slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  28  29  30  31  32  33  34  35  36  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci kolik může stát GO motoru na mzteru.Díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16002    
zaleží na současnem stavu musíš to dobře rozvážit... ale výbrus 1000 repas kliky 1500 nová spojka či její repas 500 až 1000 ložiska gufera 800.... osobně bych mz spíš jezdil jako spotřební motorku a zvážil střední opravu motoru s novou spojkou a výbrusem a případně přetěsnění... kliku bych usoudil zpusobem má znatelnou vuli bohužel je ko nemá nechat to být a nepulit..... chápu to tak že si to chceš udělat sám byt mz nejni nejednodužší na demontáš je to 5 kvalt a všechny ložiska valivá....je narocnější než jawa čz.....pokut si chceš najít motoopravnu naklady jsou v ceně 2 motorek.... našel bych si spiš nadšense...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: Janouš      IP: uživatel12485    
Zdravím draci, nevíte jestli se dá použít řadící automat z jawy 05 i na modely 21-23? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15993    
Bohužel ne,je jinej, j05 má užší bloky. Jde udělat jedna prasárna a to vzít ozubenej půlměsíc z j21 a vrazit ho do řadicího automatu z j05,ale nejde to do všech a pokud si to nikdy nerozebíral tak to nerozebírej... Neni jednoduchý to složit aby to chodilo...
 
 
Datum: 20. srpna 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarecx draci potřebuji poradit u nás v drogerii jsem potřeboval lepidlo na ložiska ,protože je mám volné v kareterech a nová by tam nedržela , prodal mi toto (syntetický kov) , že si to prej lidé chodí kupovat na ložiska :O .. můžu to stím zalepit ? má někdo konkrétní zkušenost se syntetcikým kovem ? půjdou ještě ložiska vydlat někdy ven ? plánuju si jednou toho pionýra zrenovovat ,je po tátovi ,takže se ptám zda to ještě půjde jednou ven z těch karterů pokud to tam zalepím tím syntetickým kovem :-) děkuji za odpověd'........ http://www.barvy-laky-unimax.cz/tmely-a-lepidla/lepidla/synteticky-kov odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si zkus přečíst ten popis dole je to tam napsaný ( sváří kov za studena ) to asi ven potom nepude
 
 
Datum: 20. srpna 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, jde do simsona s51 70tkový válec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec, moc dík za odpovědi, takže když koupím 60tkový válec, píst a hlavu tak nemusím nic upravovat, třeba jenom hlavní trysku za větší ?
 
 
Datum: 20. srpna 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15996    
tak tak na 70 musíš převrtat kartery 60 jde udělat beze změn jen zamenou dílu
 
 
Datum: 20. srpna 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, jde všechno, ale k 70tkovému válci se dopracuješ několika výbrusy. Tak by bylo škoda přebrousit 50ku hned na 70ku. Policie ani na technické to neřeší ani nepoznají. A když koupíš přímo 70kový válec už nikdy se nevrátíš na 50ku. Tak se podívej na stáří moto a rozmysli si jaký to bude veterán. Po pár letech třeba toho budeš litovat, že zničils veterána, protože S51 nikdy nebyla 70ka. Jsem již starší a mám doma Maneta 90 dvojpíst, ale můj kmotr kterému je již 77 ho předělal na 125 s dvěma výfuky. Je to veterán a nebo není. S hlediska výroby není a originál motor jsem zatím nenašel. To je jeden z důvodů proč nemám v oblibě tímto způsobem upravené vozidla. Na druhé straně se mě přestavby líbí. Nejlepší se informovat tam kde dělají výbrusy a tam ti řeknou vše. Hodně zdaru a přilbou na horu a kolama olů.
 
 
Datum: 20. srpna 2013 7:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se do kartrů přefrezuje větší díra tak ano
 
 
Datum: 19. srpna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: lukzz      IP: uživatel15988    
ahoj je lepsi pist dvoukrouzkovej nebo tri dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
3 kroužky je přežitek.
 
 
Datum: 19. srpna 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel14157    
Dvoukrožkovej ti vic bude tocit a tri krouzkovej dil vydrzy
 
 
Datum: 19. srpna 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15993    
Na j20/21/23 jedině dvoukroužek,už jen aby nejezdil třetí kruh do sacího kanálu - to soudruzi nedomysleli
 
 
Datum: 19. srpna 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
já mám 3-kroužek originalni vybrus a pionyr jede skvěle pekně točí výborně startuje
 
 
Datum: 19. srpna 2013 15:10
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se týče série, tak bych vsadil na 2kroužek. Dobře složenej a odladěnej motor, po zajetí jede krásně, dobře točí a má kvalitní spodek. Do upraveného válce jednokroužek.
 
 
Datum: 19. srpna 2013 8:09
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
Na úvod malé vysvetlenie.Dodnes sa stretávam s tým že zákazníci žiadajú pri oprave dať do motora Pionietov rady 20 až 23 trojkrúžkový piest.Horšie je to s odpoveďou že prečo to chcú?Zvyčajná odpoveď je že kôli lepším"tlakom"vo valci.V skutočnosti jediný účel trojkkrúžkového piestu bol zvýšenie životnosti valca(výbrusu)Ale to platilo pre pomerne nízkootáčkovú Jawu 05 typ 550 a 555,nie už pre relatívne vysokootáčkové pio 21 až 23.Tam je to skôr kontraproduktívne.rn Ale existuje jednoduchý spôsob ako zlepšiť tlaky vo vašom aj sériovom Pionieri.Najlepšie hneď pri výbruse valca si vo firme kde vám to robia vyžiadajte dodať piestne krúžky zo Simsona.Priemery sú také isté ale hrúbka krúžku Pio je cca 1,5 mm a Simsona 1,8 mm.Pritom drážky na pieste sú u oboch typov hlboké cca 2,0 mm,takže to krásne pasuje.Samozrejme krúžok ktorý"vyplní" takmer celú drážku tažšie podfúkne a kedže je hrubší aj viac vydrží(životnosť)Rozdiel je viditeľný aj voľným okom,viď foto.rnhttp://www.fitomoto.wbl.sk/Pionier-rady-a-napady.html
 
 
Datum: 19. srpna 2013 1:19
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mel 3 a jezdil paradne a sel pekne tocit do otacek akorát když nakopáváš tak se to pomalejs rozbíha
 
 
Datum: 19. srpna 2013 0:52
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 - líp těsní ale tolik to nevytočíš; 2 - netěsní tak dobře, ale jde víc vytočit
 
 
Datum: 18. srpna 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: lukyy      E-mail:      IP: uživatel15988    
chci se zeptat jakz je rozdil na jawe 21 mezi normalni hlavou nebo s ledvinkou dikz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 9:40
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bylo to tu Xkrát je to o pár příspěvků níž
 
 
Datum: 20. srpna 2013 9:40
 
 
 
 
Jméno: asdrsa      IP: uživatel15975    
Jak poznám válec z 05 od válce z 20-21? Mám doma válec navíc a nechce se mně dělat na tom původním vybrus, kdyz mam doma valec par Km po výbrusu, jen nevím jestli není z 05 motoru. Jak to jako laik muzu poznat? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15978    
tak válec po výbrusu pojede vždy pěkně a je jedno jestli je to 20 či 05 ...a neš jezdil vylítanej motor nabastlil bych to aby si měl vše nové,,,
 
 
Datum: 17. srpna 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: asdrsa      IP: uživatel15975    
Kluci dík mám štěstí :-D, dokonce jsem nasel i ktomu vhodnej pist (sice 3krouzek ale co) V pondeli koupim krouzky odzkousim a nejak v tydnu vyrazim smer Morava.
 
 
Datum: 16. srpna 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a nebo šuplérou změř horní hranu sacího kanálu, ta je u 05 cca 53mm od horní hrany válce a u 20-23 je cca 54mm horní hrana výfuku je u 05 31,5mm a u 20-23 29,5mm ty míry mohopu být o nějakou desetinku rozdílné ale ne o moc
 
 
Datum: 16. srpna 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
05 má menší ty 2 kanálky na boku
 
 
Datum: 16. srpna 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar . právě sem složil 21 mel jsem sundanej válec. Dal jsem to zpět kroužky ty vo tam byly ale zvoní mi to . je to normální nebo ne ? Při přidání plynu to zmizí . prosím o richlou odpověď . předem díky . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bylo to tím ojničním pouzdrem, ale píst a kroužky jsou taky zralé na výměnu
 
 
Datum: 17. srpna 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15978    
teško soudit jakou vuli měli kroužky v zámcích? a na ojnici jsi nějakou vuli nahmatal:?
 
 
Datum: 17. srpna 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel15974    
Čau, to vypadá na vyběhané ojniční pouzdro...
 
 
Datum: 15. srpna 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rychlou
 
 
Datum: 15. srpna 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, chci se vás zeptat jestli byste mi pomohli s Babettou 210, kterou jsem dostal dnes od jedné paní chtěla ji vyhodit tak jsem si ji vzal, že jsi ji opravím, ale zistil jsem že babetta má zarezlí válec, a proto mi nejde hýbat z pístem, tak se vás ptám jak by to šlo opravit, za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau rozebrat a válec s klikou na výbrus. Kdo dělá výbrus tak kliku upne, aby ji nepoškodil a píst lisem vytlačí a pak udělá výbrus. Kdysi používala na uvolnění červená brzdová kapalina, ocet, citrónová kyselina, ale dnes máš možnost koupit spreje. Ahoj
 
 
Datum: 20. srpna 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Osobně doporučuji Kofolu alespon 3dny i více pak OK.
 
 
Datum: 15. srpna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Osobně bych začal tim,že bych ten motor rozebral....minimálně válec dolu.... na odrezení asi odrezovač....brzdovou kapalinu, coca colu atd....
 
 
Datum: 15. srpna 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus
 
 
Datum: 14. srpna 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO budou ještě 9z primáry??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: cc      IP: uživatel16029    
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
kdyby byl vzorek, možná by se to dalo zadat jinde
 
 
Datum: 14. srpna 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ten vyrobce je uplne neschopnej,, ja fakt nevim jednou to bude ale jednou to bude
 
 
Datum: 14. srpna 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel15510    
zdar draci!!! mam 20 motor po GO. najeto asi 200 Km. trapi me samozapaly. po kratkem zahrati i pri relativne nizkych otackach to porad zapaluje samo. svicku mam nejstudenejsi na svete :-) tesneni pod hlavou nemam. hlava je cista... svicka je spis cerna.(mazu 1:33) zkousel jsem stelovat bohatost smesi. trysku mam 70. kdyz dam 68, jede to uplne hrozne. kdyz se 70-kou prelepim jednu diru na air boxu, tak se to taky zhorsi. s jehlou jsem hybal navrch - dolu, nejlip to jede na treti zarez z vrchu. predstih mam 1,6 mm, kdyz s nim pohnu nahoru nebo dolu, tak je to taky vzdycky horsi. zacina me to pekne srat :-) mate nejake tipy? jeste me napada: kdyz jsem skladal motor s novou klikou, musel jsem dat pod valec vic tesneni (myslim ze tri) kvuli pistu, ktery se potkaval s hlavou. nemeril jsem kompresi. tak si rikam, jestli tu hlavu nemam moc dole a sou tam velke tlaky. co? diky za rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Hele podle mě, to máš pekelně bohatý, mrkni na ten karburátor jestli ti zavírá plovák a jestli je správně hladina, a zkus si jestli ti ty trysky dosedají do sedel, některé nové trysky jsou o fous kratší a ikdyž jí dotáhneš na fest dole nedosedá. Pokud nemáš válec nijak upravovaný, tak na druhý zářez z hora, trysku 68 a na filtrboxu volnou jen jednu tu malou spodní dirku a trubičku tak musí být svíčka krásně vypálená do cihly.
 
 
Datum: 14. srpna 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel15510    
hodnotu svicky si nepamatuju, ale vecer zjistim a napisu.... (kdyz jsem ju kupoval, tak jsem pani v mototechne rikal -tu nejstudenejsi na svete :-) a opravdu ma ten izolator velice kratky.) je cerna - spis mokra. gufera jsou nove, volnobeh to drzi, v elektrice chyba nebude ptz kdyz to vytocim a vypnu chcipak, tak motor jede dal. zacne strilet do vyfuku, protoze samozapaly nejsou casovane, ze jo. chcipak funguje. kladivka i kondik jsem daval nove pri GO. tesneni je vsude samozrejme taky nove. s tim podkladanim valce jsem to myslel tak, ze kdyz pist naráží do hlavy, tak je komprese logicky velka a kdyz to podlozim papirovym tesnenim o tloustce nula-nic, tak se ta komprese o moc nezmensi a mohla by byt porad velka... ale kdyz standa rika, ze ani na extra nizkou hlavu to nedela samozapaly, tak to tim asi nebude. zkusim jeste znovu vycistit karbec. hladinu jsem nastavoval, ale jeste zkontroluju. ventil zavira. diky kluci za reakce. klidne jeste piste dalsi tipy :-) fechtlu zdar!!!
 
 
Datum: 14. srpna 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15969    
Fichtl nemá samozápaly ani na extra nízkou hlavu. Máš něco špatně v zapalování (kondik,kladívko,indučka,vn kabel,fajfka,svíčka atd...)...u j555/05 to dělá propálený vinutí statoru světelného a zapalovacího okruhu
 
 
Datum: 14. srpna 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Popis je sice dlouhý ale zásadní informace chybí. Tak prvně by bylo dobré vědět jakou tam máš svíčku?? Tím že podkládáš válec aby ti vršek pístu hrás s hranou válce kompresy nezvýšíš. Tak že chyba bude jinde. Buď ten předstih dobře nemáš a nebo jsou další možnosti. Jakou barvu má svíčka?? Jestli je šedá nebo dokonce bílá tak koukni na gufero pod zapalkem, na těsnění pod sacím potrubím a karburátorem. Jestli je černá ta bych se mrknul na karbec buď vysoká hladina, nebo ti nezavírá ventil a nebo ti podtéká tryska.
 
 
Datum: 14. srpna 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel12050    
zdravim, ten válec na pionýra co se prodává tady v krámku tak je ten polský s vylitou vložkou nebo ten puvodní ze kterého se dá vložka vylisovat? děkuji za odpověd ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i ten polský se dá z nej vložka vyndat
 
 
Datum: 14. srpna 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Polák
 
 
Datum: 14. srpna 2013 6:04
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel15809    
potřebuju poradit jestli pasuje motor z mustafy na 21ku? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
ty motory jsou uplně stejny
 
 
Datum: 13. srpna 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15968    
To je to samo
 
 
Datum: 13. srpna 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 13. srpna 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: wajsner      IP: uživatel15967    
cus draci chi se zeptat jestli jde nějak vyndat šroub ktery je u statoru http://jawa-50.unas.cz/schema/nastaveni.htm (číslo 1) dokazal jsem ho totiž urvat asi v pulce. Dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to teda opravdu nevím jestli vačku na pincku drží šroub m6.řekl bych tak m5.Spíš se mi osvědčilo nabrousit šroubovák do ostra a seknout do toho zbytku drážku a šroubovákem vytočit.pokud není pokurvený zavit mělo by to jít
 
 
Datum: 24. srpna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: Matějka Alois      E-mail:      IP: uživatel15370    
zdravím, včera jsem to dělal, vem 5 -5,1 vrták /nabroušen, maž olejem, ruční vrtáčku a provrtej- je tam špuntnt, protáhni závitníkem M6 bylo to u motoru 05-20, zdar a sílu
 
 
Datum: 24. srpna 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
pokut ti kouká ven navařit matici..pak jak píše kolega vytahiovákem.... a krajne vzít vrták 4,8mm a opatrně ho odvrta a zavit protáhnou..je to risk že to skundíš ...
 
 
Datum: 14. srpna 2013 7:20
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to vytahovákem navrtej do něj díru a vytahovákem to vymontuj
 
 
Datum: 13. srpna 2013 17:17
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, chci se vás zeptat, jestli můžu dát tohle jehlové ložisko na na ojnici na Jawu 90 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehlove_lozisko_c_k_r.html Jawa 90 má čep 14 mm díru, v ojnici je 18 mm a šířka ojnice 13 mm. Původně 90tka měla tam na ojnici jenom jehly. A ještě chci se vás zeptat, jak vám dlouho trvalo doručení balíku z fichtl krámku, za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel12987    
Zdar Seso chtel bych se zeptat jestli by nebyly ufera na klikovku na tatrana 125 ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Čau lidi, prosím poradte, dal sem na babetu nový výbrus a nechce chytnout a když tak na 3 vteřiny, benzín tam de a předstih je na 0,01 mm přesný.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Před výbrusem to nedělalo, stěny jsem namazal, výbrus byl včetně pístu, kroužků,čepu,pojistek, ložiskem, karbec asi ne? jak se to dělá ?
 
 
Datum: 09. srpna 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělalo to před výbrusem? .. jinak namazal si při montáži stěny válce, píst, kruhy a čep? já to tak dělám aby se to nekouslo. Máš naladěnej karbec pro záběh?
 
 
Datum: 09. srpna 2013 10:01
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel10307    
zdravim mám doma motor z jawy 05 a je bez pistu a valce,chtěl jsem se zeptat jestly tam mužu dát jakýkoliv pist z valcem z 21 ? nebo si musím pořidit z 05 ? diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel10307    
Ok díky :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15953    
jo válce jsou zaměné ..05 ma malinko menší kanali ale to jen pro puntičkáře is 20 válcem to jede...
 
 
Datum: 08. srpna 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
jo muzes v pohode
 
 
Datum: 08. srpna 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
ahoj chci se zeptat jestli můžu dát na jawu 05 hlavu z javy 21, jestli to neodnese třeba klika nebo ojnice nebo tak něco odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 17:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15953    
komprese jde dolu proto i výkon neměla 05 takový... jen tě varuju že já vždy při montáží 05 hlavy musel dát papírove těsnění pod válec anebo hliníkove pod hlavu ..vždy mi píst narážel do hlavy a nešlo točit motorem.. je to nějake na chuj udělane 20 sem neměl problem jen se silikonem....
 
 
Datum: 08. srpna 2013 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15952    
Tak nějak ok. Nárůst výkonu neočekávej.
 
 
Datum: 08. srpna 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zvýší se komprese .zvýší se výkon myslím že by to nemělo dělat neplechu.BEDY
 
 
Datum: 08. srpna 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: Tomaš      IP: uživatel14274    
Čau lidi, mám dotaz na moji jawu 21, mám trošku přidřenou kliku a nechce se mi dávat ji na repas a půlit motor, když přitlačim na mazivu myslite že to pojede? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když chceš mít z motoru zvonkohru klidně to neopravuj :-D :-D
 
 
Datum: 08. srpna 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vy jste hrozný prasata! Prostě když vím, že je něco blbě, tak se snažím o nápravu věci a snažím se předejít dalšímu (ještě většímu) průseru! Pak se to tu hemží zbytečnýma otázkama jako: nejede, jak vyndat ložisko apd. Počkej, až se ti to vysype... to ti nepomůže ani litr oleje... Prostě to poctivě oprav, pojede to líp.
 
 
Datum: 08. srpna 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
no hele já jsem měl přidřenou kliku (skoro se neotáčela) tak jsem sundal válec, píst a dovnitř jsem nastříkal WDčko a tahal za ojnici a naknec jsem to rozběhl. pak to složil a jelo to jen sem ze začátku víc mazal
 
 
Datum: 08. srpna 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak jezdi a pak ti to rozfláká úplně všechno až se to kousne
 
 
Datum: 08. srpna 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: Tomaš      IP: uživatel14274    
tak zatim to furt jezdí , ale trošku to zvoní....
 
 
Datum: 08. srpna 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
co myslíš??? jednou to je přidřený a tak je vyděláno...........
 
 
Datum: 08. srpna 2013 8:53
 
<  28  29  30  31  32  33  34  35  36  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 22:03:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu