|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši koupil jsem motor z 555 a někdo se v karterech asi pokoušel probrousit přepouštěcí kanálky...prostě je na nich vidět jak jsou tam rejhy od nějakého pilníku..myslíte že to bude vadit??jo a povedlo se mu to probrousir zkrz až do zapalování takže tam je díra  ale to zavařím ,no a ted nevím jestli to nebude něčřemu vadit že to je takhle propilovaný ...nebo jestli to je nějaká dobová úprava..fakt nevím ..dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 22:24
 nebylo to dělaný na rotačný šoupátko
Datum: 05. května 2010 22:24
 Čus.Prosim vás chtěl bych se zeptat na pruměr válce a pístu protože si chci koupit new.Chtěl bych vědět co mam změřit jestli pist bo válec.A to číslo co změřim jestli je u toho novýho pístu stejný bo s rezervama a jakej kroužek?Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si do mototechny válec s sebou a oni ti napasují píst i kroužky
Datum: 04. května 2010 21:33
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale prosím vás neznáte nějakou stránku nebo by jste mi nepopsali jak mám zjistit jakej potřebuju průměr pístu a nevím ani kolikátej mám výbrus ? jako jak se dá změřit ten píst do válce a kroužky ??? dík čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 20:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 výbrusy jdou po 0,25mm. Základní vrtání je 38mm. Maximální množství výbrusů je 8 tzn. průměr vrtání 40mm. Vem si šupléru, dej jí do válce a změř si to  Pokud má válce o průměru 38mm takže nultý výbrus, potřebuješ píst a kroužky o průměru 38 mm
Datum: 04. května 2010 20:18
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 čau fichtlari ......valec mam po 6 výbrusu mam tam jednokrouškový pist.... a ted jak to mam spravne zajet ?????? ..... na jakej zarez mam dat jehlu, jak mam redit benzin z olejem (s jakym olejem ) ??? motor potrebuju co nejdrive a dobre zajet, protoze mam za 3 tydny první závod !!!! tak pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 22:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 čau,kup si kvalitni benzin(shell w-power) a nejaky lepsi olej(shell advance VSX 2),prvnich 50 kilaku to jen lechtej,a po 50ti kilacich za to pořadne zatahni at se to vytoci a pak uber(ne že to budes drzet dlouho  jen vytocit a pustit).Kdyz pojedes z kopce,tak vypni zapalovani,dej tam trojku a drz plyn na max-čerstvá smes trochu schladi válec.Ujed tak 200km a žen to co to dá
Datum: 05. května 2010 22:01
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jeden krouzek je dost malo doporucuju lepsi olej co se davaj 1:50 a na zajizdeni ho dej 1:30 nez se prestane propadavat nakopavacka a pak ho davej po zajeti 1:40 tenhle pist chce hodne tocit ale ne prizajizdeni pri zajizdeni si ten motor musi septat jen tak ho simrej a vcas podrazuj netahej znem max.!!
Datum: 04. května 2010 19:25
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 Zdar, jak dlouho se zajizdi novy valec, pist a krouzky? dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 8:52
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 No právě já sem kupil na podzim fechtla. Tatka na tom fechtlovi, jeste jak to mnel predchozi majitel, delal GO motoru. Daval se tam novy valec, (pist si nejsu jisty) a kruzky. jenze ten deda od ktereho sem to kupil na tom pak uz nejezdil, protoze si kupil skutra. Ted mne to jezdi celkem slusne, ale tak snad to pojede este lip
Datum: 05. května 2010 8:52
 No já taky sám přesně nevím každej říká něco jinýho ale myslím těch 1000 km ......
Datum: 04. května 2010 21:24
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Mám takový problém. Jednou jsem tak experimentoval a dělal jsem kraviny-zkoušel jsem snížit poměr benzínu a oleje. A dal jsem to 1:70 a ejhle on začal fechtl blbnout. Nastartoval jsem jej a on se nechtěl rozjet. Držel jsem to na plný plyn a on se nemohl rozjet, časem se mi ho podařilo rozjet, ale výkon byl strašný. Chtěl bych se zeptat, jestli je možné, že bych přidřel motor. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:14
 Pdro,jirka:oba kecáte
Datum: 04. května 2010 15:14
 nevim jakdlouho jsi na tom lital, ale myslim, ze jsi to nepridrel, kamos mi rikal ze skoro mesic jezdil uplne bez oleje, az potom se zastavil, na veky....
Datum: 04. května 2010 8:47
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 my jsme když mi bylo 11 jezdili na stadionu, vytáh sem ho ze stodoly, do karburátoru nalil techničák, v motoru nebyl benzín, a jezdili jsem několik km, dycky jsme dolili do karboše, pak sme jezdili na petrolej, a pak to segra položila a dostalo se bahno do zapalování, ted sem to vyčistil ale stadion jezdí dobře, nepřidřel se, možná trochu ale jezdí dobře,
Datum: 04. května 2010 1:11
 tak schvalne,co myslis?kdyz se doporucuje michat benzin s KVALITNIM olejem okolo 1:45 ? a ty si dal 1:70 ? kdyz to zacalo blbnout az po tomhle tak to logicky tim bude.sundej valec,jestli tam nebude nic viditelnyho tak doufej ze si jenom zapek krouzky..vymen krouzky,pripadne i futro na ojnici..kdyby ani to nepomohlo tak to hod na vybrus.
Datum: 03. května 2010 23:16
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau nechá se nacpat kroužek 38,50 do válce z vrtáním 38,25? táta mi koupil novej kroužek protože se mi starej zlomil a tvrdil mi že ten co koupil je 38,25 a nějak se mi to nezdá tak se ptám
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 1:24
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 na stadionu sem to měl a nevim jak ale praskla mi vložka válce ,no spiž se tam oběvila rejha mezi vnitřní a venkovní časti vložky, kdyžtak to ubruš pilníkem, on kecá mezera mábýt 0,03 - 0,08 mm 0,2 mm ti to nebude držet volnoběh, a nepojede to dobře,
Datum: 04. května 2010 1:24
 Dej ho do horní části válce a změř mezeru mezi konci kroužku. U novýho by měla být 0,2 mm. Pokud bude menší kouřek trochu zbrus.
Datum: 03. května 2010 20:49
 nedělal bych to,konce kroužku by se sebe mohly dotknout a prasknout....
Datum: 03. května 2010 20:04
 Zdar borci, mam takovou hloupou otázku:Jak zjistim jestli mi podfukuje hlava?? Poznal by jsem to na výkonu??Nebo znáte ještě jiný metody, jak to poznat??Díky moc!!! Čistil jsem totiž píst a hlavu od karbonu a zná se mi to takový línější.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 22:28
 nebo stačí vypnout zapalování a posllouchat a když to sičí máš to jistý
Datum: 05. května 2010 22:28
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 díky pánové!
Datum: 04. května 2010 14:21
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 normalně daj na spoj s valcem ruku, a hned zjistis, jestli ti to podfukuje.
Datum: 04. května 2010 7:54
 Nastartuj to a koukej, jestli ti pod hlavou nefouká kouř.
Datum: 03. května 2010 20:55
 Poradil by mi ještě někdo jak poznat jestli podfukuje?? Díky
Datum: 03. května 2010 20:36
 to mě taky napadlo, ale zase se to podle mě nebude tak hřát
Datum: 03. května 2010 19:54
 odstraněním karbonu z pístu a spalovacího prostoru jsi zvětsil spalovací prostor a tudíž snížil kompresi
Datum: 03. května 2010 19:50
Jméno: mates
IP: uživatel7037
 nazdárek, potřeboval bych odkazy na někoho kdo dělá cestovní úpravy na pionýra, konkrétně kdyby to bylo možné na nějakého chlápka z Letohradu. předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:38
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nemas spis nejaky udaje z brzdy? Ono upravit valec ej jedna vec, ale dostat z toho vykon s kloudnym prubehem... U Stejskyho aspon nekupujes zajice v pytli.
Datum: 03. května 2010 10:38
Datum: 02. května 2010 22:33
 cau draci chcu se zeptat jak mam odlechčit klikovku z Jawy 250 typ 353 diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:18
Jméno: hh
IP: uživatel9324
 souhlas, nebo když už tak ji pošli do TK moto
Datum: 03. května 2010 10:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedělej to a bud rád že je těžká
Datum: 02. května 2010 22:12
 Zdarec draci jak mam vyměnit jehlove lozisko na ojnici u jawa 50 20.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:14
 ano dá..ale nikdy to neni uplně přesně...když sem kliku slisovával, tak sem ji šoupnul pod lis, jen lehce přitlačil lisem aby čep jen trichu zajel a dalo se pohnout setrvákem.. a pak sem si setrváky vynklem srovnal a svorkama stáhnul aby držely jak mají a znovu zkontroloval jesli jsou přesně a pak pomalu slisovával a pořád kontroloval.
Datum: 02. května 2010 21:14
Jméno: marty
IP: uživatel4510
 jawa cezetak: jak se da teda vycentrovat klika kdyz rozlisujes setrvacniky.Neni to naazka jen me to zajima jestli se to pomoci nejakeho pripravku da slisovat bez toho aniz by se to muselo to melo nejak serizovat pomoci uchylkomeru a soustruhu diky
Datum: 02. května 2010 21:08
 fermez: k čemu proboha soustruh při rozlisování kliky?  ...hochu ty fakt nevíš co mluvíš
Datum: 02. května 2010 20:59
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jestly myslis to dole co je zalisovany v klice to doma neudelas pokud nemas soustruch a uchylkomer
Datum: 02. května 2010 19:49
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 zdar pinckaři, potřebuji vědět jakou hlavní trysku na výbrus 39,50 mn.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 Na vrtánim 40mm 3 kroužky sem jezdil uplne otevřenej airbox s co nejmensim odporem sani a HT 68,predstih 1.8mm,hladina v karbecu o malinko vyšší,svíčka hnědo cihlová-spíš hnědá a v serii to jelo 76km/h na 13z pastorek. Jen doplnim že sem jezdil na BA 91 Speciál. Pokud bys mel pri tvem 6.vybrusu problem s 68 tryskou,tak se da docela levne sehnat tryska HT 72
Datum: 02. května 2010 18:15
 To se neda takhle rict,musis odzkouset
Datum: 02. května 2010 17:59
 zdar, chci se zeptat jestli se dá z pístu na pionýra vyčíst jaký je to výbrus (je tam na něm napsáno nějaký 2C ZS a H v rámečku), píst měří v pruměru cca 37,5mm. Dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 to odpovídá druhýmu výbrusu,tj.válec s vrtáním 38,50mm a pokud ma pist opravdu prumer 38.45mm pak je to výbrus s vůlí 0.05mm,ale ty písty maj vetsinou rozmer treba v tvym pripade 38.47mm...bezna seriova vule vybrusu je 0.03mm
Datum: 02. května 2010 17:54
 sorry 38,45mm...
Datum: 02. května 2010 16:52
 Cau draci chtěl bych se zeptat rozpůlil jsem motor z jawy 250/353 a klika je asi ohla ty vyvody na zapalování a na spojku tak ja ji mám v kartru tak jak se to roztočí vapada to ze je to jakoby ohle je to mozne???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:17
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 Zdar hosi,,, Můj kámoš si kupil dnes fechtla. dotahli sme to dom, vycistili nadrz, kohutek, karbec. Sli sme to zkusit roztlacit(protoze je strhly startovaci segment) ale kolo se ani nehne. myslíte že to može byt zadřené?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 18:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 byl přirezlí válec a prokluzovalo to na spojce
Datum: 02. května 2010 18:56
 kdyz pustis spojku tak na motorku skoc, jinak si myslim, ze kdyby byl drblej valec tak ti to bude klouzat na spojce - mel sem to takhle u 555 tohle si myslim, ze nebude kousnuty
Datum: 02. května 2010 13:07
 Jestli se to na neutral hejbe a na rychlost ne tak to kolo jde moc ztuha,musis si pri roztlacovani sednout vic dozadu a ani to ti nepomuze jestli mas 20 Kg i s posteli
Datum: 02. května 2010 12:58
 tohle vypadá na špatně naštelovanou spojku
Datum: 02. května 2010 12:46
 Kolo se nehne s rychlosti nebo i bez ni?
Datum: 02. května 2010 12:42
 Zdarec draci poradte prosím zkušení.Nedávno sem koupil 21 po GO motoru-kvalitnější ložiska (NSK,SKF) něco tak,gufera dvoubřitví,něco i v převodovce ,spojka a klika s ojnicí CKR a ještě opravený čepy vycentrovaná a vyvážená a VÁlec tam ¨je ještě 0 výbrus a 3 kroužkový píst(samozřejmě nový kruhy.Tak chtěl bych se zeptat po kolika KM to povolí uplně ?????Ztím mám najeto asi něco přes 250km a zatím to je slabý ale kompresi to má pěknou.Mám tam 12 zub sekundár a na rovině to jede skoro 60 ale třeba když fouká vítr nebo když je kopce tak 45 a sem rád někdy že to jede že nějaký kopec vyjedu.Napište prosím zkušení který ste už GO motoru zajížděli po kolika to povolilo a tak.....Děkuju moc za rady at vám to lítá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:36
 Ahoj,délal jsem kompletní go jako máš ty(válec,ložíska,klika) a prvnich 500km to bylo totalně liný,teď mám 900km a je tam znatelny rozdil.Sedlé to bude až na těch 2000-3000km podle toho jak byl udelany vybrus.
Datum: 26. května 2010 20:36
 Zdravim. Hoši mam takovy dotaz. Když koupím nové pístní kroužky tak vždy na jedné straně každého kroužku je napsané OK nebo KO to už nevim ale jedno z toho  Co to znamená? neni to třeba označení že to musí byt tím OK otočené nahoru nebo dolů? Myslim že je to jedno ale celkem ě zajímá co to znamená.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 9:32
 je to kroužek obráběný do břitu je to z důvodu rychlejšího zajíždění (lépe se zabíha malá plocha, než 1,5 mm
Datum: 03. května 2010 9:32
Jméno: marty
IP: uživatel4510
 nektere krouzky se delaj s 1 stupnovym sklonem plochy ktera se dotyka steny valce je to kvuli stirani olejoveho filmu.
Datum: 02. května 2010 21:14
 Co když to tak nedám ....??Na tohle sem nikdy nehleděl.....zajímaloby mě na co to má vliv
Datum: 01. května 2010 22:03
 Presne tak, dej to aby to psaní bylo smerem k hlave tzn. nahoru
Datum: 01. května 2010 20:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to tzv psaní a tim to má přijít nahoru...
Datum: 01. května 2010 18:41
 Zdarec draci mam problem u jawa 50 20 koupil jsem novej píst, pístní kroužky a čep ale když nastartuju tak mi ve válci něco cinká mevíte někdo čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 21:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 A myslite že když to cinka tak to něčemu vadí?Protože já mám ted motor po repasi(ve valci teda jenom nova pistni sada)a nerad bych to cele zase dělal znova
Datum: 01. května 2010 21:20
 ty nove pisty stojej za prd kupoval sem v mototechne novej pist a krousky a taky to cinkalo tak sem dal spatky starej pist s tema novejma krouskama a us to necinka.
Datum: 01. května 2010 21:00
Jméno: David.Zradicka
IP: uživatel9315
 ani jeden zvás nemá pravdu..to cinkají ty pístní kroužky..asi si je tam nejspíš dal špatně nebo je to jiná velikost kroužků
Datum: 01. května 2010 13:34
 a vymenil ty si taky bronzove pouzdro v ojnici??
Datum: 01. května 2010 9:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 To je normální,mě to ted dělá taky ,musí se to zajet
Datum: 01. května 2010 8:55
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz ohledně jawy 350/640...jde mi olej z převodovky do klikovky a samozřejmě do výfuků..potřeboval bych poradit čim to může byt..?!ten olej jde do obou výfuků,takže gufero na klice by to nemělo byt..máte s tim nejaké zkušenosti?díky za odpověď a ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 16:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Není problém v karburátoru, příliš bohatá směs? Když jde olej z převodovky do motoru, tak to velice silně kouří a tak divně smrdí, to poznáš hned. Zároven proniká benzín do převodovky a když olej z převodovky vypustíš, tak je benzínem silně naředěný. Jestliže převodový olej proniká do obou polovin klikové skříně, tak netěsní bloky mezi motorem a převodovkou a ani středový kruh, přes který to potom proniká do obou polovin klikové skříně. Tato závada nebývá obvyklá, ale potom je nutno rozpůlit motor, zkontrolovat rovinnost bloků a motor znova důkladně přetěsnit kvalitním tmelem. Bloky motoru mohou být poškozené také po neodborné demontáži motoru.
Datum: 02. května 2010 16:39
 no mozna je to blbost, ale mozna saje mezi karterama. jinak nemas zaneseny vejfuky ? me to totiz delalo taky, ale s ty vejfuky se necistily celejch 24 let, takze tam neco uz bylo je to jediny co me napada.
Datum: 01. května 2010 20:16
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 to mají ae je tam uprostřed to uložení,a jeden pán co dělá jawy řikal že přes to gufero by to šlo jen do jednoho.. pro johny-za prvé nevymýšlám pičoviny!za druhé nejsu začátečník abych tam lil litr oleja na "litr benzínu"..a za třetí,já bych to neřešil,ae tam toho jde moc!nakopnu to,a po chvíli začne kapat olej..po chvíli je na zemi vytelká +-štamprla oleja a navíc takové množství oleje nevydrží svíčky..tak proto tu "pičovinu" řeším..
Datum: 01. května 2010 16:34
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 nevymyšlej pičoviny a jezdi, jestli ti to kouři tak tam lijes moc oleje, jestli maš zajebany vyfuky mazutem tak to je normalní
Datum: 01. května 2010 6:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no ale obě kliky mají přeci jenjeden klikový prostor ne?? já myslím že to gufero to asi může být...
Datum: 01. května 2010 3:07
 Čau draci tak po GO motoru mám najeto přesně 200 km  .Mažu víc a občas tomu dávat co proto když mě to nase**.Jinač to už docela jede a má to i kompresi dobrou a po rovině těch 60 a troušku nad no..mám tam 12 zub sekundár.Minulý rok mi to jelo 65 po rovině.....ještě je vidět že to je přibržděný.Kolik myslíte že km mám ještě mazat víc a jezdit pomalejc?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 16:03
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 200
Datum: 01. května 2010 16:03
|



|