slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  155  156  157  158  159  160  161  162  163  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
Cus vsem priznivcum jawy chci odvratta kliku ale nwm v jakych mistecha a jak velke diry muzete mi nekdo poskytnout nake info vim ze se to odvrteva podle toho v jakych otackach motor bude stavim na silnici muzete mi nekdo poradit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
jak dosta draho ? proc ?
 
 
Datum: 07. března 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedna rada...výjde tě to dost draho....nejlepší varianta je to dát stočit někomu kdo se tím zabývá....pár takových lidí tu je
 
 
Datum: 06. března 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
thank you ale jen chci nak vysvetlit jak ji mam vyvazit nebo mi to udelaj tam kde to budou slisovavat ? vysvetlete prosim jak
 
 
Datum: 06. března 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
85
 
 
Datum: 06. března 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
A prumer ?
 
 
Datum: 06. března 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez keramických destiček ji ani nestočíš :-D a i ty keramické destičky budou při stáčení plakat.
 
 
Datum: 06. března 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
Dobre no tak jen uberu ji ael na kolik mi muzete doporucit 90 a nebo 85 ? chci to na silnici
 
 
Datum: 06. března 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to udelas doma,tak klikovka vylitne z motoru a da ti pres drzku :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jen tak mimochodem, je klika na 20-23 kalená. Takže nevím, jak to chceš udělat. Tohle se musí dělat profesionálně!
 
 
Datum: 06. března 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ne no,ta by nebyla vubec vyvážená
 
 
Datum: 06. března 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli kliku z 20 až 23 odvrtáš doma vrtačkou tak ti budu říkat pane :-D to neodvrtáš ani kdyby ses na ucho postavil :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: nedy      E-mail:      IP: uživatel8910    
Ahoj potřeboval bych radu dávám dohromady motor z fichtla dal jsem nové ložiska a udál vše co má být místo těsnění jsem dal silikon na motory a utáh taky jak to má být ale když to utáhnu nadoraz tak s klikou skoro nehnu jde hrozně ztěžka klika se pohybuje pouze když to není dotažene nevíte jaký by mohl být problém? Budu moc vděčný když date co nejdříve vědět třeba i na mob přes sms tel:737787828 icq:246169225 díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3610    
opet prehnana diskuse......to tesneni dela svy a proto ho tam i já dávam,ale za studena tam mala desetinka axialni vule je normalne.....je to vule o kterou to nabyde az to bude teplý.......ale je realitou,ze obcas je to tuhý i po vystředění kliky v karterech.....staci nechat motor bezet 5 minut a je vse OK.....kdo uz delal vícero motorů tak ví o cem mluvim.......franky obcas se mi zda ze vsechny motory z fichtla co si kdy delal byly z továrny dokonalý a nikdy si nenarazil na zadnou necekanou zaludnost ci abnormalitu......ani se mi tomu nechce verit.......uz jenom kvuli tomu kolik motorů sem udelal....at castecny repase,castecny generalky ci komplet generalky.......a ani jeden motor nebyl stejnej!! nekterej se tocil volne,jinej byl tuzsi.....proste se nedá říct ze kazdej motor musi bejt uplne volnej po GO......vetsinou sou spis motory po uplny GO trochu tuhý......me se stava ze udelam futra na predloze moc presny a pak po uplnym stazeni trochu tahnou........ale to je zas otazka par km nez si to zvykne....proto se prece motory zajizdeji.......i ten novej motor z tovarny byl tuhej a musel se pomalu zajet........NE JEN kvuli vybrusu!!!
 
 
Datum: 07. března 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím tmelem to ale určitě nebylo.spíš si neměl sednuté ložisko v kartru nebo kliku
 
 
Datum: 07. března 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: nedy      IP: uživatel8910    
Ahoj všem moc děkuju nakonec to bylo v ty mezeře udál jsem větší vrstvu tmelu a už to šlape vpohodě akorát ste se u toho nemuseli tak pohádat ale všem děkuju
 
 
Datum: 07. března 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul &#174;: přesně tak,toto samé co teď vykládáš má kámoš na 05ce. 3mm se mu klika posunovala v axiální vůli a za pomocí ruky s tím šlo hýbat... Mno a jak to krásně jede. Však Cooke ti řekne jestli sem přijde :-D Jinak jsem zvědavý jak tam chce franky tu axiální vůli měřit na setiny
 
 
Datum: 07. března 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky:měl jsem kliku volnou v ložiskách(v prdeli čepy) a posuv kliky byl 3 mm ax.z jakého důvodu by se měl řešit axial?co působí na kliku axialně?vysvětli to všem a nedělej s tím tajnosti na icq. prosím slušně bez domácí mluvy
 
 
Datum: 07. března 2010 8:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: ty si myslíš že když ty o tom něco víš tak všichni kolem tebe jsou uplní čuráci jak tady píšeš? Všichni jsou blbci a ty jsi ten nejchytřejší? Kdybys sem napsal slušně odpověď tak by se tu nikdo nehadal a dalo by se o tom normálně bavit ale když všem nadáváš do čuráků tak je to těžký no
 
 
Datum: 07. března 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm že ti to něak dlouho trvá když seš tak geniální a my uplně blbý
 
 
Datum: 06. března 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nám to sem napiš jak to spočítat, jak si ji změříš pouhým okem a spočítáš to ve svém geniálním mozku který nedokáže přijmout novou myšlenku a to že nemusí mít vždy pravdu
 
 
Datum: 06. března 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: Já jsem se už napůlil a naskládal motorů že tolikrát ses ani ty nevychcal...NEPOUŽIL JSEM ANI KOUSEK PAPÍRU A VŠECHNY JEZDÍ A NIKDY SI NA NĚ NIKDO NESTĚŽOVAL! A jak to víš že umim jenom jezdit a nic vic ty telepate? Ty mě tak velice znáš?
 
 
Datum: 06. března 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o AXIALNI vuli mluvis jen ty franky
 
 
Datum: 06. března 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám mezi karterama na čtyřech fichtlech lukopren. Při výměně ložisek jsem taky nemohl klikou ani pohnout. Ujel jsem 50Km. Kouzlo na světě klika šla lehce jako pírko. Na jednom motoru s lukoprenem mám najeto už přes 30 000Km. Kde je problem? Stále šlape jako hodiny a neupustí z převodovky ani kapku oleje.
 
 
Datum: 06. března 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se nechtěl dohadovat, ty se dohaduješ, spousta pincků tam papír nemá, já taky ne a funguje to takže "vždycky" bejt "nemusí" páč si to sedne takže si tu klidně piš ti svoje romány a Ahoj :-)
 
 
Datum: 06. března 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
>> souhlasim s pravidli >>> nebudu sprostý .................. tomu taky nerozumíš ?
 
 
Datum: 06. března 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v manuálu je napsaná maximální doporučená vůle ojnice ne kliky ! axialni vůle muže bejt na čemkoli a čemu na slovech "to neřeš! nerozumíš fakt nechápu
 
 
Datum: 06. března 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to určité rozmezí vyosení které by mělo být napsané v servisním manuálu aspoň takhle je to u ojnice a spousty dalších věcí co mají vůli může to bejt třeba i u šroubu
 
 
Datum: 06. března 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VIS CO JSI ? JSI CHOLERIK !! sice to co píšeš mu nejspíš pomůže, mě jen vadí že o nás píšeš že sme "CURACI" když tam to těsnění fakt bejt nemusí, takže to prosím neřeš !
 
 
Datum: 06. března 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky >> těsnění bejt nemusí asi si nikdy neviděl převodovku co má v sobě jen "LUKOPEN" a ani kousek papíru
 
 
Datum: 06. března 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Tak vystřeď kliku ;-)
 
 
Datum: 06. března 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá to vždy a na každém motoru když vyměníš ložiska....normálně to slož, nahod na rám, protoč a ono si to sedne
 
 
Datum: 06. března 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nelaj tam olej a skus to protočit časem by si to mělo sednout
 
 
Datum: 06. března 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel8067    
Hosi, priznejte se, kdo má na fichtlu ve válci víc než 4 kanály odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
6
 
 
Datum: 06. března 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a já mám jen 3 :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trošku bych to poupravil. Všichni kdo mají víc jak 2 kanály. ;-)
 
 
Datum: 06. března 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
Jáááá trová pppaštika
 
 
Datum: 06. března 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: bekele      IP: uživatel8907    
jak je kurva mozne aby sa na slovensku predaval normalny piest za 10 eur??? v normalnom motoshope specializovanom na jawy..a este je to aj totalne nekvalitne..... nechapem tomu jak je mozne ze to v tom obchode predava tak strasne draho... a predava bez bloku... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: GOri      IP: uživatel8911    
neprijemne ,ta cena je vysoka ja som kupil piest za 7E + 2kruzka za 3Eura. odkial si??/
 
 
Datum: 06. března 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: GOri      IP: uživatel8911    
neprijemne ,ta cena je vysoka ja som kupil piest za 7E + 2kruzka za 3Eura. odkial si??/
 
 
Datum: 06. března 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
no dost ti povim to mozes zrovna objednavat od tato,,a odkat si?
 
 
Datum: 06. března 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: bekele      IP: uživatel8907    
je to kokot.. kupoval som u neho piest a dva kruzky a nechal som mu tam 16 eur.. ale tak co mam robit ked je to jediny taky obchod siroko daleko...
 
 
Datum: 06. března 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
mosel bi sem sa ,mu nan visrat za 10e,unas je za 7&#8364; a aj to je uz moc dneska :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak mam vyndat horni puozdro na ujnici na mustangovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele když si vemete oříšek 13" a ořech 17" prostrčíte tim závitovou tyčku 6",vypodložíte si to a začnete to stahovat tak vám to pouzdro krásně vyjede a zpět ho tam dostanete pomocí šroubu s maticí 10",jinak nový pozdro ketrý nalisujete do ojnice se potom vystruží ručním výstružníkem.
 
 
Datum: 06. března 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já ho tam nalisoval takovým vyrobeným stahovákem,že tím provlečeš šroub, z jedný strany podložka opřená o nové pouzdro a šroub je protáhlej právě tím pouzdrem a okem v klikovce, z druhý strany sem dal taky pohložku a matkou sem utahoval............a vnitřek sem vystružil nastavitelným výstružníkem
 
 
Datum: 05. března 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jn to udelam dik a potom je to pouzro vetsi ne kdyz nemam soustruh jak ho mam zmensit ten prumer aby se mi tam vlez cep?
 
 
Datum: 05. března 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
vylisovat,já si upravil plátek z pilky na železo,abych ho prostrčil a zevnitř podélně rozřízl(jenom to pouzdro)
 
 
Datum: 05. března 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci.Zajímalo by mě kdo z vás bydlí v okolí Zlína a jestli si tam v mototechně někdo z vás kupoval nebo poslílal přes net ten nový automat za 390,-???????????Zajiímaloby mě jestli je kvalitní a dobrej a tak prostě ..Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ja bydlim 30 km od zlína , v te mototechne sem byl , ae automat sem si nekupoval
 
 
Datum: 06. března 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa motor      IP: uživatel5299    
Zdar draci, čím to může být, že se mi motor ve vysokých otáčkách dusí? Filtr je čistej, vejfuk taky? Díky za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus zkontrolovat předstich to mě dělalo u 21 když sem to točil tak to prostě začlo vynechávat stejně prostě.Tak sem večer k tomu sednul karbec sem strčil do garáže a nechal jsem ho celý profouknout na kompresoru tak 2 hod. a pak sem šteloval ještě přesně podle šuplery předstich odtrh.
 
 
Datum: 05. března 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik si najel km??Jestli to máš po výbrusu tak se nedivím
 
 
Datum: 05. března 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa motor      IP: uživatel5299    
motor je po výbrusu, nová spojka, kložiska atd
 
 
Datum: 05. března 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: kazici      IP: uživatel8901    
ahoj chlapce urzumis jedna tvrda dej to mu vybrus nic nezajizdej a hodne oleje doporuzujeme vyhradne M2T nebo delikatni lukanu at se dary smotorrem,
 
 
Datum: 05. března 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dle mě nestíhá přitékat palivo takže skus vyčistit karbec, hadičku, kohoutek...víc mě nenapadlo
 
 
Datum: 05. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Mala tryska
 
 
Datum: 05. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,co je lepší,když dám pod hlavu válce hliníkový těsnění, nebo tam nemám dávat nic.....slyšel sem že s těsněním to strácí kompresy.fakt nevím.poraĎte.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 7:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejně i tu novou hlavu bys měl škrtnout na pastě.i nový ventil musíš zabrousit.nevím proč tam pořád všichni cpete těsnění?hliníková hlava na litinové vložce musí těsnit
 
 
Datum: 06. března 2010 7:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
pro takovyhle veci chodim po skole do prace abych si obcas mohl dovolit neco novyho jinak samozrejme pokud to jde vetsinu veci opravym nebo upravym do vyhovujici podoby
 
 
Datum: 05. března 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jo je to k zasmani ale me spis rozesmalo to co si napsal ty:-) ty proste neco se rozbije no co se*u na to koupim novou vec.... zamysli se vem si treba kdybys mel nejakeho pekneho veteranka a foukalo ti pod hlavou? jak to budes resit kdys nejsou nove dily? nechas si na zakazku vyrobit novou?!:-) nebo kdys se ti na fichtlu rozbije prevodovka treba vyskakovani kvaltu? jak to vyresis koupis novy motor?! trochu premyslej nez neco napises... uznavam ta pasaz je opravdu k pousmani aspon jsem ti spestril den nic nebudem to dale resit kazdej mame jiny pohled na vec hadat se stebou rozhodne nebudu znas to 100 lidi 100 nazoru timto to ukoncuju mej se a preju pekny zacatek sezony ;-)
 
 
Datum: 05. března 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
pro Dave´s : malem sem se rozbrecel :-D a kort v ty pasazi on te zivot nauci
 
 
Datum: 05. března 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jeste k tomu tesneni parve ze kdys tam bylo tak lide si nechavaly snizit hlavu a pak tam teprv daly tesneni kvuly prave te kompresi ..
 
 
Datum: 05. března 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
co jsem slysel tesneni byvalo u 550 a 555 nikoho jsem jineho neznal kdo by mel funglovku pionyra takze vic nevim a proto pro mustang23: prasarna? a proc myslis ze byla brusna pasta vymyslena? proc myslis ze se delaji s ni i ventily u auta? prosim kdys ma nekdo prachy na rozhazovani jako treba priklad ty tak se sebere a koupi si nouvou vec ... vsak on te zivot naucit... a kdys si to vemes tak bych si troufal tvrdit ze ZABROUSENA HLAVA S VALCEM JE LEPSI nez kdys si kopus novou hlavu protoze mas presne slicovane 2 veci do sebe (ostatne z toho duvodu se zabrusuje)
 
 
Datum: 05. března 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a měli dříve jawy těsnění,či ne?
 
 
Datum: 05. března 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
blbosti ? :-D podle me je spis davat na valec a dosedaci plochy brusnou pastu je to prasarna
 
 
Datum: 05. března 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím jak jsi to myslel ale ikdyby jsi měl pod hlavou 10 těsnění tak bude předstih pořád stejný
 
 
Datum: 05. března 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a kdybych s tím přešteloval předstih.o 1 mm ubral tak by to bylo stejný že?\r\n
 
 
Datum: 05. března 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
presne tak jak pise mustang23 krom te blbosti s koupi nove hlavy... kdys ti bude podfukovat tak ji stundej sundej i valec a normalne hlavu namazes brusnou pastou a zabrousis ji..
 
 
Datum: 05. března 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cusec jony , tim ze tam nacpes tesneni zvetsis spalovaci prostor , sice ne o moc ale zvetsim , tim padem se ti zmensi tak dulezita komprese = klesne tomu tocivej moment a taky vykon . Nic tam nedavej jenom tu hlavu poradne dotahni a to je vse , jestli i po dotazeni bude profukovat tak kup novou stoji asi 200kc
 
 
Datum: 05. března 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pánové dobrá den kámoš má Renault 19 chamade a neco mu klepe v motoru nevim co to je kdyz ma nizke otacky tak klepe melo pravidelne a kdyz ma vysoke otacky tak hodne nevim co to muze byt ventily,klika... poradte. vim ze to sem nepatri ale nevim kde napsat. diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj p**a ve znaku.. :-).. p**a patri do postele a ne na silnici :-D
 
 
Datum: 05. března 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jo, jo auto s p.... ve znaku, motor plný zázraků. Ale nyní vážně , jakékoliv klepání v motoru znamená, že je někde již nadměrná vůle. Ventily obyčejně ve vyšších otáčkách slyšet nejsou, bude pravdopodobně vůle na klikových nebo ojničních ložiskách. Nerozsvítí se někdy kontrolka mazání při volnoběhu, když je motor hodně teplý? Takhle ti to nikdo přesně neřekne, je potřeba, aby to mechanik prohlédl.
 
 
Datum: 05. března 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ventily, klika, vodni pumpa...
 
 
Datum: 05. března 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel770    
co by ste taky chtěli od auta co má píču ve znaku:-D
 
 
Datum: 05. března 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co teprve renault 5?:-D to má soused a nacpal do toho víc peněz než za kolik to auto koupil :-D
 
 
Datum: 04. března 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8886    
jedná se o pomerne stary auto a o motorech renault 19 se vseobecne vi ze sou to plečky......to muze bejt cokoliv,ale jestli frekvence klepani roste s otackama tak to budou dost možná ventily a sakra podpálený:-D:-D
 
 
Datum: 04. března 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"klepání" je široký pojem.. chtělo by to nahrát zvuk a někam to pověsit at si to můžeme poslechnout.
 
 
Datum: 04. března 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cua muze to bejt cokoliv od ventilu az po vacku , vem to do servisu a uvidis
 
 
Datum: 04. března 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel4573    
Zdar chlapi je to takova kravina na co se vas chci zeptat ja vim ze si asi reknete co jsem za pi*** ,ale chtel jsem se zeptat jen tak z nudy co se stane kdyz fechtla roztlacim do zadu(bude couvat)?Nestane se neco s klikovkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: Fechtlak      IP: uživatel6644    
kdyz mas rozstelovany presdtih tak by ti to melo chytit zkouseli jsme to u mustanga a ani neblafl meli jsme dobrej predstih
 
 
Datum: 05. března 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8886    
pokud mas dostatecne rozeštelovanej predstih a odtrh tak to jede i dozadu......pokud mas spravne serizeny zapalovani tak ani neblafne
 
 
Datum: 04. března 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no u kámošovy 05 to mělo snahu chytnout ale nejelo to..možná že kdyby jsi dal předstih třeba 1,5mm za horní úvratí tak by to pozadu jelo :-D vidíš taky to třeba zkusíkm až se budu nudit :-D
 
 
Datum: 04. března 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.stream.cz/video/10/302219-jizda-pozadu-na-fichtlu/
 
 
Datum: 04. března 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel368    
me to u fichtla slo byla na tom dobrra prdel jelo to stejne jako dopredu
 
 
Datum: 04. března 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to ale musíš mít rozštelovaný zapalování.myslím na stream.cz bylo dokonce i video skusím pohledat
 
 
Datum: 04. března 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
podle mě ne, protože jde píst pozadu a jiskru to hodí až v momentu kdy z hlavní úvratě klesá dolů.takže by se musel přenastavit předstih.......a libore nemusíš tady o sobě psát takový věci,to je normální jsou tu i horší lidi
 
 
Datum: 04. března 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to nejde protože mám perfektně seřízené zapalování. Prej když je to zapalování špatně seřízené jak to normalne dozadu roztlacis. Me se to teda povedlo jenom u 250ky když slabě šlápnu a ona potvora kopne zpět :-D
 
 
Datum: 04. března 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo mělo by to jít, nevim teda jak u fichtla ale mě se stává že to chytí obráceně a couvá :-D
 
 
Datum: 04. března 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci,mám na tyčce co drží hlavu u válce strhaný závit,když tu tyčku normálně vyšroubuju,za pomocí sundání hlavy,a dám tam novou pujde to dotahnout na max? a nebo už se to nebude moct tak utahovat?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tjn,jenže já lepidlo dávat nebudu,a nebudu se ani koukat na píst a kroužky,když sem dával kroužky den před tím nový,a jak sem utahoval hlavu ztrhnul jsem závit,sem si toho všim až den po té
 
 
Datum: 06. března 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdo jako říkal že budu sundávat válec???!!!! já jsem říkal jen hlavu
 
 
Datum: 05. března 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
pokud mas jeden steft u hlavy poskozenej tak neni treba sundavat hlavu+ valec?! proc si pridelavat praci? drzi to dalsi 3 svorniky normalne vysroubuj jen ten poskozenej svornik naper 2 maticky na sebe (kontra) strihem je dotahni a normalne svornik vysroubuj
 
 
Datum: 05. března 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
proč takovy složitosti,vemu hasak a hotovo
 
 
Datum: 04. března 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,jasný,díky moc,
 
 
Datum: 04. března 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj na icq tě kontaktuju,a závitníky doma mám......
 
 
Datum: 04. března 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj kapim to,dík...ale nwm jak na tu tyčku namontovat 2 matky když na tej tyčce už skoro není žádnej závit,
 
 
Datum: 04. března 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, chtel bych se zeptat jak se lesti klika nebo jestli se to vubec nejak lesti ? slysel sem ze jo ale nevim jak .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši, měl bych dotaz: mám výbrus, a nový čep ve starém pouzdře lítá doprava doleva úplně volně. Tak jsem koupil nový pouzdro. A když dám soustružníkovi pouzdro, aby mi vyjel pouzdro na přesnou velikost čepu (aby tam šel těžko zatlačit rukou) tak když to dám do ojnice, smrkne se to pouzdro nějak? Šlo by to takhle udělat? Samozřejmě pak vyvrtat ty dírky dou pouzra...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel8027    
Honza: taky ses peknej curak co nikdy nic nedokazal a na vse mrda .... P.S.jediny co u fika hlidas je benzin .....
 
 
Datum: 03. března 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
U mé 05 mám už pouzdro opotřebené nadměrmě klika má opotřebené čepy v ložiskách a pokud se kola točí tak to neřeším.
 
 
Datum: 03. března 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel8027    
ach jo .... mas kliku ze si delam nesmysly do skoly a tak jsem u PC ..... pouzdyrko vem a zmer ho - podle toho to lechce protoc na soustruhu a pak ho vlisuj primo do ojnice - pak vemes VYSTRUZNIK a prozenes ho pouzdyrkem ( hlavne rovne ..) pak mazani a cau
 
 
Datum: 03. března 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No právě. Nevíš o kolik? Ono takže vysoustružit aby tam bylo volně, v ojnici se pak zmenší. Nevíte zhruba o kolik?
 
 
Datum: 03. března 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Ten čem musí mít právě v tom pouzdře nějakou vůli...a nezapomen že když ho vysoustružíš úpně přesně tak to bude sice pěkný...ale jak ho nalisuješ do ojnice tak se ti zmenší...
 
 
Datum: 03. března 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel8027    
podle toho co pises to nemas asi v hlave OK ale mas to na opak ... KO
 
 
Datum: 03. března 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
zdarec, mám jawu 175, odešla na ni klikovka, tak jsem koupil "novou" průměr na pístní čep je 15, na te stare je vystružené futro na 16 čep (mělo 15) , protože je tam píst ze 477 (nemohl jsem sehnat origo), chtěl bych se zeptat jestli to upravené futro můžu dat na tu druhou kliku, na staré bylo bez vůle. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
ojnice je volná v dolním ložisku, tak jsem raději koupil jinou kliku
 
 
Datum: 03. března 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak cep sa vjecinu nechava stari nechajsi ho a je sak jezdit sa dá ne?
 
 
Datum: 03. března 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci jaká má být správna mezere u krouků ve válci 0,2-0,3 já u 21 je měl docela dost nafest a jak tady u někdo psal e za studena mu to jelo dobe ale za tepla to u moc netáhlo .Tak co kdybych pak nový zbrousil na větší mezeru ve válci ????Poradte díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
A,B,C už dneska nikdo neřeší..dneska se prostě udělá výbrus a tím to končí
 
 
Datum: 03. března 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
ja myslel to zanaceni valce A nebo B a tak ;-)
 
 
Datum: 03. března 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ne objem,ale průměr
 
 
Datum: 03. března 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem šupleru a změř objem průměr válce,nultej výbrus má 38.00 pak se u každého výbrusu přidává 0.25 takže první výbrus 38.25
 
 
Datum: 03. března 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak zjistim typ ? nikde nevidim znaceni na valci =O
 
 
Datum: 03. března 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: erik      IP: uživatel8881    
ja mam zasa nove kruzky a ties mi za zimna ide pokene a za tebla netaha
 
 
Datum: 03. března 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
no s tím kámošem že mu to jelo za studena dobře a za tepla moc netáhlo tak to byli určitě kroužky že už byli sjetý a uzoučký
 
 
Datum: 03. března 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Zdar měl bych dotaz dala vy se snižit hlava na čz 250/475 nebo u jawa 250/559 panelky ? a o kolik ? a jaky je nejjednoduší způsob snížení ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt?:-) že bych vyzkoušel jednu hlavu snížit:-D
 
 
Datum: 05. března 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
na panelke ket znizis hlavu o 1mm tak to pojede jak dábel.
 
 
Datum: 03. března 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: jiri_99      IP: uživatel8877    
ahoj,můžete mi někdo poradit?mám babetu 207,když to rozvalím na plný,po chvilce to začne solidně hulákat a trocha v tom cinká.na druhou stranu jde zaplynem jak blázen akrom toho řevu jeszdí super.čím to může být a co s tím?chtělo by to výbrus třeba?nemůžu to zadřít?převodový olej tam mám nějaký speciální,dost drahý,ale jaký to nevím...tankuju jen natural 95 a dávám tam taky nějaký specíál do KTMek a takových mašin.jen mě trocha znérvózňuje ten řev a to cinkání.nemám vůbec ponětí čím to může být..Moc děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
specialni olej? takze predpokladam ze tam asi mas do automatickych prevodovek...:-) jinak chrasteni az lehke cinkani jsou krouzky lehke klepani az cvakani je pistni cep a pokud to cinka az skoro zvoni je to klika... repasi kliky sam doma neudelas to bys musel byt hodne zrucny a mit na to naradi.... vymena cepu a krouzky bych rekl ze bys mohl zvladnout hlavne aby nove krouzky prisli na spravnou pozici tvz DO ZAMKU
 
 
Datum: 05. března 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ked tam das take iste velke kruzki jak je vybrus tak urcite ze nepojede horsi,,nove kruzki si nove kruzki ti mogo
 
 
Datum: 03. března 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: jiri_99      IP: uživatel8877    
ty jo,asi to budou ty kroužky.a ta klika řekl bych.všechny plechy,kryt řetězu,řetěz samotný a tady ta věci jsou v poho,to už jsem zkoušel..zvládnu ty kroužky a kliku jako laik vyměnit sám?nemám s tím teda žádné zkušenosti,ale úplné dřevo taky nejsem..jen nevím jestli to třeba nebude chtít ten výbrus když o rozdělám,nebo to jen vyměním a zas dám dohromady?nemůže se stát,že když to vyměním za nové,nepojede ta babetka potom hůř?protože teď jezdí v poho.až na ten řev...
 
 
Datum: 03. března 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
mozna krouzky , mozna klika , retaz , spatne upevneny plechy(kryt retezu), ...
 
 
Datum: 03. března 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čest draci,dal jsem nový kroužky,na 3kroužkovej píst.JAk dlouho to mám zajíždět? zatím sem najel asi 12 km na pul plynu,olej agip mix 2t,poměr 1:33,jak dlouho mám ješte takto jezdit? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to vím,ale proč to píšeš mě stando? já tan výbrus nezajížděl,na něj už bylo najeto tak 900 kilaku a ja najel 100,ale na to že by to bylo na výbrus to jede jak drak,jen to netahne,ale to se časem podá...
 
 
Datum: 03. března 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8702    
Zdar ředění v poměru 1:40 je méně oleje než 1:33, je to čím větší to druhé číslo, tím je tam méně oleje
 
 
Datum: 03. března 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: nemam co dodat...co jsem viděl ten dachluv valec tak bych ho klidně na výbrus dal..
 
 
Datum: 03. března 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8878    
uz si pomalu zacinam zvykat........ to neni prvni borec co koupil novej valec a rafnul ho......na co zajizdet,ze jo?? Posadit ho tam,zadna bohatsi smes,nic,hezky benzin s m2t 1:50 at se to rychle ošoupe a brzo to frčí........ze jo.....skocim na to,dam mu kotel,je to nejaky líný tak ho poradne roztahnu aby tu dvojku líp vzal.....do kopce nejak netahne tak jedna a kotel a najednou ejhle.........a co s tim? a ted budu resit jestli se este chytí druhé krouzky anebo budu muset udelat znova vybrus.........
 
 
Datum: 03. března 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jo válec se tomu říkat dá :-)
 
 
Datum: 03. března 2010 7:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se tomu teda dá říkat válec...
 
 
Datum: 02. března 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8876    
joooo ten vydrenej valec co si nam ukazoval:-D:-D tak ten zajizdet snad ani nemusis:-D:-D
 
 
Datum: 02. března 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nedělal výbrus!!! je to nultej výbrus,jen nový kroužky,a ten novej válec s nultým výbrusem zničil ten dement chlap předemnou od kterého sem to koupil kterej asi nevěděl co je slovo zajíždění
 
 
Datum: 02. března 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachle já nechápu proč děláš výbrus když ho následně zkurvíš...
 
 
Datum: 02. března 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím to tak,žet ed tu stovku kilometru zajedu na pul plynu s olejem 1:33 a pak už budu jezdit jen s více olejem
 
 
Datum: 02. března 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ou 200 kilometru je na mě moc,když nemám řidičák,no což najedu eště 100 km,a po tej stovce budu mazat 1:40
 
 
Datum: 02. března 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych vydržel ještě tak 200 km. :-) Ale názory sou různý, někdo to nešetří vůbec a jenom víc maže, někdo zajíždí a zajíždí...
 
 
Datum: 02. března 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdar co myslíte mám 1 výbrus a potřebuju nový kroužky mám koupit kroužky na první výbrus 38-25 ne bo 38-50 ty 38-50 by byli těsnější a až bych to zajel tak by dobře táhly. poradte. A ješte vám chci poděkovat za rady co jste mi pseli o tom jak mi to ničí svíčky bylo to motorovým olejem lil jsem tam olej na sekačky byl to olej na vysokootáčkové motory měl jsem od toho pořád ulepenou svíčku asi to nebil moc dobrý olej do pincků. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tam nenarveš na 2 výbrus leda ebysi je pibrousil .Dej tam normálně na prvný výbrus a hotovo proč tam cpát větší aby to bylo nafest to zas takhle nemůeš brát čím víc kruhy na fets tím líp to fakt ne
 
 
Datum: 03. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8878    
dej tam krouzky rovnou na 3.vybrus aby to poradne tesnilo!!!!!! Kdyby tam nesli,tak je priklepni trochu kladivem!
 
 
Datum: 03. března 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Pokud budeš měnit jen kroužky, tak ty stačí zajíždět jen asi 100 km. Jinak kroužky kup na ten výbrus, který máš, v tvém případě 1 výbrus a pokud je budeš kupovat v kameným obchodě, tak vem sebou válec a tam ti podle něho dají kroužky, které tam přesně pasují ;-)
 
 
Datum: 02. března 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když máš první výbrus, tak tam patřej kroužky na první výbrus, proč bys tam jako cpal kroužky na druhej výbrus - akorát to zadřeš. Pionýr ti dobře potáhne leda se správně spasovaným výbrusem + dobrý záběh a jakýkoliv experimenty sou k ničemu. Chce to proměřit válec, dát správnej píst, kroužky a aspoň 300-500 km to šetřit a dobře mazat, pak už mu pomalu dávej, za předpokladu, že máš dobrej olej.
 
 
Datum: 02. března 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nejlepsi je vzit valec do prodejny a vyzkouset to pokud je budes obednavat na kramku tak to je horsi do pionyra jsou mozna lepsi volnejsi ja je mam tesny a kdyz se motor trochu ohreje tak hnedka zlenivy a netahne a druhyho jsou volnejsi a neunavuje se tolik
 
 
Datum: 02. března 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
ahoj draci dotaz - po slozeni motoru mi nejak vazne klika, jde trochu ztuha, cim to muze byt? dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si dával nový loiska tak to je normální
 
 
Datum: 03. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to i na to že máš to gufero usazené moc hluboko. Mělo by byt zároven s okrajem
 
 
Datum: 02. března 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
a nebo je to tim ze jsem loziska moc namazal motorovym olejem?
 
 
Datum: 02. března 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
mam podezreni na prave gufero pac dokud jsem tam nedal gufera tak se to tocilo lip...zase to gufero tam nebylo moc hluboko narazen, stale par mm vystupuje nad hladinu bloku...takze ho mam vyloupnout nebo si to sedne? popripade jak ho nejlip dostat ven?
 
 
Datum: 02. března 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
jsou to jen slozene bloky motoru, takze zadne civky, ani spojka...a klika aj nove loziska tam byly lisovane za pouziti horkovzdusne pistole, loziska tam sli bez rany kladivem za to bloky uz jsem musel priklepnout...
 
 
Datum: 02. března 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nedrou ti civky o rotor?
 
 
Datum: 02. března 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se mi taky stalo při první generálce motoru. Asi tam prals ložiska násilím a kliku též že? Ono jak se ten motor zahřeje tak si to po pár kilometrech sedne a bude to dobré...
 
 
Datum: 02. března 2010 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8867    
musis ji vycentrovat mezi loziskama.......pak to bude dobry.....mozna jsi tam moc zamackl gufero a to ted macka na kliku a ta jde ztuha......
 
 
Datum: 02. března 2010 9:01
 
<  155  156  157  158  159  160  161  162  163  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 19:01:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu