slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  210  211  212  213  214  215  216  217  218  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel426    
Cau draci potrebuju poradi jde mi hodene benzinu do plovaku a nevim jak to mam zastavit porad se mi plovak preplavuje cim to je ?? prosim o odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 7:22
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel426    
hle dik za odpovedi plovak deravej neni ale skusim prihnout ten plisek.......
 
 
Datum: 24. srpna 2007 7:22
 
 
 
 
Jméno: xxl      IP: uživatel1284    
jeste me tak napadlo, podivej se na ten plisek co ho drzi osicka, jestli neni moc ohlej, kdyztak si jej zkus priohnout vic dolu
 
 
Datum: 23. srpna 2007 19:23
 
 
 
 
Jméno: xxl      IP: uživatel1301    
zdar, no bud jak pise kolega - deravy plovak, a nebo ti nezavira ten ventil co je nad plovakem :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2007 13:54
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Není děravý?stačí opravdu malá dírka
 
 
Datum: 23. srpna 2007 11:30
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Zdar, v jakém zářezu by měla být jehla u mustanga?dííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 20:12
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
díííky
 
 
Datum: 22. srpna 2007 20:12
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ve 2.
 
 
Datum: 22. srpna 2007 16:24
 
 
 
 
Jméno: ok      E-mail:      IP: uživatel360    
http://www.scootland.cz/eshop/?cat=388&SID=145c29574a5353988dc052ec293d3a2f draci jakej filtr by se hodil na jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 11:49
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel426    
čau draci potřeboval bych nutne poradi když fichtla normalne nakopnu ta drzi na volnobehu ale kdyz mu dam jen minimalne tak se pridusi prosim poradte mi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 18:46
 
 
 
 
Jméno: Flawyer      E-mail:      IP: uživatel1311    
Presne todle mi delalo pred 14-ti dny ,,,,,, vycistil jsem celou nadrz,kohout,vymenil hadicku a sejtko co je v nadrzi + jsem pridal filtr benzinu do hadicky a uz mi lita =-)
 
 
Datum: 22. srpna 2007 18:46
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1093    
Svíčka,trysky,předstich.......atd
 
 
Datum: 22. srpna 2007 9:42
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel1303    
zdravim chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jaká by měla být hladina v karburátoru? Mám problém že motoru trvá nějaký čas než se roztočí a řek bych že je to zahlcený že je tam moc benzínu. Pak když se dostane do otáček tak jede perfektně ale zase v zatáčce pustim plyn a když za něj zase vemu tak je tam felká prodleva. díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 22:29
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel21    
Ahoj Dobešová, jak se máš, už dlouho jsem od tebe nic nečetl. V tomto případě nemáš pravdu.
 
 
Datum: 22. srpna 2007 22:29
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Světelná i zapalovací cívka je napájena z jednoho generátoru. Málo otáček,málo šťávy.
 
 
Datum: 22. srpna 2007 17:18
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Světla nemaj vliv na zapalování.
 
 
Datum: 22. srpna 2007 15:19
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Vyzkoušej ten samý způsob jízdy bez zapnutých světel.Zjistíš tak,jestli to není poklesem napětí ,při snížení otáček motoru.
 
 
Datum: 22. srpna 2007 15:06
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
V octu karburátor nevařte, ten ocet rozežírá tu slitinu ze který je karbec, vyžere dírky a ten karbec nepude seřídit!!!!
 
 
Datum: 22. srpna 2007 9:53
 
 
 
 
Jméno: jaaa      IP: uživatel1284    
mno nic proti octu v salatu jo, ale rek bych, ze ocet maximalne podporuje oxidaci. ! a karbec bych v nem nekoupal :-)
 
 
Datum: 21. srpna 2007 22:50
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Dám ti postup. Otevřeš palivový kohout a necháš natéct benzín ( bez cupování).Potom odšroubuješ víčko plovákové komory.Stlačíš plovák až na dno ,třeba šroubovákem ahladina benzínu musí být zároven s vrškem plováku.Sešteluješ to ohýbáním plíšku na víčku.Tento problém jsem měl taky a musel jsem vyměnit karbec.Zkus ještě karbec vyvařit v octovém roztoku- poměr 1 ku 1 ( voda-ocet), pak to vyfoukej.
 
 
Datum: 21. srpna 2007 22:43
 
 
 
 
Jméno: jaaa      IP: uživatel1284    
jasne.... jen si to precti :-) http://wiku.ic.cz/navody/karburatory_stelovani.htm hodne zdaru
 
 
Datum: 21. srpna 2007 22:38
 
 
 
 
Jméno: George      IP: uživatel1093    
Nemáte někdo nějaké fotky nebo obrázky s úpravy karbeců u fichtla????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 13:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel1302    
A proč chceš upravovat fichtláckej karbec, když můžeš do pionýra dát lepší z něčeho jinýho. Fichtláckej karburátor je jeden z nejhorších konstrukcí.
 
 
Datum: 21. srpna 2007 13:28
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Čaute. Potřeboval bych poradit. Mám novou svíčku, vyčištěný karburátor, ale fichtl nechce na nakopnutí naskočit. Můžu to zkoušet několikrát a maximálně párkrát škytne a zdechne. Dělá mi to za studena i za tepla. Když ho roztlačím, tak pak už jede perfektně. Moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2007 23:08
 
 
 
 
Jméno: thecar      IP: uživatel1355    
pokud si vycistil karbec a svicku dal novou tak zkus kohout v nadrzi ja to u myho mam taky
 
 
Datum: 07. září 2007 23:08
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
Předstich a odtrh
 
 
Datum: 21. srpna 2007 14:18
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Skusím vyměnit cívku, kontakty jsou v pohodě, svíčku mám taky sklepnutou. Jinak dík
 
 
Datum: 21. srpna 2007 12:10
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1301    
Su zapomněl ještě dodat, že když ti to nechytne na našlápnutí, vypadá to, že magneto nevyrobí dostatek štávy ( tak jak při roztlačení ) a zktontroluj si někde v garáži kde neni tolika světla, jestli to háže jiskru..
 
 
Datum: 21. srpna 2007 12:09
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1301    
Je ta svíčka správně sklepnutá ? a zkus skontrolovat, jestli nemáš zahumusený kontakty. Potom zkontroluj kondík a pracovní kontakty magneta. Nepomůže li ani to, zkus vyměnit VN kabel ( ten ke svíčce ) a nakonec i cívku. Takhle se to těžko odhaduje.
 
 
Datum: 21. srpna 2007 11:58
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12    
závodní stroje se rostláčej
 
 
Datum: 21. srpna 2007 9:13
 
 
 
 
Jméno: mara      E-mail:      IP: uživatel1299    
asi máš špatne nastavenej karbec.
 
 
Datum: 21. srpna 2007 8:44
 
 
 
 
Jméno: prd      IP: uživatel202    
Jak se snižuje hladina v plovákové komoře? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 19:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
prihnes ten plisek co je ve vicku plovakove komory dolu
 
 
Datum: 19. srpna 2007 19:14
 
 
 
 
Jméno: Prachy      E-mail:      IP: uživatel1290    
Čaute draci, hale mám problém když nastaretuju tak to chytne dobře rozjedu se a jedu do kopce asi po 150 m to začne vynechávat tak jedu dál a vynechává to do kopce jedu asi 500m a pak z kopce hodně prudkýho a bez plynua pak jedu po rovině tak 2x to vinechá a jede to normálně, ale pak když zastavim a necham to chvíli stát tak zase začne vynechávat a pak zase normálně a takhle pořád. nevim čím to je mam svíčku n 15c novou čistil sem plovákovku v tryskách bordel nemam a mam tam natural 95 s m2t ředěnej 1:33 mam ho asi měsíc a půl předtím stál 14 let v garáži. Předem dík za odvopěď. jo a ještě když to nastartuju tak mi teče víčkem plováku všechno je vevnitř OK ale taky nevim čim to je. Čaute odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2007 18:36
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1674    
vie to bude asi tým m2t
 
 
Datum: 30. listopadu 2007 18:36
 
 
 
 
Jméno: vilda      E-mail:      IP: uživatel1305    
ja mam fichtla staryho 39let a ředim m2t 1:50 a vitahnu to na 65km a nikdy mi to nevinechává skus jednou ředit vic a možna to bude lepší
 
 
Datum: 22. srpna 2007 8:59
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ventil ma zavriet ked ho jemne stlacis.A ked ho pustis,tak sa ma sam otvorit a pustat benzin.Ak sa vypne len ked ho stlacis fest,tak je na nic.
 
 
Datum: 20. srpna 2007 7:28
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
Může blbnou ventyl zkus ho jakoby prstem zavřít jestli se ti vrátí a otevře, to že ti čoudí za kolínkem bude poznat spíš na výkonu a a hluku a ne na spotřebě
 
 
Datum: 19. srpna 2007 20:16
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ventil nemusi byt dobry.Ked to dlho stoji,tak tam uschne tesnenie ci co a prestane to zavirat privod benzinu(stalo sa mi to).Vymen ho a skontroluj palivovy kohout,ci neni zaneseny.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 17:39
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1290    
jak horký?
 
 
Datum: 19. srpna 2007 17:00
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ponoř plovák do horké vody.Budou-li unikat bubliny.je plovák vadný.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 16:00
 
 
 
 
Jméno: prachy      IP: uživatel1290    
mezi vejfukem a kolenem
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:43
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1290    
plovák i ventil sou v poho
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:35
 
 
 
 
Jméno: prachy      IP: uživatel1290    
jo a trochu splodin mi uchází mezi vejfukem a tlumičem tak jestli to neni tim (ta spotřeba)
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:33
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1290    
plovák i ventil sou v poho
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:32
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Budˇnetěsní plovákový ventil,nebo je prasklý plovák.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1290    
Já ji mam akorát podle wiku.cz a ikdyž sem ji zmenšil tak to taky teklo a nevíc to děsně žere
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:12
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
To že ti teče benzín víčkem je moc velká hladina v plovákovce a to může bejt i důvod toho že vynechává, seřiď hladinu a snad to bude ok
 
 
Datum: 19. srpna 2007 14:55
 
 
 
 
Jméno: kaja      IP: uživatel596    
ja bych se chtel zeptat jaky je lepsi benzin do fichtla asi specil nebo natural??????,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2007 20:00
 
 
 
 
Jméno: 20      IP: uživatel1386    
Jestli chcete aby vám to jezdilo co nejdíl tak nebuďte blbý a lijte tam jedině Speciál a když je někdo takovej vůl že tam lije Naturál tak se může již brzy se svým motocyklem rozloučit. Motor Pionýra je stavěnej na Speciál
 
 
Datum: 24. září 2007 20:00
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Jenže, motor fichtla je stavěn na benzín s olovem, tudíž pro pístní kroužky neni dobré jezdit na natural a hlavně né při záběhu, prostě v naturalu něco chybí, jinak by bylo nejlepší sehnat 100 oktanovej special
 
 
Datum: 15. srpna 2007 0:40
 
 
 
 
Jméno: sdjfhkjsdvldv      IP: uživatel12    
natural je nejlepsí benal co znam jede to o 100% víc
 
 
Datum: 14. srpna 2007 11:00
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ghi:aditivy sa maju liat len do Skodovek apod.,aby sa neznicili sedla ventilov.A fichtl jaksi ventily nema.Takze v poho tam lej akykolvek benzin.Pojde to vzdy rovnako.
 
 
Datum: 13. srpna 2007 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Když natural tak do toho nalej aditiv, specíál ho má v sobě
 
 
Datum: 13. srpna 2007 20:29
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel1238    
natural 95
 
 
Datum: 13. srpna 2007 13:06
 
 
 
 
Jméno: Jožin      E-mail:      IP: uživatel1257    
Nazdar lidi. Portřeboval bych pomoct. Od nedávna se mi z ničeho nic během jízdy začal fichtl dusit a prudce začal ztrácet rychlost. Když ho nastartuju tak na neutrál točí podle mě dost vysoké otáčky a když zařadím rychlost tak si to sám táhne ale dusí se. Jakmile přidám trošku plynu tak už se začíná zase dusit fest a je na chcípnutí. Jede jedině když fakt hodně lehce lechtám plyn, ale jede hrozně bídně. Zkoušel jsem čistit celý výfuk a vyměnil jsem vzduchový filtr, a čistil jsem jehlu a zkoušel jsem ji i zvednout nebo snížit - bez výsledku... Nevíte někdo co by mohl být problém? Je to karbec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2007 23:53
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel21    
Zase moje Dobešová, Nej. odpověď!!! Druhej by šteloval spojku a další dokonce měnil píst!!! To je úroveň!!! Dobeško, napiš mi na můj majl!!! J.
 
 
Datum: 10. srpna 2007 23:53
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
kamošovi to dělalo taky, no a pomohlo když sme vyměnili píst a kroužky, pak to jelo bez problémů jako dřív
 
 
Datum: 10. srpna 2007 19:20
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Není ucpaná hlavní tryska ?
 
 
Datum: 10. srpna 2007 16:23
 
 
 
 
Jméno: Beny      IP: uživatel692    
zkus si vyštelovat spojku utáhni nevím jestlio to pomůže ale malý zlepšení by mohlo bejt ;-)
 
 
Datum: 10. srpna 2007 15:44
 
 
 
 
Jméno: Jožin      E-mail:      IP: uživatel1257    
Nazdar lidi. Portřeboval bych pomoct. Od nedávna se mi z ničeho nic během jízdy začal fichtl dusit a prudce začal ztrácet rychlost. Když ho nastartuju tak na neutrál točí podle mě dost vysoké otáčky a když zařadím rychlost tak si to sám táhne ale dusí se. Jakmile přidám trošku plynu tak už se začíná zase dusit fest a je na chcípnutí. Jede jedině když fakt hodně lehce lechtám plyn, ale jede hrozně bídně. Zkoušel jsem čistit celý výfuk a vyměnil jsem vzduchový filtr, a čistil jsem jehlu a zkoušel jsem ji i zvednout nebo snížit - bez výsledku... Nevíte někdo co by mohl být problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2007 8:46
 
 
 
 
Jméno: jalav      E-mail:      IP: uživatel1293    
Jde tam málo paliva.Někde v karbesu je to ucpaný.
 
 
Datum: 27. srpna 2007 8:46
 
 
 
 
Jméno: Uworld      E-mail:      IP: uživatel1252    
Zdar draci nevite jestli jde sehnat 60karbec na mustanga?a nebo 70karbec na simsona? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 6:15
 
 
 
 
Jméno: uworld      E-mail:      IP: uživatel1252    
tak co nevite celkem y se mi to sikla pac ve vysich to prestava davet dostratek smesi.....
 
 
Datum: 22. srpna 2007 6:15
 
 
 
 
Jméno: uworld      E-mail:      IP: uživatel1252    
tak co nevite celkem y se mi to sikla pac ve vysich to prestava davet dostratek smesi.....
 
 
Datum: 21. srpna 2007 16:04
 
 
 
 
Jméno: uworld      E-mail:      IP: uživatel1252    
no ze mam 60ccm objem a puvodni karbec to nestiha....asi tak
 
 
Datum: 17. srpna 2007 12:21
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel372    
co to znamená 60 karbec na pio??
 
 
Datum: 10. srpna 2007 9:44
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Cus, nevite proc mi pretika karbec vrchem plovakovky na 175/487?pls need help.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2007 22:08
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel934    
no když čepuješ a přeplavíš ho to je normál ale jestli ti protejká když zapneš funo tak to muze bejt tim ze ho más mimo oso nedosedá ti stačí ho jen srovnat a nebo celej otočit.
 
 
Datum: 08. října 2007 22:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
ja myslim ze je to tou plovakovkou,u fichtla je to tim,ale u cz nevim,myslim ale ze to bude tim,jestli je tam ten uzaver s pliskem
 
 
Datum: 10. srpna 2007 18:55
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
2kolecko...tam se vyska v plovakovce nenastavuje...aspon myslim teda
 
 
Datum: 09. srpna 2007 20:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
podle me je to vysokou plovakovkou
 
 
Datum: 09. srpna 2007 18:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může být prasklý plovák,nebo nečistota ve vtokovém hrdle karburátoru.Prasklinu poznáš,když dáš plovák do horké vody.
 
 
Datum: 09. srpna 2007 14:43
 
 
 
 
Jméno: Nsis      E-mail:      IP: uživatel417    
Cuzz draci, potreboval sehnat klapkovy sani nevite o necem??? diky za vsechny odpovedi.... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2007 19:41
 
 
 
 
Jméno: George      IP: uživatel1093    
K čemu je to dobrý??
 
 
Datum: 07. srpna 2007 19:41
 
 
 
 
Jméno: štěpán      E-mail:      IP: uživatel1139    
zdravim, nevíte někdo čím to je dyž babeta při vyšší rychlosti:-) dělá také zvláštní zvuky jak dyby ždímala pračka či já nevim jak to popsat...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel2866    
já mam babu 207 a když jedu z kopce 50 tak to občas dělá zvuky... který sem nikdy neslyšel.. asi tomu dáváme podobnej kotel :-)
 
 
Datum: 04. května 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: štěpán      IP: uživatel1139    
to bude spíš tim že ji dávám kotle:-) dělá to většinou dyž na ní jedem ve dvou_________-
 
 
Datum: 10. srpna 2007 12:21
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
nebude to tim ze ji pretacis ?? nebo ze do toho lejes vyjetak ci tak neco?? a nebo ti odchazi treba lozisko
 
 
Datum: 06. srpna 2007 15:46
 
 
 
 
Jméno: Sanchez      E-mail:      IP: uživatel847    
Zdarec,já sem čistlil karburátor, nechal sem to a ráno druhej den, sem šel s radostí k mustangovi že smontuju karbec a projedu se,jenže jak chtěl šoupátko dát do karbecu tak nešlo, vůbec tam nejde strčit,jak kdyby se díra na šoupátko scvrkla...poradíte mi někdo prosím,jak ho tam mám v klidu strčit??a aby normálně šoupalo...Dík mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2007 12:47
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
vem jemný pilník,nebo smirek a trošku to ohobluj,pak to půjde,ale né moc,jen tak aby to tam šlo.Taky se mi to stalo
 
 
Datum: 05. srpna 2007 12:47
 
 
 
 
Jméno: onda.maser      IP: uživatel847    
No jenže ta jehla tam ani nedoleze, prostě to jde trošku zasunout a pak už to nejde leda kladivem, ale pak se to nehejbe ve vnitř, jo a zkoušel sem to máznout
 
 
Datum: 04. srpna 2007 20:38
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1093    
A skusils to nečim kapku máznout?Nebo nemaš nakřivo jehlu,to se mi taky stalo že to šlo zasunout jenom kousek a pak jsem zjistil že jehla nejde do díry.
 
 
Datum: 04. srpna 2007 20:08
 
 
 
 
Jméno: onda.maser      IP: uživatel847    
To já vim že tam je zářez to tam nastavim abyto to šlo do toho zářezu,ale prostě to tam nejde dát...
 
 
Datum: 04. srpna 2007 19:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
V šoupátku je takovej výřez a v karbecu je zase kolíček.Ten výřez musíš nasadit na kolíček a mělo by to jít.
 
 
Datum: 04. srpna 2007 17:19
 
 
 
 
Jméno: Matasx      E-mail:      IP: uživatel1229    
Mám dva fichly. Jezdili bez problémů. Poté jsme vyměnili benzín. Speciál + olej. Myslim ze sme to dali 1:35 nebo tak nějak. Z počátku bylo vše OK. Ale asi po 2km cesty se začal první fichtl při vysokých otáčkách dusit. Nejdřív jenom na trojku, později i na dvojku a pak už i na jedničku. Čistil jsem karburátor, hadičky, trisky a nic. Pak když už mě to fakt nebavilo, tak sem to půjčil bratrovi a ejhle, jelo to bez problémů a od té doby to je v pořádku. Tak jsme se šli projet a druhý fichtl začal dělat to samý... jenže zatím nepřestal... nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2007 11:09
 
 
 
 
Jméno: horysr      E-mail:      IP: uživatel606    
Já na fichtla ředím 1:50 a jezdí to skvěle.tak to skus tak naředit
 
 
Datum: 07. srpna 2007 11:09
 
 
 
 
Jméno: Matasx      E-mail:      IP: uživatel1229    
To jsem zapomněl zmínit: výfuk mě taky napadl, sundal jsem ho, vyndal komoru, v jedné zdířce byl nějaký uhlík, jinak byl výfuk prakticky čistý, ale nepomohlo to. Svíčka je zrzavá. Mohu zkusit vyměnit ale myslím že to nepomůže.
 
 
Datum: 04. srpna 2007 9:51
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1093    
Me to delalo to samý,tak jsem furt zkoumal co to nebo cim to je ze se to dusi,no a zjistil jsem ze to bylo svýčkou
 
 
Datum: 04. srpna 2007 9:46
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1116    
skus vyčistit výfuk
 
 
Datum: 04. srpna 2007 9:42
 
 
 
 
Jméno: kucis      IP: uživatel1211    
ahoj jsem nezkuseny zavodnik a zrovna zacinam s Jawou 21 co tam mám nalét za benzín Natural 95 nebo je lepší special Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2007 9:47
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel1219    
to mas jedno jede to na obodvoji i na naftu vzdycky jedna ku jedne
 
 
Datum: 03. srpna 2007 9:47
 
 
 
 
Jméno: Horčička Pavel      E-mail:      IP: uživatel453    
raději tam lej speciál, ale nikdy nezapomeň do benzínu přimíchat olej!!! asi 1:30
 
 
Datum: 01. srpna 2007 22:29
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
to mas jedno...
 
 
Datum: 01. srpna 2007 19:17
 
 
 
 
Jméno: overdriver      E-mail:      IP: uživatel43    
Ahoj, mám problém s panelkou Jawa 250/592 - od původního majitele má místo filtru sání jen hadr přes vstup a nemá vnitřky vejfuků - asi kvůli tomu po volnoběhu na 1s zdechne a až potom jede. Kamarád řikal, že nejde za plynem. Když tam dám to, co tam má být pojede líp? Kolik víc žere bez vnitřků výfuku? - - - - - - - - Mám rychlopal z fichtla a ona má šnek, co všecno musim vyměnit, aby tam byl rychlopal? - - - - - - Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2007 7:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dej tam,co tam má být.Jiný odpor nasávaného vzduchu rozladí karburátor.U rychlopalu lanko.
 
 
Datum: 30. července 2007 7:23
 
<  210  211  212  213  214  215  216  217  218  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.06.2025 0:00:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu