|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar, zjistil jsem, ze kluzaky a nosny trubky mam uplne ohle, mam Jawu 555 a prominte ze to sem davam, ale nemel by nekdo predni vidlici v pouzitelnem stavu (muze bzt bez bryli) na Jawu 555? Potreboval bych ji co nejrychlej...diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 21:44
 no trubky od 05 a +, maj vnitrni prumer o 1 mm vetsi, a nemaj maznicky, to jsou rozdily oproti savlim z 550/555. nemel by nekdo? muzou bejt i s brylema...
Datum: 30. prosince 2009 21:44
Jméno: tubin
IP: uživatel6630
 ale on chce vidle bez brejlí ne?
Datum: 30. prosince 2009 14:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo pasují tam ze všech pionýrů ale ty z 555 nemají dírku na zámek řidítek...555 mají schodné vidlice jako první kusy 05..ty novější 05 a 20,21 mají dírku na zamknutí řidítek
Datum: 30. prosince 2009 14:15
 podľa mňa sa dajú do 555 dopasovať aj z 05,20,21,23
Datum: 30. prosince 2009 13:28
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 12:01
 tak nato přivař podložku a na tu podložku matku a vytoč to.neboj do hliníku se to nepřivaří.
Datum: 30. prosince 2009 12:01
Datum: 30. prosince 2009 11:48
 je zároven?
Datum: 30. prosince 2009 9:08
 ondrash:lip bych to nerek  ,jinak pokus se to vytahnout vytahovakem zalomenych sroubu...dalsi reseni je odvrtat to a bud vyriznout vetsi zavit nebo udelat o dost vetsi diru a vyrobit zavitovou vlozku.
Datum: 29. prosince 2009 23:33
 tak to si docela v prdeli
Datum: 29. prosince 2009 23:27
 zdarec když sem koupil fichtla co tři roky stál před třema rokama je udajně dělaná go nejspíš jen ložiska a gufera no a pak se uložila na půdu protože prej blbě ahnul jako jezdil ale netáhnul jedna vubec nerozepinala spojka a motor neměl skoro žádnou kompresyže šel protočit ajrukou a bylo slyšet jak uniká vzduch bude stačit udělat výbrus (spíš koupím čedesátkovej válec) a poštelovat spojku? jinak samozdřejmě vyměnit olej a vyčistit nádrž... dík za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 13:05
 já bych to celé přetěsnil, hlavu, válec , gufera. Pokud je slepená spojka ,tak s vypnutým motorem zařaď 1, zmáčkni spojku a pust to z kopce,ona se odlepí
Datum: 30. prosince 2009 13:05
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 ok dik amám napřed skontrolovatten válecnebo ty gufera ?
Datum: 30. prosince 2009 12:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a ikdyby to bylo guferama tak nemusíš půlit motor...a jestli tam byli nový ložiska a nový gufera a byl tam nalitý olej tak si myslím že by to mělo být v pořádku..no a s tou spojkou..když to dlouho někde leží tak ona se jakoby slepí takže to normálně opři předním kolem o zed a drž půl plynu a narvi tam kvalt..neboj nic se tomu nestane..a ještě bych sudal válec a kouknul se jestli tam není na okraji zoubek tam kde dojíždí kroužky a jestli tam je nějaký dot značný tak bych udělal výbrus..
Datum: 29. prosince 2009 23:54
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 vyfuk jeok naten sem seuž stihl kouknout... doufám že to není těma guferama jak píše Marek nechce se mi to pulit...
Datum: 29. prosince 2009 23:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 but je to po vybrusu a nebo je neskutecne zarostelej vyfuk bordelem
Datum: 29. prosince 2009 23:18
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 aha takže myslýš že to nemám řešit prostě jezdit nehonit to moc a poškat?nebo udělat výbrus?
Datum: 29. prosince 2009 23:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A je to zajeté po výbrusu??? asi ne. Tohle dělá, když to není zajeté.
Datum: 29. prosince 2009 23:00
Jméno: Matěj
IP: uživatel1569
 jakovono to má kompresy aj to jezdilo jenom prej špatně a moc to netahlo jako jde to nakopnout a jet ale netahá...
Datum: 29. prosince 2009 22:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten moto není 60 ccm ale 55,3 ccm! na to bacha. Ta žádná komprese je dána podfukujícíma guferama, takže jedině rozpůlit, vyčistit.
Datum: 29. prosince 2009 22:48
Jméno: Tirš
IP: uživatel8342
 čus myslíte že by mohlo bejt možny že když nejede fichtl že by to mohlo bejt třeba starym benzinem nebo že je špinavej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 19:51
 ono prave ze byl asi 6 let starej my mame auto na lpg a kdyz natankujes nadrz benzinu tak po pul roce na ten benzin nejede ani fichtl sam sem to zkousel
Datum: 29. prosince 2009 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pionýr mi jel i na 6 let starej benzín kterej jsem vypustil ze stadiona
Datum: 29. prosince 2009 18:26
 Možná vodovatej.
Datum: 29. prosince 2009 18:24
Jméno: MLOK
IP: uživatel6086
 Zdar hoši ..mam mustafa a uš mě štve to že za studena nechitne ani kdybych se po. tak ho musim rostlačit a on pak jede paradně a za tepla chitna na 1 našlapnutí nevíte čím to muže bít ??? dik za odpově.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 22:53
Jméno: MLOK
IP: uživatel6086
 dík hoši co nejdřív o viskoušim
Datum: 30. prosince 2009 22:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ono je to spis jak je to vystelovany.... me treba fichtl cyhtl v -14 mraze na 1 pokus se svickou N17(teplou)
Datum: 29. prosince 2009 22:25
 mimochodem já mám na fichtlu svíčku N7 a chytá skvěle jak za studena tak za tepla. Ale na N14 to vůbec nechytne jedině na roztlačení.
Datum: 29. prosince 2009 18:18
Datum: 29. prosince 2009 18:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 dyť N15C má chytat za studena a za tepla ne(teda alespoň v tý tabulce to tak je)
Datum: 29. prosince 2009 17:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Podle toho webu, mě to dělá to samé, ale naopak. Mám tam teďka N15C tzn studenou svíčku, která má chytat za tepla. Mě to ale za tepla nechytne, ale s N17C jo
Datum: 29. prosince 2009 17:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 dobrá webová bobacz ® musím tě pochválit
Datum: 29. prosince 2009 17:41
Datum: 29. prosince 2009 17:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 možná je zanesenej karburátor,já ho vyčistil a jednou mi to za studena chytlo na druhej pokus.ale určitě to bude i zanesenou svíčkou,nebo startovací segment má vypadaný zuby(píst se nestačí celej protočitTAKY SE MI TO STALO) a výbrus na tom má taky zásluhy(méně pod pístníma kroužkama profukuje)+(já sem si nechal udělat teďkom novej výbrus válce ale zase mám problém jak ho zajíždět,psal sem tady svůj dotaz ale každej psal něco jiného tak nevím.)ALE TEN PROBLÉM JAKO TY SEM TAKY MĚL
Datum: 29. prosince 2009 17:25
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobry den, mel bych prozbu jestli se da nekde sehnat hustikla co byla pod sedadlem u 20.. a nebo jak byla aspon dlouha. Dekuji predem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 18:20
Datum: 29. prosince 2009 18:20
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 a ta se da bezne koupit ???
Datum: 29. prosince 2009 14:45
Jméno: david
IP: uživatel368
 je tam ta sama jako na kole favorit
Datum: 29. prosince 2009 14:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky bych ji chtěl, ale nevím velikost ani tip ani kde ji sehnat
Datum: 29. prosince 2009 12:53
 taky by me to zajimalo
Datum: 29. prosince 2009 11:16
 čaute chtěl bych se tě seso zeptat máš na skladě pružiny do předních vidlic na čz 175/477??díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 9:34
 nazdar draci napise mi nekdo prosim rozmer loziska co je v kole u pio. a jeste nejakej figl jak to ložisko stama dostat a jeste problem nevite jestli by neslo nejak jednoduse spravit to ze kdyz trochu vic potocim jednicku a chcu rychleji dat dvojku tak mi tam skoči nekdy neutral pulit notor se mi nechce jelikoz ni to zas tak nevadit kdyz jedu klidne tak se bezproblemu tam dam 2
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 11:06
 jj dik za rady s tym ložiskem to uz nejak vymyslim
Datum: 29. prosince 2009 11:06
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel8272
 je to 6201, na 100%
Datum: 28. prosince 2009 22:35
 Myslím že ložisko v kole je 6201 ale nejsme si jistej ...
Datum: 28. prosince 2009 22:31
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 rozměr ložiska si nepamatuji ale až ho vyděláš tak to tam bude napsaný.ložisko vyděláš tak že si vezmeš tyčku ale nesmí mít zabroušený hrany kolo si dáš
na nějakou podložku třeba na kovadlinu a tu tyčku dáš na spodní ložisko a jakoby zašprajcuješ z vrchu o to ložisko a tukáš a potáčíš aby ložisko lezlo rovnoměrně
a to dalši už lehce vyboucháš z druhé strany.a s tou 2kou to po tom musiš víc dupnout nesmíš tak citlivě mě se to taky stává.no a snad so ten mus návod na to ložisko pochopil,
ale stejně si myslim žes nepochopil.vysvětluju to težko ale třeba jo
Datum: 28. prosince 2009 22:29
 Zdar chci se zeptat co mam dělat když mi profukuje hlava (SimsonS51) utažený je to akorát a skoušel jsem všeljaký tepluodolný cipoviny a nic  ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 2:16
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nebo kup jinou,,dá se sehnat za 100-150 Kč
Datum: 29. prosince 2009 2:16
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 dodám: "brusnou pastou"
Datum: 28. prosince 2009 22:34
 zabrousit...navod na netu
Datum: 28. prosince 2009 21:42
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 čau lidi..prosím vás poraďte mi...dají se někde sehnat náhradní díly na motorku Romet pony? takova mala motorka polské výroby...nejlepe tak kde nebo nějaký odkaz..potřeboval bych nejlepe tak motor zgeneralkovat....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 11:34
 Ahoj,mám taky romet Pony 50.Koupil jsem ho za 2000 kc.Nedavno jsem koupil sadu obutí.Pláš´t asi 290kč.
Datum: 24. března 2010 11:34
 Ahoj,mám taky romet Pony 50.Koupil jsem ho za 2000 kc.Nedavno jsem koupil sadu obutí.Pláš´t asi 290kč.
Datum: 24. března 2010 11:34
 Dobrý den, tu to motorku jsem mnel doma a možna taky najdu nahradní díly ale určite vím že mám na tuto motorku duše a pláště odpovezte my na e-mail soucmi@centrum.cz
Datum: 10. ledna 2010 18:54
Datum: 28. prosince 2009 21:48
 Ja to mám taky doma ten romet v celkem slušnem stavu jen taky zhánim nejaké veci , vyrábeli to v Polsku tak tam asi budou mít i nahradné díly podle mne. Nevím jeste jsem na to dokazal sehnat jen jednu pneumatiku. Dej vedet kdyby jsi našel neco.
Datum: 28. prosince 2009 21:41
 čau, řekl bych, že to bude mít spíš motor ze simsona, s motorem z fichtla jsem to snad neviděl....
Datum: 28. prosince 2009 20:03
 Servus piškooti...Potřeboval bych poradit..mám Jawu 50/21. V ůnoru ji budu mít rok. Nedávno jsem měnil píst a kroužky. Pionýr jezdil bez problému nádherně šel do otáček,ale včera jsem dojel domu a nechal jsem ho ještě klápat na volnoběh pro srovnání teptol potom jsem ho normálně zdechl. Problém nastal dnes ráno došel jsem do garáže a nechytl na nakopnuti což vřdycky udělal. Tak jsem se snažil ho roztlačit asi po 30metrech si to 2x nebo 3x chytlo ale hned to zdechlo... Dotlačil jsem ho domu a začal z následnou opravou : Vyčistil jsem trysky,karburátor svíčku,kladívka znovu jsem nastavil předstih a odtrh vyměnil jsem i indukční cívku. Svíčka hází krásnou pravidelnou jiskru ale nechytne. Po vyndání svíčky je celá zalitá benzínem a to i jiné svíčky které jsem zkoušel. Prosím o radu v čem by se problém mohl nacházet díky draci Válec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 17:43
 jj už to jede...celý večer jsem převýjel zapalovací cívku ráno jsem jí tam dal a hned na první našlápnutí chytl...Díky za rady do budoucna..
Datum: 28. prosince 2009 17:43
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Nejspíš jak si to nechal jít na ten volnoběh tak ti ve klikové skříni zůstal navíc benzín, víc než má. Prostě se to přechlastalo. Potřebuješ ten benzín dát ven. Vytáhni svíčku, dej jedničku, dvojku a proběhni se s tím po dvoře, uvidíš že to bude tím. (Samozřejmně benzín vyplý)
Datum: 28. prosince 2009 12:43
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 zkus kondík
Datum: 28. prosince 2009 10:28
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 ciste teoreticky.....kdyz jsi dal novou svíčku,sklepnul jsi elektrody na 0.4-0.5mm ?????? Jinak pokud jsi nemenil svicku tak to udelej......
Datum: 28. prosince 2009 10:10
 Mno tento na 100% funguje když to normálně drželo volnoběh a bez problémů to jelo. A na svíčku se vždy benzín dostane ale prostě do nevybuchne. Svíčka je celá od benzínu ale jinak nic....
Datum: 28. prosince 2009 9:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nejdriv bych sel pres karburator a pak se vrtal dal no , zkus ten karbec nejlepsi by bylo tam dat neakej o kterym vis ze na 100% funguje
Datum: 28. prosince 2009 0:10
 Mno předstih to není a trysku zkusím vyměnit hned ráno a pak mě napadlo ještě zapalovací cívka. A ten new píst tam mám asik 1-2 měsíce a zdá se mi že to ztratilo tu kompresy jakou to mělo ale furt to má tlaky dobré tak nwm. Zkusím tu trysku a uvidím...Dík moc
Datum: 27. prosince 2009 23:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Zkus dat novou hlavni trisku jinak nevim me to delalo tohle kvuli mali kompresi ale to neni tenhle pripad , nejspis to bude triska nebo rozhozenej predstih.
Datum: 27. prosince 2009 22:56
 Caw draci,jak je to s rozdelavanim zadnich tlumicu co mely MZty a nektery simsny?Je to aspon trochu podobny jak u pionyra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 21:19
Jméno: jožánek
IP: uživatel5223
 zdar,chci se vas optat jakto ze mi nejede pionýr** kamos ruda mi poradil ze mam redit motorovim vyjetym olejem tak sem redi a nejede to pak mi poradil ze to pojede kdys nasipu do nadrze 5 hrsti pisku nasipal sem to a nejede mi to vubec piste jestli vite proc mi to nejede?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 23:31
 hej to mas prece jasne  vem zapalovac a podivej se jestli treba v nadrzi nemas nahodou nejakych 5 hrsti pisku, vyjetej olej, seno pro kone, močky z kočky......
pak ti to urcite pojede  DDD
Datum: 05. července 2010 23:31
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Písek je blbost.Měl jsi tam dát seno,takhle ti utekli koně.Zkus tam dát vyjetej benzín.
Datum: 28. prosince 2009 22:54
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 máš píchlej ráfek, proto to nejede... zalep ho třebas kusem dřeva... možná že jsi tim pískem zadřel benzínovou hadičku
Datum: 28. prosince 2009 0:18
 ty hej mam sty fakt skušenosti to budou asi hadi v převodovce no potom do ndrže nali brzdovou kapalinu dofoukej karbec seřid ventily nalad turbo na optimalni otačky a uvidiš že to pojde
Datum: 27. prosince 2009 22:31
 To je ale Jedličkárna....
Datum: 27. prosince 2009 20:07
 to je jasné.chybí ti tam vápno,voda a trochu cementu
Datum: 27. prosince 2009 19:59
 A dal jsi taky špetku písku do alternátoru,komutátoru,terminátoru a ventilátoru?
Datum: 27. prosince 2009 19:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 a nalil jsi tam rozdělovač? a co karburátor... dej ho do nárže pojede ti to lépe. Kterej ****** sem dává tady ty zas*aný rotazy!
Datum: 27. prosince 2009 19:19
Datum: 27. prosince 2009 19:16
Jméno: miiraaaa
IP: uživatel4675
 Vím co máš ze strojem,spadl ti šteft do tryblu-je to velka zavada. Nebo si mohl zadrit sedatko nebo mas povolenou nadrz. Ješte me napada,ze bys mohl mit pichlou nadrz. A nebo si tam dal malo pisku ,zkus jeste pridat chlup z bradavice treba uz to pojede ,ale pomalu ,kdyz hodne pridas zustanou ti riditka v ruce. FAKT OPATRNE!!!
Datum: 27. prosince 2009 18:09
 jenže ten písek musí být ze sahary. na benzínce ho bežně koupíš
Datum: 27. prosince 2009 18:09
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zkus ještě jednu hrst a pak už nevím
Datum: 27. prosince 2009 18:08
 písek do nádrže ? To slyším poprvé
Datum: 27. prosince 2009 17:59
 nalil jsi do nádrže močky z kočky???
Datum: 27. prosince 2009 17:56
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
Datum: 27. prosince 2009 17:53
 Čau čím to může být mám mustanga a všechno by mělo fungovat ale nejde nakopnou a ani roztlačit tak sem ho vzal na kopec a pak se teprv rozběhl jel ale když sem vyjížděl další kopec tak mu začaly docházet síly a zase chcípl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 22:46
Jméno: dfdjkaů
IP: uživatel7345
 ZHUBNI !!!!!!!
Datum: 27. prosince 2009 22:46
 pohraj si s predstihem a odtrhem a zkus vymenit pistni krouzky..
Datum: 27. prosince 2009 13:46
 Caw draciii mam problem se svym mustangem.. ja mam vybrus valce ale v tom valci na spodni strane je takova trhlina vadi tomu nejak. ? Zatim mi to jezdi ,ale zda se mi ze to nema takovej vykon
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 21:48
Jméno: Guest
IP: uživatel7706
 CW DRACI já se chci zeptat kolik může stát výbrus na jawu 23 (vysočina)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 18:59
Jméno: i love simson
IP: uživatel1196
 hej já sem též z Horní cerekve
Datum: 26. prosince 2009 18:59
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 Guest kdo si ja sem taky z horni cerekve
Datum: 26. prosince 2009 18:32
Datum: 25. prosince 2009 22:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Dobre
Datum: 25. prosince 2009 20:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jj a vemte fechtli dame zavod na polnacce
Datum: 25. prosince 2009 20:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 čau cerekev a telč to jsou my věci tak to já vás v létě taky navštívím já jsem z kališť jestli víte kde to je
Datum: 25. prosince 2009 19:35
 Jj se stav
Datum: 25. prosince 2009 17:46
 Jj je
Datum: 25. prosince 2009 17:46
Jméno: Guest
IP: uživatel7706
 jo dik a ta prodejna je vedle obchodu: bartunku ne ?? Nekdy se za tebou stavim
Datum: 25. prosince 2009 17:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Z Telče a jeste sem zapomnel ze slicujou hrany kanalu
Datum: 25. prosince 2009 17:16
Jméno: Guest
IP: uživatel7706
 jj moc diky a odkud jses ja z Horni Cerekve
Datum: 25. prosince 2009 17:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No to co normalne,pist krouzky cep pojistky cepu v peknym pytliku auto-moto kucera
Datum: 25. prosince 2009 17:13
Jméno: Guest
IP: uživatel7706
 a se vším všudy myslíš co
Datum: 25. prosince 2009 17:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 V telči stoji 623 se vsim vsudy
Datum: 25. prosince 2009 17:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau hoši tak jsem dojedl kapra,šel jsem se kouknout na půlnoční mši a pak jsem se začal nudit tak jsem si řekl že se kouknu na tlumiče u mustanga(jsou strašně měkký a když na tom jedem 2 a projedeme nějakým dolíkem tak dře zadní kolo o blatník) a tak jsem si vzal zbroušenej 17 klíč a vyšrouboval jsem přes péro ten kus nevim jak to mám nazvat..no celej tlumič se mi rozlítnul a ted se ptám jak dál  jestli tam mám nalít nějakej olej a popřípadě kolik ..ted je to úplně na suchu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 12:51
Jméno: tutas
IP: uživatel8317
 Taky mam na mustangu tlumice mekky a kdyz jedem 2 tak cejtim ze narazej na dorazy. Pokousel jsem se je znovu naplnit, vymenil jsem ty krouzky a nalil tlumicovej olej, jenze zivotnost byla celkem kratka, celej tlumic se zablemcal, olej vystrikal ven a uz je to zase jak to bylo. Takze jak to skace narazi na ty gumovy spaliky a olej davno neni v tlumici ale vsude okolo. Este postreh: je divny ze ti kolo dre o blatnik - to me nedrhlo ani kdyz jsme se na to nacpali 3 kdy to pera uz nak nemohly pobrat a sedlo to na dorazy - tak i tehdy to normalne jelo a dokonce pres diry a sedelo to na tech gumach a kolo se normalka tocilo v blatniku i s toudle vahou...
Datum: 26. prosince 2009 12:51
 o krouzky sem koupil i u vetnamcu  na takove to domaci tesneni to staci,vsak vime
Datum: 25. prosince 2009 13:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a kde to koupím ty O-kroužky?nejsem si jistý jestli s tím budou v naší mototechně vybavený...dá se to koupit ještě jinde?třeba tam kde prodávají ložiska a gufera?
Datum: 25. prosince 2009 12:10
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Tak všechno vymýt v benzínu, nebo něčem takovym no potom osadit nové O-kroužky 10x2 .. potřebuseš 4 kusy, v každým tlumiči jsou dva - uvnitř toho tělesa, kterým je uzavřena ta "trubka" s olejem, uvidíš je , když se na ni podíváš sezhora. já jsem tělal nové i ty kožené manžety co tam jsou ... našel jsem jakejsi opasek a kterym byl měkká kůže a nahřátou kulatinou zabroušenou tak, aby měla oblej konec jsem vylisoval tvar kůže, potom jsem nalil dospod tlumičů trošku oleje, ponořil píst, potom nalil další olej a žašrouboval uávěr ...nemá to žádné vůle tlumí to krásně. Olej jsem použil M8AD ... hustší... jezdím zatím polňačky a i ve dvou takže zatím spíš tvrdší. horší je to sesait dohromady , na to mi tata vyrobil special vercajk ,,, s tim to jde uplně bombasticky
Datum: 25. prosince 2009 10:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je pekna blbost,je tam dirka v tim pistu ktreou tu musi projit a olej je hustsi nez vzduch takze to bude tedka daleko tvrdsi
Datum: 25. prosince 2009 9:50
 kdyz to jeste namazes tak ti to bude klouzat jeste vic a budes to mit jeste mekci
Datum: 25. prosince 2009 9:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja daval 30 ml tlumicovyho
Datum: 25. prosince 2009 9:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Me to tohle taky delalo u tech krytejch-pak kdyz sem to rozdelal byl ten pist uplne podrenej(nechapu jak se to mohlo stat) a bylo tam tak 5 ml oleje kterej by ridkej jak voda a tmavej jak blato
Datum: 25. prosince 2009 9:22
Jméno: monty
IP: uživatel8304
 Zdar draci!!Mám menší prblém s mustangem....Nastartuju běží běží a najednou jako bych vypnul zapalování a chcípne.Zase nastartuju a opět běží běží a zase chcípne najednou...Ale jezdí normálně akdyž dám velkej volnoběh tak to nedělá....svíčkou to neni..Když budete někdo vědět tak napište.Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 18:53
Jméno: monty
IP: uživatel8304
 lukas  iky moc!uz mi to drzi volnobeh i to jezdi lip a hlavne to startuje skvele!!!diky moc!stacilo jen kontakty na kladivku vzit jemnym šmirglem....
Datum: 07. ledna 2010 18:53
 zdar me to delalo to same pekne to bezelo a najednou to zdechlo(hlavne za studena) a jeste to na hovno jelo ale jelo a spatne chytalo potem sem zjistil ze se mi nespinaly kontakty na kladivku ono se to proste spojilo ale kdyz sem to skousel obvodovkou tak to bylo jakoby rozpojene sem na to hledel jako svina sem poradne očistil kontakty na kladivku a potem uz to krasne jelo a přestalo zdechat a to ze to muze byt karbcem nemusi byt vudec pravda
Datum: 25. prosince 2009 18:14
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Nazdar nemas nahodou vuli na rychlopalu? Zkus napnout lanko šroubkem na víčku šoupátkové komůrky nebo zkus ten volnobeh naštelovat tak aby ten motor nezdychal a drzal volnobeh nebo muzes mit jeste soupatko v hajzlu
Datum: 25. prosince 2009 16:39
 zkus karbec, nebo předstih ale spíš karburátor
Datum: 24. prosince 2009 23:04
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 trysky ? jinak koukni na souptako ja mel vydreny to misto jak tam zajizdi volnobeznej sorubek a souatko mi vubec nezvedal..
Datum: 24. prosince 2009 23:03
Jméno: ron
IP: uživatel7965
 Co všechno a jak udělat pro správné zazimování ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 19:29
 jasne leto zima motor furt na plný kotel
Datum: 23. prosince 2009 19:29
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ser na zimovani a jezdii jako jaaa
Datum: 23. prosince 2009 17:46
 Čau draci,tk už mi volnoběh drží pěkně,namazal jsem to starý těsnění vazelínou a těsní dobře,ale asi sem u toho udělal chybu,pak sem to jel hned projet a nedojel sem dál jak 40 metrů,dotáhl jsem to dom vyčistil svííčku,běželo to asi 5 vteřin a chcíplo to,tak sem opakoval čištění svíčky a nic,Ale svíčka jiskru normálně hází,Doufám že se to tou vazelínou neucpalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 20:44
 hezkyy už jede byla to blbá svíčka,házela jiskru ale pod tlakem asi ne
Datum: 22. prosince 2009 20:44
 víte pls eště někdo co s tím je že to nejede?
Datum: 22. prosince 2009 18:57
 koukám že to tou vazelínou nebude,asi svíčka skusim jinou
Datum: 22. prosince 2009 17:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To ovšem nic není! já jsem čistil to místo, kde je kolínko karbece a válec. Do motoru mě napadalo hroznýho bordelu, pak jsem tam naplácal hrozně množství vazelíny z obou stran těsnění a zadělal....... A fichtl přesto jezdí a žádné prolémy s tím nebyly. Volnoběh držel jedná báseň.... akorát to hrozně kouřilo
Datum: 22. prosince 2009 17:36
 joo a pak sem z vejfuku vytáhnul na konci černou vazelínu na šroubováku
Datum: 22. prosince 2009 16:48
 joo a pak sem z vejfuku vytáhnul na konci černou vazelínu na šroubováku
Datum: 22. prosince 2009 16:48
 joo a pak sem z vejfuku vytáhnul na konci černou vazelínu na šroubováku
Datum: 22. prosince 2009 16:48
 joo a pak sem z vejfuku vytáhnul na konci černou vazelínu na šroubováku
Datum: 22. prosince 2009 16:48
 joo a pak sem z vejfuku vytáhnul na konci černou vazelínu na šroubováku
Datum: 22. prosince 2009 16:47
 a eště by mě zajímalo jak dlouho se zajíždí klikovka
Datum: 22. prosince 2009 16:44
 vono to jelo,ale nedržel za tepla volnoběh
Datum: 22. prosince 2009 16:40
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 a co jsi s tím měl ? že ti to nejelo ? žes dával těsnění ?
Datum: 22. prosince 2009 16:39
|



|