|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 cus nevite proc byly na hlkave takovy dve dirky na vrchnim zebru
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:26
 náhoda jak prase už dlouho mám odběr tvejch videí na YT, jinak ty dirky jsou origo, na hoře i dole a pravděpodobně je tam dělyl aby šel vzduch chlazení i k válci , trošku
Datum: 01. prosince 2013 20:26
 jestli ktomu někdo neměl přidělaný náfuky..
Datum: 01. prosince 2013 20:25
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 http://www.youtube.com/watch?v=82FiSP5RxM8
2:39
Datum: 01. prosince 2013 19:51
 nevim jak to myslíš? nebylo by foto? pokud myslíš ty oválné dírky které jsou zepředu vidět a jsou i dole tak ty jsou tam kvůly chlazení . . . jinak nevim jak je to myšleno, fotky by byly lepší
Datum: 01. prosince 2013 19:11
Jméno: matyman
IP: uživatel12688
 Čuste, chci se zeptat, vadí hodně, když jsem horní stranu pístu vzadu(tam kde píst saje do kliky) upiloval o 1mm ? zničil jsem píst nebo to bude fungovat ?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 17:21
 ještě bych doplnil že možná by bylo lepší skrátit tu stranu u výfuku, aby ten píst byl vyváženej ikdyž to nemá žádnej vliv, prostě jen pro klid srdce
Datum: 02. prosince 2013 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel16501
 Přesně jak píše shrek,nezmění se nic,maximálně to pojede dole trochu hůř a možná to z kopce přetočí o trochu víc... Jen bacha,musí to bejt zakrácený rovně jinak potom píst zakopává...
Datum: 02. prosince 2013 9:01
 přečasoval ale průřez kanálu nezměnil takže si myslím že to pojede normálně
Datum: 01. prosince 2013 12:54
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Nic se tim neznici, jen jsi trochu "precasoval" sani.
Datum: 01. prosince 2013 11:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 zaleží jak mc si pečlivej ale často vídám pisty ktere jsou v tom místě vyštíplé a motor normalě chodí.....dokonce je to uprava pro zvýšení výkonu motoru odlechčí se pist a motr nemusí překonávat takové váhy....ale jestli děláš go tak bych to tam nedal....na dojetí to být muže....normálně to pojede
Datum: 01. prosince 2013 11:55
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_75_15_vybrus_cep_14_1.html na tenhle píst patří tuning kroužky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 19:06
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 ale i 3kroužkáč je tuning ne ?
Datum: 28. listopadu 2013 19:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 tunning je tam spíš pro to, že je to prostě už tunning no.. jinak má recht standa. ty 1,5mm tunnig kruhy sou na ty jednokruhový tunning písty co sou vlastně taky tunning  akorát trošku víc tunning než ten standartní dvoukruhovej tunning. takže vlastně není tunning jako tunnig. je fakt že je to s těma tunningama trošku nepřehledný, ale co je víc, čí míň tunnig se dá poznat i z fotek. tunningu zdar
Datum: 24. listopadu 2013 21:11
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 určitě ? je na nem napsany typ tuning
Datum: 24. listopadu 2013 20:18
Jméno: Standa
IP: uživatel16457
 Ne,obyč silný 2mm se spodnim zámkem
Datum: 24. listopadu 2013 11:42
Jméno: Steffo
IP: uživatel16376
 Zdar, chtěl bych se zeptat jak mám správně zajet válec? Slyšel jsem že bych měl i přenastavit jehlu v karburátoru ale nevím na jaký zářez  tak prosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 14:44
 Prosím tě neposlouchej toho exota... zajíždí se v mazacím poměru 1:25, při 3. zářezu od shora. Motor se nepřetáčí ani nepodtáčí, střídají se častěji rychlostní stupně, dělají se častěji zastávky pro vychladnutí motoru. Nejezdí se ve dvou. Po vyjetí cca 2 plných nádrží tomu začni víc nakládat...
Datum: 23. listopadu 2013 14:44
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 dává se na 3 ale není to nutne ja to nechal furt tak jak to bylo stačí jen když to nebudeš moc vytáčet a prních pár km nejezdit ve 2
Datum: 23. listopadu 2013 14:30
 Ahoj. Prosím o radu. Dnes při dotahování kolena výfuku stržen šteft. Bohužel už je převrtávaný na M8 a víc je asi nereálné. Má někdo nápad co s tím,nebo vyhodit a koupit nový válec? Zkouším šteft lepit "tekutým kovem",ale počítám,že to asi neudrží. Poradí někdo, zda se to dá zachránit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 18:31
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Dej si tam M10/1.5-M6
Datum: 23. listopadu 2013 18:31
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 no mě to udelal známí tak ze tam dal sroub M10 a z vrchu mě vysoustružil M6
Datum: 23. listopadu 2013 14:25
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nebo ještě existuje něco vrutová vložka se to zamořeznej vrut co má v sobě díru se závitem
Datum: 22. listopadu 2013 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel16452
 Normálně tam udělej závit M10 a neboj se,pak dáš buďto vložku na šroub m6 a nebo si uděláš šteft m10/m6 ... No problem,dělal jsem to na válci už více lidem. Neboj se toho,i m12 by to sneslo
Datum: 22. listopadu 2013 18:37
 Obávám se, že právě asi nee..nevím zda to zkoušet
Datum: 22. listopadu 2013 18:07
 Zdar. Bylo by tam místo pro závit M10? A následně pro závitovou vložku?
Datum: 22. listopadu 2013 17:50
Jméno: Fanda
IP: uživatel12231
 Ahoj dostal jsem válec tak 500km po výbrusu bohužel bez pístu prej mu prasknul při demontáži . Válci nic není  no chtěl bych zjistit co je to za výbrus jestli 1 . 2 .3 nebo dál a nevím jak . je Tam vyraženo B změřím to šuplerou ? a jak podle naměřeních hodnot vyberu píst ?  všem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 20:41
Jméno: Fanda
IP: uživatel12231
 tak děkuji všem  skusím to v té mototechně
Datum: 21. listopadu 2013 20:41
 Vem válec a zajdi do mototechny tam ti dají píst přesně na míru
Datum: 21. listopadu 2013 19:42
 Jo, šuplerou.
Datum: 21. listopadu 2013 18:59
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 12:38
Jméno: muistan23
IP: uživatel14518
 je několik zpusobu jak udelat dobrej vyfuk , napr. znam par lidi ktery to delaj a za slusny penize ti svari vyfuk presne na miru , a opravdu funguji . Staci jim poslat chrakteristiku valce . Myslim ze za tenhle valec das 700 se i spostovny plus prachy za upraveni , tak proc si neusetrit cas a resit to rovnou jako vyrobu spešl  vyfuku na miru . Do litru se vejdeš.
Datum: 21. listopadu 2013 12:38
 Nijak
Datum: 21. listopadu 2013 7:28
 Musíš dostat ven tu přepážku tzn. rozříznout jej.. když dáš dozadu jinej kužel a výletovku mohlo by to fungovat.. ALE mám ho.. nic moc. Jestli to máš na závodní stroj tak to nedoporučuji. Na originál taky ne
Datum: 20. listopadu 2013 20:22
 Ahoj, včera jsme si koupil čz 125/476 a je přestavěná z čz 175/477 a nemužu dostat horní šroub pod filtboxem motor posunout do zádu nelze zkoušel jsem i šrouby povolit a nic furt to samé. Nevíte někdo jak tetnto problém vyřešit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2013 23:14
 Taky jsem zkoušel a nic, zkusím to s tím výfukem, jinak díky
Datum: 19. listopadu 2013 23:14
 je to už dlouho co jsem měl moto venku ale zdá se mi že ten zadní držák je pohyblivý a dá se posunovat dopředu nebo dozadu tak aby obě díry pasovaly...
Datum: 19. listopadu 2013 23:14
 koupil jsem si čz 125/476 která je legálně přestavěná ze 175. jedná se mi o to že potřebuji dostat ten zadní šroub co drží motor pod filtboxem ale nevychází mi díra na ten šroub, tak jsem zkoušel všechny povolit a stejně to nejde, napadlo mě ještě sundat výfuk a zkusit to bez něj,
PS: Doufám že jsem to napsal lépe
Datum: 19. listopadu 2013 23:07
 Ahoj! Mohl bys to prosím napsat v nějakém běžně užívaném jazyce? Rád bych pomohl, protože se o hranaté čezety zajímám, ale bohužel se nechytam! Díky...
Datum: 19. listopadu 2013 22:57
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdrec draci, k čemu je u fichtla křížový vyplachování? Popřípadně jak se dá udělat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2013 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel16445
 Já zas dlouho přemejšlim nad tim,jestli pujde vylisovat vložka z 70ccm simson válce,zřejmně z levný repliky...vim že je to nějak na kokot zalejvaný...
Datum: 20. listopadu 2013 21:02
 Podle mě k ničemu. Navíc bys musel překopat úplně celej válec 
Je to o tom, že při křížovým vyplachování jde vyplachovací proud z plnících kanálů do středu válce, tam se spojí a stoupá k hlavě. Potom se rozdělí a po stěnách míří do výfukovejch kanálů.
Deflektor na pístu je u příčnýcho výplachu.
Na fichtla asi bude nejlepší to vratný vyplachování, ktery tam už je
Datum: 20. listopadu 2013 10:30
 v dnešní době má prakticky každej 2Takt vratný vyplachování, to jen z prvopočátku výplach určoval deflektor na pístu, ten usměrňoval tok směsi a spalin, zjednodušeně řečeno, ve skutečnosti je to všechno okolo 2T motorů trochu složitájší a všechno je o výpočtech takže asi takhle . . .
Datum: 19. listopadu 2013 19:04
Jméno: pavel
IP: uživatel4946
 Šlo by udělat na original komárskej válec vybrus 41,75 ? a kolik by měl potom motor obsah?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Na kladně sou pěkný kurvy,když jsme tam bydleli tak sem si užil,jednou mi vyhrožovali s 50 papírama za stání jednim kolem na trávě za obrubnikem. Teď bydlíme zas nazpátek v Hradečně (respektive ve Studnici) a tady je od policajtů sice klid,akorát že na kladně mi za 3 roky auto před panelákem neukradli ale ve studnici v prdeli na konci světa stáli auta před barákem půl roku a už nám jedno ukradli .... Neskutečný...
Datum: 18. listopadu 2013 18:12
 Nn, kladenský  Jsem byl registrovat pistoli...a řikal jsem si kdovíjak hezky jsem nezaparkoval  Bohužel muži zákona neměli stejný názor
Datum: 18. listopadu 2013 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Myslíš Smečenský? Co si prosral? 62 na radaru u školy? Aspoň maj na pivo  Jinak pokud komárskej válec má bejt pio z dob čssr tak vrtání 41,50 a 41,75 nedoporučuju,,,,max 41mm - to je ještě na hraně (58ccm) a ten jeden výbrus se na tom ještě udělá,ale 41,5 je už skořápka neskutečná a 41,75 to už se musí ta vložka za válcem rozpadat při blbym pohledu. Nebejt to za válcem zúžený na 44mm tak by to šlo bezpečně na 42mm (třeba simson to má ok)...
Datum: 18. listopadu 2013 17:57
 standa: Teď je otázka jestli má na mysli komárskej válec jako válec z moskita, nebo jako originál válec vyrobený za komunistů  Mimochodem...dneska jsem byl obvzláště štědrý a zasponzoroval jsem vaší městskou policii finančním obnosem 600kč...
Datum: 18. listopadu 2013 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Ad 1) je sehnatelnej píst 41,75 ? Ad2) vnější průměr vložky je aspoň 46-47mm? Ad3) nevim jakej zdvih má moskito. Doplň údaje a řeknu víc.
Datum: 18. listopadu 2013 16:56
 pí er na druhou krát vé?
Datum: 18. listopadu 2013 15:49
 Získal jsem zahradní frezu/ žtm 107 h/potřebuje výbrus ale tím pádem i píst. Je tam vrtání jako na jawe 175 ale píst s okénky jako na 350. Neznáte někoho kdo to zvládne? Mašina je z agrostroje Prostějov r.v. 64.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 6:48
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
Datum: 18. listopadu 2013 6:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16433
 za mě každá lepší brusírna... dneska je velky víběr dílu.. a myslím že nebude problem.... jinak to má přefuky šikmo?? jinak okínka v pístu jsou dost kurvítka .... mužeš je uřezat anebo dát píst no podbnej pioníru
Datum: 17. listopadu 2013 12:55
 Nemáš fotku toho pístu? Jinak ČZ 175 a Jawa 350 mají obě vrtání 58mm.
Datum: 17. listopadu 2013 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel16431
 Zeptam se v brusírně až tam pojedu,tam dělaj samý takovýhle atypy
Datum: 17. listopadu 2013 8:30
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Vrtání 58. Zdvih jsem nevim. Jde o někoho kdo dělá tyhle masinky?
Datum: 16. listopadu 2013 23:16
 Jawa 175? Nemyslíš spíš ČZ 175? Nebo raději napiš jaké to má vrtání...
Datum: 16. listopadu 2013 22:26
 čus draci, zgenerálkoval jsem motor skf ložiska klika ckr bronz, novej píst a kroužky a zdá se mi že válec trochu víc zvoní než je u pionýra normální, je bez výbrusu ale přišel mi dobrej, může ten zvuk být tím že si ještě všechno musí posedat? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 21:22
 no je to spíš takovej šoupavej zvuk, jako ten když vyndáte svíčku a točíte pomalu klikou, vyloženě to nezvoní, otázku tedy upravím, je motor po go trochu jinačí, popř hlučnější než motor zajetý?
Datum: 17. listopadu 2013 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel16431
 Válec bude už šišatej. Nejspíš si to nesedne. Novej píst s novejma kroužkama i ve válci po výbrusu trochu cinká,ale žádnej orchestr to neni.
Datum: 17. listopadu 2013 8:38
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Taky jsem dělal go motoru nová ložiska (ty za pade) gufera lamely korkový těsnění kliku jsem nechal starou nový píst s kroužkama ale válec byl z cizího motoru ale šlapal. No de o to že mi to dělá úplně to stejný takový zvonění, nejdřív jsem měl strach že je něco s klikou nebo že je to zadřený ale už přes to jezdím 14 dní a nic se mi s tím ještě nestalo normálně bych s tím jezdil než by si vše posedalo.
Datum: 16. listopadu 2013 21:48
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 chci se zepat pujde klika z 05 do 21 dal bych mensi loziska pry tam jsou mensi a bude to mit lepsi vykon
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 12:47
 nn pasuje to, teda dá se říct  když do 05 dáš kliku z 21 tak musíš stočit primární kolečko aby ti dostatečně nalezlo na kliku...
Datum: 16. listopadu 2013 12:47
 Nemá náhodou klika z 05ky kratší osy setrváků??? Asi o 1,5 čísla???? Prostě tam nejde
Datum: 16. listopadu 2013 10:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Jak už jsem psal, musí se udělat hrníčkový vložky na ložiska 6203, jinak komora kliky je u 05 i 21 stejně široká, u 05ky dokonce o pár desetinek širší. Je to sice pakec, ale když není po ruce orig klika...15
Datum: 15. listopadu 2013 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel16426
 Jako nejde klika z j21 do j05 tak nejde klika z j05 do j21 ... Atyp ložiska.... Už jsem to zkoušel,v práci máme sklad ložisek o rozloze menšího domku a nenašel jsem taková ložiska....
Datum: 15. listopadu 2013 17:01
 no jedině to vyvložkovat no  ale já jsem nakonec zrepasoval 05 kliku...
Datum: 15. listopadu 2013 14:44
 Jen tak dál.. Taky jsem zastáncem názoru, že by se konečně ta Jawa měla někam posunout.. A tady už je to na dobré cestě ke vzniku nové Jawy 25...
Datum: 15. listopadu 2013 9:01
 Do jawy 05 jde dát klika z jawy 21???? To jsou a ale novinky... a od kdy? A naopak, tady z 05ky do 21čky jde dát????? Když je kratší o 1,5 čísla?????
Datum: 14. listopadu 2013 22:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 no jasně do 555 jdou 6003 a do 05 6203 ale musíš si nechat vyrobit hrníčkovou vložku, funguje to
Datum: 14. listopadu 2013 21:50
 ložisko podle ČSN takovýho rozměru nekoupíš... do pařeza jde dát klika z 21 ale do 05 takový ložiska nejsou a zakázkový by vyšli draho...
Datum: 14. listopadu 2013 21:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 No tak pokud jde o ty ložiska tak to že někdo neumí hledat v katalogu neznamená že takový neexistujou. Ale výměnou kliky z 05 za kliku z 21 výkon opravdu zvýšit nejde. Nic méně ta klika tam dát jde.
Datum: 14. listopadu 2013 20:59
 Vysvětli mi jak dostaneš menší ložisko do větší díry ,aby tam drželo a ložiska maj nákej závratnej vliv na výkon motoru? to chci vidět co to máš za ložiska ty chci taky
Datum: 14. listopadu 2013 20:38
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 aha sry
Datum: 14. listopadu 2013 20:03
 Ne, ty nám sděluješ že je lepší. Kdyby ses na něco ptal, tak bys tam měl dát otazník, ne? Od toho ten otazník je. A lepší není...
Datum: 14. listopadu 2013 19:55
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 ja se prave ptam v cem je lepsi
Datum: 14. listopadu 2013 19:52
 moje otázka zní jaký ložiska tam dáš?, nikdy jsme takový nenašel...
Datum: 14. listopadu 2013 19:51
 Zdravím. Mohu se zeptat, kde se vzala ta teze, že to bude mít lepší výkon?
Datum: 14. listopadu 2013 19:49
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat kolik mazete na CKR ojnici ? mam lehce upravenou seriovku..rozsireny sani i vyfuk. Doted sem mazal 1:33 . Jezdim na TSF. 1:40 v klidu ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 No asi takhle, seriovku mažu 1:33 i TSFkem a lehce upravenou cestovku s CKR taky a když jí dávám zabrat tak i víc. Nehulí to nekarbonuje tak co.
Datum: 14. listopadu 2013 18:26
Jméno: Jara
IP: uživatel14157
 Zdar draci, pulil sem motor z pionýra a jak sou v karteru zavity pro šrouby co je držej po hromadě, tak ty kolem kliky, skoušel sem do těch závitů dloubnout lehce šroubovakem.. jestli tam neni bordel nebo tak ale přišlo mě spiš, že vtom je nějaká pasta ve všech těch kolem kliky. Nevíte jestli tam ma bejt popřípadně proč? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 21:42
 Ach jo... ta pasta je těsnící tmel neboli silikon (alternativa papírového těsnění)... Zalezlo to tam, když se dávaly kartery k sobě. Neřeš
Datum: 13. listopadu 2013 21:42
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 caau mam problem taky vam porad praskaj ty stefty jak vam drzej hlavu a valec po hromade u karteru me se dneska zlomil tak ho mam vyndat ven dekuji koukam ven maximalne 1mm a nemate nejaky navod jak e tomuto praskani steftu vyhnout dekuji ne ze budete psat at to tolik nedotahuju dotahuji to s citem
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel16426
 Svou blbostí jsem před 12 lety ulomil šteft na j05,soused to vyndal vytahovákem. Jinak ten šroub/svorník je tak pevnej,že to spíš strhneš matici než by "prasknul" (???? )
Datum: 15. listopadu 2013 17:11
Jméno: kalos
IP: uživatel14122
 kleště by mohli stačit,závit je nataženej , dotahovat s citem a křížem je to jenom 6 mm
Datum: 13. listopadu 2013 10:55
 Navařit, vyšroubit  Nevrtej, zkurvíš závit. No a pak už jen nepožívat klasickou závitovku.. Není tak pevná.
Datum: 13. listopadu 2013 10:48
 Nejjednodušší je vyleptat to kyselinou... dá se sehnat v drogerce, nebo v kdekoliv jinde a je to řešení blbuvzdorný.
Datum: 13. listopadu 2013 9:55
 A kdybys nevěděl tak matky při dotahování, musíš dotahovat postupně a do "kříže"
Datum: 12. listopadu 2013 21:02
 Tak jako...šlo by to, ale musel bys to umět no...
Datum: 12. listopadu 2013 20:29
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 jo kyselinu nemam pujde to vyvrtat a pak prejet zavitnikem
Datum: 12. listopadu 2013 20:26
Datum: 12. listopadu 2013 20:15
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 caau mam veliky problem a nevim co stim doma jsem nasel valec i hlavu s pistem ktery je na 3 krouzky tam jsem krouzky koupil dal jsem to tam vse atd nakopnu cvyli bezi ale po chvyli tam neco rachta ale hodne tak jsem to chcipl sundal hlavu a byly na hlave nalepeny kousky kovu asi hliniku mno tak jsem sundaal i valec kroky pist jsou dobry dam to tam vse dohromady a zase ted skusim vimenit valec nevi nekdo cim to je diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 8:33
 A teď hurá na češtinu
Datum: 12. listopadu 2013 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 To se drolí spodní ojniční klec,v brzké době čekej i jehly
Datum: 12. listopadu 2013 6:27
 pokud neni na pístu nic napsaný tak zámek prvního kroužku musí bejt směrem k sání tudíž u pína nahoru
Datum: 11. listopadu 2013 20:37
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 ano prvni zamecek smerem k svicce je na hore
Datum: 11. listopadu 2013 20:36
Jméno: Ivan
IP: uživatel16406
 Asi si dal ten píst obráceně ne ? Máš to šipkou na pístu k výfuku ? Nebo k sání ?????
Datum: 11. listopadu 2013 20:32
Jméno: filip
IP: uživatel16404
 mozem pouzit hlavy s 250 bizona na motor 634 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 9:28
 jestli chceš napiš mail mám nejaké hlavy na 4... jinak na 250 prodat a koupit zprávně
Datum: 14. listopadu 2013 9:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Sice pasujou, ale maji mensi objem "spalovaku", takze budes mit moc velky kompr. pomer a bude to delat neplechu. Nehlede na to, ze maji slabsi zebrovani.
Datum: 12. listopadu 2013 9:14
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 Myslíte že by šlo udělat si 2krouž. tun. píst tak že bych na píst s 3mi kroužkami nasadil jen 2 ? důvod na dvou kroužkový píst se nedělaj pístní kroužky tuning
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 6:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Za ty tuning dvoukroužky bych se taky přimlouval, a asi bych je nechal udělat od Baška, bude to možná dražší, ale aspoň pořádně udělaný. Jedne vzorek od tebe mám a vypadá to dobře. Jikak jak víš ve všem i při mojí váze jezdím jednokroužky a bez problémů
Datum: 12. listopadu 2013 6:38
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Nemožné,profuk směsi z přefuků do výfuku zkrz prázdnou drážku. Nevim co ti v mototechně nakecali,ale obyč píst má 2mm silné kroužky,tady jednokroužkovej píst má 1,5mm silné kroužky/drážky a navíc to má BOČNÍ zámek (origo má spodní)... tříkroužek tuning je blbost.... dej obyč dvoukroužkovej píst a obyč kroužky a uděláš nejlíp..... dělam upravený válce a na všechno co točí do 8000 ot/min dávam dvoukruhy....je to nejlepší.....někteří kluci dokonce přešli na dvoukruhy na válcích co točí přes 9000 ... že to prej "líp" jede ... A pozor! Ty superukrutný hypermegadobrý tíkroužkový písty maj blbě udělaný zámky,udrží max šíři výfukovýho kanálu 22-23mm,při širším výfuku je už zámek ve výfuku a kroužek se rafne a praskne ,Sesa už to ode mě ví,sou ty písty jen na opravdu holou seriovku,spíše na j555 .... já se ho snažím ukecat,aby nechal udělat serii dvoukroužkovejch pístů na tuning kroužky s tím,že nakreslím,jak mají být zámky,ale musí nepřed sehnat někoho,kdo to udělá,protože současný dodavatel služby je naprostý dement a není schopný udělat pořádný píst i když k tomu dostane podklady...kreslil jsem jim už třikrát jak chci udělat píst a třikrát to zkurvili,jednou dokonce dali zámky na stranu přefuků .... možná zkuste někdo nahodit referendum,ať nejsem furt jedinej,kdo by o to stál .... samozřejmně by to bylo výhledově a ne pozítří ....
Datum: 11. listopadu 2013 10:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 no ono mto konec koncu jede i bez kroužku.... jinak 2 a 3 kroužkove písty mají jinak otočene zámky tak proto je tak na chuj mít 2 kruhy na 3,,,,
Datum: 10. listopadu 2013 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 neperte se kolosální pračůráci  nevymejšlej tuningy stejně to v tvým případě k ničemu nevede....a 2 kroužky na píst se třema drážkama si klidně dej , ale nečekej od toho že to nějak dobře pojede,max ti vypadne zámek a kousneš to
Datum: 10. listopadu 2013 20:15
 díky kundo
Datum: 10. listopadu 2013 17:48
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 a ty piča
Datum: 10. listopadu 2013 17:22
 ty jsi fakt tragéd
Datum: 10. listopadu 2013 13:42
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 nevymýšlím nesmysli jen se ptám jestli je to možné
Datum: 10. listopadu 2013 12:09
 Je to blbost dávat na tříkroužek jen 2 kroužky... vymejšlíš nesmysly.
Datum: 10. listopadu 2013 11:07
 Takže ty máš ten "tuning" trojkroužek pro 1,5mm kroužky nebo jak? Stejně nedoporučuju nechávat drážku pro kroužek prázdnou...
Datum: 10. listopadu 2013 10:58
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 to se mýlíš měl jsem píst z mototechny a ty kroužky na nej jsou prej 1,5 ale přitom kroužky tuning chrom jsou úzčí skoro o polovinu a je tam psáno taky 1,5
Datum: 10. listopadu 2013 10:48
 Dvoukroužek a tříkroužek maji stejný kroužky ne? Jinak nedoporučuju to...vždycky dávej tolik kroužků, kolik je drážek...
Datum: 10. listopadu 2013 10:11
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 Čau draci, pokud budu mít udělaný výbrus na píst z mototechny bude mi tam sedět píst tuning od tud ? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:43
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Výbrus v mototechně a nebo kdekoliv jinde je stejnej,jediný co tě zajímá tak díra ve válci (vrtání) - to změříš šuplérou - pak kup píst jakej potřebuješ
Datum: 11. listopadu 2013 9:43
 nééé.. mě jen zajímá co od toho očekáváš.. nasypeš do toho prachy a nebude v tom žádný rozdíl
Datum: 10. listopadu 2013 10:54
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 ach jo místo rady mě tady budeš hustit  na to fakt nemám náladu
Datum: 10. listopadu 2013 10:49
 a co čekáš od vybroušených kanálků a větších trysek? a jakou to má souvislost s kompresí?
Datum: 09. listopadu 2013 13:34
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 No mám vybroušený kanálky ve válci a větší trysky takže snad bude mít motor dobrou kompresi
Datum: 09. listopadu 2013 13:20
 když koupíš píst s odpovídajícím průměrem k válci tak pasovat bude... a co si od tuningového pístu slibuješ?
Datum: 09. listopadu 2013 12:57
|



|