: uživatel1529
mas v pytli ten ventil takze propousti benzin i kdyz by mel byt zavreny
Datum: 28. října 2007 21:07
Jméno: ondraraz
IP: uživatel630
zasekává se ti plovák. vyšroubuj jehlu a plovák a s jehlou jezdi v plováku ať se to trochu odře až to pude lehce
Datum: 28. října 2007 19:17
Jméno: fega
IP: uživatel1526
 čus draci chcel by sem se zeptat či lamela ferodo a karbec z fichtl krámku sou dobré
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2007 21:44
S lamelami je spokojny aj erik.Slovak co prejazdil s fichtlom polovicu Europy.Tu nalavo mas aj banner.
Datum: 28. října 2007 21:44
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Datum: 28. října 2007 14:42
Jméno: fega
IP: uživatel1526
chlape dík moc si mi pomohl asi to koupím lebo mam krosku motorJAWA 20 kostra zvýšená z PAREZA tento rok to uš dotahnu do konce
Datum: 28. října 2007 14:36
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Nemůžu ji soudit dlouhobě pár kiláků sem na ni testoval závodného fíka pak sem na ni jel jeden závod a v pohodě....! Ale druhá věc je taková že jezdim opravdu kvalitní převodovej olej mám vlastní konstrukci vypínací tyčky a s touhle sestavou sem neměl problém ani s korkem...! Osobně si myslim že je dobrá z hlediska trvanlivosti...že prostě vydrží...ale jak řikám jel sem na ni asi 200 km....! Ale funguje to...výstřižky sou přesný ferodo nanešený dobře....myslim si že když spojku tak je blbost dávat korky když je tohle k mání.....  Hodně zdaru chlape.....
Datum: 28. října 2007 14:31
Jméno: marek
IP: uživatel203
 zdarec , mam jawa21 a kdyz jedu tak to strasne skyta jako kdyz nekam nejde benzin a pritom sem celej karburator vycistil a porad najede a vynechava nevite co stim? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2007 18:20
Jméno: Fichtl
IP: uživatel1524
Zkus ještě jednou vyčistit pořádně plovákovou komoru,ventili. Anebo se podívej na svíčku jestli hází jiskru nebo jestli není mokrá. Dnes se mi stalo že jsem se jel projet a najednou jak jsem to nastartoval tak jsem ujel pár metrů a už neměl tach. Sundal jsem svíčku a byl tam bordel. Nebo se může taky stát to, že máš svíčku mokrou a špatně hazí jiskru. Anebo se podívej jestli není v tahu a jestli hází jiskru.Jestli ti to dělá svíčka dej tam novou.
Datum: 27. října 2007 18:20
Jméno: Draza
IP: uživatel1509
Podivej se na stranku
mas vetsinou vsechny rady jak tyto zavady odstranit.Cus
Datum: 25. října 2007 14:00
Jméno: radim
IP: uživatel202
a svíčka je mokrá,pokud ano tak tam benzin jde pokud jde tak to nejspíš bude tím co psal kolega a nebo ještě vadná nebo faja,
svíčka
Datum: 25. října 2007 13:40
moze to byt aj palivovy kohout alebo vadny kondenzator alebo inducka.
Datum: 25. října 2007 10:53
Jméno: lukyn
IP: uživatel203
 cau mam 21 porad to strasne cuka a nechce to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:41
Předstih a kondenzátor.Možná i simerinky na klice...i svíčka v háji
Datum: 20. října 2007 20:41
Předstih a kondenzátor.Možná i simerinky na klice...i svíčka v háji
Datum: 20. října 2007 20:41
Jméno: jawa 23
IP: uživatel1490
asi mas zahadzanu sviecku
Datum: 20. října 2007 14:51
 cus,mam jawa 20..kdyz jedu tak musim porad cucat aby to jelo,jinak to cuka a dusi..co stim??uz sem cistli karbec anic porad...napiste dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2007 22:15
caw skus vycistit este raz karborator a poriadne ho vyfukat kompresorom ale aj trisky vsetko co sa da a skontroluj ak mas filter na benzin ci neni upchaty alebo upchata nadrž
Datum: 24. října 2007 22:15
Zdar. Mrkni se, jestli ti nedoléhá sedlo na víčko nádrže. To se pak ucpe dírka a v nádrži se za chvilku udělá podtlak.
Datum: 19. října 2007 10:30
nastav si hladinu v plavakovej komore
Datum: 19. října 2007 6:51
Jméno: thecar
IP: uživatel770
zkus vyčistit kohout v nádrži
Datum: 18. října 2007 21:44
Jméno: Prachy
IP: uživatel1469
 nazdar hele hrozne me to zere mam jawa 21 a muze to bejt treba tim ze mi vejfuk ve spoji s kolenem profukuje? a trochu teče z toho cupovaciho koliku nevite jak to utesnit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2007 18:30
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Datum: 17. října 2007 18:30
Jméno: prachy
IP: uživatel1469
a v jakym oddeleni je to ja to nemuzu najit
Datum: 16. října 2007 19:40
zdar lidi s tim fechtlem nemáte pravdu ,když ti teče béňo mezi hlavou a kolenem výfuku TO NEVADÍ záleží na tobě jestli si koupíš nový těsnění(nemá to vliv ani na výkon ani na spotřebu) , ale s tou přeplavovací komorou je to troch horší musíš vyštelovat toho zmetka co ti pouští beňo trochu povolit.
zdarec
Datum: 16. října 2007 19:24
Jméno: prachy
IP: uživatel1469
a v jakym oddeleni je to ja to nemuzu najit
Datum: 16. října 2007 19:10
A utěsníš to lukoprenem ktery je zde v krámku.
Datum: 16. října 2007 19:01
Tím že ti profukuje muže být vetči spotřeba a menši vykon. Že ti to teče i za jizdy, je asi tim , že maš velkou hladinu v plovakovce. Že ti to teče s vypnutym motorem a otevřeným kohoutem neni závada.
Datum: 16. října 2007 19:00
 Zdar lidi! Prosim vás neví někdo jaká má bejt přesná hladina v plovákový komoře u Mustanaga??? A ještě se chci zeptat jestli je stejnej stojánek na Jawu 20 a Jawu 21. Dík za každou odpověd!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2007 22:52
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Ten stojanek je stejnej ale kriz je jinej
Datum: 19. října 2007 22:52
Jméno: Js
IP: uživatel340
Když zatlačíš plovák na dno, hladina má být s vrškem plováku.
Datum: 15. října 2007 18:23
 čau šel by na stadiona s11 nějakej jinej karburator
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2007 22:22
caw nahodou na stadio s 11 nemas na predaj nadrz ?
Datum: 24. října 2007 22:22
Jméno: FK-Racing
IP: uživatel1115
Datum: 15. října 2007 18:36
Jméno: mara
IP: uživatel426
jasne ze sel zalezi na mnoha vecech aby ti ale fungoval jak ma
Datum: 15. října 2007 14:05
Jméno: kaxx
IP: uživatel763
 Kluci mozem jazdit na technicky benzin a jaky pomer s olejem co se stane kdyz to naleju nezakousnu to diki za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2007 20:47
Jméno: 01
IP: uživatel1386
to zadřeš
Datum: 22. října 2007 20:47
Jméno: Stava
IP: uživatel556
Technickej benz stoji 50 Kč/l, tak to se ti nevyplatí ...
Datum: 14. října 2007 18:54
Jméno: Js
IP: uživatel340
Technickej benzín má myslim 80 oktanů a fichtl má psaný minimálně 84 oktanů, tak doporučuju zvíšit oktanový číslo tekutým olovem nebo lihem.
Datum: 14. října 2007 18:10
Jméno: mara
IP: uživatel1093
na technicak jezdit muzes ale nebude to ono a vic to maz pokud mozno polosyntetikou
Perte nevidim duvod proc by se mel zasirat karbec kdyz ho se cisti redidlem a technicakem no proste vsin anorganickym
Datum: 14. října 2007 8:07
Petr:M2t si motorku neznicis.Ak ho miesas v spravnom pomere.
Datum: 14. října 2007 7:37
Když budeš jezdit na technický benzín uplně si zasereš karburátor a bude to v .....Takže to bych v žádném případě neradil...Jinak jestli si chceš zničit motorku tak olej M2T
Datum: 13. října 2007 22:32
Jméno: Apoloo
IP: uživatel692
 Hele mám dotaz nešel by na pijonýra karburátor ze simsona?...a kdyby jo zvýšilo by to výkon?....popřípadě co by mohlo zvýšit výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2007 21:48
Jméno: NATO NESEJDE
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel814
to ti nepasne
Datum: 14. října 2007 21:48
Myslim že ne, karbec ze síma má myslim o 1mm menší průměr difuzoru a nevim jaký tam sou trysky, ale zase se dá líp nastavit
Datum: 14. října 2007 11:45
Jméno: mara
IP: uživatel1093
no tak nevim presne data ke karbecu ze simpla ale pokud ho tam das a tak bud to bude jezdit tak nejak stej nebo to pojede hur pac jako pokud chces dodavat vic smesi do valce musis zvetsit kanaly pokud se pletu opravte me
Datum: 14. října 2007 8:10
 Zdar, muze me nekdo pls poradit proc lit do fechtla natural?jaky to ma vyhody a jestli to nejak vadi fechtlovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2007 23:44
Jméno: Marcel
IP: uživatel1466
Special je benzin s olovem, a to taky maze klikovku, takze po castym litani na natural hrozi zadreni...
Datum: 15. října 2007 23:44
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Shell V-Power Racing......  Nemá konkurenci....  (ale musí na to bejt motor...  )
Datum: 12. října 2007 18:29
je to jedno.na vsetky ide rovnako a nic sa nepridiera,nezrychluje,nespomaluje....proste je to vzdy o tom istom.Hlavne tam nezabudni dat olej.A v spravnom pomere.1:33.nejaky lepsi staci 1:40
Datum: 11. října 2007 19:52
na naturál to jede podle mě líp ale tj zanedbatelná rychlost,akorát do naturálu mosíš dat trošku víc oleja!!
Datum: 11. října 2007 17:10
Jméno: Js
IP: uživatel856
Jediná výhoda naturálu je že ho maj všude. Podle mých zkušeností nemá vliv jestli jezdíš na speciál nebo naturál.
Datum: 11. října 2007 14:58
Jsem už dost starej,ale mám několik fichtlů jak pro sebe tak pro kluka a vyskoušel jsem všechny druhy benzínů,dokonce i vpover od schellu,ale nejlepší je stará klasika (speciál)
Datum: 10. října 2007 23:50
Jméno: Bubák
IP: uživatel1449
Do fichtla by se mel lejt special, nebo natural 91 , na N 95 se pridira (rikalo mi to dost na sobe nezavislejch lidi)
Datum: 17. července 2010 21:44
 Cus fichtlari shanim karburator bing 21 piste na e-mail sem rad za kazdou odpoved dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 15:07
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Zdar...jelikož si e-mail nenapsal píšu sem....nemám Bing 21 ale mám Bing 18...taky s nim fichtl zajímavě valí.....! (zkoušel sem jak 18 tak 21.....)
Datum: 09. října 2007 15:07
 Cau,nevite nekdo proc morka jakoby cuka na trojku,kdyz zrychlim tak uz ne ale ze zacatku je to hrozny a vubec to nejede.deuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 18:45
Jméno: monax
IP: uživatel53
spatna hladina v karburatoru a nebo blbej odtrh na svice nebo je vadna
Datum: 08. října 2007 18:45
buť něco ze svíčkou, nebo je špatná spojka, nebo je vyšochtané ozubené kolečko v převodovce (uražený zub a podob...)
Datum: 08. října 2007 17:44
Jméno: saimonelus gt
IP: uživatel1430
neco ze svickuu
Datum: 08. října 2007 16:38
 Ahoj, mám takovej, no trošku velkej problém  Mám 2 motory z mustanga a na obouch když se dá plný plyn tak se to začne dusit a chcípne.Karburátor, Zapalování, Výfuk, Píst, Filtr to nedělá.Už si nevím rady.To samé u pionýra když mi docházel benzín.Může to být tím že je v nádrži málo benzínu a nepobírá to?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 8:45
Tak u pionýra vyřešeno, byla spadla jehla o nějakej ten výřez.U mustanga dnes zkusim udělat kompletní změnu karburátoru a uvidim co s tím bude
Datum: 20. října 2007 8:45
Jméno: pepofichtl
IP: uživatel1427
ja viem v com je problem..nastav si zapalovani.
Datum: 11. října 2007 18:30
Sání to není, cistil jsem vzduchový filtr a nende, s tou nadrzi je to mozny pac jsem ho kupoval a vezli to domu neprikryty v desti, a jak ji nejlepe vycistim?naleju benzin a hodim sirku ne?  Dík
Datum: 08. října 2007 21:08
může to být tim všim co si čistil, ale taky to může být tim že máš zrezlou nádrž ze vnitř a de ti do carburátoru bordel. Doporučuju dát filtr do nádrže a do hadičky, vičistit hadičku a kohoutek (může to být tim že ti de málo benzínu do motoru, ale určitě to neni tom že máš málo benzínu v nádrži)
Datum: 08. října 2007 17:51
Jméno: Bubák
IP: uživatel1428
vycisti karbec ale dukladne, a 0,5l je jeste hodne , ja kolikrat vidim v nadrzi dole plech a stejne porad jedu
Datum: 08. října 2007 16:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
me to delal taky zkus se podivat na kouhoutek nadrze jestli neni ucpanej a pak este zkontroluj jehlu a karbec
Datum: 08. října 2007 16:21
Zkus co podívat na sání..treba mas zapreseny viltr a nejde ti tam dostatečne množství vzduchu..
Datum: 08. října 2007 16:06
Karbůrátor jsem foukal compresorem, jinak mi přišlo divný že to zacalo delat i na tom pionýru, jinak dík
Datum: 08. října 2007 13:59
Jméno: Bubák
IP: uživatel1428
vycisti karbec ale dukladne, a 0,5l je jeste hodne , ja kolikrat vidim v nadrzi dole plech a stejne porad jedu
Datum: 08. října 2007 13:20
Jméno: konyk3
IP: uživatel29
a nemas nejaky bordel v nadrži na spodku?
Datum: 08. října 2007 10:38
Fakt ne, je pravda ze sem ještě ani v jednom neměl víc jak 0,5 l benzínu, ale fakt ničím jiným to být nemůže.Elektrika je celá nová a píst po výbrusu
Datum: 07. října 2007 23:12
Jméno: Bubák
IP: uživatel1425
kdyz to dela na obocuh motorech tak to dela neco z toho co jsi psal. jeste jednou to vsechno projdi
Datum: 07. října 2007 22:40
Jméno: tomas
IP: uživatel1419
 Poradil by mi někdo jak mam seštelovat volnoběch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2007 18:15
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
>mustang 23: ten prostredni sroub neni tryska! tryska je ten zlatej sroubek vedle.
Datum: 25. října 2007 18:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
pres volnobeznou trisku (ta prostredni) za tepla tam dej neutral a pomalu s triskou otacej a dal uz pozbas
Datum: 08. října 2007 16:22
VolnoběH sešteluješ tak, že na karburátoru jsou tři šroubky z boku, ty dva zlatý jsou trysky a ten uprostřed je na volnoběH. Když je motor horký tak dej neutrál a otáčej s tim šroubkem uprostřed (má stříbrnou barvu).
Datum: 07. října 2007 11:05
Jméno: Pavel
IP: uživatel1386
 Dobrý den , mám dotaz . Má Jawa 50/20 Je to divné ale když se rozjedu tak po pár metrech po akceleraci se to jako začne dusit a vynechávat a cukat ale pořád to jede. Už si opravdu nevím rady profouknul jsem trysky- volnoběžnou i hlavní , svíčka byla černá- trochu mokrá ale jiskru dává.Uvažuji že kompletně pročistím karburátor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2007 14:58
Jméno: homeless
IP: uživatel1388
taky by ti to mohlo přisávat kolem gufera pod malym spojkovym kolečkem.to ale vetsinou dela jenom chvili a pak to přestane ject a dokud to nevymenis tak nejedes
Datum: 25. září 2007 14:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Podívej se na kondenzátor. Upevnění ap.
Datum: 25. září 2007 8:11
Jméno: monax
IP: uživatel53
mala hladina v karburatoru a procistit to mozes nic tim neskazis pak muze bejt svicka!!!i kdyz haze ve vnit muze hazej jinak to se me taky stalo
Datum: 24. září 2007 20:11
 ahoj poradil bys te mi nekdo jedu na simsonovi na plný plyn a najednou za chvíli se mi začne jakoby dusit a chcípne mi ne nevím co s tim je poradí mi nekdo pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 16:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
karburator
Datum: 08. října 2007 16:23
Ahoj, mám ten samí problém akorát na Mustangovi.podle kucis mi to stejne nejde, nemáte nějaký ještě jiný nápad?díky za odpovědi
Datum: 07. října 2007 12:13
jestli jezdíš na reservu (kohoutek je směrem nahoru) tak ji vyčisti a jezdi na fuel (kohoutek směrem dolů).když tak si urež kousek te trubky at tam nemusíš lét moc benzinu,vyčisti hadicku.
A pred jízdou vyčisti trysky.
Datum: 27. září 2007 13:35
to právě že ne mě nedošel benzín
Datum: 23. září 2007 17:20
Jméno: senda
IP: uživatel895
vyčisti karbec a skontroluj svíčku a nebo ti došel benzín
Datum: 23. září 2007 12:16
Zapchaty kohut na nadrzi
Datum: 22. září 2007 21:26
|



|