slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  98  99  100  101  102  103  104  105  106  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,tak již od soboty pečlivě zajíždím mustang.Dnes jsem se byl projet asi 25km,no a po jednom opravdu drsnym kopci mi po chvíli začal vynechávat motor až chcípl .No, nechal jsem ho vychladnout a poté naskočil na první.Jen se chci zeptat jestli se třeba nemohlo něco stát nebo tak,před chcípnutím jsem žádné zvuky přidření neslyšel tak jestli se jenom přehřál?Snažím se zajíždět poctivě jezdim na čtvrt plynu max pul,ale někdy to prostě neukočíruju a přidám víc ale to fakt jen na chvilku.Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Lubos      IP: uživatel11531    
Pokud to byl vetsi kopec tak se to asi prehralo ale i prehratej fichtl by nemel vynechavat... je mozny ze jak to bylo horky tak se ti trosku spalili kladivka zapalovani, zkus je osmirkovat... a nebo trysky no :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Chosee      IP: uživatel5567    
Zdarec hoši..Hoďt emi tip na nějakou stránku kde seženu návod jak složit motor na jawettu ..díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento pětidílný cyklus nemá sebemnší chybu http://www.youtube.com/watch?v=p-L_l3TIcYE :-) .
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím co chceš za návod , vždyt tam jsou 2 hřídelky a 2 kolečka a vidlička s pérkem
 
 
Datum: 10. dubna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,tady slíbené videjko kdyby jste se chtěl někdo podivat.Ještě dotaz po zhruba kolika km už můžu občas motor vytočit?Zkrátka aby nebyl línej.Díky http://www.youtube.com/watch?v=1HA878T0bus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: Pajgoš      E-mail:      IP: uživatel11546    
Hoj.. helť ty jsi z Trutnova ?? (podle SPZ)
 
 
Datum: 14. dubna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10/10b,po 1000 km už můžeš
 
 
Datum: 11. dubna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Hefký mustoš
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj,co říkáte na tu kliku na pionýra s bronzem v ojnici co tady má sesa za 1000kč je dobrá nerospadne se mě v motoru?ještě sem viděl tu samou na aukru za 1100 s jehlovim ložiskem,jaká myslíte že je lepší? mě totiž děsí nápis made in taiwan tak mám strach aby se to nerozpadlo nebo ještě co se vyplatí víc koupit novou kliku nebo nechat zrepasovat tu starou? dík moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Taiwan je jeste zlaty...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal21:I klávesnice na který si to psal,nebo monitor na kterej koukáš je z taiwanu :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
suhlas s klikarom...dnes su napr. suciastky americkych raketoplanov vyrobene v taiwane, takze neni treba sa bat.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si fakt myslíte že na tom taiwanu jsou pitomci?? to jste na omylu!! dnes a denně používáte věci z taiwanu a chválíte si jak je to kvalitní. největší strach maj vždycky ty vejři co všechno opravujou kladivem a pak se tu ptaj jak se šteluje předstih
 
 
Datum: 10. dubna 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím proč by se jehlový ložisko mělo rozsypat když se dává i na 175 přes babetu až na 350 a do všechmožnejch strojů a všude drží
 
 
Datum: 10. dubna 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší by bylo koupit si tady CKR ojnici na jehlách a donýst jim jí i se starou klikovkou do mototechny at ti jí zrepasujou. suchos1993:To sem viděl jen jednou a to na motoru co točil bezmála 11 000ot/min. takže u série řešit živostnost jehlovýho ložiska je bezpředmětný...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
rozhodně si kup rači s bronzem,jehlovi lozisko je sice dobra vec,ale za nedlouho se ti vymlati a vysype a muze se ti stat ze pist s valcem pujdou do sra.ek..
 
 
Datum: 10. dubna 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: Dunco371      IP: uživatel11497    
Dobrí deň. Zháňam 3-Krúžkový piest na motor JAWA 50/21 . Valec mám pôvodný čiže priemer je 38mm. Neviete kde bi sa dal zohnať? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
tady je můj email můžeš napsat a dpmlivíme se doctus@email.cz
 
 
Datum: 10. dubna 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: Dunco371      E-mail:      IP: uživatel11498    
Ak ho niekto má a bol bi natoľko ochotný abi mi ho predal prosím abi mi napísal na môj mail: dunco371@azet.sk vopred ďakujem
 
 
Datum: 09. dubna 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: Dunco371      IP: uživatel11498    
Odkiaľ si ? ČR alebo SR. Bol bi si mi ochotný jeden alebo dva poslať na dobierku?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
já jich mám doma dost
 
 
Datum: 09. dubna 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo Aukro
 
 
Datum: 09. dubna 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, hele budto si počkej na nějakou burzu, tam jsou běžně k sehnání, nebo si ho nechat vyrobit, pak je ještě možnost že ho má někdo doma a nakonec ho nevyužil skusit motoinzerci třeba..
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel11309    
zdarec myslíte že když mě teče něco černého mezi válcem a hlavou může to snižovat výkon dík moc :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xD...tak sorry..ale raději budu patlat tmel na místa kde fakt být nemá,, než kupovat novou hlavu.. zbrušoval sem to snad 30x a furt to tam teklo.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vypleskat lidi, co cpou tmel na místa, kam nepatří... :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by to neměl dělat??? Já to zabrušoval furt dokola a furt to tam teklo..tak sem se nasral napatlal tam tmel, a když sem pak oddělával hlavu vyjelo to i s válcem, bylo to přilepený perfektně :-D...do ted to drží a nikde ani kapka :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
To nedělěj!! Kup si za 30 korun brusnou pastu... smichej jí z olejem a proti sobě pěkně zabruš! :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel11309    
A nemůžu dát mezi válec a hlavu trošku tmelu mám doma tmel lukopren dík moc?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najdi si návod na zbroušení hlavy, je to na http://www.jawa-50.cz/function.preg-match http://www.jawa-50.cz/ ty stránky trochu blbnou, ale musí se v nich umět chodit.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11496    
pochybuju že to bude tak výrazný snížení, že bys to poznal, ale rozhodně to motoru neprospívá, takže řešení viz dwein
 
 
Datum: 09. dubna 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ano může.. netěsnost hlavy ... zabrousit.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 0:16
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
Čau draci, fichtl mi při vyžších otáčkách jakoby dře...Je to zadřenej válec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
Myslím že to nepřibržďuje, možná trochu. a řetěz by měl být dostatečně napnutý.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřibržduje to? Řetěz je napnutej?
 
 
Datum: 08. dubna 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
Teďka momentálně nejsem doma, budu tam až za týden. A když jedu víc než 3/4 plynu, tak jako kdyby o sebe drhly 2 kusy. ale že by to byl válec to si nemyslím, protože je to jakoby pomalý drhnutí. Ale možná se mílím. Kdyby byl přidřenej válec tak v něm budou rýhy že?
 
 
Datum: 08. dubna 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Těžko říci takhle na dálku, zkus ten problém trochu lépe specifikovat.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
nedře ti magneto o civky ?
 
 
Datum: 08. dubna 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
může jít i o to že nemáš namazanou vačku ... zkontroluj
 
 
Datum: 07. dubna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: vrba      IP: uživatel1723    
čuzz...chci se zeptat...dal jsem nový kroužky....jak to mám hodně zajet???a jak hodně za to mužu brát aby se tomu nic nestalo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: vrba      IP: uživatel1723    
cože?? :-D :-D :-D takže na pul plynu :-D se někam projedu zas po dlouhý době :-D
 
 
Datum: 07. dubna 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak samozrejne ze to nebudes jezdit plnej knedl na dvojku,, prvni kolecko si dej vorazek a druhej na tom uz nesejde :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: vrba      IP: uživatel1723    
a mužu to brát hned na plnej nebo jen tak na pul plynu?
 
 
Datum: 07. dubna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam víc oleje..objeď dědinu dvakrát dokolečka , a mአzajeto
 
 
Datum: 07. dubna 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdar draci...dají se ještě jinak rozpoznat jestli kartry na fichtla jsou párové? Vím že ze spodu jsou vyražená čísla ale u teho jednoho to nejde rozeznat.Jinak ještě jsou nějaká čísla uvnitř kartru M20-xxxx/x ale tyto čísla se neshodují. Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to podle čísel dole jak píšeš, ty čísla uvnitř jsou asi jen identifikační čísla formy, nebo je to výrobní označení dílu.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Ahoj Draci, když má píst průměr 38 mm a zdvih ASI 42 mm, tak to je 50ccm ? A vyrábělo POLINI aji 50 ccm písty ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Tedy měním otázku, vyrábělo POLINI aji 50 ccm písty ? Popřípadě je možné že Dandy jede s POLINI max 90 ?
 
 
Datum: 07. dubna 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel11485    
Zdar,mám takovej dotaz,na mustangovi je jakej originální pístní čep?14,1?Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ano
 
 
Datum: 07. dubna 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ptám se pro jistotu abych něco nepos*al.... mám válec po výbrusu, novej píst,kroužky, čep... směs benzínu a oleje sem dal na 5L 5-6 vršků od oleje... benzin úplne zmenil barvu což prý je dobře.. ale ted k věci..převodák sem dal pp80.. když nechám mustafa na volnoběh 5-15min... válec je docela horkej až přehřátej... je to normální? myslím že jo, kvůli velkýmu tření po výbrusu... a cvdliká v tom třejmě kroužky.. je to normální po výbrusu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal: až budeš mít nějaký přímý důkaz že k zadření došlo kvůli rozpuštění karbonu, hoď ho sem. Je to totiž hloupost. To že se ve dvoutaktním motoru (pionýr) začne rozpouštět karbon vlivem lepšího oleje, to vůbec nevadí. Vadilo to u starých 120tek škodovek kdy při přechodu z M6A na syntetický olej se rozpustily sračky usazené v motoru a ucpaly mazací kanálky. Dvoutakt nemá tlakové mazání, tudíž žádné mazací aknálky. Co se ti může začít rozpouštět je kekel usazený ve výfuku a začne ti vytékat koncem výfuku ven. Toť vše.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
zdarec draci, už tady proběhla diskuze ohledně mazání, já mám špatnou zkušenost. motor jsem zajížděl na M2T a po záběhu jsem přešel na Mogul TSF .....výsledek ????!!!! V sobotu jsem motor kousnul.(tsf pravděpodobně rozpustil karbon co tam byl napálenej z doby záběhu kdy se maže víc) Takže nesouhlasím s wiku a dávám za pravdu frajerům co radí oleje nemíchat.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
Vršek od Mogul TSF 0,5L.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel11486    
Neříkám že to je určitě málo. Ale nevím jaký vršek a od jakého oleje. Takže nikdo tady nemůže tušit kolik ho tam vlastně leješ. Jak říkám, jistější je si to sám spočítat a nevěřit tomu co "jedna baba povídala". Když ty hrany nesrazíš, nic se pravděpodobně nestane. Ale budeš za jízdy zvonit jak zvonkohra
 
 
Datum: 07. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
no tak ohledne toho oleje... poradil me to kamos ze to tak uz dela leta... 5-6 veršku od oleje a je to prej cca pomer 1:40
 
 
Datum: 07. dubna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
a c ose stane kdyz to nebudu zakulacovat a necham to tak.?? bude to necemu vadit..?
 
 
Datum: 07. dubna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím kolik má jeden vršek od oleje, ale řekl bych že je to málo. Kup si flašku M2T, tam máš na boku stupnici. Až jí vyjezdíš, můžeš si do ní lejt libovolnej olej. První dvě nádrže maž tak 1:15 , pak po celou dobu záběhu 1:25. Cvrlikání způsobují kroužky přejíždějící přes ostré hrany kanálů. Shoď válec a půlkulatým jehlovým pilníčkem hrany zakulať. Hlavně ty vodorovné. Ty které jsou ve směru pohybu pístu to nezpůsobují, ale taky je můžeš zakuatit.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: dan.mustang      E-mail:      IP: uživatel10444    
nebo ješte řetes v motoru to mne taky delalo ve velkych otačkach
 
 
Datum: 07. dubna 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dal... já právě myslím, že to je zpusobený tím výbrusem.. či co. :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
A dal si tam pojistný kroužek k čepu na obě strany pístu???
 
 
Datum: 06. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a to cvrdlikáni je normální?...
 
 
Datum: 06. dubna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
no 15 minut bez chlazení vzduchem je celkem dost..... nediv se že je moooc horkej
 
 
Datum: 06. dubna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: dd      E-mail:      IP: uživatel11475    
Zdravím,sháním Motor, Sachs 506/4 AKF,je to z 3 rychlostního mopedu ktm sm 25,pořídil jsem si ho a vypadla mi segedovka pístku a rozlomila válec,mped je 49 ccm, vypadá podobně ako simson nebo mustang,nemůžu nikde nic sehnat,moped se k nám totiž ofic iálně nedovážel. Budu rád za jakoukoliv pomoc. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: dd      E-mail:      IP: uživatel11476    
omlouvám se,není to typ 506/4 akf ale typ: 506/3b
 
 
Datum: 05. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, chtěl bych se zeptat na jednokroužkovej píst na fichtla, zvýší to výkon? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na neupravenej motor to ani nemontuj nemá to význam :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
nazdar, jednokroužkouvý píst jde lehko do otáček ale táhne až ve vysokých otáčkcáh ten se hodí přdevším na závody , na normální ježdění je nejlepší dvoj kroužkouvý
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
čuzz,chci se zeptat mám píst na 3 píst kroužky ale mám jenom 2 ted jsem je tam dal nový a chci se zeptat jestli to nečemu nebude vadit když tam budou jenom 2??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tříkroužkášč je lepší. Dej tam všechny tři kroužky
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: Aleš jezdil chvíli na číze i s jednim kroužkem, takže to fungovat bude, zámky nevyndaval, ale jednalo se o pár kilometrů, nejezdil s tim celou sezónu
 
 
Datum: 06. dubna 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neutíkala by ti směs do výfuku? :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dej je všude a nevymejšlej hovadiny proboha !!!!!
 
 
Datum: 05. dubna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic nevyndavej a dej tam kroužek.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
jo tak dík a ten zámek vyndám jak?? ja se v tom tak nevyznám
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej je dopředu a projistitu na tom třetím vyndej ten mosaznej zámek at ti pak nevypadne a nezadřeš a zajížděj je 100km rychlostí tak 45km/h a dávej víc oleje 1:30
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všude!
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
a když tám dám ty nový kroužky tak to mám nejako zajet nebo neco??? a kam je lepší dát ty kroužky do zadu na píst nebo dopředu??? ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
vadiť by to nemalo ale je škoda že ak máš trojkružkáč budeš na ňom jazdiť len z dvoma
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
Zdravím, mám na jawě 50/20 motor po výbrusu a chtěl bych se zeptat jestli při zajíždění možu jezdit do kopců (myslím nějé větší kopce), dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V klidu můžeš. Ale jakmile motor začne vadnout nebo zpomalovat, nebo cvakat z přehřátí, musíš zastavit a nechat 5 a více minut schladnout. Vytáčet do otáček to můžeš, jen ať si zvyká. Pokud máš v okolí kopce kam musíš jezdit, dávej do benzinu víc oleje než se při záběhu doporučuje. Předejdeš tím případnému zadření. Holt po záběhu ještě jednou vyčistíš výfuk.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde to takhle říct...prostě nepřetáčet a nepřehřejvat motor...
 
 
Datum: 05. dubna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi jo, ale já nevím co je o nějé = nějaké? Jinak připojuji se k dotazu. Díky
 
 
Datum: 05. dubna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel7949    
Ahoj, jaký je vnější průměr kluzného ložiska pro pionýra(horní ložisko ojnice), přesně prosím.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6631    
Čau draci chcu si koupit na allegru v polsku 60ccm válec na jawa 21 musím měnit i trysky na benzín popřípadě vzduch? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši pořídit za 50,- zadřený původní český válec a ten přebrousit na 40mm vrtání. Samozřejmě nějaký takový válec který už na nižší výbrus nepůjde použít. Je jich dost od lidí kterým vyskákali segrovky od pístního čepu. Ty pšonské válce mají hrubý povrch i v kanálecha nelícují tomu kanály. Navíc vložka v tom není lisovaná, ale zalitá. Po zkušenostech s pšonskými písty a náhradními díly na auto bych to nechtěl ani zadarmo. Udělej to ze strého válce a máš to lepší a levnější.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11464    
plánuju to vrtnout na 41.50mm.....ta vložka je k tomu jak dělaná.....ano,po dořešení průšvihů výroby se na tom válci dá moc dobře jezdit.....trysky....no....alespon 72 HT....
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
ano.. není to zas tak hrozný.. kamarád si jej zakoupil, sladil kanály, dobře zajel a naladil s použitím trysky 75. rychlost nad 70km/h se mu daří překonávat zcela běžně... jinak obsah je skutečně jen 55 nikoliv 60ccm a že by to byl poslední výbrus na pionýra bych také netvrdil.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
skoda kurvit origo valce, i tohle musi jet, verim tomu ze kdyz se mirne upravi tak poslape tak jak ma... Nevim co je to za modu myslet si ze kdyz to neudelali cesi je to nekvalitni
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to jejich polský 60ccm! je ve skutečnosti 55ccm a je to poslední výbrus na pionýra , udělej si radši poslední výbrus a pojede to ještě líp než ten polskej . no a karbec nech original
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat-možná to zní blbě, ale jak se správně montuje klika do pionýra? Někdo tu říkal, že se po sestavení musí motor postavit ojnicí nahoru a klika se musí 3krát sama otočit. Ale jak toho docílit? Montovat ložiska prvně do karteru, nebo na čepy kliky? Kliku mrazit? Nemrazit? Kliku zamáčknout do karteru přípravkem, nebo se o ni opřít vlastní vahou? Motor uzavírat studeným karterem? Ohřátým karterem? Kladívkem, truhlářskou svěrkou, úderem ruky? Který postup je ten správný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže. Udělal jsi několik chyb. První se schladí klika a nahřejou ložiska a nasazujou se na kliku!! Po vyrovnání teploto se klika i s ložiskama schladí a kartery ohřejou. Vložíš do nich namraženo kliku a přiklopíš druhým nahřátým karterem. Měl by tam spadnout skoro sám. Případně mu můžeš lehce pomoct dřeveným polínkem nebo paličkou. Nikdy se nemlátí do kliky. Ani kladivem, ani dřevem, ani plastem. Ten kdo si kliky opravuje doma sám, tak ví jak malinko jí stačí k tomu aby se rozházela. Taky není od věci čepy kliky, kroužky ložisek a ložiskové plochy v karterech máznout olejem. Namazat ještě před chlazením a ohříváním. Pak těsně před složením ještě stříknout olej ve spreji. Pokud se toto dodržíš, motor se při skládání zavře skoro sám. Že se klika musí lehce točit ihned po složení je pitomost. Je to čerstvě slisované a zkroucené. Všechno se to uvloní a porovná samo při prvním ohřátí motoru. Jestli ti jde pořád ztuha, budeš mít nejspíš nedolisované ložisko na klikový čep. To si samo nesedne. Znovu rozebrat a udělat to pořádně.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11470    
když si uděláš přípravek na natažení kliky do karteru tak nemusíš do ničeho klepat paličkou ani nic zamrazovat......
 
 
Datum: 05. dubna 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je všechno jen relativní, když ji namažeš tak dvě hodiny po montáži olejem, tak nemá co zreznout.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika se nedoporučuje mrazit z toho důvodu, že po vyndání z mrazáku se na ní srážejí kapičky vody a ve špatně dostupných místech může reznout..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, přesně tak jsem to všechno udělal, nicméně klikou nejde skoro otočit a fichtl jede 50km/h. Nějací inženýři tu radili kliku nemrazit a podobně, tak počkám, co se ještě dozvím.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řešíš kraviny..kliku zmraž, ložiska nahřej ...klika tam zklouzne krásně sama..dyžtak na ní malinko zatlač svoji vahou..jinak prvné dej ložiska do karteru...až to budeš skládat dokupy stačí na kartter poklepávat gumovou palici a nicim nenahrivat.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,pokud by jste se chtěl někdo podivat tak tady generálka motoru.Ještě bych poprosil o napsání nějakého kvalitního minerálního oleje a jestli stačí zajíždět 1500km.Až bude pěkně tak hodim i nějaké video.http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej Paramo M2T super okolo 100kč/litr. S běžným m2t to nemá nic společného.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky,mail:kadlec1969@seznam.cz
 
 
Datum: 05. dubna 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super LUXUS asi jí taky budu muset udělat dáš mi na tebe email? na kolik to tak vyjde? GO jo a jinak máš krásnou elektroinstalaci ;-) motor celej lesklej
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:59
 
<  98  99  100  101  102  103  104  105  106  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:37:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu