|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Cus vsem priznivcum jawy chci odvratta kliku ale nwm v jakych mistecha a jak velke diry muzete mi nekdo poskytnout nake info vim ze se to odvrteva podle toho v jakych otackach motor bude stavim na silnici muzete mi nekdo poradit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 14:34
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 jak dosta draho ? proc ?
Datum: 07. března 2010 14:34
 jedna rada...výjde tě to dost draho....nejlepší varianta je to dát stočit někomu kdo se tím zabývá....pár takových lidí tu je
Datum: 06. března 2010 23:48
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 thank you ale jen chci nak vysvetlit jak ji mam vyvazit nebo mi to udelaj tam kde to budou slisovavat ? vysvetlete prosim jak
Datum: 06. března 2010 22:32
 85
Datum: 06. března 2010 22:26
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 A prumer ?
Datum: 06. března 2010 21:41
 bez keramických destiček ji ani nestočíš  a i ty keramické destičky budou při stáčení plakat.
Datum: 06. března 2010 21:17
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Dobre no tak jen uberu ji ael na kolik mi muzete doporucit 90 a nebo 85 ? chci to na silnici
Datum: 06. března 2010 21:13
 jestli to udelas doma,tak klikovka vylitne z motoru a da ti pres drzku
Datum: 06. března 2010 20:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jen tak mimochodem, je klika na 20-23 kalená. Takže nevím, jak to chceš udělat. Tohle se musí dělat profesionálně!
Datum: 06. března 2010 20:19
 to ne no,ta by nebyla vubec vyvážená
Datum: 06. března 2010 20:10
 jestli kliku z 20 až 23 odvrtáš doma vrtačkou tak ti budu říkat pane  to neodvrtáš ani kdyby ses na ucho postavil
Datum: 06. března 2010 20:06
 Ahoj potřeboval bych radu dávám dohromady motor z fichtla dal jsem nové ložiska a udál vše co má být místo těsnění jsem dal silikon na motory a utáh taky jak to má být ale když to utáhnu nadoraz tak s klikou skoro nehnu jde hrozně ztěžka klika se pohybuje pouze když to není dotažene nevíte jaký by mohl být problém? Budu moc vděčný když date co nejdříve vědět třeba i na mob přes sms tel:737787828 icq:246169225 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 opet prehnana diskuse......to tesneni dela svy a proto ho tam i já dávam,ale za studena tam mala desetinka axialni vule je normalne.....je to vule o kterou to nabyde az to bude teplý.......ale je realitou,ze obcas je to tuhý i po vystředění kliky v karterech.....staci nechat motor bezet 5 minut a je vse OK.....kdo uz delal vícero motorů tak ví o cem mluvim.......franky obcas se mi zda ze vsechny motory z fichtla co si kdy delal byly z továrny dokonalý a nikdy si nenarazil na zadnou necekanou zaludnost ci abnormalitu......ani se mi tomu nechce verit.......uz jenom kvuli tomu kolik motorů sem udelal....at castecny repase,castecny generalky ci komplet generalky.......a ani jeden motor nebyl stejnej!! nekterej se tocil volne,jinej byl tuzsi.....proste se nedá říct ze kazdej motor musi bejt uplne volnej po GO......vetsinou sou spis motory po uplny GO trochu tuhý......me se stava ze udelam futra na predloze moc presny a pak po uplnym stazeni trochu tahnou........ale to je zas otazka par km nez si to zvykne....proto se prece motory zajizdeji.......i ten novej motor z tovarny byl tuhej a musel se pomalu zajet........NE JEN kvuli vybrusu!!!
Datum: 07. března 2010 23:40
 tím tmelem to ale určitě nebylo.spíš si neměl sednuté ložisko v kartru nebo kliku
Datum: 07. března 2010 19:43
Jméno: nedy
IP: uživatel8910
 Ahoj všem moc děkuju nakonec to bylo v ty mezeře udál jsem větší vrstvu tmelu a už to šlape vpohodě akorát ste se u toho nemuseli tak pohádat ale všem děkuju
Datum: 07. března 2010 16:37
 postul ®: přesně tak,toto samé co teď vykládáš má kámoš na 05ce. 3mm se mu klika posunovala v axiální vůli a za pomocí ruky s tím šlo hýbat... Mno a jak to krásně jede. Však Cooke ti řekne jestli sem přijde 
Jinak jsem zvědavý jak tam chce franky tu axiální vůli měřit na setiny
Datum: 07. března 2010 11:15
 Franky:měl jsem kliku volnou v ložiskách(v prdeli čepy) a posuv kliky byl 3 mm ax.z jakého důvodu by se měl řešit axial?co působí na kliku axialně?vysvětli to všem a nedělej s tím tajnosti na icq.
prosím slušně bez domácí mluvy
Datum: 07. března 2010 8:34
 Franky: ty si myslíš že když ty o tom něco víš tak všichni kolem tebe jsou uplní čuráci jak tady píšeš? Všichni jsou blbci a ty jsi ten nejchytřejší? Kdybys sem napsal slušně odpověď tak by se tu nikdo nehadal a dalo by se o tom normálně bavit ale když všem nadáváš do čuráků tak je to těžký no
Datum: 07. března 2010 0:17
 hmm že ti to něak dlouho trvá když seš tak geniální a my uplně blbý
Datum: 06. března 2010 23:55
 tak nám to sem napiš jak to spočítat, jak si ji změříš pouhým okem a spočítáš to ve svém geniálním mozku který nedokáže přijmout novou myšlenku a to že nemusí mít vždy pravdu
Datum: 06. března 2010 23:53
 Franky: Já jsem se už napůlil a naskládal motorů že tolikrát ses ani ty nevychcal...NEPOUŽIL JSEM ANI KOUSEK PAPÍRU A VŠECHNY JEZDÍ A NIKDY SI NA NĚ NIKDO NESTĚŽOVAL! A jak to víš že umim jenom jezdit a nic vic ty telepate? Ty mě tak velice znáš?
Datum: 06. března 2010 23:36
 o AXIALNI vuli mluvis jen ty franky
Datum: 06. března 2010 23:35
 Já mám mezi karterama na čtyřech fichtlech lukopren. Při výměně ložisek jsem taky nemohl klikou ani pohnout. Ujel jsem 50Km. Kouzlo na světě klika šla lehce jako pírko. Na jednom motoru s lukoprenem mám najeto už přes 30 000Km. Kde je problem? Stále šlape jako hodiny a neupustí z převodovky ani kapku oleje.
Datum: 06. března 2010 23:28
 já se nechtěl dohadovat, ty se dohaduješ, spousta pincků tam papír nemá, já taky ne a funguje to takže "vždycky" bejt "nemusí" páč si to sedne takže si tu klidně piš ti svoje romány a Ahoj
Datum: 06. března 2010 23:22
 >> souhlasim s pravidli >>> nebudu sprostý .................. tomu taky nerozumíš ?
Datum: 06. března 2010 23:11
 v manuálu je napsaná maximální doporučená vůle ojnice ne kliky ! axialni vůle muže bejt na čemkoli a čemu na slovech "to neřeš! nerozumíš fakt nechápu
Datum: 06. března 2010 23:10
 je to určité rozmezí vyosení které by mělo být napsané v servisním manuálu aspoň takhle je to u ojnice a spousty dalších věcí co mají vůli může to bejt třeba i u šroubu
Datum: 06. března 2010 23:02
 VIS CO JSI ? JSI CHOLERIK !! sice to co píšeš mu nejspíš pomůže, mě jen vadí že o nás píšeš že sme "CURACI" když tam to těsnění fakt bejt nemusí, takže to prosím neřeš !
Datum: 06. března 2010 22:55
 Franky >> těsnění bejt nemusí asi si nikdy neviděl převodovku co má v sobě jen "LUKOPEN" a ani kousek papíru
Datum: 06. března 2010 22:47
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Tak vystřeď kliku
Datum: 06. března 2010 20:34
 dělá to vždy a na každém motoru když vyměníš ložiska....normálně to slož, nahod na rám, protoč a ono si to sedne
Datum: 06. března 2010 19:56
 nelaj tam olej a skus to protočit časem by si to mělo sednout
Datum: 06. března 2010 19:24
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Hosi, priznejte se, kdo má na fichtlu ve válci víc než 4 kanály
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 22:05
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 6
Datum: 06. března 2010 22:05
 a já mám jen 3
Datum: 06. března 2010 19:57
 Trošku bych to poupravil. Všichni kdo mají víc jak 2 kanály.
Datum: 06. března 2010 18:57
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 Jáááá trová pppaštika
Datum: 06. března 2010 18:22
Jméno: bekele
IP: uživatel8907
 jak je kurva mozne aby sa na slovensku predaval normalny piest za 10 eur??? v normalnom motoshope specializovanom na jawy..a este je to aj totalne nekvalitne..... nechapem tomu jak je mozne ze to v tom obchode predava tak strasne draho... a predava bez bloku...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 19:52
Jméno: GOri
IP: uživatel8911
 neprijemne ,ta cena je vysoka ja som kupil piest za 7E + 2kruzka za 3Eura. odkial si??/
Datum: 06. března 2010 19:52
Jméno: GOri
IP: uživatel8911
 neprijemne ,ta cena je vysoka ja som kupil piest za 7E + 2kruzka za 3Eura. odkial si??/
Datum: 06. března 2010 19:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 no dost ti povim to mozes zrovna objednavat od tato,,a odkat si?
Datum: 06. března 2010 16:27
Jméno: bekele
IP: uživatel8907
 je to kokot.. kupoval som u neho piest a dva kruzky a nechal som mu tam 16 eur.. ale tak co mam robit ked je to jediny taky obchod siroko daleko...
Datum: 06. března 2010 16:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 mosel bi sem sa ,mu nan visrat za 10e,unas je za 7€ a aj to je uz moc dneska
Datum: 06. března 2010 15:59
 jak mam vyndat horni puozdro na ujnici na mustangovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 12:48
 Hele když si vemete oříšek 13" a ořech 17" prostrčíte tim závitovou tyčku 6",vypodložíte si to a začnete to stahovat tak vám to pouzdro krásně vyjede a zpět ho tam dostanete pomocí šroubu s maticí 10",jinak nový pozdro ketrý nalisujete do ojnice se potom vystruží ručním výstružníkem.
Datum: 06. března 2010 12:48
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já ho tam nalisoval takovým vyrobeným stahovákem,že tím provlečeš šroub, z jedný strany podložka opřená o nové pouzdro a šroub je protáhlej právě tím pouzdrem a okem v klikovce, z druhý strany sem dal taky pohložku a matkou sem utahoval............a vnitřek sem vystružil nastavitelným výstružníkem
Datum: 05. března 2010 23:50
 jn to udelam dik a potom je to pouzro vetsi ne kdyz nemam soustruh jak ho mam zmensit ten prumer aby se mi tam vlez cep?
Datum: 05. března 2010 23:42
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vylisovat,já si upravil plátek z pilky na železo,abych ho prostrčil a zevnitř podélně rozřízl(jenom to pouzdro)
Datum: 05. března 2010 23:03
 Čau draci.Zajímalo by mě kdo z vás bydlí v okolí Zlína a jestli si tam v mototechně někdo z vás kupoval nebo poslílal přes net ten nový automat za 390,-???????????Zajiímaloby mě jestli je kvalitní a dobrej a tak prostě ..Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 14:21
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja bydlim 30 km od zlína , v te mototechne sem byl , ae automat sem si nekupoval
Datum: 06. března 2010 14:21
Jméno: Jawa motor
IP: uživatel5299
 Zdar draci, čím to může být, že se mi motor ve vysokých otáčkách dusí? Filtr je čistej, vejfuk taky? Díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 20:16
 Zkus zkontrolovat předstich to mě dělalo u 21 když sem to točil tak to prostě začlo vynechávat stejně prostě.Tak sem večer k tomu sednul karbec sem strčil do garáže a nechal jsem ho celý profouknout na kompresoru tak 2 hod. a pak sem šteloval ještě přesně podle šuplery předstich odtrh.
Datum: 05. března 2010 20:16
 Kolik si najel km??Jestli to máš po výbrusu tak se nedivím
Datum: 05. března 2010 20:14
Jméno: Jawa motor
IP: uživatel5299
 motor je po výbrusu, nová spojka, kložiska atd
Datum: 05. března 2010 19:42
Jméno: kazici
IP: uživatel8901
 ahoj chlapce urzumis jedna tvrda dej to mu vybrus nic nezajizdej a hodne oleje doporuzujeme vyhradne M2T nebo delikatni lukanu at se dary smotorrem,
Datum: 05. března 2010 19:40
 Dle mě nestíhá přitékat palivo takže skus vyčistit karbec, hadičku, kohoutek...víc mě nenapadlo
Datum: 05. března 2010 19:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mala tryska
Datum: 05. března 2010 19:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co je lepší,když dám pod hlavu válce hliníkový těsnění, nebo tam nemám dávat nic.....slyšel sem že s těsněním to strácí kompresy.fakt nevím.poraĎte.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 7:20
 stejně i tu novou hlavu bys měl škrtnout na pastě.i nový ventil musíš zabrousit.nevím proč tam pořád všichni cpete těsnění?hliníková hlava na litinové vložce musí těsnit
Datum: 06. března 2010 7:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pro takovyhle veci chodim po skole do prace abych si obcas mohl dovolit neco novyho jinak samozrejme pokud to jde vetsinu veci opravym nebo upravym do vyhovujici podoby
Datum: 05. března 2010 20:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo je to k zasmani ale me spis rozesmalo to co si napsal ty  ty proste neco se rozbije no co se*u na to koupim novou vec.... zamysli se vem si treba
kdybys mel nejakeho pekneho veteranka a foukalo ti pod hlavou? jak to budes resit kdys nejsou nove dily? nechas si na zakazku vyrobit novou?! 
nebo kdys se ti na fichtlu rozbije prevodovka treba vyskakovani kvaltu? jak to vyresis koupis novy motor?! trochu premyslej nez neco napises...
uznavam ta pasaz je opravdu k pousmani aspon jsem ti spestril den nic nebudem to dale resit kazdej mame jiny pohled na vec hadat se stebou rozhodne
nebudu znas to 100 lidi 100 nazoru timto to ukoncuju mej se a preju pekny zacatek sezony
Datum: 05. března 2010 19:52
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pro Dave´s : malem sem se rozbrecel  a kort v ty pasazi on te zivot nauci
Datum: 05. března 2010 18:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste k tomu tesneni parve ze kdys tam bylo tak lide si nechavaly snizit hlavu a pak tam teprv daly tesneni kvuly prave te kompresi ..
Datum: 05. března 2010 18:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 co jsem slysel tesneni byvalo u 550 a 555 nikoho jsem jineho neznal kdo by mel funglovku pionyra takze vic nevim a proto pro mustang23: prasarna?
a proc myslis ze byla brusna pasta vymyslena? proc myslis ze se delaji s ni i ventily u auta? prosim kdys ma nekdo prachy na rozhazovani jako treba
priklad ty tak se sebere a koupi si nouvou vec ... vsak on te zivot naucit... a kdys si to vemes tak bych si troufal tvrdit ze ZABROUSENA HLAVA S VALCEM
JE LEPSI nez kdys si kopus novou hlavu protoze mas presne slicovane 2 veci do sebe (ostatne z toho duvodu se zabrusuje)
Datum: 05. března 2010 18:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a měli dříve jawy těsnění,či ne?
Datum: 05. března 2010 18:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 blbosti ?  podle me je spis davat na valec a dosedaci plochy brusnou pastu je to prasarna
Datum: 05. března 2010 18:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jak jsi to myslel ale ikdyby jsi měl pod hlavou 10 těsnění tak bude předstih pořád stejný
Datum: 05. března 2010 18:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a kdybych s tím přešteloval předstih.o 1 mm ubral tak by to bylo stejný že?\r\n
Datum: 05. března 2010 18:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 presne tak jak pise mustang23 krom te blbosti s koupi nove hlavy... kdys ti bude podfukovat tak ji stundej sundej i valec a normalne hlavu namazes
brusnou pastou a zabrousis ji..
Datum: 05. března 2010 17:32
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cusec jony , tim ze tam nacpes tesneni zvetsis spalovaci prostor , sice ne o moc ale zvetsim , tim padem se ti zmensi tak dulezita komprese = klesne tomu tocivej moment a taky vykon . Nic tam nedavej jenom tu hlavu poradne dotahni a to je vse , jestli i po dotazeni bude profukovat tak kup novou stoji asi 200kc
Datum: 05. března 2010 17:08
 pánové dobrá den kámoš má Renault 19 chamade a neco mu klepe v motoru nevim co to je kdyz ma nizke otacky tak klepe melo pravidelne a kdyz ma vysoke otacky tak hodne nevim co to muze byt ventily,klika... poradte. vim ze to sem nepatri ale nevim kde napsat. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:27
 jj p**a ve znaku..  .. p**a patri do postele a ne na silnici
Datum: 05. března 2010 19:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jo, jo auto s p.... ve znaku, motor plný zázraků. Ale nyní vážně , jakékoliv klepání v motoru znamená, že je někde již nadměrná vůle. Ventily obyčejně ve vyšších otáčkách slyšet nejsou, bude pravdopodobně vůle na klikových nebo ojničních ložiskách. Nerozsvítí se někdy kontrolka mazání při volnoběhu, když je motor hodně teplý? Takhle ti to nikdo přesně neřekne, je potřeba, aby to mechanik prohlédl.
Datum: 05. března 2010 14:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ventily, klika, vodni pumpa...
Datum: 05. března 2010 14:25
 co by ste taky chtěli od auta co má píču ve znaku
Datum: 05. března 2010 14:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co teprve renault 5?  to má soused a nacpal do toho víc peněz než za kolik to auto koupil
Datum: 04. března 2010 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel8886
Datum: 04. března 2010 22:14
 "klepání" je široký pojem.. chtělo by to nahrát zvuk a někam to pověsit at si to můžeme poslechnout.
Datum: 04. března 2010 21:44
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cua muze to bejt cokoliv od ventilu az po vacku , vem to do servisu a uvidis
Datum: 04. března 2010 21:43
Jméno: Libor
IP: uživatel4573
 Zdar chlapi je to takova kravina na co se vas chci zeptat ja vim ze si asi reknete co jsem za pi*** ,ale chtel jsem se zeptat jen tak z nudy co se stane kdyz fechtla roztlacim do zadu(bude couvat)?Nestane se neco s klikovkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 7:55
Jméno: Fechtlak
IP: uživatel6644
 kdyz mas rozstelovany presdtih tak by ti to melo chytit zkouseli jsme to u mustanga a ani neblafl meli jsme dobrej predstih
Datum: 05. března 2010 7:55
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 pokud mas dostatecne rozeštelovanej predstih a odtrh tak to jede i dozadu......pokud mas spravne serizeny zapalovani tak ani neblafne
Datum: 04. března 2010 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no u kámošovy 05 to mělo snahu chytnout ale nejelo to..možná že kdyby jsi dal předstih třeba 1,5mm za horní úvratí tak by to pozadu jelo  vidíš taky to třeba zkusíkm až se budu nudit
Datum: 04. března 2010 20:37
 http://www.stream.cz/video/10/302219-jizda-pozadu-na-fichtlu/
Datum: 04. března 2010 20:36
Jméno: david
IP: uživatel368
 me to u fichtla slo byla na tom dobrra prdel jelo to stejne jako dopredu
Datum: 04. března 2010 20:26
 jde to ale musíš mít rozštelovaný zapalování.myslím na stream.cz bylo dokonce i video skusím pohledat
Datum: 04. března 2010 20:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 podle mě ne, protože jde píst pozadu a jiskru to hodí až v momentu kdy z hlavní úvratě klesá dolů.takže by se musel přenastavit předstih.......a libore nemusíš tady o sobě psát takový věci,to je normální jsou tu i horší lidi
Datum: 04. března 2010 19:49
 Mě to nejde protože mám perfektně seřízené zapalování. Prej když je to zapalování špatně seřízené jak to normalne dozadu roztlacis. Me se to teda povedlo jenom u 250ky když slabě šlápnu a ona potvora kopne zpět
Datum: 04. března 2010 19:48
 Jo mělo by to jít, nevim teda jak u fichtla ale mě se stává že to chytí obráceně a couvá
Datum: 04. března 2010 19:37
 zdarec draci,mám na tyčce co drží hlavu u válce strhaný závit,když tu tyčku normálně vyšroubuju,za pomocí sundání hlavy,a dám tam novou pujde to dotahnout na max? a nebo už se to nebude moct tak utahovat?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 13:32
 jj tjn,jenže já lepidlo dávat nebudu,a nebudu se ani koukat na píst a kroužky,když sem dával kroužky den před tím nový,a jak sem utahoval hlavu ztrhnul jsem závit,sem si toho všim až den po té
Datum: 06. března 2010 13:32
 a kdo jako říkal že budu sundávat válec???!!!! já jsem říkal jen hlavu
Datum: 05. března 2010 19:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud mas jeden steft u hlavy poskozenej tak neni treba sundavat hlavu+ valec?! proc si pridelavat praci? drzi to dalsi 3 svorniky normalne vysroubuj jen ten
poskozenej svornik naper 2 maticky na sebe (kontra) strihem je dotahni a normalne svornik vysroubuj
Datum: 05. března 2010 16:37
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 proč takovy složitosti,vemu hasak a hotovo
Datum: 04. března 2010 20:00
 jj,jasný,díky moc,
Datum: 04. března 2010 17:01
 jj na icq tě kontaktuju,a závitníky doma mám......
Datum: 04. března 2010 16:58
 jj kapim to,dík...ale nwm jak na tu tyčku namontovat 2 matky když na tej tyčce už skoro není žádnej závit,
Datum: 04. března 2010 16:54
 zdar, chtel bych se zeptat jak se lesti klika nebo jestli se to vubec nejak lesti ? slysel sem ze jo ale nevim jak ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, měl bych dotaz: mám výbrus, a nový čep ve starém pouzdře lítá doprava doleva úplně volně. Tak jsem koupil nový pouzdro. A když dám soustružníkovi pouzdro, aby mi vyjel pouzdro na přesnou velikost čepu (aby tam šel těžko zatlačit rukou) tak když to dám do ojnice, smrkne se to pouzdro nějak? Šlo by to takhle udělat? Samozřejmě pak vyvrtat ty dírky dou pouzra......
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:18
Jméno: Frank
IP: uživatel8027
 Honza: taky ses peknej curak co nikdy nic nedokazal a na vse mrda .... P.S.jediny co u fika hlidas je benzin .....
Datum: 03. března 2010 21:18
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 U mé 05 mám už pouzdro opotřebené nadměrmě klika má opotřebené čepy v ložiskách a pokud se kola točí tak to neřeším.
Datum: 03. března 2010 20:37
Jméno: Frank
IP: uživatel8027
 ach jo .... mas kliku ze si delam nesmysly do skoly a tak jsem u PC ..... pouzdyrko vem a zmer ho - podle toho to lechce protoc na soustruhu a pak ho vlisuj primo do ojnice - pak vemes VYSTRUZNIK a prozenes ho pouzdyrkem ( hlavne rovne ..) pak mazani a cau
Datum: 03. března 2010 20:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No právě. Nevíš o kolik? Ono takže vysoustružit aby tam bylo volně, v ojnici se pak zmenší. Nevíte zhruba o kolik?
Datum: 03. března 2010 19:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Ten čem musí mít právě v tom pouzdře nějakou vůli...a nezapomen že když ho vysoustružíš úpně přesně tak to bude sice pěkný...ale jak ho nalisuješ do ojnice tak se ti zmenší...
Datum: 03. března 2010 18:56
Jméno: Frank
IP: uživatel8027
 podle toho co pises to nemas asi v hlave OK ale mas to na opak ... KO
Datum: 03. března 2010 18:54
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 zdarec, mám jawu 175, odešla na ni klikovka, tak jsem koupil "novou" průměr na pístní čep je 15, na te stare je vystružené futro na 16 čep (mělo 15) , protože je tam píst ze 477 (nemohl jsem sehnat origo), chtěl bych se zeptat jestli to upravené futro můžu dat na tu druhou kliku, na staré bylo bez vůle.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:04
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 ojnice je volná v dolním ložisku, tak jsem raději koupil jinou kliku
Datum: 03. března 2010 21:04
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak cep sa vjecinu nechava stari nechajsi ho a je sak jezdit sa dá ne?
Datum: 03. března 2010 18:34
 Čus draci jaká má být správna mezere u krouků ve válci 0,2-0,3 já u 21 je měl docela dost nafest a jak tady u někdo psal e za studena mu to jelo dobe ale za tepla to u moc netáhlo .Tak co kdybych pak nový zbrousil na větší mezeru ve válci ????Poradte díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 A,B,C už dneska nikdo neřeší..dneska se prostě udělá výbrus a tím to končí
Datum: 03. března 2010 19:02
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ja myslel to zanaceni valce A nebo B a tak
Datum: 03. března 2010 18:31
 sorry ne objem,ale průměr
Datum: 03. března 2010 18:06
 vem šupleru a změř objem průměr válce,nultej výbrus má 38.00 pak se u každého výbrusu přidává 0.25 takže první výbrus 38.25
Datum: 03. března 2010 18:06
 jak zjistim typ ? nikde nevidim znaceni na valci =O
Datum: 03. března 2010 17:13
Jméno: erik
IP: uživatel8881
 ja mam zasa nove kruzky a ties mi za zimna ide pokene a za tebla netaha
Datum: 03. března 2010 16:41
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no s tím kámošem že mu to jelo za studena dobře a za tepla moc netáhlo tak to byli určitě kroužky že už byli sjetý a uzoučký
Datum: 03. března 2010 16:10
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Zdar měl bych dotaz dala vy se snižit hlava na čz 250/475 nebo u jawa 250/559 panelky ? a o kolik ? a jaky je nejjednoduší způsob snížení ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:09
 fakt?  že bych vyzkoušel jednu hlavu snížit
Datum: 05. března 2010 16:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 na panelke ket znizis hlavu o 1mm tak to pojede jak dábel.
Datum: 03. března 2010 18:16
Jméno: jiri_99
IP: uživatel8877
 ahoj,můžete mi někdo poradit?mám babetu 207,když to rozvalím na plný,po chvilce to začne solidně hulákat a trocha v tom cinká.na druhou stranu jde zaplynem jak blázen akrom toho řevu jeszdí super.čím to může být a co s tím?chtělo by to výbrus třeba?nemůžu to zadřít?převodový olej tam mám nějaký speciální,dost drahý,ale jaký to nevím...tankuju jen natural 95 a dávám tam taky nějaký specíál do KTMek a takových mašin.jen mě trocha znérvózňuje ten řev a to cinkání.nemám vůbec ponětí čím to může být..Moc děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 specialni olej? takze predpokladam ze tam asi mas do automatickych prevodovek...  jinak chrasteni az lehke cinkani jsou krouzky lehke klepani
az cvakani je pistni cep a pokud to cinka az skoro zvoni je to klika... repasi kliky sam doma neudelas to bys musel byt hodne zrucny a mit na to naradi....
vymena cepu a krouzky bych rekl ze bys mohl zvladnout hlavne aby nove krouzky prisli na spravnou pozici tvz DO ZAMKU
Datum: 05. března 2010 16:31
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ked tam das take iste velke kruzki jak je vybrus tak urcite ze nepojede horsi,,nove kruzki si nove kruzki ti mogo
Datum: 03. března 2010 18:25
Jméno: jiri_99
IP: uživatel8877
 ty jo,asi to budou ty kroužky.a ta klika řekl bych.všechny plechy,kryt řetězu,řetěz samotný a tady ta věci jsou v poho,to už jsem zkoušel..zvládnu ty kroužky a kliku jako laik vyměnit sám?nemám s tím teda žádné zkušenosti,ale úplné dřevo taky nejsem..jen nevím jestli to třeba nebude chtít ten výbrus když o rozdělám,nebo to jen vyměním a zas dám dohromady?nemůže se stát,že když to vyměním za nové,nepojede ta babetka potom hůř?protože teď jezdí v poho.až na ten řev...
Datum: 03. března 2010 14:40
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 mozna krouzky , mozna klika , retaz , spatne upevneny plechy(kryt retezu), ...
Datum: 03. března 2010 13:54
 čest draci,dal jsem nový kroužky,na 3kroužkovej píst.JAk dlouho to mám zajíždět? zatím sem najel asi 12 km na pul plynu,olej agip mix 2t,poměr 1:33,jak dlouho mám ješte takto jezdit? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 14:06
 jj to vím,ale proč to píšeš mě stando? já tan výbrus nezajížděl,na něj už bylo najeto tak 900 kilaku a ja najel 100,ale na to že by to bylo na výbrus to jede jak drak,jen to netahne,ale to se časem podá...
Datum: 03. března 2010 14:06
Jméno: sportak21
IP: uživatel8702
 Zdar ředění v poměru 1:40 je méně oleje než 1:33, je to čím větší to druhé číslo, tím je tam méně oleje
Datum: 03. března 2010 12:35
 standa: nemam co dodat...co jsem viděl ten dachluv valec tak bych ho klidně na výbrus dal..
Datum: 03. března 2010 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 uz si pomalu zacinam zvykat........ to neni prvni borec co koupil novej valec a rafnul ho......na co zajizdet,ze jo?? Posadit ho tam,zadna bohatsi smes,nic,hezky benzin s m2t 1:50 at se to rychle ošoupe a brzo to frčí........ze jo.....skocim na to,dam mu kotel,je to nejaky líný tak ho poradne roztahnu aby tu dvojku líp vzal.....do kopce nejak netahne tak jedna a kotel a najednou ejhle.........a co s tim? a ted budu resit jestli se este chytí druhé krouzky anebo budu muset udelat znova vybrus.........
Datum: 03. března 2010 11:41
 ale jo válec se tomu říkat dá
Datum: 03. března 2010 7:13
 jestli se tomu teda dá říkat válec...
Datum: 02. března 2010 23:37
Jméno: standa
IP: uživatel8876
Datum: 02. března 2010 22:58
 já nedělal výbrus!!! je to nultej výbrus,jen nový kroužky,a ten novej válec s nultým výbrusem zničil ten dement chlap předemnou od kterého sem to koupil kterej asi nevěděl co je slovo zajíždění
Datum: 02. března 2010 22:39
 dachle já nechápu proč děláš výbrus když ho následně zkurvíš...
Datum: 02. března 2010 22:35
 myslím to tak,žet ed tu stovku kilometru zajedu na pul plynu s olejem 1:33 a pak už budu jezdit jen s více olejem
Datum: 02. března 2010 22:27
 ou 200 kilometru je na mě moc,když nemám řidičák,no což najedu eště 100 km,a po tej stovce budu mazat 1:40
Datum: 02. března 2010 22:25
 já bych vydržel ještě tak 200 km.  Ale názory sou různý, někdo to nešetří vůbec a jenom víc maže, někdo zajíždí a zajíždí...
Datum: 02. března 2010 22:14
 Zdar co myslíte mám 1 výbrus a potřebuju nový kroužky mám koupit kroužky na první výbrus 38-25 ne bo 38-50 ty 38-50 by byli těsnější a až bych to zajel tak by dobře táhly. poradte. A ješte vám chci poděkovat za rady co jste mi pseli o tom jak mi to ničí svíčky bylo to motorovým olejem lil jsem tam olej na sekačky byl to olej na vysokootáčkové motory měl jsem od toho pořád ulepenou svíčku asi to nebil moc dobrý olej do pincků.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 15:38
 to tam nenarveš na 2 výbrus leda ebysi je pibrousil .Dej tam normálně na prvný výbrus a hotovo proč tam cpát větší aby to bylo nafest to zas takhle nemůeš brát čím víc kruhy na fets tím líp to fakt ne
Datum: 03. března 2010 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 dej tam krouzky rovnou na 3.vybrus aby to poradne tesnilo!!!!!! Kdyby tam nesli,tak je priklepni trochu kladivem!
Datum: 03. března 2010 11:31
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Pokud budeš měnit jen kroužky, tak ty stačí zajíždět jen asi 100 km. Jinak kroužky kup na ten výbrus, který máš, v tvém případě 1 výbrus a pokud je budeš kupovat v kameným obchodě, tak vem sebou válec a tam ti podle něho dají kroužky, které tam přesně pasují
Datum: 02. března 2010 21:41
 když máš první výbrus, tak tam patřej kroužky na první výbrus, proč bys tam jako cpal kroužky na druhej výbrus - akorát to zadřeš. Pionýr ti dobře potáhne leda se správně spasovaným výbrusem +
dobrý záběh a jakýkoliv experimenty sou k ničemu. Chce to proměřit válec, dát správnej píst, kroužky a aspoň 300-500 km to šetřit a dobře mazat, pak už mu pomalu dávej, za předpokladu, že máš
dobrej olej.
Datum: 02. března 2010 21:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejlepsi je vzit valec do prodejny a vyzkouset to pokud je budes obednavat na kramku tak to je horsi do pionyra jsou mozna lepsi volnejsi ja je mam tesny a kdyz se motor trochu ohreje tak hnedka zlenivy a netahne a druhyho jsou volnejsi a neunavuje se tolik
Datum: 02. března 2010 21:06
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 ahoj draci dotaz - po slozeni motoru mi nejak vazne klika, jde trochu ztuha, cim to muze byt? dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 15:38
 Jestli si dával nový loiska tak to je normální
Datum: 03. března 2010 15:38
 Vypadá to i na to že máš to gufero usazené moc hluboko. Mělo by byt zároven s okrajem
Datum: 02. března 2010 14:04
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 a nebo je to tim ze jsem loziska moc namazal motorovym olejem?
Datum: 02. března 2010 13:38
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 mam podezreni na prave gufero pac dokud jsem tam nedal gufera tak se to tocilo lip...zase to gufero tam nebylo moc hluboko narazen, stale par mm vystupuje nad hladinu bloku...takze ho mam vyloupnout nebo si to sedne? popripade jak ho nejlip dostat ven?
Datum: 02. března 2010 13:37
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 jsou to jen slozene bloky motoru, takze zadne civky, ani spojka...a klika aj nove loziska tam byly lisovane za pouziti horkovzdusne pistole, loziska tam sli bez rany kladivem za to bloky uz jsem musel priklepnout...
Datum: 02. března 2010 13:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nedrou ti civky o rotor?
Datum: 02. března 2010 11:12
 To se mi taky stalo při první generálce motoru. Asi tam prals ložiska násilím a kliku též že? Ono jak se ten motor zahřeje tak si to po pár kilometrech sedne a bude to dobré...
Datum: 02. března 2010 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel8867
 musis ji vycentrovat mezi loziskama.......pak to bude dobry.....mozna jsi tam moc zamackl gufero a to ted macka na kliku a ta jde ztuha......
Datum: 02. března 2010 9:01
|



|