slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prominte redtim sem to spletl mam doma 2 valce na 21 pionýra, jak jsou na nich vyraženy A,B,C tak ja na nich mam vyraženo VRS co to muže u toho znamenat oproti normalnímu jsou zvětšený sací kanál. napište jestli se stim někdo setkal a o co se u toho valce muzě jednat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 8:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15944    
To VRS bude nějaký značení bejvalýho majitele,už jsem narazil na hodně válců na který si někdo vyrazil třeba svoje jméno,nějakou zkratku,iniciále,čísla... Nedával bych tomu žádnou váhu...
 
 
Datum: 08. srpna 2013 8:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15942    
ten tvuj normální je na 05 a 20 má větší kanali ABC jsou tolerační třídy na ktere se dnes nehraje
 
 
Datum: 07. srpna 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chcu se zeptat mam doma 2 valce na 21 pionýra, jak jsou na nich vyraženy A,B,C tak ja na nich mam vyraženo VRC co to muže u toho znamenat oproti normalnímu jsou zvětšený sací kanál. napište jestli se stim někdo setkal a o co se u toho valce muzě jednat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
ty jo to je do fechtla valec a ne do audi kvatro.!! a navíc jsem spletl název
 
 
Datum: 08. srpna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tento válec je speciální je to jeden ze vzácných válců které se v roce 1986 dával do speciálního automobilu Audi Quattro S1 WRC. to když seženeš kupce budeš boháč. mám zájem .za kolik to prodáš?
 
 
Datum: 08. srpna 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: ;)      IP: uživatel15939    
Chci se zeptat mate nekdo zkusenosti s panem Padalikem? Jak dlouho trva vybrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar pan Padalík odvedl dobrou práci, jinač na repas kliky jsem čekal 7dní i s poštou.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15942    
si k němu zavolej kolik má práce ne? jinak renomé má výborný.....
 
 
Datum: 07. srpna 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No gdyby nešlo o Padalíka, toš su sprostej!!! To se uš nemožeš ani podívat pár dní kolem esli o něm negdo nepše? Tá vaša lenosť uš je nad fšecky poměry!!! Gdybys napsal adresu, toš bych ti aj pro to zajel, u Padalíka to vyřídil a dovezl spátky!!! Šak 1.8. to Filip pše. Enom se podívat na pokec!!!
 
 
Datum: 06. srpna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci neví nekdo kolik stojí repase a vivážení klikovky na panelku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoservispadalik.ic.cz/
 
 
Datum: 06. srpna 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam lincka dokonale zajety moor .potrebuju akorat vymenit spojku a startovaci segment .je technicky mozny rozebrat ten motor a potm pouzit pist i s puvodnima krouzkama a dalsima puvodnima filama bojim se ze to rozeberu a necose posere chci pouzit star ily protoz je moor 100 % ok.dekuji za vas inteligentni nazor jestli jste to nepochopily na dotaz vysvetlim vice dekuji Bedy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík je to pincek psal jsem to na mobilu
 
 
Datum: 06. srpna 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15937    
jestli to je fíkus pulit musíš a stačí dát nove těsnění .... gufera ...a če poskladat.. jestli to je velká jaw 125 175 250 350 tak ani puli nemusíš stačí sundat dekl spojky... sundat spojku a segment je pod ní ...nejni to v karteru v převodovce jak u fíka ale jakoby do boku a ze spoda spojkoveho koše... fíkus má mechanizmus startování začlenění do převodovky a nejni přístupný ....musí se pulit a při pulení musy celá spojka dolu
 
 
Datum: 06. srpna 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ono taky záleží jak to rozebereš, píst ani kroužky pravděpodobně nepoškodíš, ale pokud budeš kartery půlit kladivem tak ložiska půjdou do háje a klika taky. Gufera to bude chtít raději nová. Jen mě rozesmála poslední věta o "inteligentní odpovědi" na dotaz napsaný tatarsky :-D, neříkám, že se člověk někdy neuklepne, ale po tom co jsi vytvořil, je požadavek na "inteligentní odpověď" přinejmenším úsměvný :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
ale gufera kup nové
 
 
Datum: 05. srpna 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni problém...
 
 
Datum: 05. srpna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Cucy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute, neopatrnou manipuláciou sa mi odlomilo kúsok z piestu vzadu. Môžem ho ešte použiť, alebo by to robilo zle? Kuk foto (trošku som to zabrúsil) : http://imageshack.us/a/img841/9951/3vgj.jpg Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel13294    
Zdá se mi to nebo je tam ještě trhlina ? Jestli je to na výfukové straně a je mezi dnem pístu a upilováním víc jak 45 mm , tak ho můžeš použít.
 
 
Datum: 23. srpna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: Cucy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale čo tam po cene, len sa mi nechce čakat, kým mi to dojde.. minimálne týždeň :-D šak keby som mal druhý, hned je tam. No veď už bude :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
ten píst zahod, 200,- kč nebo 8 euro tě nezabije :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: Cucy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zmeral som to presnejšie, je to 38,2 B, takže to vyzerá na 1. výbrus. A neni to žiadny tuning, stalo sa to mne a trochu som tie hrany zabrúsil predsa, to je náhoda že to tak "pekne" vyzerá.
 
 
Datum: 08. srpna 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15941    
38mm znamená 0.výbrus - původní rozměr z fabriky .... píst- to je otázka....jestli se to tam nepříčí tak ho nech,ze zkušeností vím,že takle "blbě" ulomenej píst buďto nejede vůbec a nebo to jezdí na jedničku po zadnim ... takže poznáš...jestli to bude jen nějak prskat,tak ho vyměn... AD2 - mě ten píst nepřijde ulomenej,ale někdo ho na hulváta takle vybrousil,nechápu důvod,tuning? Proč?
 
 
Datum: 07. srpna 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: Cucy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No je to práve zo sacej strany, ok, zoženiem další, Díky. Mimochodom rovných 38mm je po prvom výbruse alebo po žiadnom?
 
 
Datum: 06. srpna 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
Nejspíš se ti rozhodí časování. Raději sežeň nový než to třeba nevydrží a domrvíš celý válec. :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vadí to. Jestli je to strana u sacího kanálu, bude to dělat neplechu, zavírat později. Nehledě na to že ten píst může být poškozený trhlinkami a při provozu se může rozletět. Dát ho tam je prasečina.
 
 
Datum: 05. srpna 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Nemělo by to vadit. :-) Hlavně aby na tom lomu nebyly ostré výstupky které by podřely válec.
 
 
Datum: 05. srpna 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: Cucy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. srpna 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, pojede mi jawa 175/356 s pístem z ČZ 175/450? Já jen abych měl 100% jistotu. Díky. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 5:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Název sice je Jawa-čz, ale je to čezeta. Jawáckou fabriku to nikdy nevidělo, je to komplet udělané v českých závodech motocyklových ve Strakonicích...
 
 
Datum: 06. srpna 2013 5:27
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Noo mám kromě kliky a pístu všechno 356. tak díky, moc jste mi pomohli. :-) Jo a to je Jawa ČZ 175/356. Takže jawa i ČZ ne? :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
spodek a válec 356, píst 450 = pojede bez problému; spodek 356, válec a píst 450 = pojede, ale nevim jak moc dobře, maji jinej tvar přepouštěcích kanálů a v jednom místě stykovejch ploch je tak 1-2mm, víc ne
 
 
Datum: 05. srpna 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen dodám že 175/356 je čz a né jawa ;-) ... no a viděl jsem x motorů co měly spodek 450 a válec by dvou lauf z 356 a normálně to jezdilo
 
 
Datum: 05. srpna 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15932    
známej má skutra se spodkem 450 a 2 výfukovým vrškem jede to normálně klika ma velke oko....píst je 450
 
 
Datum: 05. srpna 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, tak to bude z jednolaufový čezety, a to ti teda neřeknu jestli je to jiné nebo není. Takže jedině poměřit, složit, zkouknout jak ten píst otevírá a zavírá kanály atd...
 
 
Datum: 05. srpna 2013 13:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Nepleteš. Mě vyletěla pojistka čepu, vydřela mi válec a sekla se v klice, takže válec a klika by museli na výbrus/repas. Jenže momentálně nemám přebytečný 3000 tak jsem si koupil kliku a válec za pár stovek. A klika má čep 18. takže je asi i klika ze 450 co?
 
 
Datum: 05. srpna 2013 12:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se nepletu, tak ČZ 175/356 měla originálně píst s 15mm čepem, ale ČZ 175/450 měla čep 18mm...nebo je to jinak?
 
 
Datum: 05. srpna 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
Zdravim draci,chtěl bych se zeptat u mé čz 175 mi lítají čepy kliky v ložiskach ze strany na stranu tak o 1mm,, čz je 2500 km po generálce, nějakou dobu už tam klika vandrovat bude,,Na jak dlouho to tak vidíte že to ještě pojede??,,rád bych to dojezdil do podzimu,a potom bych dělal generálku Ale co jsem koukal na nahradní motory na stadiona,pio a babettu tak tento jev se děje u všech... díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
no nechám to tedy na podzim,,,muj dobrý známý od kterýho jsem čz v zimě koupil si s ní hodně vyhrál,,ta klika se nepovedla ,,ale jede stéle dobře i krásně od spodku...
 
 
Datum: 05. srpna 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten motor je 2500km po GO a lítá klika v ložiskách? Jestli to jezdí tak bych to asi nechal do podzimu...
 
 
Datum: 05. srpna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Na kliku se dávají ložiska s axiální vůli tzn. vůle v ose která by se měla po zahřátí vymezit,dokud to nemá radiální vůli - kolmo na čep tak bych to neřešil
 
 
Datum: 05. srpna 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel13072    
Dobry den chcem sa spýtať kúpil som valec na CZ 175-487 a dostal som k nemu piest z rovnakym vybrusom ako má valec 58 mm ale zamky na piestne krúžky su na inom mieste ako mal stary piest a neskor som sa dozvedel ze je to 350tkovy piest, a chcem sa spítať či ste niekto skušal dávať takýto piest do 175ky.Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15927    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_59_00_cep_16_levy3.html vidíš okýnka pro přefuky jdou skoro kolmo k pístnímu čepu.....toddle se nedá použít
 
 
Datum: 04. srpna 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15927    
350 píst má jinka okynka pro přefuky..jsou ze předu a ze zadu podívej se tu do fotek dílu na 350 ..... pro jednobucha jsou z prava a z leva.... 350 píst nefunguje v jednoválci .... jinak pokud t zámky nechodí přes kanály je to šumák .. zamen musí jít v ploše válce aby konce kroužku nemohli chodit přez hranu kanalu ...a časem se zničili
 
 
Datum: 04. srpna 2013 9:12
 
 
 
 
Jméno: Premysl      IP: uživatel13452    
Mám možná blbý dotaz, slyšel jsem že se u babety 207ky taky dají pilovat kanály konkrétně výfukový o 1 mm do každé strany a samozžejmě sací ten nevím o kolik.Zajímá mě zda je na tom něco pravdy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 23:33
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Tenhle válec mám na takovéto každodenní ježdění v kopcovité oblasti. Hlavním účelem úpravy válce bylo zlepšit stoupavost v kopcích a zároveň zachovat nízkou spotřebu a dobrou životnost. Spotřeba se drží mezi 2 až 2,5 litry, to podle zvolené trasy. Válec jsem po úpravě kanálů nedával ani na výbrus a už na něm mám najeto dalších 2500km. Max. rychlost po rovině je 45km/hod, což je asi 6240ot/min. Max. rychlost se může zdát nízká, ale do kopců nemusím přišlapávat a stejné stroje s neupraveným válcem nechávám za sebou.
 
 
Datum: 08. srpna 2013 23:33
 
 
 
 
Jméno: Premysl      IP: uživatel13452    
Lexa- tolik si nelajznu spotřeba by se zvedla o 2 litry a motor by byl po 500-1000 metrech v hajzlu. šlo mi o to že jsem četl že i na babetě se to dá zvětšit z fichtlu nějaká praxe je ale stačí mi když to hodně vydrží stotřeba se zvíší max o 0,5 litru a pojede to k 60ce vím i o babetách které dají 90 ale moc toho nenajezdí.
 
 
Datum: 06. srpna 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Škoda tupit pilník kvůli 1 mm, to chce víc. http://imageshack.us/gal.php?id=sZmpkqPby-anzuXKmg
 
 
Datum: 04. srpna 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a proč by to nemělo jít? všechno jde
 
 
Datum: 04. srpna 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: petr1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, měl bych takovej dotaz,scháněl jsem něco na dojíždění do práce a jelikož mám řidičák skupiny A1 s omezenim na 50 cm, a naskytla se mi příležitost koupit dandy 50 s motorem Sachs ve velmi dobrém stavu a za cenu za kterou bych nekoupil ani fichtla, věděl jsem že na tuto motorku už se nedá sehnat moc dílů ,ale přesto jsem ji koupil, jedná se o typ 2,6 kw motorem a válcem se 7 žebry, motorka po rovině jede těch 75, což to mi bohatě stačí, ale přijde kopec a to už těžce dejchá a jelikož už nejsem žádný mladík a mám nějaké to kilo navíc ,tak by to chtělo nějakou tu kw navíc, přemíšlel jsem o 80 kitu , ale ten se tady už prej nedá sehnat, ale slyšel jsem že by prý pasoval válec ze Simsona 70 cm, tak bych se chtěl zeptat zda tady někdo o tom něco neví, poradte co by se stím dalo dělat a taky mě napadlo zda by nešel převrtat válec na 70 cm, a popřípadě kde by to byly schopni udělat.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15937    
tak jestli má kolega pravdu tak okolo 45 zubu maximalku budeš mít sice 60 ale kopce pohoda... snad ti to vyjde nějak rozumě ono to očas nesdne proto skoušímrozumne hodnoty .. nikasil se nevyplatí převrtávat.. a klasika se musí i naladit aby 70 neměla mín kobylek než 50 ....rozeta je rozumne řešení jen jí ted sehnad
 
 
Datum: 06. srpna 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
na burze se občas dají na Dandy koupit větší rozety, dělali se tuším i 50 nebo 52zubů a ještě jedný něco málo přes 40zubů. Můžu to zjistit to není problém.
 
 
Datum: 05. srpna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15932    
no jo ale ty už jí tam máš ... jedině nechat na paprsku laseru vypalit eště věrší.... pokut to šikovně domluvíš cena je okolo 600 zaleží na firmě a mužeš jít i k 40 zubum ... jen si k motorce sedni a rozmysli zda to je realizovatelne ...zda to nebude pčekážet... nikasil do válce je šílene raketa na 50 to nemá cenu opravovat ...za ty peníze máš jinou motrku.... eště se po e šopech mužeš podívat na rozetu o zub menší do motoru ..... ta by vyšla na 300 a dělá to dost do síly.....
 
 
Datum: 05. srpna 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Hele kámoš Dandyny sbírá má jich několik a měl i ten kit, moc to znát nebylo tak to prodal. Problém je že Dandy je to točivka prostě to musíš točit a hodně řadit pak to docela jede, ale nemůžeš počítat s tím že budeš jezdit kopce na 5ku. Osobně mu na fichtlu většinou dávám, hlavně v kopcích. Ideální řešení je fakt ta větší rozeta.
 
 
Datum: 05. srpna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15928    
Nicasilovej válec nepřetočíš. Já myslim že je tam ale litinovej válec a je tak robustní že opravdu jde protočit na 70ccm. Je otázkou jakej píst se sežene. Hoď mi foto do mailu,zkusim se poptat,jestli seženem píst,tak výbrus není problém.
 
 
Datum: 05. srpna 2013 6:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15927    
ostranej a nalisujou nove hezky řečeno prostě propiluješ a vyvrtáš o 01 mm menší diru a narazíš kolík...a písty dnes jdo po 2 desetinách..... ale nvm ten nikasil je přímo na hliníku???
 
 
Datum: 05. srpna 2013 1:06
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel15926    
ne nesnažil si se zbytečně, také jsem o tom uvažoval, já mám v zadu rozetu 38 zubů , tak nevím jak se to bude chovat když tam dám o jeden zub navíc , ale zkusit to mohu, ale spíše by mě zajímalo to převrtání na vyšší objem, pokud to tedy pujde, já mám možnost ještě jednoho válce keterej má už špatnej nicasil, takže bych ho obětoval , ale napadlo mě kde seženu takovej píst kterej bude mít zámky tak aby mi kroužky nelítaly přes kanály , taky to prej někde dělaj že původní zámky nějakým způsobem odstraněj a nalisujou nové, pokud by si věděl kde by to byly schopni přebrousit ,já tady u nás o nikom nevím,
 
 
Datum: 04. srpna 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15927    
zajímal by mě tvuj nazor ...jestli sem se nesnažil zbytečně
 
 
Datum: 04. srpna 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15927    
tu cosy na drátěný kola ...pozor at objednáš víc zubu než máš ted...proto dávám odkazy na 39 zubu..sice to pojede 50 55 km hod a síly to bude mít ...asi by se sehnalo i 35 pokut bys to chtěl mít srovnatelně rychlý jako ted.... ale tímto zpřevodovováním to odálí generálku motoru toršku líp se stím jezdí jen to nejni tak rychlí..tu je odkaz na rozetu na drátaky jestli bys osoudil že je to pro tebe http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_39z_dratene_kolo222.html
 
 
Datum: 04. srpna 2013 13:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15927    
já dandynu viděl vždy z dálky ale něco takovýho bys odskoušet mohl a je to jen o demontáži kola ...podívej se zda by to mohlo být ono http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_39z_lite_kolo.html........litá kola a za 500 a máš to s poštou až domu a za odpoledne hotovo
 
 
Datum: 04. srpna 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15927    
valec ti přebrousí každá schopnější brusírna... ale odladit t pak triskama by pro laika mohlo být dílo.... proč nedáš menší kolečko z převodovkyanebo větší rozetu na zadní kolo... sníží se ti max rychlost ale v kopci to trochu ožije a nejni to tak naročná uprava jak tunit motor.....
 
 
Datum: 04. srpna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám na pincku na fichtl cupy velký molitanový filtr ve stylu kroska a když po něm přejedu rukou tak mi na ní zůstanou nalinké částečky molitanu(něco jako prach) což neprospívá motoru chtěl bych vědět jestli to zachrání impregnace nebo nový molitan.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se ti drolí tak jedině novej a impregnovat
 
 
Datum: 03. srpna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel8422    
Dá se koupit takovej roztok ve kterým se filtr pere a po vyprání zůstane čistej a naimpregnovanej.
 
 
Datum: 03. srpna 2013 7:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14274    
čau kluci nevíte kolko vydrží gufera na klice na babetě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15923    
tězko soudit někomu 20 let někomu 2 roky...zaleží na směsi gumy na stavu čepu mazání i z pusobu montáže .... jedině co spolehlivě funguje je nastartovat motor a skusit na gufero stříknout de o žorant jestli to nenasaje směs a neviltí otáčky .... pokut ti motor nechce chytit ani po ulití pod svíčku je to jasný ......
 
 
Datum: 03. srpna 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Teď jsem je dědovi měnil po 20 letech (93. rok 225). Začly přisávat, nedrželo to volnoběh. Kolik měl najeto nevím, nefungoval mu tachometr, ale ten motor má za sebou 1 výbrus.
 
 
Datum: 02. srpna 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel15921    
Zdar chlapi. Mám problém s motorem na Mustangu. Chci poprosit o nějaké tipy. V motoru mi rachotí jak když dáte kostky do plechovky a začnete s tím štěrkat. Člověk by si řekl u takového zvuku asi kryt řetězu dře o řetěz. Ale porucha je opravdu v motoru. Dělá to po zahřátí motoru. Jen na 3 převodovém stupni při nižších otáčkách, kde je motor ve velkém záběru. Docháží k snížení výkonu a tomu rachotu. Na 1,2 stupeň, nebo když se 3 roztočí tak je klid. Nějaké tipy? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15923    
jakou vuli má předloha?hm jinak skus hustejší olej
 
 
Datum: 03. srpna 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Čau draci, mám takovej dotaz, moje babeta 210 ka se nechce rozjed (je to karbecem ) když dám plnej plyn aby se rozjela tak zabere , a když se babeta dostane do 20 km rychlosti tak se začne dusit, ale když trochu zmáčknu sytič tak to zabere, když už jede 25 km/h tak už jede normál, je tam sotva zajetej válec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci nechal jsem dělat repas kliky a musím pochválit pana Padalíka ( http://www.motoservispadalik.ic.cz/ ) nádherná práce, a vše trvalo od čtvrtka do čtvrtka i poštou (7dní). Doporučuju ho! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel13988    
mne zase poslal kliku s malim otvorem pro kolicek takze nic moc oprava
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarte draci, jsem moc naštvaný prostě jak vám to mám popsat nechal jsem si udělal před 2 lety výbrus, ale po dvou letech mi to straně rachotí ve válci to je hrůza. Za prvé jsem sundal válec a zistil jsem že se mi udělala mezera mezi kroužky a za druhé jsem při montáži válce zistil že pístní čep jde zatlačit pouze prstem. Já si myslím že kroužky mohly být z horšího materiálu, a proto se zmenšily a druhá věc je ta že píst je špatně vyroben,poměřoval jsem ho ze starým původním pístem a zistil jsem že díra pro písní čep na starém pístu je 13,8 mm a na novém pístu rovných 14 mm. Takže vím co mi to už klepe čep a kroužky tak se vás ptám jestli si mám z fichtl krámku objednat nový píst i s kroužky , jestli máte někdo zkušenosti z jakého jsou materiálu, jestli mi pár let vydrží,za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15914    
No,ok,však si nenapsal že je to j90. Zde nemužu posoudit kvalitu pístů. Ale taky snad ok. K tomu měření,určo tam mohlo bejt nějaká setinka dolu,protože natvrdo to neni,žejo,ale určitě ne 2 desetiny a za tím si stojím. Dvě desetiny přesah nenalisuješ a dvě desetiny vůle je už vakl jako prase. Mužeš mít horší šupléru,mě jedna na hrotech kecá zhruba o 1,5 desetiny...
 
 
Datum: 02. srpna 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Děkuji za odpovědět,ale jedná se o píst a čep z Jawa90 cross čep má průměr 14 mm a píst tak 13,8mm - 13,9 mm.
 
 
Datum: 01. srpna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15914    
Píst,kruhy i čep kup zde,doporučuju,prověřená kvalita. Určitě si neměl píst ani čep 13,8mm...to je blbost... Pio má pístní čep 14,1mm,přesahy jsou setinové. Dobrej čep do dobrýho pístu sotva zatlačíš prstem,ale zatlačíš ho. Nesmí jít volně ani moc fest..
 
 
Datum: 01. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čus draci asi seto řeší pořád ale potřeboval bych vědět jak zajet valec po vybrusu na babettě 210, jasně že přidam víc oleje předtim sem ředil 1:50 olejem stihl,pak nevim jestli nějak hejbat s jehlou v karbecu a mam docela chaos jak mam jezdit jestli normalně nebo jenom třeba na pul plynu a pak přidavat? někde sem viděl že to někdo i zajiždi na volnoběh což je podle mě blbost,díky moc za odpovědi protože mam hodně zachovalou babettu tak to nechci nějak zmrvit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
vybrus to je prvni jinak tedy dík
 
 
Datum: 31. července 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Promin spletl sem se :-D , olej s benzínem dej 1:25...
 
 
Datum: 31. července 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Dávej olej s benzínem 1:20 jezdi tak abys měl na tachometru cca. 35 km/h což je asi půl plynu občas dej plyn na plno aby se udělal výplach směsí, a pokud ti to pojede na pohodu tak s jehlou vůbec nehejbej ani s bohatostí, záleží kolikátý výbrus to je???
 
 
Datum: 31. července 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zdravím, chci se zeptat jak se pozná špatně zajetý motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15906    
Hele jestli to má normální tlaky,nějak brutálně to nezvoní a funguje,tak se tomu nestalo nic.... ba naopak... jestli nejezdil s vařicim motorem na jedničku po zahradě furt plnej,tak se to jen dobře zajelo... trojka muže bejt karbecem .... to je klasika ...
 
 
Datum: 31. července 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nn byl sem přes víkend (pátek - pondeli) fuc a bracha ted zacal chodit do autoskoly a s tatikem se rozhodli ze se bracha naučí rozjíždět aniž bych o tom věděl, no a válec jsem nasadil předminulý týden a najel jsem sotva 100 km a přišel sem na to až dneska bo se šel bracha zas učit a jak sem viděl že to je děs běs tak by mě zajímalo, jestli se dá tak doku.... ten výbrus :/ protože bych to nerad posílal na výbrus, jinak mi vadne 3ka :/ ale to možná bude tím že to ještě není řádně zajete :-)
 
 
Datum: 30. července 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15902    
Tak motor jako takovej asi zajet špatně nejde,to spíš špatně zajedeš výbrus... A to taky ani nezajedeš špatně válec,jako se třeba napeče píst,ohamtaj kroužky trochu se to přidře atd... To poznáš hned,jede to blbě a nemá tlaky. Co se děje ? Složil si novej motor a jede blbě ? Blbý bloky a nebo blbá klika/uložení kliky ...
 
 
Datum: 30. července 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, prozradil byste mi tu někdo jak jsou na tom s kvalitou šrouby válce tady na fichtlkámku, někdo tu psal že z některejch mototechen se časem natáhnou nebo dokonce prasknou v závitu, mám doma origoš ale jsou trošku porezlý a tak jsem si řek že když stojej čtyři stovku koupim nový, ale aby to teda nebyly vyhozený peníze, dík moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Kam jezdíš na burzu? Já jezdim nejvíc Chotusice :-D
 
 
Datum: 31. července 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík, na příští burze je vemu útokem :-D
 
 
Datum: 30. července 2013 0:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty nový praskají :-/
 
 
Datum: 29. července 2013 20:57
 
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:11:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu