Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj, chci se zeptat... měnil jsem na mustangu dneska koleno od výfuku a když jsem je měl sundaný, tak jsem se kouknul jak moc je zanesenej výfukový kanál. Všiml jsem si, že píst je ze spodní strany zbarvený ( taková cihlová barva místama až načernalá nevím jak to popsat, okolí kroužk).Válec jsem sundaný neměl. Napadla mě známka přidření? Rozdíl v jízdě žádný. Momentálně se zajíždí výbrus ( najetých tak 60-70km). Asi prošel přehřátím. Mazaný je. Je nějaké riziko, když to tak nechám? Nebo čím to mohlo byt způsobené? Docela jsem se zarazil. děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 23:16
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Přesně tak, nech to být  Maximálně dej nový kroužky jestli hcceš ale nic víc nedělej
Datum: 19. července 2013 23:16
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 Vůbec neřeš. Ještě si to do sebe nesesedlo,malinko netěsní kroužky,to se srovná po 200-250km .... Píst je vždycky očouzenej.... Když to neni černej tvrdej karbon tak je to fuk.... To bys měl vidět jak je černej jednokroužkovej píst
Datum: 19. července 2013 17:38
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci kdo nejlépe repasuje klikovky? mám z čz 250 a chcu ji na repas doporučíte mi někoho ?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 14:20
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar,klikovky repasuje Padalík Šardice,já jsem měl u něj na repasi klikovku z 90tky a jsem spokojený.Adresa: Šardice 824, p.s.č. 696 13, Email: motoservis.padalik@seznam.cz, Tel: 518 624 312, http://www.motoservispadalik.ic.cz/
Datum: 18. července 2013 14:20
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci dá se sehnat dvoukroužkový píst pro čz 250/455? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2013 12:24
Jméno: Standa
IP: uživatel15826
 Blbost,budou profukovat přefuky do vejfuku zkrz právě drážku chybějícího kroužku....
Datum: 17. července 2013 12:24
 A co takhle píst pro tříkroužek a dát tam jenom 2 kroužky?
Datum: 16. července 2013 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel15209
 Jedině to překopat na píst z něčeho podobnýho co má dva kruhy (mz 250?) a doupravit válec podle rozměrů pístu,eventuelně jinou pasující ojnici atd.... Význam? Chceš z traktoru dělat letadlo?
Datum: 16. července 2013 17:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15823
 snad jenom nechat vyrobit.... skladal sem tydle 250 3 kusy ..asi a vždy měli písty se 3 kruhama..... prostě asi nic jineho nebude... a ani nevím proč to měnit..prostě tam jsou 3 a tečka
Datum: 16. července 2013 16:15
 Ahojte vsetci, potrebujem strasne pomoct s mojim fichtlom oproti minulemu roku sa strasne znizil vykon, ked je studeny tak ide strasne dobre tak ako isiel minuly rok ale ako nahle sa trochu zohreje tak straca vykon a cim viac sa zohreje tym viac straca vykon.Dakujem za vsetky rady.A ked som sel plny do kopca tak ho dusylo a nieco proste cukalo v motori alebo kde neviem, na jesen isiel strasne dobre 2hore tym kopcom co som sel teraz 1 a este som si pomáhal nohami a ledva to islo prosim poradte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2013 10:03
Jméno: Jezdik
IP: uživatel14157
 Jakou máš svíčku? zkontroluj hladinu plováku a koukni se jestli nemáš přicpanej ventil.Podívej se jestli nemáš volnej kabel od indučky ke svíčce.Pak sundej dekl u zapalování a koukni se jestli ti cívky nedřou o magneto..to se dělo ted' mě,jeden pán mi pak na to přišel.c..cívky v zapalování nesmí dřít o magneto ! jestli dřou,povol vždycky jeden šroubek na cívce a přihni ho nahoru ! a tak i na druhý straně.. a jestli si třeba zajížděl loni válec tak to třeba ještě nemusí bejt zajetý a tak to za tepla nejede,ale to si sedne..zkontroluj to zapalko
Datum: 16. července 2013 10:03
 ahoj, chtěl bych se zeptat jaká je možná největší vůle na klikovce u pionýra do boku..?. vím že každá klikovka tam nějakou vůli má, ale u té jedné co mám je mnohem větší než u těch co jsem montoval.. když tahám za ojnici tak snad žádnou nemá.. díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 21:44
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Minimum je 0,2mm . Když to má třeba 1mm tak je to špatně.
Datum: 18. července 2013 21:44
 Dobrý den, mám na vás dotaz snad se s tím někdo setkal a poradí. Skládám motor ČZ 125/476 mám nový klikový mechanismus. Vše připravené na složení. Na nové klice nejsou rozpěrné kroužky na čepech. Jak dostat dolů ty staré případně jakým přípravkem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 9:11
 Vzhledem k tomu že ty kroužky pod guferama jsou na čepech nalisovány s přesahem, tak se to sundavá dost blbě. Určitě máš kliku z 476? Není to z 488? 476 měla totiž pod těma kroužkama o 0,5mm větší průměr čepů...
Datum: 11. července 2013 9:11
 Zdravím,písty na jawu634 se 16 čepem průměr 60 co jsou tu na e-shopu jsou od jakého výrobce?Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 7:35
Jméno: Jan
IP: uživatel6480
 Zdar draci, mám problém s mustangem! Začalo mi zvonit z nějakého důvodu ve válci. Nevíte čím to může být? Klikovka, píst, kroužky , výbrus všechno je tak 3 měsíce nový. Měl jsem to rozhozený, jestli se něco neuvolnilo, ale všechno sedí, jak má.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 21:59
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 zvonit bude vždycky pokud to ale není extrém, neotočil jsi píst ?
Datum: 10. července 2013 21:59
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Dotaz pre Standu - za kolko (kč) mi upravíš čssr válec s čerstvým 1. výbrusom na 2K ? stačil by taký obyčajný , a nechcem to hneď teraz lebo zrovna nemám penáze ale tak ku koncu prázdnin .. A chcel by som to na sériovku 21 pincka , žiadne drastické úpravy .... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 6:22
 Tyto věci řeším na mailu,takže mi napiš na mail a něco vymyslíme. S tím výbrusem je to horší,válce se po úpravě ještě brousí,takže je škoda upravovat čerstvě vybroušenej válec.
Datum: 10. července 2013 6:22
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
Posl.aktualizace: 09. července 2013 16:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Každý chce zvyšovat výkon, ale další chce jít proti proudu...
Datum: 09. července 2013 16:34
Jméno: pepa
IP: uživatel14866
 ano motor s touto hlavou by měl mít nepatrně nižší výkon ... je to hlava na 05 ... ale klidně je použij pojede to normálně jen musíš dát předstih podle 05 tuším 3 mm místo současných 1,8mm.... a občas sem měl tu potíš že bez těsnění pod válcem či hlavou nešlo protočit motorem narážela hlava..
za mě dej to do kupy protoč motorem za zaplko s vyndanou svící
pak nastav daný předstih a dej svíčku a je poptákách
Datum: 09. července 2013 15:46
Jméno: radek
IP: uživatel15797
 Ma vetsi objem takze mensi kompresy
Datum: 09. července 2013 15:03
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 aha, a muzu tu hlavu dat na Jawa 50/21? bude tam nejaky rozdil?
Datum: 09. července 2013 14:56
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar,to je hlava z pionýra přesně z Jawa 50 typ 05
Datum: 09. července 2013 14:46
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draci dá se vyměnit učz 250/455 pouzdro v ojnici za ložisko? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 12:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14866
 pouhou záměnou ne ... musíš mít ojnici na jehli....
Datum: 09. července 2013 12:07
Jméno: čz175
IP: uživatel14748
 zdar potrebuji poradit když dam jehlove lozisko do oka ojnice uz jim nemuzu prostrcit pistni cep.Motorka predtim jezdila cep i lozisko je furt stejne jine jsem nekupoval.co mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 8:31
 Ty jsi srandista  prý co mám dělat... nejlepší sednout k netu a okamžitě se tady svěřit, že máš olšové ruce...
Datum: 10. července 2013 8:31
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 chyba bude asi u tebe...zkus ložisko trochu namazat vazelínou aby se jehličky přijepili k oku ojnice a musí to jít
Datum: 09. července 2013 16:51
Jméno: dent
IP: uživatel15207
 Ahoj tak se obracím ještě jednou.Jak se dá mz potunit.Jedná se o výbrus.Chci zní dostat co největší výkon.Díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 10:53
 Tak si změř průměr hlavy,kam až mužeš vrtat bez nutnosti jejího rozšíření a dál se podívej jaké jsou k dispozici největší písty. Pak ti jakákoliv normální brusírna udělá válec na požadovanej rozměr. Mě třeba fichtla vrtaj i nad 41mm když mam písty... U MZ nejsem zcela v obraze,ale určitě tam bude nějaký prostor. Možná jsou tam i nějaké možnosti pro doladění sacího a výfukovýho kanálu,přecejenom ty válce dělaj ve fabrice mašiny. Optimalizací sacího a výfukovýho kanálu by se z toho třeba ještě dalo dostat něco navíc jako bonus....
Datum: 09. července 2013 10:53
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 pořád nepíšeš kubaturu 150 nvm do detajlu ale 250 jde převrtat na cca 300..i se takove motory dělali.. ono vrtání má sve limita protože když to přeženeš nestíhá se to cladit ani mazat musíš měnit i karburaci a řešit plnění.... jinak ta motorka je už ted docel NA ŠPICI a bez nikasilu a 4 kanalu z toho moc nevyždímeš.....
Datum: 09. července 2013 0:32
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Datum: 08. července 2013 23:50
Jméno: bolf
IP: uživatel11667
 Nechybí ti v přezdívce uprostřed "me"?
Datum: 08. července 2013 23:09
Jméno: dent
IP: uživatel15207
 Zdar draci nevíte kde by se dal sehnat kit na mz? díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:10
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 vemeš polskej sráč a necháš do něj dát jinou vložku  ...
Datum: 14. července 2013 0:10
Jméno: standa
IP: uživatel4133
 Někde na netu jsem viděl 4K válce atd....jedná se o nějakou nekvalitní druhovýrobu pravděpodobně z Polska....ale tak jako se všim polskym se i toto dá určitě nějak opravit aby to skutečně jelo...
Datum: 09. července 2013 9:19
 udělat  sehnat vložku s pístem z trabanta a tvořit
Datum: 08. července 2013 21:53
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 nepíšeš jakou ale tu něco měli napiš tam ale byli kur drahyhttp://www.moto-prodejna.cz/tuning-zvetsovani-vykonu/4-kanalovy-valec-mz-150-etz.html
Datum: 08. července 2013 20:55
 Čau, mám ještě jeden dotaz ohledně pístů. Takže, já mám na pístu označení 4B. 4 (nebo taky IV) by mělo být číslo výbrusu, B by měla být tolerance. Podle tabulky mám píst 38,95–0,01 a válec 39,006 +0,005 - sedí to i s hodnotou naměřenou posuvným měřítkem (samozřejmě jen v řádech desetin). Píst by měl být teda zaokrouhleně 38,95. Jenže písty co tu vidím se prodávají jen po čtvrtinách, např. 38,00; 38,25; 38.50; 38,75; 39,00; atd. .. Jak to teda je? Moc děkuju za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 16:22
 To jsem potřeboval vědět. Díky moc!
Datum: 08. července 2013 16:22
 Řešíš to tu dva dny a absolutně nechápu proč. Jediný co tě zajímá je vrtání válce a to je 39mm,koupíš prostě píst na 39mm,buďto na něm bude vypálený laserem 39,00 a bude to ten lehčí lepší maďarskej (rozměr 38,95) a nebo koupíš levnější píst s vyrytym číslem 38,97 či 38,98 (skutečný rozměr u obou 38,95) a ten je těžší s plnym dnem made by turek či indie...nicmoc.... Nic jinýho nevymyslíš... Na a,b,c se dnes už nehraje... Bacha na levný čínský písty,některý maj atypickej boční zámek a jiný maj zas nějak divně moc velký rozestupy kroužků. Ponevač se v tomto oboru trochu pohybuju,tak ti doporučuju píst a kruhy koupit zde,jezdí mi na nich desítky válců a vždy perfekt!
Datum: 08. července 2013 15:24
 On tam třeba je 39,00, to nevím. Je to podle tabulky, která je asi na originální písty.
Datum: 08. července 2013 14:13
 To znamená, že pokud je to po těch čtvrtinách, tak nejbližší větší je 39,00. Mezi nimi je rozdíl 0,05 mm. Bude to fungovat? Neztratí to třeba výkon?
Datum: 08. července 2013 14:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 kup píst pro příslušnej brus a je po ptákách . 2 takt jede i s vulí 02 mm dnešní písty často zahadně nabývaj a mužeš zadřít na tydle tolerance nejni radno moc hrad když maš díli vyrobene upe jinak než original....
pokut bys to chtěl těsněji tak jedině najít borce koupit píst větší a aby ti to na něj nabrousil.... jinak kdo dělá brusy nechává to volný aby nebyli reklamace.....
Datum: 08. července 2013 13:45
Jméno: Pavel
IP: uživatel15789
 ahoj, prosím vás, teď tady byla akce válec + píst a seša tam psal slícovat kanálky, jak to mám udělat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 Mužu poprosit o odkaz ? Hledal jsem a našel už jen holej polskej válec 38mm.
Datum: 08. července 2013 17:09
Jméno: Pavel
IP: uživatel15789
 aha  tak to celkem sedí, děkuju moc
Datum: 08. července 2013 15:57
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 kup si papírove těsnění mezi valec kartery a podle něho jehlou orísuj tvar kanalu a plynule je opiluj aby byli stejně na motoru i na válaci vše pak pečlivě očissti.... anebo to mužeš smontovat jak to je a trochu výkonu oželet....
Datum: 08. července 2013 12:06
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Čus Draci,
Mám pár otázek, předem díky za odpovědi. Motorkám moc nerozumím, koupil jsem si fichtla jenom na projíždění a na ryby, proto se předem omlouvám pokud se ptám jak blb 
Jedná se o Jawa 50/21
1. Když je zahřátý, tak hůře startuje, čím by to mohlo být ?
2. Je normální, že startovací páka nezabírá pokaždé nahoře ?
3. V motoru mi něco rachotí ( prý klikovka ), může to mít na něco vliv ? krom toho že se mi to časem může kousnout 
4. motocykl je z roku 1975, jaký tam má být tvar gumy stupaček ? Mám každou jinou a chci koupit nové...
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 22:16
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 To schválně vyzkouším s plným plynem
Datum: 08. července 2013 22:16
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Pardon, včera jsem zapoměl napsat, že se musí za tepla startovat s plným plynem. Když dáte plný plyn a pořádnej kop do páky, tak chytne na první pokus.
Datum: 08. července 2013 17:05
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 a kolik je tak adekvátní si vzít za práci ? Abych měl představu co mě to tak bude stát...
Datum: 08. července 2013 14:16
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 klikovka cca 1200 výbrus 500 ložiska 200 komplet spojka asi 400 pak nějaký těsnění a gufero cca 150
Datum: 08. července 2013 13:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 OK Pepo, budu naklánět 
Jenom se zeptám, na kolik cca vyjde generálka motoru ( klikovka, spojka, výbrus apod ) a kolik zhruba to zabere hodin práce ?
Datum: 08. července 2013 13:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 startovací segment muže být ale spíš se sjela spojka vzhledem k tomu že máš tak motor na pikaču... já bych jezdila až se vys.. tak to opravil už en proto že kvuli segmentu musíš pulit motor a to už mužeš dělat i tu klikovku.... pokut tě to nakopavání štve dal bych nove lamejli spojky ty se dělaj relATIVNĚ dobře pokut se ti vysere startování mužeš to kdykoliv opravit když se ti vysere spojka si v háji pio je nepojízdně... na starty opravdu pomáhá naklonit stroj .... anebo to salodlouze ladit.... jsem pro naklonění jsi tichej blázen a ne vsteklej... stupačky maj být male valcovite..ale je to šumák dej tam co ti vyhovuje... třeba široký co jsou na panelku jsou na ježdění pohodlnější... machrovina je dát šedou gumu atd
Datum: 08. července 2013 12:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 Někdy zabere nahoře, ale když ho nakopnu a třeba neprohamtnu až dolu, tak pak při opětovném nakopnutí zabere až dole. Já jí musím pak jakoby došlápnout, třeba i 3x, než poté zabere zase až nahoře...
Datum: 08. července 2013 11:31
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 akorat nechapu jak to že nezabírá pokaždé nahoře to znamena že někdy zabírá a někdy ne ? vím že to děla hodně pionyru ktere sem spravoval
Datum: 08. července 2013 10:56
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
Datum: 08. července 2013 10:43
 nejspíš sjeté zuby na startovacím segmentu
Datum: 08. července 2013 10:37
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 Robosk a čím to teda je že mi nezabírá pokaždé nahoře ? Je to normální jak píše pár lidí, nebo je něco v motoru ?
Datum: 08. července 2013 9:07
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Preboha maxule kolko máš rokov ? To sú rády panebože .... Prečo by mal preboha kupovať piest keď mu to zle štartuje za tepla ? Nech si to pekne všetko vyčistí , nastaví predstih a odtrh a musí to ísť !! A ty koko* na tomto som sa fakt zasmial : "jestli ti nakopávAČKA NEZABÍRÁ NA POPRVÉ TAK JE ŠPATNĚ NĚCO V MOTORU" .... jžš vážne ? já som myslel že pristáva ufo a preto nezaberá ... A že sa mu to musí kusnut iba keby to "opravdu hodně tahal za uši" ? Pekná kravina , keď máš kluku vylágrovanú , tak ju može zakúsnuť hocikedy .... Ja som tak zadrel raz kluku na 05 ... Toť vše
Datum: 07. července 2013 23:36
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Super Maxule, díky
Datum: 07. července 2013 22:17
Jméno: maxule
IP: uživatel15786
 čau, hele chci ti poradit tak- startuje ti hůř že je píst už asi v pytli - kup si raději nový. jestli ti nakopávAČKA NEZABÍRÁ NA POPRVÉ TAK JE ŠPATNĚ NĚCO V MOTORU. jestli ti něco rachotí v motoru, tak to může být klikovka, něco v převodovce a nebo ti tluče píst o hlavu. a myslíš si že se může kousnout? tak to těžko to jedině že by si ho opravdu hodně tahal za uši. na stupačkách má být kulaté návleky. jinak to je ode mne vše čus
Datum: 07. července 2013 22:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 OK díky, je fakt že lépe chytne když je nakloněný. Ale je to až tak na 10-tý pokus, nemám ještě v tom cvik no. Startpáka kolikrát zabere až dolu, tak jí musím párkrát došlápnout aby mi pak zabrala až nahoře...
Datum: 07. července 2013 21:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Viděl jsem jen dva pionýry co startovali na šupa za tepla, mě osobně jede krásně, táhne jak má a volnoběh drží i za tepla ale za tepla chytne aš na 3-4 kopnutí.. spíš je to rarita když chytá za tepla jak za studena
Datum: 07. července 2013 21:42
Jméno: Bear
IP: uživatel7552
 Co to je za kravinu? Každej pionýr startuje i za tepla!!!!!!! jen se to musí umět poladit víš?
Datum: 07. července 2013 21:39
 Většina pionýrů po zahřátí na našlápnutí prostě nestartuje a je třeba je roztlačit. Můžeš zkusit při startech naklonit pionýra na pravou stranu, to lépe chytne, ale není to pravidlem. Startpáka taky klasika.. hlavně že zabírá.
Datum: 07. července 2013 21:31
 Čau, zná někdo nějakej dobrej způsob nebo má nějakej tip na vyčištění kanálků, anižbych nemusel vytahovat vložku? Děkuji za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 20:30
 http://4gear.rajce.idnes.cz/Cestovne_-_crossovy_dvoukanal/#IMG_4135.jpg jdou tak udělat i přepoušťáky... ale je to trošku dřina (smirkem pod vodou, hrubost zmenšovat 1200, 2000)
Datum: 07. července 2013 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel15737
 Začal bych technickym benzínem a hadrem. Pak hrubšim šmirglem vyčistit bordel z vejfuku,pak třeba kapesnik protahnout přefukama uchopit a tahat dopředu dozadu,,,,nějak si poradíš....
Datum: 07. července 2013 20:26
 Zdravím, jak vybrat správnej píst? Našel jsem na internetu nějakou tabulku, ale nevím jaké mám to označení (A, B, C). Změřil jsem posuvkou válec a vyšlo mi 39 mm. Měřil jsem to klasickou posuvkou. Kdyžtak kde najdu to označení? A jaké jsou podle Vás nejlepší písty (počet kroužků)? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 11:51
 Už jsem to zjistil, 4 by měla být číslo výbrusu a B tolerance.
Datum: 08. července 2013 11:51
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html
Datum: 08. července 2013 11:48
 Tak jsem před chvílí sundal hlavu a čep pístu jsem očistil leštícím brusným kotoučem a ocelovým kartáčkem. Je tam vyražené 4B. Takže je to ta třída B, ale co znamená ta 4?
Datum: 08. července 2013 11:31
Jméno: Pavel
IP: uživatel12836
 Co se týče toho pístu určitě bych zvolil dvoukroužek (tříkroužek sice víc těsní ale má velký tření a jednokroužek je dobrej tak na fichtlcupy protože toho tolik nevydrží)
Datum: 08. července 2013 10:02
 hele udělej to prostě tak že na horním kusu pístu to oškrábej ocelákem a nijak to neporušíš ale zase jemně jo
Datum: 07. července 2013 21:53
Jméno: Maxule
IP: uživatel15786
 rád pomáhám s jawou 05, 20, 21 a samozřejmě i na mustafa
Datum: 07. července 2013 21:51
 Mates - Díky za rady
Datum: 07. července 2013 16:22
 To je mi jasné
Datum: 07. července 2013 16:20
 to je tolerance výbrusu v tisícinách milimetru to těžko změříš posuvkou
Datum: 07. července 2013 16:13
Jméno: Mates
IP: uživatel15490
 cus draku ty pismenka znamenaji třidu valce ABC je na pistu karbon seškrabni třeba smirkem ( pak ho kompresorem vyfoukej ven a nech pist v HU ) a uvidiš šipku směřujici dolu a nad ni by měla byt vyražena třida a co se tyče kolikati kruhovy píst tak bych doporučoval zlatou středni a to jsou dva kruhy ale je to na tvoji uvaze
Datum: 07. července 2013 15:50
 Ještě to bývá žeprý napsané na horní straně pístu, ale nevím jestli to půjde vidět. Kdybych ocelovým kartáčkem odstranil karbon, tak jestli bych to nějak neporušil ten nápis.
Datum: 07. července 2013 15:45
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarte,chci se vás zeptat,které gufera jsou lepší do motoru (silikonový nebo ty černý).V Obchodě mě bylo řečeno,že do motoru jedině silikonový,tak poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:56
Jméno: maxule
IP: uživatel15786
 kup ty černé jsou lepší a mají delší trvanlivost. Ty silikonové se ti třebo přilepý a pak nejdou sundat
Datum: 07. července 2013 21:56
 je to jedno fichtl snese všechno
Datum: 07. července 2013 15:14
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 já dávám silikon už leta a pořád OK
Datum: 07. července 2013 9:45
Datum: 07. července 2013 9:13
 já s těma silikonovýma nevím no.... nedavno sem měnil na liazce simerink na hřídel ke kompresoru.... předím tam byl meneny pred 2 lety.. byl tam silikonový červený a olej z něho přimo chcas ven.... daval sem opět silikonový protože jiný skladem nebyl tak se uvidí jak dlouho vydrží
Datum: 06. července 2013 23:44
 Copak to bylo za obchůdek? Podezřelý je, že před 50ti lety kaučukový jednobřitý gufera taky fungovaly. Na kliku silikon ne-e... myslím, že to není problém dát na kliku dvě ,,černý,, gufera za 15,- jedno a zbytek - když už chceš- silikonovej.
Datum: 06. července 2013 21:18
 řešilo se to tu několikrát na kliku silikon ne rozežírá ho benzín
Datum: 06. července 2013 20:47
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 do všech motorů, které jsem kdy dělal (a nebylo jich málo) jsem použil černá a vždy to bylo naprosto v pořádku
Datum: 06. července 2013 19:44
|



|