slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  208  209  210  211  212  213  214  215  216  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rendlik1      E-mail:      IP: uživatel1311    
zdar draci , potreboval bych poradit.... chtel bych si dat na pincka nakej sportovni filtr a nevim jak ma bejt velkej =-( popripadne mi pls nekdo napist ejakej ma karbec na fikovi prumer difuzoru ... dik cuz BOOORN TO BE WIIIIIIIILD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2007 20:42
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
cestmir24> LOL prej 30% výkonu.. kde si to vzal, to si za ten odkaz zapoměl dát smajlíka, ne!? Tomu co to tvořil asi nic neřiká uklidňovací komora....
 
 
Datum: 30. října 2007 20:42
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1537    
cestmir24: jo to je pekne na hovno toto, sam jsem to zkousel. dusilo se to, moc chuda smes, nekolikrat jsem z toho ten filtr ztratil (a nakonec i prejel). sice to bypada ze se to lip vytaci ale realita je jina. toto naprosto nedoporucuju...
 
 
Datum: 29. října 2007 21:57
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel966    
průměr difuzoru 28mm, to snad ne, stejsky http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 29. října 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
http://fichtl50.ic.cz/navody.html tady je návod jak si udělat vlastní tuning filtr
 
 
Datum: 29. října 2007 20:35
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
Čus hele nekupuj si žádnej pod 1000 jinak to jsou všechno sračky na jedno použití.Můžu ti dyžtak poslat kontakt na jednoho chlápka kterej je prodává.A průměr na tom karbecu by se měl pohybovat něco kolem 27-28 mm.
 
 
Datum: 29. října 2007 20:32
 
 
 
 
Jméno: error      IP: uživatel1248    
Čau lidi mám babetu a ta jede jen na sytič.Při vyšších otáčkách prostě říká ne.Karburátor je vyčištěný a nová svíčka.Poraďte please odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2007 21:24
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
a nastavit si bohatost zmesi
 
 
Datum: 29. října 2007 21:24
 
 
 
 
Jméno: thecar      E-mail:      IP: uživatel770    
zkus vycistit nadrz a kohout v nadrzi
 
 
Datum: 29. října 2007 19:33
 
 
 
 
Jméno: Kondom      E-mail:      IP: uživatel1519    
Ahoj nemate nekdo zkusenosti s membránovým(podtlakovym) karburátorem na fikovi?jeden tady mam ze sekacky a je i se sytičemale ma možná o malinko mensi prumer difuzoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2007 21:27
 
 
 
 
Jméno: Kondom      IP: uživatel1519    
hele ses moc sikovnej je spravny ze nekdo zkousi nove veci a nekopiruje tohle ocenuju!!!!!
 
 
Datum: 29. října 2007 21:27
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel966    
zkoušel jsem ho na svém motoru a nepodařilo se mi ho odladit, stejsky http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 29. října 2007 21:09
 
 
 
 
Jméno: thecar      E-mail:      IP: uživatel770    
zdar lidi prosim vás kdyz mám v plovákový komoře nastavenou naschvál jeste menší hladinu než ma bejt pustim benzin ale nepřechlastávám to normálně pockám než se zavře ten ventil plováku no a najednou začne téct benzín z tý dírky co je u toho kolínka co de do motoru no a teče to i když mám zavřenej benzin.prosim poraďte už sem z toho zoufalej páč to žere jak tank....dík za odpovědi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2007 12:17
 
 
 
 
Jméno: jetis      IP: uživatel1518    
nebo se jukni taky, jestli tu jehlu nemas ohlou.........to sem mel ohly a plovak se m,i vzdy sekl na dně a pretejkal
 
 
Datum: 29. října 2007 12:17
 
 
 
 
Jméno: thecar      E-mail:      IP: uživatel770    
plovák mi chodí pěkně lehce ale je to možný že se bude zasekávat dík za radu...... ale nemohl by to dělat ještě ten ventil plováku?
 
 
Datum: 28. října 2007 21:09
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1529    
mas v pytli ten ventil takze propousti benzin i kdyz by mel byt zavreny
 
 
Datum: 28. října 2007 21:07
 
 
 
 
Jméno: ondraraz      IP: uživatel630    
zasekává se ti plovák. vyšroubuj jehlu a plovák a s jehlou jezdi v plováku ať se to trochu odře až to pude lehce
 
 
Datum: 28. října 2007 19:17
 
 
 
 
Jméno: fega      IP: uživatel1526    
čus draci chcel by sem se zeptat či lamela ferodo a karbec z fichtl krámku sou dobré odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2007 21:44
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
S lamelami je spokojny aj erik.Slovak co prejazdil s fichtlom polovicu Europy.Tu nalavo mas aj banner.
 
 
Datum: 28. října 2007 21:44
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Já mám silniční mašinu... http://www.jawa50silnice.ic.cz/target4.html krosku sem chtěl stavět taky ale na to teď nejsou money ani čas..... Tak ať se podaří....čus
 
 
Datum: 28. října 2007 14:42
 
 
 
 
Jméno: fega      IP: uživatel1526    
chlape dík moc si mi pomohl asi to koupím lebo mam krosku motorJAWA 20 kostra zvýšená z PAREZA tento rok to uš dotahnu do konce
 
 
Datum: 28. října 2007 14:36
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Nemůžu ji soudit dlouhobě pár kiláků sem na ni testoval závodného fíka pak sem na ni jel jeden závod a v pohodě....! Ale druhá věc je taková že jezdim opravdu kvalitní převodovej olej mám vlastní konstrukci vypínací tyčky a s touhle sestavou sem neměl problém ani s korkem...! Osobně si myslim že je dobrá z hlediska trvanlivosti...že prostě vydrží...ale jak řikám jel sem na ni asi 200 km....! Ale funguje to...výstřižky sou přesný ferodo nanešený dobře....myslim si že když spojku tak je blbost dávat korky když je tohle k mání.....:-) Hodně zdaru chlape.....
 
 
Datum: 28. října 2007 14:31
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel203    
zdarec , mam jawa21 a kdyz jedu tak to strasne skyta jako kdyz nekam nejde benzin a pritom sem celej karburator vycistil a porad najede a vynechava nevite co stim? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2007 18:20
 
 
 
 
Jméno: Fichtl      IP: uživatel1524    
Zkus ještě jednou vyčistit pořádně plovákovou komoru,ventili. Anebo se podívej na svíčku jestli hází jiskru nebo jestli není mokrá. Dnes se mi stalo že jsem se jel projet a najednou jak jsem to nastartoval tak jsem ujel pár metrů a už neměl tach. Sundal jsem svíčku a byl tam bordel. Nebo se může taky stát to, že máš svíčku mokrou a špatně hazí jiskru. Anebo se podívej jestli není v tahu a jestli hází jiskru.Jestli ti to dělá svíčka dej tam novou.
 
 
Datum: 27. října 2007 18:20
 
 
 
 
Jméno: Draza      IP: uživatel1509    
Podivej se na stranku mas vetsinou vsechny rady jak tyto zavady odstranit.Cus
 
 
Datum: 25. října 2007 14:00
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
a svíčka je mokrá,pokud ano tak tam benzin jde pokud jde tak to nejspíš bude tím co psal kolega a nebo ještě vadná nebo faja, svíčka
 
 
Datum: 25. října 2007 13:40
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
moze to byt aj palivovy kohout alebo vadny kondenzator alebo inducka.
 
 
Datum: 25. října 2007 10:53
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel203    
cau mam 21 porad to strasne cuka a nechce to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:41
 
 
 
 
Jméno: Aleš      E-mail:      IP: uživatel1492    
Předstih a kondenzátor.Možná i simerinky na klice...i svíčka v háji
 
 
Datum: 20. října 2007 20:41
 
 
 
 
Jméno: Aleš      E-mail:      IP: uživatel1492    
Předstih a kondenzátor.Možná i simerinky na klice...i svíčka v háji
 
 
Datum: 20. října 2007 20:41
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel1490    
asi mas zahadzanu sviecku
 
 
Datum: 20. října 2007 14:51
 
 
 
 
Jméno: jirina      E-mail:      IP: uživatel745    
cus,mam jawa 20..kdyz jedu tak musim porad cucat aby to jelo,jinak to cuka a dusi..co stim??uz sem cistli karbec anic porad...napiste dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2007 22:15
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel1507    
caw skus vycistit este raz karborator a poriadne ho vyfukat kompresorom ale aj trisky vsetko co sa da a skontroluj ak mas filter na benzin ci neni upchaty alebo upchata nadrž
 
 
Datum: 24. října 2007 22:15
 
 
 
 
Jméno: Acid      E-mail:      IP: uživatel1483    
Zdar. Mrkni se, jestli ti nedoléhá sedlo na víčko nádrže. To se pak ucpe dírka a v nádrži se za chvilku udělá podtlak.
 
 
Datum: 19. října 2007 10:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
nastav si hladinu v plavakovej komore
 
 
Datum: 19. října 2007 6:51
 
 
 
 
Jméno: thecar      IP: uživatel770    
zkus vyčistit kohout v nádrži
 
 
Datum: 18. října 2007 21:44
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1469    
nazdar hele hrozne me to zere mam jawa 21 a muze to bejt treba tim ze mi vejfuk ve spoji s kolenem profukuje? a trochu teče z toho cupovaciho koliku nevite jak to utesnit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2007 18:30
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
mysel sem utěsnit mezi vyfukem, je zde http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1649.html ale je dobre pouzit i toto http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_335.html
 
 
Datum: 17. října 2007 18:30
 
 
 
 
Jméno: prachy      IP: uživatel1469    
a v jakym oddeleni je to ja to nemuzu najit
 
 
Datum: 16. října 2007 19:40
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel1448    
zdar lidi s tim fechtlem nemáte pravdu ,když ti teče béňo mezi hlavou a kolenem výfuku TO NEVADÍ záleží na tobě jestli si koupíš nový těsnění(nemá to vliv ani na výkon ani na spotřebu) , ale s tou přeplavovací komorou je to troch horší musíš vyštelovat toho zmetka co ti pouští beňo trochu povolit. zdarec
 
 
Datum: 16. října 2007 19:24
 
 
 
 
Jméno: prachy      IP: uživatel1469    
a v jakym oddeleni je to ja to nemuzu najit
 
 
Datum: 16. října 2007 19:10
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
A utěsníš to lukoprenem ktery je zde v krámku.
 
 
Datum: 16. října 2007 19:01
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
Tím že ti profukuje muže být vetči spotřeba a menši vykon. Že ti to teče i za jizdy, je asi tim , že maš velkou hladinu v plovakovce. Že ti to teče s vypnutym motorem a otevřeným kohoutem neni závada.
 
 
Datum: 16. října 2007 19:00
 
 
 
 
Jméno: thecar      E-mail:      IP: uživatel770    
Zdar lidi! Prosim vás neví někdo jaká má bejt přesná hladina v plovákový komoře u Mustanaga??? A ještě se chci zeptat jestli je stejnej stojánek na Jawu 20 a Jawu 21. Dík za každou odpověd! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2007 22:52
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Ten stojanek je stejnej ale kriz je jinej
 
 
Datum: 19. října 2007 22:52
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Když zatlačíš plovák na dno, hladina má být s vrškem plováku.
 
 
Datum: 15. října 2007 18:23
 
 
 
 
Jméno: wajda      E-mail:      IP: uživatel1464    
čau šel by na stadiona s11 nějakej jinej karburator odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2007 22:22
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel1507    
caw nahodou na stadio s 11 nemas na predaj nadrz ?
 
 
Datum: 24. října 2007 22:22
 
 
 
 
Jméno: FK-Racing      IP: uživatel1115    
 
 
Datum: 15. října 2007 18:36
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
jasne ze sel zalezi na mnoha vecech aby ti ale fungoval jak ma
 
 
Datum: 15. října 2007 14:05
 
 
 
 
Jméno: kaxx      IP: uživatel763    
Kluci mozem jazdit na technicky benzin a jaky pomer s olejem co se stane kdyz to naleju nezakousnu to diki za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2007 20:47
 
 
 
 
Jméno: 01      IP: uživatel1386    
to zadřeš
 
 
Datum: 22. října 2007 20:47
 
 
 
 
Jméno: Stava      IP: uživatel556    
Technickej benz stoji 50 Kč/l, tak to se ti nevyplatí ...
 
 
Datum: 14. října 2007 18:54
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Technickej benzín má myslim 80 oktanů a fichtl má psaný minimálně 84 oktanů, tak doporučuju zvíšit oktanový číslo tekutým olovem nebo lihem.
 
 
Datum: 14. října 2007 18:10
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel1093    
na technicak jezdit muzes ale nebude to ono a vic to maz pokud mozno polosyntetikou Perte nevidim duvod proc by se mel zasirat karbec kdyz ho se cisti redidlem a technicakem no proste vsin anorganickym
 
 
Datum: 14. října 2007 8:07
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Petr:M2t si motorku neznicis.Ak ho miesas v spravnom pomere.
 
 
Datum: 14. října 2007 7:37
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel1456    
Když budeš jezdit na technický benzín uplně si zasereš karburátor a bude to v .....Takže to bych v žádném případě neradil...Jinak jestli si chceš zničit motorku tak olej M2T
 
 
Datum: 13. října 2007 22:32
 
 
 
 
Jméno: Apoloo      IP: uživatel692    
Hele mám dotaz nešel by na pijonýra karburátor ze simsona?...a kdyby jo zvýšilo by to výkon?....popřípadě co by mohlo zvýšit výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2007 21:48
 
 
 
 
Jméno: NATO NESEJDE      E-mail:      IP: uživatel814    
to ti nepasne
 
 
Datum: 14. října 2007 21:48
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Myslim že ne, karbec ze síma má myslim o 1mm menší průměr difuzoru a nevim jaký tam sou trysky, ale zase se dá líp nastavit
 
 
Datum: 14. října 2007 11:45
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel1093    
no tak nevim presne data ke karbecu ze simpla ale pokud ho tam das a tak bud to bude jezdit tak nejak stej nebo to pojede hur pac jako pokud chces dodavat vic smesi do valce musis zvetsit kanaly pokud se pletu opravte me
 
 
Datum: 14. října 2007 8:10
 
 
 
 
Jméno: Ghost      E-mail:      IP: uživatel195    
Zdar, muze me nekdo pls poradit proc lit do fechtla natural?jaky to ma vyhody a jestli to nejak vadi fechtlovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2007 23:44
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel1466    
Special je benzin s olovem, a to taky maze klikovku, takze po castym litani na natural hrozi zadreni...
 
 
Datum: 15. října 2007 23:44
 
 
 
 
Jméno: Frikulín      IP: uživatel791    
Shell V-Power Racing......:-) Nemá konkurenci....:-) (ale musí na to bejt motor...:-D )
 
 
Datum: 12. října 2007 18:29
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
je to jedno.na vsetky ide rovnako a nic sa nepridiera,nezrychluje,nespomaluje....proste je to vzdy o tom istom.Hlavne tam nezabudni dat olej.A v spravnom pomere.1:33.nejaky lepsi staci 1:40
 
 
Datum: 11. října 2007 19:52
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
na naturál to jede podle mě líp ale tj zanedbatelná rychlost,akorát do naturálu mosíš dat trošku víc oleja!!
 
 
Datum: 11. října 2007 17:10
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Jediná výhoda naturálu je že ho maj všude. Podle mých zkušeností nemá vliv jestli jezdíš na speciál nebo naturál.
 
 
Datum: 11. října 2007 14:58
 
 
 
 
Jméno: jura      E-mail:      IP: uživatel1451    
Jsem už dost starej,ale mám několik fichtlů jak pro sebe tak pro kluka a vyskoušel jsem všechny druhy benzínů,dokonce i vpover od schellu,ale nejlepší je stará klasika (speciál)
 
 
Datum: 10. října 2007 23:50
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1449    
Do fichtla by se mel lejt special, nebo natural 91 , na N 95 se pridira (rikalo mi to dost na sobe nezavislejch lidi)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Zvoly      E-mail:      IP: uživatel1431    
Cus fichtlari shanim karburator bing 21 piste na e-mail sem rad za kazdou odpoved dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2007 15:07
 
 
 
 
Jméno: Frikulín      IP: uživatel791    
Zdar...jelikož si e-mail nenapsal píšu sem....nemám Bing 21 ale mám Bing 18...taky s nim fichtl zajímavě valí.....! (zkoušel sem jak 18 tak 21.....)
 
 
Datum: 09. října 2007 15:07
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      E-mail:      IP: uživatel1337    
Cau,nevite nekdo proc morka jakoby cuka na trojku,kdyz zrychlim tak uz ne ale ze zacatku je to hrozny a vubec to nejede.deuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2007 18:45
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
spatna hladina v karburatoru a nebo blbej odtrh na svice nebo je vadna
 
 
Datum: 08. října 2007 18:45
 
 
 
 
Jméno: kinky      E-mail:      IP: uživatel1392    
buť něco ze svíčkou, nebo je špatná spojka, nebo je vyšochtané ozubené kolečko v převodovce (uražený zub a podob...)
 
 
Datum: 08. října 2007 17:44
 
 
 
 
Jméno: saimonelus gt      IP: uživatel1430    
neco ze svickuu
 
 
Datum: 08. října 2007 16:38
 
 
 
 
Jméno: smudlan      E-mail:      IP: uživatel1424    
Ahoj, mám takovej, no trošku velkej problém :-D Mám 2 motory z mustanga a na obouch když se dá plný plyn tak se to začne dusit a chcípne.Karburátor, Zapalování, Výfuk, Píst, Filtr to nedělá.Už si nevím rady.To samé u pionýra když mi docházel benzín.Může to být tím že je v nádrži málo benzínu a nepobírá to?Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2007 8:45
 
 
 
 
Jméno: smudlan      E-mail:      IP: uživatel1422    
Tak u pionýra vyřešeno, byla spadla jehla o nějakej ten výřez.U mustanga dnes zkusim udělat kompletní změnu karburátoru a uvidim co s tím bude
 
 
Datum: 20. října 2007 8:45
 
 
 
 
Jméno: pepofichtl      IP: uživatel1427    
ja viem v com je problem..nastav si zapalovani. ;-)
 
 
Datum: 11. října 2007 18:30
 
 
 
 
Jméno: smudlan      E-mail:      IP: uživatel1424    
Sání to není, cistil jsem vzduchový filtr a nende, s tou nadrzi je to mozny pac jsem ho kupoval a vezli to domu neprikryty v desti, a jak ji nejlepe vycistim?naleju benzin a hodim sirku ne? :-D Dík
 
 
Datum: 08. října 2007 21:08
 
 
 
 
Jméno: kinky      E-mail:      IP: uživatel1392    
může to být tim všim co si čistil, ale taky to může být tim že máš zrezlou nádrž ze vnitř a de ti do carburátoru bordel. Doporučuju dát filtr do nádrže a do hadičky, vičistit hadičku a kohoutek (může to být tim že ti de málo benzínu do motoru, ale určitě to neni tom že máš málo benzínu v nádrži)
 
 
Datum: 08. října 2007 17:51
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1428    
vycisti karbec ale dukladne, a 0,5l je jeste hodne , ja kolikrat vidim v nadrzi dole plech a stejne porad jedu :-)
 
 
Datum: 08. října 2007 16:37
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
me to delal taky zkus se podivat na kouhoutek nadrze jestli neni ucpanej a pak este zkontroluj jehlu a karbec
 
 
Datum: 08. října 2007 16:21
 
 
 
 
Jméno: čmledla      E-mail:      IP: uživatel1429    
Zkus co podívat na sání..treba mas zapreseny viltr a nejde ti tam dostatečne množství vzduchu..
 
 
Datum: 08. října 2007 16:06
 
 
 
 
Jméno: smudlan      E-mail:      IP: uživatel1424    
Karbůrátor jsem foukal compresorem, jinak mi přišlo divný že to zacalo delat i na tom pionýru, jinak dík
 
 
Datum: 08. října 2007 13:59
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1428    
vycisti karbec ale dukladne, a 0,5l je jeste hodne , ja kolikrat vidim v nadrzi dole plech a stejne porad jedu :-)
 
 
Datum: 08. října 2007 13:20
 
 
 
 
Jméno: konyk3      IP: uživatel29    
a nemas nejaky bordel v nadrži na spodku?
 
 
Datum: 08. října 2007 10:38
 
 
 
 
Jméno: smudlan      E-mail:      IP: uživatel1424    
Fakt ne, je pravda ze sem ještě ani v jednom neměl víc jak 0,5 l benzínu, ale fakt ničím jiným to být nemůže.Elektrika je celá nová a píst po výbrusu
 
 
Datum: 07. října 2007 23:12
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1425    
kdyz to dela na obocuh motorech tak to dela neco z toho co jsi psal. jeste jednou to vsechno projdi
 
 
Datum: 07. října 2007 22:40
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1419    
Poradil by mi někdo jak mam seštelovat volnoběch. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2007 18:15
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
>mustang 23: ten prostredni sroub neni tryska! tryska je ten zlatej sroubek vedle.
 
 
Datum: 25. října 2007 18:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
pres volnobeznou trisku (ta prostredni) za tepla tam dej neutral a pomalu s triskou otacej a dal uz pozbas
 
 
Datum: 08. října 2007 16:22
 
 
 
 
Jméno: kinky      E-mail:      IP: uživatel1392    
VolnoběH sešteluješ tak, že na karburátoru jsou tři šroubky z boku, ty dva zlatý jsou trysky a ten uprostřed je na volnoběH. Když je motor horký tak dej neutrál a otáčej s tim šroubkem uprostřed (má stříbrnou barvu).
 
 
Datum: 07. října 2007 11:05
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1386    
Dobrý den , mám dotaz . Má Jawa 50/20 Je to divné ale když se rozjedu tak po pár metrech po akceleraci se to jako začne dusit a vynechávat a cukat ale pořád to jede. Už si opravdu nevím rady profouknul jsem trysky- volnoběžnou i hlavní , svíčka byla černá- trochu mokrá ale jiskru dává.Uvažuji že kompletně pročistím karburátor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2007 14:58
 
 
 
 
Jméno: homeless      IP: uživatel1388    
taky by ti to mohlo přisávat kolem gufera pod malym spojkovym kolečkem.to ale vetsinou dela jenom chvili a pak to přestane ject a dokud to nevymenis tak nejedes
 
 
Datum: 25. září 2007 14:58
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se na kondenzátor. Upevnění ap.
 
 
Datum: 25. září 2007 8:11
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
mala hladina v karburatoru a procistit to mozes nic tim neskazis pak muze bejt svicka!!!i kdyz haze ve vnit muze hazej jinak to se me taky stalo
 
 
Datum: 24. září 2007 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel1382    
ahoj poradil bys te mi nekdo jedu na simsonovi na plný plyn a najednou za chvíli se mi začne jakoby dusit a chcípne mi ne nevím co s tim je poradí mi nekdo pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2007 16:23
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
karburator
 
 
Datum: 08. října 2007 16:23
 
 
 
 
Jméno: smudlan      E-mail:      IP: uživatel1422    
Ahoj, mám ten samí problém akorát na Mustangovi.podle kucis mi to stejne nejde, nemáte nějaký ještě jiný nápad?díky za odpovědi
 
 
Datum: 07. října 2007 12:13
 
 
 
 
Jméno: kucis      E-mail:      IP: uživatel1211    
jestli jezdíš na reservu (kohoutek je směrem nahoru) tak ji vyčisti a jezdi na fuel (kohoutek směrem dolů).když tak si urež kousek te trubky at tam nemusíš lét moc benzinu,vyčisti hadicku. A pred jízdou vyčisti trysky.
 
 
Datum: 27. září 2007 13:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel1382    
to právě že ne mě nedošel benzín
 
 
Datum: 23. září 2007 17:20
 
 
 
 
Jméno: senda      IP: uživatel895    
vyčisti karbec a skontroluj svíčku a nebo ti došel benzín:-)
 
 
Datum: 23. září 2007 12:16
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Zapchaty kohut na nadrzi
 
 
Datum: 22. září 2007 21:26
 
<  208  209  210  211  212  213  214  215  216  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.06.2025 0:43:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu