|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
 čau draci mám problém s jawkou 21 .Jezdím tak 5 až 10 min. v kuse a jede dobrě ,pak po 10ti . min. je strašně horkej motor a začíná nemít tah ,(do kopce , a po rovince vytáčím dýl rychlosti ) Myslíte že to je starým pístem a výbrusem ? píst má kroužky pod hrany , v horní úvrati je znatelný schodek .
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 22:43
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Sešteluj karburátor přesně podle návodu, dej tam novou svíčku BRISK N15C, olej tam dávej tenhle, ale minimálně těch 1:35 a pak už to musí jezdit poctivě.
Datum: 30. dubna 2012 22:43
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
Datum: 30. dubna 2012 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel13692
 1:50 je méně než 1:35  1:50 je málo,dej 1:33-1:35 jak píše furioso
Datum: 30. dubna 2012 15:37
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
 furioso (však mažu 1:50ti
Datum: 30. dubna 2012 13:39
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Maz trochu viac. 1:05 je malo. Skus 1:35. A pouzi inu sviecku...chladnejsiu...napr. Brisk N15C alebo N14C.
Datum: 30. dubna 2012 13:37
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
 výfuk sem práve že celej rozdělal a vičistil až na kov., benzín v plovákové komoře je na vršek plováku , svíčka je myslím černá kouknu se , mažu poměr 1 :50 , jehla je myslím na 4 zářezy a mám ju ve druhým zhora, olej v převodovce je až po šroub ,trysky a karb čistím furt ,Možná ten předstih . ale stejně vyměním asi ty kroužky ,
Datum: 30. dubna 2012 13:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tuším zacpanej vejfuk! nebo - jakou barvu má svíčka? jestli je do běla, máš to moc chudý a hřeje se to - zvednout hladinu, jehlu. nebo - velký předstih - nastavit. vyběhanej válec by zas až tak nemusel být takovej problém.
Datum: 30. dubna 2012 12:24
Jméno: Georges
IP: uživatel10092
 Čau draci, chci se zeptat kolik by stálo udělat ze čz 125 motorově 175 (píst, klikovka) a estli nevíte o někom kdo by to někde v Brně a okolí udělal Levně!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 20:07
Jméno: Georges
IP: uživatel10092
 Je to 476 ale chcu mít na motoru vyražený 477 takže chci měnit jen ty díly a sám se v motoru tolik nevyznám abych to udělal.
Datum: 02. května 2012 20:07
 ahoj napiš typ motorky alpokud myslíš 476 nejprogresivnější bude sehnat cely 175 motor ....měnil bys moc věcí na ráz..motor zvládneš snad svepomocí sam zaměnit jen si nekup větší verk neš máš....aby nevyskakovali kvalty a nemlátila klikovka
Datum: 01. května 2012 13:27
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Zdarec draci potřebuju poradit když sem mněl provalený gufero na motoru z leve strany tak se mně dostalo v celku dost oleja dokliky a kdyz sem vypouštěl olej tak vyteklo pár decek tak 2-3. A teď mam strach to našlápnout ono seto sice vyžene ale zajak dlouho ? A Nemuzu zapict krouzky muze to nejak ublizit valcu ? Každopádně bude pěkne zadrbanej vejfuk ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 12:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 abych pravdu řek, tak nic krom zakarbonování a to, že se bude hulit z výfuku jak z temelína, tak se nemůže nic stát, možná budou horší starty, ale fichtl vždy chytne když je seřízen. Jinak ješte kdysi sme s kamošema jezdili na naředěný jetý převodák s benzinem, naftu,.......
Datum: 28. dubna 2012 12:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau borci, mám problém, nemá někdo osvědčenej způsob jak stáhnout ložisko z kliky? Pod ložisko se ničim nedostanu takže stahovák nepřichází v úvahu. Dříve jsem v tom neměl žádný problém, páč jsem měl k dispozici autogen, kde jsem ložisko rychle nahřál a šlo pak pěkně dolu ovšem tu možnost už dnes nemám a autogen v okolí prostě neni... Připomínám že to je na motoru co motá 12000ot takže nějaké bušení kladivem nepřipadá v ůvahu. Tak se ptám jestli nemá někdo náhradní řešení.... (odbrousit je fakt poslední možnost radši bych něco šetrnějšího)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 19:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Standa: používám japonský ložiska (atyp. rozměry)... páč nemám origo kliku... takze stahovak jsem nesehnal což mě velice potěšilo  otatní to dělají třeba 2ma majzlikama proti sobě a to se mi silně nelíbí. Dobrá zpráva je, že jsem si sehnal člověka s autogenem a během příštího týdne to bude dole  takže tímto bych to považoval za vyřešené a do budoucna schrastim nějakej ten stahovák protože koukám že jich není nikdy dost ...
Datum: 29. dubna 2012 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel13683
 Jen offtopic...pochopil jsem že máš závodní motor...a teď k věci....jestli nebudeš dávat kliku rovnou na repas,tak to rozmlať.... Když nejde zastudena ložisko z kliky normálně stahnout,tak bude už rozvalenej/vymáčklej čep/hřídel kliky a taková klika je dále nepoužitelná do motoru co točí 12000..... To jedině že to máš zalepený nějakym krutopřísně pevnym lepidlem na ložiska...potom ok a co jsem psal výše neřeš a ložisko stahni....ale bylo by dobrý to ohřát....
Datum: 28. dubna 2012 14:42
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
Datum: 28. dubna 2012 11:54
Datum: 28. dubna 2012 9:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 přiznám se, že vůbec nemám představu jak to vypadá, přesný název nebo nějaký nákres na výrobu mi mi pomohl. Možná tušim co myslíš http://www.youtube.com/watch?v=QhBADmrMufs&feature=related ?? ale toto nemaj ani v servise škoda... viděl jsem ho 1 v životě na veletrhu v brně ale chtěli za to paletu
Datum: 28. dubna 2012 8:42
 Stahovákem na přiražený ložiska, zkus si ho někde pučit, případně by se to nechalo vyrobit...
Datum: 28. dubna 2012 8:32
 Mám dotaz,jestli tady na fichtl krámku mají podložku pod hlavu jawy 21??
Hledal jsem ji tady,ale nenašel...
Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 8:43
 Tak tak, na těhle novějších fichtlech těsnění neni, vždycky když dávam motor dohromady, tak zabrušuju hlavu, pak ani těsnění neni potřeba...
Datum: 28. dubna 2012 8:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 těsnění nebylo
Datum: 27. dubna 2012 23:11
 je tam těsnění,teda aspoň já ho tam mám,a podle mně by tam i mělo být
Datum: 27. dubna 2012 23:06
 to bude tim že pionýr těsnění pod hlavou nemá
Datum: 27. dubna 2012 22:51
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Nebo si tu podložku udělej z plechovky od piva,energetického napoje,od pepsi,atd..-)
Datum: 27. dubna 2012 19:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 vem normalne vicko od jogurtu napr. pierotu ostravacka, (víčko musí být "hliníik"  . Vyraž na stranu válce, která dosedává na hlavu vystřihni a máš hotovo !!!
Datum: 27. dubna 2012 18:29
Jméno: Fíkus
IP: uživatel13546
 Čau draci. Jde nějak po zvuku zjistit zda je vyběhaný válec na Pionýru ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2012 22:58
 sundej hlavu a po hmatu to poznáš
Datum: 27. dubna 2012 22:58
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 vybehany valce zjists nejlíp dys pojedes do kopca,,tzv /tach/ v prdeli "
Datum: 27. dubna 2012 14:26
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 spíš podle projevů.. na neutrál točí, ale v tahu nemá sílu, špatně se nakopává teplej, špatně nastavitelnej a nepravidelnej volnoběh, chcípá... další mě asi doplní..
Datum: 27. dubna 2012 13:51
 zdar lidi, dneska mně přišla nová pístní sada. Jak mám spolehlivě rozeznat, kterej kroužek je horní a kterej dolní? děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 19:35
Jméno: Danzi
IP: uživatel11076
 Je to opravdu jedno protrože jsou stejné.Kdybys tam náhodou našel nějakou značku,tak tou to patří nahoru.
Datum: 26. dubna 2012 19:35
Datum: 26. dubna 2012 18:30
 Lépe než hh bych to nenapsal 
Jinak je to úplně jedno,který přijde kam
Datum: 26. dubna 2012 17:53
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 dáš oba do papírový krabice, zavřeš ji, karbicí pořádně zatřeseš a pak ji otevřeš. Ten kterej vyndáš jako první, je horní, a ten druhej dolní!
Datum: 26. dubna 2012 17:48
Jméno: cross
IP: uživatel1182
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 21:53
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 ne nemužeš dneska sem dělal taky nove gufera tohle mužeš dat jenom ze strany zapalování,na levou stranu u převodů ma byt 22x32x7
Datum: 25. dubna 2012 21:53
Jméno: cross
IP: uživatel1182
 teda sorry gufero
Datum: 25. dubna 2012 20:27
Posl.aktualizace: 27. dubna 2012 9:51
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Co bys měřil...  ...si kup kroužky 58/50 (2. výbrus) a máš to. Jinak bych to asi měřil stáhlý no..
Datum: 27. dubna 2012 9:51
 Jenže nevím jak se to měří jestli stažené tak by to nevyšlo na ten píst
Datum: 26. dubna 2012 20:05
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Ale někde jsem se dočetl, že do válce s 2 výbrusama má být píst s jedním výbrusem tak nevim no...
Datum: 26. dubna 2012 13:52
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Tak já nevim no...na píst 58.50 by asi bylo nejlepší dát kroužky o rozměru 58.50...
Datum: 26. dubna 2012 13:49
 Lidi chcu se zeptat potřebuju píst 58/50 tady z fichtl krámku a nevím co k tomu patří za kroužky šířka válce je 58/60 a ještě jestli je k tomu pístu aji ten pístní čep nebo jestli ten je zvlášť díkes za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 16:14
 Čau draci mám takovej problém potřebuju u svýho pincka vyndat pístní čep ale jde to strašně ztuha a stahovák nemám jeto originál stroj má najetý jen 7500,- ale jelikož jsem měl z levé strany motoru od spojky vyvalený gufero a kouřilo měto tak sem furt s kamarádem nemohli přijití čím toje tak jsme to rozdělali dívali se na píst a pohoda pak sme si mysleli žeto propaluje ale v pohodě tak jsme to složili a nechtěl chytit tak jsem to znovu rozdělal a že vyměním kroužky a koukám tak na kliku a ta obalená olejem a už meto bylo jasný že toje simering. Jenomže cose nestalo dal jsem novej simering vše složil spojku zatěsnil to a že složím válec ať jeto celý v kupě dávám pod válec těsnění a všímám si u mého originál trojkroužkového pístu jak je zezadu z vrchu naštíplý vubec nevím jak se to stalo hodně mněto mrzí ale naštěstí mám doma náhradní píst 38.00 nejetý nový i s kroužky ale bohužel jen dvoukroužkový takže musím sundat pístní čep a dát tam ten novej ale nejradši bych originál TŘÍKROUŽKOVÝ ale na nultej originál válec seto prej už nedělá jen na zakázku a jeto drahé tak kdyby někdo měl originál tříkroužkový 38.00 do pionýra at se prosim oze hned kupuju. Vyklepání jde ztuha kdyžsme to zkoušeli vyndat, a stahovák nemám na pístní čepi tak kdyby někdo poradil budu moc rád, díky moc draci ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 9:17
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel82
 Jo to já vsechno moc dobře vim
Datum: 25. dubna 2012 9:17
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13670
 Trikruch ma lepsi kompres ale.mene max otacek/dvoukruch ma vetsi max otackz ale nema tolik kompresi a pak zase vixe trpii lozisko na klice avlozka valce.
Datum: 25. dubna 2012 7:46
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Díky za kontakt draku. Jo jeto jedno ale já tam chci originál píst protože ten pincek je celej krásne zachovalej jak kdyby vyjel z linky tak at už toje v plný palbě.
Datum: 24. dubna 2012 18:55
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 http://www.firmy.cz/detail/671003-josef-basek-trebechovice-pod-orebem.html tady je na pana baška kontakt
Datum: 24. dubna 2012 16:23
Jméno: standais
IP: uživatel13661
 A není náhodou jedno, jestli je tam 3-kroužkovej píst nebo 2-kroužkovej ? osobně jsem nepozoroval rozdíl...
Datum: 24. dubna 2012 15:33
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 No tomě taky napadlo jsem hold vul stalo se stalo... ted uztoje jedno potřebuju ale proste píst tří kroužkovej sháním ho a nemuzu nikde sehnat koupil bych ho ale kdyz mi ani BUGS a PAVKO neodepsali tak nevím. jinak díky za odkaz
Datum: 24. dubna 2012 15:02
Datum: 24. dubna 2012 14:54
 na vytažení ti stačí imbus šroub a kus trubky http://ondramotopage.wz.cz/stahovak.htm
ad ulomenej píst ulomil si ho tim že si povoloval primární kolečko bez zajištění kliky a vzpříčil se ti píst a ten to pad odsral
Datum: 24. dubna 2012 14:54
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 pan Bašek *
Datum: 24. dubna 2012 13:29
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Pavko ale na kolikátý víbrus ? na fichtlkrámku jsou jen na první víbrus 38.25 a na nultej jsem nikde nanašel jakej ban Bašek dej mi prosimtě kontakt
Datum: 24. dubna 2012 13:20
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 BUGS Proč ho nechceš prodat ? Jemito jasný... Ale já ho fakt moc potřebuji určitě by jsme se dohodli coty nato ? Toje sice dobrý ale než bych to vyrobil posvařoval na cočku byl by večer ale asi mi nic jiného nezbyde. BUGS máš prosimtě facebook ? Žebyjsme tam otom pokecali víc, díky moc .
Datum: 24. dubna 2012 13:19
Jméno: pavko
IP: uživatel13669
 Drahý 3 kroužek není mám ho od pana baška za par korun.
Datum: 24. dubna 2012 13:18
 Oprava: ne kulatiny, ale závitové tyče nebo dlouhého šroubu s uřízlou hlavou
Datum: 24. dubna 2012 13:13
 Stahovák si vyrobíš pomocí kulatiny která projde skrz čep a pár matiček a podložek. Na jedné straně větší podložka aby se opřela o píst a na druhé malá aby se opřela o pístní čep a pak na straně kde je větší podložka přitahuješ matičku. Tří kroužkový písty 38.00 doma mám, ale neprodám!
Datum: 24. dubna 2012 13:13
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 čau, dnes se mi stala taková nepříjemnost. skládal jsem motor na pincka a nešla tam prostě dát klikovka, kliku jsem měl tak hodinu v mrazáku a karter nahřátý že byl skoro červený a prostě nešlo to tam dát šlo to asi jen do půlky,, tak jsem to tak nechal a říkal jsem si že to dotáhnu druhou půlkou tak jsem to tak děla dal šruby delší a širší abych to ztáhl k sobě ale ulomily se mi ty uchyty k rámu a ještě to proslo u ložiska u spojky tak jsem myslel že se unadávám když jsem se všiml té praskliny, tak by mě zajímalo čím to že ta klika tam prostě tak strašně nešla dát, tak mám skřín motoru v ... a ještě ted to navíc nejde rozpůlit všechny železa se zohíbají na šroubech ztrhávají závity a prostě nejde to rozplit tak mi někdo prosím poradte jak to rozplit. kdbyste náhodou někdo měl nějakou skřín motoru a klikovku navíc tak prosím napiště (doctus@emailc.cz) moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 9:27
 podle toho z kama si nějaké kártry doma mám podle toho z kolikátky chceš
Datum: 24. dubna 2012 9:27
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 nahřat a pak by to melo jid rozlisovat stahovakem
Datum: 23. dubna 2012 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neměla ta klika nějaký pobouchaný nebo orezlý čepy?jinak jak to rozebrat tak v tvým případě bude asi nejúčinější flexa kartry máš stejně KO a ložiska z kliky to je horší,ale vždicky jdou roztřískat kladivem  jsou křehký
Datum: 23. dubna 2012 21:32
Jméno: tonek
IP: uživatel11071
 Dotaz na "Sesu".Někde jsem tu četl že budou k dostání tuning písty na babettu,chtěl bych se zeptat kdy to bude a jestli budou i orig.39,00.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 23:34
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Nevim, jak jsem začal dávat válce na výbrus k panoj Baškoj, tak jsem jinde nehledal, dávám teď almet písty i do sériových babett. Jsou sice dražší, ale vyplatí se to. Zkus napsat přímo do almetu, dá se snima domluvit a píst ti pošlou
Datum: 23. dubna 2012 23:34
Jméno: tonek
IP: uživatel11071
 tome,nevíš náhodou kde se dají koupit ty almeťácké písty,já všude vidím jen samé maďary a různé indiány ale o pořádný písty nezavadíš.
Datum: 23. dubna 2012 23:18
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 ten píst na L kroužek se dá vyrobit z odlitku od almetu. Bašek by to určitě svedl. Nebo pokud chceš píst na dva kroužky 1,5mm tak to pro něj taky néni problém. Já od něj beru písty s jedním kroužkem
Datum: 23. dubna 2012 23:03
Jméno: tonek
IP: uživatel11071
 No já jsem si myslel že když je něco upraveno na zvýšení výkonu nebo otáček motoru tak se tomu říká tuning,jednokroužkáč bych mít nemusel,stačilo by kdyby tam byly dva 1,5 a nebo ještě lépe ten vrchní zcela nahoře s L profilem.přesně takový píst jsem totiž vymontoval ze svojí babetty a byl to originál motor r.v. 1999.Nemůžu ho nikde sehnat.Jeden mechanik který, celý život spravoval mopedy a dlouho i babetty mi řekl že se to montovalo do vývozních sérií až ke konci výroby a viděl to asi dvakrát.
Datum: 23. dubna 2012 22:38
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 tuning písty? o tom nic nevím, ale sesa mi psal, že má začít prodávat jednokroužkový, prý je už i má, ale schází mu čas je dát na fichtlkrámek. Doufám že budou mít kroužek 2mm od vrchu, jinak jsou pro mě nepoužitelný
Datum: 23. dubna 2012 17:34
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8251
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 Nereálná cena,to by musel vypadat jinak. Nevim co na tom motoru je a nebo neni upravený,ale z videa je jasně vidět že tam má malé kolečko na sekundáru a sakra mu proměřuje tachometr a nebo tak na mě působilo to video.....a jako tachometrovejch 75km/h z KOPCE! je slabota....to je reálnějch ani ne 65km/h....nevim no....je to dost peněz.....
Datum: 23. dubna 2012 18:37
 ale jo ten konec mu šupe dobře
Datum: 23. dubna 2012 10:49
 no ted jak sme se díval na to video furt čekám kdy tma hodí za 3 a ono už tam bylo za 3 no nato že to má takovy úpravy tak si myslím že by mu to mohlo jet líp
Datum: 23. dubna 2012 10:44
 jé uživatel jawasimson opět prodává svého mustanga ? Není nejhorší ale cena přemrštěna ale ono to tak bývá prodávajicí chce co nejvíc a kupující to chce koupit za co nejmín .
Datum: 23. dubna 2012 10:40
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 jaký prase na tom dělalo elektriku...
Datum: 22. dubna 2012 19:59
 Místo toho TOP stav asi myslel předrenovační stav.
Datum: 22. dubna 2012 19:40
 Nic moc, réálná (prodejní) cena zhruba poloviční. Za osm tisíc se nechá pořídit daleho pěknější.
Datum: 22. dubna 2012 19:20
 čau hoši mám na simsonu novej válec 60 4kanal,, poradte mi jak to mám správně zajet abych neco nezkurvil  .)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 19:11
Jméno: michal
IP: uživatel13694
 a nebo vynadt píst dlouze třít brusnou vatou v benzínu složit zpátky a pak s dostatečnou dávkou oleje zahřát a "jet jak o život"
Datum: 30. dubna 2012 19:11
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Normálně jako vždycky. Moc to nevytáčet ani nepodtáčet, nejezdit na plnej plyn, nejezdit max.rychlostí, dělat občas pauzy, nejezdit ve dvou a to je asi všechno. Když to shrnu tak prostě jezdit jako důchodce.
Datum: 22. dubna 2012 13:18
Jméno: Lite
IP: uživatel11057
 Prodej to, nebo zkus autoskolu. Tam by te mozna mohli naucit jezdit
Datum: 22. dubna 2012 13:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 Nevis jezdit bo co?
Datum: 22. dubna 2012 12:54
 Ahoj mam fichtla na zavody mam tam 8 vybrus a jedno krouzek a pridrelo se mi to.olej do benzinu sem michal 1:25 nevim kde je chyba byl to zavod na 3 hodiny.Muze to delat ten jedno krouzek?poradte co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2012 14:36
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 ja am třikruch a jezdim na max a vzivote sem to nezadřel ale já micham 1:33.Jistota je jistota
Datum: 27. dubna 2012 14:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Chudá směs nebo mu bylo horko, hnal si ho jako starou děvku... popřípadě kombinace.
Datum: 23. dubna 2012 8:02
 přehřál si ho
Datum: 23. dubna 2012 0:32
Jméno: Petr
IP: uživatel13400
 Zdravím , chtěl bych se zeptat na jednu otázku.Je hodně špatné když jde fechtl nastarovat rukou ? Tzn.Asi hodně malý kompresní pomět.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 11:59
 Je to naprosto nesměrodatné a špatně to nebude...svojí 180 jsem taky natočil rukou...jinak kompresní poměr je něco jinýho než máš na mysli...
Datum: 22. dubna 2012 11:59
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jestli jede dobře tak to neřeš.
Datum: 22. dubna 2012 11:38
 No já bych v tom že jde pincek nastartovat rukou žádnej problém nehledal...
Datum: 22. dubna 2012 11:22
Jméno: Martin
IP: uživatel12688
 čau, vysvetli mi nekdo jak se dela 4kanál ? jak se dela 2 kanal to vim  potrebuju totiz nejak zvyšit výkon, a nevím jak
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 20:04
Jméno: Martin
IP: uživatel12688
 dvoukanál XXX variant ? to nevím teda jak, já vim jenom jednu, propilovat sací kanál o 2-3 mm a výfukovej o 1 mm, je to dobrá volba ?
Datum: 21. dubna 2012 20:04
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 proc používáš jiny přezdívky???
Datum: 21. dubna 2012 18:36
 A dvoukanál je ti málo? Už ti to jezdí stovkou? Jestli nemáš tucha ani jak 4K udělat,tak ho nedělej...neni to jen o tom nějak někam přidělat dvě okna/kanály... Dobře ti radim,udělej si dvoukanál a budeš čubrnět  Dvoukanál jde udělat v rozumných mezích na xxx variant a všechny jsou čitelné a vyladitelné...a hlavně to bez složitýho laborování jede skoro na všem a se všim....jsou to takový "pitomý" válce a myslim že pro začátečniky ideální
Datum: 21. dubna 2012 7:09
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 čau draci  mám dotaz co dělat když mi fichtl nechce moc jet, je hrozně línej  nevim co s tim, dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 2:10
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Vyčistit výfuk, nastavit zapalování, přetěsnit motor, vyměnit ložiska v kolech, napnout řetěz, zkontrolovat jestli nebrzdí brzdy,seštelovat karburátor,seštelovat spojku a když už tohle budeš mít a ten výkon ti nebude stačit tak bych se pustil do většíh ladění
Datum: 22. dubna 2012 2:10
 Buď zhubni  a nebo udělej to, co píše race81, s tím nejde jinak, než souhlasit.
Datum: 21. dubna 2012 16:58
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 Ziadny 4kanal ja by som odporucil vybrus vycistenie vyfuku od usadenin znova nastavit zapalovanie aj karburator
Datum: 21. dubna 2012 12:02
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 dwein dibly: OMG to je zase rada
Datum: 21. dubna 2012 11:20
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 reknes mi jak ? vim jak udelat 2 kanal ale 4kanal nevim  porad, dekuju
Datum: 20. dubna 2012 23:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 udělej čtyřkanál a máš to vyřešený raz dva...
Datum: 20. dubna 2012 22:52
 Čus draci jaký mám obsah spalovací prostor u Čž 175/487??19,6ml??Napište někdo zkušený díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 22:13
|



|