slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  123  124  125  126  127  128  129  130  131  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mam problém se stadionem. Jezdil jsem a najendou mi začalo pískat gufero, motor začal zlobit a nechtel jít v malých otáčkách, tak jsem se odhodlal dneska sundal jsem to, gufero mělo uplně spálenou blánu na hřídel. Tak jsem tam dal nové, namazal ho zevnitř, asi tak 5 km to bylo v pohodě, jenže pak jsem začal slyšet pískání znova a po dalších 10 km( 15 km na novym 2 břitym guferu ) mi začal se zlobit motor jako před tim. Tvl vubec nevim co s tim. Přitom mažu, tak jak se má a pod spojkou je to v pohodě! Prosim poradte :-) dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud mas origo rozmery gufera tak to guferem nejspíš nebude, podíval bych se na ložiska a jejich uložení...
 
 
Datum: 10. srpna 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nechazi ti hridel? nebo mas puvodni rozmer gufera?
 
 
Datum: 10. srpna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau hoči přemýšlím že bych si nechal udělat vybrousit na osmý výbrus origoš válec jak to pak táhne je to dobré kolik by to stálo a jak se pak musí zajíždět díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to zbytečnost....udělej jen samotný výbrus a každý výbrus musíš zajíždět at je to 2 nebo 45...protě po výbrusu vždy zajíždět
 
 
Datum: 10. srpna 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel9039    
Zdravim, stala se mi nemila vec (diky moji debilite) a sice to, ze mi omylem spadla perova podlozka do klikove skrine, a kdyz jsem nastartoval motor, tak perovka vyletla a zadrela pist ve valci. Myslite, ze mohlo dojit k poskozeni ojnice nebo kliky ? (bylo to pri nizkych otackach - volnobeh) Taky jsem si vsiml, ze ojnice ma vuli asi 1,5 mm do stran - mohlo by to nejak vadit? A jeste by me zajimal vas nazor na sadu 8. vybrus Made in POLAND, co tady ma Sesa. Diky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel9039    
Ok, tak diky za postrehy :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
od valce k zradlu:-D:-D jinak ten polskej valec si jen stezujou ..
 
 
Datum: 10. srpna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čokolády nic moc,ale ty karamelky (krowky) ty jsou dobrý :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
no jasný, poláci neumí ani dobrou čokoládu udělat natož válec :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,ten válec je na hovnou.Předevčírem sem sním jel a musel sem to hned co sem pžijel vymněnit za orig,a hned šlo poznat jakje ten ČSR má tah :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 7:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vule 1.5mm do stran je v poho... s tou pojistkou to mas blbe no... klice to neudela nic.. pokud neni podrapany valec tak staci koupit jen pist. a n aten 8my vybrus kasly.... je to DODO.... jinak pojede onicem
 
 
Datum: 09. srpna 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel10154    
Dobrý den, prosím vás jestli by byl nekdo tak hodny a odpovedel mi na mou otazku. Pořídil jsem si nový valec s pistem (čep, kroužky a pod..) ma to být 60ccm a prichází dotaz musím pouzít jinou trisku v karburatoru? popřípade jakou. Dekuji za Odpověd. Prosím o odesilaní odpovedi na e-mail Dumbbas@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čínu z polska... :-D OMG :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Nech si udělat vybrus na ČS válci a máš to stokrát lepší než tu čínu z polska...
 
 
Datum: 10. srpna 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budu hadat,mas ho z aukra? oni vsude pisou,jakej je to mega tuning 60ccm,pritom to ma o nekolik ccm min,nez pisou a navic to neni zadnej tuning o vetsi kubature,jen jeden z nejvyssich vybrusu..
 
 
Datum: 10. srpna 2010 1:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten válec je špatnej protože je to nekvalitní odlitek z polska, trysky : VT 38, HT 68
 
 
Datum: 09. srpna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: dominik      E-mail:      IP: uživatel10154    
ešte se chci zeptat co je tam za puvodni trisky a jestli je to nutny ji vymenit a proč ten valecc je špatny dekuji za odpověd.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Použij trysku 68...jinak ten vélec není 60 ccm,ale asi 55 ccm....a je to sra*ka válec.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawa 175      IP: uživatel9121    
čau hoši chtěl bych se zeptat jestli na motoru s fíka jak je na klikovce normálně gufero tak jestli ještě jakdyby na tom guferu má být takvé malé grouškové těsnění díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš tu pružunku v guferu? To je tam schválně, aby to stisklo gufero na kliku.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci potrebuju jen konzulatci dnes jsme sprovoznil svou 21 a daval jsme novy pistni krouzky do zajeteho valce dnes jsme to nastartoval a anechal bezet a pak ze to lehce projedu je mi jasny ze si to musi sednout al emam dotaz jelikoz nejsem znalec pres predstih a nastavil jsem to jak nejlepe umim a urco to nebude dobre tak se chci zeptat jednicka jde vytocit krasne ale dvojka je tupa a na 3 se ani nedostanu neroztahnu to je to tema krouzkama nez si to sedne nebo je to predstihem ? odepiste mi prosim vas nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni ten válec už vyběhaný? Pokud je tak nové kroužky tomu nepomůžou. Taky můžou být špatné gufera na klikovce,netěsnící kartery a problém s karburátorem či výfukem... ucpaný filtr/výfuk. špatná hladina/tryska v karburátoru nebo přicpaný karburátor. předstihem to může být taky.... hlava nepodfukuje? Než kroužky měnils jelo to krásně?
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: Sharker487      IP: uživatel3429    
nevim možná je ještě něco přicpaný v karbecu, momentálně řešim podobnej problém, fichtl někdy táhne výborně a někdy na rovince sotva roztočí dvojku, jinak na netrál točí jak něco...a zapalování mam OK... teď budu mít dovču tak se v tom snad pohrabu..
 
 
Datum: 09. srpna 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ja koukal na jinou dik moc al ejak koukam tak ja jsme to della uplne stejne ... takze predstih budu mit dobry cim to tedy jeste muze byt ? tu jendicku jsem vytocil az sem uplne cumel co to umi nenapada te jeste enco ?
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/navod/navod_pro_220100_223200 a jestli tim divokym jazykem myslíš slovenčinu, tak to je normální, tiskly se v Považské Bystřici v jinym jazyce nebyly...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sharker487: dik a muzes mi rict kde ji sezenu SESA ji ma na stranece v nakym divokym jazyce dik
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš obojím, ale asi větší měrou tim předstihem, asi bude moc malej. Stáhni si příručku a seřiď to podle ní, mělo by to bejt asi 1,6-2mm. Nový kroužky se zajížděj cca 100km s větším poměrem oleje v benzínu (1:25-1:30), pak můžeš přejít na obvyklý (1:40, s pístem na jehlách až 1:50)
 
 
Datum: 08. srpna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši mám dotaz z čeho by se dal vyrobit kolíček na zajištění rotoru. Jedná se o pincka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Red      IP: uživatel3034    
Ahoj, stačí uříznou a opilovat kus hřebíku, aby po naklepnutí koukal tak 5 mm (nutno vyzkoušet). Ten kolík je tam jen k nasazení rotoru do správné polohy. Po dotažení to drží už jen na konusu.
 
 
Datum: 08. srpna 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uřízni kousek šroubu stejnýho průměru, mě to tak taky jelo.
 
 
Datum: 08. srpna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Mám takový hloupější dotaz ale chci se zeptat, jestli bych mohl do motoru, respektivě ložisko klikové hřídele, dát tohle ložisko, jenž má kryté kuličky ( pro představu http://www.inlineobchod.cz/obrazky/loziska-fitness/loziska-in-line-fila-abec-7.jpg ). Nevím jak se tyto ložiska nazývají, ale někde na fichtlkrámku zaznělo že by mělo být odkryté. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi tak, nehledně na to, že potřebuješ volnej prostup směsi zkrz ložisko kvuli mazání gufer...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Red      IP: uživatel3034    
Ahoj, to je hloupost... Ty krytky se sice dají sundat, nicméně ty na klikovou hřídel potřebuješ ložiska s vnitřní radiální vůlí C3, aby se při zahřátí motoru nazadíraly.
 
 
Datum: 08. srpna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam dotaz moje jawa 350/368 kdyz se dostanu na rychlost od 110km nahoru tak se mi ta motorka rozklepe ze se to neda udrzet pry to je nevyvazenou klikou?jde to nejak opravit nebo tak?DEKUJI ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spis do riditek ona se rozklepe nekdy na 110 nekdy treba na 100km/hod
 
 
Datum: 09. srpna 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10142    
saxiku,vibrace jdou do řídítek nebo do zadku? A v jakých otáčkách ?
 
 
Datum: 08. srpna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangisto prosimtě viděls takovou motorku maximálně na obrázku... U těchto strojů je do jisté míry v normě že ve vysokých otáčkách vybrují ale pokud je to nějaké extrémní tak ti třeba hází kolo nebo ho máš křivě usazené v rámu. V motoru pak může být rozcentrovaná klikovka či špatné ložiska. Jednou mi to u 350ky dělal špatný předstih ted už nevim jestli velký nebo malý. ale tak se to klepalo že jsem byl nucen spomalit
 
 
Datum: 08. srpna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
když to zatížíš druhou osobou tak se to klepe míň než při jedné osobě
 
 
Datum: 08. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ono jenže kdyz jsem jel ve dvou tak se to neklepalo a jel jsem 140km/h
 
 
Datum: 08. srpna 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
bodejď by se to neklepalo v takové rachlosti
 
 
Datum: 08. srpna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve stopě jsou a to vyvaženi to nejde vyvažit ne?
 
 
Datum: 08. srpna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky třeba nevyváženým kolem. NEbo zadní kolo není ve stopě s předním.
 
 
Datum: 08. srpna 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,máte někdo zkušenost s ojnicí (na jehlách) na fichtla ? Někdo tu minule psal že se to rozpadává.Co je lepší.Jehle nebo bronz futro ? Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jestli si to nekdy delal tak jde o h.... se mas taky by se mi siknul soustruh nakej malej
 
 
Datum: 07. srpna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelal bych to doma,na soustruhu,ale nemám ten úchylkoměr.... Ale já jezdím za týpkem co to tady kousek ode mě dělá :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ta ojnice tam pasuje uplne normalne bez zadnejch uprav jen to musis nekde nechat zrepasovat tu kliku doma to neudelas.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě včera sem si všiml že mám už mírnou vůli v klice,tak bych chtěl udělat v zimě GO.Mám serii motor,do něj tu ojnici taky můžu dát?
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10132    
Ja mam jehlovy futro v RS motoru. Futro ok,jen po cca 500km musim menit čep,protoze cinká....na to co to dostava za kotel je to moc dobrý....mam CKR ojnici...mazu 1:30
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ja mam jehlovy a uz mam najeto prez 6000 km motor vubec nesetrim a bez problemu motor chodi jako hodinky a muzu alspon mazat konecne 1:50 kvalitnejsim olejem, doporucuju!! zezacatku to moc nehon do otacek delato divny zvuky nez si to sedne dlouho to netrva.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chci sez petat jake mate zkušenosti s timto vifukem ,estli je lepší než hikone odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel10094    
Mam ho nasazenej jen proto, abych nezničil origo chromovej. Motor s tím nemá moc spodek ale jde vytočit o trochu víc. Zvuk je celkem ucházející a je pořádně odolnej a to mi stačí. Jde samozřejmě upravit jako hikone a to navařením delšé výletový trubičky
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. srpna 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: kontratrhel      IP: uživatel8530    
Zdar Seso, heled mam dotaz, když máš v oddělení pro Mosquito ten píst-rozměry 41-12čep, bude to tam Mosquito pasovat?já tam mam udělanej první výbrus na 38mm a nevim jestli to pujde vybrousit na 41.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci .Poradte jak mám seřídit pořádně karbec u čž 150 (kejvačka)??????Jsou tam 2 šrouby jeden je jako ze zdola šikmo to je na štelování volnoběhu a porom tam je šroub jakoby rovně na pravo od toho volnoběžnýho tej je na co??Njerači kdyby mě někdo poslal odkaz nebo návod na seštelování karbecu Jikov 2918HC.Díky moc za rady...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Přihlaš se na : http://www.sesa-moto.cz Nahoře klikni na návod na obsluhu.Vyber jawa 150 kývačka a klikni na čtvereček návod na obsluhu. Je tam seřízení karburátoru, které se provádí šikmým šroubem dorazu šoupátka a šroubem přídavného vzduchu. Je tam popsaná i funkce dvoudobého motoru.
 
 
Datum: 06. srpna 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
zdarec když dám do jawy 05 ledvinkovou hlavu pojede líp ? nebo to bude stejne hlava ted tam mam tu s tou prohlubní díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude vyžší kompresní poměr a pojede líp.
 
 
Datum: 05. srpna 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel10120    
Zdravím kdo má zkušenosti s přebroušení válcu zvětšení kubatury mám Dandy 50 a chtěl bych to nechat převrtat kdo to dělá a kolik to tak stojí a jak to dlouho vydrží nepraskaj kroužky a tak dýky za odpovědi Koupar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 7:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel10120    
Je to Sachs
 
 
Datum: 06. srpna 2010 7:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel10120    
je to Sachs
 
 
Datum: 06. srpna 2010 7:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakä m§s motorku? dandy sachs alebo minarelli?
 
 
Datum: 05. srpna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
vykasli se nato, dily na tu motorku nejsou a kdyz se ti neco posere tak bude jen na okrasu, kdyz uz tak sjizdej inzeraty a koukej po polini 80
 
 
Datum: 05. srpna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary draci chci se zeptat cim to muze byt ze muj mustang za tudena jede uplne suprově ale dis se ohřeje zacina ztracet výkon,předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky
 
 
Datum: 05. srpna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10w40 do benzínu absolutně nepatří :-D..... to už je lepší m2t.... kup nějaký olej do 2T motrů...
 
 
Datum: 05. srpna 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo bohatá směs...
 
 
Datum: 05. srpna 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D daj do benzinu radsej olej pre 2T motori na zmiesanie,,,inak to moze aj s tim ze je vybehanej válec a ked sa zohreje moc roztiahne válec a ujde kompressia
 
 
Datum: 05. srpna 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a distak je to polosintetika
 
 
Datum: 05. srpna 2010 8:52
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do převodovky leju 10w 40 a ten samej olej leju do benzínu
 
 
Datum: 05. srpna 2010 8:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak a čím mažeš?
 
 
Datum: 05. srpna 2010 0:11
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo si myslim ze to dela ze us ten valec jak je starej tak us je vyběhanej
 
 
Datum: 05. srpna 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale dit to dobře mažu
 
 
Datum: 05. srpna 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžou to být i náznaky přidírání!
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný nemáš za co :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:45
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díky za pomoc
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na běžný ježdění dej 2 zářez zhora.Svíčku bych volil brisk n15c.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc,a na kolikaty zarez mam dat jehlu aby ta směs byla ok
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně zvolená tepelná hodnota svíčky, nebo chudá směs, může ti to někde i přisávat falešný vzduch, kupřikladu koleno od karbu-válec, nebo i hlava-válec....tohle vše zkontroluj
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď objednávám ložiska z jednoho nejmenovNÉHO OBCHODU NA PAŘEZA 555. Vadí, když bude ložisko pod spojkovým košem C3? Voni maj v ochodě tyto dvoje ložiska, stejné číslo i to C3, ale u jednoho je napsaný na kliku a u druhého pod koš, je tam nějaký rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak wiku asi sem to jinak řekl než si to pochopil ale vesměs se shodnem na tom že se dava tam kde je vic namahne cž sem taky řekl ... příště tu odpověd víc promyslím :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, ložisko 6202 C3 můžeš použít na klikovou hřídel i pod spojkový koš. Standartně se sice pod koš C3 nedává, ale nic se nestane. Ložisko pod sekundární koleščko je 6004, taktéž do rozety. Ovšem do rozety bys měl pořídit zapouzdřené plechem 6004Z nebo zapouzdřené plastem 60042RS. Otevřené není správně kvůli bordelu. to lukysv: Máš to pomotané. Značení C3 znamená že ložisko má zvětšené vůle. Je totiž konstruováno pro provoz za vysokých teplot kdy se tepelnou roztažností materiálu vůle zmizí a ložisko pracuje jako klasické. Používá se tam kde by se ložisko s běžnou (nezvětšenou) vůlí teplem zadřelo.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
C3 je jiné oprotni "klasickému" pouze v tom že je stavěné na vyšši otáčky a nepotřebuje tolik mazat takže ho klidně můžeš použit i pod spojku . Prostě je stavěné na větší zátěž :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pak tam je, že je to ložisko do rozety, ale má stejný označení jak pod sekundární kolečko, dás se tam použít? Je otevřený.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pls, vyjádřete se někdo, ať můžu potvrdit objednávku.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, může mít teplota motoru vliv na předstih? Napíšu to přesněji. Nastavil sem si předstih na studeném motoru na 1.6 mm, po tejdnu sem se jel na 10-15 minut projet, nechal motor vychladnout, řekl sem si že předstih znovu změřim a vyšel mi cca na 1.4 mm...je možné že zmenšení předstihu způsobila jízdní teplota motoru, nebo to bylo způsobeno něčím jiným? Jen mě to tak zajímá. dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to jsem přesně potřebpval vědět že to není teplotou dík....jinak mezi kladívka dávám přesnou spárovou měrku,ještě to zítra jednou přeměřím a uvidím.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš nepřesnot měření. Můžeš se splést při papírkování mezi kontakty kladívka a pak taky při vkládání šupléry do válce. Dvě desetiny se tam najdou hned a ani o tom nevíš. Tou teplotou to rozhodně není.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to je tak cca 5 dní co sem složil motor,a od toho sem najel asi 150 km, takže to by se ješté mazat mohlo, a vačka je od oleje dost
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ kápnul sem tam dvě kapičky pŕevodáku :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš namazaný olejemten polštářek co musí mazat vačku? Třeba máš vačku suchou a obrušuje ti to ten pertinax na kladívku
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vaćka se mi neposunula...zkusím to zítra ještě jednou, projedu se, necham to trocha vychladnout a uvidím...mě jen zajímalo jestli to můze způsobit teplota motoru.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neposunula se vačka? Nebo chyba v měření je to celkem citlivý na HÚ a pak otočení takže 0,2 mm se hned ukáže jako prd
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky za odpověd...ještě dodám, že ten motor sem nenechal úplně vychladnout, ještě byl malinko horkej.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
možná se změní o pár tisícin milimetru ( při zahřívání se kovy rozpínají) ale že by se změnil o tolik.. to asi ne.. počkej na názory druhých.. toť můj názor..
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel8891    
Hojte pribiham primo z dilny chci se zeptat jestli kdyz kupuju novou kliku na svou jawu 250/353 musim kupovat i novy labyrint?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Chtělo by to ...:-(
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: eda      IP: uživatel4559    
Čus draci jak poznám zdravej labirint?? na kejvačce.Stála asi 5 let a olej u kliky byl tak nevím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Nesmí být poškozeny drážky a nesmí mít příliš velkou vůli na klikovém čepu.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 20:31
 
<  123  124  125  126  127  128  129  130  131  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 19:08:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu