|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar potřeboval bych zeptat, mam čz 175/487 dělal sem tam 6 vybrus tak jak bych to mněl co nejlip zajet aby to trochu jelo ale mnělo taky silu dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 21:02
 dej výše jehlu na bohatší směs (viz. manuál) no a pak záleží jak rychle to chceš zajet a jestli to chceš mít spíše aby to mělo i spodek nebo to lépe točilo... pro spodek klasika nepodtáčet ani nevytáčet a nijak to netrápit v kopcích atd. pro točky to tak prvních 500km zabíhavej normálně a pak tomu dej normálně na prdel a jak ucitíš, že se to přidírá, tak vymáčkni spojku a nech to dojet co já vím 200m ať to trochu schladne, pak to chvilku zase moc nedrtit a pak zase ohulit a furt dokola... tak to i rychleji zaběhneš  jinak do záběhu nějaký kvalitní minerální olej...
Datum: 09. května 2012 21:02
 Zdravím, mám takový jednoduchý dotaz... Jak se projevuje a jak se pozná že je motor zralý na výbrus... Je to trochu blbý dotaz ale nejsem odborník
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 23:03
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 barny má svym způsobem pravdu, motor opravdu ztrácí sílu, hlavně v nízkých otáčkách, dál se vyběhanej válec (nízká komprese) projevuje nestabilitou volnoběhu a špatnym startováním za tepla.. ale jasně to poznáš, jak již bylo zmíněno, schůdkem ve válci a na vůli kroužků v zámcích..
Datum: 08. května 2012 23:03
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 barny : větší kravinu sem neslyšel , je jasné že na stojánku ten motor pujde vytočit jak sviňa , když nemá žádnou zátěž , potom na to sedne treba 100 kilovy chlap a div sa že ten pincek netáhne . Opravdu ty vaše rady někdy tady , mosím sa smát . Jinak poznáš to tak že motor nemá kompres a kdyz zhodis hlavu a sjedes s pístem do dolní úvratě a přejedeš prstem po válci a kousek pod hranou ucítíš schod tak je to na výbrus
Datum: 08. května 2012 19:52
 ok tak to ta moje bude asi zralá na výbrus  ... dík lidi
Datum: 08. května 2012 19:33
 Na stojánku to vytočíš do otáček jak sviňa, ale nevyjede to žádnej kopec..
Datum: 08. května 2012 19:22
 Do kopcu ti to houby tahne  je to utahany atd.
Datum: 08. května 2012 19:16
 Ahoj, taky nejsem odborník, ale myslím si, že se to projevuje ztrátou výkonu a leností motorky ...
Datum: 08. května 2012 19:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Čau chlapi , nechal sem si udelta sedmej vybbrus , ale hlavu sem nezvetsoval , zajel sem to , ale ted po par km plnyho plynu se zacne motor strasne prehhrivat a zvadne , napadalo me zmensit kommpresy ,tak se zvetsil spallovaci prostor o par ml , o kolik mll mam zvetsit spalovak aby to bylo v pořádku ? (štve me že k vybrusu nenabizej automaticky upravu hlavy)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 22:33
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 no vosobně sem te vubec nepochopil ale jestli si odvrtal vnitřek hlavy tak ji vyhod a kup novou.
Datum: 08. května 2012 22:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Čau chlapi , nechal sem si udelta sedmej vybrus , ale hlavu sem nezvetsoval , zajel sem to , ale ted po par km plnyho plynu se zacne motor strasne prehrivat a zvadne , napadalo me zmensit kompresy tak se zvetsil spalovaci prostor o par ml , o kolik ml to mam zvetsit spalovak aby to bylo v pořádku ? (štve me že k vybrusu nenabizej automaticky upravu hlavy)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 22:21
Datum: 08. května 2012 22:21
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdravím všechny, cchu se zeptat, zda-li bude větší odvod tepla z válce pokud ho natřu na černý mat. Jinak jedná se mi o to, aby se mi nehřál tolik válec. Jedná se fichtla. předem dík všem za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 12:50
 Pokud opravdu prahneš po lepším odvodu tepla z válce, nech ho eloxovat, navíc ti nebude ten hliník oxidovat, jelikož už bude jakoby "zoxidovaný".
Datum: 31. května 2012 12:50
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 477 má válec litinovej a ten se natírat musí, jinak rezne
Datum: 09. května 2012 16:31
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Nejlepší je nechat to jak to je. Barva by akorát odvod tepla zhoršila. Jinak černej válec mám na 477, ale to je tam asi už z výroby.
Datum: 09. května 2012 14:08
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 vzhledem k tomu že hliník má už tak dobré teplovodné vlastnosti, barvou navíc bys to spíš zhoršil a vytvořil na jeho povrchu vrstvu izolace.. vyčištění by mělo stačit, případně se válec (po vylisování vložky) nechá eloxovat na černo, čímž se hliník pouze obarví, ale zachová si, ne-li zlepší, tepelnou vodivost
Datum: 08. května 2012 23:06
 Lepší to bude kompletně vyčistit třeba štěteček benzín a jedeš nebo hadru na šroubovák nebo na něco tenkého nebo to zkusit vyfoukat kompresorem .. válce na černou barvu se dávaly asi jen na Jawy 550-555 ... nebo jestě zkus o něco obohatit směs ...
Datum: 08. května 2012 20:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 tk vypucovany je fest, ale i tk by me to zajimalo tak se ptam
Datum: 08. května 2012 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší bude když ho perfektně vyčistíš
Datum: 08. května 2012 20:20
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to sem tky slyšel, ale že pryy udajně aji ho dokaže odpudit, jako odevzdat
Datum: 08. května 2012 20:00
 pokud vím tak černá teplo spíše přitahuje né???
Datum: 08. května 2012 19:11
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
 mam jawa 555 a vymenil jsem pistni krouzky a motor jsem rozočil ale jde ho.rozjet jedine s ucpanym privodem vzduchu a pri otevreni vzduchu (takove to sitko) to jede bud ze to zhasina nebo blbe poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 13:04
 A co falešný vzduch?
Datum: 08. května 2012 13:04
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13407
 de ti tam malo paliva přidej na jehle
Datum: 08. května 2012 12:54
Jméno: zdene
IP: uživatel12492
 Prosím vás, neví někdo kde sehnat pístní kroužek na jawu 90, třetí výbrus, rozměr 45,75? tady na webu je jen pro druhej vybrus, bohužel mi teď jeden praskl, zrovna když ji dávám do kupy
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 21:23
 objednej drak udiky a napis do objednavky krouzky pozadovanej rozmer a ja to tam pridam,,sesa
Datum: 07. května 2012 21:23
 Čus draci potřebuji poradit od zkušených,budu kupovat brusnou pastu na zabrušování hlavy s válcem,budu zabrušovat na pinckovi a i na čž 175.Tak bych potřeboval jakou koupit,jestli prostě nějakou jemnou a hrubou a že to musí být nějakou hrubost a na jaký je to kov hliník na ocel (litina) atd.Děkuji za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 8:35
 Kup jemnou i hrubou. Napřed použiješ hrubou na takové to orovnání ploch, a pak jemnou na finální zabroušení
Datum: 07. května 2012 8:35
 zdar prosím porad proč jse mi na pionyru na pístu pořad zamky sbrušujou
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 9:27
 ahoj většinou to dělá vadný píst jmenovitě nízke zámky kroužek se muže otáčet přez ně i když je smáčknutý při provozu se natočí proti hraně kanalu a konec se vylomí.....skus sudat valec smačkout kroužek aby doset na zamek a jestli sním pujde tocit..špatný...bud nový píst anebo sehat jehu z karbece z motorky o 0,2mm menší vrtak stare zámky zapilovalt a vyrobit zámky nové.... skus zda se točí ti kroužky a písni na mail....
jinak často sem se s tím potkával u čz 125 476 250 471:...
Datum: 06. května 2012 9:27
 nemam prvním zamkem nahoru to mam
Datum: 05. května 2012 13:56
 máš píst naopak
Datum: 04. května 2012 23:23
Jméno: výbrus
IP: uživatel13710
 šus draci a dračice chci se zeptat jestli tady někdo neděláte výbrusi na zakázku diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 21:22
 Srovnám ti osově vložku ve válci,slícuju a zarovnám kanály,zařídím výbrus,píst a kroužky. Cena je 650,- Jestli máš zájem,tak mi napiš na mail.
Datum: 04. května 2012 21:22
Jméno: PussyKiller
IP: uživatel12485
 Dobrý den, mohl by mi prosím někdo sdělit, z jaké slitiny je píst z pionýra (pro orientaci se jedná o starší kousek, cca rok 1980, jestli na tom záleží.) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 12:24
Jméno: pepiscek
IP: uživatel13711
 myslim že je to slitina ČSN 424330 ale nevim to jistě
Datum: 04. května 2012 12:24
Jméno: Vedecko
IP: uživatel13709
 Myslím, že je tam ještě nějaká příměs..hořčík možná křemík nevím..
Datum: 04. května 2012 8:11
 no písty na pincka se od jakživa vyrábějí z hliníku..
Datum: 03. května 2012 22:27
Jméno: nejede pomoc
IP: uživatel12258
 čus draci chci se zeptat,koupil jsem si na fichtlkramku hvězdicovoou hlavu a 8.výbrus dnes jsem vše nainstaloval na motor usadil do rámu natočil a zdá se mi to líné a jede to no hrůza děs...  prosím o radu diky moc...Manik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 14:23
Jméno: standa
IP: uživatel13712
 Nic nebruš když nevíš jak...hod to do konťáku a udèlej si normální válec
Datum: 04. května 2012 14:23
Datum: 04. května 2012 7:29
Jméno: nejede pomoc
IP: uživatel12258
 a co přesně mám sbrousit?pošlete schéma...jinak diky za odpovědi..
Datum: 03. května 2012 21:15
 Prostě musíš ladit,ladit.a ladit
Datum: 03. května 2012 21:08
 hlava z FK nemá uzpůsobenej spalovák na 40 vrtání...
Datum: 03. května 2012 21:07
 navíc hvězda z FK má spalovák 6ml takže prakticky žádná změna oproti origo.
Datum: 03. května 2012 21:06
 No zpilnokuj to !... dál změn časování,,........ jinak bude výkon nic moc..
Zajíždět cca 2 nádže
Datum: 03. května 2012 21:05
 ne nebude to ok.. je to 100x probrané téma že y polské válce prostě bez upravy stojí za nic
Datum: 03. května 2012 21:05
Jméno: nejede pomoc
IP: uživatel12258
 a když to nezpilníkuju jen zajedu za kolik cca KM to bude OK?
Datum: 03. května 2012 20:53
 Čus draku
jestli máš pólský válec tak slícuj kanály třeba pilníkem,, zkontroluj jestli ti těsní hlava ? ,.... a pořádně zajeď a mělo by to býz vše ok
Datum: 03. května 2012 20:48
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Ahoj,mám problém se starty, když je motor studený tak ještě chytne po delší jízdě ho zdechnu a pak než opět chytne tak je to o život,musím ho roztlačovat dost dlouho a dost rychle,pak pomalu začne poprdávat až se rozjede, po opětovném chcípnutí zase to samé. Motor je 3K se S. Hlavou a karbecem DL 19mm. měl jsem 90 HL dal jsem 85HL a snížil trysku abych měl jistotu že se neulejvá,furt to samé, když jel tak jsem to chcípl a svíčka byla cihlová.Zapalko série.
Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2012 23:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pozor, ten štelovák u DellOrta není ani štelování vzduchu ani bohatosti, ale volnoběžný množství směsi. U DO tohle moc nevymysleli a proto se to chová na volnoběh jak kdyby to nešlo seštelovat. Žádný univerzální pravidlo na to není, chce to jen zkoušet štelovat. Je to hrozný paskvil v tomhle...
Datum: 03. května 2012 23:46
Jméno: standa
IP: uživatel13708
 Ne,tím že zakroutíš šroubkem bohatosti směsi/přídavnýho vzduchu
Datum: 03. května 2012 21:57
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Mám origo, tím že zvednu šoupě to začne chytat?
Datum: 03. května 2012 20:56
Jméno: standa
IP: uživatel13707
Datum: 03. května 2012 18:03
 Ahoj draci mám problém je mi 15 a můj kámoš přemluvil po dlouhý době tátu aby dovezl ke mě do prázdnin Jawa 21 už jsme jezdili je super. 15 let stála jenže kámoš je amater a při nakopávání nechal dole nohu a startovací segment je posranej (zoubky) a mě dnes upadlo při přemistovani lanko rychlopalu. to lanko spravim ale ten segment to bych musel rozebrat motor jenže kdyby to zjistili tak su v **** poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2012 18:24
 kouknu
Datum: 03. května 2012 18:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nepřetočila se ti jen našlapovací páka?jinak rozpůlit když si to připravíš tak to je práce na odpoledne
Datum: 03. května 2012 17:36
 Mám jawu 555 a potřebuji poradit zlomil se mi kroužek a nevím jaký koupit NA pístu je napsané číslo 2 nějaký znak a šipka která naznačuje jak má být píst. Potřebuji vědět jaký mám koupit . Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 21:59
 jasny.. matiku v zivote nepotrebuju.. srouby na bloku ci pisty v motoru spocitam i bez rovnic na 3 A4ky  .... a kdyz neco chci změrit tak vezmu šupleru
Datum: 02. května 2012 21:59
Jméno: Jawa
IP: uživatel12134
 a standa byl rychlejší
Datum: 02. května 2012 21:25
Jméno: Jawa
IP: uživatel12134
 Cezetak - to asi těžko skus si to předtavit.
Datum: 02. května 2012 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel13704
 A nedostatek z hodin matiky  obvod kruhu se rovná jeho průměru násobeného 3,141592 neboli pí ... Takže když mam obvod a chci průměr,tak ten obvod vydělim 3,14  Jinak bych se vysral na takový nepřesný kraviny a prostě zmèřil válec šuplerou....
Datum: 02. května 2012 21:23
 vzdyt půlka délky ti dá průměr ne?
Datum: 02. května 2012 20:15
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 čezeťák: vydělení 2 by mu moc nepomohlo, já bych to vydělil rovnou 6,28, to je přesnější
Datum: 02. května 2012 19:30
 jo a ta šipka má směrovat směrem dolů k výfukovému kanálu
Datum: 02. května 2012 19:26
 stašný problém to změřit posuvkou a nebo omotat provázkem, změřit délku provázku a vydělit dvěma, že?
Datum: 02. května 2012 18:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2 bude 2 výbrus takže 38,50
Datum: 02. května 2012 18:41
 nazdar chlapi.. mám jednu otázku ktorá sa týka MZ TS 150. Sadne mi tam piest a krúžky z MZ ETZ 150 ? čapy majú rovnaké. ďakujem (:
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 11:33
Jméno: manik
IP: uživatel13710
 Tak si ten píst změř šuplerů...
Datum: 04. května 2012 11:33
Posl.aktualizace: 02. května 2012 18:24
 Fichtlar97 dík byl opačně píst _D
Datum: 02. května 2012 18:24
 Čus draku máš volnější díru v pístnu pro pístní čep tak to je tím a nebo taky můžeš mít popraskaný kroužky.Rozdělat a podívat se
Datum: 01. května 2012 22:02
 jak to spravim
Datum: 01. května 2012 20:47
Jméno: radek
IP: uživatel12352
Datum: 01. května 2012 17:54
 A nebo si dal opačně píst,já jsem ho dal opačně,tak že jeden kroužek měl ten zámek do výfuku a taky mi to v tom tak klepalo
Datum: 01. května 2012 15:19
 Podle mně to jsou pístní kroužky...
Datum: 01. května 2012 15:18
 Zdar draci,gufero na klice má bejt doklepaný až na doraz?Zdá se mi,že to pak drhne o ložisko a ložisko se netočí tak volně,kdežto když ho trochu povyklepu (gufero),ložisko se točí suprově,ale bude to takhle těsnit?Dík za odpověd,Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 13:45
 Ok,dík.
Datum: 01. května 2012 13:45
 Montuju je tak, aby to nedrhlo o ložisko...
Datum: 01. května 2012 13:44
Jméno: joe23
IP: uživatel13696
 Zdarec. Včera jsem půlil motor z jawy 20 a když jsem pak oddělil ty poloviny tak ta klika zůstala žejo na tom pravým bloku, no a zleva na klice zůstalo ložisko, (klika se pravděpodobně vysouvala i s ložiskem) šlo by nějak to ložisko stáhnout (docela bych to potřeboval) a ještě něco jak pak stáhnu tu kliku z toho pravýho bloku motoru (budu vděčnej za každou radu)  . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 19:14
Jméno: joe23
IP: uživatel13696
 Tak Díky.
Datum: 01. května 2012 19:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Stahovák, autogen, odbrousit, odklepnout vyber si osobně jsem dnes spěchal, nechtěl čekat do zejtra tak jsem ho odbrousil
Datum: 01. května 2012 16:28
 Čau Seso, budeš mít někdy v dohledné době čelo klikovky na jawu 634. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 20:50
Datum: 01. května 2012 20:50
 ne,,to nikdo uz 10 let nedela
Datum: 30. dubna 2012 20:10
|



|