|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 17:53
Jméno: f
IP: uživatel15423
 No kliku která je nevyvážená, není vhodné ani centrovat, dost by házela. Takže kliku předej odborníkovy a řekni mu, že chceš kliku vyvážet a následně vycentrovat..
Datum: 20. prosince 2013 17:53
 díky chtěl jsem vědět vyvážení.. Ale když je to načnuté kolik sotjí vycentrování?
Datum: 17. prosince 2013 19:56
 Možná bych do toho vnesl pořádek tím, že je třeba odlišovat pojmy "vyvážení" a "vycentrování".
Datum: 16. prosince 2013 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel16554
 Seriová klika se nevyvažuje,tak nějak je vyvážená už z výroby. Vyvážení odlehčené kliky v neslisovaném stavu do 500,- ... když jsem nechával vyvážit kliku,kterou už někdo utočil na 85mm a složil tak sem za to dával známýmu 7 nebo 8 stovek,protože ji musel zas znova rozlisovat,vyvážit(odvrtat) ,slisovat, a znova vycentrovat....zbytečná práce na hovno... To moje odpověd.
Datum: 16. prosince 2013 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vyvážení? to bude max za 100,přelisování + vyvážení stojí 500
Datum: 16. prosince 2013 20:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16560
 cca 500
Datum: 16. prosince 2013 18:39
 zdarec jakou mate zkušenost s vymenou te mosazne vlozky na ojnici v ktere klouže pistni čep za jehlovy ložisko? je to lepší?horší? dá se to sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 22:25
 tragos: ale dá se sehnat.. ale je to tak jak jsem to popisoval níže.. z jiné motorky a pouze na čep 10mm ... jenco to tak dělal
Datum: 16. prosince 2013 22:25
 Né zvětšit na soustruhu, ale po nalisování projet výstružníkem...Jsou určité strojařské postupy a je třeba je dodržovat...
Datum: 16. prosince 2013 18:53
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Je to bronz a sehnat se na to lozisko nedá, za 50kč můžeš zakoupit novou vložku ale je třeba jí zvětšit na soustruhu
Datum: 16. prosince 2013 16:12
 zajedno to neni mosaz ale bronz... a za další se u origo ojnice nahradit nedá... teda dá ale musí se sehnat ložisko z nejaké jiné motorky ale to je pro 10mm pístní čep... což je pro origo písty nepoužitelné....
Datum: 15. prosince 2013 20:10
 Zdravím. Nevíte někdo jaka velikost pistniho čepu na čz 125/476-1 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 17:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15932
 problem je v tom že se používali 2 velikosti a 2 uložení futro i jehli je třeba demontovat a podívat se popř změřit
Datum: 15. prosince 2013 17:50
Jméno: petr
IP: uživatel289
 http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU jak by se tahle uprava projevila na motoru jawa 20 ? má to cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2013 20:19
 Slícování kanálů je základ...tim se dostaneš aspoň na tovární výkon...není to ani tak úprava, jako spíš oprava. Holt z výroby je to zfušovaný, tak je potřeba to doladit...
Datum: 13. prosince 2013 20:19
 Stando tak za kolik děláš ty výbrusy a klikovky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 18:01
 Nechápu dotaz,já ti nic nenabízel a ani tu tyto služby volně nenabízím,to jen pokud si u mě někdo nechá upravit válec,tak mu umím obstarat kvalitní výbrus i repasi ojnice. Jinak samozřejmně mohu to zařídit - výbrus 250,- + cena pístu a kroužků (kupuju z FK) Klika 400,- + cena ojnice (FK CKR 535,- či tu levnější) .... vš je o domluvě.....standa
Datum: 14. prosince 2013 18:01
 Bedy to jsi takový touba nebo se jen děláš? několikrát tu standa spal že on výbrus ani kliky nedělá  .. pouze to může nechat udělat u někoho kdo to normálně dělá...
Datum: 14. prosince 2013 14:51
 Nazdar,
mám dotaz ohledně ,,Vytahovač ramene vidlice" . Nějak nemužu přijít na to jak to usnadní práci. Pokud máte někdo dokumentaci (foto,video,návod) z demontáže vidlic za pomoci tohoto nářadí tak se pls podělte. Díky Agyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 19:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16545
 měl si nekdy rozebrane přední šavle ?? je to na protáhnutí tzv nosne trubky do obou brejlí ..protože se jinak se hejbe nahoru a dolu a nejni to možný dostat do horních brílí a nasadit zadky na 32 klíč....popř na hranate zetce je tam jemná M14 zavit.... to tečko prostrčíš honíma brejlema a zatočíš do trubky a vytáhneš nahohu..jde to i kleštěma ale mužeš si najebat zavity na nedostaneš tam zatky
Datum: 12. prosince 2013 19:40
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Chtěl bych se zeptat na co se sraží na soustruhu celo zaobleneho pistu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 11:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 U origo motoru k ničemu, dělá se to hlavně u válců, kde jsou kanály vedeny víc "kolmo". Minimálně o tom tak pojednává G. Bell.
Datum: 12. prosince 2013 11:16
 to sem neslyšel ale rozhodně se tim zmenší, pokud použiješ origo hlavu, komprese, takže jestli to někdo dělá tak s jinou hlavou, možná se líp rozloží síla směsi po ploše pístu, možná směs mín víří nebo se jinak líp chová, ale přijde mi to divný protože odlitek pístu je zevnitř taky zaoblený takže když ho zvrchu sjedeš do roviny tak ho na prostředku rapidně ztenčíš, rozhodně pokud to existuje tak mě se to nedotklo
Datum: 11. prosince 2013 20:23
 Zdravím.. Chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s odlehčením kývačkovské kliky (250) Případně na jaký průměr se může maximálně stočit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:14
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 Zdar draci stala se mi na pio taková šílená věc kterou neumím vysvětli no prostě jak je ten plíšek na štelování hladiny a je tam ten takovej zobáček jak se sním šteluje shyb tak se nějakým způsobem urval a píst to nasál nevím jak ale se shora směrem od sání (když oddělám karbec i s kolínkem) je asi 1cm. dlouhá rýha v pístu a směrem od výfuku je zespoda pístu od toho obouchané a stejný obrys je i v hlavě a při sejmutí hlavy ten kousek plíšu byl nějak bouchlí do pístu tak že jsem to musel páčit jehlou a pak vystřelil. V pístu to nechalo trochu dírku. Zjistil jsem to tak že my vyskakovala trojka a motor jsem rozdělával složi jsem ho zpátky zkusil projet a jel normálně tak jako před tím ale ve válci rýha nikde nebila akorád přesně jak byla rýha v pístu a měla docela ostré hrany tak bylo ve válci okem patrná obtištěná 1cm. dlouhá černá.... nedá se tomu říct rýha ale to stejný jako na pístu bylo ve válci v černé barvě ale škráblé to nebilo a pio jede jak před tím - výborně. jen mi vrtá hlavou jak se to mohlo dostat přes trysky a jehlu atd jinak vzducháč tam mám a filtr je nový- Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 15:56
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 ne ne kroužek je dobrý kliku na jehlách nemám bud ta jehla nebo ten plíšek bylo to takový mosaz a nebo bronz něco mezi jak se dělí ten plíšek a nebilo to ani mic hluboký necelí mm. ani to ne ale mělo to ostré hrany radši jsem to trohu zašmirgloval ale ded jede a nebil to celej plíček ale kousek z něj jo ?!
Datum: 11. prosince 2013 15:56
 Taky to může být ulomený kousek plíšku, co drží jehlu v šoupátku.
Datum: 11. prosince 2013 8:13
 Nemá kudy.. Jehla, nebo kroužek..
Datum: 11. prosince 2013 7:44
Jméno: Standa
IP: uživatel6645
 S naprostou jistotou ti mužu říct,že plíšek se z plovákové komory do válce nedostal,v žádném případě.
Datum: 10. prosince 2013 22:09
 bud jsi manták a neco ti tam spadlo a nebo se urval kus kroužku a nebo taky vylítla jehla z kliky
Datum: 10. prosince 2013 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , muselo tam spadnout něco jinýho..
Datum: 10. prosince 2013 21:34
 beztak ti tam spadl ten starej plíšek, dnepre....
Datum: 10. prosince 2013 20:55
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 sundávat karbec se mi moc nechce ale hlavu můžu někdy se do toho vrhnu tak do 3 dnů a ukážu ti to jinak nafotím i ten plíšek ale ten ulomenej kus už nemám
Datum: 10. prosince 2013 20:10
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Dokud neuvidím,tak je to pro mě blbost...
Datum: 10. prosince 2013 20:06
Jméno: škoda 100
IP: uživatel4145
 Ahoj draci, vím že to sem moc nepatří, ale nevím kde se mám zeptat a na netu jsem nic nenašel. Chci se zaptat jakou cenu má pístní sada na škodu 100 je včřetně kroužků a čepů a spojka.Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 19:48
Jméno: garant
IP: uživatel10520
Datum: 10. prosince 2013 19:48
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 cau co si myslite o podkovach na kliku ??neprodava nekdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 12:04
Jméno: Standa
IP: uživatel16533
 Podkova - výplň mezi setrváky - má význam. Má význam u motoru,kterej by úpravou sacího kanálu či pístu významě stratil spodní kompresi....u seriovky či lehce upravené seriovky to nemá význam...a ten kdo jede závodně a musí mít 100mm kliku,tak vesměs všude už maj stejně povolenou novou nově vyrobenou kliku s plnejma setrvákama která dává vyšší spodní kompresi sama o sobě (je macatější) a tam se už zase podkova nedává,nemá význam a špatně by se upínala.... resume - neřeš to,kup si novou trysku 68 a novej čistej vzduchovej filtr a pojede ti to jak bohovi
Datum: 10. prosince 2013 12:04
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 jde o to ze kdyz si nechas upravit kliku tak oni ji vetsinou zmensi a ten volnej prostor se zaplnuje podkovou .....
Datum: 10. prosince 2013 8:59
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 mel jsem ji na upravenym motoru a nic navic to nedalo i stejsky říkal na brzde o nic vic tam neslo
Datum: 09. prosince 2013 18:52
 někdo kdo dělá výbrusy ? nějaký profík který udělá kvalitně výbrus za dobrou cenu ? v okolí svitavska . moje adresa 569 05. Cena Babeta , 23, 555 výbrusy ? dělá stejsky normální výbrusy ? BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 17:44
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Ještě v Letovicích BEDY
Datum: 09. prosince 2013 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel16528
 Ty vole to sou rakety,za tyhle ceny to zprostředkovávam...to aby ten píst byl ze zlata
Datum: 09. prosince 2013 12:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj BEDY! Šak zadej: "padalík šardice" a ono ti to tam vyběhne fšecko! Aj s mapú. Toš tak.
Datum: 07. prosince 2013 21:51
 adresa pana padalíka ? děkuji
Datum: 07. prosince 2013 17:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16522
 udělej fortelnou dřevěnou bednu a pošli to panu padalíkovi....toteš i klikovky....výbrus 600 klika 1000
Datum: 07. prosince 2013 16:34
 Oprava origo Klikovky vs Koupení nové klikovky ? CENA ? Někdo kdo by mi opravil klikovku a je profík ? v okolí svitav . Adresa 56905
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2013 23:00
 go staré kliky ten v případě jestli jsou čepy v pořádku .. pokud je to teda na pionýra nebo neco jiné kde se čepy měnit nedají
Datum: 08. prosince 2013 23:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Go klikovky s pouzitim CKR ojnice.
Datum: 08. prosince 2013 18:52
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Lepší koupit CRK novou... jinak co vím, tak GO dělaj v Letovicích
Datum: 08. prosince 2013 1:05
 Ahoj chlapi mám problém a potřebuju nutně pomoct mám válec z pístem jawa 50/20 a neňí na něm vyražené A,B aňi C takže nemá výbrus a v pístu je napsáno 38 a já bych potřeboval poslat odkaz na pístní kroužky tady z fichtlkrámku do původňího válce bez výbrusu ďík za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2013 23:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pionýří výbrusy jsou po 0,25. 0,2 má třeba jugoslávec...
Datum: 08. prosince 2013 23:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16522
 změř přesně pruměr válce výbrusy jsou po asi 0,2mm nultý je 38....pokud budeš kupovat v kamenem obchodě válec umij a vem ho sebou a vyber kruhy přímo du něj....
Datum: 07. prosince 2013 16:32
 Děkuji moc jsi mi pomohl
Datum: 07. prosince 2013 13:24
 Jestliže je to skutečně nultý výbrus, pak tam patří tyto kroužky. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pistni_krouzek_38_00x2mm.html . A,B ani C neoznačují provedený výbrus, je to pouze tolerance. A taky je vhodné zvážit výměnu samotných kroužků. Pokud už má válec něco za sebou, tak výměna kroužků spíš uškodí. V takovém případě by bylo vhodnější udělat komplet výbrus...
Datum: 06. prosince 2013 18:24
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 Zdravím mam dotaz rozdělal jsem motor čz 175 jednolauf a z jedné strany kliky je to trocha zhoblovany tím že se to dřelo o karter čím to muže byt muže to byt ložiski pač jsou totálne hotovy děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 18:28
 ta otázka my nedává moc smysl
Datum: 06. prosince 2013 18:28
 Ano.
Datum: 06. prosince 2013 15:13
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 Zdraví potřeboval bych pomoct mám válec ze 175 dvou výfuk a chtěl bych ho nasadit na 175 jedno výfuk jde mi o to jestli to můžu udělat jestli to nebude něčemu vadit děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:13
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 diky moc
Datum: 06. prosince 2013 15:13
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dle mě je to k ničemu a výkon se určtitě nezvýší,samozřejmě to asi nějak pojede
Datum: 05. prosince 2013 17:29
Jméno: pepa
IP: uživatel16511
 ano jde to motorka s tím normalně jede i se navíší víkon byt trošku nesedí kanaly.....ale pokud chceš jezdit a nic moc neřešit tak to lze provozovat
Datum: 05. prosince 2013 11:42
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 12:05
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Díky..
Datum: 04. prosince 2013 12:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16509
 obyčejnej píst do panelky má viší dno kvuli kompresi a tak je takto vybranej u přefuku aby se naplno otevřely přefuky.....jinsk u fíka a jakekoliv jiné motrky to nemá cenu dělat každá jiná mašina než panelka má dno pístu souběžně s válcem.... navíc píst z panelky do kejvačky nedostaneš je jinej
Datum: 04. prosince 2013 8:00
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 18:04
 Jo honování vypadá vážně jinak  takže asi jak říká jawa46  , jo a co si myslíte o těch úpravách co jsou ve videou z odkazu od ibora?
Datum: 09. prosince 2013 18:04
 Jasně.. asi honuje válec šmirglem. Boha dejte si pořádnou mrdu čelem o zeď.. normálně tím odstraní otřepy po výbrusu na hranách kanálů. Ikdyž tohle není nejšťastnější způsob!
Datum: 04. prosince 2013 21:35
 asi jste nikdy neviděli jak se honuje válec
Datum: 04. prosince 2013 16:11
 Nazdar. Mělo by to být něco jako honování. Udělá ti to jemné drážky ve válci aby se tam držel olej  Ale ještě jsem to neviděl dělat tímto způsobem
Datum: 03. prosince 2013 23:02
 Molitan to 100% není, vypadá to na nějakej brusnej papír, kterým zdrsní povrch válce, říká se tomu honování válce
Datum: 03. prosince 2013 22:41
Jméno: Elegy
IP: uživatel16495
 No myslim že tam má jen nějakej molitan a jen to čistí
Datum: 03. prosince 2013 20:05
Datum: 03. prosince 2013 15:52
 Zdar, chci se zeptat jestli na tom polským válcu na fichtla pude ještě udělat výbrus, mám ten 40 prumer tu sadu s těma 3 pístníma kroužkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 8:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16509
 normalně ti ho každa brusírna udělá.....at je křivej či ne...je to pro ně kšeft...a neboj si že si neporadí
Datum: 04. prosince 2013 8:13
 ok díky
Datum: 02. prosince 2013 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel16501
 Jde až 41mm,ale nesmí bejt křivě odlitej
Datum: 02. prosince 2013 20:42
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdar Draci, prosím poraďte mi, jak mám u 250 demontovat ložisko klikovky na straně jak je labyrint. Nevím, jak ho dostat ven, protože chci vyměnit gufero. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 22:20
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Kolecko puvodně jsem si chtěl dělat ten stahovák a když jsem nad tím tak přemýšlel, tak sem si řek, že to ložisko stejnak vyhodim, protože je v háji tak tam prostě něco navařim.
Datum: 02. prosince 2013 22:20
 Jinak pokud se ti nechce dělat s jednim stahovákem, tak já jsem to udělal tak, že jsem do vnitřního kroužku ložiska vevařil matku, a na tu jsem pak klepnul kulatinou...
Datum: 02. prosince 2013 17:34
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 kolečko nezničil jsem to právě když to nešlo tak jsem se ptal tady. Na ten stahovák už jsem koukal a nejspíš si ho bud udělám nebo koupim... než to nějak zničit bude se mi to hodit i na jindy
Datum: 02. prosince 2013 17:32
 Jedná se o trojložiskovou kývačku? Tak tam je hrubá síla opravdu na místě...hlavně protože mezi ložiskem a labirintem je seegrovka...Takže pokud jsi to ještě nezničil pomocí té hrubé síly, tak si vyrob nějaký přípravek a ložisko vytluč ve směru od seegrovky...
Datum: 02. prosince 2013 16:10
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Díky zkusim to
Datum: 02. prosince 2013 15:39
 co nejde silou musí jít ještě větší silou, ale opatrně, horkovzduškou to moc nenahřeješ, lepší je elektrickej vařič nebo i plynem by to šlo...při nějakých 180°C musí vypadnout samo
Datum: 02. prosince 2013 15:38
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 To jsem zkoušel už taky, ale ani se nehlo.... na internetu jsem jednou našel stahovák, ale bohužel nemůžu ho teď nikde najít
Datum: 02. prosince 2013 15:30
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 z venkovní strany vyrazit přes nejaků kulatinu ale opatrně. Nejlíp nahřát horkovzdušnů pistolí prostor okolo ložiska a potom vyrazit přes kulatinu.
Datum: 02. prosince 2013 15:27
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 To jsem udělal ale ložisko mi tam zůstalo a nevim jak ho teď dostat ven.
Datum: 02. prosince 2013 15:17
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Jedině rozpůlit motor
Datum: 02. prosince 2013 15:16
|



|