slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  284  285  286  287  288  289  290  291  292  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: buddy      IP: uživatel2971    
zdr jak mam sundat lozisko na klice s jawy 20 diky jo a ktere lozisko by melo byt na v levem karteru do toho loziska vede hlavni hridel na lozisku je napsano 6202 akdyz sem se tady dival tak tu jsou dve to lozisko by melo byt z pulky kryte na lozisku mam napsano (6202 z)diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pokud ti zůstalo při půlení motoru ložisko na klice, zkontroluj jestli není domeček ložiska vymačkanej a jestli do něj nejde ložisko moc volně. Obvykle totiž ložisko zůstane v karteru. Pokud jede ložisko do domečku kliky volně, tak ti doporučuju vyměnit kartery, protože hrozí posunutí ložiska za běhu motoru či jiné nestandardní nebezpečné stavy. Z kliky ho sundáš stahovákem, nejlépe trojramenným. Všechny ložiska motoru by měly být C3 (s vůli na hřídel) a za dob bolševika a výroby Jawy 50 se zakrytovaná ložiska nedělala, takže pozor s tím kde použít zakrytovaná ložiska. 6202 by zakrytované šlo použít ale smysl to nemá když je uprostřed olejové lázně skříně, ale tam kde jsou gufera, tak tam se použít nesmí, protože by hrozilo že by se břit gufera nedostatečně mazal olejem (zkrz zakrytované ložisko prochází velmi málo, často nedostatečně oleje) a gufero by předčasně umřelo... To zmíněné Z znamená zykrytované, ale mám na paměti že pokud je jen jedno Z tak je zakrytované z jedné strany. 2Z z obou...
 
 
Datum: 30. června 2008 7:06
 
 
 
 
Jméno: toncek      IP: uživatel2961    
Zdar draci!!neska sem byl jezdit na mojom fichtlovy jawa 21 a najednou začel sám od sebe brzdit a kouřilo se z hlavy tak sem zastavil chvýli počkal a za chvýli to zase jelo.Nevíte co s tim je????předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3352    
si ho asi trochu pridrel a zapek. Pokud jeste jede tak to ber jako varovani,vycisti poradne zebra na hlave a na valci a poradne to maz!!!
 
 
Datum: 29. června 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: red      IP: uživatel3034    
pardon vedle :-D
 
 
Datum: 29. června 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: red      E-mail:      IP: uživatel3034    
Tak ten black je nesrovnatelně lepší, stačí když se podíváš z blízka na tenhle a ten black... Uvidíš, že kvalita opracovaní je nesrovnatelná... Hlavně se to vyrábí na jiným místě a konstrukce difuzoru atd. jsou taky odlišné... To je jako srovnávat Traboše s BMW
 
 
Datum: 29. června 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
pridreny!
 
 
Datum: 29. června 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: mfence ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Draci , nedavno jsem psal ze jsem daval nove krouzky ze to zvonilo mam jeste 0vybrus tak jsem to vse udelal dotahl atd jeste jsem koupil navic to kolecko to tesneni po hlavu atd no a najednou byl slyset zase zvuk zvonenni ve valci ale fakt silnej tak jsem to rozhodil a ejhle krouzek prasklej tak jsem dal nove a to tesneni uz jsem tam nedaval bylo cele nejake divne vse dotahl hlavu krizem ! atd no a dal jsem i dost oleje aby to melo mazanicko dneska dojedu 5km do prace a zase to zvoneni a fakt je to slyset ! crrrcccrčrrrrrrrccrrrrr tak uz vazne nevim cim to je jestli uz treba neni valec na vybrus ???jestli uz to tam neni moc volne a tim ty krouzky zvoni??? nebo je to neco jineho ??? ale mam pocit ze je to slyset jen z valce :-( prosim help nerad bych to nekde tlacil az se to pokaka :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
udělej to, že jemnym pilníčkem malinko sraž hrany pístnim kroužkum a ještě tim pilníčkem sraž trochu hany co mač kanály do válce........když ty hrany trochu strhneš, tak by to mělo bejt cajk(pokud to teda nejni jak už řikali ojnice.......)
 
 
Datum: 29. června 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
me jen tak napadlo jestli ti neboucha pist o svicku to taky dela crrrrrrrrrrrrrrr.
 
 
Datum: 29. června 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: mfence      E-mail:      IP: uživatel3341    
soldat.krystof[zavinac]seznam[tecka]cz No ono to dela porad ne kdyz to dela ale dela to proste furt a to jsem tam tedka dal tolik oleje ze me to nejelo chcipalo to tak jsem 2l odtocil a dal 2l cisteho benzinu tedka uz to jede ale smrdi jako trabik alespon je to promazane ale ten zvuk je tam furt
 
 
Datum: 29. června 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: mfence      E-mail:      IP: uživatel3341    
soldat.krystof[zavinac]seznam[tecka]cz No ono to dela porad ne kdyz to dela ale dela to proste furt a to jsem tam tedka dal tolik oleje ze me to nejelo chcipalo to tak jsem 2l odtocil a dal 2l cisteho benzinu tedka uz to jede ale smrdi jako trabik alespon je to promazane ale ten zvuk je tam furt
 
 
Datum: 29. června 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: mfence      E-mail:      IP: uživatel3341    
no ja bych se rad podival :-) ale ja nevim kam koukat a jak poznam jehlove lozisko :-) :-) :-) a myslite futro takove to co je ten valecek kterej se dva krz pist a zajistuje se tema perovacima pojistkama ? :-) to je jedine co me napada a co je videt kdyz sundam hlavu a valec je pravda ze ten valecek byl kdyz jsem ho mel venku byl nejaky divny jeho povrch byl flekatej ale pritom hladkej a neni moznost ze jsem to tam dal nejak opacne ale me to prislo ze je to jen kus valecku ze by rozdil bejt nemel uz si nevim rady porad to zvoni a zvoni no a dalsi vec je ze kdyz jedu a a pusitm plyn na volnobeh tim neni motor v tahu tak me prezkakuje retez normalne se toci ale chvilkama to udela divnej zvuk a retez udela hup o par zubu a skube to ale kdyz pridam tak to nedela, je to divne takove jak kdyz spatne poustite spojku zhruba tak to haze je to tim jak ten retez skace a dela to ve vrchni casti jak se schovava do vika tak tam
 
 
Datum: 29. června 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: mfence      E-mail:      IP: uživatel3341    
no ja bych se rad podival :-) ale ja nevim kam koukat a jak poznam jehlove lozisko :-) :-) :-) a myslite futro takove to co je ten valecek kterej se dva krz pist a zajistuje se tema perovacima pojistkama ? :-) to je jedine co me napada a co je videt kdyz sundam hlavu a valec je pravda ze ten valecek byl kdyz jsem ho mel venku byl nejaky divny jeho povrch byl flekatej ale pritom hladkej a neni moznost ze jsem to tam dal nejak opacne ale me to prislo ze je to jen kus valecku ze by rozdil bejt nemel uz si nevim rady porad to zvoni a zvoni no a dalsi vec je ze kdyz jedu a a pusitm plyn na volnobeh tim neni motor v tahu tak me prezkakuje retez normalne se toci ale chvilkama to udela divnej zvuk a retez udela hup o par zubu a skube to ale kdyz pridam tak to nedela, je to divne takove jak kdyz spatne poustite spojku zhruba tak to haze je to tim jak ten retez skace a dela to ve vrchni casti jak se schovava do vika tak tam
 
 
Datum: 29. června 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      E-mail:      IP: uživatel3076    
jestli mas ten výbrus ještě hodně dobrej tak by se to po těch pár kilometrch mohlo začít přidírat to ty nové kroužky mají velké tření až kroužek praskne zkus mu dát víc oleje do benzínu 1:20 a zabíhej. Alespoň 500 km , a kdyš to bude dělat vypni motor a nech ho pár minut vystydnout po 5stech km můžeš pomalu začít jezdit normálně. Tak fíkům zdar nazdar.
 
 
Datum: 29. června 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
Jo dela to mozna to futro na ojnici(jestli mas kliku na jehlach skontroluj jehlove loziska) no a pak uz jenom ze by byla v hajzlu klika. Skus jestli nebeha ta ojnice nahoru a dolu jak to uz psali podemnou:-)
 
 
Datum: 29. června 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Muže to být vyběhaný futro na pístním čepu.
 
 
Datum: 29. června 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj udelej to GO motoru jak jsi minule psal a mas to.
 
 
Datum: 29. června 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: jcb      E-mail:      IP: uživatel3165    
tak skus vzit za ojnici jestli na tah neni volna. (do stran to nevadi hlavne na tah)
 
 
Datum: 29. června 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel2324    
Ahoj draci, nevite prosim z ceho si mam udelet ten vyrazeci trn potrebuju vyndat vlozku a nemam ten trn.Dik:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: hurry      IP: uživatel2971    
zdarec chci se zeptat jestli je lepsi original valec + hlava nebo 8 vybrus protze cenoive se mi zda 8 vybrus lepsi a kdy vubec bude odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: hurry      IP: uživatel2971    
A to je jedno z jakeho vybrusu na jaky prejdu a jak mam jenom 2 moznosti vzdyt kdyz ho zadru a koupim novy valec a pist??
 
 
Datum: 29. června 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Tak jako nevím no když zadřeš 8 výbrus tak máš jenom dvě možnosti a to vyvložkovat nebo zahodit a koupit novej válec též s 8 výbrusem. Nejlepší je asi jít postupně od 0 výbrusu až po 8 výbrus a nikde nedělat blbosti.
 
 
Datum: 29. června 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
To je na tobe ... jestli chces vrtani 38 nebo 40 :-)
 
 
Datum: 29. června 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Lug      E-mail:      IP: uživatel3350    
hledám nejaký DOBRÝ servis, který by mně opravil přední vidle a udělal g.o. motoru na pionýra 21. poraďte, jen v okolí Uherského Hradiště. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 8:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Koukal jsem tady na díly... 8má výbrusová sada 890 + sada klika 1450 + poštovné + ložiska... ikdyby 3000kč :o) něco ušetříš, ale ten pocit že ,,GO jsem si udělal sám,, ... Ale ty vidle si nech udělat, většina li dí neumí sehnat stavitelný výstružník...
 
 
Datum: 30. června 2008 8:19
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel1553    
Jsem z valaských klobouk je to asi 60 km od hradiste :-) tak to asi nic co?
 
 
Datum: 29. června 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
No, reknu ti to tak. V Hradisti je jenom jeden servis, a to je Matuš, tam mu nic nedavej, za GO motoru u fechtla bere cca 3500Kc. Nejlepsi bude, kdyz si to udelas sam, usetris hodne penez.
 
 
Datum: 29. června 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel2971    
zdarec jak mam sundat rotor z kliky vysrouboval jsem jenom ten sroubek a tred nevim jak ho sundat (jawa 20)diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
vytahni vačku místo ní tan našroubuj osmičku šroubek utáhni ho a rotor sleze
 
 
Datum: 28. června 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: mfence ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak jsem dneska volal do servisu kolik by stala komplet sakum prdum generalka motoru proste od piky no a zhruba 5-6000 kc coz me zamrazilo je to celkem masakr ale zase chapu ze neco stoji klikovka atd + prace ale rozhodl jsem si podstatnou cast udelat sam tedka proste nemam 6000kc davam doporadku 250/353 1959 :-) a vse nezvladam mohl bych se zde zkusenych pulicu optat co je vse potreba? aby to byla alespon zakladni renovace motor jeste nema vybrus je to pist s oznacenim 0 tak za kazdou radu budu vdecen diiiiky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: mFence      E-mail:      IP: uživatel3341    
jo a myslite ze je dobra volba koupit za 800kc jiny motor ktery bych udelal a na tomto zatim jezdil ? nechce se me to montovat a nejezdit ale nevim v jakem je motor stavu a jestli je 800kc dobra cena nikdy jsem levneji nenasel a celeho pincka nepotrebuji diiky za info
 
 
Datum: 28. června 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3345    
Tak samozrejmne davat motor z fichtla na GO do servisu je naprosta blbost protoze si za to vemou dvojnasobnou cenu nez das za díly. Pokud udelas GO opravdu peclive tak do 3000,- se musis vejit...Ja udelal komplet GO celyho motoru a vyslo to na necelych 2500,-
 
 
Datum: 28. června 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ja bych dal repasi kiky stoji cca 300kc pak bych dal výbrus gufera loziska kompletne bych vycistil kartery v karburatoru bych vymenuil trysky a pod .a lamely nezapomen na mezilamelu a kdyz mas spajsku v riti tak novou a zkusil bych vymenit kolecka myslim tim 20za 18 lip to taha a je to v kopcich zivejsi tot je asi vse
 
 
Datum: 28. června 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: mfence      E-mail:      IP: uživatel3341    
NEEEEEEEEEEEEEEE byl to motor na jawa 21 na 205/353 mam motor super a jeste mam druhej rozpulenej ale ja myslel na motor na 21 sportku omlouvam,se ze jsem to nenapsal hnedka :-)
 
 
Datum: 28. června 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3345    
Kamarade pokud ti nekde nabidly komplet GO motoru na 353 za 6000,- tak si to mel brat vsema deseti protoze to je skoro cena dílů. Sám to levněji neuděláš,pokud to jen nechces nejak sfušovat za par stovek. Bezna cena GO techto motoru v servisu je 8000,- az 11000,-
 
 
Datum: 28. června 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel3344    
tak dej vybrus nove loziska gufera ked je prevodovka ok tak ju neviminaj vymen spojkove lamely a retaz tu kratku a klukovka ked nema vuli tak ji nemen len vymirgluj a hotovo aspon toto udelej a vyjde te to do 3000Kč
 
 
Datum: 28. června 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: Plisa      IP: uživatel155    
ozvy se na icq 275435160
 
 
Datum: 28. června 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: mfence ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar !!! dneska jsem menil krouzky celkem pohoda ale pri ukusebni jizde do kopce me to nejak pozlobilo mam tedka pocit ze me tam neco susti jako by byl treba krouzek prasklaej ?? motor jeste nema vybrus a dalsi vec valim to na 3jku plnej knedlik a najednou me vypadl kvalt lekl jsem se jako krava nevite cim to mohle bejt ? dale pri jizde slysim takove bzum bzum bzum myslim ze to bude od meho kriveho predniho kola musim to nechat udelat nebo treba lozisko ?? a dale pak nevite kdo dela v Praze nebo okoli kvalitne!!!!!!!!!! GO motoru ?? mam najeto nejakejch 15 000 km a myslim ze uz by zasluhoval celkovou renovaci motoru myslim komplet vse .gufera,lozistka, kouknout na kliku ,ojnici atd aby to zase nejakejch 20 000km vydrzelo a vse postelovat mam 105kg tak je kazda blbost znat mam z Fika divnej pocit myslim ze tam neco neni v poradku ale ja to nepoznam dneska jsem vyjizdel celkem ostry kopec a na 1kvalt jsem jel 15km a byl jsem rad je to normal ??? za rady moc dekuji jste superrrr PS: neni zde nekdo ochotny a hlavne zkuseny kdo by se me na Fika podival ? bydlim v Praze odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
sam mam cerstve dany krouzky a je to liny... uz se to trozku zajel a je to znat ...
 
 
Datum: 29. června 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
to stema krouzkama to se mi nezda ja nemam zajeteho fika cca 100km ma najete a predjizdam fiky v kopcu a nestacimi hodne zavisi vaha jak je namazany retaz a pod pri tve vaze se neni taky cemu divit nebo si kup 11 zube kolecko 15000tisic a vybrus trosku malo ty valce musi vydrzet 25000 a kdyz amas osmu to brzdi taky jak hovado skuenost od kamaradova fika kdybys neco potreboaval muj mail pavelpavlicek@e-mail.cz
 
 
Datum: 28. června 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: mfence      E-mail:      IP: uživatel3341    
naplej retez nemam nejak zvlast a rozetu mam novou jednoloziskovou kde je i nove lozisko a cep ale ta rozeta neni nejak zvlasat echt rovna je to nejakej cizackej smejd
 
 
Datum: 28. června 2008 12:56
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
takze ze ti to netahne do kopce-se nesmis divit kdys si dal novy krousky musis je nejdriv zajet ... to ze ti vypadl 3 kvalt muze bejt tim ze si nedocvakl poradne trojku zkus ji tam priste trosku vic kopnout (ale s citem!) to tvy bzum bzum by mohl delat moc naplej retez nebo volna rozeta v cepech
 
 
Datum: 27. června 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: mfence      E-mail:      IP: uživatel3341    
no ja myslim ze to bude ta 8ma kterou me dela predni kolo ono asi pro lozisko to neni zadna slava :-) jeste tedy neznate nekoho na tu generalku motoru _???
 
 
Datum: 27. června 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
S metrákem bude mít fík určitě problémi s tím musíš počítat, no a bzum bzum to bude asi čmelák nebo něco takovího.
 
 
Datum: 27. června 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: noe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo já sem taky z Prahy no tak mi napiš na icq. 392-746-816 a mohli by sme se dohodnout
 
 
Datum: 27. června 2008 11:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
hojte chlapi mam mustanga 23 a nejede nic moc predtim mi jezdil upe supr s vseckoae tedka se mi zda ze na 2 jede jako blask i otacky super zaradim 3 a zpomaluje a dusi se i kdyz mam velky otacky uz to ma snahu zdechnout a sel dycky nakopnout pakou a tedka uz vubec i za studena cim to bude??? ma novej vybrus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2008 9:35
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
jak si pulil motor vyndals klikovku a vyčistils to ?jastli jo tak si asi špatně utěsnil kartery a ted ti tam uniká směs do převodowky
 
 
Datum: 27. června 2008 9:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
nn ty kolecka sem neprohodil ty so dobre a kdy to myslis ze to unika???
 
 
Datum: 26. června 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
jestli si pulil motor task možmo prohodil koleška silná dvojka sleba trojka nebo ti v klikovim prostoru uniká směs
 
 
Datum: 26. června 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Nevite jestli pasuje simsonovej píst do 20ky dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
Simson je zkurvena NDRacka motorka Zlatej fik
 
 
Datum: 28. června 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: x-pend      IP: uživatel202    
VY jste curaci,radim ma pravdu simal je 1000000x lepsi nes fichtl
 
 
Datum: 28. června 2008 10:28
 
 
 
 
Jméno: hulkjo      IP: uživatel2519    
Neser se sem kurva s nějakim simsone to je uš rychlejší moje babička než simson jo zlatej fichtl.
 
 
Datum: 27. června 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
fichtl 80 :-)))))))
 
 
Datum: 27. června 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
radime nechci ti kazit radost ale seriovej simson udela tak 65 zatimco seriovej fichtl vali klidne i 80...
 
 
Datum: 27. června 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já to sem píšu akorát proto že vymejšlíte píčoviny a to je tak těžký si píst ze simála přeměřit jestli by tam nešel nebo co akorát to tady zahlcujete zbytešnejma dotazama
 
 
Datum: 26. června 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel2623    
radime moc ti nerozumim : akorát že simson je daleko živější a rychlejší než simál :-) jaj
 
 
Datum: 26. června 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
BO
 
 
Datum: 26. června 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
tralala ty mas smulu:-D original simson ma temer stejnej obsah jako fik a jestli si myslis ze das 60ccm pist do valce o obsahu 50ccm tak mas smulu jedine to musis prevrtat ale uz tam je riziko ze se probrousi vlozka uplne,jestli chces delat tyto upravy tak se pouzivaji valce z 555 ,
 
 
Datum: 26. června 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
simson je objem 60ccm.a fekl 49,8ccm.takze fekl ma mensi.tralala mas smůlu
 
 
Datum: 26. června 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
si to přeměř kurva ne?? to sou debilní dotazy a navic nechápu proč chceš rvat píst z takoviho zmrda do fichtla
 
 
Datum: 26. června 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3325    
je trochu jinej,asi ne
 
 
Datum: 26. června 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      IP: uživatel1864    
Cau draci, nevite kde se da na internetu sehnat kominova nadrz (ta co se dava na krosky). Predem diiky za odpoved.! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
A zkusil jsi se na tom zmíněném internetu podívat?
 
 
Datum: 26. června 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Zdarec.Je pístní čep u jawy 50/05 stejnej jako u jawy 50/20,21??Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3325    
Dobre uznavam uplne stejna ta ojnice neni(vzhledove). Futro ma na 14 cep jako mladsi 21. Takze tam ten cep z 21 PASUJE!!!!. HONZA: Proc by jako nebyla stejna ojnice velikostne??? Ma to vsechno stejnej cep v klice a stejny futro v klice. Mel si nekdy nejakou kliku rozlisovanou??? Asi ne. Vsechno to navzajem pasuje. Kdyz sem kdysi potreboval osadit 555 pistem se 14 cepem(nebylo mozno sehnat pist ani cep na 555) tak sme rozlisovali kliku,dali sme tam novou klec a ojnici z 21 a nebyl jedinej problem a ani zadny vule to nemelo,. Tak asi holt kecam no,ale ten motor jezdi dodneska!!!!
 
 
Datum: 26. června 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Na 05ce je jiná ojnice(pokud ji někdo mnezaměnil např.za 20kovou) ale má čep 14 tak nevim kdo je tak chytrý že tu píše že je stejná i ojnice.....
 
 
Datum: 26. června 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3325    
10 cep je pouze na 550 a 555. Na 05 je stejnej cep i ojnice jako na 21.
 
 
Datum: 26. června 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
podle mne je to 10mm tak ze ne jak u jaky 05
 
 
Datum: 26. června 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3325    
je stejnej
 
 
Datum: 26. června 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel2971    
Zdarec chci se zeptat proc mi bez filtru jawa 20 rve, kamaradovi to bez toho jede lepe a nerve mu to.Co stim.?A jeste se chci zeptat co mam udelat pri Go motoru aby mi to jelo rychlejc zatim me napadli pouze loziska a gufera a co mam kdyz uz to budu mit rozpuleny co mama hlavne vymenit co casto odchazi nechce se mi do toho moc investovat ale zase nechci aby mi neco odeslo a hlavne chci aby mi to jelo lepe nez predtim diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3337    
Tak to je dobry.Jezdi
 
 
Datum: 27. června 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel2971    
Zdr pokud je tam svicka tak to de tezko pukud ne tak to de lehko
 
 
Datum: 26. června 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3325    
Aha,to bude tezky s tebou,to radsi nic neopravuj a sezen si nekoho kdo ti vsechno ukaze a zasvětí tě do toho. Jinak komprese je tlak ve valci kdyz je píst v horní uvrati(nahore). Pokud budes rukou tocit magnetem v zapalovani po smeru chodu motoru a pude to lehce tak uz to kompresi nema moc velkou,pokud budes muset pouzit vice sily na otoceni aby se pist prehoupl pres horni uvrat tak tlaky a komprese jsou OK. Ale pokud to jezdi solidne a stabilne tak nic neres a jezdi....
 
 
Datum: 26. června 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel2971    
sry ja teda pres tohlke nejsem vysvetli mi to prosimte diky
 
 
Datum: 26. června 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3325    
Hlavni veci je jakou to ma kompresi?? Pokud malou,tak to chce vybrus.
 
 
Datum: 26. června 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel2971    
A jaky 11 zuby kolecko jako sekundfarni nebo jaky pri jizde se mi zda ze mi piska nejaky lozisko jestli mam delat vybrus nevim jak mam poznat ze je vyslahany
 
 
Datum: 26. června 2008 13:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3325    
Vymen loziska,gufera,jestli bude mit klika velkou vuli tak i kliku. Hodne na vykonu ubira vytahanej primarni retez. Jinak potom vse klasika,vybrus,pist,krouzky,futro cep....ale levná investice to neni....chce to ten motor rozebrat a skontrolovat a spatny veci vymenit a pak ten motor dobre zajet!!! Povis v jakym je stavu tvuj motor a muzem to poresit vic.
 
 
Datum: 26. června 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
S 11z kolečkem to bude pomalejší a na osmí výbrus si můžeš dát vybrousit svůj válec.
 
 
Datum: 26. června 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.n      IP: uživatel111    
No kup si tady valec s 8mim vybrusem a pojede ti to o dost rychlejc , 11ti zubý kolečko - potáhne ti to jak čert a pude to vic do otaček , a dofoukni si kola a poutahuj všechny šrouby ;-)
 
 
Datum: 25. června 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel2971    
zdr mam vice otazek,ta prvni je proc mi bez filtru strasne rve pionyr 20 kamaradovi to bez toho jede lepsi a nerve mu to co stim druha co mam pri Go motoru udelat aby mi to jelo ¨rychlejc nez predtim zatim planuju vymenit gufera a loziska a nevim co dal ty dulezite veci diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
bez filtru ti to rve ale ne z vyfuku ale z karburatoru kdyz das plnej kotel to je mnormalni,jo a bez filtru to jede hur a o hodne ,a k tomu vykonu ja mam odlechcenou kliku ale to ti musi udelat neakej profik protoze to je pakarna amuzes si snizit hlavu ale zaroven mussis koupit jinou kliku po drobnej upravach s toho dostanes tak 5 koni
 
 
Datum: 03. července 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel1711    
hmm co treba vybrus a dobre ho zajet hlavne jak budes dobre skladat ten motor tak ho dobre utesni jinak budes pulit znova at sa ti dari
 
 
Datum: 25. června 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: Lasty      E-mail:      IP: uživatel3316    
Ahoj, vim nepatri to sem, ale nikde jinde to nejde, potrebuju oba cele predni tlumice na fichtla, klidne i dost jete, hlavne aby se nerozpadaly a neklepaly, diky, icq 329124063 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: fg      IP: uživatel2572    
Zdar lidi co se dává do duše aby se nepíchla náký sračky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
mno ten sprei stoji okolo 100 kc ale jestly tolik nemas tak jsem slysel ze jezedaci kdysi lily do pneumatik od traktoru mliko ono jak tam skyslo tak to zatahlo vsechny dirky-> ale je asi pak vsem jasny jak to muselo vypadat kdys se pneumatika prezouvala... proto jak zde byla psana rada ->koukej kam jedes...;-)
 
 
Datum: 27. června 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: J-qak      IP: uživatel3318    
jestli myslíš ze strany ráfku, tak se na ráfek dává izolační páska, aby se to neprorvalo o trčící špice nebo ostrej ráfek
 
 
Datum: 25. června 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Ale prd tyhle sračky to je tak na dojetí na další benzínu kde zas koupíš novej. Wiku to tam taky měl je to směs lepidla Herkules s vodou v poměru 1:10 já to tam tak mám a projel jsem sklem a nic moc jenom trocha napíchaného v plášti. Normálně jsem očistil kolo a dofoukal a jako nový. Ale musíš tam to ho dát hodně a nejlepší je to dělat na vydělaný duši potom s tím točit tak to min nafoukat zase točit asi 5 min a můžeš jet. Jinak já tak toho dal asi 50ml do každého kola injekční stříkačkou a bacha na závit ve ventilku ať se ti tam nezalepí ventilek to je potom v hajzlu.
 
 
Datum: 25. června 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Teda tvému dotazu nerozumím, protože se defektu zabránit nedá, krom pozorné jízdy a koukání přes co jedeš, ale pokud potřebuješ opravit duši bez demontáže, tak se prodává vulkanizační směs ve spreji s haičkou a šroubením na motoventilek. Vypustí se kolo, foukne se dovnitř vulkanizační směs, nafouká se guma a projede podle návodu 10km, ať zateče všude. Dá se tím ,,zatáhnout,, i řídká duše... ale na pionýra nevím, nevím... nová duše za 150kč ale tenhle bazmek mě stál před lety 250kč. Takže to vidím jako opravný prostředek vhodný spíš pro dražší obutí než na pionýra :o)
 
 
Datum: 25. června 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: Winc      E-mail:      IP: uživatel1439    
zdar draci stala se mi taková věc že jsem rozdělával motor a nějak mi píst na konci na hoře kama tam teče benzín tak se mi to kousek odlouplo nevím jestli to něčemu vadí a jestli to mám nějak obrousit aby mi to neškrábalo ve válci a jestli mi to třeba nezvýšší výkon když tam nateče dřív benzín??ale díval jsem se a na druhém motoru to mám taky zbroušenné a na internetu to nějaky vyfoceny motory měly taky tak mi řekněte PLS o co tady jde díky moc!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
no pokud to těm co to prezentujou na internetu funguje a ty bys to udělal úplně (!) stejně jako to mají oni, tak nevidim důvod proč by to mělo něčemu vadit. ale být tebou si zjistím jak na to těm pokusnejm králíkům doplácí motor, jestli na to teda nějak doplácí.
 
 
Datum: 23. června 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: havlos      E-mail:      IP: uživatel1472    
zdarec draci mam simsona S51 apotreboval bych sehnat srouby co drzi hlavu protoz se me na tom strhali zavity a ja sem ty srouby nekam schoval a ted je nemuzu najit , a jeste do toho aji pisti protoze jak sem mel oddelaou hlavu tak malej bracha to chtel nakopnout a pist se ze spodu olamal , diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: Michal J21      IP: uživatel1711    
tahni do haje se simakem toto je FICHTL pokec
 
 
Datum: 23. června 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3294    
www.sim-ba.sk
 
 
Datum: 23. června 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus kup si to tady maji tam svorniky tak i novej pist http://www.motoklasik.cz/nabidka-nahradni-dily/nahradni-dily-simson/
 
 
Datum: 23. června 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: wdf      IP: uživatel1337    
Zdar co by se stalo kdybych vořezal setrváky jako do čtvetrce??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: vesnican ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
myslim si že bys je nevořezal a když jo tak dost těžko
 
 
Datum: 22. června 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj jak rika BO je to hovadina
 
 
Datum: 22. června 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cuss ja si myslim ze by to neslo,a urezat uz teda vubec ne jestli chces zmensit setrvak tak si ho nech stocit nebo se tam vrtaji otvory pro snizeni hmotnosti,ale urcite to nerezej bude to hazet a bude to mit strasne vibrace ze si na tom prdel neudrzis:-D a mozna by byl problem i se smesi.
 
 
Datum: 22. června 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přemejšlej - motor by šel vybracama do piči protože by nebyl vyváženej okamžitě by vodešli ložiska nebo by ti to vubec nefungovalo no prostě amsolutni hovadina
 
 
Datum: 22. června 2008 21:38
 
<  284  285  286  287  288  289  290  291  292  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:40:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu