Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau draci potrebuju poradi jde mi hodene benzinu do plovaku a nevim jak to mam zastavit porad se mi plovak preplavuje cim to je ?? prosim o odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 7:22
hle dik za odpovedi plovak deravej neni ale skusim prihnout ten plisek.......
Datum: 24. srpna 2007 7:22
Jméno: xxl
IP: uživatel1284
jeste me tak napadlo, podivej se na ten plisek co ho drzi osicka, jestli neni moc ohlej, kdyztak si jej zkus priohnout vic dolu
Datum: 23. srpna 2007 19:23
Jméno: xxl
IP: uživatel1301
zdar, no bud jak pise kolega - deravy plovak, a nebo ti nezavira ten ventil co je nad plovakem
Datum: 23. srpna 2007 13:54
Jméno: radim
IP: uživatel202
Není děravý?stačí opravdu malá dírka
Datum: 23. srpna 2007 11:30
Jméno: radim
IP: uživatel202
 Zdar, v jakém zářezu by měla být jehla u mustanga?dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 20:12
Jméno: radim
IP: uživatel202
díííky
Datum: 22. srpna 2007 20:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Ve 2.
Datum: 22. srpna 2007 16:24
 http://www.scootland.cz/eshop/?cat=388&SID=145c29574a5353988dc052ec293d3a2f draci jakej filtr by se hodil na jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 11:49
 čau draci potřeboval bych nutne poradi když fichtla normalne nakopnu ta drzi na volnobehu ale kdyz mu dam jen minimalne tak se pridusi prosim poradte mi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 18:46
Presne todle mi delalo pred 14-ti dny ,,,,,,
vycistil jsem celou nadrz,kohout,vymenil hadicku a sejtko co je v nadrzi + jsem pridal filtr benzinu do hadicky a uz mi lita =-)
Datum: 22. srpna 2007 18:46
Jméno: george
IP: uživatel1093
Svíčka,trysky,předstich.......atd
Datum: 22. srpna 2007 9:42
 zdravim chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jaká by měla být hladina v karburátoru? Mám problém že motoru trvá nějaký čas než se roztočí a řek bych že je to zahlcený že je tam moc benzínu. Pak když se dostane do otáček tak jede perfektně ale zase v zatáčce pustim plyn a když za něj zase vemu tak je tam felká prodleva. díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 22:29
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Ahoj Dobešová, jak se máš, už dlouho jsem od tebe nic nečetl. V tomto případě nemáš pravdu.
Datum: 22. srpna 2007 22:29
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Světelná i zapalovací cívka je napájena z jednoho generátoru. Málo otáček,málo šťávy.
Datum: 22. srpna 2007 17:18
Jméno: Js
IP: uživatel340
Světla nemaj vliv na zapalování.
Datum: 22. srpna 2007 15:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Vyzkoušej ten samý způsob jízdy bez zapnutých světel.Zjistíš tak,jestli to není poklesem napětí ,při snížení otáček motoru.
Datum: 22. srpna 2007 15:06
V octu karburátor nevařte, ten ocet rozežírá tu slitinu ze který je karbec, vyžere dírky a ten karbec nepude seřídit!!!!
Datum: 22. srpna 2007 9:53
Jméno: jaaa
IP: uživatel1284
mno nic proti octu v salatu jo, ale rek bych, ze ocet maximalne podporuje oxidaci. ! a karbec bych v nem nekoupal
Datum: 21. srpna 2007 22:50
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Dám ti postup. Otevřeš palivový kohout a necháš natéct benzín ( bez cupování).Potom odšroubuješ víčko plovákové komory.Stlačíš plovák až na dno ,třeba šroubovákem ahladina benzínu musí být zároven s vrškem plováku.Sešteluješ to ohýbáním plíšku na víčku.Tento problém jsem měl taky a musel jsem vyměnit karbec.Zkus ještě karbec vyvařit v octovém roztoku- poměr 1 ku 1 ( voda-ocet), pak to vyfoukej.
Datum: 21. srpna 2007 22:43
Jméno: jaaa
IP: uživatel1284
Datum: 21. srpna 2007 22:38
Jméno: George
IP: uživatel1093
 Nemáte někdo nějaké fotky nebo obrázky s úpravy karbeců u fichtla?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 13:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel1302
A proč chceš upravovat fichtláckej karbec, když můžeš do pionýra dát lepší z něčeho jinýho. Fichtláckej karburátor je jeden z nejhorších konstrukcí.
Datum: 21. srpna 2007 13:28
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
 Čaute. Potřeboval bych poradit. Mám novou svíčku, vyčištěný karburátor, ale fichtl nechce na nakopnutí naskočit. Můžu to zkoušet několikrát a maximálně párkrát škytne a zdechne. Dělá mi to za studena i za tepla. Když ho roztlačím, tak pak už jede perfektně. Moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2007 23:08
Jméno: thecar
IP: uživatel1355
pokud si vycistil karbec a svicku dal novou tak zkus kohout v nadrzi ja to u myho mam taky
Datum: 07. září 2007 23:08
Jméno: monax
IP: uživatel53
Předstich a odtrh
Datum: 21. srpna 2007 14:18
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
Skusím vyměnit cívku, kontakty jsou v pohodě, svíčku mám taky sklepnutou. Jinak dík
Datum: 21. srpna 2007 12:10
Jméno: lol
IP: uživatel1301
Su zapomněl ještě dodat, že když ti to nechytne na našlápnutí, vypadá to, že magneto nevyrobí dostatek štávy ( tak jak při roztlačení ) a zktontroluj si někde v garáži kde neni tolika světla, jestli to háže jiskru..
Datum: 21. srpna 2007 12:09
Jméno: lol
IP: uživatel1301
Je ta svíčka správně sklepnutá ? a zkus skontrolovat, jestli nemáš zahumusený kontakty. Potom zkontroluj kondík a pracovní kontakty magneta. Nepomůže li ani to, zkus vyměnit VN kabel ( ten ke svíčce ) a nakonec i cívku. Takhle se to těžko odhaduje.
Datum: 21. srpna 2007 11:58
Jméno: jarda
IP: uživatel12
závodní stroje se rostláčej
Datum: 21. srpna 2007 9:13
asi máš špatne nastavenej karbec.
Datum: 21. srpna 2007 8:44
Jméno: prd
IP: uživatel202
 Jak se snižuje hladina v plovákové komoře?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 19:14
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
prihnes ten plisek co je ve vicku plovakove komory dolu
Datum: 19. srpna 2007 19:14
 Čaute draci, hale mám problém když nastaretuju tak to chytne dobře rozjedu se a jedu do kopce asi po 150 m to začne vynechávat tak jedu dál a vynechává to do kopce jedu asi 500m a pak z kopce hodně prudkýho a bez plynua pak jedu po rovině tak 2x to vinechá a jede to normálně, ale pak když zastavim a necham to chvíli stát tak zase začne vynechávat a pak zase normálně a takhle pořád. nevim čím to je mam svíčku n 15c novou čistil sem plovákovku v tryskách bordel nemam a mam tam natural 95 s m2t ředěnej 1:33 mam ho asi měsíc a půl předtím stál 14 let v garáži. Předem dík za odvopěď. jo a ještě když to nastartuju tak mi teče víčkem plováku všechno je vevnitř OK ale taky nevim čim to je. Čaute
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2007 18:36
vie to bude asi tým m2t
Datum: 30. listopadu 2007 18:36
ja mam fichtla staryho 39let a ředim m2t 1:50 a vitahnu to na 65km a nikdy mi to nevinechává skus jednou ředit vic a možna to bude lepší
Datum: 22. srpna 2007 8:59
Ventil ma zavriet ked ho jemne stlacis.A ked ho pustis,tak sa ma sam otvorit a pustat benzin.Ak sa vypne len ked ho stlacis fest,tak je na nic.
Datum: 20. srpna 2007 7:28
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
Může blbnou ventyl zkus ho jakoby prstem zavřít jestli se ti vrátí a otevře, to že ti čoudí za kolínkem bude poznat spíš na výkonu a a hluku a ne na spotřebě
Datum: 19. srpna 2007 20:16
Ventil nemusi byt dobry.Ked to dlho stoji,tak tam uschne tesnenie ci co a prestane to zavirat privod benzinu(stalo sa mi to).Vymen ho a skontroluj palivovy kohout,ci neni zaneseny.
Datum: 19. srpna 2007 17:39
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
jak horký?
Datum: 19. srpna 2007 17:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Ponoř plovák do horké vody.Budou-li unikat bubliny.je plovák vadný.
Datum: 19. srpna 2007 16:00
Jméno: prachy
IP: uživatel1290
mezi vejfukem a kolenem
Datum: 19. srpna 2007 15:43
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
plovák i ventil sou v poho
Datum: 19. srpna 2007 15:35
Jméno: prachy
IP: uživatel1290
jo a trochu splodin mi uchází mezi vejfukem a tlumičem tak jestli to neni tim (ta spotřeba)
Datum: 19. srpna 2007 15:33
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
plovák i ventil sou v poho
Datum: 19. srpna 2007 15:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Budˇnetěsní plovákový ventil,nebo je prasklý plovák.
Datum: 19. srpna 2007 15:27
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
Já ji mam akorát podle wiku.cz a ikdyž sem ji zmenšil tak to taky teklo a nevíc to děsně žere
Datum: 19. srpna 2007 15:12
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
To že ti teče benzín víčkem je moc velká hladina v plovákovce a to může bejt i důvod toho že vynechává, seřiď hladinu a snad to bude ok
Datum: 19. srpna 2007 14:55
Jméno: kaja
IP: uživatel596
 ja bych se chtel zeptat jaky je lepsi benzin do fichtla asi specil nebo natural??????,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2007 20:00
Jméno: 20
IP: uživatel1386
Jestli chcete aby vám to jezdilo co nejdíl tak nebuďte blbý a lijte tam jedině Speciál a když je někdo takovej vůl že tam lije Naturál tak se může již brzy se svým motocyklem rozloučit. Motor Pionýra je stavěnej na Speciál
Datum: 24. září 2007 20:00
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Jenže, motor fichtla je stavěn na benzín s olovem, tudíž pro pístní kroužky neni dobré jezdit na natural a hlavně né při záběhu, prostě v naturalu něco chybí, jinak by bylo nejlepší sehnat 100 oktanovej special
Datum: 15. srpna 2007 0:40
Jméno: sdjfhkjsdvldv
IP: uživatel12
natural je nejlepsí benal co znam jede to o 100% víc
Datum: 14. srpna 2007 11:00
Ghi:aditivy sa maju liat len do Skodovek apod.,aby sa neznicili sedla ventilov.A fichtl jaksi ventily nema.Takze v poho tam lej akykolvek benzin.Pojde to vzdy rovnako.
Datum: 13. srpna 2007 21:34
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Když natural tak do toho nalej aditiv, specíál ho má v sobě
Datum: 13. srpna 2007 20:29
Jméno: mara
IP: uživatel1238
natural 95
Datum: 13. srpna 2007 13:06
 Nazdar lidi. Portřeboval bych pomoct. Od nedávna se mi z ničeho nic během jízdy začal fichtl dusit a prudce začal ztrácet rychlost. Když ho nastartuju tak na neutrál točí podle mě dost vysoké otáčky a když zařadím rychlost tak si to sám táhne ale dusí se. Jakmile přidám trošku plynu tak už se začíná zase dusit fest a je na chcípnutí. Jede jedině když fakt hodně lehce lechtám plyn, ale jede hrozně bídně. Zkoušel jsem čistit celý výfuk a vyměnil jsem vzduchový filtr, a čistil jsem jehlu a zkoušel jsem ji i zvednout nebo snížit - bez výsledku... Nevíte někdo co by mohl být problém? Je to karbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2007 23:53
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Zase moje Dobešová, Nej. odpověď!!! Druhej by šteloval spojku a další dokonce měnil píst!!! To je úroveň!!! Dobeško, napiš mi na můj majl!!! J.
Datum: 10. srpna 2007 23:53
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kamošovi to dělalo taky, no a pomohlo když sme vyměnili píst a kroužky, pak to jelo bez problémů jako dřív
Datum: 10. srpna 2007 19:20
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Není ucpaná hlavní tryska ?
Datum: 10. srpna 2007 16:23
Jméno: Beny
IP: uživatel692
zkus si vyštelovat spojku utáhni nevím jestlio to pomůže ale malý zlepšení by mohlo bejt
Datum: 10. srpna 2007 15:44
 Nazdar lidi. Portřeboval bych pomoct. Od nedávna se mi z ničeho nic během jízdy začal fichtl dusit a prudce začal ztrácet rychlost. Když ho nastartuju tak na neutrál točí podle mě dost vysoké otáčky a když zařadím rychlost tak si to sám táhne ale dusí se. Jakmile přidám trošku plynu tak už se začíná zase dusit fest a je na chcípnutí. Jede jedině když fakt hodně lehce lechtám plyn, ale jede hrozně bídně. Zkoušel jsem čistit celý výfuk a vyměnil jsem vzduchový filtr, a čistil jsem jehlu a zkoušel jsem ji i zvednout nebo snížit - bez výsledku... Nevíte někdo co by mohl být problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2007 8:46
Jde tam málo paliva.Někde v karbesu je to ucpaný.
Datum: 27. srpna 2007 8:46
 Zdar draci nevite jestli jde sehnat 60karbec na mustanga?a nebo 70karbec na simsona?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 6:15
tak co nevite celkem y se mi to sikla pac ve vysich to prestava davet dostratek smesi.....
Datum: 22. srpna 2007 6:15
tak co nevite celkem y se mi to sikla pac ve vysich to prestava davet dostratek smesi.....
Datum: 21. srpna 2007 16:04
no ze mam 60ccm objem a puvodni karbec to nestiha....asi tak
Datum: 17. srpna 2007 12:21
Jméno: Karlos
IP: uživatel372
co to znamená 60 karbec na pio??
Datum: 10. srpna 2007 9:44
 Cus, nevite proc mi pretika karbec vrchem plovakovky na 175/487?pls need help....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 22:08
Jméno: jawák
IP: uživatel934
no když čepuješ a přeplavíš ho to je normál ale jestli ti protejká když zapneš funo tak to muze bejt tim ze ho más mimo oso nedosedá ti stačí ho jen srovnat a nebo celej otočit.
Datum: 08. října 2007 22:08
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja myslim ze je to tou plovakovkou,u fichtla je to tim,ale u cz nevim,myslim ale ze to bude tim,jestli je tam ten uzaver s pliskem
Datum: 10. srpna 2007 18:55
2kolecko...tam se vyska v plovakovce nenastavuje...aspon myslim teda
Datum: 09. srpna 2007 20:34
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
podle me je to vysokou plovakovkou
Datum: 09. srpna 2007 18:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Může být prasklý plovák,nebo nečistota ve vtokovém hrdle karburátoru.Prasklinu poznáš,když dáš plovák do horké vody.
Datum: 09. srpna 2007 14:43
 Cuzz draci, potreboval sehnat klapkovy sani nevite o necem??? diky za vsechny odpovedi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2007 19:41
Jméno: George
IP: uživatel1093
K čemu je to dobrý??
Datum: 07. srpna 2007 19:41
 zdravim, nevíte někdo čím to je dyž babeta při vyšší rychlosti  dělá také zvláštní zvuky jak dyby ždímala pračka či já nevim jak to popsat...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 11:33
Jméno: Tomas
IP: uživatel2866
já mam babu 207 a když jedu z kopce 50 tak to občas dělá zvuky... který sem nikdy neslyšel.. asi tomu dáváme podobnej kotel
Datum: 04. května 2008 11:33
Jméno: štěpán
IP: uživatel1139
to bude spíš tim že ji dávám kotle  dělá to většinou dyž na ní jedem ve dvou_________-
Datum: 10. srpna 2007 12:21
Jméno: mara
IP: uživatel426
nebude to tim ze ji pretacis ?? nebo ze do toho lejes vyjetak ci tak neco?? a nebo ti odchazi treba lozisko
Datum: 06. srpna 2007 15:46
 Zdarec,já sem čistlil karburátor, nechal sem to a ráno druhej den, sem šel s radostí k mustangovi že smontuju karbec a projedu se,jenže jak chtěl šoupátko dát do karbecu tak nešlo, vůbec tam nejde strčit,jak kdyby se díra na šoupátko scvrkla...poradíte mi někdo prosím,jak ho tam mám v klidu strčit??a aby normálně šoupalo...Dík mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2007 12:47
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
vem jemný pilník,nebo smirek a trošku to ohobluj,pak to půjde,ale né moc,jen tak aby to tam šlo.Taky se mi to stalo
Datum: 05. srpna 2007 12:47
Jméno: onda.maser
IP: uživatel847
No jenže ta jehla tam ani nedoleze, prostě to jde trošku zasunout a pak už to nejde leda kladivem, ale pak se to nehejbe ve vnitř, jo a zkoušel sem to máznout
Datum: 04. srpna 2007 20:38
Jméno: george
IP: uživatel1093
A skusils to nečim kapku máznout?Nebo nemaš nakřivo jehlu,to se mi taky stalo že to šlo zasunout jenom kousek a pak jsem zjistil že jehla nejde do díry.
Datum: 04. srpna 2007 20:08
Jméno: onda.maser
IP: uživatel847
To já vim že tam je zářez to tam nastavim abyto to šlo do toho zářezu,ale prostě to tam nejde dát...
Datum: 04. srpna 2007 19:03
V šoupátku je takovej výřez a v karbecu je zase kolíček.Ten výřez musíš nasadit na kolíček a mělo by to jít.
Datum: 04. srpna 2007 17:19
 Mám dva fichly. Jezdili bez problémů. Poté jsme vyměnili benzín. Speciál + olej. Myslim ze sme to dali 1:35 nebo tak nějak. Z počátku bylo vše OK. Ale asi po 2km cesty se začal první fichtl při vysokých otáčkách dusit. Nejdřív jenom na trojku, později i na dvojku a pak už i na jedničku. Čistil jsem karburátor, hadičky, trisky a nic. Pak když už mě to fakt nebavilo, tak sem to půjčil bratrovi a ejhle, jelo to bez problémů a od té doby to je v pořádku. Tak jsme se šli projet a druhý fichtl začal dělat to samý... jenže zatím nepřestal... nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2007 11:09
Já na fichtla ředím 1:50 a jezdí to skvěle.tak to skus tak naředit
Datum: 07. srpna 2007 11:09
To jsem zapomněl zmínit: výfuk mě taky napadl, sundal jsem ho, vyndal komoru, v jedné zdířce byl nějaký uhlík, jinak byl výfuk prakticky čistý, ale nepomohlo to. Svíčka je zrzavá. Mohu zkusit vyměnit ale myslím že to nepomůže.
Datum: 04. srpna 2007 9:51
Jméno: george
IP: uživatel1093
Me to delalo to samý,tak jsem furt zkoumal co to nebo cim to je ze se to dusi,no a zjistil jsem ze to bylo svýčkou
Datum: 04. srpna 2007 9:46
Jméno: David
IP: uživatel1116
skus vyčistit výfuk
Datum: 04. srpna 2007 9:42
Jméno: kucis
IP: uživatel1211
 ahoj jsem nezkuseny zavodnik a zrovna zacinam s Jawou 21 co tam mám nalét za benzín Natural 95 nebo je lepší special
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2007 9:47
Jméno: josef
IP: uživatel1219
to mas jedno jede to na obodvoji i na naftu vzdycky jedna ku jedne
Datum: 03. srpna 2007 9:47
raději tam lej speciál, ale nikdy nezapomeň do benzínu přimíchat olej!!! asi 1:30
Datum: 01. srpna 2007 22:29
to mas jedno...
Datum: 01. srpna 2007 19:17
 Ahoj, mám problém s panelkou Jawa 250/592 - od původního majitele má místo filtru sání jen hadr přes vstup a nemá vnitřky vejfuků - asi kvůli tomu po volnoběhu na 1s zdechne a až potom jede. Kamarád řikal, že nejde za plynem. Když tam dám to, co tam má být pojede líp? Kolik víc žere bez vnitřků výfuku? - - - - - - - -
Mám rychlopal z fichtla a ona má šnek, co všecno musim vyměnit, aby tam byl rychlopal? - - - - - - Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2007 7:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Dej tam,co tam má být.Jiný odpor nasávaného vzduchu rozladí karburátor.U rychlopalu lanko.
Datum: 30. července 2007 7:23
|



|