slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: saxik1111      IP: uživatel10969    
moje jawa 175/356 nastartuje když nacupam ale po chvily zdechne už si s ni nevim rady cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravděpodobně ti nestačí dotýkat benzín
 
 
Datum: 15. ledna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau rozebírám mojeho pincka kvůli výměně rámu za origo. Celý pincek už je rozdělaný až na přední vidlici. Včera jsem chtěl vytáhnou řidítka které drží ten dlouhý šroub na 10ku klíč. Závin je strhaný, takže jsem použil hasák. Ať použiju sebevětší sílu šroub se ani nehne. Nemá někdo nějaký fígl jak ten šroub rozhýbat? Děkuji moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Ne každej tu svářečku má k dispozici, ale pokud ji máš tak proč to s ní nezkusit:-)
 
 
Datum: 16. ledna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsem pro variantu přivaření větší matice, případně uříznutí hlavy... vrtat do toho díry atd. my přijde zbytečně složitý, když matku na tom máš přiheftlou za pět minut i s vyndánim a uklizenim svářečky..
 
 
Datum: 15. ledna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10994    
OK diky, zitra to vyzkouším
 
 
Datum: 15. ledna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Řešil sem stejnej problém. Do šroubu sem provrtal díru, prostrčil jí pevnou tyčku a otočil. Jen tref vhodnej vrták a tyč, tenká tyč se hned ohne a moc velká díra tam udělat nejde.Já už nevím co sem tím prostrčil, myslím že imbus, ale aby se nezlomil tak při otáčení musíš mít vhodnou páku.ideálně aby prostředek tyče procházel šroubem a rvát za to z obou stran, ne moc daleko od šroubu jinak se tyč zlomí. Možná to vypadá složitě, ale asi je to nejjdednodušší řešení.Já se s tím sral asi 2 hodiny, pořád něco vymejšlet, zkoušet, jeden šroubovák sem v tom ohnul.Ale při troše snahy to dáš:-)mM
 
 
Datum: 15. ledna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel3937    
staci dotoho klepnout kladivem a ten klinek s tim vytahnes
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale kulový....tabouchej na ten šroub nějakiu matici a pak to svářečkou zavař.....potom to krásně povolíš klíčem a vyšroubuj ho tak o 1,5 m a pak na něj bouchni kladiven a řidítka vytáhneš
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
no jasně, myslel sem spodem ven, tzn zeshora dovnitř.. dovnitř to zatlučeš pomocí kulatiny průměru toho šroubu..
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uřízni hlavu a zatluč ten šroub dovnitř
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10989    
Omlouvám se za nepřesnost strhaný je šestihran. Když uříznu hlavu šroubu jak to potom mám vytlouct?
 
 
Datum: 15. ledna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
předpokládám že že brzdovkou nebo MD sprejem si to už prolil...a je strhanej závit nebo šestihran? to je trochu rozdíl, ale v obou případech se dá uříznout/odvrtat hlava šroubu a zbytek vytlouct ven...
 
 
Datum: 15. ledna 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: milanoo      E-mail:      IP: uživatel10870    
Zdarec, renovuju jawu 21 rok 1969 a chtel bych se zeptat jak to bylo s tou barvou nadrze a koskem ramu. Delam svetle modrou barvu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám origo 20tku rok 69 modrej farbi a rám je celý modrí aspom sa mi tak zdá a nádrž je sivá
 
 
Datum: 14. ledna 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel6800    
Čau lidu mam problem mam jawa dandy 50 motor sachs kdyz motorku nastartuji a necham zahrat a pak se rozjedu jede to v pohode ale po chvilce mi to zacne blbnout...ze když sem vy vyších otačkách a pak zavru plyn tak mi to v tech otackách zustane a po chvilce se to vrati do normálu a nebo to obcas i samo pridava v tech otackach prosim poradtě ...díky moc předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Dráža      IP: uživatel10596    
svíčka, karburátor nebo gufero pod zápalkem nic jinýho by to být nemělo být vybersi ale nejdřív bych asi zkusil ten karbec :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,Mám na pincku ohle rám, jak je ta zaní část jak je k ní přidělaná nádrž.Je to ohly směrem dolů a ještě do boku,už jsou tam maly žlábky,má to cenu rovnat,nebo to dřív nebo pozdějc praskne?Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Ještě něco může se to také křížit díky odlišné tvrdosti tlumičů např. jeden tlumič ok a druhý bez oleje
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Jen aby výsledek nebyl ještě horší než to je nyní radši bych to nechal jak to je
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neboj palicí bych do toho nešel,nahřeju a upnu do svěráku a srovnám
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
tak to aspon rovnej za tepla a ne zastudena ohromnou palicí
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dík,rovnat to chcu proto že ten zadek bude asi nějak bouranej,protože to de strašně do strany a velkej plech tam špatně pasuje
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
to sem tady zase neco rek.....jednou jsem se zminil o nahrbenejch rámech a najednou všem budou praskat rámy......ty vole máš to ohlý určitě 20 let,nikdy to nikdo neresil,nikdo o tom neví a je vse ok....takze to taky neres....jinak nevim co tam chces rovnat.....
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam jawu 175 r.v1958 a nehazi mi jistkru proud do indučky jde ale do fajvky nejde vubec nic jinak alektrika je zapojena dobře podle schemaa vse ostatni jde.....čim to je indučkou nebo kondikem nebo čim???? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna to zkusim jsem elektrikař ale silnoproud tak se nebojim :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
saxik: kondenzátor zapojíš do zásuvky seriově s žárovkou 220V/15W a měříš proud protékající obvodem, měl by být cca 20mA, ale radši to nech udělat někoho kdo tomu rozumí, pracuješ s nebezpečnym napětím
 
 
Datum: 13. ledna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
kond to nebude to bi ti kladivko len veľmi iskrilo ak by bol vadný kond a s tou zasuvkou doporučim vyskúšať uvidiš jak ťa fajne zadrbe do hlavy elektika
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a slyšel jsem že se da nejak v zasuvce odskoušet kondik a jak? nevite?
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak to bude fajka alebo sviečka
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušeli jsme aj jiny kabel aj indučku
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no môže byť aj problém vo VN kábli alebo aj fajka je vadná neviem treba všetko preskúšať
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
skús inú indučku a budeš vedieť viac
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: kadr76      IP: uživatel10982    
Zdar nemá někdo zkušenosti s chemickým čištěním hliníku (jak dostat zapečenou špínu a olej z hlavy a válce) mechanicky to moc nejde dik kadr76. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10874    
Yuri, standa to vyjádřil jasně
 
 
Datum: 14. ledna 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel10930    
presne tak - standa se vyjadril presne.... jinak ultrazvuk je velmi dobrej na valce po vybrusu.....
 
 
Datum: 13. ledna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri: Ano, něco takovýho mam. Ale rozhodně nezatracuju Arvu, ta je výborná. A pokud máte ještě wapku která ohřívá vodu, tak to je úplně super. Ultrazvukem už jsem o tom taky slyšel, ale ještě neviděl.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
jen vam chtel rict ze zasrany motory se mejou vapkou s arvou.....jinak zajimavej způsob je ultrazvuk....ukazoval mi to kámoš...válec jak dětská prdýlka....
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
hrbik vysvetli to ako ešte zhorší situáciu???
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10874    
Arva + wapka = nejhorší nepřítel na zaschlou mastnotu :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
v dielni som našiel ARVA je aj toto dobre???? na čistenie ??
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 13. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si na to koupil v AutoKelly Čistič motorů(69,-), stačí to nastříkat, nechat působit a pak to jenom opláchneš vlažnou vodou a je jak z fabriky. Opravdu mi to sundalo i tu nejhorší špínu a nemusel jsem to ničím drhnout.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
všechno jde když se chce... na čištění mezi žebrama je dobrej plátek pilky na železo obalenej hadrem a namočenej v benzínu nebo jinym odmašťovači.. nebo wapka..
 
 
Datum: 13. ledna 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Zdarec jak se vyměnují ložiska v kolech u jawy 21 dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
je to pár dnů co se to tu řešilo v jednom tématu je to tady - http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/prevodovka-spojka-prevody/id179109.html nebo se občas koukni na http://www.jawa-50.cz/ tam je taky docela dost informací o tom jak co a kde dělat.... a japak to dopadlo s tim kotoučem? sehnals? asi děláš nějakou repasi viď ?
 
 
Datum: 10. ledna 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
čaute čím děláte výstupky když děláte falešné spz ? já to udělal z hodně vrstev izolačky na sobě ale to vydrží dycky max 1 sezonu pak se to loupe dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10901    
Být tebou, tak nevymýšlim blbosti, bo jak te chytnou, tak ti můžou dat nemalou pokutu a zákaz udělaní řidičaku na x-let..Udělej si řidičák A1 a kup nějakou dvácu s papirama za levný peníz a máš to :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel10970    
ahojte no ale když mám spz se skosenýma hranama tu starou tak jak ? co myslíte vylisovali by mi to ? dík ohledně pokuty tu bych dostal stejně pokud by mně chytli jelikož motorka nemá papíry já mám 15 a je to jawa 350 s menším motorovým tuningem :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
falešná spz je horší než jezdit úplně bez ní, mohli by ti k tomu, že jezdíš na stroji nezpůsobilém provozu, napařit ještě falšování úřední listiny (spz) a to za to myslim nestojí. jinak v době kdy ještě nebyli tyhle nové spz s vylísovanejma číslama mě dokonce při převodu, z okresu do okresu policajti řekli ať si tu původní origo značku z fichtla přemaluju sám číslem kterým mě přiřadili..... původní značka byla ale špatná tak sem si v práci vystřihl z plechu novou, krajní žlábek sem projel na signovačce (obrobovací stroj) nastříkal na bílo napsal číslo a bylo hotovo a to vše legální cestou...
 
 
Datum: 10. ledna 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: papoil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt to za to nestojí. Kámoš přišel o papíry na půl roku a ještě desítku pokutu, za to že jezdil na nepřihlášený čtyřkolce.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 10:20
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
 
 
Datum: 10. ledna 2011 5:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Vykasli se nato, akorad dostanes pokutu za znacku co nebyla pridelena
 
 
Datum: 10. ledna 2011 5:44
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, nedávno se tu řešilo zborcení jeklu pod nádrží a zajímalo by mě jesli se dá ještě použít rám kde mám žlábek na urovni spodního držáku nádrže s dorazama akorát zepředu těsně nad těmi plechy co spojujou trubky k sobě, mám to zhruba stejné jako tady http://www.ulozto.cz/7327908/208920893-jpg , myslíte že je to z výroby ,nebo už je ten rám načatej a musím ho vyměnit?Moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Zdarec jak mám rozebrat zadní tlumiče u jawy 21 jak to dělate vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Mě nejde vytahnout ten kolík z 1 tlumiče my šel krasně ven a z 2 vubec nejde ven potadte dík moc?
 
 
Datum: 09. ledna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
bejvava to docela problem rozdelat, musis vrsek zmacknot vytlacit kolicek kterej bejvava zarezlej a pak to jde odsroubovat
 
 
Datum: 09. ledna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
zdravim,neda se nekde koupit nova hotová vložka válce do pionýra,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10963    
NE,pouze se dá koupit špalek šedý litiny a nebo nirezistu a z toho nechat vložku vyrobit....
 
 
Datum: 09. ledna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel10518    
Ahoj, prosím mám doma už pěkně udělanou čz 175/477 ale začali mi téct přední tlumiče a vůbec nevím jak a s čeho se skládají prosím pomoste co mám výměnit popřípade co nemám dělat. Prosím piste na e-mail . S pozdravem Michal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zapomněl jsem dodat,že je potřeba pak odjistit ty pružní pojistky a stáhnout pouzdra bronzová, abys dostal dolů tu matku s guferem.
 
 
Datum: 09. ledna 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo tak to je jasné, to ti teče okolo těsnících matek u předních tlumičů. Nejspíš už je steřelé gufero, jinak se zeptám kolik tam máš oleje v každé vidlici? Má tam být 120ml tlumičáku v každé. Nic na tom není to zrepasovat, stačí demnotovat celé tlumiče, uchytit za kluzák - tu spodní silnou konzoli a musíš tu těsnící matku povoli - buď speciálním klíčem z nářadí té ČZ, jestli je máš a nebo sikovkama opatrně. Musíš povolit i výpustný šroubek zespodku a celý kluzák stáhneš, uvnitř jsou i pružiny vnitřní. Jinak tady máš návod: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=81201&fid=3&pgr=#goto3627489 tyto vidlice ze 471 jsou stejný jak na 477 nebo 487. Ty gufera jsem kupoval zde: http://zbozi.arkov.cz/i/25513-32x39x8-gwa-nbr-gufero-jednobrite-gufero.html :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
třeba tady, ale nevim jestli je to to správný co hledáš http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/prirucka/vydano_1978-477_a_482_trial mrkni na to z čeho to vlastně je a dle toho určíš co asi ti teče, příslušný díl pak zakoupíš nový, ale odborněji ti poradí kolečko - ten se vyzná v tůdlectěch strojích
 
 
Datum: 09. ledna 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
najdi si to v dílenský příručce..
 
 
Datum: 09. ledna 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: vvelita ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, prosim Vás, zlaté nálepky JAWA 20 se prodávají jako kus nebo jako pár (za 47kč jedna nebo dvě ). Psalo se tu, že jí dostanu zadarmo na požádání (budu brát věci v hodnotě 600kč) ale ten inzerát byl rok starý tak si nejsem jistý. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Já kupoval v kamenném obchodě v Českém Těšíně přesně tyhle nálepky a jedna stála 25 Kč - pár 50,-Kč... A to nebyl žádný výprodej... Nevím, proč je to tady o tolik dražší...?
 
 
Datum: 09. ledna 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se tyka zlatych samolepek jawa 05,20,21,550,555 tak se prodava jen jedno provedeni,, zadna leva ci prava,,, jen jedna tak jak je to na orig,,taky jdou proti sobe
 
 
Datum: 09. ledna 2011 1:47
 
 
 
 
Jméno: vvelita      IP: uživatel7020    
super, děkuju moc, teď už jen udělat červenej a bílej lak a celý složit :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
velita: budeš platit 94kč za 2ks samolepek, 47kč stojí jedna samolepka (nikoli pár - co na tom nechápeš), v sáčku jsou jen proto aby se nepoškrábaly nebo jinak nepoškodily a ostatní díly v objednávce
 
 
Datum: 08. ledna 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
sakra, sorry za zmatení, chtěl jsem poukázat na tu samolepku fichtlkrámku vpravo nahoře, nějak sem přehlédl tu jawa21 dole :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: vvelita      IP: uživatel7020    
admin:na levou a pravou stranu příjde jedna samolepka...takže potřebuju dvě samolepky..takže budu platit 94kč je to tak ?... nebo těch 47 kč je za sáček v kterém jsou dvě samolepky ?
 
 
Datum: 08. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pozadani je zadaco samolepka fichtlkramek,,, jinak ostatni smo je cena za kus
 
 
Datum: 08. ledna 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: vvelita      IP: uživatel7020    
Myslím že teď je to jasné... 47kč je cena za sáček v kterém jsou dvě nálepky.
 
 
Datum: 08. ledna 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec... To byl takový malý sáček a v něm byly zabalené dvě nálepky a ten sáček byl zatavený ještě jsem to nerozbalovalna té fotce... Ale jestli je to cena za kus to vám neřeknu už si to bohužel nepamatuju
 
 
Datum: 08. ledna 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: vvelita      IP: uživatel7020    
ano ano také si myslím že jen kus, ale "boocheer"má na podlaze samolepku JAWA 21 a má tam taky pouze jeden sáček.. a dvě přesně na sobě asi nemá, když má např.ložiska taky vedle sebe a ne na sobě
 
 
Datum: 08. ledna 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dle mého skromného názoru je to cena za kus, kdyby to byl pár, asi to by to tam bylo zmíněný... a myslim že jediná samolepka v ceně automaticky zahrnutá je ta fichtlkrámku http://boocheer.rajce.idnes.cz/Renovace_Jawa_21/#101_5441.jpg (snad boocheer promine) .)
 
 
Datum: 08. ledna 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: vvelita      IP: uživatel7020    
Děkuju mnohokrát za odpověď :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: milda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj kluci.Jsem tady nový a potřebuji pomoct.Koupil jsem za pár korun tři pincky.1 mustang,2asi myslím že je 20,a ten 3 asi 21.Jenže všechny ty stroje jsou asi překopaný.Jak poznám který motor je který,na motorech jsou vyražený čísla výrobní a to je všechno.Jde mi o to jak na nich nastavit předstih když každý typ to má jinak.To samé jak zapojit zapalování.Na netu jsem našel na jeden typ motoru dvě schémata,buď cívka-kladívko- zap.cívka nebo cívka-zapalovací cívka-zpět na kladívko. Nebo nevím kolik má být kompresní tlak.Na všech motorech jsem naměřil cca 5-5.5 atm.Je to doré nebo ne?Všechny ty pincky jsem seřídil na 1.5 mm předstih odtrh 0.40mm karburátor jehla 2 zářez od shora,samozřejmě celý karbec jsem vyčistiL.Ale ty motory se dusí,na dvojku to sotva jede a trojku o tom si mohu jenon zdát.Benzín jsem ale použil natural, olej mogul TSF 1-33. Svíčka Brisk NR 15 C. Když se rozjedu tak se jednička dusí až když přes spojku vytočím motor tak to teprv zabere.V čem to tedy může být?Vím že je to hodně otázek ale doufám že mi poradíte.Děkuji předem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
vsechno je na sesa-moto.cz to ze se dusi muze zpusobovat spatne nastavena smes nebo pricpanej vzduchovej filtr
 
 
Datum: 10. ledna 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Jo kluci díky za rady.Jde někde na netu stáhnout na pincka nějaká opravárenská příručka?Návodů na použití je dost ale v těch toho moc není.Jestli vůbec něco takového existuje.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: papoil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nastavoval vúli mezi rotorem a cívkama tak, že jsem je povoll a do té mezery strčil ustřihnutej proužek z pet lahve od mattonky, magnetická síla si sama tu cívku datáhne k rotoru, no a pak jsem cívku dotáhnul. Jo a jestli máš vykloktanej motor , tak nastavení předstihu je úplně jinde než se píše v knížkách. Předstih musí být odost větší. Aspoň já to tak měl.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Rotor mám taky čistý ale jak nastavujete vůli mezi rotorem a cívkama?Já to nastavoval na desetinnou měrku.Je to tak dobře?
 
 
Datum: 08. ledna 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
možná ti probíjí rotor. Vytáhni zapalování a sdělaj rotor a přejeď ho jemným smirkem pak ho hadrou očisti nasaď ho a pak nasaď zapalování. Pak ho nastav a mosí to jet.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Filtr je jako nový,zkoušel jsem i bez filtru.Výfuk jsem měl rozdělaný není zanesený.Koleno je taky čistý.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ten filtr a vyfuk?čistli jsi popříkladě dával nový?
 
 
Datum: 07. ledna 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Kluci gufera jsem dal nové ale jen na straně zapalování.Ten tlak jsem měřil budíkem na to určeným,Kdysi se prodával na měření komprese u škodovek.Svíčky jsou nový,zkoušel jsem i starý.Barvu svíčky ještě nevím protože jsou nové.Karburátory čisté,hladiny seřízené.Předstih jsem zkoušel měnit.Tak nevím
 
 
Datum: 07. ledna 2011 9:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
To dušení muže být spusobeny s´tarejema netesnicima guferama u fichtla sem to mel taky
 
 
Datum: 06. ledna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motory s těchto typů jsou stejné,předstih teda nastav na 1.6 před HU a odtrh 0.45mm,ale paradox je to že každý motor chce jiné nastavení,jsou to tedy výchozí hodnoty,elektrice nerozumím,takže neporadím.Mohu se zeptat jak jsi měřil ten tlak?dušení bych má mnoho příčin:špinavý filtr-koupit nový,ucpaný výfuk-vypálit,nastavení zapalování-skusit jiné hodnoty,špatná svíce-koupit novou,rozladěný karbec-seřídit...jakou barvu má svíčka napiš..
 
 
Datum: 06. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel10950    
Hoj draci potřebuju pomoc mam Babetu 210 a najednou mi přestal šlapat tachometr jak vyšrubuju lanko dole u kola a potočim snim tachometr jede nevite čim to može byt? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel10950    
Ne netoči se
 
 
Datum: 09. ledna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a keď vyšrubuješ lanko z ťachometra toči sa keď sa točí koleso????
 
 
Datum: 07. ledna 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel10950    
Ano lanko ma konntak s kolem
 
 
Datum: 06. ledna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Trujan      E-mail:      IP: uživatel10951    
Ujisti se zda má lanko kontakt s kolem a pak napiš =)
 
 
Datum: 06. ledna 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej může mi někdo poradit ohledně lakování (né sprej) co teď v zimě, jde použít základovka formex když jí pak dám do tepla. Přivítám rady, postřehy a neví někdo něco o odstínech, co ta šedobílá. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No možná zkusím spíš lakovnu, ale kolik to bude stát.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Napřed si sežen do garaze poradny kamna a nebo je dobrej naftovej bufik....na lakovani musi bejt teplo....aspon 15°.....napred kit,pak plnič(výbornej je finiš) až pak lak....lak je na tobě.....pokud to budeš plácat doma na koleně tak doporučuju syntetiku.....neni drahá....
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Jaký máte názor na černý rám na pionýru, protože ho musím měnit jelikož mi prasknul pod nádží. Můžu vám říct že mě těžce zklamali vždy jsem si myslel že je to kvalitnější,Měl sem tenkrát štestí když jsem kupoval nádrž že my to dal i s rámem který má táhla u nádrže od kyvný vydlice a uchyt pro zámek krytu.Nikdy se stim neblblo a taky prasknul můžu vám říct že jsem z toho byl vytočenej celý den. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
cau hele pred par lety jsme jezdili jako kluci taky na fichtlech lok,lesy a tak znas to a jednou takhle odpoledne si to valime do hospody jedu vedle kamose a fekal se mu zlomil v ramu hned nad karbecem to byla takova prdel to jsi nevidel nastesti se mu nic nestalo ram jsme svarily dali vystuhy a fekal jezdil kolik let a v poho ted odpociva ve stodole a ceka na dalsi generaci
 
 
Datum: 05. ledna 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
tak černá barva určitě nebude důvodem,proč to prasklo....... zbortění rámu pod nádrží není nic běžného,ale zároveň to neni nic neobviklého.....přejed si rukou po rámu od krku po nádrž(u 21)...pokud tam budou takový žlábky prohlý dovnitř už máš rám načatý....nejčastěji v ohybech....nejvíce to praská pod nádrží.......
 
 
Datum: 05. ledna 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nechci to přivolávat, ale to snad není tak obvyklý, řekl bych skrytá vada, nevím, a černý rám, jako barva, no mám ho a nelíbí se mi, renovuju a bude to v červený.
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
Z tvých xxx vět jsem vůbec nezjistil,na co si vlastně stěžuješ? to sis koupil repliku rámu a ten ti prasknul a nebo ti prasknul nejakej starej rám? to se muže stát že praskne...asi byl už moc ohlej....už jsem to jednou viděl na vlastní oči jak se to pod nádrží zbortilo......
 
 
Datum: 04. ledna 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: PilchK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci nechcete nekdo koupit babettu 210 je nepojizdna vhodná na nahradní díly jestli mate zajem pisnete na e-mail levne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
čau, je kompletní? Odkud jsi?
 
 
Datum: 05. ledna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
NGK nedoporucuju zjistuju ze to je predrazena svicka na hovno. Nedrzel mi volnobeh a vynechaval motor jen chvilemi a nesel do plnejch tocek, skusil jsem vycistit karbec a nic tak jsem dal jinou svicku od kamose a natu to jelo normalne takze byla chyba ve svicce, pak jsem dal svicku s cezety a ta me taky blbla v pionyru pritom venku to davalo krasnou jiskru a je zajimavy ze ty spatny svicky jdou vnecem a v mim pionyru ne. V kamosovy 05 ty spatny svicky fungujou ,tak nejspis to je tim ze uz jsou spatny a hazej jiskru jen v mensi kompresi??!! pak jsem koupil 2 novy a taky fungujou. Taky je zajimavy ze ty spatny svicky rusily televizi ty dobry ani trochu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
Hodně odolný jsou svíčky Bosch a Isolator...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10939    
no jo...člověk jsem dá zdánlivě srozumitelné přirovnání absurdity situace a stejně se toho nějakej "blbec" chytne:-D Prostě NGK je citlivá a pokud nemáš pořádný zapalování s pořádnou pravidelnou jiskrou a pořádnym karburátorem,kterej němění bohatost směsi podle úhlu ohnutí hlavního stojanu tak jí odkouříš.....stejnej problém je třeba u svíček denso....jak iridiovky,tak platiny.....všechno to jde do sraček....jen briska přežije.... a nejvíc přežije PALka,protože je na tyhle zvěrsva stavěná.....
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
mam 2 pionyry a studeny chytaj oba na 1 stouchnuti bez plynu, teply vetsinou na poprvy ale musim slapnout prudce a drzet trochu plyn u jednoho u druhyho to chyta i teply na stouchnuti a nekdy bez plynu, utoho mam trochu vetsi prectih
 
 
Datum: 04. ledna 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
NGK alebo Brisk ja rozdiel nevidím našraubujem a jazdím cela veda je mať dobre zapalko a dobre kontakty na kladivku tam sastraca najviac energiea potom sa čudujete že sviečka ma slabú iskru mne to za studena chyta bez plynu aj za tepla treba vedieť sa stou elektrikou vyhrať a ono to funguje ale keď jazdite polňačky a blato motor špinavý jak cigankina mindža tak sa potom nečudujte že vam to nechytá a hlavne VSETKO Z CITOM a potom fik ide jak formula
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este ze tvoj stroj netoci pres 10 000 ze? :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
chytámi mi to na poprvi a v zivote sem do toho nestrcil jinou svicku nez brisk , ty ngk mi pripadaj zbytecny aspon pro mtory co tocej do 10 000 a maj origo karbec
 
 
Datum: 04. ledna 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsme tři :-) mám doma svíčku NGK ale nějakej rozdíl jsem nepoznal....možná ten že bych za ni měl tři Brisky...
 
 
Datum: 04. ledna 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mě to taky chytalo než jsem to dorasil ředidlem s vyjetákem :-Dale už šetřím na Go
 
 
Datum: 03. ledna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo jenco to jsme dva :-) :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne to chytne bez plynu aj za studena aj za tepla :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10933    
poslední dva roky jsem tu psal asi 100x ze NGK do fichtla nejsou vhodné kvůli jejich citlivosti na ulejvání.....kdo z vás má fichtla seřízenýho tak,že chytá studenej na první kopnutí bez plynu? jeden z padesáti.....tak jezděte na brisky.....
 
 
Datum: 03. ledna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Tak to máš pravdu z tím benzínem.
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co sa smejes?..... pri dnesnych benzinech prirucku strc vis kam..... nastavit základny predstich pak stelovat ho ako je treba
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já abych pravdu řekl tak to šteluju taky od oka...jinak to snad ani nejde :-) Nastavim na začátek předstih 3mm ( čz ) , zkusim to projet, a podle toho co to dělá nebo nedělá tak uberu nebo přidam...
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Ne bylo to od oka já už na to radši seru to dělat od oka já to už jen budu dělat podle šuplery je to jistota že to dobře nastavím a podle písku o tloušťce 0,4
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
uz me taky naky odesli, vsecky stojej za hovno skusim v pionyru stary palky ty by nemuseli bejt spatny videl jsem na nekterejch jak maj brutalne opalenou elektrodu nebo jak se to jmenuje takze uz neco najeto meli
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
30km na jednu svíčku? Ach ty blbě seštelovaný motory :-D jinak brisk 14 je do horka právě...to že ti to chcípalo bylo nejspíš něčim uplně jinym než tepelnou hodnotou svíčky
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Mě taky odešlo 5 svíček během léta když byly prázdniny a to sem každý den najel tak 30km a byly to BRISK N15C:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
B7HS me odesla! este tam mam B8HS, odedneska pouzivam uz jen brisk N15C. TU 14 bych tam nedaval v lete se v mustangu porad prehrejvala tak jsem skusil do miho pionyra ujel jsem asi 100M polouce a chciploto chytla az kdyz vychladla. Takze je to svicka nejspis na zimu a ne naleto jak mnozi tvrdi a nebo byla spatna
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Já mám doma taky svíčku NGK B7HS teď´mám čerstvě go motoru tak doufám že nikde nebude problém když tak mám doma ještě BRISK N15C,N14C:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
clovek da novou svicku a mysli si ze to bude jezdit bez problemu a nakonec to nejede a nemuze priijit nikdo nato proc to nejede a pak zjisti ze to je svickou to nasere :-) Este jsem koupil v loni novou svici ngk a nova byla spatna chytloto chciplo a konec vzdy po vyndani a ocisteni udelala to sami a to jen naroztlaceni na kopnout to neslo tak jsem se nasral sel ji reklamovat a nechteli ji rekl. nakonec me dali novou a este chteli doplatit asi 30 kc ze uz je drazsi takze me vysla asi na 100 Kc zatim funguje ale ma zasebou jen par km
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel10473    
hochu přesné tak.....ngk b8hs..dal sem ji tam a v plných otáčkách motor vynechával jak prase...řešil sem snad 2 měsíce než sem na to muž nejezdil lebo mě to nebavilo..pak k tomu přijdu..s novou svíčkou brisk a mám po problémech :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
samozdrejme nejsem ty, daval 0,4 vzdycky mi ta svicka NGK fungovala ve vsem a v pio najednou nejde a 175/450 mi nato jezdila normalne, pak jsem skousel ze 175 bošku a ta mi taky v pio nejde brisky mi vtom jsou ty novy a jedna stara. Pak jsem skusil este s ty 05 svicku od kamose a natu mi to taky nejde. Schvalne to skusim v mim druhym pionyroj ten chata suprove
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
no to je pekny, urcite si ji vzal, vyndal z krabicky a sup s tim do valce, zkousels merit vzdalenost kontaktu?
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:15
 
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 19:35:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu