slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  139  140  141  142  143  144  145  146  147  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj lidi myslíte že to je kopletní http://aukro.cz/item1347462393_moturek_sachs_na_kolo.html mne se zdá že tam něco chybí a máto cenu kupovat když chci stavět motokolo máte něaký tipi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekoupíš :-D :-D aukce dávno skončila :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Já to nutně potřebuji takže si to těsně před koncem koupím :-D sorry...
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych že to neni na kolo ale na mopeda obdoba babety, všimni su že to má tác na kolo řetěz + kolečko na moto :-P http://www.mopedarmy.com/photos/brand/38/12430/
 
 
Datum: 07. prosince 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je zajímavé??
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
zajímavý:-)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Fikman      IP: uživatel3522    
Ahoj SESO, chci se tě zeptat jestli někdy v budoucnu budeš mít na skladě nový řadící automat do pionýra a jestli se dá nový někde sehnat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
no já bych si to taky rád zrepasoval ,ale nechce se mi řezat a potom svařovat ta čepička (když se mění ta pružina)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se da repasovat na automatu,,vymena pruzinek a mozna pilnikem udelat zobacky,, a nechat pozinkovat cena soucastek 100kc
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel10823    
automat do fichtla?????
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj na motoren je vsetkoooo drahé,,preto odtial nekupujem nic :-D:-D
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
moc dekuji za info.....vubec sem nevedel ze jelinek jen prodava repasy....ale tak pokud je treba repas krátkýho automatu na 555/05 kvalitní tak proč ho nekoupit.....jinde ho nesezenes....ze motoren.sk jsou zlatokopové vím...take jsou schopni vsechno sehnat ci vyrobit,tak se vůbec nedivím....
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 27eur dostanes novy na motoren.sk
 
 
Datum: 07. prosince 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: jawa..20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj není nový je to repas už sem ho kupoval a sem spokojen
 
 
Datum: 07. prosince 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to nove pozinkované a má to novou segerovku to vše takze se Vám může stát že se Vám do ruk dostane šparný a ohlý.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesmě tak, podle mě je to akorát zrepasované a nazinkované...
 
 
Datum: 07. prosince 2010 8:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli jsou nove,,taq kbud jsou to jeste polske sraccc,, a nebo je to zrenovovane a pozinkovane,,lebo se stava ze prodava jelinek zrepas a ma to novej pozink nebo komaxit,,tak pozor
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dano: Myslíš že je novej jo? :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel6546    
děla se novy!!!!!najdeš ho na http://www.motojelinek.cz!!!a stojí myslím 500kč
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,,porad ho nikdo nedela, tekze cekat nekolik let nez ho nidko zacne delat
 
 
Datum: 06. prosince 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Zdar draci, fichtl mi po nastartování za studena dává takový divný rány, hlavně když třeba jen lehce přidám plyn, ale po cca 5-10 vteřinách to přestane. Dělá mi to od doby, co jsem ho nechal venku promrznout a pak sem si zapálil karbec.. Nahříval sem svíčkmu zapalovačem, ale vykapal mi benzín z karburace na válec a už to bylo. Vypl sem přívod benzínu a hasil sem to nejdřív sněhem a pak rukavicema.:-D Ale pak hned chytnul.:-D Nevím jestli to může bejt tim.Na chod motoru to nemá sebemenší vliv, ale bojím se aby se mi něco nepotalo.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
No hele, to je ještě v pohodě, mne ten ohen nemá rád, co jsem měl úrazy tak většinou popáleniny. Při tom poslednim úraze sem si svítil do nádrže a skončil sem na pohotovosti, bych sem mohl napsat slohovku jak se mi to stalo..:-D ...Ale dobře sem dopadl, sice sem měl popálený chlupy i v nose, ale hlavně že vidim.:-)OK, fajn ty rány nebudu řešit:-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
:-D :-D To sem se pobavil, on málem podpálil fichtla :-D :-D Měl si nechat otevřený kohoutek a čekat co to udělá :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli to po pár vteřinách zmizí a už se to za jízdy neozývá, neřeš to... nejspíš nějaký provozní vůle v čepech či ložiskách, který se po ohřátí hned vymezí..
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
No můžeš mít někde pořád trochu vody třeba já sem přejel menší potok a v něm mi to chcíplo a už sem se nerozjel, celý den sem to nechal stát na slunku a večer tak po 4 hodinách od toho co sem ho tam dal sem ho roztlačil a prskalo to , a ze začátku to taky střílelo no, ujel sem cca 70-80 km a přestalo to prostě někde je nějaká voda a dokud se s tama sama nedostane nenaděláš nic teda pokud to nechceš celé rozdělat a dát po dílech na radiátor... :-) zatím přeju HŠ draku
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rány to nevim ale takovélupkání až klepání to je u studeného motoru celkem normální
 
 
Datum: 06. prosince 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Divejte na ty kolena jak je ma uplně červení http://www.youtube.com/watch?v=83Zf-GEIEFA&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že je to flamekit a ne zahřítí od motoru...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=rQL0zygcjzc
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
videl som raz video, kde na BMW M3 po dosiahnuti urcitych otacok, zcervenal vyfuk. oziarilo to cely priestor motora, bolo to ako cerveny neon. ten vyfuk vraj bol zhotoveny zo specialneho materialu, ktory bol na to urceny, aby sa rozhavil do cervena. aj niekde v casopise som o tom cital...cca. 5-6 rokov dozadu to mohlo byt
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je pecka!!
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to přehnal s turbem ne :-D:-D ne ja myslím že to je zpusobený vypuštěním chladící kapaliny, a zahřívání motoru na místě v plných točkách a netíhal se chladit tak žhavil výfuk nebo tak neco bych řekl, proste to dostalo záhul vetší než by to bez tý kapaliny a bez jízdy uchladilo aby se to nestalo+ určitě tomu přispělo ješte pár drobností...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty výfukový plyny jsou tak žhavý.... válec s hlavou je chlazenej jak chlazenim, tak trochu i směsí... ale i tak ten motor musí vařit :-D včera jsem se na to shodou okolností taky díval
 
 
Datum: 05. prosince 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
magor!
 
 
Datum: 05. prosince 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já tohle prostě nepochopím.. já mám pocit že dřív než by se to takhle nažhavilo tak by byl motor na šrot zavařený..prostě nepochopím jakto že to nezadřel..
 
 
Datum: 05. prosince 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takto sem měl do poloviny rozpálené koleno na pionýru kdyžjsem v tom největším vedru vyjížděl na dvojku prdkou a dlouhou serpentýnu :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,Dělaly se Pionýry v modré barvě odstínu ČSN4400?Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Shreku neměl bys větší fotku ,kdyžtakprosím pošli na mail.Dik
 
 
Datum: 05. prosince 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jestli se tak dělali ale já mám takovou barvou nastříkanou 20...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne na 21čku
 
 
Datum: 05. prosince 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to taky potřebuju vědět, ČSN4400 myslíš na mustanga ?
 
 
Datum: 05. prosince 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Zdravím ridery , prosím o radu : seřídím odtrh , pak mi to chytne na nášlápnutí . jezdím v kuse ... našlápnu zdechnu , našlápnu zdechnu . Pak na druhý den chci někam jed , ale nejde mi to našlápnout ... (musím zase seřídit odtrh) a pořád dokola ... :/ v čem může být problém ? Diky za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni jestli ti drží ta tyčka na který se pohybuje kladívko..kdyžtak jí z druhý strany roznejtuj a pak se ještě koukni jestli nemáš nějak hrubou vačku! musí být hladká ( rozleštěná)
 
 
Datum: 04. prosince 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ty už seš asi hodněkrát posmrti :-D (našlápnu, zdechnu)... máš v rotoru drážku pro ustavení polohy vačky? nemáš vyosenej čep klikovky? :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
to iste aj mne robilo kedisik ale us nevim jak sem to viresil.:-D
 
 
Datum: 04. prosince 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
utáhle mám vše ok ! ... nehýbe se to . dneska jsem to seřídil znova , cca 5 nakopnutí bez problému ... pak jsem delal jine prace a tak po 3 hodinach zkousim nakopnout a nic .... mám takový pocit že je na PIP kladivko , ikdyz bylo skoro nové ... (5měsíců)
 
 
Datum: 04. prosince 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
za vačku i za čep jsem rukou pořáádně zabral a ani se to nehlo
 
 
Datum: 04. prosince 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Což o to vypaat dobře to může...ale nesmí to hrkat když s nim hejbeš do boku
 
 
Datum: 04. prosince 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
u me v tom rozstelovavani bude problem v tom kladivku ,ale loziska podle me to nebudou no (spis doufam) sundal jsem rotor a koukal jsem jestli se netoci křivě ten čep...a vypadalo to ze se točí dobře...
 
 
Datum: 04. prosince 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
kolečko: to už jsem udelal .. ( předtím mi to pištělo ) HH:jo na doraz Dach:to ještě zkusím , ale myslím že jsem to dělal vše nadoraz.... :/ ..... JO a takový postreh když ho naslapnu jede ok , tak to jiskří na jednom místě . docela dosti falesne ...
 
 
Datum: 04. prosince 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10807    
máš všechny šrouby dobře utažený?
 
 
Datum: 04. prosince 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A taky zkus jestli se ti nehejbe vačka do boku..mohou být vymleté ložiska
 
 
Datum: 04. prosince 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
Mám ten samý problém a jeste když dám odth 0.4 tak se kladívko nehýbe, nebo hýbe ale musím mít velký odtrh :-( ....nevíte čím to muže být? poradte
 
 
Datum: 04. prosince 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná se ti obrušuje pertinax na kladívku, tím pádem se zmenšuje odtrh, tedy i předstih, prostě se to rozeštelovává...pomůže, když namažeš mazací polštářek co se opírá o vačku
 
 
Datum: 04. prosince 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Zdravim chlapi :-) Nevíte čímto, že se mi při montování řidítek na kostru furt protáčí šroub (nechce se mi tam chytit ten kuželovej konec).. u normáln 20cítky.. díky moc asi je nějaká kravina nebo blbost ale furt nevím kde je chyba.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
vcil nevim jakto tam presne je ale nevim ci to nahodu nejde vytahnut ven,pres riditka prostrc normalne srub a tu matku si daj na par zavitu a strc to spatky a dotahni
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak bud ho mas spadnuti trochu dole anebo ho tam nemas vubec ne?
 
 
Datum: 03. prosince 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: kubba      IP: uživatel10419    
Ahoj, při napínání řetězu a dotahování zadního kola se mi podařilo nějak vytrhnout lanovod k zadní brzdě. Fichtlíka nemám moc dlouho, tak bych se chtěl zeptat, kudy ten lanovod původně vedl. Teď mi tam lanko jen tak visí a je to moc dlouhé abych mohl brzdit.. i kdybych ho zkrátil, tak by šlo přes řetěz a opravdu nevím, za co to chytit. Předchozí majitel dával fichtlíkovi pěkně zabrat, tak je možné že tam byla nějaká packa, která uletěla. Předem díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Kubba      IP: uživatel10801    
možné je všechno... asi to tak bude. Ale někde to být zaháklé musí, ne? protože takhle by to dřelo o ten řetěz a prakticky se to dotýká cestou zadního kola
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lanko na 20 neni dlouhy aby plandalo nemáš tam náhodou z 21?ono je delší...
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: kubba      IP: uživatel10801    
ahoj, je to postavené částečně z Jawy 05 a 20. Z toho co jsem pochopil je celý mechanismus z té 05. A s řetězem se mi to potká u motoru, kde prochází bovden na druhou stranu. Co jsem zatím vykoukal, tak na konci a začátku bovdenu je vše ok - takže problém bude určitě v tom, kudy to mělo vést.
 
 
Datum: 03. prosince 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš 20 nebo 21?
 
 
Datum: 03. prosince 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu, vždyť lanko vede opačnou stranou než řetěz....
 
 
Datum: 03. prosince 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci! má niekto skusenosti stim kolenom? sedi to na fichtla dobre? a ze ci ten chom nevybledne rychlo? nemeni barvu? Diky za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oh prepácte nedával som link http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2926.html
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám koleno bez filce-to co prodává tady,všechno sedí jak má perfektně až na ten chrom který je méně kvalitní... po jedné vydařenejší sezoně se mi polovina toho kolena nejblíž k válce začala měnit do žluta a pak do takové zinkové barvy
 
 
Datum: 02. prosince 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
kedysi pio bol pre človeka snom na ktorý musel sporiť, dnes je to pre 95% šrot za pár šupu :-(
 
 
Datum: 02. prosince 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
No něco jako propagační leták, ale zajímavé.
 
 
Datum: 02. prosince 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SUPER! takú karticku by som taky chcel :-D fajnová
 
 
Datum: 02. prosince 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci, jako mam vyrovnat kartre na pioniery ze ako ma dat s nich dole to stare prischnute tesnenie. robi sa to zevraj na skle a smirglom pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ako riká kolecko v blizkosti tmelu ziadná vazelina ani mastnota nemoze byt lebo to tesnit nebude,,tmel musis dat na suchú plochu inak je k nicemu
 
 
Datum: 02. prosince 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
štěpán: pokud dá tmel jen na jednu stranu, pak ten tmel postrádá smysl, ne? A vazelínu bych k tomu rozhodně nedával...
 
 
Datum: 01. prosince 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: ŠtěpánJawa05      IP: uživatel5359    
Pokud tam dáš tmel Paulin, tak se tý vazelíny neboj, Paulin je idolnej vůči chemikáliím. Výhoda toho že na jednu stranu papírovýho těsnění dáš tmel a na druhou vazelínu je v tom, že se ti pak při půlení karterů to těsnění nerozerve a nepřischne. Hlavně to nervy šmirglem.
 
 
Datum: 01. prosince 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
toho tmelu bych se tam nebál dát víc a tu vazelínu bych tam nematlal, protože vazelína a tmel se nemaj moc rádi
 
 
Datum: 01. prosince 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: ŠtěpánJawa05      IP: uživatel5359    
čau draku, sežeň si ocelovej trojhránek, neboli šábr a tím to seškrábni. Nebo co dělám já: koupím si obyčejnej vysouvací nůž na koberce, nebo žiletku a tím to seříznu a seškrábnu, pak očistit acetonem, nanést velmi tenký proužek těsnícího tmelu (to krásně stačí), nechat 5 minut zaschnout a na to dát papírový těsnění, krerý z druhý strany potřeš vazelínou. A je to na 30 let vyřešený... :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
oskrkaj to doma o stenu.
 
 
Datum: 01. prosince 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci prosím o pomoc kámoš potřebuje vědět jestli má yamaha dt 125 baterku pls poraďte díky předem a sory za lbblý dotaz.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jojo díík moc
 
 
Datum: 01. prosince 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má, ale k jízdě potřeba není...
 
 
Datum: 01. prosince 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci.. gelova baterie ma vnitřek tuhej? nebo tam je taky nejakej tekutej elektrolit? diky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
elektrolyt je uvnitř toho akumulátoru v jakési houbě, takže obsah je sice mokrý, ale nikoli tekutý
 
 
Datum: 01. prosince 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: LP      IP: uživatel6844    
Tuhej ale jak moc to nevým, rozdělaný jsem to neměl, ale nic z toho neteče a nic se tam nedolívá.
 
 
Datum: 01. prosince 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: pupkáč      IP: uživatel10787    
Clapci, krásně se mi rozšiřuje sbírka, ale mám problém při restaurování s barvama. Poradíte někdo? Existuje něco, kde podle ročníku jednotlivých typů získám fakt origo odstíny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Existují převodníky z ČSN na RAL, taky by mne to zajímalo.
 
 
Datum: 02. prosince 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejjednodušší způsob je vzít díl s origo barvou, najít zachovalé místo, rozleštit a nechat v krámě namíchat podle toho...tenkrát bylo trochu jiné značení barev, a dneska to už většinou nesedí...takže origo vzorníky ti budou k ničemu podle mě...
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci, jako mam vyrovnat kartre na pioniery ze ako ma dat s nich dole to stare prischnute tesnenie. robi sa to zevraj na skle a smirglom pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Staré papírové těsnění musíš dát pryč - asi nejspíš opatrně nožem oškrabat a pokud ty bloky špatně dosedají tak to srovnáš na rovné ploše - nejlépe na skle jak říkáš - tak se to dělá,na to si přiděláš smirkové plátno - nevim teda jakou hrubost,ale asi tak 500 - 800 a jedzíš s tím rovnoměrně, postupně děláš oba bloky. Je ale asi dobré si změřit šířku karterů než začnš "brousit" a pak zase přeměřit po broušení, abys věděl šířku, kterou si ubral po odečtení před broušením a po broušení. Na kadý karter ti vyjdou dvě hodnoty,co jsi zbrousil a tato hodnota je tloušťka papíru,který musíš dát mezi bloky + origo papír ještě,ale to bys i doladil, záleží na předloze,jak se bude točit a jakou bude mít vůli,chce si to zkoušet a smontovávat jen převodovku samotnou s bloky dokupy,kliku tam dáš až pak, pokud máš rozdělaný celý motor. :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: spojka      IP: uživatel6546    
cau.nevite negdo gde mužu splašit vyfuk(ne to esíčko na skutry) na 2taktní motor 50ccm(vzduchem chlazený)5rychlostní za rozumnou cenu tak do 2000kč a zda musím měnit karbec atd.Hikone nechci.a eště ,chci se zeptat jestli mi to nesníži výkon.Dybyste něgdo z vas vědel o nejake vebove strance tak to sem prosím vložte .jedná se mi aby vyfuk mnel nizky zvuk ale ne ladak lebo ten hodne řve,,,a omlouvam se za tolik otázek,,,:-D,,,za každou radu předem dík.motorkám zdar!:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na konkrétní motorce, a jestli výfuk správně odladíš
 
 
Datum: 03. prosince 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
dobrý den vlastním jawu 21 a jel jsem a najednou zdechla a us nenastartoval vimněnil jsem kladicka kondenzator a jiskru hazí a ani neškytne vimněnil jsem i benzín a nic tak jsem sundal hlavu a po 10 letech jsem to odkarboval bilo to hrozni i píst vičistil a furt nic i roztlacel jsem to nevíte nekdo co stím díky prominte za pravopisné chybky spěchám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
jak us to furt vipravam skus filtr,no pokad to nebude predstih.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus poladit zapalování-předstih,odtrh, kámošovi to taky dělalo a až za dva dny jsme ten motor rozběhly..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
krásná modrá jiskra gufero je dobré svíčka mokrá karbec vičisten tak co to je us si fakt nevím radi dekuji za další rady
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
svicka je mokra jo??
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušels vyčistit trysky? a karbec?
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jestli to hazi silnou modrou jiskru tak v elektryce to nebude, Mohlo by to byt tim ze je spatny gufero pod zapalovanim pokud ten motor ma uz hodne najetro tak se to stava, ja osobne se stim setkal jen jednou
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Zdarec jak mám jedno duše stočit tachometr na 000000km na jawě 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Ten tacho nemá nekonečnou životnost tak bych se na stáčení ani nevyprd, akorát se tachometr tak pokazí.
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo daj to na 45000 a pokoj
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byt tebou,tak se na to vykašlu a napišu si někde původní stav tachometru a od teho to počítám.Přijde mi to jako zbytečná práce to stáčení nebo rozdělávání
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Já musím stočit 44 620km!!:-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som pretácal 15000:-D ale zasa ten elekromotor nemá také vysoké otacky, na fichtlarsky tachometer to sposobi 100km/h
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ano :-) když přetáčíš dejme tomu 4tkm, tak to zas takovej problém neni, to se dá v pohodě. Ale točit ho přes 10tkm je moc. Jinak nájezdu bych se nebál, muj má 96tkm a ukazuje přesně :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak říká hh :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím vás všechny, co přetáčíte tachometry vrtačkou. Já bych to tak nikdy nedělal. Já jsem si tachometry na svých čezetách opatrně rozdělal, demontoval převodová kolečka a ručně to přetočil, protože tou vrtačkou na vysoké obrátky se můžou poškodit ozubená kolečka a prostě i na ostatních dílech se sníží životnost. není to nic složitého rozdělat to a zase složit.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
točit pospátku můžeš v klidu, ale vrtačku (či elmotor) bych používal jen pro tisíce km a míň. Nejsnažší je odehnout rámeček, vyndat tachometr, vytáhnout osku, přestavit si čísla jak chceš a s opačnym postupem složit.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych potřeboval stočit tacháč z 20 000 na nulu a chtěl ybch se zeptat. Můžu točit i pospátku? Ten tacháč má svou určitou životnost,nepokazí se nějak když ho přetočím o 20 000km? je to celkem záhul :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus! ja to robim tak ze zoberiem elektromotor zo starej kazetáku alebo z videoprehrávaca zapojim to cez adapter na 12V strcim to do tachácu cez tenkej trubicky z umelej hmoty a jedes,,,trvá to ale más cas ne? :-D tak 7000km/den
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
upneš bowden do vrtačky a teraz neviem do ktorého smeru do ľavá či do práva to zistíš sám
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: matous_kh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dva dotazi. Když dám fichtlovi kotel, tak to něják divně smrdí, nějákym hliníkem či co. Není to jako guma, ani z vejfuku, jde to jako od válce.V létě sem to měl po každý jízdě, teď jen když dostane extrémní záhul.Je to normální?Co to na tom smrdí?Ne že by mi to něják vadilo, spíš by mne to zajímalo:-) A druhej dotaz, máte někdo zkušenosti s rovnáním rozety? Já na ni mám osmičku, ani nevím jak sem to udělal, jezdím převážně silnice. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Aha, no už mi to tolik nedělá, směs už mám asi ideální.Já tu karburci taky každou chvíli ladil, ted ji mám tak pěkně, že startuje i za studena na jedno-dvě brnknutí s letní svíčkou:-) To ted smrdělo po dlouhý době a to dostal chudák extrem záhul...On se taky asi dost hřál, ucpanej vejfuk, 3 kruh píst, moná špatná směs, počasí, nevím jak předstih, ten sem ještě neuměl ladit, ale podle cukání v nízkejch asi moc velkej...Ted si na chod motoru nestěžuju, sice je to lenoch, ale to je jedinej mínus.. Co mě ale zlobí je ta rozeta, osmička na rozetě není dobrá, nevím jak o srovnat a bojím se koupit použitou aby to nebylo stejný.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Takto je cítit motor při chudé směsi.Může dojít k zadření.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Čistil, ale teď je zima takže na to kálim, na válci je obrovská vrstva špíny:-D Válec se dotýká revma plechů, je tam už proklepaná díra od toho...Já to mám celý zralý na pořádnou opravu, ale nenj čas.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to by mě teda zajímalo jak smrdí hliník :-D jinak nedotýká se ti válce nebo kolene nějaká guma, nebo něco co tam nepatří? jinak viz fermez
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
uz jsi nekdy cistil valec a hlavu z venčí
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
čau tak jsem udělal go motoru u jawy 23 a dělal sem spojku a jak se na to pérko dávají ty podložky tak mi jedna spadla do motoru tou dírkou kde teče olej do převodovky prosi poradte mi jak ji mam vyndat. Děkuji moc . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 7:50
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
ten magnet je neodymový:-) měla by jít normálně vysypat, jestli nejde tak vylovit magnetem. usuzuju z toho že jsi čuník. kdybys ty kartery před montáží umyl a nedělal to zasratý olejem, tak se to tam nepřilepí:-)))
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 7:50
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
nebo dej na vypouštěcí šroub z venku "neovidiový" magnet a s motorem karbuj tak dlouho az se podlozka chytne a pak šroub vytoč
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Ada      IP: uživatel10777    
pod spojkovou hřídelí je otvůrek, vem si magnet a přidělej ho na drát, strč ho tam a zakvrdlej s tim. Dělej to tak dlouho dokud se ti na to nechytí. Než to vše uděláš, nalej tam benzín a vypláchni převodovou skříň od oleje aby se ti ta podložka nelepila na stěnu karteru, pak jí možná i vyklepeš
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
nn ja už sem ten motor měl rozpulenej a delal sem tuning u kliky a zase sem to, postavil a desel sem az ke spojce a najednoun šup a už tam byla
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: kerry      IP: uživatel10776    
bud sundej bocni dekl tak kam se leje olej tam to sundej rozpul motor a vyndej to..........xDxD nic jinyho ti nezbejvá ale tyhle motorky maji jednoduchý motory (pokud jsi začátečník nebo nejsi moc skušený v oboru)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel10770    
vytřepat, vyklepat, polejt to naftou, magnet + kompresor. Způsobů je spousta, jen si vybrat.
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
diky moc a nějake jine nápady abych to nemusel znová půlit
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdělat :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2010 17:34
 
<  139  140  141  142  143  144  145  146  147  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 0:47:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu