Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 NGK nedoporucuju zjistuju ze to je predrazena svicka na hovno. Nedrzel mi volnobeh a vynechaval motor jen chvilemi a nesel do plnejch tocek, skusil jsem vycistit karbec a nic tak jsem dal jinou svicku od kamose a natu to jelo normalne takze byla chyba ve svicce, pak jsem dal svicku s cezety a ta me taky blbla v pionyru pritom venku to davalo krasnou jiskru a je zajimavy ze ty spatny svicky jdou vnecem a v mim pionyru ne. V kamosovy 05 ty spatny svicky fungujou ,tak nejspis to je tim ze uz jsou spatny a hazej jiskru jen v mensi kompresi??!! pak jsem koupil 2 novy a taky fungujou. Taky je zajimavy ze ty spatny svicky rusily televizi ty dobry ani trochu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel10939
 Hodně odolný jsou svíčky Bosch a Isolator...
Datum: 04. ledna 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel10939
 no jo...člověk jsem dá zdánlivě srozumitelné přirovnání absurdity situace a stejně se toho nějakej "blbec" chytne  Prostě NGK je citlivá a pokud nemáš pořádný zapalování s pořádnou pravidelnou jiskrou a pořádnym karburátorem,kterej němění bohatost směsi podle úhlu ohnutí hlavního stojanu tak jí odkouříš.....stejnej problém je třeba u svíček denso....jak iridiovky,tak platiny.....všechno to jde do sraček....jen briska přežije.... a nejvíc přežije PALka,protože je na tyhle zvěrsva stavěná.....
Datum: 04. ledna 2011 20:35
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 mam 2 pionyry a studeny chytaj oba na 1 stouchnuti bez plynu, teply vetsinou na poprvy ale musim slapnout prudce a drzet trochu plyn u jednoho u druhyho to chyta i teply na stouchnuti a nekdy bez plynu, utoho mam trochu vetsi prectih
Datum: 04. ledna 2011 20:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 NGK alebo Brisk ja rozdiel nevidím našraubujem a jazdím cela veda je mať dobre zapalko a dobre kontakty na kladivku tam sastraca najviac energiea potom sa čudujete že sviečka ma slabú iskru mne to za studena chyta bez plynu aj za tepla treba vedieť sa stou elektrikou vyhrať a ono to funguje ale keď jazdite polňačky a blato motor špinavý jak cigankina mindža tak sa potom nečudujte že vam to nechytá a hlavne VSETKO Z CITOM a potom fik ide jak formula
Datum: 04. ledna 2011 17:25
 este ze tvoj stroj netoci pres 10 000 ze?
Datum: 04. ledna 2011 16:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 chytámi mi to na poprvi a v zivote sem do toho nestrcil jinou svicku nez brisk , ty ngk mi pripadaj zbytecny aspon pro mtory co tocej do 10 000 a maj origo karbec
Datum: 04. ledna 2011 16:19
 jsme tři  mám doma svíčku NGK ale nějakej rozdíl jsem nepoznal....možná ten že bych za ni měl tři Brisky...
Datum: 04. ledna 2011 14:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě to taky chytalo než jsem to dorasil ředidlem s vyjetákem  ale už šetřím na Go
Datum: 03. ledna 2011 23:37
Datum: 03. ledna 2011 23:13
 mne to chytne bez plynu aj za studena aj za tepla
Datum: 03. ledna 2011 22:00
Jméno: standa
IP: uživatel10933
 poslední dva roky jsem tu psal asi 100x ze NGK do fichtla nejsou vhodné kvůli jejich citlivosti na ulejvání.....kdo z vás má fichtla seřízenýho tak,že chytá studenej na první kopnutí bez plynu? jeden z padesáti.....tak jezděte na brisky.....
Datum: 03. ledna 2011 21:54
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Tak to máš pravdu z tím benzínem.
Datum: 03. ledna 2011 20:47
 co sa smejes?..... pri dnesnych benzinech prirucku strc vis kam..... nastavit základny predstich pak stelovat ho ako je treba
Datum: 03. ledna 2011 20:40
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 03. ledna 2011 20:38
 Já abych pravdu řekl tak to šteluju taky od oka...jinak to snad ani nejde  Nastavim na začátek předstih 3mm ( čz ) , zkusim to projet, a podle toho co to dělá nebo nedělá tak uberu nebo přidam...
Datum: 03. ledna 2011 20:25
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Ne bylo to od oka já už na to radši seru to dělat od oka já to už jen budu dělat podle šuplery je to jistota že to dobře nastavím a podle písku o tloušťce 0,4
Datum: 03. ledna 2011 20:17
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 uz me taky naky odesli, vsecky stojej za hovno skusim v pionyru stary palky ty by nemuseli bejt spatny videl jsem na nekterejch jak maj brutalne opalenou elektrodu nebo jak se to jmenuje takze uz neco najeto meli
Datum: 03. ledna 2011 20:08
 30km na jednu svíčku? Ach ty blbě seštelovaný motory  jinak brisk 14 je do horka právě...to že ti to chcípalo bylo nejspíš něčim uplně jinym než tepelnou hodnotou svíčky
Datum: 03. ledna 2011 20:07
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Mě taky odešlo 5 svíček během léta když byly prázdniny a to sem každý den najel tak 30km a byly to BRISK N15C
Datum: 03. ledna 2011 20:02
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 B7HS me odesla! este tam mam B8HS, odedneska pouzivam uz jen brisk N15C. TU 14 bych tam nedaval v lete se v mustangu porad prehrejvala tak jsem skusil do miho pionyra ujel jsem asi 100M polouce a chciploto chytla az kdyz vychladla. Takze je to svicka nejspis na zimu a ne naleto jak mnozi tvrdi a nebo byla spatna
Datum: 03. ledna 2011 19:50
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Já mám doma taky svíčku NGK B7HS teď´mám čerstvě go motoru tak doufám že nikde nebude problém když tak mám doma ještě BRISK N15C,N14C
Datum: 03. ledna 2011 19:46
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 clovek da novou svicku a mysli si ze to bude jezdit bez problemu a nakonec to nejede a nemuze priijit nikdo nato proc to nejede a pak zjisti ze to je svickou to nasere  Este jsem koupil v loni novou svici ngk a nova byla spatna chytloto chciplo a konec vzdy po vyndani a ocisteni udelala to sami a to jen naroztlaceni na kopnout to neslo tak jsem se nasral sel ji reklamovat a nechteli ji rekl. nakonec me dali novou a este chteli doplatit asi 30 kc ze uz je drazsi takze me vysla asi na 100 Kc zatim funguje ale ma zasebou jen par km
Datum: 03. ledna 2011 19:25
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 hochu přesné tak.....ngk b8hs..dal sem ji tam a v plných otáčkách motor vynechával jak prase...řešil sem snad 2 měsíce než sem na to muž nejezdil lebo mě to nebavilo..pak k tomu přijdu..s novou svíčkou brisk a mám po problémech
Datum: 03. ledna 2011 19:18
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 samozdrejme nejsem ty, daval 0,4 vzdycky mi ta svicka NGK fungovala ve vsem a v pio najednou nejde a 175/450 mi nato jezdila normalne, pak jsem skousel ze 175 bošku a ta mi taky v pio nejde brisky mi vtom jsou ty novy a jedna stara. Pak jsem skusil este s ty 05 svicku od kamose a natu mi to taky nejde. Schvalne to skusim v mim druhym pionyroj ten chata suprove
Datum: 03. ledna 2011 19:18
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no to je pekny, urcite si ji vzal, vyndal z krabicky a sup s tim do valce, zkousels merit vzdalenost kontaktu?
Datum: 03. ledna 2011 19:15
Jméno: fermez
IP: uživatel1226
 co stim, kdyz me brzdej malo brzdy? napriklad u 175/450. Oblozeni jsem dal novy a vnitrek vycistil hadrem a odrbal smirkem trochu, celisti jsou sedli a stejne to brzdi malo mam problem hodit smejra!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ok naprosto chápu, díky. Myslel jsem si ze to bude tahle poloho
Datum: 04. ledna 2011 20:27
 ondragam: Jasný no...já to popisoval obecně aby to šlo použít na všech strojích a i na předních brzdách
Datum: 03. ledna 2011 20:44
 Neboli když šlápneš na pedál brzdy, tak musí klíč zadní brzdy mířit přímo kolmo k zemi.
Datum: 03. ledna 2011 20:39
 Musíš to na tom tisícihranu mít posazené tak, že když se ti pakny opřou o buben(prostě když to začne brzdit), tak musí lanko s pákou brzdového klíče svírat pravej úhel...v téhle poloze na to budeš totiž působit největší silou, a největší síla se přenese na pakny...
Datum: 03. ledna 2011 20:10
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kdyz to tvrdis tak to ozkousim, skousim si to prectavit, napadame asi jak to je rek bych ze mas pravdu
Datum: 03. ledna 2011 20:06
 opakuju: Pohrát si s polohou páky bezdového klíče vůči brzdovému klíči...to má na účinnost zásadní vliv
Datum: 03. ledna 2011 19:37
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 lanko jsem mazal to chodi lehce, s vracenim brzdy nemam problem, nechapu ze u neceho to brzdi nadherne a uneceho hrozne, oblozeni jsem tam daval novy este origo
Datum: 03. ledna 2011 19:29
 když ti blbě brzději brzdy tak je to tim že to buď ještě není sednuté nebo že to neumíš seštelovat...musíš si pohrát s polohou páky brzdového klíče vůči brzdovému klíči...to má na brždění zásadní vliv...a pak samozřejmě naštelovat lanko, namazat aby si snížil odpory, a musí to brzdit...
Datum: 03. ledna 2011 18:32
Datum: 03. ledna 2011 18:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 pritahni packu na bubnu jako bys brzdil a utahni lanko co to da
Datum: 03. ledna 2011 17:53
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj mám otázku co dělám špatně obrousil sem nádrž na čz 175 až na plech kromně chromových boků ty sem zalepil tam kde barva držela dobře kdyš jsem brousil tak tam sem ji nechal a neobrousil až na plech pořádně jsem to ometl schým hadrem a nastříka 2 vrstvy plniče co je ve spreji no a při broušení se mi ukázaly takové jakoby bublinky no a bud to vybrousím až na plech nebo tam sou ty bublinky pořád tak sem to vybrousil až na plech znova plnič a aty zasrané bublinky jsou tam pořád co mám dělat ?? dík za každou radu asi to duchnu z kopca sou s tím furt nervy
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 9:53
Jméno: jean
IP: uživatel10945
 Prepáčte,že som použil výraz riedidlo a nie čistič, napr. takýto:http://www.mobihel.sk/vyrobky/cistiace_prostriedky/01-01
Datum: 05. ledna 2011 9:53
Jméno: Frankíček ....ááá
IP: uživatel10930
 technickej benzin = dobra blbost.... odmastovat necim co obsahuje ropne latky....... lih = blbost.... a jak nekdo pise SPECIALNIM REDIDLEM tak to je taky dobra kokotina........ ale vhodnej je treba perchlór.... nebo dalsi sracky ktery teda stojej 1000kc/litr......
Datum: 04. ledna 2011 21:08
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 dík moc
Datum: 04. ledna 2011 17:30
Jméno: jean
IP: uživatel10938
 Pardon. Veľa zdaru!
Datum: 04. ledna 2011 15:07
Jméno: jean
IP: uživatel10938
 Sú to zostatky silikonového oleja, ide to odmastiť len špeciálnym riedidlom-kúpiš ho tam, kde sa predávajú autolaky, alebo si rozdrv kriedu, zmiešaj s acetonom a s touto kašou odmastňuj nádrž. vela zadru.
Datum: 04. ledna 2011 15:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 technickým benzínem
Datum: 03. ledna 2011 17:29
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 tk s čím to mám teda odmastit tím lihem ?
Datum: 03. ledna 2011 17:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.colorlak.cz/katalog/podle-abecedy/p-r-pomocne-pripravky/r7003-a nerikam ze je nejlepsi ale necim podobnym
Datum: 03. ledna 2011 9:37
 Cus Frank..... tak s cim?
Datum: 02. ledna 2011 22:40
Jméno: Frank
IP: uživatel10930
 pro blba Fela... odmastovat redidlem jo ? si asi upad...
Datum: 02. ledna 2011 22:30
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Vlhkost, a určitě jsi to blbě odmastil, vem líh, ředidlo, něco a pořádně to odmasti, jak si to uděláš tak to takový potom budeš mít....
Datum: 02. ledna 2011 21:56
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 a nebo trocha vlhkosti ať už se tam dostala jakoliv
Datum: 02. ledna 2011 21:34
 Je to blbě odmaštěné
Datum: 02. ledna 2011 21:22
 Zdar, Na mém Pincku mi rezne rám zevnitř, ale až tak že když s tím rámem třeba zatřepu tak mi z toho padají kusy rzi,nevíte čím tu rez zastavit?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 20:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jo... jako u aut dutiny... vystříkat to rezistýnem a je pokoj
Datum: 02. ledna 2011 20:44
 prolejt odrezovačem, nechat vyschnout, případně to trochu vyfoukat kompresorem (počítám že to máš kompletně rozebrané), potom do pistole na dutiny nalejt resistin a tim to vystříkat...
Datum: 02. ledna 2011 19:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 v prvé řadě bych se pokusil vylejt všechnu vodu která reznutí způsobuje a zamezil tomu aby se tam znovu dostávala..
Datum: 02. ledna 2011 19:08
 u aut se normálně stříkají dutiny, zkusil bych to vystříkat olejem a nechat odkapat
Datum: 02. ledna 2011 18:17
Jméno: Fanhe
IP: uživatel10898
 Chlapi:Na mustangu mě vyskakuje trojka.1,2 krásně drží,dám za 3 chvílu jedu pak to cukne jako když klouzne spojka a po chvíli vyskočí.Co to je,Co to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 11:21
 mě taky na pionýru vypadávala 3ka prostě jsem na tom měl nohu a pohoda ani jednou to nevyskočilo
Datum: 01. ledna 2011 11:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Kdysi kdyz sem prodaval pionyra taky tam padala 3, koukal sem ty kluci na radicce drzely nohu aby nevypadavala, no po case se to rozhejbalo...ale je pravda ze ten fichtl pres 2roky stal
Datum: 31. prosince 2010 10:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 nebo ten automat ma jenom povoleny
Datum: 31. prosince 2010 8:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to ti povim uplne presne , mas vochozenej radici automat , me to dohnalo az k rozpuleni a opravy tehly neprijemny zavady
Datum: 30. prosince 2010 18:06
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 jak mam nastartovat fechtla v zimě mě nechce chytit vubbec
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 8:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 mě to chyta teďka v zimě docela pěkně pákrát šlápnu a chytne
Datum: 31. prosince 2010 8:43
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 kdyz ste 2 tak to roztlacte ..ale ne na jedna zacni na trojku a pustupne podrazuj az na jednicku ....na trojku a dvojku se to kolo toci volneji....ja to tak delavam a nemam stim problem
Datum: 30. prosince 2010 22:38
 já nacupuju,prošlápnu 3x a jelikož na stroji v kterym jezdim v zimě nemam plechy tak zacpu prstama diry v air boxu a na drc to chytne...
Datum: 30. prosince 2010 21:37
 Mě když nechce startovat ve velký zimě ČZ nebo cokoliv jinýho, tak trochu fouknu startovací sprej do sání a všechno chytne na brnk i ty největší lenoši, doporučuju koupit(cca 80 kč)
Datum: 30. prosince 2010 20:20
 mužu poradit eště když budeš mít tu svíčku venku a budeš tam stříkat ten benál tak vem zapalovač a tu svíčku jako myslim dole ten kontakt chvilku nahřej pak jí tam rychle zašroubuj a to chytne vždycky... mám to vyzkoušený
Datum: 30. prosince 2010 20:14
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 nacupuj,6x prošlápni s přepínačem ve vypnuté poloze s půlkou plynu,pak zapni a šlápni  svíčky no ty až takovou roli nehrajou(pokud je svíčka v dobrym stavu,neni nutný to řešit)
Datum: 30. prosince 2010 19:40
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 jaku svicku n 15
Datum: 30. prosince 2010 19:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel8251
 vem injekcu natahni cistej Natural 95 naber 20čarky na injekcce a strikni do valce zasroubuj svicku a nastartuj a jed
Datum: 30. prosince 2010 19:18
 Jak?? toť otázka....zkus to roztlačit na néjakým malým místě kde není sníh..a dej si tam svíćku do zimi..jinak nevim co ti na to mam napsat
Datum: 30. prosince 2010 19:16
 4au chlapy mam problem urvalo se mi na pincku 21 kladivko original a mam ze skodovky uz upravene ale je problem ho tam dostat a original nemuzu nikde koupit.....a pak nezabira spojka vse je puvodni myslim ze odesly lamely ale nevim diky za odpoved a popripade jestli mi poslete nakou stranku kde to lze koupit?tady jsem to taky nenasel  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 11:37
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jake original sak skodovka ma to iste kladivko jak pionir,tomas to iste co nanem upravovals?
Datum: 30. prosince 2010 11:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_191.html
Datum: 30. prosince 2010 9:52
 Čus kluci mám doma pincka (novější typ ze 76 typ 220) Mám takový problém kdzž ho nastartuju tak navolnoběh běží normalně i jde za plynem jak ďas ale dám tam kvalt chci se rozjet a začne se jakoby dusit pak ho ale rozjezdím na 1 a2 táhne jak ďas ale zařadím 3 a nemá vubec sílu ani si neudrží rychlost z 2. VŮBEC NEVÍM CO STÍM MÁM DĚLAT. Dík za rady THOMAS.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 16:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jestli to chápu správně tak ti to vlastně vůbec nejede co? příčin může bejt hafo. ale nejdůležitější je správně nastavený zapalování (přdstih, odtrh) a taky karburátor (hladina v plovákový komoře, jehla na druhej zářez)
čistej vzduchovej filtr, taky těsnost celýho karbece atd. v první řadě bych šel po vejfuku, jestli neni totálně zacpanej (kdyžtak vypálit, vyčistit) pak bych šel po zapalování a karbecu. jestli se ti to přehřejvá a po chvilce vadne
výkon - jdi po vejfuku. jinak jak píše péro - bádej, bádej a pak napiš co se stalo.
Datum: 28. prosince 2010 16:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus vyčistit karburátor a seřid si zapalování a potom napiš dál
Datum: 28. prosince 2010 13:01
 Ahoj LIBEREČÁCI, ale i vostatní, to proto, že potřebuju, vědět, jak je to letos se silvestrovskou vyjížďkou na Ještěd, díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 11:59
 Zdravím! Taky hledáme nějaký info! Naše menší banda by měla být připravena a sraz máme cca v 11 v Hospodě DOMOV pod Ještědem, myslím že se tam potom nebo cestou srazíme s více motorkářema, snad
Datum: 30. prosince 2010 11:59
 Zdar draci.Potřebuji poradit jak vyměnit čep a pouzdra zadní kyvky na Mustangu r.v1982.Kyvka je novějšího provedení z jeklu.Na co si dat pozor,jak to jde atd.Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 20:06
 Mám asi stejný problem. Mám taky mustanga ale r.v. 1979 a už mi skoro z tý kyvky vylezli ty černý gumy a chtěl bych to v unoru celý rozdělat, tak by mě to taky zajímalo.
Datum: 30. prosince 2010 20:06
 zdravim mněl bych dotázek mám mustoše a nejde mi natočit páč se mi startovačka jen mi projede aš dolů a smotorem nepohne nevítě někdo co se tam mohlo stá a jestli budu muset půlit motor??? moc moc díky za případné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 19:21
Jméno: jawaman
IP: uživatel8251
 a nejsou spatny lameli spojky ?
Datum: 30. prosince 2010 19:21
 často se taky stává že se vylámou západky na to mkolečko je to tuším kolečko první rychlostí jak do něj zapadá segment. Znám pár hnupů kteří roztlačili pincka dozadu,šlápni na startovačku,křach a bylo po kolečku... A nebo máš jen sjetý lamely až na plech
Datum: 28. prosince 2010 15:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jen jestli ti tam nějakej dobrák nezapomněl dát segment.. .)
Datum: 27. prosince 2010 21:39
Jméno: mara
IP: uživatel4933
 jj dík susím to nějak udělat a pak dám info
Datum: 27. prosince 2010 21:32
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 záleží jestli ti v tom jakoby nezarachotilo mě jednou jo a byla prasklá hřídel startovačky..a nebo všechny zuby ale to jenom na 1%..Jinak newím
Datum: 27. prosince 2010 21:26
Jméno: mára
IP: uživatel4933
 to je první co mně napadlo to jsem zkoušel
Datum: 27. prosince 2010 21:22
 Zkus povolit šroub na Štelování spojky
Datum: 27. prosince 2010 21:20
 Zdar draci, měl bych dotaz na Stadion S22, konkrétně na tuhle část - http://img24.imageshack.us/img24/396/img2640m.jpg - napojení zadní vidlice na rám. Z čeho se to asi tak skládá? Já to nějak nemůžu najít, buď špatně hledám nebo na to jdu špatně. U S22 mi to tam docela plave a zajímá mě jestli s tím jde vůbec něco udělat, co všechno tam je, čím to nahradit a kde to koupit. Kámoš fichtlař řešil něco na tenhle způsob u babetty, nakonec si tam nechal něco udělat snad ze silonu. Podle jeho popisu jsem pochopil že je tam něco jako válečky u fichtla v tlumičích, ale neviděl jsem to, možná se pletu. Myslíte že by to šlo udělat podobně i u S22? Samozřejmě pokud nebude chyba jinde  Nechci to rozebrat a pak zjistit že už to nepůjde složit. Díky předem za jakoukoli odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 15:14
 Tak vyřešeno, bylo to čepem, teď se to ani nehne  Prozatím jsme tam z nouze (a pro porovnání) vrazili osičku z kola (rozměrově stejná), ale půjde to samozřejmě vyměnit za normální čep  Díky moc všem za spolupráci!
Datum: 28. prosince 2010 15:14
 zavázat lano třeba pod nosič a pověsit za nějakou traverzu, aby to nestálo na zemi, jenom přednim kolem se to bude opírat, zadní bude ve vzduchu
Datum: 27. prosince 2010 13:57
 Něco mi říká že s tímhle odstínem domodra se to dělalo taky, ale nevim to jistě. No, tak ve tři se k tomu snad dokopu, jsem zvědavej jak to dopadne (ten čep)....to abych si sehnal špalek, aby mi ta S22 neležela jen na motoru
Datum: 27. prosince 2010 13:45
 Opravdu tam nic jiného nepatří, pouze šroub, který zároveň slouží jako čep. Jinak mě šel starej vrchní lak sundat odstraňovačem starých nátěrů, sežralo to vrchní sprejovanou vrstvu, ale původní lak to nepoškodilo. Ten však celkově nebyl v dobrém stavu, tak jsem to opískoval a znovu nastříkal. http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#foto_nova_mistnost_216.jpg Barva vypadá dost do modra, ale je to zkreslené tím, že jsem to fotil pod zářivkama.
Datum: 27. prosince 2010 10:40
 Já právě nechápu jak by se moh vyběhat čep, už jsem to kdysi viděl, ale spíš se vyklepalo všechno okolo. Uvidim ráno. Říkám si jestli to nebylo něco ve smyslu: za 50 let už určitě dokážou sundat horní vrstvu laku tak, aby neporušili první  Taky S22 a taky zelená?  Občas ale když koukám na fotky S22 tak mi příjde barva až podezřele moc světlá, to co mám doma je rozhodně sytější, možná i tmavější. Buď je chyba u mě, nebo to všichni brali podle laku co byl už nějakou dobu na slunci. Ale určitě mi to pomůže, já čekal jak to bude složitý a ono to zní i docela jednoduše
Datum: 27. prosince 2010 0:02
 No Sesa tu má na krámku novej šroub, můžeš taky zkusit ale spíš bude vyčochtaný pouzdro... to bude horší. S tím lakem těško pochodíš, já tyhle rádoby lakýrníky nikdy nepochopím, takhle zku....t origo lak  já právě renovuji svojí dvaadvácu a pujde zase do origo hráškově zelené  tak snad jsem alespoň trochu poradil
Datum: 26. prosince 2010 23:29
 Díky, zejtra je zkusim sundat. Ale myslim že je to opravdu vychozený. Asi tak nějak bych si to s těma kroužkama taky představoval, ale jestli by pomalu nebylo lepší sehnat rovnou ten čep (snad jsem teď nenapsal blbost, nástrojář nejsem)....ne že bych tomu nevěřil, ale za dva roky to bude půl století a jistota je jistota. Nerad bych zažil aby se mi odporoučel motor (má toho určitě hodně za sebou) a po opravě se zase odporoučel rám. Mimochodem neměl by někdo nápad proč původní majitel přetíral barvu jinou? Pod matnou modrou (občas mi příjde jako natřená štětcem) místama prosvítá krásná skoro neporušená zelená, zevnitř jsou plechy v originální barvě (ty dva pod nádrží se snažim držet v temnu, ať pak můžu určit opravdu původní odstín), po vyřešení těch základních problémů bylo v plánu to přestříkat, je možnost že by šla dostat dolů jen ta poslední vrstva a nechat originál co je pod ní? Asi je to blbost, ale jen mě to napadlo
Datum: 26. prosince 2010 23:10
 Čabas, je možný že čep zd. vidlice je vyběhanej (má vůli) - měl bys to zjistit tak že sundáš oba tlumiče a zkus s tím zahejbat, nemělo by to jít doboku vůbec. není tam žádný ložisko. Je možný že by to šlo vymezit nějakými silikonovými "kroužky?" ale to už ti neporadím
Datum: 26. prosince 2010 22:55
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čus draci chtěl bych se zeptat jestli vadi dis se mě urval ten dlouhi šrubek jak je zapalovani tam jak dyby pod kladivkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 16:42
 když jsem si to poprvé přečetl tak jsem myslel že si ti urvala vačka  radí ti dobře...
Datum: 27. prosince 2010 16:42
 Pokud bude zároveň s blokem, tak bych ho zkusil vyšroubovat vytahovákem zalomených šroubů(nebo jak se to jmenuje).
Datum: 27. prosince 2010 15:00
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 asi to je šroubek co drží zapalování co? (jsou tam dva s takovou podoložkou) a asi si ho ukroutil co? tak jestli to jde sundej zapalování a te šroub musíš odvrtat a natočit novej větší závit.
pak novej šroub a je po problému. dobrý by bylo kdyby ti tam zůstal kousek čumět a pak by šel povolit třeba sikovkama. ale jestli je to ulomený zároveň s blokem, tak vrtání tě nemine.
každopádně bez uchycení obou dvou šroubků se ti bude nastavovat zapalování jen těžko, ne li vůbec.
Datum: 27. prosince 2010 14:54
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 ale metam kus zustal
Datum: 27. prosince 2010 12:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dát tam jiný
Datum: 27. prosince 2010 11:43
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 a jak to mam opravit
Datum: 26. prosince 2010 18:28
Jméno: SISAK
IP: uživatel10891
 ano vadí
Datum: 26. prosince 2010 17:44
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Caute draci ! Mám takový problém s fechtlem : seridim odtrh jede chvily i na nakopnuti . pak po 2 hodinach zkusim nakopnout a nejde . cim to muze byt ? slabe magneto ? spatne gufera ? .... jakýkoliv návrh ci zkusenost primam . ps. pište zkusenejsi ... Díky predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 15:30
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 jo skus vyměnit jednu vjec a když to nepomůže tak vyměň další vjec ?
Datum: 27. prosince 2010 15:30
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 indukční cívku jo , ale za starší...
Datum: 27. prosince 2010 15:22
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 jj može skus ju vyměnit?
Datum: 27. prosince 2010 15:02
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 nemůže to být problém v cívkách ?
Datum: 27. prosince 2010 14:48
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 13:49
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj , takový problém .... že mi to zatím háže pouze mimo házecí prostor
Datum: 27. prosince 2010 13:39
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 13:15
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj dík , tak nejak to delam ae urobim to az na po 10té
Datum: 27. prosince 2010 13:05
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Tak to nastav a máš novou vačku Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup aby jsi v tom neměl guláš. Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to budeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčet bud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.
Datum: 27. prosince 2010 12:24
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj , a jak je to s nastavovanim odtrhu ? kdyz je dobre nastaven haze a pokud neni dobre tak nehaze jiskra ? ci haze porad ... :/ , jakoze mě to docela se*e ptž jsem komplet cele zapalovani krom rotoru koupil new
Datum: 27. prosince 2010 12:07
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 11:21
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 nejspíše jo :-/ , .... jelikož když to nakopnu tak tam mezi kladívkem jiskří taková větší jiskřička
Datum: 27. prosince 2010 11:14
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 tak se podivej mezi kontakt a kladívko jestli mezi něma memaš takovy neco jako svar.
Datum: 27. prosince 2010 9:49
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj , ale někdy se to po**re a ani ta neháže
Datum: 27. prosince 2010 9:45
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html a haže ti to aspoń jiskru?
Datum: 26. prosince 2010 20:33
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 nn ty mám origoš ... myslis volnobeh ?
Datum: 26. prosince 2010 19:50
 no tak je to jasny !  přehlastává se ti to-seštelovat hladinu,trysky jsi neprovrtával?
Datum: 26. prosince 2010 19:15
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 shrek: mokrá (černá) ........ Nike: no to ja kupoval tak komplet zapalovani . wepo:co s tím ?
Datum: 26. prosince 2010 17:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 nebo ti to saje převoďák...
Datum: 26. prosince 2010 17:30
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Mě to dělala jawa 21 a pak nakonec jsem zjistil že jsem měl štatně ukostřenej motor k ramu a vyměnil jsem indiční civku, zapalovací kabel,kladívko,kontakt,Kondenzáto atd.  chazelo to jiskru někdy to dalo malou někdy fubec žadnou ja jsem si stym taky dlouh otravoval.
Datum: 26. prosince 2010 17:02
 když to zdechne jakou má barvu svíčka? mokrá nebo suchá?
Datum: 26. prosince 2010 16:48
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 já kupoval totiž před rokem úplně nové zapalování krom magneta ... elektriku u kladivka mám snad dobře utěsněnou ... Nemůže to být třeba spatne gufero u spojky ? . Např že se do spalování dostane olej ...
Datum: 26. prosince 2010 16:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Uplne stejny problem jsme meli s kamosem, vyrezit se to nepodarilo, ale jelikoz sme zkouseli skoro vsechno tak jediny co sme nezkouseli je tohle: probijeni na kostru u kladivek, a nebo je spatna indukcni civka nic jinyho me uz nenapada. Takze skus udelat znova elektriku u kladivek, kdyz to nepomuze tak skus jinou indukcni civku. Jinak ti poradit nedokazu..
Datum: 26. prosince 2010 16:26
 No tak ještě koukni jestli ta vačka nehází do stran....v tomhle počasí je normáln´že stříká z výfuku nespálenej olej..dělá mi to taky každou zimu
Datum: 26. prosince 2010 16:12
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Vačku jsem dal i druhou ... ta je dotažena . Před měsícem jel úpa v poho .. :/ , "Dnes se mi stalo že jsem to startnul v pohodě , nechal jed 2minuty v kuse a pak to zdechlo - zkousel jsem jestli haze jiskra nehazala " dotažene všechno ... (takový postřeh-z výfuku stříkal olej ? )
Datum: 26. prosince 2010 16:09
 Tím pádem se ti rozhazuje nejspíSˇodtrh...zokontroluj vačku jestli není dost obroušená..nebo jestli nehází do stran
Datum: 26. prosince 2010 14:52
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 sviček jsem tam vystřídal hafo ... :/ , i kabl , kladívka jsem právě vyměnil před psaní tohto článku ... a předstih seřizuji pořád když to chci nakopnout ...  :/
Datum: 26. prosince 2010 13:47
 vyměň svíčku, dotáhni indukční kábl, seřiď předstih.. ZKUS VYMĚNIT KLADÍVKA..
Datum: 26. prosince 2010 13:41
Jméno: ojniční sada
IP: uživatel6546
 hoj draci.Nevite nahodou jestli vidla z jawy dandyny 125 je delší než u 50 dandyny?.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 16:33
Jméno: standa
IP: uživatel10939
 myslim že je
Datum: 04. ledna 2011 16:33
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Zdarec kde se dá koupit nejekej dobry kýt na plechy dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 15:03
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 15:03
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 ahoj ja ti neporadím sice kde ale jen mám poznamku že neš česke jsou kvalitnejší italske od fi.max mayer...podívej se po netu zastou pení mají určo v praze..jinak česke seženeš v každe drogerce ale nekupuj ten svetle modřý praská a je podežrele hruby...... špatně schne nic moc
Datum: 25. prosince 2010 10:30
 čus draci mám dotaz mám jawu 350 s kotoučem a mám na ní pevný kotouč kterej se zkrotil a ted to cuká tak bych se chtěl zeptat zda de na tuto kolo přišroubovat i ten plovoucí kotouč nebo jestli se musí sehnat jiný ty šrouby? jestli už jste to někdo řešil tak předem děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 13:51
 mno nekde jsem cetl, co vsechno se musi udelat, uz si to moc nepamatuju  musis se propilovat nejakej jakysi myslim nalitek na kluzaku a jiny sroubky a mozna i podlozky. Ale ruku do ohne bych za to nedal, pohledej na Jawamanii, tam to urcite bude.
Datum: 24. prosince 2010 13:51
 tak děkuju ted jsi mi pomoh.
Datum: 23. prosince 2010 18:58
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 to nwm...
Datum: 23. prosince 2010 18:14
 Zdar,kolik tak asi spotřebuju základní barvy na kompletní nalakování celé 21,budu lakovat komplet+vnitřky plechů a různé malé díly.Bude stačit 0,8kg polyuretanové barvy,nebo radši koupit 2 pixle po 0,8kg?Kolik jste spotřebovali vy?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 19:24
 Šak s mi ji taky poradil
Datum: 21. prosince 2010 19:24
 Měla by ti stačit jedna pixla...jinak ta polyuretanka je super, tu ti chválim
Datum: 21. prosince 2010 19:19
 Zdarec Draci ! chtel by poradit, mam motorku JAWA DANDY MINARELLI 50. A potrebuju tesneni pod hlavu,nikde to nebudu sehnat ! prosim poradte ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 13:57
Datum: 21. prosince 2010 13:57
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 13:15
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 sakra co pisu  no tenhle paprsek není origo a nebudou ti na to pasovat nymple ze staryho kola
Datum: 22. prosince 2010 13:15
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 na fechtlech je origo paprsek M3 a tohle je M3.5 jenže M3 se tady neprodává zas ve velikosti 145 mm takže ti hold zbývá koupit paprsky M3.5 aještě k tomu matice 3.5 ja sem to tak taky tak udelal a je to v poho
Datum: 22. prosince 2010 13:11
Jméno: ondrakadlec94
IP: uživatel8917
 http://jawagallery.net/clanky/multimedia/bila_jawa_250_by_vera_spinarova.mp3 ale nevim jestli je to co myaslis
Datum: 21. prosince 2010 18:35
|




|