|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10969
 moje jawa 175/356 nastartuje když nacupam ale po chvily zdechne už si s ni nevim rady cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 21:12
 Pravděpodobně ti nestačí dotýkat benzín
Datum: 15. ledna 2011 21:12
 Čau rozebírám mojeho pincka kvůli výměně rámu za origo. Celý pincek už je rozdělaný až na přední vidlici. Včera jsem chtěl vytáhnou řidítka které drží ten dlouhý šroub na 10ku klíč. Závin je strhaný, takže jsem použil hasák. Ať použiju sebevětší sílu šroub se ani nehne. Nemá někdo nějaký fígl jak ten šroub rozhýbat? Děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:51
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Ne každej tu svářečku má k dispozici, ale pokud ji máš tak proč to s ní nezkusit
Datum: 16. ledna 2011 21:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsem pro variantu přivaření větší matice, případně uříznutí hlavy... vrtat do toho díry atd. my přijde zbytečně složitý, když matku na tom máš přiheftlou za pět minut i s vyndánim a uklizenim svářečky..
Datum: 15. ledna 2011 20:06
Jméno: viktor009
IP: uživatel10994
 OK diky, zitra to vyzkouším
Datum: 15. ledna 2011 19:37
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Řešil sem stejnej problém. Do šroubu sem provrtal díru, prostrčil jí pevnou tyčku a otočil. Jen tref vhodnej vrták a tyč, tenká tyč se hned ohne a moc velká díra tam udělat nejde.Já už nevím co sem tím prostrčil, myslím že imbus, ale aby se nezlomil tak při otáčení musíš mít vhodnou páku.ideálně aby prostředek tyče procházel šroubem a rvát za to z obou stran, ne moc daleko od šroubu jinak se tyč zlomí. Možná to vypadá složitě, ale asi je to nejjdednodušší řešení.Já se s tím sral asi 2 hodiny, pořád něco vymejšlet, zkoušet, jeden šroubovák sem v tom ohnul.Ale při troše snahy to dáš  mM
Datum: 15. ledna 2011 13:16
Jméno: deny
IP: uživatel3937
 staci dotoho klepnout kladivem a ten klinek s tim vytahnes
Datum: 15. ledna 2011 12:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale kulový....tabouchej na ten šroub nějakiu matici a pak to svářečkou zavař.....potom to krásně povolíš klíčem a vyšroubuj ho tak o 1,5 m a pak na něj bouchni kladiven a řidítka vytáhneš
Datum: 15. ledna 2011 12:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no jasně, myslel sem spodem ven, tzn zeshora dovnitř.. dovnitř to zatlučeš pomocí kulatiny průměru toho šroubu..
Datum: 15. ledna 2011 12:38
 uřízni hlavu a zatluč ten šroub dovnitř
Datum: 15. ledna 2011 12:17
Jméno: viktor009
IP: uživatel10989
 Omlouvám se za nepřesnost strhaný je šestihran. Když uříznu hlavu šroubu jak to potom mám vytlouct?
Datum: 15. ledna 2011 12:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 předpokládám že že brzdovkou nebo MD sprejem si to už prolil...a je strhanej závit nebo šestihran? to je trochu rozdíl, ale v obou případech se dá uříznout/odvrtat hlava šroubu a zbytek vytlouct ven...
Datum: 15. ledna 2011 10:52
 Zdarec, renovuju jawu 21 rok 1969 a chtel bych se zeptat jak to bylo s tou barvou nadrze a koskem ramu. Delam svetle modrou barvu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 18:46
 ja mám origo 20tku rok 69 modrej farbi a rám je celý modrí aspom sa mi tak zdá a nádrž je sivá
Datum: 14. ledna 2011 18:46
 Čau lidu mam problem mam jawa dandy 50 motor sachs kdyz motorku nastartuji a necham zahrat a pak se rozjedu jede to v pohode ale po chvilce mi to zacne blbnout...ze když sem vy vyších otačkách a pak zavru plyn tak mi to v tech otackách zustane a po chvilce se to vrati do normálu a nebo to obcas i samo pridava v tech otackach prosim poradtě ...díky moc předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 17:40
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 svíčka, karburátor nebo gufero pod zápalkem nic jinýho by to být nemělo být vybersi ale nejdřív bych asi zkusil ten karbec
Datum: 14. ledna 2011 17:40
 Zdar,Mám na pincku ohle rám, jak je ta zaní část jak je k ní přidělaná nádrž.Je to ohly směrem dolů a ještě do boku,už jsou tam maly žlábky,má to cenu rovnat,nebo to dřív nebo pozdějc praskne?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 20:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Ještě něco může se to také křížit díky odlišné tvrdosti tlumičů např. jeden tlumič ok a druhý bez oleje
Datum: 13. ledna 2011 20:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Jen aby výsledek nebyl ještě horší než to je nyní radši bych to nechal jak to je
Datum: 13. ledna 2011 20:25
 neboj palicí bych do toho nešel,nahřeju a upnu do svěráku a srovnám
Datum: 13. ledna 2011 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel10985
 tak to aspon rovnej za tepla a ne zastudena ohromnou palicí
Datum: 13. ledna 2011 20:05
 jo dík,rovnat to chcu proto že ten zadek bude asi nějak bouranej,protože to de strašně do strany a velkej plech tam špatně pasuje
Datum: 13. ledna 2011 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel10985
 to sem tady zase neco rek.....jednou jsem se zminil o nahrbenejch rámech a najednou všem budou praskat rámy......ty vole máš to ohlý určitě 20 let,nikdy to nikdo neresil,nikdo o tom neví a je vse ok....takze to taky neres....jinak nevim co tam chces rovnat.....
Datum: 13. ledna 2011 19:48
 zdar draci mam jawu 175 r.v1958 a nehazi mi jistkru proud do indučky jde ale do fajvky nejde vubec nic jinak alektrika je zapojena dobře podle schemaa vse ostatni jde.....čim to je indučkou nebo kondikem nebo čim???? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 23:30
 mozna to zkusim jsem elektrikař ale silnoproud tak se nebojim
Datum: 13. ledna 2011 23:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 saxik: kondenzátor zapojíš do zásuvky seriově s žárovkou 220V/15W a měříš proud protékající obvodem, měl by být cca 20mA, ale radši to nech udělat někoho kdo tomu rozumí, pracuješ s nebezpečnym napětím
Datum: 13. ledna 2011 23:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kond to nebude to bi ti kladivko len veľmi iskrilo ak by bol vadný kond a s tou zasuvkou doporučim vyskúšať uvidiš jak ťa fajne zadrbe do hlavy elektika
Datum: 13. ledna 2011 19:19
 a slyšel jsem že se da nejak v zasuvce odskoušet kondik a jak? nevite?
Datum: 13. ledna 2011 18:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak to bude fajka alebo sviečka
Datum: 13. ledna 2011 18:39
 zkoušeli jsme aj jiny kabel aj indučku
Datum: 13. ledna 2011 18:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no môže byť aj problém vo VN kábli alebo aj fajka je vadná neviem treba všetko preskúšať
Datum: 13. ledna 2011 18:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 skús inú indučku a budeš vedieť viac
Datum: 13. ledna 2011 18:15
Jméno: kadr76
IP: uživatel10982
 Zdar nemá někdo zkušenosti s chemickým čištěním hliníku (jak dostat zapečenou špínu a olej z hlavy a válce) mechanicky to moc nejde dik kadr76.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 16:28
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
 Yuri, standa to vyjádřil jasně
Datum: 14. ledna 2011 16:28
Jméno: Frank
IP: uživatel10930
 presne tak - standa se vyjadril presne.... jinak ultrazvuk je velmi dobrej na valce po vybrusu.....
Datum: 13. ledna 2011 23:15
 Yuri: Ano, něco takovýho mam. Ale rozhodně nezatracuju Arvu, ta je výborná. A pokud máte ještě wapku která ohřívá vodu, tak to je úplně super. Ultrazvukem už jsem o tom taky slyšel, ale ještě neviděl.
Datum: 13. ledna 2011 20:04
Jméno: standa
IP: uživatel10985
 jen vam chtel rict ze zasrany motory se mejou vapkou s arvou.....jinak zajimavej způsob je ultrazvuk....ukazoval mi to kámoš...válec jak dětská prdýlka....
Datum: 13. ledna 2011 19:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hrbik vysvetli to ako ešte zhorší situáciu???
Datum: 13. ledna 2011 18:25
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
 Arva + wapka = nejhorší nepřítel na zaschlou mastnotu
Datum: 13. ledna 2011 18:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 v dielni som našiel ARVA je aj toto dobre???? na čistenie ??
Datum: 13. ledna 2011 18:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 13. ledna 2011 18:02
 Já jsem si na to koupil v AutoKelly Čistič motorů(69,-), stačí to nastříkat, nechat působit a pak to jenom opláchneš vlažnou vodou a je jak z fabriky. Opravdu mi to sundalo i tu nejhorší špínu a nemusel jsem to ničím drhnout.
Datum: 13. ledna 2011 17:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 všechno jde když se chce... na čištění mezi žebrama je dobrej plátek pilky na železo obalenej hadrem a namočenej v benzínu nebo jinym odmašťovači.. nebo wapka..
Datum: 13. ledna 2011 16:41
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Zdarec jak se vyměnují ložiska v kolech u jawy 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:01
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 10. ledna 2011 18:01
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 čaute čím děláte výstupky když děláte falešné spz ? já to udělal z hodně vrstev izolačky na sobě ale to vydrží dycky max 1 sezonu pak se to loupe dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 10:31
Jméno: Fogi
IP: uživatel10901
 Být tebou, tak nevymýšlim blbosti, bo jak te chytnou, tak ti můžou dat nemalou pokutu a zákaz udělaní řidičaku na x-let..Udělej si řidičák A1 a kup nějakou dvácu s papirama za levný peníz a máš to
Datum: 14. ledna 2011 10:31
Jméno: rumštajn
IP: uživatel10970
 ahojte no ale když mám spz se skosenýma hranama tu starou tak jak ? co myslíte vylisovali by mi to ? dík ohledně pokuty tu bych dostal stejně pokud by mně chytli jelikož motorka nemá papíry já mám 15 a je to jawa 350 s menším motorovým tuningem
Datum: 11. ledna 2011 10:35
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 falešná spz je horší než jezdit úplně bez ní, mohli by ti k tomu, že jezdíš na stroji nezpůsobilém provozu, napařit ještě falšování úřední listiny (spz) a to za to myslim nestojí.
jinak v době kdy ještě nebyli tyhle nové spz s vylísovanejma číslama mě dokonce při převodu, z okresu do okresu policajti řekli ať si tu původní origo značku z fichtla přemaluju sám
číslem kterým mě přiřadili..... původní značka byla ale špatná tak sem si v práci vystřihl z plechu novou, krajní žlábek sem projel na signovačce (obrobovací stroj) nastříkal na bílo
napsal číslo a bylo hotovo a to vše legální cestou...
Datum: 10. ledna 2011 10:36
 Fakt to za to nestojí. Kámoš přišel o papíry na půl roku a ještě desítku pokutu, za to že jezdil na nepřihlášený čtyřkolce.
Datum: 10. ledna 2011 10:20
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 10. ledna 2011 5:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Vykasli se nato, akorad dostanes pokutu za znacku co nebyla pridelena
Datum: 10. ledna 2011 5:44
 Zdar draci, nedávno se tu řešilo zborcení jeklu pod nádrží a zajímalo by mě jesli se dá ještě použít rám kde mám žlábek na urovni spodního držáku nádrže s dorazama akorát zepředu těsně nad těmi plechy co spojujou trubky k sobě, mám to zhruba stejné jako tady http://www.ulozto.cz/7327908/208920893-jpg , myslíte že je to z výroby ,nebo už je ten rám načatej a musím ho vyměnit?Moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 18:53
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mám rozebrat zadní tlumiče u jawy 21 jak to dělate vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 20:28
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Mě nejde vytahnout ten kolík z 1 tlumiče my šel krasně ven a z 2 vubec nejde ven potadte dík moc?
Datum: 09. ledna 2011 20:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 bejvava to docela problem rozdelat, musis vrsek zmacknot vytlacit kolicek kterej bejvava zarezlej a pak to jde odsroubovat
Datum: 09. ledna 2011 17:40
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 zdravim,neda se nekde koupit nova hotová vložka válce do pionýra,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel10963
 NE,pouze se dá koupit špalek šedý litiny a nebo nirezistu a z toho nechat vložku vyrobit....
Datum: 09. ledna 2011 21:07
 Ahoj, prosím mám doma už pěkně udělanou čz 175/477 ale začali mi téct přední tlumiče a vůbec nevím jak a s čeho se skládají prosím pomoste co mám výměnit popřípade co nemám dělat.
Prosím piste na e-mail .
S pozdravem Michal
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 14:56
 Zapomněl jsem dodat,že je potřeba pak odjistit ty pružní pojistky a stáhnout pouzdra bronzová, abys dostal dolů tu matku s guferem.
Datum: 09. ledna 2011 14:56
 Jo tak to je jasné, to ti teče okolo těsnících matek u předních tlumičů. Nejspíš už je steřelé gufero, jinak se zeptám kolik tam máš oleje v každé vidlici? Má tam být 120ml tlumičáku v každé. Nic na tom není to zrepasovat, stačí demnotovat celé tlumiče, uchytit za kluzák - tu spodní silnou konzoli a musíš tu těsnící matku povoli - buď speciálním klíčem z nářadí té ČZ, jestli je máš a nebo sikovkama opatrně. Musíš povolit i výpustný šroubek zespodku a celý kluzák stáhneš, uvnitř jsou i pružiny vnitřní. Jinak tady máš návod: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=81201&fid=3&pgr=#goto3627489 tyto vidlice ze 471 jsou stejný jak na 477 nebo 487. Ty gufera jsem kupoval zde: http://zbozi.arkov.cz/i/25513-32x39x8-gwa-nbr-gufero-jednobrite-gufero.html
Datum: 09. ledna 2011 14:54
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 09. ledna 2011 13:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 najdi si to v dílenský příručce..
Datum: 09. ledna 2011 12:31
 Ahoj, prosim Vás, zlaté nálepky JAWA 20 se prodávají jako kus nebo jako pár (za 47kč jedna nebo dvě ). Psalo se tu, že jí dostanu zadarmo na požádání (budu brát věci v hodnotě 600kč) ale ten inzerát byl rok starý tak si nejsem jistý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 14:25
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Já kupoval v kamenném obchodě v Českém Těšíně přesně tyhle nálepky a jedna stála 25 Kč - pár 50,-Kč... A to nebyl žádný výprodej... Nevím, proč je to tady o tolik dražší...?
Datum: 09. ledna 2011 14:25
 co se tyka zlatych samolepek jawa 05,20,21,550,555 tak se prodava jen jedno provedeni,, zadna leva ci prava,,, jen jedna tak jak je to na orig,,taky jdou proti sobe
Datum: 09. ledna 2011 1:47
Jméno: vvelita
IP: uživatel7020
 super, děkuju moc, teď už jen udělat červenej a bílej lak a celý složit
Datum: 08. ledna 2011 21:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 velita: budeš platit 94kč za 2ks samolepek, 47kč stojí jedna samolepka (nikoli pár - co na tom nechápeš), v sáčku jsou jen proto aby se nepoškrábaly nebo jinak nepoškodily a ostatní díly v objednávce
Datum: 08. ledna 2011 21:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sakra, sorry za zmatení, chtěl jsem poukázat na tu samolepku fichtlkrámku vpravo nahoře, nějak sem přehlédl tu jawa21 dole
Datum: 08. ledna 2011 20:29
Jméno: vvelita
IP: uživatel7020
 admin:na levou a pravou stranu příjde jedna samolepka...takže potřebuju dvě samolepky..takže budu platit 94kč je to tak ?... nebo těch 47 kč je za sáček v kterém jsou dvě samolepky ?
Datum: 08. ledna 2011 20:17
 na pozadani je zadaco samolepka fichtlkramek,,, jinak ostatni smo je cena za kus
Datum: 08. ledna 2011 19:32
Jméno: vvelita
IP: uživatel7020
 Myslím že teď je to jasné... 47kč je cena za sáček v kterém jsou dvě nálepky.
Datum: 08. ledna 2011 19:17
 Zdarec... To byl takový malý sáček a v něm byly zabalené dvě nálepky a ten sáček byl zatavený ještě jsem to nerozbalovalna té fotce... Ale jestli je to cena za kus to vám neřeknu už si to bohužel nepamatuju
Datum: 08. ledna 2011 19:09
Jméno: vvelita
IP: uživatel7020
 ano ano také si myslím že jen kus, ale "boocheer"má na podlaze samolepku JAWA 21 a má tam taky pouze jeden sáček.. a dvě přesně na sobě asi nemá, když má např.ložiska taky vedle sebe a ne na sobě
Datum: 08. ledna 2011 19:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 08. ledna 2011 18:42
Jméno: vvelita
IP: uživatel7020
 Děkuju mnohokrát za odpověď
Datum: 08. ledna 2011 17:56
 Ahoj kluci.Jsem tady nový a potřebuji pomoct.Koupil jsem za pár korun tři pincky.1 mustang,2asi myslím že je 20,a ten 3 asi 21.Jenže všechny ty stroje jsou asi překopaný.Jak poznám který motor je který,na motorech jsou vyražený čísla výrobní a to je všechno.Jde mi o to jak na nich nastavit předstih když každý typ to má jinak.To samé jak zapojit zapalování.Na netu jsem našel na jeden typ motoru dvě schémata,buď cívka-kladívko- zap.cívka nebo cívka-zapalovací cívka-zpět na kladívko. Nebo nevím kolik má být kompresní tlak.Na všech motorech jsem naměřil cca 5-5.5 atm.Je to doré nebo ne?Všechny ty pincky jsem seřídil na 1.5 mm předstih odtrh 0.40mm karburátor jehla 2 zářez od shora,samozřejmě celý karbec jsem vyčistiL.Ale ty motory se dusí,na dvojku to sotva jede a trojku o tom si mohu jenon zdát.Benzín jsem ale použil natural, olej mogul TSF 1-33. Svíčka Brisk NR 15 C. Když se rozjedu tak se jednička dusí až když přes spojku vytočím motor tak to teprv zabere.V čem to tedy může být?Vím že je to hodně otázek ale doufám že mi poradíte.Děkuji předem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 vsechno je na sesa-moto.cz to ze se dusi muze zpusobovat spatne nastavena smes nebo pricpanej vzduchovej filtr
Datum: 10. ledna 2011 18:02
 Jo kluci díky za rady.Jde někde na netu stáhnout na pincka nějaká opravárenská příručka?Návodů na použití je dost ale v těch toho moc není.Jestli vůbec něco takového existuje.
Datum: 10. ledna 2011 17:25
 Já nastavoval vúli mezi rotorem a cívkama tak, že jsem je povoll a do té mezery strčil ustřihnutej proužek z pet lahve od mattonky, magnetická síla si sama tu cívku datáhne k rotoru, no a pak
jsem cívku dotáhnul. Jo a jestli máš vykloktanej motor , tak nastavení předstihu je úplně jinde než se píše v knížkách. Předstih musí být odost větší. Aspoň já to tak měl.
Datum: 10. ledna 2011 14:28
 Rotor mám taky čistý ale jak nastavujete vůli mezi rotorem a cívkama?Já to nastavoval na desetinnou měrku.Je to tak dobře?
Datum: 08. ledna 2011 10:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 možná ti probíjí rotor. Vytáhni zapalování a sdělaj rotor a přejeď ho jemným smirkem pak ho hadrou očisti nasaď ho a pak nasaď zapalování. Pak ho nastav a mosí to jet.
Datum: 07. ledna 2011 22:22
 Filtr je jako nový,zkoušel jsem i bez filtru.Výfuk jsem měl rozdělaný není zanesený.Koleno je taky čistý.
Datum: 07. ledna 2011 18:39
 a co ten filtr a vyfuk?čistli jsi popříkladě dával nový?
Datum: 07. ledna 2011 14:39
 Kluci gufera jsem dal nové ale jen na straně zapalování.Ten tlak jsem měřil budíkem na to určeným,Kdysi se prodával na měření komprese u škodovek.Svíčky jsou nový,zkoušel jsem i starý.Barvu svíčky ještě nevím protože jsou nové.Karburátory čisté,hladiny seřízené.Předstih jsem zkoušel měnit.Tak nevím
Datum: 07. ledna 2011 9:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 To dušení muže být spusobeny s´tarejema netesnicima guferama u fichtla sem to mel taky
Datum: 06. ledna 2011 22:10
 motory s těchto typů jsou stejné,předstih teda nastav na 1.6 před HU a odtrh 0.45mm,ale paradox je to že každý motor chce jiné nastavení,jsou to tedy výchozí hodnoty,elektrice nerozumím,takže neporadím.Mohu se zeptat jak jsi měřil ten tlak?dušení bych má mnoho příčin:špinavý filtr-koupit nový,ucpaný výfuk-vypálit,nastavení zapalování-skusit jiné hodnoty,špatná svíce-koupit novou,rozladěný karbec-seřídit...jakou barvu má svíčka napiš..
Datum: 06. ledna 2011 20:18
Jméno: Ruda
IP: uživatel10950
 Hoj draci potřebuju pomoc mam Babetu 210 a najednou mi přestal šlapat tachometr jak vyšrubuju lanko dole u kola a potočim snim tachometr jede nevite čim to može byt? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 22:56
Jméno: Ruda
IP: uživatel10950
 Ne netoči se
Datum: 09. ledna 2011 22:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a keď vyšrubuješ lanko z ťachometra toči sa keď sa točí koleso????
Datum: 07. ledna 2011 11:59
Jméno: Ruda
IP: uživatel10950
 Ano lanko ma konntak s kolem
Datum: 06. ledna 2011 21:35
 Ujisti se zda má lanko kontakt s kolem a pak napiš =)
Datum: 06. ledna 2011 19:40
 Dobrej může mi někdo poradit ohledně lakování (né sprej) co teď v zimě, jde použít základovka formex když jí pak dám do tepla. Přivítám rady, postřehy a neví někdo něco o odstínech, co ta šedobílá. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 10:55
 No možná zkusím spíš lakovnu, ale kolik to bude stát.
Datum: 06. ledna 2011 10:55
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Napřed si sežen do garaze poradny kamna a nebo je dobrej naftovej bufik....na lakovani musi bejt teplo....aspon 15°.....napred kit,pak plnič(výbornej je finiš) až pak lak....lak je na tobě.....pokud to budeš plácat doma na koleně tak doporučuju syntetiku.....neni drahá....
Datum: 05. ledna 2011 15:37
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Jaký máte názor na černý rám na pionýru, protože ho musím měnit jelikož mi prasknul pod nádží. Můžu vám říct že mě těžce zklamali vždy jsem si myslel že je to kvalitnější,Měl sem tenkrát štestí když jsem kupoval nádrž že my to dal i s rámem který má táhla u nádrže od kyvný vydlice a uchyt pro zámek krytu.Nikdy se stim neblblo a taky prasknul můžu vám říct že jsem z toho byl vytočenej celý den.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 17:01
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 cau hele pred par lety jsme jezdili jako kluci taky na fichtlech lok,lesy a tak znas to a jednou takhle odpoledne si to valime do hospody jedu vedle kamose a fekal se mu zlomil v ramu hned nad karbecem to byla takova prdel to jsi nevidel nastesti se mu nic nestalo ram jsme svarily dali vystuhy a fekal jezdil kolik let a v poho ted odpociva ve stodole a ceka na dalsi generaci
Datum: 05. ledna 2011 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tak černá barva určitě nebude důvodem,proč to prasklo....... zbortění rámu pod nádrží není nic běžného,ale zároveň to neni nic neobviklého.....přejed si rukou po rámu od krku po nádrž(u 21)...pokud tam budou takový žlábky prohlý dovnitř už máš rám načatý....nejčastěji v ohybech....nejvíce to praská pod nádrží.......
Datum: 05. ledna 2011 15:29
 No nechci to přivolávat, ale to snad není tak obvyklý, řekl bych skrytá vada, nevím, a černý rám, jako barva, no mám ho a nelíbí se mi, renovuju a bude to v červený.
Datum: 04. ledna 2011 18:09
Jméno: standa
IP: uživatel10939
 Z tvých xxx vět jsem vůbec nezjistil,na co si vlastně stěžuješ? to sis koupil repliku rámu a ten ti prasknul a nebo ti prasknul nejakej starej rám? to se muže stát že praskne...asi byl už moc ohlej....už jsem to jednou viděl na vlastní oči jak se to pod nádrží zbortilo......
Datum: 04. ledna 2011 18:00
 Nazdar draci nechcete nekdo koupit babettu 210 je nepojizdna vhodná na nahradní díly jestli mate zajem pisnete na e-mail levne
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 22:28
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 čau, je kompletní? Odkud jsi?
Datum: 05. ledna 2011 22:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 NGK nedoporucuju zjistuju ze to je predrazena svicka na hovno. Nedrzel mi volnobeh a vynechaval motor jen chvilemi a nesel do plnejch tocek, skusil jsem vycistit karbec a nic tak jsem dal jinou svicku od kamose a natu to jelo normalne takze byla chyba ve svicce, pak jsem dal svicku s cezety a ta me taky blbla v pionyru pritom venku to davalo krasnou jiskru a je zajimavy ze ty spatny svicky jdou vnecem a v mim pionyru ne. V kamosovy 05 ty spatny svicky fungujou ,tak nejspis to je tim ze uz jsou spatny a hazej jiskru jen v mensi kompresi??!! pak jsem koupil 2 novy a taky fungujou. Taky je zajimavy ze ty spatny svicky rusily televizi ty dobry ani trochu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel10939
 Hodně odolný jsou svíčky Bosch a Isolator...
Datum: 04. ledna 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel10939
 no jo...člověk jsem dá zdánlivě srozumitelné přirovnání absurdity situace a stejně se toho nějakej "blbec" chytne  Prostě NGK je citlivá a pokud nemáš pořádný zapalování s pořádnou pravidelnou jiskrou a pořádnym karburátorem,kterej němění bohatost směsi podle úhlu ohnutí hlavního stojanu tak jí odkouříš.....stejnej problém je třeba u svíček denso....jak iridiovky,tak platiny.....všechno to jde do sraček....jen briska přežije.... a nejvíc přežije PALka,protože je na tyhle zvěrsva stavěná.....
Datum: 04. ledna 2011 20:35
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 mam 2 pionyry a studeny chytaj oba na 1 stouchnuti bez plynu, teply vetsinou na poprvy ale musim slapnout prudce a drzet trochu plyn u jednoho u druhyho to chyta i teply na stouchnuti a nekdy bez plynu, utoho mam trochu vetsi prectih
Datum: 04. ledna 2011 20:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 NGK alebo Brisk ja rozdiel nevidím našraubujem a jazdím cela veda je mať dobre zapalko a dobre kontakty na kladivku tam sastraca najviac energiea potom sa čudujete že sviečka ma slabú iskru mne to za studena chyta bez plynu aj za tepla treba vedieť sa stou elektrikou vyhrať a ono to funguje ale keď jazdite polňačky a blato motor špinavý jak cigankina mindža tak sa potom nečudujte že vam to nechytá a hlavne VSETKO Z CITOM a potom fik ide jak formula
Datum: 04. ledna 2011 17:25
 este ze tvoj stroj netoci pres 10 000 ze?
Datum: 04. ledna 2011 16:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 chytámi mi to na poprvi a v zivote sem do toho nestrcil jinou svicku nez brisk , ty ngk mi pripadaj zbytecny aspon pro mtory co tocej do 10 000 a maj origo karbec
Datum: 04. ledna 2011 16:19
 jsme tři  mám doma svíčku NGK ale nějakej rozdíl jsem nepoznal....možná ten že bych za ni měl tři Brisky...
Datum: 04. ledna 2011 14:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě to taky chytalo než jsem to dorasil ředidlem s vyjetákem  ale už šetřím na Go
Datum: 03. ledna 2011 23:37
Datum: 03. ledna 2011 23:13
 mne to chytne bez plynu aj za studena aj za tepla
Datum: 03. ledna 2011 22:00
Jméno: standa
IP: uživatel10933
 poslední dva roky jsem tu psal asi 100x ze NGK do fichtla nejsou vhodné kvůli jejich citlivosti na ulejvání.....kdo z vás má fichtla seřízenýho tak,že chytá studenej na první kopnutí bez plynu? jeden z padesáti.....tak jezděte na brisky.....
Datum: 03. ledna 2011 21:54
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Tak to máš pravdu z tím benzínem.
Datum: 03. ledna 2011 20:47
 co sa smejes?..... pri dnesnych benzinech prirucku strc vis kam..... nastavit základny predstich pak stelovat ho ako je treba
Datum: 03. ledna 2011 20:40
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 03. ledna 2011 20:38
 Já abych pravdu řekl tak to šteluju taky od oka...jinak to snad ani nejde  Nastavim na začátek předstih 3mm ( čz ) , zkusim to projet, a podle toho co to dělá nebo nedělá tak uberu nebo přidam...
Datum: 03. ledna 2011 20:25
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Ne bylo to od oka já už na to radši seru to dělat od oka já to už jen budu dělat podle šuplery je to jistota že to dobře nastavím a podle písku o tloušťce 0,4
Datum: 03. ledna 2011 20:17
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 uz me taky naky odesli, vsecky stojej za hovno skusim v pionyru stary palky ty by nemuseli bejt spatny videl jsem na nekterejch jak maj brutalne opalenou elektrodu nebo jak se to jmenuje takze uz neco najeto meli
Datum: 03. ledna 2011 20:08
 30km na jednu svíčku? Ach ty blbě seštelovaný motory  jinak brisk 14 je do horka právě...to že ti to chcípalo bylo nejspíš něčim uplně jinym než tepelnou hodnotou svíčky
Datum: 03. ledna 2011 20:07
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Mě taky odešlo 5 svíček během léta když byly prázdniny a to sem každý den najel tak 30km a byly to BRISK N15C
Datum: 03. ledna 2011 20:02
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 B7HS me odesla! este tam mam B8HS, odedneska pouzivam uz jen brisk N15C. TU 14 bych tam nedaval v lete se v mustangu porad prehrejvala tak jsem skusil do miho pionyra ujel jsem asi 100M polouce a chciploto chytla az kdyz vychladla. Takze je to svicka nejspis na zimu a ne naleto jak mnozi tvrdi a nebo byla spatna
Datum: 03. ledna 2011 19:50
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Já mám doma taky svíčku NGK B7HS teď´mám čerstvě go motoru tak doufám že nikde nebude problém když tak mám doma ještě BRISK N15C,N14C
Datum: 03. ledna 2011 19:46
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 clovek da novou svicku a mysli si ze to bude jezdit bez problemu a nakonec to nejede a nemuze priijit nikdo nato proc to nejede a pak zjisti ze to je svickou to nasere  Este jsem koupil v loni novou svici ngk a nova byla spatna chytloto chciplo a konec vzdy po vyndani a ocisteni udelala to sami a to jen naroztlaceni na kopnout to neslo tak jsem se nasral sel ji reklamovat a nechteli ji rekl. nakonec me dali novou a este chteli doplatit asi 30 kc ze uz je drazsi takze me vysla asi na 100 Kc zatim funguje ale ma zasebou jen par km
Datum: 03. ledna 2011 19:25
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 hochu přesné tak.....ngk b8hs..dal sem ji tam a v plných otáčkách motor vynechával jak prase...řešil sem snad 2 měsíce než sem na to muž nejezdil lebo mě to nebavilo..pak k tomu přijdu..s novou svíčkou brisk a mám po problémech
Datum: 03. ledna 2011 19:18
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 samozdrejme nejsem ty, daval 0,4 vzdycky mi ta svicka NGK fungovala ve vsem a v pio najednou nejde a 175/450 mi nato jezdila normalne, pak jsem skousel ze 175 bošku a ta mi taky v pio nejde brisky mi vtom jsou ty novy a jedna stara. Pak jsem skusil este s ty 05 svicku od kamose a natu mi to taky nejde. Schvalne to skusim v mim druhym pionyroj ten chata suprove
Datum: 03. ledna 2011 19:18
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no to je pekny, urcite si ji vzal, vyndal z krabicky a sup s tim do valce, zkousels merit vzdalenost kontaktu?
Datum: 03. ledna 2011 19:15
|



|