slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  97  98  99  100  101  102  103  104  105  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
zdarec fechtlaři mam dotaz zajizdim svyho pincka je po celkove renovaci vsechno luxus novy vibrus ale to neni podstatny :-),chtel jsem se jen zeptat kdyz se zajizdi vibrus tak se dava jehla na trojku aby to mnelo vice paliva tak si to chcu ten plisek na treti stupen dat ale odkud se to na té jehle počítá odzhora nebo od zdola ty stupne ? Predem dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Omlouvám se, na 3 od zhora
 
 
Datum: 18. dubna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Třetí od vrchu,jak píše dachtl
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
Jj dik moc to ja vsechno vim ale ja mam na te jehly 4 drážky tak prave nwm kam to dat
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to vem logicky. Čím více je plíšek nahoře, tak tím víc je jehla zasunutá a tím víc uzavírá průtok směsi. Při zajíždění je jehla na prvním zářezu odspodu, takže bude více směsi a tím více budeš mazat. Jinak maž příslušným olejem klidně i poměru 1:25, nebo 1:30 motor moc nevytáčej a při jízdě si dávej pauzy na vychladnutí motoru.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej ho na 3 od zhora....
 
 
Datum: 18. dubna 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahgoj draci. Hele jak má u 21 jawy vyndat ze setrvačníků klikovky ten čep jak drží ojjnici? dik zatim cau :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš nejmenší šanci to rozlisovat, a jestli to budeš zkoušet je šance že porušíš geometrii hřídele a to tu kliku můžeš rovnou zahodit. Dej to profesionálovi
 
 
Datum: 18. dubna 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
na 350 je potreba tlak 9-10t,,, na tohle bude o krapet mensi, nekdo to dela ve sveraku ale ty to radsi dej nekomu kdo tohle dela a rozumi tomu
 
 
Datum: 17. dubna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to odborna cinnost....doma to neurobis ani keby mas lis, tak to ani neskusaj s niecim inym
 
 
Datum: 17. dubna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuješ na to lis. Myslim, že 12t (jestli je ten údaj nepřesnej, tak mě pls opravte). Nedělej si iluze, že to doma vyklepeš kladívkem
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
Promin ze sem se zeptal. Každej nemuže bejt chytrej jako ty víš?
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ty to doma neuděláš....
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
čím jak??
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
vylisovat
 
 
Datum: 17. dubna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest draci,dnes jsem šel poprvé projet mojí ČZ 250/455 a zjistil jsem, že mi sama přidává plyn.Nevíte náhodou co by to tak mohlo způsobovat??Motor byl kompletně rozebrán,vyčistěn a byla usazena nová ložiska, kroužky, gufera a speciálně upravený labirint u kterého je místo kovových břitů gufero. mám takové podezhření, že mi to někde bere vzduch ale nejsem si jistý.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Motofyl      IP: uživatel11041    
Projdi si postupně celý lanko od plynu od páčky až po jehlu, jestli ho nemáš někde přiskřípnutý.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se zvyšujou otáčky na neutrál, tak to nejspíš někde saje falešnej vzduch, pod dynamem, pod válcem nebo pod přírubou karbu
 
 
Datum: 17. dubna 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
Zdrawím borci mám dotaz: Je prawda,že na ČZ175/450 se dělaly dva druhy ojničních pouzder prej na 14 a 16mm čep ?? Kdo ví písněte please :-) všem předem díky za odpovědi a info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: namejawa      IP: uživatel11577    
tam take zalezí na tom jestli mas 450 nebo 450 deluxe
 
 
Datum: 19. dubna 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: Fruper      IP: uživatel7924    
Zdravím,mam doma JAWU 555,a zjistil jsem,že asi s ni někdo boural,kříž je ohlý,ale to není takový problem vyrobit,o co mi jde,stojan je ve špatném stavu a tady na kramku je jen stojan na 21,tak se chci zeptat,jestli by to pasovalo i na moji 555ku,diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nepasovalo
 
 
Datum: 17. dubna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím , přátelé, opravuju pionýra, a po složení mě zatuhl píst , shodil sem válec a nemožu s ním pohnout, vím že mě pulení asi nemine, ale co to mohlo zapříčinit? tváří se to jko zadřená klika, ale je to vubec možné ? děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se stává když pereš do motoru ložiska zastudena,skus přes nějaký čroubek klepnout do vnitřního kroužku ložiska
 
 
Datum: 16. dubna 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš zarezlý ložiska na klice, nic zvláštního, pokud se ti dostala do motoru voda
 
 
Datum: 16. dubna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Zdar, našel jsem doma nějaké píst. kroužky, ale nevím, jestli jsou na první výbrus, protože mám doma válec i s pístem po prvním výbrusu. Když ty píst. kroužky dám do válce, jak velká musí být ta mezera, co je mezi koncema těh kroužků? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: namejawa      IP: uživatel11577    
když ho vložíš do valce tak by zamky kroušku bít skoro bez mezery a když jsou tak maš kroušky na spravnej valec
 
 
Datum: 19. dubna 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Díky moc
 
 
Datum: 15. dubna 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak :-)...když je ta mezera větší je bud kroužek sjetej, a nebo je na ( u tebe ) originální výbrus.
 
 
Datum: 15. dubna 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že 0,1-0,2mm, kdyžtak mě opravte..
 
 
Datum: 15. dubna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau draci,chci si nechat opískovat válec na jawu 550(pařez).A chci se vás zeptat jestli náhodou nevíte o nějakém nápadu jak ten válec ze vnitř ochránit aby mi ho ten písek nepodřel.Moc děkuji za vaše odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draku... zrovna vcera jsem mel taky valec na piskovaní... a udelal jsem si takoví špunty z dubového dřeva :-) a do prefuku,saciho a vyfukoveho kanalu jsem nacpal hadry :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Boban      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj draci. Vadí hodně to když je pístní čep v ojnici volnější?? (kromě cinkání-zvonění) dík Kuba :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Pomalu se postupně vytlouká až ho jednoho dne vyměníš i s pouzdrem.A když už je ta uůle hodně velká tak trpí i ložisko na klice.
 
 
Datum: 15. dubna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
zdar draci hele když mi při určitejch otáčkách motor zvojí na volnoběh ne nevýte co to muže být ? motor bude originální sice je už rozebýranej ale všechno bude určo z výroby mužete mi říct který věci by to mohly popřípadfě který vyměnit ?? jinak mustang táhne pěkně když mám výtr v zádech není problem udělat tachometrovej 80 :-) a to mužete říkat cokoliv že kecám ale zachometrovej 80 takže 65-70 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
když jedu tak to vubec není slyšet ale když to mám na neutrál a dám tak čtvrt plynu tak to jakoby zvoní ale když to mám na volnoběh tak je to krásnej plynulej chod a když přidám plyn výc jak pul tak taky nic jed když pmuli přidám tak čtvrt plynu tak to zvoní když sem měnil spojku tak semn skoušel ten primár jestly někde nedře natahoval sem ho na ten dolný šroub a nedotkul se spíš asi ty kroužky ty už budou mít naběháno přes 7 tisíc
 
 
Datum: 15. dubna 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
V určitejch otáčkách zvoní/chrastí primár....samotný přejetý kroužky spíš chrastěj/drnčej....když je to na volnoběh ticho,tak to stopro neni klika...spíš kroužky nebo primár... pokud je to vysloveně tupej kovovej zvuk,tak bych to kuchnul,něco je tam špatně.....
 
 
Datum: 15. dubna 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
no jo on se vždycky najde nákej chytrák co vý prd ale jen chytá každýho za slovo jinak majku a dachle díky když sem šahal na vložku tak zoubek je minimálně chce to hodně pomnalu a hodně velkej cit abych tam vube c něco cejtil možná ty kroužky a málo oleje ? to se nebojim používám nákej modrej mogul a do 5 litru dává,m pulku tý piksly která je na 12,5 litru v tom nejsilnějšim poměru sice to taky není asi moc dobře ale furt lepší než málo oleje
 
 
Datum: 14. dubna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo taky kroužky, vyběhanej válec, málo oleje v benzínu.
 
 
Datum: 14. dubna 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Nauč se aspoň psát. rozebýranej,nevýte,mohly,výtr...
 
 
Datum: 14. dubna 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: MiKe.F      IP: uživatel11547    
Mohl by to delat uvolněný pístní čep ... skus dat nove futro do ojnice pod čep ;-)\\r\\n
 
 
Datum: 14. dubna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně záběhu Jawa 21 po kompetní renovaci, vím že mám jezdit opatrně a netůrovat motor, ale co přesně se má dělat? Asi víc oleje. Poraďte díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mg ty seš tu poprvé? je to tu každej den, když se podíváš 10 stránek dozadu tak najdeš tolik rad že nebudeš vědět co s nima.. a to ani nemluvim že je tomu věnováno aspoň 5 stran v návodu k obsluze..
 
 
Datum: 14. dubna 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel10585    
Proč? Už jsem to sem psal, ale radši bych ještě radu od ostatnich.
 
 
Datum: 14. dubna 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
To si děláš srandu ne? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 14. dubna 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: kovax ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Chlapi, chci se zeptat válec bez výbrusů má něco kolo 49ccm, kolik pak má válec s osmi výbrusy ccm ? Dekuji za odpovědi Kovax odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: jawaaasss      IP: uživatel9121    
pí krát poloměr na druhou krát výška a je to
 
 
Datum: 14. dubna 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
 
 
Datum: 14. dubna 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud bys byl hodně línej existujou na to i skripty
 
 
Datum: 14. dubna 2011 0:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
copak ses neučil na základce počítat oběm válce? .... výška 44mm a šířka 40mm... vyjde ti 55ccm
 
 
Datum: 13. dubna 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: kovax      IP: uživatel11540    
pouze ? ok, moc dík.
 
 
Datum: 13. dubna 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
8mý výbrus má 55ccm
 
 
Datum: 13. dubna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Hanísek22      IP: uživatel7949    
ahojte, prosím sháním výbrusárnu válců v olomouckým kraji. Slyšel jsem o Novém Malíně, Smržicích, Rýmařově ale žádné další,podrobnější informace. Jen o Smržicích ale ty jsou pro mě trochu z ruky. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: hanísek      IP: uživatel7949    
Tam sem se ptal a od pionýrů opustily (nemají na to vybyvení už)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrusy dělaj i v Lužicích, směr Šternberk ;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: hanísek      IP: uživatel7949    
pardon Smržice
 
 
Datum: 13. dubna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: hanísek22      IP: uživatel7949    
Děkuji za info ale právě svmžice jsou pro mě z ruky ... jsem z Troubelic (Uničov)...takže pro mě připadá Šumperk, Rýmařov, Šternberk, Olomouc či něco v jejich okolí.děkuji
 
 
Datum: 13. dubna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdar bydlím kousek od přerova a výbrus sem si nechával dělat u jednoho staršího pána v Sušicích výbrus udělá za 150kč ale musíš si k tomu sehnat píst a kroužky.
 
 
Datum: 13. dubna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel11441    
Ahoj Hanísek22 Smržice , tam mi dělali výbrus na pionýra s majitele se znám pan Václav Vyroubal. Teď záleží na tom jaké konkrétní info hledáš, kdyby něco ozvi se na mail Sotor
 
 
Datum: 13. dubna 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel6480    
Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte čím může být že když nastartuju mustanga, tak pokaždý v něm zvoní. Zvuk jako kdyby šel z válce. Už to dělalo na podzim, tak jsem se v zimě dal do výbrusu, novej píst, pístkní kroužky všechno nový a stejně to děla nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
A nedělá ti to náhodou vytahanej primární řetěz na spojce?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš tam daní špatně píst má být šipku k výfukovému kanálu a nebo si tam dal špatně pístní kroužky a nebo máš vyběhaný horní pouzdro ojnice:-):-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím , když koupím nový píst a budu ho chtít zajet tak ho budu muset zajet jak válec po výbrusu ? Jestli jo tak je to konec řidičák budu mět až tak za rok a abych fichtla projel tak musím vyjet na pole do kopce a celkem to vytočit tak nevím jak to zajedu :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
david: A má snad válec po výbrusu? Nemá...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6480    
kde jsi prosimtě zjistil že se novej píst a novej výbrus zajíýždí 50km?:-D to je nesmysl !!!
 
 
Datum: 13. dubna 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11535    
Kup tam nějakej lepší olej,dej ho aspon 1:30,jehlu dej o zub vejš a jezdi....snaž se to nijak extra netočit....ono si to za tejden sedne.....píst s kroužkama se zajíždí 50km;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: duck      IP: uživatel10600    
Cuz mam takovej dotaz, chci dělat fichtla na silnici a ted nwm jestli bych tam měl dat origo kliku anebo by bylo lepší tam dat 80 pro lepší točky a podobně. Přijímam rady a návrhy. Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11535    
přece podle potřeby....osobně bych nechal origo kliku....u jičína jezdí upravené seriovky stovkou a v motoru maj origo kliku a nikomu tam nevadí
 
 
Datum: 13. dubna 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel11526    
Nazdar draci,scháním stočenou kliku na pionýra 85mm,nemáte někdo,nevíte nebo kde by se dala sehnat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel7220    
Dekuji za nabídky,dostal jsem nabídku na tu 85,kdyby to nevyslo tak se jeste ozvu,ale nejak mi zlobí compnejdou mi odesilat emaily,omlouvám se standovy ze jsem se neozval,ale psal jsem ti 3 krat a vzdy se mi to vratilo.ze je nejaky problem a přihlasit se na fichtl pokec byl taky oříšek.
 
 
Datum: 14. dubna 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: petr d      IP: uživatel11528    
kdyz si ju rozlisujes tak ti ju stocim
 
 
Datum: 12. dubna 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel11527    
Mam závodně nejetou 90mm kliku s vložkama,pokud bys měl zájem,napiš na mail,nechám ji hodně pod cenou,je mi na nic.....jinak 85mm kliku ti udělá frikulín,ale s cenou se dostaneš někam na 3 tisíce(což je běžné)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: simababitz      IP: uživatel9427    
Zdravim pánové chtěl bych se zeptat ohledně rozměrů, dnes jsem lisoval pístní čep do pístu u babetty, při lisování čep před sebou tlačil šponu a píst prasknul, přeměřovali jsme píst i čep mikrometrem, píst má díru 14,00mm a čep 14,05mm, starý čep má 14,00mm, nový čep mi nešel ani natlačit do oka ojnice, mám ho považovat za šmejd a koupit jinej? či je to normální dnešní rozměr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 7:48
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Dneska cepy stojej za prd, i co jsem se ptal typku na zavodech, tak kazdy ma jiny prumer... Proto mam cepu vic a vzdy vyberu ten nejvhodnejsi.
 
 
Datum: 12. dubna 2011 7:48
 
 
 
 
Jméno: karbos      IP: uživatel11522    
ahoj, mám motor na fichtla po výbrusu a jednička tahá jako hrom, ale dvojka je zase bez tahu. poradí někdo co s tím? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11527    
máš to blbě seřízený! Motor po výbrusu musí jet v nízkých otáčkách a mít sílu.....tzn že třeba už ve třiceti řadíš trojku a ta má tah....ovšem se nechce točit....někde máš něco špatně....já když zajížděl výbrus,tak sem první tejden všude jezdil 40-50 na trojku a minimálně jsem řadil dvojku...mělo to hroznej tah....až jak se začal povolovat tak síla lezla do vyšších otáček a motor začínal být živější.......každopádně to seřid a pořádně zajed než to začneš točit.....
 
 
Datum: 12. dubna 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Chce to zajetí a ne hned za jedna plnej, spojka a hned dva plnej!!! Tak to můžeš dát na výbrus znovu...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci, mam tu otezku na zkusenejsi: jak dlouho vydrzej ojnice pri rozumnym stylu jizdy ? Vydrzej treba 80 000 kilaku ? nemyslim loziska, myslim jen ojnice, jako takovy bez lozisek a podobne. Jedna se o Jawu 638 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11527    
řeknu ti jedno,na péráku mam motor (tzn. i ojnici a kliku) z roku 1953 a čistě vzato samotná ojnice je v perfektním stavu! Spodní klec už začíná mít vůli a horní futro má taky už nějakou tu vůli. Koho by to překvapilo,že...?...Kolik má ten motor najeto nikdo neví,origo tacho bylo demontovaný někdy v šedesátých letech.....denně to sloužilo k jízdě do práce,tak 10x do roka to absolvovalo cestu okres Kladno - jih Šumavy a zpět,několikrát německo,severní moře,baltské moře,slovensko,morava.....prostě ten motor má za sebou brutální historii....takže si myslím,že ojnice z 638 musí těch tvých 80 tisíc vydržet....ojniční "ložiska" určitě ne....
 
 
Datum: 12. dubna 2011 13:53
 
<  97  98  99  100  101  102  103  104  105  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:29:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu