|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: NeAsi
IP: uživatel9681
 Sousedův pérák brutalně rezne na dvoře a já se můžu tak maximálně zhulit a chodit se na to koukat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pro dachl 21 : počkal bych až děda odjete a tu 125 bych rozšvihal  no a s tím pérákem u souseda..asi bych mu to štípl až by odjel....  tady má taky pár lidí motorky na zahradě pod vořechem a nechtěj to prodat...
Datum: 28. listopadu 2010 17:48
 spatny pripad... aj ja mám také v rodine,, on riká ze to mi nedá lebo je mu to pamiatka.... a debil má na dvore vice 30 let.... normálne uz kedy som to naposled videl má uz tak rozpustené rebrá na válci s prstem som zlomil jedno rebro kedy som to dotykal..  a nemá sedadlo a pod sedadlom co je trubka co ide pod nádrzem je uz deravá od hrdzy... jaj je to CZ 175 deluxe
Datum: 27. listopadu 2010 20:54
Jméno: Frank
IP: uživatel10770
 Jak se jmenuješ? Nejsi můj soused ?
Datum: 27. listopadu 2010 18:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Jo to moc dobre znam, s tim rozdilem ze to mam v rodine... Chatra nam tu skoda 100. Kdyz on si otec mysli ze kdyz to je natreny stetcem, sou tam homemade upravy ze to prihlasi na veteransky papiry a proda za balik. Kdyby se o to staral nereknu, ale takto, achh :-X
Datum: 27. listopadu 2010 17:49
 to děda už má 10 let venku pod ničiim škodovku 125....zrezlá všude kde se kouknete....bylo tu plno zájemců, nabízeli různé ceny..nebo chtěli jen díly...s dědou to nehlo a škodovka tak chátrá dál  ...
Datum: 27. listopadu 2010 17:33
 Soused mátaky jawu 175/356 pod stromem opřenou o špalek. 20 let mu tam stojí . už jsem mu za ninabízel 5 000 a ani to s ním nehne. No a vsadím se že to tam bude ještě dalších 10 roků chátrat a pak to stejně odveze do šrotu. Takové lidi nesnáším,jo kdyby to měl v garáži třeba že by mu to bylo líto prodat přes to co s tím prožil to jo,ale takto s tim zachazet... nevim
Datum: 27. listopadu 2010 17:12
 na něj vlítni at ti ho dá
Datum: 27. listopadu 2010 16:22
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 cau draci jak jsem psal ohledne ČZ 175/450 ze me zlobí a nejede vic nez 90 tetka jede 90 uz jen zmirnyho stoupani, a zjistuji velky problem netesnejmi kartery nejdriv to bylo lehce vlhky jednou za cas tetka jsem to otrel a asi po 50 km to je uplne od oleje co zustal z benzinu. Co tam dat za tesneni?? nakej dobytek to predemnou mel rozdelany a dal tam zelenej papir co se pouziva, ale ten netesni, samotnej silokon by nesel pouzit?? treba u fichtla to jde jen u nekterech chyby tam ta vule a pak nejde hnout s prevodovkou. silokon s papirem by tesnil?? ja vim ze ten papir nasakne olej a nevim jestli se ten silikon nak neodlepí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 14:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já teda dávám lukopren plus těsnící papír 0,3 mm a těsní to krásně ... motor po půl roce suchej
Datum: 27. listopadu 2010 14:09
 Jinak nevím proč by se měl silikon/paulin odlepovat,je to odolný vůči ropným věcem jako je olej nebo benzin a je to prověřené. U mé 487 ani kapka. ČZ 175 450 - taky tenkrát přetěsněno v servise -dali mi tam debilové papír + nějakej tmel a netěsní to mezi bloky,pár kapek z toho jde a teče to na rám.
Datum: 27. listopadu 2010 11:36
 Fermez: Pokud ti to netěsní hodně,tak to určitě přetěsni. Tipuju, že ti to tedy netěsní mezi kartery=bloky, takže by to chtělo rozpůlit a nejlépesmontovat nanečisto bez těsnění nebo silikonu a zataháním předlohové hřídele k sobě a od sebe z levé části motoru zjistíš vůli,pokud bude bude kolem 0,2mm nebo 0,2mm tak je to OK ,tak tam můžeš v poho dát jen silikon nebo já mám u 487 jen PAULIN a vůle předlohovky je tak jak má být - max těch 0,2-0,3mm. Jenže abys to vyzkoušel nanečisto kolik je tam vůle tak bys musel vylisovat kliku a pak si to složit,abys to zase lehce rozebral. Ovšem je tu ještě jedna možnost - když sundáš levé víko a spojku komplet - primární kolečko nemusíš stahovat z klikovky - podaří se ti sundat koš s řetězem bez toho stažení, tak ty tam máš teď papír tak zataháš za předlohovku a zjistíš vůli, ale řeknu ti jedno - originálně se na tyto motory 450 co vím nedávalo z továrny těsnění mezi bloky, takže by to nemělo dělat problém z těma vůlema,u pionýra to problémy dělá to vím,to jsem slyšel od kámošů,ale tady ne. Takže měl by stačit pouze silikon a nebo PAULIN, základem je dobře odmastit styčné plochy - případně vzít brouskem trochu a smirkem,abys to zdrsnil a pak odmastit acetonem nebo tech.benzinem. Nanese se to na levou polovinu skříně, u pravé části musíš nahřát ložisko klikovky a zalapneš to opatrně,šrouby utáhně tak akorát než začne vylézat silikon nebo paulin a počkej několik hodin - záleží jak je to v návodu a pak dotáhni zcela.
Datum: 27. listopadu 2010 11:33
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 klikar ja vím že stačí silikon ten je vybornej akorat mě trápěj ty vule
Datum: 27. listopadu 2010 9:55
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 líbí se mi jak toho kdo to dělal před tebou nazýváš dobytkem a sám nevíš jak to utěsnit ty troubo. asi ti to rozklížily ty nespálený oktany. to si fakt neumíš najít čim se těsní motory??? a jak?? omílá se to tady každej tejden. ale abys neřek že jen remcám a neporadím. tak třeba já mám vše slepený paulínem a pod ničím nemám ani kapku. je pochopitelýý že u tý zetky bude asi potřeba vymezit vůli převodovky aby to řadilo, ale možná to třeba nebude. to se prostě musí vyzkoušet.
Datum: 26. listopadu 2010 19:17
 ja má silikon tesnenie silikon a zmotora neklapne ani kvapka
Datum: 26. listopadu 2010 19:04
 Ahoj prosím nevíte jak demontovat takovej ten šnek na náhon tahometru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 19:21
 jj díky
Datum: 26. listopadu 2010 19:21
 jo vem plochy sroubovak a zapri se o jednu ze sten toho náhonu a rukou poklepy do sroubovaku ho opatrne vylisujes.. opatrne na tu prachovku. jestli chces vyndat i toho sneka na lanko tak musis vyklepat kladivem pres nakou tycinku ten cep na celni strane vpravo dole. pak vyklepes i cely mechanismus.
PS: pozor jsou tam 3 male dily, rady zkutaleji pod bank ci jiny bordel.
Datum: 26. listopadu 2010 18:07
 čus draci,renovuji jawu 555.Hale nevito,nebo nemate kontakt,kdo mícha červenou jawackou barvu.Moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 14:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 RAL 3004
Datum: 27. listopadu 2010 14:10
 NAMÍCHAJÍ,SORRY
Datum: 26. listopadu 2010 19:13
 zdarec no namíjaí ti to v jakékoli firmě v tvém okolí která e tímto zabÝva číslo barvy ČSN 8850 A NEBO RAL TUŠÍM 3003 ALE JISTÝ SI NEJSEM
Datum: 26. listopadu 2010 19:09
Jméno: yknarf
IP: uživatel10767
 je normální že mi vybrujou ridítka pri vyšších rychlostech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 10:40
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Mě to dělalo už při 45 - 50 km/h  přední kolo trochu do vinglu, asi taky špatný pouzdra!
Datum: 26. listopadu 2010 10:40
Jméno: restorant
IP: uživatel10768
 postul: ja jezdim s rukama na riditkach, v prdeli mam prst z prave hohy!! brzdu nepotrebuju...
jenco: nase diagnoza je identicka s houpacim konikem... jak tvoje, tak moje
Datum: 25. listopadu 2010 20:37
 jasné ze nieje norbalny .... ale ked ti hádze kolo tak nic ineho necakaj
Datum: 25. listopadu 2010 20:35
 si vytáhni ten prst ze zadku franky a drž řídítka oběma rukama....
Datum: 25. listopadu 2010 20:32
Jméno: restorant
IP: uživatel10768
 neni to normalni... me pri rychlostech vibrujou pouze koule! ale musis jet richleji nez 80!
Datum: 25. listopadu 2010 20:26
Datum: 25. listopadu 2010 20:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aj mne
Datum: 25. listopadu 2010 20:14
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, chtěl bych se zepta jak se mění pouzdra přední vydlice. Návod jak se to tam namontuje. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 19:15
 ZDAREC TY STARÉ JE NEJLEPŠÍ PODÉLNE ROZŘEZAT PLÁTKEM DO PILKY NA ŽELETO A PAK TO ŠRUBOVÁKEM VYTÁHNEŠ,NOVÉ SA TAM LISUJU TAKŽE JE TAM NORMALNĚ KLADIVKEM NAKLEPEŠ A VYSTRUŽÍŠ ABY TI TAM VLEZL TELESKOP
Datum: 26. listopadu 2010 19:15
 Ahoj chci se zeptat mám možnost koupit Jawu Jawetu ,pěkná 100% kompletní a 100% oroginalní stav jen nevím kde to má štítek. Tak se chci zeptat jestli mi někdo neřekne kde to má štítek. Viděl jsem jen chvíli nebyl čas to hledat tk prosím porad\'te děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 17:55
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 v kastlíku pod sedlem dvířka jsou nalevo
Datum: 25. listopadu 2010 17:55
 V zavazadelníku?
Datum: 25. listopadu 2010 17:29
 Ahoj lidi, mám takovej problém, mám Jawu 21 r.v. 1972 a dělám renovaci, zajímá mne jaký jsou držáky páček, seřizovací či ne? Chrom či zinek? A kdyby byl někdo tak moc hodnej a poslal fotky na e-mail. Díky moc, jo a jsou to hliníkové páčky kované http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_459.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel10775
 Dotaz hodný pro odborníka na detaily  Já ti najisto neřeknu pro model 72.Mužu ti jen říct, že já měl na modelu 1971(poslední se starou kyvkou) objímky pozink,pravá bez štelování,levá se štelovánim,páčky hliník s průchozí dírou na valeček lanka na obou páčkách.
Datum: 27. listopadu 2010 13:02
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chci se zeptat jestli jawa 250/353 může mí výkon 9Kw což je asi 12kní je to na tento motor málo nebo hodně díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2010 19:56
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 jáá mu to vysvětlím  Totiž v inzerátech udává každej něco jiného
Datum: 24. listopadu 2010 19:56
 jawass: Ty mi ten tvuj názor fakt budeš argumentovat údajema z inzerátu? Děláš si ze mě snad prdel?
Datum: 24. listopadu 2010 19:15
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
Datum: 24. listopadu 2010 18:54
 jawass: ne, ten samý motor má pořád ten samý výkon...spíš si to pleteš s motorama pérák/kejva/panela...
Datum: 24. listopadu 2010 18:51
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 někdy bývá ten samý motor s jiným výkonem třena jen 7.5 nebo některý zas i 12
Datum: 24. listopadu 2010 18:47
 takhle to vyrobily, tak to asi bude na ten motor akorát, nemyslíš?
Datum: 24. listopadu 2010 18:33
 Ahojte lidi chci se zeptat mám jawu 21 jezdí v pohodě ale jak se zahřeje nějak se ji nechce a musím počkat až to schladne nevíte čím to je ?? Děkuji za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 17:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 vidim to na totálně zacpanej vejfuk......
Datum: 25. listopadu 2010 17:34
Jméno: kuubik
IP: uživatel10742
 mozna je to krouzkama me to taky delalo ze kdyz se trochu zahral tak uplne ztratil vykon a zacal skitat az chcipnul ale kdyz sem vymnenil krouzky jezdil jak drak
Datum: 24. listopadu 2010 17:50
 Čau draci chci se vás na něco zeptat když nakopnu fichtla s rožlíma světlama tak všechno funguje normálně, ale když ty světla zhasnu tak mi to zdechne nebo to má nepravidelný chod motoru já si myslím že to je tím přepínačem co je na masce ale radši se ptám? a ještě bych se chtěl zeptat proč když nakopnu fichtla tak ty otáčky hrozně vyletí ale plyn nepřidávám mslíte že mi to saje falešnej vzduch? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 21:11
 ty vysoky otáčky to drží furt aji když se rozjedu a zastavím tak je to furt stejny
Datum: 23. listopadu 2010 21:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ohledně přepínače, někde se ti to tam krátí, nejspíš ho budeš mít plnej bordelu nebo se ti někde dotýkaj odizolovaný dráty, rozeber ho a vyčisti, případně zkontroluj dráty..
Datum: 23. listopadu 2010 20:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli jsou otáčky vysoký jen po startu a po chvíli (nebo po jízdě) samy klesnou, tak máš jen vylítanej válec vhodnej na výbrus. Pokud zůstanou vysoký pořád (nebo pokud klesnou až když nějak pohneš plynem), přisává to falešnej luft nebo vázne lanko..
Datum: 23. listopadu 2010 20:24
 ano to ze vypnes svetla a chcipneto to je prepinacem mas tam asi pravdepodobne nak ty kabely blbe zapojene a ty otacky tak bud mas zasekly soupe nebo by to mohlo delat ten falesnej vzduch a nebo mas blbe vedeny lanko jako ja sem to mel a samo to pirdavalo plyn pri nastartovani
Datum: 23. listopadu 2010 19:46
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 21:47
 jelikož je ten lauf určený pro minibiky.. který řvou jak kráva.. a jsou vysokootáčkový.. tak by ten fechtl řval docela slušně protože ten výfuk nemá skoro žádnej odpor.. jinak jasný že by to tam šlo.. koleno uřezat a dát na origo koleno fíka nebo řpivařit.. a vyrobit držák a je to.. všecko de když máš nástroje... a hlavně hlavu
Datum: 23. listopadu 2010 21:47
 zdar dat tam pujde určitě ale musíš předělat to koleno a nebo upravit koneno orginální
Datum: 23. listopadu 2010 15:12
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
Datum: 22. listopadu 2010 21:00
Jméno: manik
IP: uživatel5223
 ten lauf vypada jako z minibike
Datum: 22. listopadu 2010 20:56
 Spíš než tenhle dotaz je debilní ten vejfuk
Datum: 22. listopadu 2010 20:19
 Zdar draci jak se mam zbavit temeř 4 mm nanosu karbonu v kolenech 350?? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 12:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=96373&fid=20
Datum: 22. listopadu 2010 12:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vypalit, a pak bowden do vrtacky a jedes  nebo nekde sem cet ze tam lijou nejakou chemikalii na koupelny, do odpadu co rozezira organicky usazeniny
Datum: 22. listopadu 2010 12:18
 Zdar lidi, mám takovej problém. mám nově poskládanej motor z 21. Vyladil jsem předstih a skoušel sem to projet. Prvni den to docela fungovalo, druhej den už to něak blblo, poprve jsem to nakopnul a podruhe už to nechtělo chytnout a pak se my něak pokazila elektrika, něak se my to povedlo spravit ale na dalši den se to uplně pokazilo svička háže jiskru ale nechce to chytnout a střili z výfuku. Já už nevím co s tím mám dělat poradtě někto. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 13:05
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Podvej se na kontakty přerušovače ,aby dosedaly celou plochou a na stejné místo. Prohlédni jejich povrch ,nedělají se pecky ?
Datum: 22. listopadu 2010 13:05
 Zdarec, zajímalo by mě, jestli potřebuju k nastartování Jawy 175/356 baterii, koupil jsem ji po délším stání, ale před odstávkou normálně jela, teď mi nehází jiskru. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 21:32
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 tak to maj jen na to aby to chytlo, v na kejvačce, je derivační dynamo už si samo to napětí udrží na házení jiskry bez baterky, pokud teda nemáš volnoběh hodně nízkej, H
Datum: 22. listopadu 2010 21:32
 Díky, na některých videech, kdy se někdo snaží nastartovat Kývačku po délší odstávce, tak je napojena na nějaký alternativní zdroj místo akumulátoru, nevíte, proč to dělají, pokud se dá nastartovat i bez aku? Děkuji.
Datum: 22. listopadu 2010 21:11
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Zdar, k nastartování, nepotřebuješ baterku, ale bude potřeba jí roztlačit. Pak by měla chytnout, možná to chvilku potrvá. H
Datum: 21. listopadu 2010 22:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 treba nabiť ale ak stala dlho vybitá tak je v hajzli
Datum: 21. listopadu 2010 22:28
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to bude nasracku vybytá
Datum: 21. listopadu 2010 22:14
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 22:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 RAL 2004
Datum: 21. listopadu 2010 22:41
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj mám otázku mám čezetu 175/450 a furt mi střílí do karbecu vyšteloval sem ju v pohodě ¨naskočí přidám plyn a jde do otáček uplně normálně ale asi po 4 vteřinách pokud ju nedržím ve vysokých otáčkách tak chcípá a čím má nižší otáčky tim častěji střílí do karburátoru a hůř se vrací do vysokých otáček a na závěr zdechne vypnu klíček párkrát prošlápnu zapnu a to samé nevíte co s tím je ? už jsem s toho na prášky brzo to hodím z kopca !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 13:50
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Malý předstih ( 4 mm) a možná chudá směs.
Datum: 22. listopadu 2010 13:50
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 jo a předstih je 3,5 mm před horní uvratí a je štelovaný podle digitalní šuplery
Datum: 21. listopadu 2010 19:46
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj co znamená padaj kladívka a šmajdá vačka ? dík
Datum: 21. listopadu 2010 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 ulejvá se to a mozna mas sakra malej predstih,mozna ti padaj kladivka,šmajdá vačka,jezdí klika v ložiskách....nevim tady od monitoru,podivej se....
Datum: 21. listopadu 2010 19:33
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 zešteluj předstih
Datum: 21. listopadu 2010 19:25
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ne plovákovou hladinu má seřízenou
Datum: 21. listopadu 2010 19:24
 neuchlastává se to?
Datum: 21. listopadu 2010 19:10
 Zdar draci mám jawu 20 a myslim že se z ní asi zbláznim. Dneska jsem jí normálně roztlačil jak to dělám vždycky (na nakopávačku mi to stále nechce chytat) no a normálně jsem na ní jezdil bez žádných problémů. No a po menší pauze na zahřátí jsem jí znova nastaroval a chovala se jako by jí někdo vyměnil, když jsem víc přidal plyn tak se začala dusit, do vyšších otáček vůbec nešla a při jízdě motor pracoval nepravidelně, no prostě hrůza  . Odtrh a předstich jsem seřizoval asi před týdnem ale od tý doby jsem na ní jezdil až dneska, nevím jestli by se za půl hodiny jízdy zase nějak dokázal rozštelovat, to se mi zdá jako blbost. Prosím poraďte každá rada dobrá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 22:16
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Tohle mi udělal kondík, normálně se utrhnul ten drátek, dělalo to přesně to samý, ale asi se to lehce dotýkalo tak to se škubáním jelo.  Pak to může dělat svíčka když odchází (do dnes sem teda nepochopil, co se na ni může posrat). Pecka na kladivech, špatnej kontakt někde...a pak mne nic nenapadá...Jestli motor pracuje nepravidelně, jako že hodně škube, tak to bejvá někde na zápalku nebo špatná svíčka. Občas i střelí do karbece nebo vejfuku, jestli nestřílí tak bych ještě zkontroloval karburaci.
Datum: 21. listopadu 2010 22:16
 Ok dík mrknu na to.
Datum: 21. listopadu 2010 20:13
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Datum: 21. listopadu 2010 18:05
 Ještě jsem zapomněl dodat že mám tyristorové zapalování ale už je docela dost staré tak myslíte že by to mohlo být taky tim??
Datum: 21. listopadu 2010 17:29
 Myslíš jiskry? No tak to nevim, ale ta by měla být dobrá.
Datum: 21. listopadu 2010 17:23
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Jakou máš barvu svičky?
Datum: 21. listopadu 2010 16:23
 svíčka
Datum: 21. listopadu 2010 15:07
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Trysky...
Datum: 21. listopadu 2010 15:06
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 kondík?!
Datum: 21. listopadu 2010 14:45
Jméno: jawákinuita
IP: uživatel9657
 Jakou brzdovou kapalinu mam nalít do mé motorky, když mam dyndyho a kotoucovku vpředu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 16:06
 jednoduhé... najcastejsie je to napisany na nádrz....
Datum: 03. prosince 2010 16:06
 g
Datum: 03. prosince 2010 15:56
Jméno: gsx-r 600
IP: uživatel4675
 Na vicku by si mel mit bud DOT 3,4 a nebo novejsi 5,1 hlavne tam nedavaj DOT 5 ta ti rozlepta hadice. DOT 3,4,5.1 se lisi jenom bodem varu.
Datum: 21. listopadu 2010 17:01
 Tyjo já bych chtěl mít s mojí motorkou tvoje starosti.
Datum: 21. listopadu 2010 14:04
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 nez s ni zacnes strikat,tak ji celou rozeber a vycisti v ředidlu,pak ji vyprskej do sucha než začneš stříkat....barva se nalévá přes silonku....napred si nekde skusmo nalad trysku,nez zacnes strikat naostro.....strikej aspon z jednoho metru at to nestejká....je to docela v cajku pistole....znamej mi strikal fichtla ne o moc mladsi pistolí,konstrukce stejná,jen banka byla plastová.....
Datum: 21. listopadu 2010 11:30
|



|