|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Na kolik vyjde komplet generálka motoru na fichtla(nepočítejte výbrus, nářadí a stahováky atd.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:09
 Standa má pravdu většinou je to tak 3000 tis. ale já dělám vše pořádně takže tak 4000 a víš ...když to udělám jednou pořádně tak se mi ten motor určitě odmění za mou péči
Datum: 10. května 2010 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel9378
 vybrus,ojnice+repas kliky,loziska,gufera,segrovky,tesneni,primár+spojka,futra předlohy + potřebný věci okolo.....když to uděláš komplet,tak neni problém se dostat i na 4000,- ale to uz jsou pak původní jen bloky.....znamej koupil uplne vsechno nový a zkončil na necelých 6000,-,ale to už bylo přehnaný.....běžná neodfláknutá GO motoru vychází na 2500-3000......vymene gufer,lozisek a tesneni se nerika GO a vychazi na 500,- to sou pak ty vysypaný kliky a prevodovky na novejch výbrusech
Datum: 10. května 2010 15:13
 sry sem to sem dal dvakrat  3 litry mě připadá fakt dost, co všechno se tam mění???
Datum: 09. května 2010 22:15
 za ty prachy si tam musel měnit snad uplně všechno... ložiska + gufera +-300, spojka tak 200, kliku novou nepotřebuješ, stačí ji nechat seštelovat vyměnit čep, futro a vyvážit ale to asi ani neni nutný, stejně by ses měl vejit do 1000,-
Datum: 09. května 2010 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 počítej trojku,normalni cena kdyz se to neodflákne.....
Datum: 09. května 2010 21:47
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 repase kliky počítej 700 a výš
Datum: 09. května 2010 21:32
 za ty prachy si tam musel měnit snad uplně všechno... ložiska + gufera +-300, spojka tak 200, kliku novou nepotřebuješ, stačí ji nechat seštelovat vyměnit čep, futro a vyvážit ale to asi ani neni nutný, stejně by ses měl vejit do 1000,-
Datum: 09. května 2010 21:22
 Proboha, vždyť klika stojí tak 1000Kč, co tam stojí těch dalších 1800? Ložiska?Gufera nebo tmel?
Datum: 09. května 2010 20:51
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 podle to ho jak az moc komletni , me stala 2800 i z klikou bez vybrusu
Datum: 09. května 2010 20:44
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau hosi je velkej pruser kdyz sem na kliku nedal lozisko s vuli c3 ? ale normal
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 0:47
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Céčkové ložiska mají nepatrně zvětšenou radiální vůli proto, že po montáži a vychladnutí karteru se vnější kroužek trochu stáhne a navíc při obrábění děr pro ložiska je tam také určitá tolerance, takže některá díra může být i těsnější. Samozřejmě, že je vhodnější tam dát ložiska třídy C. S normálním ložiskem by se nemělo nic stát, za provozní teploty se karter zase trochu roztáhne a to o něco více než vnější kroužek ložiska, takže se vůle dále nezmenší. A navíc je ložisko ochlazováno směsí.
Datum: 10. května 2010 0:47
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 co by si stando poradil ? podle me ty loziska vuli dostanou a le az po pekny davce kilometru
Datum: 09. května 2010 22:10
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 pokud by se to melo rafnout,tak by se to raflo uz po prvnim ohrati na provozni teplotu.....kdyz se nepouzijou loziska s vhodnou vuli tak by motor mel teplej vadnout
Datum: 09. května 2010 21:49
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 no tokousnuti se bojim sem takovej domoladič a ten fichtl celkem jede ,bojim se ze se to pri 80 kmh kousne ja zkoncim v poli  a tomu zajizdeni sem taky moc nedal , netocil sem to tak prvnim 5 km a pak plno knedlo , motor se nepridiral ani necukal jenom linearne do urcity hranice ztracel pruznost a odezva na plyn se zhorsovala ,
Datum: 09. května 2010 21:14
 myslim že když ho slušně zajedeš tak ono si vytvoří vůli a nekousne se... já jsem to dřív taky nevedel že to chce C3,dal jsem to do babetty,zajel jsem to a už rok s tím jezdím stylem: co to dá... mam najeto 8 000Km a pohoda
Datum: 09. května 2010 21:08
 je možný že se ti kousne
Datum: 09. května 2010 20:52
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 A to je nejlepší nové kartery, jsou na to lepidla ale tomu bych moc nevěřil
Datum: 09. května 2010 20:49
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 V nejhorsim pripade se ti loziska kousnou a protoci se v karterech...
Datum: 09. května 2010 20:48
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 c3 nepotřebujou tolik mazat a jsou dělané na větší teploty než normální ložisko...asi to nebude mít takovou životnost
Datum: 09. května 2010 20:45
 Zdarec hosi mam problem jak zdelat primarni kolecko??nicim to nejde poradte nejaky fígl.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 pujc si od nejakyho souseda normalni dvouramenej litinovej stahovak a mas po problemu!!
Datum: 09. května 2010 21:51
 ty vole to si mi připoměl mu j problém na mustangu, nešlo to zaboha dolu a pak jsme s kamarádem udělali stahovák, asi cm tlusta pasovina, zavit a po stranách šrouby na kterych byla pasovina vypadalo to jako dvouramený stahovák pořád sem to utahoval jak debil a nešlo to tak jsem vzat kladivo a do toho šroubu ránu a taky ne, nakonec mi při utahování prasklo jedno rameno  , ale svár byl opravdu dobrej, tak jsme to zavařili autogenem, pořádně sem to dotáh a do toho šroubu sem se musel trefit paličkou pětikilovou a pak to konečně sjelo, strávili jsme si tím cely odpoledne,
Datum: 09. května 2010 20:55
 Nebo možnost použít tří nedo dvouramennej stahovák. Když ho doma nemáš tak použí to co píše Lama
Datum: 09. května 2010 20:43
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Je na něj stahovák, pasovina ( tloušťka alespoň 5 mm ) 2 díry s průměrem 8 mm ( rozteč tak nějak jak je velké to kolečko, nechci radit kraviny ) 2 šrouby s matkami ( osvědčily se mi vraťáky, ale možná to normálním půjde také ) Postup je jednoduchej- Nasadíš to na klikovou hřídel přibližně v prostředku té pasoviny ( podložit kouskem dřeva, aby se nepoškodil závit na klikovce ), nasadit šrouby ( hlavičkami dolů, tak aby ty hlavičky byly v mezerách mezi zuby primárka ), z vrchu dát matičky a postupně utahovat a ono to krásně sjede ( kdyby ne tak z vrchu trošku poklepávat do středu pasoviny, resp. tam kde je zapřená klika )
Datum: 09. května 2010 20:41
 Cau draci jak mam vyndat sekundarni kolecko (na retez) nevim si rady, a jestli budu muset půlit motor??.díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 17:57
 jej sorry mustangisto tak to jsme si spletl strany. Sorry.
Datum: 09. května 2010 17:57
 tak to tě zklamu mustangisto pokud myslíš řetězové kolečko tak se používá i název sekundární převod tzn. že řětězové je sekundární.
Datum: 09. května 2010 17:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pozor primární kolečko je na levé straně
Datum: 09. května 2010 17:41
 no tak řetězové sundáš tak že povolíš matku a jak rozpulíš motor tak ten náboj vytáhneš. Pokud jsi myslel primárni na pravé straně tak na to je stahovák.
Datum: 09. května 2010 17:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nespletl ses? myslis to kolecko ktere je v pravem karteru? to vyndáš tak že šroubovákem odehneš ten zajištovací plíšek a pak odšroubuješ matku klíčem,který na to bude pasovat a pak to kolečko sděláš nic těžkého
Datum: 09. května 2010 17:32
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau hosi co mam udelat proto aby mi fichtl pri zahrati tolik nezvad? , uplne to ztrati vykon a netahne , kdyz to necham chvili stat je zas vse ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:36
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 no to je pravda , c3 tam nemam
Datum: 09. května 2010 20:36
 možno že nemáš na kľukovke ložiská C3
Datum: 09. května 2010 19:05
 Nemáš náhodou repliku karburátoru? Jestli máš tak to zahoď a skus trefit výrobce toho karbecu mezi oči a pěkně silně. Toto mi dělalo s replikou karbecu a žralo to o litr víc než s originálem...
Datum: 09. května 2010 15:36
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 to je jasny , vubec by mi nevadilo ze nejede kdyz je studenej , proze studen motor stejne netocim , spis se bojim toho ze to bude karburatorem a nebo rozhozenym predstihem , to bych zase stravil celej den v dilne a hral si s tim , ten motor sem ladil na brzde , ale jak se zahreje , spis prehreje tak to zvadne a konec. na 99% to bude smesi , jo a pak me napadlo zahranim karburatoru se ta smes taky hrozne chudi tak to este poradne odizoluju a uvidim
Datum: 09. května 2010 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 z vlastni skusenosti radim poradne seridit bohatost smesi,hladinu plovakovky,jehlu a pripadne privod vzduchu do airboxu a v pripade potreby novy vzduchovy filtr....dle mých zkuseností na to má svíčka minimální vliv....Jenze je takovy pravidlo u fichtla....kdyz je serizenej tak aby jel dobre teplej,tak jede spatne studenej a naopak....
Datum: 09. května 2010 15:08
 teda ngk b8hs.tohle se mi strašně plete
Datum: 09. května 2010 15:01
 kus si svíčku brisk n14c.a nebo ngk b6hs
Datum: 09. května 2010 15:00
 no prostě se to zahřeje, fichtly to dělají, mužeš koupit nový kroužky, nebo poslat válec na výbrus, ale možná máš přehozený kabely na cívce, mě to dělal stadion, zkontroluj pak jestli neni horká cívka, od kladívka má jit na 1 a od kostry k 15
Datum: 09. května 2010 13:56
 Custe draci! Potrebuju vylisovat ojnici z leveho krytu karteru a nevim jak to mam provest. Mate nato nejaky porychtung?? Ojnice ma v lozisku malinkatou vuly do stran. Na my 05 sla normal lehce vyklepnout ale na 21 ani zaboha.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 13:33
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2133.html
Datum: 09. května 2010 13:33
Jméno: David
IP: uživatel8941
 Zdravim, chtěl bych se zeptat, jestli čz175/477 má originálně jehličkové ložisko na pístním čepu nebo je to předělané a má tam být orginálně pouzdro. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 11:34
 záleží na roku výroby.....ty uplně první měly futro....ty pozdější měly jehly
Datum: 09. května 2010 11:34
 zdarec draci,plete se mi jedna věc...když je svíčka brisk 14c tak do převodu na ngk je to b6hs?Vím že 15c je b7hs...dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 N14c = b8hs
Datum: 08. května 2010 12:56
 čus draci docela by mě zajímalo, proč se při záběhu motoru nemá překročit půl plnyu?? proč jen na půl plynu????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 21:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Příma uměrnost -> Čím víc plynu,tím víc otacek..Při zajiždeni se to nemá moc tocit
Datum: 07. května 2010 21:43
 půl plynu je myšleno obrazně.jedu lehce,,nedrtím to,víc mažu a jek to začne vadnout vypínám.a sám poznáš až povolí
Datum: 07. května 2010 21:14
 cus jaka je podle vas nejlepsi svicka na fika mislim brisk mam mustanga nejesdy moc dobre mnelsem tam 17.c brisk skusil sem brisk 15.c a jede to docela lip cim to je jiskrou nebo co cus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 20:55
 tepelnou hodnoutou....když se ti u 17 zahřeje motor...nebude vadnout...u 15 je to takový akorát
Datum: 07. května 2010 20:55
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 nazdar, před dvjema tejdnama jsem namontoval sadu 60 ccm(respektive 55) tahne suprove, dva jedem za dva rychle, ale když jedu sám takpionyr nejde do otáček prostě když by ěl jít tak tam začně jaksi zvonit,nebo cvakat, klika je v poho, a valec píst novej. tak nevím čím to je a když to cvaká tak to nejde víc do otáček, tak pls poradte, docela mě to štve, nejede to vubec ryhle, jen to tahne, mažu castrol 2t, v poměru 1:33 vyfuk origo, nové těsnění a mezi vyfukem a kolenem, mam svorku jako je u simsona, moc to netesní, a koncovku na vyfuku mam povolenou, ale říkaly že bez ní to jede líp, jehlu mam na 2 stupni jelikož když ji dam na 3 tak strašně teče benzín, mam tam tu věččí trisku, nevim hlavně proč to cvaka, maotor ma najeto 3 tis. valec jsem měnil kvuli kroužkum, dík za rady, nebo napište na cesnek67@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 10:57
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 ale vono to s ní jede líp, a ten benzín bud neteče do karbu, nebo teče všude kolem,
Datum: 08. května 2010 10:57
 pokud zajíždíš tak bys měl mít jehlu na 3 zářezu.Nastav si karbec ať ti to nechčije...A pokud máš tu Polskou sadu u které byla ta jejich "tuzing" tryska tak ju tam nedávej.Měl jsem ju tam a akorát to bralo víc fuelu a.Dal sem orig 68 a v pohodě
Datum: 08. května 2010 7:20
 Kolik se doporučuje oleje na zajetí výbrusu? Je to ke stejskyho úpravě....mám kvalitní polosintetiku,(nebudu to honit).
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Normalne se delaji 0,05,ale nekdo dela i 0,03.Mě je to jedno,klidne si tam tech 1:33 dej,můj válec to není..
Datum: 08. května 2010 12:45
 jj stejsky dělá výbrus s vůlí 0.05....kolik se dělá u normálních výbrusú? ....takže budu asi dávat 1:33 olej
Datum: 08. května 2010 9:41
 fogi: pokud se nepletu tak stejsky dela volnejsi vybrusy...jinak čízu jsem zajížděl na minerál castrol 2T v poměru 1:33 (podle příručky) a po celou dobu záběhu žádný známky přidírání...
Datum: 08. května 2010 8:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Jak chcete  válec po výbrusu má male vůle a když se motor zahreje,docházi k roztařnosti a ta může vést k přidirani.Nekdy i kvalitní olej je málo.LEpši mazat víc než poslat válec na výbrus..
Datum: 07. května 2010 21:48
 Honit ho můžeš, to s fichtlem nijak nesouvisí.  Sorry za OT.
Datum: 07. května 2010 21:35
 jj přesně 1:20 už mi připadá moc...ten olej mě stál 180...esso 2t special
Datum: 07. května 2010 20:22
 Fogi:Rikal ze maze kvalitnim olejem tak nevim proc mazat 1:20 a ani proc vypalovat vejfuk...
Datum: 07. května 2010 20:04
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Dej tam 1:20 at to lepe maže a budes mít jistotu že to nepřidřeš  po zajeti vypal vyfuk a mazej 1:40
Datum: 07. května 2010 20:00
 zatím to nejede nijak,čekám až mi to přijde,
Datum: 07. května 2010 19:21
 cus draku jak ti jede stejskyho upravenej válec a jajakej máš předstih mě to nechce jít do otáček,mám vape zapalování,dík,dej tem hodně oleje at to maže
Datum: 07. května 2010 19:01
 1:30
Datum: 07. května 2010 17:13
 FERMEZ jak si říkal v jednom dotazu že máš motor po GO kolik si musel zajíždět km??????Já mám taky po GO a vůbec to nejede.mám najeto přes 230 km
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 18:38
Datum: 09. května 2010 18:38
 cau! ja som v tom menil raz len loziská a dal som nové kruzky a pres 100km nic vobec nejelo len tak do rychlosti 45-50 s 13zubovou sekundarkou,,ale az potom jel jak drak  nic sa neboj pojede to. no ale suvisi aj od kvality práce
Datum: 08. května 2010 8:44
 Tak já mám najeto přes 230 km prvních 50 km sem to šetřil.Jinač už parkrát sme to točil dost ale já mám nultý výbrus a dával jsem jenom nový kroužky a jednou sem tam dal 14 zub a jel z kopce 85 .
Datum: 07. května 2010 21:55
 no já nejsem fermez ale četl jsem tu že po go to pojede chvíli hůře ale potom jak najedeš přes 500 Km tak to potáhne jako drak, Ale musíš to zajet poctivě jak se to zajíždí. Avšak toto nejsou moje zkušenosti zde píšu zkušenosti ostatních a proto přidávám copyright © fichtlpokec.
Datum: 07. května 2010 19:38
 Ahoj dá se koupit Píst 38,25/1.výbrus-čep 14,1 ve verzi tuning ? našel sem tu jen na čep 10
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 21:33
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau vyměnil sem na mustangovi kroužek a když ho vytočím na 1 tak v poho když ho vytočím na 2 tak začne jakoby škytat a vynechávat a když dam 3 tak začne dělat to samý už při 1/4 plynu ale při 1 to nedělá a když se ohřeje tak už to dělá při nižších otáčkách nevíte čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 9:16
Jméno: kuba
IP: uživatel9359
 to muže bejt čímkoliv ale mě to delalo taky a bylo to tím že nejdrim mi tam šla špatná smes benzínu a když sem to sešteloval tak jeste nic moc tak sem musel pričistit kohout aby pořádně tekl na plno a vyčistit karbec a najednou potíže ustali asik to má jen málo štávy potom když to točíš a je to teplí skus to uvidíš je to prace na pul hodky +-
Datum: 08. května 2010 9:16
Jméno: tonda
IP: uživatel9355
 CO jsi myslíte o 60ccm valce na pionýra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 18:27
 no ja mam vybrus za 50KC pres kamosa takze za 100KC me to vyslo dela to stary dedek a dela to fakt podstive  akorat si musite kupit pist atd.
Datum: 09. května 2010 18:27
Jméno: kuba
IP: uživatel9359
 a v ústí nad labem taky dělaj vybrus stojí 350 normální je v řtom všecko kroužky píst novej no vše a když chces tuningonej na vyžší kubaturu tak tenm stojí o 100-180 kč víc to záleží jaký upravy toho chceš ale na všem se sním dá domluvit a máš to behem tejdne hotový púopripade si to rovnou muzes vymenit pokud nechceš čekat tak za jiný už vybroušený, a v ceně je zahrunuto opískování takže mylsím že pohoda nepískujou to v ceně všude což sem zjistil.
Datum: 08. května 2010 9:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v chrudimi u Havla ti udělají výbrus za 450 kč a dostaneš píst ,čep a ty všechny sračky kolem toho
Datum: 07. května 2010 0:05
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 ja sem si ho koupil a jsem s ním spokojenej, tahne dobře a na aukru vás vyjde levnejš než výbrus, ja to kupoval za 550 jestli někdo víte, kde dělají levnější výbrusy tak pište! -:
Datum: 06. května 2010 22:24
 uplně nejlepší je si objednat stejskyho upravu,poslal jsem mu válec,a ted už jen čekám až mi přijde
Datum: 06. května 2010 20:50
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 presne tak udelej poradnou GO vse dej pekne dokupi aby vse bylo cisty a utesneni hlavne koleno vejfuk dela hodne naotackach. Ja mam vse dany do kupi mam 0 vybrus mam to po GO bez vybrusu pouze novy krouzky a jede to suprove porazim kde jakyho fichtla mrte lidi me otravuje jestli jim to neprodam. Mam tam jehl. lozisko na klice ale myslim ze to nic navykonu nezmeni pouzivam lepsi oleje co se doporucujou 1:50 a porovine stoho vytahnu 70 km do kopce si klidne 60 udrzim bez problemu kdyz neni nak hodne prudkej a je prednim aspon trochu rozjezd
Datum: 06. května 2010 20:48
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 lepsi je nechat prebrousit origo valec na co nejvetsi
Datum: 06. května 2010 20:40
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 no tak poláci jsou už všechny válce na pionýra. Kromě Československé výroby.
Datum: 06. května 2010 20:39
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 bracha si daval zavody s jednim, co to ma. Dlouho jeli vyrovnane, ale az v kopci brachovi ujel, ale ne o moc. Myslím, že je nastejno když si kupis tento valec, nebo kdyz si udelas GO motoru a poctive to zajedes.,,,,sak pockaj co napisu druzi.
Datum: 06. května 2010 20:38
 hůř, páč je to polák
Datum: 06. května 2010 20:36
Jméno: tonda
IP: uživatel9355
 A jak to sni jede?
Datum: 06. května 2010 20:30
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 prej to neni 60ccm, ale 55ccm,, myslim.. ze prej oni pisu 60ccm, ale doopravdy jeto jenom 55ccm
Datum: 06. května 2010 20:25
 čus kam má směřovat u babetty šipka na pístu????   nahoru nebo dolů??\\\\r\\\\n\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 20:24
 tak tak, dolu, tak jako u vsech CS stroju...
Datum: 06. května 2010 20:24
 dolu k výfukovému kanálku
Datum: 06. května 2010 18:49
Jméno: Filip
IP: uživatel9349
 Zdar draci, nevíte kolik zubů má převodové kolečko 2. stupně u ČZ 175/477? neni to 16? dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 8:04
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na hlavním hřídeli je 17 z a na předlohovém je 19 z.
Datum: 06. května 2010 8:04
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 Ahoj všichni měl bych dotaz chtěl bych si snížit hlavu kámoš řekl že by mi to udělal ovšem nevím o kolik mu mám říct dělal jste to někdo? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 20:44
 To bych se hadal...
Datum: 19. května 2010 20:44
 zdar, hele nedelej to, fakt ne,ikdyz to zkrouhne o 0,1mm tk ti tou kompresi odejde klika, ze zacatku pojede suprově ale pak za chvily vylagrujes loziska na klice, a bude to horsi nez origo...
hele denzileck jak chces upnout hlavu z fichctla, nebo vubec vseobecne nejakou hlavu do soustruhu??  kde to zijes, hlavy se rovnaj a snizujou bud na freze, nebo na magnetce ty inzenyre   ja ti schvalne obětuju jeden motor a snizis mi hlavu na soustruhu jo??  ja chci videt jak to pojede
Datum: 06. května 2010 18:18
 A ma ten kamos soustruh?
Datum: 05. května 2010 22:16
 Čus máte někdo zkušenosti s jednokroužkovejma pístama??Popř. jestli ho někdo má z fichtl krámku??diky\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 15:29
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 sou dobrý až na to že ti ten jeden kroužek brzo odejde, kup obyčejnej,
Datum: 05. května 2010 15:29
|



|