|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,tak již od soboty pečlivě zajíždím mustang.Dnes jsem se byl projet asi 25km,no a po jednom opravdu drsnym kopci mi po chvíli začal vynechávat motor až chcípl .No, nechal jsem ho vychladnout a poté naskočil na první.Jen se chci zeptat jestli se třeba nemohlo něco stát nebo tak,před chcípnutím jsem žádné zvuky přidření neslyšel tak jestli se jenom přehřál?Snažím se zajíždět poctivě jezdim na čtvrt plynu max pul,ale někdy to prostě neukočíruju a přidám víc ale to fakt jen na chvilku.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:34
Jméno: Lubos
IP: uživatel11531
 Pokud to byl vetsi kopec tak se to asi prehralo ale i prehratej fichtl by nemel vynechavat... je mozny ze jak to bylo horky tak se ti trosku spalili kladivka zapalovani, zkus je osmirkovat... a nebo trysky no
Datum: 12. dubna 2011 16:34
Jméno: Chosee
IP: uživatel5567
 Zdarec hoši..Hoďt emi tip na nějakou stránku kde seženu návod jak složit motor na jawettu ..díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 23:05
Datum: 10. dubna 2011 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím co chceš za návod , vždyt tam jsou 2 hřídelky a 2 kolečka a vidlička s pérkem
Datum: 10. dubna 2011 22:46
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,tady slíbené videjko kdyby jste se chtěl někdo podivat.Ještě dotaz po zhruba kolika km už můžu občas motor vytočit?Zkrátka aby nebyl línej.Díky
http://www.youtube.com/watch?v=1HA878T0bus
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 23:37
 Hoj.. helť ty jsi z Trutnova ?? (podle SPZ)
Datum: 14. dubna 2011 23:37
 10/10b,po 1000 km už můžeš
Datum: 11. dubna 2011 19:39
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Hefký mustoš
Datum: 10. dubna 2011 21:57
 ahoj,co říkáte na tu kliku na pionýra s bronzem v ojnici co tady má sesa za 1000kč je dobrá nerospadne se mě v motoru?ještě sem viděl tu samou na aukru za 1100 s jehlovim ložiskem,jaká myslíte že je lepší? mě totiž děsí nápis made in taiwan tak mám strach aby se to nerozpadlo nebo ještě co se vyplatí víc koupit novou kliku nebo nechat zrepasovat tu starou? dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 19:36
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Taiwan je jeste zlaty...
Datum: 10. dubna 2011 19:36
 Michal21:I klávesnice na který si to psal,nebo monitor na kterej koukáš je z taiwanu
Datum: 10. dubna 2011 13:24
 suhlas s klikarom...dnes su napr. suciastky americkych raketoplanov vyrobene v taiwane, takze neni treba sa bat.
Datum: 10. dubna 2011 13:23
 to si fakt myslíte že na tom taiwanu jsou pitomci?? to jste na omylu!! dnes a denně používáte věci z taiwanu a chválíte si jak je to kvalitní. největší strach maj vždycky ty vejři co všechno opravujou kladivem a pak se tu ptaj jak se šteluje předstih
Datum: 10. dubna 2011 13:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím proč by se jehlový ložisko mělo rozsypat když se dává i na 175 přes babetu až na 350 a do všechmožnejch strojů a všude drží
Datum: 10. dubna 2011 11:54
 Nejlepší by bylo koupit si tady CKR ojnici na jehlách a donýst jim jí i se starou klikovkou do mototechny at ti jí zrepasujou.
suchos1993:To sem viděl jen jednou a to na motoru co točil bezmála 11 000ot/min. takže u série řešit živostnost jehlovýho ložiska je bezpředmětný...
Datum: 10. dubna 2011 10:10
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 rozhodně si kup rači s bronzem,jehlovi lozisko je sice dobra vec,ale za nedlouho se ti vymlati a vysype a muze se ti stat ze pist s valcem pujdou do sra.ek..
Datum: 10. dubna 2011 10:04
Jméno: Dunco371
IP: uživatel11497
 Dobrí deň. Zháňam 3-Krúžkový piest na motor JAWA 50/21 . Valec mám pôvodný čiže priemer je 38mm. Neviete kde bi sa dal zohnať?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 16:41
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tady je můj email můžeš napsat a dpmlivíme se doctus@email.cz
Datum: 10. dubna 2011 16:41
 Ak ho niekto má a bol bi natoľko ochotný abi mi ho predal prosím abi mi napísal na môj mail: dunco371@azet.sk vopred ďakujem
Datum: 09. dubna 2011 17:30
Jméno: Dunco371
IP: uživatel11498
 Odkiaľ si ? ČR alebo SR. Bol bi si mi ochotný jeden alebo dva poslať na dobierku?
Datum: 09. dubna 2011 15:55
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já jich mám doma dost
Datum: 09. dubna 2011 14:19
 nebo Aukro
Datum: 09. dubna 2011 14:05
 zdravím, hele budto si počkej na nějakou burzu, tam jsou běžně k sehnání, nebo si ho nechat vyrobit, pak je ještě možnost že ho má někdo doma a nakonec ho nevyužil skusit motoinzerci třeba..
Datum: 09. dubna 2011 13:21
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
 zdarec myslíte že když mě teče něco černého mezi válcem a hlavou může to snižovat výkon dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 23:18
 xD...tak sorry..ale raději budu patlat tmel na místa kde fakt být nemá,, než kupovat novou hlavu.. zbrušoval sem to snad 30x a furt to tam teklo.
Datum: 09. dubna 2011 23:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vypleskat lidi, co cpou tmel na místa, kam nepatří...
Datum: 09. dubna 2011 21:00
 Proč by to neměl dělat??? Já to zabrušoval furt dokola a furt to tam teklo..tak sem se nasral napatlal tam tmel, a když sem pak oddělával hlavu vyjelo to i s válcem, bylo to přilepený perfektně  ...do ted to drží a nikde ani kapka
Datum: 09. dubna 2011 16:28
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 To nedělěj!! Kup si za 30 korun brusnou pastu... smichej jí z olejem a proti sobě pěkně zabruš!
Datum: 09. dubna 2011 15:38
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
 A nemůžu dát mezi válec a hlavu trošku tmelu mám doma tmel lukopren dík moc?
Datum: 09. dubna 2011 13:05
Datum: 09. dubna 2011 11:53
Jméno: hh
IP: uživatel11496
 pochybuju že to bude tak výrazný snížení, že bys to poznal, ale rozhodně to motoru neprospívá, takže řešení viz dwein
Datum: 09. dubna 2011 10:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ano může.. netěsnost hlavy ... zabrousit.
Datum: 09. dubna 2011 0:16
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Čau draci, fichtl mi při vyžších otáčkách jakoby dře...Je to zadřenej válec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 22:03
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Myslím že to nepřibržďuje, možná trochu. a řetěz by měl být dostatečně napnutý.
Datum: 10. dubna 2011 22:03
 Nepřibržduje to? Řetěz je napnutej?
Datum: 08. dubna 2011 17:59
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Teďka momentálně nejsem doma, budu tam až za týden. A když jedu víc než 3/4 plynu, tak jako kdyby o sebe drhly 2 kusy. ale že by to byl válec to si nemyslím, protože je to jakoby pomalý drhnutí. Ale možná se mílím. Kdyby byl přidřenej válec tak v něm budou rýhy že?
Datum: 08. dubna 2011 17:41
 Těžko říci takhle na dálku, zkus ten problém trochu lépe specifikovat.
Datum: 08. dubna 2011 15:02
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 nedře ti magneto o civky ?
Datum: 08. dubna 2011 14:24
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 může jít i o to že nemáš namazanou vačku ... zkontroluj
Datum: 07. dubna 2011 22:50
Jméno: vrba
IP: uživatel1723
 čuzz...chci se zeptat...dal jsem nový kroužky....jak to mám hodně zajet???a jak hodně za to mužu brát aby se tomu nic nestalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 22:55
Jméno: vrba
IP: uživatel1723
Datum: 07. dubna 2011 22:55
 tak samozrejne ze to nebudes jezdit plnej knedl na dvojku,, prvni kolecko si dej vorazek a druhej na tom uz nesejde
Datum: 07. dubna 2011 22:51
Jméno: vrba
IP: uživatel1723
 a mužu to brát hned na plnej nebo jen tak na pul plynu?
Datum: 07. dubna 2011 22:50
 Dej tam víc oleje..objeď dědinu dvakrát dokolečka , a mአzajeto
Datum: 07. dubna 2011 22:49
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdar draci...dají se ještě jinak rozpoznat jestli kartry na fichtla jsou párové? Vím že ze spodu jsou vyražená čísla ale u teho jednoho to nejde rozeznat.Jinak ještě jsou nějaká čísla uvnitř kartru M20-xxxx/x ale tyto čísla se neshodují. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 11:49
 Je to podle čísel dole jak píšeš, ty čísla uvnitř jsou asi jen identifikační čísla formy, nebo je to výrobní označení dílu.
Datum: 09. dubna 2011 11:49
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Ahoj Draci, když má píst průměr 38 mm a zdvih ASI 42 mm, tak to je 50ccm ? A vyrábělo POLINI aji 50 ccm písty ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 19:55
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Tedy měním otázku, vyrábělo POLINI aji 50 ccm písty ? Popřípadě je možné že Dandy jede s POLINI max 90 ?
Datum: 07. dubna 2011 19:55
Jméno: Ondra
IP: uživatel11485
 Zdar,mám takovej dotaz,na mustangovi je jakej originální pístní čep?14,1?Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 15:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano
Datum: 07. dubna 2011 15:06
 ptám se pro jistotu abych něco nepos*al.... mám válec po výbrusu, novej píst,kroužky, čep... směs benzínu a oleje sem dal na 5L 5-6 vršků od oleje... benzin úplne zmenil barvu což prý je dobře.. ale ted k věci..převodák sem dal pp80.. když nechám mustafa na volnoběh 5-15min... válec je docela horkej až přehřátej... je to normální? myslím že jo, kvůli velkýmu tření po výbrusu... a cvdliká v tom třejmě kroužky.. je to normální po výbrusu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:36
 michal: až budeš mít nějaký přímý důkaz že k zadření došlo kvůli rozpuštění karbonu, hoď ho sem. Je to totiž hloupost. To že se ve dvoutaktním motoru (pionýr) začne rozpouštět karbon vlivem lepšího oleje, to vůbec nevadí. Vadilo to u starých 120tek škodovek kdy při přechodu z M6A na syntetický olej se rozpustily sračky usazené v motoru a ucpaly mazací kanálky. Dvoutakt nemá tlakové mazání, tudíž žádné mazací aknálky. Co se ti může začít rozpouštět je kekel usazený ve výfuku a začne ti vytékat koncem výfuku ven. Toť vše.
Datum: 10. dubna 2011 21:36
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 zdarec draci, už tady proběhla diskuze ohledně mazání, já mám špatnou zkušenost. motor jsem zajížděl na M2T a po záběhu jsem přešel na Mogul TSF .....výsledek ????!!!! V sobotu jsem motor kousnul.(tsf pravděpodobně rozpustil karbon co tam byl napálenej z doby záběhu kdy se maže víc) Takže nesouhlasím s wiku a dávám za pravdu frajerům co radí oleje nemíchat.
Datum: 07. dubna 2011 21:45
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 Vršek od Mogul TSF 0,5L.
Datum: 07. dubna 2011 16:32
Jméno: wiku
IP: uživatel11486
 Neříkám že to je určitě málo. Ale nevím jaký vršek a od jakého oleje. Takže nikdo tady nemůže tušit kolik ho tam vlastně leješ. Jak říkám, jistější je si to sám spočítat a nevěřit tomu co "jedna baba povídala".
Když ty hrany nesrazíš, nic se pravděpodobně nestane. Ale budeš za jízdy zvonit jak zvonkohra
Datum: 07. dubna 2011 15:58
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 no tak ohledne toho oleje... poradil me to kamos ze to tak uz dela leta... 5-6 veršku od oleje a je to prej cca pomer 1:40
Datum: 07. dubna 2011 15:39
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 a c ose stane kdyz to nebudu zakulacovat a necham to tak.?? bude to necemu vadit..?
Datum: 07. dubna 2011 15:37
 Nevím kolik má jeden vršek od oleje, ale řekl bych že je to málo. Kup si flašku M2T, tam máš na boku stupnici. Až jí vyjezdíš, můžeš si do ní lejt libovolnej olej. První dvě nádrže maž tak 1:15 , pak po celou dobu záběhu 1:25.
Cvrlikání způsobují kroužky přejíždějící přes ostré hrany kanálů. Shoď válec a půlkulatým jehlovým pilníčkem hrany zakulať. Hlavně ty vodorovné. Ty které jsou ve směru pohybu pístu to nezpůsobují, ale taky je můžeš zakuatit.
Datum: 07. dubna 2011 11:12
 nebo ješte řetes v motoru to mne taky delalo ve velkych otačkach
Datum: 07. dubna 2011 0:31
 dal... já právě myslím, že to je zpusobený tím výbrusem.. či co.
Datum: 06. dubna 2011 21:18
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 A dal si tam pojistný kroužek k čepu na obě strany pístu???
Datum: 06. dubna 2011 21:16
 a to cvrdlikáni je normální?...
Datum: 06. dubna 2011 20:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 no 15 minut bez chlazení vzduchem je celkem dost..... nediv se že je moooc horkej
Datum: 06. dubna 2011 20:30
 Zdravím,sháním Motor, Sachs 506/4 AKF,je to z 3 rychlostního mopedu ktm sm 25,pořídil jsem si ho a vypadla mi segedovka pístku a rozlomila válec,mped je 49 ccm, vypadá podobně ako simson nebo mustang,nemůžu nikde nic sehnat,moped se k nám totiž ofic iálně nedovážel. Budu rád za jakoukoliv pomoc. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 21:16
 omlouvám se,není to typ 506/4 akf ale typ: 506/3b
Datum: 05. dubna 2011 21:16
 čau lidi, chtěl bych se zeptat na jednokroužkovej píst na fichtla, zvýší to výkon? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 23:44
 Na neupravenej motor to ani nemontuj nemá to význam
Datum: 05. dubna 2011 23:44
 Ne.
Datum: 05. dubna 2011 20:58
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 nazdar, jednokroužkouvý píst jde lehko do otáček ale táhne až ve vysokých otáčkcáh ten se hodí přdevším na závody , na normální ježdění je nejlepší dvoj kroužkouvý
Datum: 05. dubna 2011 20:46
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 čuzz,chci se zeptat mám píst na 3 píst kroužky ale mám jenom 2 ted jsem je tam dal nový a chci se zeptat jestli to nečemu nebude vadit když tam budou jenom 2???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:28
 Tříkroužkášč je lepší. Dej tam všechny tři kroužky
Datum: 07. dubna 2011 11:28
 kolecko: Aleš jezdil chvíli na číze i s jednim kroužkem, takže to fungovat bude, zámky nevyndaval, ale jednalo se o pár kilometrů, nejezdil s tim celou sezónu
Datum: 06. dubna 2011 11:21
 Neutíkala by ti směs do výfuku?
Datum: 05. dubna 2011 21:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dej je všude a nevymejšlej hovadiny proboha !!!!!
Datum: 05. dubna 2011 21:01
 Nic nevyndavej a dej tam kroužek.
Datum: 05. dubna 2011 21:00
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 jo tak dík a ten zámek vyndám jak?? ja se v tom tak nevyznám
Datum: 05. dubna 2011 20:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej je dopředu a projistitu na tom třetím vyndej ten mosaznej zámek at ti pak nevypadne a nezadřeš a zajížděj je 100km rychlostí tak 45km/h a dávej víc oleje 1:30
Datum: 05. dubna 2011 20:48
 Všude!
Datum: 05. dubna 2011 20:33
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 a když tám dám ty nový kroužky tak to mám nejako zajet nebo neco??? a kam je lepší dát ty kroužky do zadu na píst nebo dopředu???
Datum: 05. dubna 2011 20:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vadiť by to nemalo ale je škoda že ak máš trojkružkáč budeš na ňom jazdiť len z dvoma
Datum: 05. dubna 2011 20:20
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, mám na jawě 50/20 motor po výbrusu a chtěl bych se zeptat jestli při zajíždění možu jezdit do kopců (myslím nějé větší kopce), dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:32
 V klidu můžeš. Ale jakmile motor začne vadnout nebo zpomalovat, nebo cvakat z přehřátí, musíš zastavit a nechat 5 a více minut schladnout. Vytáčet do otáček to můžeš, jen ať si zvyká. Pokud máš v okolí kopce kam musíš jezdit, dávej do benzinu víc oleje než se při záběhu doporučuje. Předejdeš tím případnému zadření. Holt po záběhu ještě jednou vyčistíš výfuk.
Datum: 07. dubna 2011 11:32
 Nejde to takhle říct...prostě nepřetáčet a nepřehřejvat motor...
Datum: 05. dubna 2011 19:21
 No asi jo, ale já nevím co je o nějé = nějaké? Jinak připojuji se k dotazu. Díky
Datum: 05. dubna 2011 19:20
Jméno: Hanes
IP: uživatel7949
 Ahoj, jaký je vnější průměr kluzného ložiska pro pionýra(horní ložisko ojnice), přesně prosím.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 15:59
Jméno: Honza
IP: uživatel6631
 Čau draci chcu si koupit na allegru v polsku 60ccm válec na jawa 21 musím měnit i trysky na benzín popřípadě vzduch? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:46
 Radši pořídit za 50,- zadřený původní český válec a ten přebrousit na 40mm vrtání. Samozřejmě nějaký takový válec který už na nižší výbrus nepůjde použít. Je jich dost od lidí kterým vyskákali segrovky od pístního čepu. Ty pšonské válce mají hrubý povrch i v kanálecha nelícují tomu kanály. Navíc vložka v tom není lisovaná, ale zalitá. Po zkušenostech s pšonskými písty a náhradními díly na auto bych to nechtěl ani zadarmo. Udělej to ze strého válce a máš to lepší a levnější.
Datum: 07. dubna 2011 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 plánuju to vrtnout na 41.50mm.....ta vložka je k tomu jak dělaná.....ano,po dořešení průšvihů výroby se na tom válci dá moc dobře jezdit.....trysky....no....alespon 72 HT....
Datum: 04. dubna 2011 23:15
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ano.. není to zas tak hrozný.. kamarád si jej zakoupil, sladil kanály, dobře zajel a naladil s použitím trysky 75. rychlost nad 70km/h se mu daří překonávat zcela běžně... jinak obsah je skutečně jen 55 nikoliv 60ccm a že by to byl poslední výbrus na pionýra bych také netvrdil.
Datum: 04. dubna 2011 23:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 skoda kurvit origo valce, i tohle musi jet, verim tomu ze kdyz se mirne upravi tak poslape tak jak ma... Nevim co je to za modu myslet si ze kdyz to neudelali cesi je to nekvalitni
Datum: 04. dubna 2011 22:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to jejich polský 60ccm! je ve skutečnosti 55ccm a je to poslední výbrus na pionýra , udělej si radši poslední výbrus a pojede to ještě líp než ten polskej . no a karbec nech original
Datum: 04. dubna 2011 22:18
 Zdravím, chtěl bych se zeptat-možná to zní blbě, ale jak se správně montuje klika do pionýra? Někdo tu říkal, že se po sestavení musí motor postavit ojnicí nahoru a klika se musí 3krát sama otočit. Ale jak toho docílit? Montovat ložiska prvně do karteru, nebo na čepy kliky? Kliku mrazit? Nemrazit? Kliku zamáčknout do karteru přípravkem, nebo se o ni opřít vlastní vahou? Motor uzavírat studeným karterem? Ohřátým karterem? Kladívkem, truhlářskou svěrkou, úderem ruky? Který postup je ten správný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:55
 Takže. Udělal jsi několik chyb. První se schladí klika a nahřejou ložiska a nasazujou se na kliku!! Po vyrovnání teploto se klika i s ložiskama schladí a kartery ohřejou. Vložíš do nich namraženo kliku a přiklopíš druhým nahřátým karterem. Měl by tam spadnout skoro sám. Případně mu můžeš lehce pomoct dřeveným polínkem nebo paličkou. Nikdy se nemlátí do kliky. Ani kladivem, ani dřevem, ani plastem. Ten kdo si kliky opravuje doma sám, tak ví jak malinko jí stačí k tomu aby se rozházela. Taky není od věci čepy kliky, kroužky ložisek a ložiskové plochy v karterech máznout olejem. Namazat ještě před chlazením a ohříváním. Pak těsně před složením ještě stříknout olej ve spreji.
Pokud se toto dodržíš, motor se při skládání zavře skoro sám. Že se klika musí lehce točit ihned po složení je pitomost. Je to čerstvě slisované a zkroucené. Všechno se to uvloní a porovná samo při prvním ohřátí motoru. Jestli ti jde pořád ztuha, budeš mít nejspíš nedolisované ložisko na klikový čep. To si samo nesedne. Znovu rozebrat a udělat to pořádně.
Datum: 07. dubna 2011 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel11470
 když si uděláš přípravek na natažení kliky do karteru tak nemusíš do ničeho klepat paličkou ani nic zamrazovat......
Datum: 05. dubna 2011 17:34
 To je všechno jen relativní, když ji namažeš tak dvě hodiny po montáži olejem, tak nemá co zreznout.
Datum: 04. dubna 2011 22:18
 klika se nedoporučuje mrazit z toho důvodu, že po vyndání z mrazáku se na ní srážejí kapičky vody a ve špatně dostupných místech může reznout..
Datum: 04. dubna 2011 21:57
 Jo, přesně tak jsem to všechno udělal, nicméně klikou nejde skoro otočit a fichtl jede 50km/h. Nějací inženýři tu radili kliku nemrazit a podobně, tak počkám, co se ještě dozvím.
Datum: 04. dubna 2011 21:39
 Řešíš kraviny..kliku zmraž, ložiska nahřej ...klika tam zklouzne krásně sama..dyžtak na ní malinko zatlač svoji vahou..jinak prvné dej ložiska do karteru...až to budeš skládat dokupy stačí na kartter poklepávat gumovou palici a nicim nenahrivat.
Datum: 04. dubna 2011 21:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,pokud by jste se chtěl někdo podivat tak tady generálka motoru.Ještě bych poprosil o napsání nějakého kvalitního minerálního oleje a jestli stačí zajíždět 1500km.Až bude pěkně tak hodim i nějaké video.http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:59
 Olej Paramo M2T super okolo 100kč/litr. S běžným m2t to nemá nic společného.
Datum: 07. dubna 2011 11:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky,mail:kadlec1969@seznam.cz
Datum: 05. dubna 2011 11:56
 super LUXUS asi jí taky budu muset udělat dáš mi na tebe email? na kolik to tak vyjde? GO jo a jinak máš krásnou elektroinstalaci  motor celej lesklej
Datum: 04. dubna 2011 22:59
|



|