|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus lidi,nemáte někdo zkušenosti s převrtáním čz 175/477 na obsah 220,jestli je to znát popřípadě co se musí udělat z karburátorem aby tam šel správný poměr směsi. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 11:42
jo kamarád to má udelaný na čz 175/477 je to hodne znát a z karbecem nic nedelal ked to na štyrku do velkeho kopca hrabe
Datum: 04. července 2008 11:42
Jméno: LÁĎA
IP: uživatel1089
 ČUS DRACI NEVÍTE KDE SEHNAT NOVÉ NEBO ALESPON POUŽITÉ VÁLCE NA JAWU 350 TYP 354 DÍK ZA RADU
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 10:57
Jméno: Standa
IP: uživatel3396
Burzy,inzerce. AUKRO.CZ ;I-VETERAN.CZ,MOTOINZERCE.CZ atd.... musis hledat...
Datum: 04. července 2008 10:57
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
su u cerneho ve srote v sastine.
Datum: 03. července 2008 23:02
Jméno: FERY
IP: uživatel1089
 ČAU DRACI CHCI SE ZEPTAT MÁM JAWU 21 A KDYŽ JE STUDENÁ A NASTARTUJU JI TAK CHITNE ALE JAK ZVÝŠÍM OTÁČKY TAK SE DUSÝ NEBO VYNECHÁVÁ NEVÍTE ČÍM BY TO MOHLO BÝT DĚKUJI ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 11:05
Jméno: Standa
IP: uživatel3396
Spatnej kondenzator nebo kladivka nebo svicka a falesnej vzduch do kliky
Datum: 04. července 2008 11:05
Jméno: musa
IP: uživatel3395
vyčisti karbec a trysky kup new svíčku bude to svíčkou
Datum: 04. července 2008 10:56
Jméno: monax
IP: uživatel467
pred 3dnama me to delalo to samy je to guefero za magnetem do klikoveho prostoru ti jde vzduch!!!!na 1000%je to tim
Datum: 03. července 2008 22:00
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
gufero pod zapalkem nebo chuda smes z jinyho duvodu...
Datum: 03. července 2008 21:20
Jméno: FERY
IP: uživatel1089
TO UŽ JSEM SKOUŠEL
Datum: 03. července 2008 20:55
Jméno: fanda123
IP: uživatel1089
to už jsem skoušel
Datum: 03. července 2008 20:55
podívej se na trisky
Datum: 03. července 2008 20:54
Jméno: FERY
IP: uživatel1089
nE JEN KDYŽ JE TO STUDENÝ
Datum: 03. července 2008 20:53
A to ti dělá i když je zahřátá pokuud ano tak bych skusil vyměnit kodík mě to taky dělalo
Datum: 03. července 2008 20:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau je dneska mozny sehnat uplne novy kartery na fiichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 13:12
Zdar... Na mopedy.com jsou kartery na fechtla, nevim jestli jsou uplně nové, ale vypadají slušně....
Datum: 03. července 2008 13:12
 Hele draci z jakyho duvodu nejde jehlickovy futro(na pistni cep) z toho obrazku do normalni ojnice??? Me se to zda rozmerove stejny,ale SESA psal ze to tam nepude...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 12:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Oko ojnice je v případě bronzového futra zpevněno i samotným futrem, tedy celková pevnost oka je součtem pevnosti oka a bronzové vložky. V případě že se použije jehličkové ložisko, tak veškeré síly působící na oko musí pevnostně vydržet oko samotné, takže musí být z pevnějšího materiálu... a tedy celá ojnice je z pevnějšího materiálu, protože oko je nedělitelnou součástí ojnice....
Datum: 03. července 2008 12:20
Jméno: Standa
IP: uživatel3384
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_268.html ...tady odkaz
Datum: 03. července 2008 12:01
 zdar borci mám 350/354 je me 14 a mám ji zdedenou po dedovi moje prvvní motorka je pincek 3krouzek,skousim ji nakoupnout (nemam v ni benal a baterka má tak 34let)je to 2valec.ja ji nakopavam tak se mi zda ze se pomaly pohybuji pisty na pincku se mi zda se se pohybuje rychle cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 9:25
je to o mth nebo km ja sem najezdil slusnou 10.000km behem minulého léta a to každý den 20km na polních cestách 2-3plný.s fichtlem se hraji i po zadním a už ně nebaví mám rád novou mot. když se bojíte tomu přidat a to si myslím že 350je
Datum: 04. července 2008 9:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
neznamena ze ket ti nato nejsi jeste stavjenej tak ze nato neni druhy 14 r. stavjenej.ja budem mjet 16,proste moze bit nekdo aj dobry motorkar skuseni tak nemusi spadnut co vi hned mislite nato najhorsi.Kwejty ty nemas co vypravjat o 350ke ket natem este nejels nevis coto robi nevis nic tak jak mozes tvrdit ze ma nekdo v hlavje nasrane len proto ze jezdi na 350 a ma 14?asi neni tak posraty jak ty a hotove skoncilsem.
Datum: 03. července 2008 23:00
Nechápu vás chlapci, mě je 14, za týden mi bude 15 a nechápu, nechápu jak může mít v hlavě někdo tak nasraný! Já su rád že si můžu vozit prdel na fechtlovi a že to lidi jakžtakž tolerujou, na nějakou třistapadesátku ne že bych si netroufl, ale jak říkal Chong, ešče na to nejsu stavěnej a hlavně v mých letech si myslím že na to nejsu duševně vyspělej, stydím se za vás vrstevníci!
Datum: 03. července 2008 22:40
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
na cobisem neisel na silnici unas jezda 13 rocny rally cross na autach a jebu sa na strechu no a ne jak ti ti musis bit naky kostelak jak sa mi tak zda a si moc premudreni nezda sa ti?
Datum: 03. července 2008 20:43
ale pincek je na hovno proč mám honit fichtla když jede za hrubů pi...,350je líná a těžká svině jo to máte pravdu ale pincek je uřvaný kazistroj,pujdu na pitbike 110ccm líbí?a co když si koupím 125/354?to je taky těžká svině?poraďte mi stroj borci klido pošlu moji fotku email je : SustekVl@seznam.cz nechcete nekdo pincka je to dobrý stroj ručím za to !
Datum: 03. července 2008 20:33
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
To blazenn - nějak se mi potvrzuje co jsem napsal o tobě včera :o). Jezdi si na čem chceš, ale podle toho co píšeš tě snažně prosím s tím nejezdi na silnici... :o))))
Datum: 03. července 2008 19:58
Jméno: salis
IP: uživatel2576
bláznne, chong nikomu nic nezakazoval, ale jen varoval před možnými následky, a má pravdu, jawa 350 je dost těžká, tak klídek... jinak ted ukazavali ve zprávách jak to ten mladík napral pod autobus, tak tak projev trochu sebezáchovi a koukej se radši na tu 500 zdálky..
Datum: 03. července 2008 19:57
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
Miluju tyhle mladý borečky který nedokážou odhadnout svý hranice...je to pravda záleží víc na zkušenostech ale v 15 mít hodně zkušeností no nevim no...nebudu poučovat taky sem byl blbej....nedovedu si představit 14ti letýho kluka jak dává na stojan 350tku kor jak jí zvedá ze země
Datum: 03. července 2008 18:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
jebat na secko treba sa poradne vyblaznit neni tak X?  treba si uzit,nevadi ket spadnes co aja semsi vcera hlavu rozbil a co ma bit jedeme dal.ja mam 15 a jezdim na 500ccm,nezalezi na rokoch ti machre chongu,zatoze ti si na velke motorky netrufas tak to nezakazuj druhym .
Datum: 03. července 2008 15:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Hele X, já k tomu nemám co říct, na tratích ať si dělá kdo chce co chce, ale na silnici, na kterou musíme jezdit všichni... snad jen že ti pionýři a náctiletí na nich jsou už dneska takovým běžným venkovským koloritem víceméně tolerovaným. A že je dobrý nabírat zkušenosti na tak slabých strojích. Ale přiznám se ti že u nás v okolí nejezdí nikdo pod 18 na motorkách i s ,,hovnovými,, 11kw kejvačky. Nejvýš jsem viděl Jawu 90. Nejde totiž jen o výkon, ale taky o váhu. Nedávno kousek od nás umřel v Křenici mladej klučina jen proto že ho zavalila tatínkova čtyřkola a podle fotek to nebyla čtyřkolka až takovej macek a nepomohla mu ani integrálka. Určitě máš víc šancí na přežití, když se po tobě ve škarpě nebo na silnici vyválí pionýr, než kejvačka. Taky se ta váha v rukou a nohách lépe ubrzdí. Zrovna jsem před chvílí četl že dopoledne podobnej hrdina o kterých se tu bavíme skončil rozmašírovanej pod koly autobusu v Unhošti... zkus si to i s fotkama a textem najít... jsou zkušenosti které si s chutí odpustím než koukat na někoho s velkýma zkušenostma který zhasíná kousek odemně...
Datum: 03. července 2008 14:40
Jméno: x
IP: uživatel1421
milý chongu!350 má nejakých hovnových 11kw (kyvačka),děcka v mém věku honěj na tratích 22kw 85cm3 krosky hmm co ty na to ti neohrozuji lidi podiv se na motoinzerce.cz dej do vyhledavace kx 85 a podiv se na výkon !
Datum: 03. července 2008 14:15
hm tak váha je asi 60kg sportovnejsi postava(krosařská),kubaturu 50cm sem skousel a najel sem asi 10.000km na pincku c o jede kurevsky dobre neptal jsem se vas na to jestli se na tom vymelu ale jestli to jde do mensich otacek chapete
Datum: 03. července 2008 14:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Svou odpověď si vasile někam napiš a uschovej, doporučuju aby jsis jí přečetl tak za 10let nejmíň a bude ti ze sebe trapně... Kdysi na vojně mi došlo jak mladí a duševně nevyspělí lidi v 18ti choděj na vojnu... a daj jim do ruky flintu s vostrejma... ležel jsem jednou takhle na kavalci vedle sebe flintu s vostrejma, hlídali jsme zbrojní sklady, tak proto ty vostrý, v rozporu s nařízením ve flintě z lenosti i na cimře v době odpočinku... najednou vtrhnul kamarád dovnitř a začal nepříčetně něco blábolit o tom že nás postřílí... neumíš si představit to dilema... mám ho zastřelit a žít s tím celej život, nebo si dělá prdel? Naštěstí jsem se rozmýšlel tak dlouho že se mezitím ukázalo že si dělá prdel... proč to píšu... myslíš si že ve svých 15ti letech dokážeš být tak zodpovědný a třeba i chladnokrevný aby jsi svou zbraní jawa 350/640 neohrožoval lidi kolem sebe? Myslíš si že na velkou motorku se dávají papíry až od 21let jen proto aby jsi stihnul být urostlý a silný? Ne je to proto že mezi 15 až 21 rokem umírá nejvíc motorkářů a věř mi že jen kvůli své duševní nevyspělosti... nic jiného v tom nehledej... ale radím ti dobře, nikdy nepřeceňuj svoje zkušenosti, může to být poslední dobrý pocit co na tomto světě budeš mít :o))))). Vždycky je na silnici dobrý se trochu bát :o)
Datum: 03. července 2008 14:06
nezáleží na tom kolik má roků nebo kg,já mám 15 roků a asi 65 kilo a mám jawu 350/640...nezáleží na věku nebo na váze ale na zkušenostech!!
Datum: 03. července 2008 12:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ok, jak píše Standa... koneckonců překonání kompresního odporu u 350ccm motoru vyžaduje převod více do síly (pomala) aby jsi to vůbec ušlápnul... PS nechceš se na ní raději zatím jen dívat a zkusit menší kubatury, přijde mi trochu drsné ve 14ti jezdit na 350ce, nemyslím si že by jsi ublížil nám, ale aby jsi neublížil spíš sobě, přecijenom si myslím že je na tvůj věk (a váhu) dost těžká aby jsi ji ve svém věku třeba jen zvednul ze země... nedejbůh aby na tebe jakkoli spadla...
Datum: 03. července 2008 12:27
Jméno: Standa
IP: uživatel3384
jiny startovaci prevod,je to OK.
Datum: 03. července 2008 12:03
Jméno: Eman
IP: uživatel1337
 Dobrý den koupil sem si Jawu 05 (viděl sem to poprvé) a nemůžu najít kam mám nalejt palivo.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 22:48
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
ffa: Tobě asi cáká benál na mozek když tady píšeš takový kraviny, někdo se slušně zeptá a ty mu odepíšeš takovej plnohodnotnej příspěvek... jak říkaly ostatní nádrž je pod sedlem.
Datum: 03. července 2008 22:48
Pod sedadlom je nadrz
Datum: 03. července 2008 13:46
nejprve si sundej řidítka,potom si sundej hlavu motoru,pření kolo,nandej hlavu motoru vem vrtačku provrtej si nadrž (z boku kousek od kulý když sedíš dolů)i s plechem a pak vrtej do ní a odkud ti to poteče tak tam je všude nádrž
Datum: 03. července 2008 11:55
Jméno: daniel
IP: uživatel3383
abys mohl do pincka nalejt benzín musíš sundat sedlo a to takle musíš ho zatlačit zezadu nahoru a tak sundáž zadní půlku sedla a potom to zasuneš jakoby k řidítkám až to sundáž ta pod tim sedlem je bud jedno nebo dvě víčka a to co je větší jednoduše ho vindáš a naleješ tam benzín ale né aby tě napadlo ho nenaředit motorovim olejem pak bys to zadřel já mam taky pincka a dokonce i 05
Datum: 03. července 2008 9:52
Jméno: miso
IP: uživatel2652
odklopis sedadlo a tam je nadrz
Datum: 02. července 2008 22:51
Jméno: kknd
IP: uživatel2971
 Zdarec,potrebuju sehnat sada 8 vybrus jak ho tu ma Sesa jenze on ho tu pry bude mit az 23.7 a ja bych ho potreboval driv tak vas prosim o radu kde ho mam sehnat nechci od nikoho kupovat chci ho jenom z nejakeho shopu jak je Fichtl kramek diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 22:34
sak to kup od Dr. Fíka ne? deset km to neni este ani zabehle inac ja mam tuto sadu na kroske ale s jednokroužkem
Datum: 02. července 2008 22:34
Jméno: kknd
IP: uživatel2971
Tady o tomhle vim nejake jine jestli by bylo ale fakt moc dik
Datum: 02. července 2008 22:18
 hledej na AUKRO ... prodava to tam borec ... a nebo si nech udelat 8 vybrus a mas to lepsi
Datum: 02. července 2008 22:03
 Zdar draci. Potrebuju male info. Chci si dat do kliky jehlickovy futro do ojnice namisto mosaznyho futra na pistni cep. Jde to do normalni ojnice??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 21:11
Jméno: Standa
IP: uživatel3373
Tak material bych neresil,me jde o rozmery??
Datum: 02. července 2008 21:11
ne nejde, jehličkový ložisko nejde dát do ojnice kde bylo mosazný, ojnice na jehličkový ložisko je kalená nebo tak nějak, je peostě jinak opracovaná.
Datum: 02. července 2008 20:02
Jméno: čz
IP: uživatel934
omg, a do jaké ?
Datum: 02. července 2008 19:21
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
 Zdar draci, napište jaký máte kdo skušenosti se zajížděním jak dlouho a jakým spůsobem abych to nezadřel, zajíždím fíka a mám vyjetý asi tři litry benzínu v poměru 1:20 zatím jezdím opatrně ale už mě to nebaví, je to osmej výbrus tak mám strach. Za názory předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2008 11:53
Kup si pořádnej olej ( Shell racing X)míchací poměr 1:30 a stačí vyjet jednu nádrž.Pokud máš vše všechny vůle v pořádku tak se neboj a pořádně za něj vem.Kdyby se to někde chytlo tak si stoho nedělej hlavu, malinko to 2000 papírem zabrus. Pak můžeš míchat 1:40.Hlavně se neboj, jeto odzkoušený.
Datum: 04. července 2008 11:53
Máš zažitýho fíka a scháníš půl roku kliku.....??? Borec....
Datum: 02. července 2008 10:54
zdarec já bych ti radil na fikovi davej poměr i 1:25 jo tomu se nic nestane ale takovejch 400-600 km to nevytáčej a až to bude kolem těch 500 km tak to pomalu můžeš vytahovat na vyšší otáčky ale jen sem tam a když budeš jezdit déle třeba hodinu tak když to budeš chtít chcipnout tak to nech alespoň minutu nastatované na volnoběh aby se ti nesekly pistni kroužky už se mi to stalo a kousek pistního kroužku mi vlítl do motoru a začalo to dělat neplechu a už asi pul roku mam rozebranej motor a sháním klikovku a nedaří se tak přeji hodně štěstí se zajižděním kdybys něco potřeboval stači napsat na icq 393724489 ...pinckům se věnuju už delší dobu tak že mám něco zažité tak zdarec
Datum: 02. července 2008 9:23
 zdrec, potrebuju se zeptat ohledne fika, zepredu je na pistu šipka, ktera má ukazovat smerem dolů a nebo nahoru, a zlatý zámecek prvního kroužku v pístu je vzdy nahore??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 0:41
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Šipka má ukazovat směrem dolu k výfuku, a ten první zámeček je vždycky nahoře směr karburátor
Datum: 02. července 2008 0:41
Jméno: prdola
IP: uživatel1864
 martinecek123 Poslední aktualizace: dnes Počet odpovědí: 3
hojte draci jak moc muzu snizit hlavu na pincku?? Odpovědět
Uživatel: tomonick Datum: dnes
Tim jak je vetsi komprese(mnohem vetsi tlak), tak to ma obrovsky napor na klikovku a ta to proste neutahne, leda si kupit naku zavodni co to vydrzi 
mam dotaz..l..oni delaj nejaky zavodni klikovky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 18:10
Jméno: salis
IP: uživatel2576
souhlasim za standou... těch pár km na tu sníženou hlavu najedeš, teda pokud tam nebudeš mít kompresní poměr 14:1  osobně bych volil těch 11:1
Datum: 01. července 2008 18:10
Jméno: Standa
IP: uživatel3365
jo delaj,ale prijde mi to zbytecny protoze kdyz tam das kliku po GO tak musi vydrzet i snizenou hlavu,zas takovy extra tlaky tam nejsou  )  )  )  )  ) neblaznete,je to fichtl. Driv ti odejde futro na cepu a krouzky nez nova klika  )  )
Datum: 01. července 2008 14:18
 vlastním babetu a nemá vubec víkon furt se dusí a jede pomalu porate my co stím už mě to nebaví
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 22:13
Jméno: babetista
IP: uživatel1711
vycistit karburator kohout hadicku datpal. filtr vycistit vyfuk koleno sestelovat preedstih
Datum: 30. června 2008 22:13
Jméno: magor na babbetě
IP: uživatel2969
dělá mi to taky a trysku mam uplně čistou.neni to tim
Datum: 30. června 2008 21:30
Jméno: hh
IP: uživatel1201
špinave trysky,pročistit!!
Datum: 30. června 2008 21:21
Jméno: juras
IP: uživatel2324
 Cau draci,mam dotaz potrebuju vyndat vlozku z valce a potrebuju na to ten vyrazeci trn prosim Vas nevite z ceho ho udelat v domacich podminkach  diky moc a at litaa.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 9:02
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
Datum: 01. července 2008 9:02
 hojte draci jak moc muzu snizit hlavu na pincku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 18:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Tim jak je vetsi komprese(mnohem vetsi tlak), tak to ma obrovsky napor na klikovku a ta to proste neutahne, leda si kupit naku zavodni co to vydrzi
Datum: 30. června 2008 18:46
Jméno: dejv
IP: uživatel455
Pojede ti to dobře kdyz snízis hlavu ale nebude ti to drzet volnobeh a zachvíly se ti vytřepou loziska v klice ale do tej doby to pojede suprově
Datum: 30. června 2008 16:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
no presne ti to nepovim ale sou na to tabulky a kdyz to najdu tak ti to napisu jo a pocitas s tim ze kdyz ji snizis tak sice docasne zvednes vykon ale taky znic loziska na klice? a ty cisla ti poslu pockej chvilu
Datum: 30. června 2008 16:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau , bratranec mi tvrdi ze videl 4 taktniho fichtla a ten motor prej vypadal uplne stejjne jako original ale podle me je to naprost blbost¨protoze mezi dvoj taktem a 4 taktem je takovej rozdil ze by to muselo zanechat stopy na vzhledu hlavne na valci . slysel ste o tom nekdo neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 19:28
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Zajímalo by mě jak to ten bratranec poznal
Datum: 30. června 2008 19:28
No Tvůj bratranec to asi trošku spletl, ale jestli chceš mohu ti poslat jak vypadá třítaktní jeden takovej dokonce vlastním(Výbuch,Výfuk,Oddych)
Datum: 30. června 2008 18:06
u čtyřtaktu musíš někam umístit ventily a vačku a takvý tím pádem by se vzhled motoru rapidně změnil.
Datum: 30. června 2008 15:11
Jméno: jawak
IP: uživatel1521
jsou 4 taktni ale jenom NEW PIONYR
Datum: 30. června 2008 14:28
Jméno: Standa
IP: uživatel3358
To si splet. Je jeden prototyp 4 rychlostniho pareza,ale 4 taktni je jedine new pioneer.
Datum: 30. června 2008 14:28
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zdar draci ..., objednaval si uz nekdo vyfuky hikone ze stranky http://www.hikone.sk je to spolehlive?..... a jak ste spokojeny.......dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 15:27
Jméno: deda
IP: uživatel556
mustang ma pravdu ja sem si je tam taky vobednal a maximalni spokojenost
Datum: 30. června 2008 15:27
Jméno: mustang
IP: uživatel1337
vyfuky hikone sou v poho a ta strranka taky
Datum: 30. června 2008 14:27
Jméno: Kapt
IP: uživatel111
Datum: 30. června 2008 12:52
Jméno: hurry
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat mam babetu 210 automatik a najednou se mi staloze nemuzu zabrat proste slapnu a jde to strasne zlehka nevite co s tim muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 22:23
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
pokud se ti neto čí motor tak ti nějakej dobrák vypojil unašeč na řetězu, a nebo máš mrtě sjetý startovací čelisti
Datum: 30. června 2008 22:23
nebo zaolejovaná spojka...
Datum: 30. června 2008 18:27
asi obložení na spojce v piči...rozdělej spojku a uvidíš.!
Datum: 30. června 2008 9:57
 Zdarec draci, před týdnem sem si koupil Babettku a až o tomhle víkendu sem na ní jezdil, všecko v pohodě, najel sem cca 20km a všecko v pohodě, ale najednou to začalo divně hrčet, ale jenom když sem dal plnej plyn, znělo to jak kdybych si oddělal výfuk a nakopl to (znám z fechtla), no nijak moc sem tomu na prdel nedával, vždycky tak na 1/2 plynu, jenom do pár kopců sem to okalil, jezdí to zatím normálně, ale zdá se mi že v motoru není něco ok, dál bych se chtěl ešče zeptat: Babetta mi drži volnoběh jak se jí chce, někdy zastavím a motor valí na normální otáčky, ale někdy zastavím a motor tak tak chrchle a zachvilku chcípne, nevíte někdo co s tím? Myslíte že je to lepší hodit do servisu profíkům? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 19:17
Jméno: Pavlos
IP: uživatel5160
 Hele ja mam taky babetu a jede mi 60 a to chrceni podle me je zadrenym loziskem na klice
Datum: 04. února 2009 19:17
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
no voda v karbeci to je možný to se neboj ta se ti tam usadí lechce, no sundej karbec a uvidíš a přitom vyčisti trysky
Datum: 30. června 2008 13:45
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
No vodu v karbeci, tak to je vyloučeno, svíčku sem samozřejmě kontroloval, zkusím jich pár prozkoušet, no a na ucpaný trysky to nevidím, no ale díky za snahu. PS: na slovo hele su alegickej
Datum: 30. června 2008 13:28
Jméno: Standa
IP: uživatel3358
Hele ty servise, a svicku mas dobrou a trysky cisty??? muzes mit zasvinenou svicku nebo spis vodu v karburatoru nebo ucpanou trysku a pak se to hlti..
Datum: 30. června 2008 11:16
 zdar jawáci potřeboval bych poradit kam se dává kroužek ke spojkové tyčce(zvenku nebo musím rozebrat motor)dík.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
O kroužek patří do pravého, spojkového víka motoru (zakrývá sekundární kolečko s magnetem). Proto půlit nemusíš. Jsou dva druhy zavíkování zmíněného O kroužku a minimálně u jedné verze (myslím že ale u obou) je třeba vyndat spojkové ložisko (6202/C3) a gufero (15x35x7). Potom je třeba vydloubnout či z druhé strany vylisovat zavíčkování O kroužku a pak teprve O kroužek vyměníš... plus všecko zpět. Tedy ložisko použít jen při šetrném vyjmutí a dobrém stavu jinak doporučuju spolu s guferem vyměnit za nové... vbratru to vyjde kolem 80kč. Ložisko nejlépe vyndáš ohřátím plamenem domečku ložiska a citlivým vyklepnutím po dostatečném ohřátí (tipuju tak nejméně na 120st celsia).
Datum: 30. června 2008 7:12
|



|