Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:11
Datum: 07. prosince 2010 19:11
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já to nutně potřebuji takže si to těsně před koncem koupím  sorry...
Datum: 07. prosince 2010 19:02
Datum: 07. prosince 2010 18:19
 co je zajímavé??
Datum: 07. prosince 2010 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 zajímavý
Datum: 07. prosince 2010 16:26
Jméno: Fikman
IP: uživatel3522
 Ahoj SESO, chci se tě zeptat jestli někdy v budoucnu budeš mít na skladě nový řadící automat do pionýra a jestli se dá nový někde sehnat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:35
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 no já bych si to taky rád zrepasoval ,ale nechce se mi řezat a potom svařovat ta čepička (když se mění ta pružina)
Datum: 07. prosince 2010 20:35
 co se da repasovat na automatu,,vymena pruzinek a mozna pilnikem udelat zobacky,, a nechat pozinkovat cena soucastek 100kc
Datum: 07. prosince 2010 19:44
Jméno: manik
IP: uživatel10823
 automat do fichtla?????
Datum: 07. prosince 2010 19:08
Datum: 07. prosince 2010 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 moc dekuji za info.....vubec sem nevedel ze jelinek jen prodava repasy....ale tak pokud je treba repas krátkýho automatu na 555/05 kvalitní tak proč ho nekoupit.....jinde ho nesezenes....ze motoren.sk jsou zlatokopové vím...take jsou schopni vsechno sehnat ci vyrobit,tak se vůbec nedivím....
Datum: 07. prosince 2010 16:07
 za 27eur dostanes novy na motoren.sk
Datum: 07. prosince 2010 15:41
 jj není nový je to repas už sem ho kupoval a sem spokojen
Datum: 07. prosince 2010 13:08
 je to nove pozinkované a má to novou segerovku to vše takze se Vám může stát že se Vám do ruk dostane šparný a ohlý.
Datum: 07. prosince 2010 9:58
 Přesmě tak, podle mě je to akorát zrepasované a nazinkované...
Datum: 07. prosince 2010 8:04
 no jestli jsou nove,,taq kbud jsou to jeste polske sraccc,, a nebo je to zrenovovane a pozinkovane,,lebo se stava ze prodava jelinek zrepas a ma to novej pozink nebo komaxit,,tak pozor
Datum: 06. prosince 2010 21:06
 dano: Myslíš že je novej jo?
Datum: 06. prosince 2010 19:59
Jméno: dano
IP: uživatel6546
Datum: 06. prosince 2010 19:48
 ne,,porad ho nikdo nedela, tekze cekat nekolik let nez ho nidko zacne delat
Datum: 06. prosince 2010 17:13
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zdar draci, fichtl mi po nastartování za studena dává takový divný rány, hlavně když třeba jen lehce přidám plyn, ale po cca 5-10 vteřinách to přestane. Dělá mi to od doby, co jsem ho nechal venku promrznout a pak sem si zapálil karbec.. Nahříval sem svíčkmu zapalovačem, ale vykapal mi benzín z karburace na válec a už to bylo. Vypl sem přívod benzínu a hasil sem to nejdřív sněhem a pak rukavicema.  Ale pak hned chytnul.  Nevím jestli to může bejt tim.Na chod motoru to nemá sebemenší vliv, ale bojím se aby se mi něco nepotalo..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 22:36
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 No hele, to je ještě v pohodě, mne ten ohen nemá rád, co jsem měl úrazy tak většinou popáleniny. Při tom poslednim úraze sem si svítil do nádrže a skončil sem na pohotovosti, bych sem mohl napsat slohovku jak se mi to stalo..  ...Ale dobře sem dopadl, sice sem měl popálený chlupy i v nose, ale hlavně že vidim.  OK, fajn ty rány nebudu řešit
Datum: 06. prosince 2010 22:36
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 06. prosince 2010 20:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli to po pár vteřinách zmizí a už se to za jízdy neozývá, neřeš to... nejspíš nějaký provozní vůle v čepech či ložiskách, který se po ohřátí hned vymezí..
Datum: 06. prosince 2010 19:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 No můžeš mít někde pořád trochu vody třeba já sem přejel menší potok a v něm mi to chcíplo a už sem se nerozjel, celý den sem to nechal stát na slunku a večer tak po 4 hodinách od toho co sem ho tam dal sem ho roztlačil a prskalo to , a ze začátku to taky střílelo no, ujel sem cca 70-80 km a přestalo to prostě někde je nějaká voda a dokud se s tama sama nedostane nenaděláš nic teda pokud to nechceš celé rozdělat a dát po dílech na radiátor...  zatím přeju HŠ draku
Datum: 06. prosince 2010 19:16
 rány to nevim ale takovélupkání až klepání to je u studeného motoru celkem normální
Datum: 06. prosince 2010 16:18
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 23:17
 řekl bych že je to flamekit a ne zahřítí od motoru...
Datum: 05. prosince 2010 23:17
 http://www.youtube.com/watch?v=rQL0zygcjzc
Datum: 05. prosince 2010 20:39
 videl som raz video, kde na BMW M3 po dosiahnuti urcitych otacok, zcervenal vyfuk. oziarilo to cely priestor motora, bolo to ako cerveny neon. ten vyfuk vraj bol zhotoveny zo specialneho materialu, ktory bol na to urceny, aby sa rozhavil do cervena. aj niekde v casopise som o tom cital...cca. 5-6 rokov dozadu to mohlo byt
Datum: 05. prosince 2010 20:37
 Tak to je pecka!!
Datum: 05. prosince 2010 20:19
 to přehnal s turbem ne   ne ja myslím že to je zpusobený vypuštěním chladící kapaliny, a zahřívání motoru na místě v plných točkách a netíhal se chladit tak žhavil výfuk nebo tak neco bych řekl, proste to dostalo záhul vetší než by to bez tý kapaliny a bez jízdy uchladilo aby se to nestalo+ určitě tomu přispělo ješte pár drobností...
Datum: 05. prosince 2010 20:03
 ty výfukový plyny jsou tak žhavý.... válec s hlavou je chlazenej jak chlazenim, tak trochu i směsí... ale i tak ten motor musí vařit  včera jsem se na to shodou okolností taky díval
Datum: 05. prosince 2010 19:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 magor!
Datum: 05. prosince 2010 19:34
 já tohle prostě nepochopím.. já mám pocit že dřív než by se to takhle nažhavilo tak by byl motor na šrot zavařený..prostě nepochopím jakto že to nezadřel..
Datum: 05. prosince 2010 19:32
 Takto sem měl do poloviny rozpálené koleno na pionýru kdyžjsem v tom největším vedru vyjížděl na dvojku prdkou a dlouhou serpentýnu
Datum: 05. prosince 2010 19:28
 Zdar,Dělaly se Pionýry v modré barvě odstínu ČSN4400?Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 11:32
 Shreku neměl bys větší fotku ,kdyžtakprosím pošli na mail.Dik
Datum: 05. prosince 2010 11:32
 nevím jestli se tak dělali ale já mám takovou barvou nastříkanou 20...
Datum: 05. prosince 2010 11:22
 Ne na 21čku
Datum: 05. prosince 2010 11:14
 to taky potřebuju vědět, ČSN4400 myslíš na mustanga ?
Datum: 05. prosince 2010 11:09
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdravím ridery , prosím o radu : seřídím odtrh , pak mi to chytne na nášlápnutí . jezdím v kuse ... našlápnu zdechnu , našlápnu zdechnu . Pak na druhý den chci někam jed , ale nejde mi to našlápnout ... (musím zase seřídit odtrh) a pořád dokola ... :/ v čem může být problém ? Diky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 19:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni jestli ti drží ta tyčka na který se pohybuje kladívko..kdyžtak jí z druhý strany roznejtuj a pak se ještě koukni jestli nemáš nějak hrubou vačku! musí být hladká ( rozleštěná)
Datum: 04. prosince 2010 19:18
Datum: 04. prosince 2010 17:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to iste aj mne robilo kedisik ale us nevim jak sem to viresil.
Datum: 04. prosince 2010 16:27
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 utáhle mám vše ok ! ... nehýbe se to . dneska jsem to seřídil znova , cca 5 nakopnutí bez problému ... pak jsem delal jine prace a tak po 3 hodinach zkousim nakopnout a nic .... mám takový pocit že je na PIP kladivko , ikdyz bylo skoro nové ... (5měsíců)
Datum: 04. prosince 2010 16:04
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 za vačku i za čep jsem rukou pořáádně zabral a ani se to nehlo
Datum: 04. prosince 2010 14:13
 Což o to vypaat dobře to může...ale nesmí to hrkat když s nim hejbeš do boku
Datum: 04. prosince 2010 13:24
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 u me v tom rozstelovavani bude problem v tom kladivku ,ale loziska podle me to nebudou no (spis doufam) sundal jsem rotor a koukal jsem jestli se netoci křivě ten čep...a vypadalo to ze se točí dobře...
Datum: 04. prosince 2010 13:21
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 kolečko: to už jsem udelal .. ( předtím mi to pištělo ) HH:jo na doraz Dach:to ještě zkusím , ale myslím že jsem to dělal vše nadoraz.... :/ ..... JO a takový postreh
když ho naslapnu jede ok , tak to jiskří na jednom místě . docela dosti falesne ...
Datum: 04. prosince 2010 13:16
Jméno: hh
IP: uživatel10807
 máš všechny šrouby dobře utažený?
Datum: 04. prosince 2010 12:47
 A taky zkus jestli se ti nehejbe vačka do boku..mohou být vymleté ložiska
Datum: 04. prosince 2010 11:26
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Mám ten samý problém a jeste když dám odth 0.4 tak se kladívko nehýbe, nebo hýbe ale musím mít velký odtrh  ....nevíte čím to muže být? poradte
Datum: 04. prosince 2010 10:41
 Možná se ti obrušuje pertinax na kladívku, tím pádem se zmenšuje odtrh, tedy i předstih, prostě se to rozeštelovává...pomůže, když namažeš mazací polštářek co se opírá o vačku
Datum: 04. prosince 2010 10:15
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Zdravim chlapi  Nevíte čímto, že se mi při montování řidítek na kostru furt protáčí šroub (nechce se mi tam chytit ten kuželovej konec).. u normáln 20cítky.. díky moc asi je nějaká kravina nebo blbost ale furt nevím kde je chyba..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 19:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 vcil nevim jakto tam presne je ale nevim ci to nahodu nejde vytahnut ven,pres riditka prostrc normalne srub a tu matku si daj na par zavitu a strc to spatky a dotahni
Datum: 03. prosince 2010 19:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak bud ho mas spadnuti trochu dole anebo ho tam nemas vubec ne?
Datum: 03. prosince 2010 18:51
Jméno: kubba
IP: uživatel10419
 Ahoj,
při napínání řetězu a dotahování zadního kola se mi podařilo nějak vytrhnout lanovod k zadní brzdě. Fichtlíka nemám moc dlouho, tak bych se chtěl zeptat, kudy ten lanovod původně vedl. Teď mi tam lanko jen tak visí a je to moc dlouhé abych mohl brzdit.. i kdybych ho zkrátil, tak by šlo přes řetěz a opravdu nevím, za co to chytit. Předchozí majitel dával fichtlíkovi pěkně zabrat, tak je možné že tam byla nějaká packa, která uletěla. Předem díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 21:59
Jméno: Kubba
IP: uživatel10801
 možné je všechno... asi to tak bude. Ale někde to být zaháklé musí, ne? protože takhle by to dřelo o ten řetěz a prakticky se to dotýká cestou zadního kola
Datum: 03. prosince 2010 21:59
 lanko na 20 neni dlouhy aby plandalo nemáš tam náhodou z 21?ono je delší...
Datum: 03. prosince 2010 21:48
Jméno: kubba
IP: uživatel10801
 ahoj, je to postavené částečně z Jawy 05 a 20. Z toho co jsem pochopil je celý mechanismus z té 05. A s řetězem se mi to potká u motoru, kde prochází bovden na druhou stranu. Co jsem zatím vykoukal, tak na konci a začátku bovdenu je vše ok - takže problém bude určitě v tom, kudy to mělo vést.
Datum: 03. prosince 2010 21:26
 máš 20 nebo 21?
Datum: 03. prosince 2010 19:15
 nechápu, vždyť lanko vede opačnou stranou než řetěz....
Datum: 03. prosince 2010 17:34
 Caute draci! má niekto skusenosti stim kolenom? sedi to na fichtla dobre? a ze ci ten chom nevybledne rychlo? nemeni barvu? Diky za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 20:58
Datum: 02. prosince 2010 20:58
 Mám koleno bez filce-to co prodává tady,všechno sedí jak má perfektně až na ten chrom který je méně kvalitní... po jedné vydařenejší sezoně se mi polovina toho kolena nejblíž k válce začala měnit do žluta a pak do takové zinkové barvy
Datum: 02. prosince 2010 20:52
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 17:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kedysi pio bol pre človeka snom na ktorý musel sporiť, dnes je to pre 95% šrot za pár šupu
Datum: 02. prosince 2010 17:29
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 No něco jako propagační leták, ale zajímavé.
Datum: 02. prosince 2010 17:21
 SUPER! takú karticku by som taky chcel  fajnová
Datum: 02. prosince 2010 15:42
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci, jako mam vyrovnat kartre na pioniery ze ako ma dat s nich dole to stare prischnute tesnenie. robi sa to zevraj na skle a smirglom pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 15:52
 jj ako riká kolecko v blizkosti tmelu ziadná vazelina ani mastnota nemoze byt lebo to tesnit nebude,,tmel musis dat na suchú plochu inak je k nicemu
Datum: 02. prosince 2010 15:52
 štěpán: pokud dá tmel jen na jednu stranu, pak ten tmel postrádá smysl, ne? A vazelínu bych k tomu rozhodně nedával...
Datum: 01. prosince 2010 22:46
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Pokud tam dáš tmel Paulin, tak se tý vazelíny neboj, Paulin je idolnej vůči chemikáliím. Výhoda toho že na jednu stranu papírovýho těsnění dáš tmel a na druhou vazelínu je v tom, že se ti pak při půlení karterů to těsnění nerozerve a nepřischne. Hlavně to nervy šmirglem.
Datum: 01. prosince 2010 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 toho tmelu bych se tam nebál dát víc a tu vazelínu bych tam nematlal, protože vazelína a tmel se nemaj moc rádi
Datum: 01. prosince 2010 21:27
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 čau draku, sežeň si ocelovej trojhránek, neboli šábr a tím to seškrábni. Nebo co dělám já: koupím si obyčejnej vysouvací nůž na koberce, nebo žiletku a tím to seříznu a seškrábnu, pak očistit acetonem, nanést velmi tenký proužek těsnícího tmelu (to krásně stačí), nechat 5 minut zaschnout a na to dát papírový těsnění, krerý z druhý strany potřeš vazelínou. A je to na 30 let vyřešený...
Datum: 01. prosince 2010 20:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 oskrkaj to doma o stenu.
Datum: 01. prosince 2010 19:57
 čus draci prosím o pomoc kámoš potřebuje vědět jestli má yamaha dt 125 baterku pls poraďte díky předem a sory za lbblý dotaz..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 19:00
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díík moc
Datum: 01. prosince 2010 19:00
 Má, ale k jízdě potřeba není...
Datum: 01. prosince 2010 18:11
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci.. gelova baterie ma vnitřek tuhej? nebo tam je taky nejakej tekutej elektrolit? diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 13:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 elektrolyt je uvnitř toho akumulátoru v jakési houbě, takže obsah je sice mokrý, ale nikoli tekutý
Datum: 01. prosince 2010 13:15
Jméno: LP
IP: uživatel6844
 Tuhej ale jak moc to nevým, rozdělaný jsem to neměl, ale nic z toho neteče a nic se tam nedolívá.
Datum: 01. prosince 2010 9:41
Jméno: pupkáč
IP: uživatel10787
 Clapci, krásně se mi rozšiřuje sbírka, ale mám problém při restaurování s barvama. Poradíte někdo? Existuje něco, kde podle ročníku jednotlivých typů získám fakt origo odstíny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 17:22
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Existují převodníky z ČSN na RAL, taky by mne to zajímalo.
Datum: 02. prosince 2010 17:22
 Nejjednodušší způsob je vzít díl s origo barvou, najít zachovalé místo, rozleštit a nechat v krámě namíchat podle toho...tenkrát bylo trochu jiné značení barev, a dneska to už většinou nesedí...takže origo vzorníky ti budou k ničemu podle mě...
Datum: 30. listopadu 2010 16:10
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci, jako mam vyrovnat kartre na pioniery ze ako ma dat s nich dole to stare prischnute tesnenie. robi sa to zevraj na skle a smirglom pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 19:27
 Staré papírové těsnění musíš dát pryč - asi nejspíš opatrně nožem oškrabat a pokud ty bloky špatně dosedají tak to srovnáš na rovné ploše - nejlépe na skle jak říkáš - tak se to dělá,na to si přiděláš smirkové plátno - nevim teda jakou hrubost,ale asi tak 500 - 800 a jedzíš s tím rovnoměrně, postupně děláš oba bloky. Je ale asi dobré si změřit šířku karterů než začnš "brousit" a pak zase přeměřit po broušení, abys věděl šířku, kterou si ubral po odečtení před broušením a po broušení. Na kadý karter ti vyjdou dvě hodnoty,co jsi zbrousil a tato hodnota je tloušťka papíru,který musíš dát mezi bloky + origo papír ještě,ale to bys i doladil, záleží na předloze,jak se bude točit a jakou bude mít vůli,chce si to zkoušet a smontovávat jen převodovku samotnou s bloky dokupy,kliku tam dáš až pak, pokud máš rozdělaný celý motor.
Datum: 30. listopadu 2010 19:27
Jméno: spojka
IP: uživatel6546
 cau.nevite negdo gde mužu splašit vyfuk(ne to esíčko na skutry) na 2taktní motor 50ccm(vzduchem chlazený)5rychlostní za rozumnou cenu tak do 2000kč a zda musím měnit karbec atd.Hikone nechci.a eště ,chci se zeptat jestli mi to nesníži výkon.Dybyste něgdo z vas vědel o nejake vebove strance tak to sem prosím vložte .jedná se mi aby vyfuk mnel nizky zvuk ale ne ladak lebo ten hodne řve,,,a omlouvam se za tolik otázek,,,  ,,,za každou radu předem dík.motorkám zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 17:37
 záleží na konkrétní motorce, a jestli výfuk správně odladíš
Datum: 03. prosince 2010 17:37
 dobrý den vlastním jawu 21 a jel jsem a najednou zdechla a us nenastartoval vimněnil jsem kladicka kondenzator a jiskru hazí a ani neškytne vimněnil jsem i benzín a nic tak jsem sundal hlavu a po 10 letech jsem to odkarboval bilo to hrozni i píst vičistil a furt nic i roztlacel jsem to nevíte nekdo co stím díky prominte za pravopisné chybky spěchám
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 21:35
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jak us to furt vipravam skus filtr,no pokad to nebude predstih.
Datum: 28. listopadu 2010 21:35
 skus poladit zapalování-předstih,odtrh, kámošovi to taky dělalo a až za dva dny jsme ten motor rozběhly..
Datum: 28. listopadu 2010 21:25
 krásná modrá jiskra gufero je dobré svíčka mokrá karbec vičisten tak co to je us si fakt nevím radi dekuji za další rady
Datum: 28. listopadu 2010 21:15
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 svicka je mokra jo??
Datum: 28. listopadu 2010 18:31
 zkoušels vyčistit trysky? a karbec?
Datum: 28. listopadu 2010 18:16
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli to hazi silnou modrou jiskru tak v elektryce to nebude, Mohlo by to byt tim ze je spatny gufero pod zapalovanim pokud ten motor ma uz hodne najetro tak se to stava, ja osobne se stim setkal jen jednou
Datum: 28. listopadu 2010 18:11
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mám jedno duše stočit tachometr na 000000km na jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 15:30
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Ten tacho nemá nekonečnou životnost tak bych se na stáčení ani nevyprd, akorát se tachometr tak pokazí.
Datum: 29. listopadu 2010 15:30
 alebo daj to na 45000 a pokoj
Datum: 28. listopadu 2010 20:33
 Byt tebou,tak se na to vykašlu a napišu si někde původní stav tachometru a od teho to počítám.Přijde mi to jako zbytečná práce to stáčení nebo rozdělávání
Datum: 28. listopadu 2010 19:23
Datum: 28. listopadu 2010 16:07
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Já musím stočit 44 620km!!
Datum: 28. listopadu 2010 16:05
 ja som pretácal 15000  ale zasa ten elekromotor nemá také vysoké otacky, na fichtlarsky tachometer to sposobi 100km/h
Datum: 28. listopadu 2010 13:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano  když přetáčíš dejme tomu 4tkm, tak to zas takovej problém neni, to se dá v pohodě. Ale točit ho přes 10tkm je moc. Jinak nájezdu bych se nebál, muj má 96tkm a ukazuje přesně
Datum: 28. listopadu 2010 13:54
 Jak říká hh
Datum: 28. listopadu 2010 13:48
 Zdravím vás všechny, co přetáčíte tachometry vrtačkou. Já bych to tak nikdy nedělal. Já jsem si tachometry na svých čezetách opatrně rozdělal, demontoval převodová kolečka a ručně to přetočil, protože tou vrtačkou na vysoké obrátky se můžou poškodit ozubená kolečka a prostě i na ostatních dílech se sníží životnost. není to nic složitého rozdělat to a zase složit.
Datum: 28. listopadu 2010 13:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 točit pospátku můžeš v klidu, ale vrtačku (či elmotor) bych používal jen pro tisíce km a míň. Nejsnažší je odehnout rámeček, vyndat tachometr, vytáhnout osku, přestavit si čísla jak chceš a s opačnym postupem složit.
Datum: 28. listopadu 2010 13:45
 taky bych potřeboval stočit tacháč z 20 000 na nulu a chtěl ybch se zeptat. Můžu točit i pospátku? Ten tacháč má svou určitou životnost,nepokazí se nějak když ho přetočím o 20 000km? je to celkem záhul
Datum: 28. listopadu 2010 12:49
 cus! ja to robim tak ze zoberiem elektromotor zo starej kazetáku alebo z videoprehrávaca zapojim to cez adapter na 12V strcim to do tachácu cez tenkej trubicky z umelej hmoty a jedes,,,trvá to ale más cas ne?  tak 7000km/den
Datum: 28. listopadu 2010 10:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 upneš bowden do vrtačky a teraz neviem do ktorého smeru do ľavá či do práva to zistíš sám
Datum: 28. listopadu 2010 10:21
 Zdar draci, mám dva dotazi. Když dám fichtlovi kotel, tak to něják divně smrdí, nějákym hliníkem či co. Není to jako guma, ani z vejfuku, jde to jako od válce.V létě sem to měl po každý jízdě, teď jen když dostane extrémní záhul.Je to normální?Co to na tom smrdí?Ne že by mi to něják vadilo, spíš by mne to zajímalo  A druhej dotaz, máte někdo zkušenosti s rovnáním rozety? Já na ni mám osmičku, ani nevím jak sem to udělal, jezdím převážně silnice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 23:19
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Aha, no už mi to tolik nedělá, směs už mám asi ideální.Já tu karburci taky každou chvíli ladil, ted ji mám tak pěkně, že startuje i za studena na jedno-dvě brnknutí s letní svíčkou  To ted smrdělo po dlouhý době a to dostal chudák extrem záhul...On se taky asi dost hřál, ucpanej vejfuk, 3 kruh píst, moná špatná směs, počasí, nevím jak předstih, ten sem ještě neuměl ladit, ale podle cukání v nízkejch asi moc velkej...Ted si na chod motoru nestěžuju, sice je to lenoch, ale to je jedinej mínus..
Co mě ale zlobí je ta rozeta, osmička na rozetě není dobrá, nevím jak o srovnat a bojím se koupit použitou aby to nebylo stejný.
Datum: 28. listopadu 2010 23:19
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Takto je cítit motor při chudé směsi.Může dojít k zadření.
Datum: 28. listopadu 2010 18:20
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Čistil, ale teď je zima takže na to kálim, na válci je obrovská vrstva špíny  Válec se dotýká revma plechů, je tam už proklepaná díra od toho...Já to mám celý zralý na pořádnou opravu, ale nenj čas.
Datum: 28. listopadu 2010 10:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to by mě teda zajímalo jak smrdí hliník  jinak nedotýká se ti válce nebo kolene nějaká guma, nebo něco co tam nepatří? jinak viz fermez
Datum: 28. listopadu 2010 9:57
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 uz jsi nekdy cistil valec a hlavu z venčí
Datum: 28. listopadu 2010 8:24
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau tak jsem udělal go motoru u jawy 23 a dělal sem spojku a jak se na to pérko dávají ty podložky tak mi jedna spadla do motoru tou dírkou kde teče olej do převodovky prosi poradte mi jak ji mam vyndat. Děkuji moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 7:50
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 ten magnet je neodymový  měla by jít normálně vysypat, jestli nejde tak vylovit magnetem. usuzuju z toho že jsi čuník. kdybys ty kartery před montáží umyl a nedělal to zasratý olejem, tak se to tam nepřilepí  ))
Datum: 28. listopadu 2010 7:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 nebo dej na vypouštěcí šroub z venku "neovidiový" magnet a s motorem karbuj tak dlouho az se podlozka chytne a pak šroub vytoč
Datum: 27. listopadu 2010 21:17
Jméno: Ada
IP: uživatel10777
 pod spojkovou hřídelí je otvůrek, vem si magnet a přidělej ho na drát, strč ho tam a zakvrdlej s tim. Dělej to tak dlouho dokud se ti na to nechytí. Než to vše uděláš, nalej tam benzín a vypláchni převodovou skříň od oleje aby se ti ta podložka nelepila na stěnu karteru, pak jí možná i vyklepeš
Datum: 27. listopadu 2010 21:07
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 nn ja už sem ten motor měl rozpulenej a delal sem tuning u kliky a zase sem to, postavil a desel sem az ke spojce a najednoun šup a už tam byla
Datum: 27. listopadu 2010 20:13
Jméno: kerry
IP: uživatel10776
 bud sundej bocni dekl tak kam se leje olej tam to sundej rozpul motor a vyndej to..........xDxD nic jinyho ti nezbejvá ale tyhle motorky maji jednoduchý motory (pokud jsi začátečník nebo nejsi moc skušený v oboru)
Datum: 27. listopadu 2010 19:32
Jméno: Frank
IP: uživatel10770
 vytřepat, vyklepat, polejt to naftou, magnet + kompresor. Způsobů je spousta, jen si vybrat.
Datum: 27. listopadu 2010 18:07
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 diky moc a nějake jine nápady abych to nemusel znová půlit
Datum: 27. listopadu 2010 17:58
 rozdělat
Datum: 27. listopadu 2010 17:34
|



|