Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj Draci,
nejdříve osvětlím situaci. Při půlení motoru pionýra 20ky se zlomila ojnice. Stalo se tak kvůli ponechání pístu ve válci z jedné poloviny. Důvod byl ten, že jsem měl zatuhlý píst ve válci a nechtěl jsem ho násilím vyndavat. Má otázka je, jaký je nejlehčí a nejlevnější způsob opravy? Mám 2 varianty, koupit klikovku s ojnicí a přendat píst původní nebo by bylo možné vyndat z jiného motoru celou klikovku i s pístem a přendat do mého fichtla? Zavařil jsem si a štve mě to, děkuji za jakoukoliv radu. Přeji krásný den. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 22:01
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/523-3-Motorove-dily/5/262-Sada-Jawa-50-valec-pist-klikovka
taky řešení
Datum: 25. prosince 2013 22:01
 nojo.. pár let předtím než ses narodil bys ji dostal i zadarmo jen aby nezavazela ve stodole.. dneska za to vyplázneš 200 tis
Datum: 18. prosince 2013 22:30
 to je pravda sam bych chtěl jawu 500 ohc snad ji seženu se sajdou
Datum: 18. prosince 2013 21:30
 milane neřid je vypatlanýma kamošema kteří jen honí triko na japoncích... příjde doba kdy ti budou veterány závidět.... sám už si dělám sbírku veteránu.. ono dneska se to ještě dá sehnat... ale za nějaké to desetiletí to bude problém.. a kdo bude mít doma tak bude vysmátej.... ono ty rejže co je maj kamarádi radši ani zdaleka nenajedou a nevydrží tolik co staré jawky a čz .. mysli na to ... až bude kamoš tlačit novou mašinu.. tak na veteránu šlápneš a jedeš
Datum: 18. prosince 2013 21:21
 ano, pomocí smirku jsem rozjel zadřenej křovinořez z nicasilem, ale že by to kloudně fungovalo u motorky kde potřebuješ výkon... smirkem nezaručíš ovalitu,vystředěnost prostě nic a když už dělat výbrus čímkoliv tak do toho i dát píst dle rozměrů válce...
Datum: 18. prosince 2013 21:18
 to je pravda ale dneska je to úplně to sami fichtli se dneska taky házej do šrotu ale kdo z mladých generaci za dvacet let bude toužit po fichtlu vono vůbec tak obecně to za par let budou mít jenom ty starší kteří na tom tehdy začinali mě je 17 mam cz 125 rok výroby 1969 a a kamarádi v mé věkové hranici ji pohrdají že je příliš stará dneska se najdou jedinci kteří ještě začínají na fichtlu nebo na nake 50 kdo vi co bude
Datum: 18. prosince 2013 21:01
 je ot jen fichtl? .... před 20ti lety se péráky házely do šrotu protože to byl "jen" pérák... denska by ti za něj urvaly ruce.. uvažuj dopředu trubko
Datum: 18. prosince 2013 20:42
 halete ja se už nebudu radši vyjadřovávat u mého fichtla to fungovalo to co sem tady popsal a pane bože je to jenom fichtl a jenom 2t děláte z komára velblouda
Datum: 18. prosince 2013 20:20
 A ještě jeden dotaz, neni možný, že jsem podělal ještě něco? Protože když jsem pak točil s tou klikovkou tak kladívko startéru odskakovalo dost daleko, tak 0,4 cm, ale když jsem sundal stator a točil klikovkou tak se zdála v pohodě, nešlo by jen přelisovat a dát novou ojnici? Děkuji
Datum: 18. prosince 2013 19:59
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
Datum: 18. prosince 2013 19:46
 nepleteš si to s honěním?
Datum: 18. prosince 2013 19:42
 no on to není vybrus je to spíš něco na způsob toho honovaní krouživým pohybem kroužím ve vlošce válce táta jednoho kamaráda mu to takhle dělal i na mz 150 tak jsem to na fichtlu skusil taky na čize sem to tedy netestoval a ani testovat nebudu ale fungovalo jim to zlepšilo jim to o trošku kompresi když ji měřili a ještě dali noví kroužky
Datum: 18. prosince 2013 19:33
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Díky za radu, asi to udělám prostě tak, že všechno koupím nové a je to  Chci to udělat pořádně, abych po tom co se to složí to zase nemusel lámat znovu  Díky chlapi
Datum: 18. prosince 2013 19:29
 tak popiš proces zhotovení výbrusu ty smirku...
Datum: 18. prosince 2013 18:54
  tu klikovku jsem dělal jednou a byla to stará klika kterou jsem rozebral a složil a povedlo se mi je to sice prasárna ja vím ale klika mi nehaže aniž bych ji vyvažoval a to stým smirkem zas není taková blbost ano ptal jsem se tam na základy ja vím
Datum: 18. prosince 2013 18:51
 kobe ty jsi olan a ty milane jsi olan na druhou....
Datum: 18. prosince 2013 18:47
 Nemam důvod se Ti vysmívat. Jenom mě pobavilo, že na motorkářích ses ptal na relativně základní věci, a teď už repasuješ klikovky...
Datum: 18. prosince 2013 18:30
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 no zdála se mi ta přezdívka naka povědoma z motorkařu.cz ano mam čz 175 ale klidně se mi vysmějte za to co tady píšu ale ja si to nevymyslel
Datum: 18. prosince 2013 18:20
 Tak mě napadlo...že ty jsi z Kladna a máš čízu 175, že...
Datum: 18. prosince 2013 17:46
 halete ano vím co je to honovaní udělal se vybrus a pak se válec vyhonuje a nehledě nato můj fichtl jezdil i na naftu byl jsem svědkem toho že chlápek vypral štětce v ředidle a pak to ředidlo nalil do nádrže a fichtl jel ja si dělal kliku doma ve svěráku a funguje a ano vím že se honuje brusnýma kamenama ve fréze už sem to viděl a navíc sem radil jenom to co funguje aspoň tedy mě
Datum: 18. prosince 2013 17:28
 Milane, není to tak, že bychom to moc hrotili. To pouze ty to moc prasíš...Jako strojař bych z toho blil velebnosti. Kliky se srovnávaji na stojánku pomocí hodinek na pár stovek, a tobě na to stačí svěrák a šuplera...no moc rád bych to viděl!  K honování se raději nebudu moc vyjadřovat. Udělat kvalitní výbrus je trochu složitější než jenom šáhnout šmirglem do válce a říct "Je to jenom fichtl, ten vydrží hodně...".
Datum: 18. prosince 2013 16:34
 milane víš vůbec co to je to honování?  a k čemu slouží?
Datum: 18. prosince 2013 16:16
Jméno: Jarin
IP: uživatel16566
 Nevím jaké máš na to finance, ale já bych nechal udělat GO kliky a rovnou výbrus ( max 1500kč ). A pokud by jsi měl k tomu ještě nějakou kačku navíc, koupil bych rovnou ložiska, gufery, spojkový lamely a udělal to rovnou pořádně a máš na pár let klid. Nebo splašit celý motor nasadit a jezdit. Kupovat samotnou používanou kliku bych nedoporučoval stejně na 99.9% bude KO.rnPS: Milan! Svěrák a šupleru už mám a jak dál...?
Datum: 18. prosince 2013 16:09
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 no moment ja neříkal že to píšou v příručce tohle je z zkušenosti ostatních a opravit kliku není tak těžké ja si to udělal sám a motor běží jako hodinky a nehází a vyhonovat válec normálka smirek a točivým pohybem kroužíte nevím co je na tom divného a funguje to nesmíte to tolik hrotit je to jenom fichtl a ten výdrži hodně
Datum: 18. prosince 2013 16:04
 Kobe: Kup píst, kroužky a kliku a vyměň všechno.
Milan: Palec nahoru, tohle jsem ještě vživotě nečetl
Datum: 18. prosince 2013 15:02
 Milane dobrá rada, du si to taky udělat když je to za těch pár kaček
Datum: 17. prosince 2013 22:00
 Příručku jsem studoval docela dlouho...bohužel zmínku o tom, že výbrus se dělá šmirglem a že klika se centruje ve svěráku šuplerou jsem tam nenašel, na jaké je to straně?
Datum: 17. prosince 2013 21:37
 milane ty jsi teda borec  ... a jak sis ji centroval?
Datum: 17. prosince 2013 21:19
 klika se da zrepasovat doma v dílně stačí svěrák a šuplera je to prasarna ale za par kaček mam stým skušenosti na fiku jsem si ji taky repasoval sám a zvládl jsem to pokut možno při dalším kroku prostuduj příručku fichtl ma jednoduchý motor a investice do nej jsou minimální pokut nebudeš dělat vybrus tak aspoň vem jemní smirek opravdu jemňoučký a vyhonuj si válec děla se to tak že budeš jemně kroužit ve válci je to hračka a až to složíš tak nezapomeň víc mazat
Datum: 17. prosince 2013 21:06
 ty jsi zlomil ojku jo? kdyby jsi nechal zarostlej píst ve válci a válec na šteftech tak dřív vyrveš ty štefty z bloku nebo tu ojku max ohneš... kolik kg mělo to kladivo kterým jsi tu kliku valil ven? jinak osobně bych volil variantu kliku z jinýho motoru a píst podle výbrusu dodat, zatuhlej píst kterej jsi vybouchal ven nemá cenu pokoušet... nejlepší by bylo dát kliku na repas a válec na výbrus ale to už leze více do peněz
Datum: 17. prosince 2013 20:21
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Problém to byl, protože jsem nechtěl zničit píst a myslel jsem, že ta klikovka prostě půjde i s tím pístem a válcem. Je to moje první motorka, takže hnedka jsem to podělal, ale to už nevrátím a chci to vyřešit. Takže by to mělo jít v pohodě vyměnit celou klikovku i s pístem z jiného motoru a dát to do mého, nebude vadit že bude jiný píst než na jaký si válec "zvykl" ?
Datum: 17. prosince 2013 20:20
 to byl problém ten píst z válce prostě vymlátit ještě před půlením?
Datum: 17. prosince 2013 19:53
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 u tak asi není co řešitzatuhle píst jo no pěkný podle toho jaký investice do toho chceš vložit ja bych tam dal z jiného motoru bude to levnější a nebo koupit ojnici a vyměnit ji ale pokut máš náhradní z jiného motor
Datum: 17. prosince 2013 19:51
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 17:53
Jméno: f
IP: uživatel15423
 No kliku která je nevyvážená, není vhodné ani centrovat, dost by házela. Takže kliku předej odborníkovy a řekni mu, že chceš kliku vyvážet a následně vycentrovat..
Datum: 20. prosince 2013 17:53
 díky chtěl jsem vědět vyvážení.. Ale když je to načnuté kolik sotjí vycentrování?
Datum: 17. prosince 2013 19:56
 Možná bych do toho vnesl pořádek tím, že je třeba odlišovat pojmy "vyvážení" a "vycentrování".
Datum: 16. prosince 2013 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel16554
 Seriová klika se nevyvažuje,tak nějak je vyvážená už z výroby. Vyvážení odlehčené kliky v neslisovaném stavu do 500,- ... když jsem nechával vyvážit kliku,kterou už někdo utočil na 85mm a složil tak sem za to dával známýmu 7 nebo 8 stovek,protože ji musel zas znova rozlisovat,vyvážit(odvrtat) ,slisovat, a znova vycentrovat....zbytečná práce na hovno... To moje odpověd.
Datum: 16. prosince 2013 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vyvážení? to bude max za 100,přelisování + vyvážení stojí 500
Datum: 16. prosince 2013 20:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16560
 cca 500
Datum: 16. prosince 2013 18:39
 zdarec jakou mate zkušenost s vymenou te mosazne vlozky na ojnici v ktere klouže pistni čep za jehlovy ložisko? je to lepší?horší? dá se to sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 22:25
 tragos: ale dá se sehnat.. ale je to tak jak jsem to popisoval níže.. z jiné motorky a pouze na čep 10mm ... jenco to tak dělal
Datum: 16. prosince 2013 22:25
 Né zvětšit na soustruhu, ale po nalisování projet výstružníkem...Jsou určité strojařské postupy a je třeba je dodržovat...
Datum: 16. prosince 2013 18:53
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Je to bronz a sehnat se na to lozisko nedá, za 50kč můžeš zakoupit novou vložku ale je třeba jí zvětšit na soustruhu
Datum: 16. prosince 2013 16:12
 zajedno to neni mosaz ale bronz... a za další se u origo ojnice nahradit nedá... teda dá ale musí se sehnat ložisko z nejaké jiné motorky ale to je pro 10mm pístní čep... což je pro origo písty nepoužitelné....
Datum: 15. prosince 2013 20:10
 Zdravím. Nevíte někdo jaka velikost pistniho čepu na čz 125/476-1 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 17:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15932
 problem je v tom že se používali 2 velikosti a 2 uložení futro i jehli je třeba demontovat a podívat se popř změřit
Datum: 15. prosince 2013 17:50
Jméno: petr
IP: uživatel289
 http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU jak by se tahle uprava projevila na motoru jawa 20 ? má to cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2013 20:19
 Slícování kanálů je základ...tim se dostaneš aspoň na tovární výkon...není to ani tak úprava, jako spíš oprava. Holt z výroby je to zfušovaný, tak je potřeba to doladit...
Datum: 13. prosince 2013 20:19
 Stando tak za kolik děláš ty výbrusy a klikovky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 18:01
 Nechápu dotaz,já ti nic nenabízel a ani tu tyto služby volně nenabízím,to jen pokud si u mě někdo nechá upravit válec,tak mu umím obstarat kvalitní výbrus i repasi ojnice. Jinak samozřejmně mohu to zařídit - výbrus 250,- + cena pístu a kroužků (kupuju z FK) Klika 400,- + cena ojnice (FK CKR 535,- či tu levnější) .... vš je o domluvě.....standa
Datum: 14. prosince 2013 18:01
 Bedy to jsi takový touba nebo se jen děláš? několikrát tu standa spal že on výbrus ani kliky nedělá  .. pouze to může nechat udělat u někoho kdo to normálně dělá...
Datum: 14. prosince 2013 14:51
 Nazdar,
mám dotaz ohledně ,,Vytahovač ramene vidlice" . Nějak nemužu přijít na to jak to usnadní práci. Pokud máte někdo dokumentaci (foto,video,návod) z demontáže vidlic za pomoci tohoto nářadí tak se pls podělte. Díky Agyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 19:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16545
 měl si nekdy rozebrane přední šavle ?? je to na protáhnutí tzv nosne trubky do obou brejlí ..protože se jinak se hejbe nahoru a dolu a nejni to možný dostat do horních brílí a nasadit zadky na 32 klíč....popř na hranate zetce je tam jemná M14 zavit.... to tečko prostrčíš honíma brejlema a zatočíš do trubky a vytáhneš nahohu..jde to i kleštěma ale mužeš si najebat zavity na nedostaneš tam zatky
Datum: 12. prosince 2013 19:40
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Chtěl bych se zeptat na co se sraží na soustruhu celo zaobleneho pistu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 11:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 U origo motoru k ničemu, dělá se to hlavně u válců, kde jsou kanály vedeny víc "kolmo". Minimálně o tom tak pojednává G. Bell.
Datum: 12. prosince 2013 11:16
 to sem neslyšel ale rozhodně se tim zmenší, pokud použiješ origo hlavu, komprese, takže jestli to někdo dělá tak s jinou hlavou, možná se líp rozloží síla směsi po ploše pístu, možná směs mín víří nebo se jinak líp chová, ale přijde mi to divný protože odlitek pístu je zevnitř taky zaoblený takže když ho zvrchu sjedeš do roviny tak ho na prostředku rapidně ztenčíš, rozhodně pokud to existuje tak mě se to nedotklo
Datum: 11. prosince 2013 20:23
 Zdravím.. Chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s odlehčením kývačkovské kliky (250) Případně na jaký průměr se může maximálně stočit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:14
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 Zdar draci stala se mi na pio taková šílená věc kterou neumím vysvětli no prostě jak je ten plíšek na štelování hladiny a je tam ten takovej zobáček jak se sním šteluje shyb tak se nějakým způsobem urval a píst to nasál nevím jak ale se shora směrem od sání (když oddělám karbec i s kolínkem) je asi 1cm. dlouhá rýha v pístu a směrem od výfuku je zespoda pístu od toho obouchané a stejný obrys je i v hlavě a při sejmutí hlavy ten kousek plíšu byl nějak bouchlí do pístu tak že jsem to musel páčit jehlou a pak vystřelil. V pístu to nechalo trochu dírku. Zjistil jsem to tak že my vyskakovala trojka a motor jsem rozdělával složi jsem ho zpátky zkusil projet a jel normálně tak jako před tím ale ve válci rýha nikde nebila akorád přesně jak byla rýha v pístu a měla docela ostré hrany tak bylo ve válci okem patrná obtištěná 1cm. dlouhá černá.... nedá se tomu říct rýha ale to stejný jako na pístu bylo ve válci v černé barvě ale škráblé to nebilo a pio jede jak před tím - výborně. jen mi vrtá hlavou jak se to mohlo dostat přes trysky a jehlu atd jinak vzducháč tam mám a filtr je nový- Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 15:56
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 ne ne kroužek je dobrý kliku na jehlách nemám bud ta jehla nebo ten plíšek bylo to takový mosaz a nebo bronz něco mezi jak se dělí ten plíšek a nebilo to ani mic hluboký necelí mm. ani to ne ale mělo to ostré hrany radši jsem to trohu zašmirgloval ale ded jede a nebil to celej plíček ale kousek z něj jo ?!
Datum: 11. prosince 2013 15:56
 Taky to může být ulomený kousek plíšku, co drží jehlu v šoupátku.
Datum: 11. prosince 2013 8:13
 Nemá kudy.. Jehla, nebo kroužek..
Datum: 11. prosince 2013 7:44
Jméno: Standa
IP: uživatel6645
 S naprostou jistotou ti mužu říct,že plíšek se z plovákové komory do válce nedostal,v žádném případě.
Datum: 10. prosince 2013 22:09
 bud jsi manták a neco ti tam spadlo a nebo se urval kus kroužku a nebo taky vylítla jehla z kliky
Datum: 10. prosince 2013 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , muselo tam spadnout něco jinýho..
Datum: 10. prosince 2013 21:34
 beztak ti tam spadl ten starej plíšek, dnepre....
Datum: 10. prosince 2013 20:55
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 sundávat karbec se mi moc nechce ale hlavu můžu někdy se do toho vrhnu tak do 3 dnů a ukážu ti to jinak nafotím i ten plíšek ale ten ulomenej kus už nemám
Datum: 10. prosince 2013 20:10
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Dokud neuvidím,tak je to pro mě blbost...
Datum: 10. prosince 2013 20:06
Jméno: škoda 100
IP: uživatel4145
 Ahoj draci, vím že to sem moc nepatří, ale nevím kde se mám zeptat a na netu jsem nic nenašel. Chci se zaptat jakou cenu má pístní sada na škodu 100 je včřetně kroužků a čepů a spojka.Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 19:48
Jméno: garant
IP: uživatel10520
Datum: 10. prosince 2013 19:48
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 cau co si myslite o podkovach na kliku ??neprodava nekdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 12:04
Jméno: Standa
IP: uživatel16533
 Podkova - výplň mezi setrváky - má význam. Má význam u motoru,kterej by úpravou sacího kanálu či pístu významě stratil spodní kompresi....u seriovky či lehce upravené seriovky to nemá význam...a ten kdo jede závodně a musí mít 100mm kliku,tak vesměs všude už maj stejně povolenou novou nově vyrobenou kliku s plnejma setrvákama která dává vyšší spodní kompresi sama o sobě (je macatější) a tam se už zase podkova nedává,nemá význam a špatně by se upínala.... resume - neřeš to,kup si novou trysku 68 a novej čistej vzduchovej filtr a pojede ti to jak bohovi
Datum: 10. prosince 2013 12:04
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 jde o to ze kdyz si nechas upravit kliku tak oni ji vetsinou zmensi a ten volnej prostor se zaplnuje podkovou .....
Datum: 10. prosince 2013 8:59
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 mel jsem ji na upravenym motoru a nic navic to nedalo i stejsky říkal na brzde o nic vic tam neslo
Datum: 09. prosince 2013 18:52
 někdo kdo dělá výbrusy ? nějaký profík který udělá kvalitně výbrus za dobrou cenu ? v okolí svitavska . moje adresa 569 05. Cena Babeta , 23, 555 výbrusy ? dělá stejsky normální výbrusy ? BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 17:44
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Ještě v Letovicích BEDY
Datum: 09. prosince 2013 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel16528
 Ty vole to sou rakety,za tyhle ceny to zprostředkovávam...to aby ten píst byl ze zlata
Datum: 09. prosince 2013 12:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj BEDY! Šak zadej: "padalík šardice" a ono ti to tam vyběhne fšecko! Aj s mapú. Toš tak.
Datum: 07. prosince 2013 21:51
 adresa pana padalíka ? děkuji
Datum: 07. prosince 2013 17:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16522
 udělej fortelnou dřevěnou bednu a pošli to panu padalíkovi....toteš i klikovky....výbrus 600 klika 1000
Datum: 07. prosince 2013 16:34
 Oprava origo Klikovky vs Koupení nové klikovky ? CENA ? Někdo kdo by mi opravil klikovku a je profík ? v okolí svitav . Adresa 56905
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2013 23:00
 go staré kliky ten v případě jestli jsou čepy v pořádku .. pokud je to teda na pionýra nebo neco jiné kde se čepy měnit nedají
Datum: 08. prosince 2013 23:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Go klikovky s pouzitim CKR ojnice.
Datum: 08. prosince 2013 18:52
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Lepší koupit CRK novou... jinak co vím, tak GO dělaj v Letovicích
Datum: 08. prosince 2013 1:05
 Ahoj chlapi mám problém a potřebuju nutně pomoct mám válec z pístem jawa 50/20 a neňí na něm vyražené A,B aňi C takže nemá výbrus a v pístu je napsáno 38 a já bych potřeboval poslat odkaz na pístní kroužky tady z fichtlkrámku do původňího válce bez výbrusu ďík za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2013 23:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pionýří výbrusy jsou po 0,25. 0,2 má třeba jugoslávec...
Datum: 08. prosince 2013 23:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16522
 změř přesně pruměr válce výbrusy jsou po asi 0,2mm nultý je 38....pokud budeš kupovat v kamenem obchodě válec umij a vem ho sebou a vyber kruhy přímo du něj....
Datum: 07. prosince 2013 16:32
 Děkuji moc jsi mi pomohl
Datum: 07. prosince 2013 13:24
 Jestliže je to skutečně nultý výbrus, pak tam patří tyto kroužky. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pistni_krouzek_38_00x2mm.html . A,B ani C neoznačují provedený výbrus, je to pouze tolerance. A taky je vhodné zvážit výměnu samotných kroužků. Pokud už má válec něco za sebou, tak výměna kroužků spíš uškodí. V takovém případě by bylo vhodnější udělat komplet výbrus...
Datum: 06. prosince 2013 18:24
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 Zdravím mam dotaz rozdělal jsem motor čz 175 jednolauf a z jedné strany kliky je to trocha zhoblovany tím že se to dřelo o karter čím to muže byt muže to byt ložiski pač jsou totálne hotovy děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 18:28
 ta otázka my nedává moc smysl
Datum: 06. prosince 2013 18:28
 Ano.
Datum: 06. prosince 2013 15:13
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 Zdraví potřeboval bych pomoct mám válec ze 175 dvou výfuk a chtěl bych ho nasadit na 175 jedno výfuk jde mi o to jestli to můžu udělat jestli to nebude něčemu vadit děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:13
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 diky moc
Datum: 06. prosince 2013 15:13
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dle mě je to k ničemu a výkon se určtitě nezvýší,samozřejmě to asi nějak pojede
Datum: 05. prosince 2013 17:29
Jméno: pepa
IP: uživatel16511
 ano jde to motorka s tím normalně jede i se navíší víkon byt trošku nesedí kanaly.....ale pokud chceš jezdit a nic moc neřešit tak to lze provozovat
Datum: 05. prosince 2013 11:42
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 12:05
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Díky..
Datum: 04. prosince 2013 12:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16509
 obyčejnej píst do panelky má viší dno kvuli kompresi a tak je takto vybranej u přefuku aby se naplno otevřely přefuky.....jinsk u fíka a jakekoliv jiné motrky to nemá cenu dělat každá jiná mašina než panelka má dno pístu souběžně s válcem.... navíc píst z panelky do kejvačky nedostaneš je jinej
Datum: 04. prosince 2013 8:00
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 18:04
 Jo honování vypadá vážně jinak  takže asi jak říká jawa46  , jo a co si myslíte o těch úpravách co jsou ve videou z odkazu od ibora?
Datum: 09. prosince 2013 18:04
 Jasně.. asi honuje válec šmirglem. Boha dejte si pořádnou mrdu čelem o zeď.. normálně tím odstraní otřepy po výbrusu na hranách kanálů. Ikdyž tohle není nejšťastnější způsob!
Datum: 04. prosince 2013 21:35
 asi jste nikdy neviděli jak se honuje válec
Datum: 04. prosince 2013 16:11
 Nazdar. Mělo by to být něco jako honování. Udělá ti to jemné drážky ve válci aby se tam držel olej  Ale ještě jsem to neviděl dělat tímto způsobem
Datum: 03. prosince 2013 23:02
 Molitan to 100% není, vypadá to na nějakej brusnej papír, kterým zdrsní povrch válce, říká se tomu honování válce
Datum: 03. prosince 2013 22:41
Jméno: Elegy
IP: uživatel16495
 No myslim že tam má jen nějakej molitan a jen to čistí
Datum: 03. prosince 2013 20:05
Datum: 03. prosince 2013 15:52
 Zdar, chci se zeptat jestli na tom polským válcu na fichtla pude ještě udělat výbrus, mám ten 40 prumer tu sadu s těma 3 pístníma kroužkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 8:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16509
 normalně ti ho každa brusírna udělá.....at je křivej či ne...je to pro ně kšeft...a neboj si že si neporadí
Datum: 04. prosince 2013 8:13
 ok díky
Datum: 02. prosince 2013 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel16501
 Jde až 41mm,ale nesmí bejt křivě odlitej
Datum: 02. prosince 2013 20:42
|




|