Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fichtl
IP: uživatel5546
 zdarec draci potrebuju radu fichtl mi nechce chytnout musim ho 7 metru roztlacet a pak chytne a jde dobre ale jak zas zdechne tak zas nechce chytnout a kdyz dam pri jizde neutral tak to de hodne do otacek a kdyz je to dy´l na neutral tak to zas zacne zdychat predstih nastavenej
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 17:34
Jméno: buben
IP: uživatel6072
 je dost pravde podobny ze bto bude gufro pod zapalovanim.jeste nez ho vymenis, tak zkus vystistit a seridit karburator
Datum: 13. května 2009 17:34
 Zdarte chlapi mám takovej problém mám babetu 210 a když ji nastartuji vytáhnu ji na 40Km/h potom vypadne a spomalí na 25 a až se dostane pod 25 tak za se naskočí ,karburáror je seřízený výfuk je čistý nové píst kroužky jen nevim čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:39
 Měl jsem podobný problém.zjistil jsem že se mi prokluzujou řadící čelisti protože mi netěsnilo gufero a O-kroužky a proto tekl olej z převodovky na ty čelisti!!jukněte se na ty čelisti jestli to tam je mastný a kdyžtak to vyměnte!!
Datum: 12. května 2009 20:39
 Zdar draci , mam babetu (210) vždy když přídu tak chytne na 1 nebo na 2 ale běží jenom 5 sekund. benzin do toho de, karburator vycistěnej, cívka nová, vejfuk čistej, nový gufera na klice tak vubec nevím čím to je kdo ví co s tím je ať poradí, děkuji. zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:37
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 nemáš nahodou zacpané sitko v nádrži mně to taky dělalo ale jenom na rezervu.
Datum: 12. května 2009 20:37
 Čau draci. Mám fichtla 20, a jednou jsem jel a něco bouchlo a přestal jet. nehází jiskru. sehnal jsem nové zapalování a tak jsem je tam dal, ale nechal jsem tam starý rotor. když chci našlapnout, tak to nejde. je to tím rotorem? A jestli někdo můžete, tak mi popiště jak se seřizuje předstih, páč já to vůbec nechápu. Jo a máte někdo udělalou elektriku podle tohodle schemata? http://jawa50tuning.wbs.cz/Elektricke_schema_Jawy/el_05_20.gif a popř, kolik vám vede drátu ze zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 17:32
 hele predstih se serizuje takto:vysroubujes svicku vemes nakej cistej sroubovak strcis ho dovnitr,rruhym sroubovakem otacis s vackou/takova ta trubiska to pohybuje kladivkem)najdes si hú to je ze budes otacet vackou a kdytz ti ten druhej roubovak vyjede uplne nahoru pak se zase vraci dolu, kdyz bude uplne nahore tak sjet cca 3mm zpazky ve smeru otacenu motoru, povol ktadivko opri ho o vacku a mezi kladivka strc papirek a dotahni . posli mi jaky mas typ pionira a zapalovani a ja to podle to ho poslu schema kdyztak se domluvime na icq ja mam cislo 378795516
Datum: 12. května 2009 17:32
 Já bych první vyskoušel zapojit jenom jednoduchý převod na otestování jestly to vůbec pude.tzn:1.drát s kostry na induční cífku a druhý s motor taky na indučku a jestli to nebude házet jiskru tak asi je indučka v háji nebo špatně seřízený předstih nebo odtrh.
Datum: 12. května 2009 14:59
Datum: 12. května 2009 14:40
Jméno: Joxa
IP: uživatel5648
 Nazdar draci, prosím vás můžu u stadiona sundat magneto a pak jej vrátit jak chci nebo je to dáno? Jo a kryt sekundárního kolečka jde oddelat bez sundání magneta? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 21:02
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 tak to je jiná samo ten můžeš sundat bez problemu samotný
Datum: 12. května 2009 21:02
Jméno: Joxa
IP: uživatel6057
 Já nechci půlit já chci jen oddelat ten tenký plech co kryje řetězové kolečko, potřebují to vyčistit je to zaprasend
Datum: 12. května 2009 11:01
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 to řetězové kolečko má simering ,při vyndání může vytýct olej jinak máš na mysl půlení motoru je lepší sundat i magneto při půlení někdy jde dolu strana magneta a někdy líp spojka ale tím že nesundáš magneto si práci neulehčíš ale jde to nechat ho tam a půlit i s ním
Datum: 12. května 2009 10:29
Jméno: Joxa
IP: uživatel5933
 Mám na myslí kolečko že kterého jde řetěz na zadní kolo
Datum: 11. května 2009 21:57
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 když sundáš magneto tak je na klínku a musíš dávat pozor až ho budeš vracet zpět má to jen jednu polohu a ted nevím co myslíš tím sekundárním kolečkem, z leva kde je spojka můžeš dekl sundat a magneto zůstane nasazené
Datum: 11. května 2009 21:44
Jméno: Radek
IP: uživatel1093
 Čau draci, mam takovej problem. Kámoš mi dal Jawu 555 abych ji zrenovoval, a pak mi dal krabici s barvama která obsahovala: orig. barvu, ředidlo do barvy, tužidlo, základovku, ředidlo do základovky a ředidlo do plniče. potřboval bych poradit hlavně s tim ředidlem do plniče a s tim tužidlem, nevim co s čim mam smíchat  . Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 19:09
Jméno: lump
IP: uživatel6052
 POŘED SI TO PODLE POTŘEBY, PRO PISTOL ŘIDŠÍ, A TUŽIDLA DEJ TAK DESETINU, ALE JEN DO TAKOVÉHO MNOŽSTVÍ, CO STAČÍŠ SPOTŘEBOVAT, BY TI TO ZATRVRDLO PO PÁR DNECH
Datum: 11. května 2009 19:09
Jméno: pavels
IP: uživatel1310
 Zdravim všechny, nemáte někdo manuál na Jawa mosquito 585. Nutně potřebuji! Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 22:14
 Zdravím draci dneska se mi na mojí 20ce vyskitl celkel divnej eror. Normálne pohodiška jedu mám ujeto asi 1,5 km vyjízdím z rovinky spomaluju uplně na minimum a z trojky chcu zařadit jedničku. Tak střelím dvojku a chcu jedničku a ta tam nejde. Prostě tam padne neutrál. Tak shasneme motor zkusíme s vypnutým a taky nic. Ani potom s nahozeným. Prostě tam nejde jednička jako kdyby tam vůbec nebyla. Poradte prosím co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 21:29
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 častou příčinou problému s řazením jsou povolené šrouby, které drží řadící automat v karteru, tak se tam podívej než budeš půlit
Datum: 10. května 2009 21:29
Jméno: Tlamma
IP: uživatel6045
 Čusneco podobneho jsem mel na 23 a musel jsem pulit motor...prasklo pero na tom kolecku co prehazuje kvalty.
Datum: 10. května 2009 21:18
 Zdrawim draci. Mam dotaz - vyrabi se jeste nebo jsou k dostani misky ve vidlicich? jsou to takove misky na uplnem konci nosnych trubek a v nich je O-krouzek ktery nedovoluje protikani vazeliny a oleje z vidlic ven...a jeste jeden dotaz - jak zastavit (nebo omezit) pohyb novych futer ve vidlici, jsem pro jakoukoliv variantu krom zalepeni bo nasilnou cestu  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 20:28
 Zdravím draci dneska se mi na mojí 20ce vyskitl celkel divnej eror. Normálne pohodiška jedu mám ujeto asi 1,5 km vyjízdím z rovinky spomaluju uplně na minimum a z trojky chcu zařadit jedničku. Tak střelím dvojku a chcu jedničku a ta tam nejde. Prostě tam padne neutrál. Tak shasneme motor zkusíme s vypnutým a taky nic. Ani potom s nahozeným. Prostě tam nejde jednička jako kdyby tam vůbec nebyla. Poradte prosím co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:22
Jméno: Domino
IP: uživatel779
 ááá to je právě to co jsem nechtěl slyšet
Datum: 10. května 2009 18:22
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 rozpulit
Datum: 10. května 2009 18:21
 zdarec...potreboval by som pomoc...mam fichtla v poslednej dobe isiel dost dobre no dnes mi to zacalo "prdet" a strila mi to z vyfuku aj s filtra..bohatost zmesi mam uplne na spodnom zareze na ihle...pls pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:53
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Zkus jinou svíčku.
Datum: 10. května 2009 18:53
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 zkus to na jinych zarezech,zkontroluj predstih jinak nevim
Datum: 10. května 2009 18:25
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdarec potrebuju poradit fichtl mi lehce vynechava pri nozkych i strednich otackach ale jede nevim cim to muze byt kladivka sem nastavoval ,svicku menil, i inducku
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 21:33
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 no to uz sem delal nevim ale myslim ze to bude neco z jiskorou
Datum: 09. května 2009 21:33
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 to vypada na nizkou hladinu v plovakovce ... přihni plíšek nahoru
Datum: 09. května 2009 20:47
Jméno: Trivate
IP: uživatel5822
 Zdar fichtlaři chci se zeptat mám simsona s51 enduro a nejde nakopnout bez sitiče ani na rozjest a když ho nakopnu se sitičem tak jede ale jak ho vypnu tak to kucka a chcipne to+neco mi cinká v hlavě asy píst nevíte co mám dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:19
Jméno: Trivate
IP: uživatel5822
 Karbec jsem vyčistil ale je tam problem že ty trisky jsou na ***** a nedaj se povolit
Datum: 10. května 2009 10:19
 Zdarec.. hele to ti asi drnčí pístní kroužky, a s tim sitičem nevim ale myslim si že je špatnej krabec, taky sem se s tim už setkal
Datum: 10. května 2009 9:38
 posledne tu byl podobny pripad ze mu to bez sytice nejede, Standa povidal ze je to vybehanym valcem...jinak rozeber cely valec a koukni co tam rachta, to je naprd radit ti neco gdyz ani newis co se ve valci deje...
Datum: 09. května 2009 17:36
 Zdar fichtlmani chtěl bych se zeptat vždycky když sme s kamošama jezdili na fichtlech měl jsem ho nejlepší ale na posledních dvou vyjíždkach se mi dusil jak něco....Už jsem zkoušel všechno vyčistit svíčku trysky nádrž karbec ale nic nepomáhá prosííím poradte.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 9:48
Jméno: Crazyman-3
IP: uživatel1153
Datum: 10. května 2009 9:48
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Nebo jen kámoši mají teď lepší stroj a ty si myslíš, že máš chybu někde ty
Datum: 09. května 2009 12:02
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 a nebo si zjisti jak se spravně čisti trysky nebo karbec..možna to děláš blbě...Se směju jak dycky někdo řekne že předstih a volnoběh je ok, že to seřizoval  ----no jinak koukni do vyfuku a taak...
Datum: 08. května 2009 22:04
 buď si to přidřel.. nebo máš blbý benzín (tankovat jedině SHELL nebo OMV), nebo máš ucpaný výfuk halvně v kolínku
Datum: 08. května 2009 21:00
 Zdravím scháním drápaky na 21 pijonýr za levnou cenu,pokud někdo máte na priodej prosím ozvěte se děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 14:58
Jméno: radek
IP: uživatel5945
 zdarec uja mam oba dva prodavam za 1000kc vic info na 498843920(icq)
Datum: 07. července 2009 14:58
Jméno: memo
IP: uživatel2350
 Čau draci čím to je že se mi na kladívku pokaždé ulomí kousek toho plastu??A když je zahřátej motor tak mi nejde nastartovat motorka ale roztlačit jde(mám Jawu 21).Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 19:20
Jméno: memo
IP: uživatel2350
 ale já myslím ten plast(černej)jak je uprostřed kladívka a kousek čouhá ven.
Datum: 07. května 2009 19:20
Jméno: memo
IP: uživatel2350
 udělalo mi to 2krát za sebou a pokyždy při jízdě!
Datum: 07. května 2009 18:35
 jinak to je bohuzel klasicka nemoc fiku ze bud jdou hezky nakopnout za studena a za tepla nechcou nebo naopak, velmi casto se to stava, me chodily na bezproblemovy starty jen maloktery fiky, chce to secko projit, zkusit a odzkouset...
Datum: 07. května 2009 17:03
 mylis ten izolacni kterym prochazi tycka na ktere je zavesene? nedavas to blbe? normalne das kontakt na stator, pak vemes kladivko, zmacknes pruzinku a nasunes ho na tu tycku, zadna veda, pokud ti to udelalo treba parkrat a ani ne po sobe tak to muze byt vada materialu, jinak si to nedokazu vysvetlit pac s timdlec problemem sem se doposud nesetkal ze by se ulamoval kousek z toho plastu...dela to gdyz ho tam nasazujes nebo za chodu? ono to tam zadnou specialni funkci nema mimoto ze to ma drzet kladivko, pokud je to maly kousek a nicemu to neskodi tak bych si s tim hlavu nedelal...jinak to ze ti nejde za tepla byva nejcasteji ze je valec po vybrusu, ze se menil pist a/nebo krouzky (pokud jen krouzky tak to po par km prejde jinak je tam zrada v podobe sprcleho krouzku a apod.), blbe zabehly valec, motor se ti uchcava (obvykle kape z karbenaku gde se napojuje karbec na koleno sani tak tou trubickou k tomu urcenou, byva to nejcasteji moc vysoka hladinka v plovakovce nebo neserizeny karbec), spatna svice (tepla svicky hraje roli ale vetsinou to byva unava materialu, nutno vymenit za novou nebo zkusit jine), ze to pri teplym motoru preplavujes (nesmis! gdyztak to zkus nakopnout se zavrenym privodem benalu nebo naklonenim na pravou stranu, pokud to po par pokusech pujde tak je to plovakovkou, serid), ucpanej lauf, mene casto se stava ze to prisava olej z prevodovky do klikovky (obvykle to smrdi a kouri vic nez je zdravo, jak se zahreje tak to hodne ztrati silu nez to zdechne), stalo se mi i ze to delaly loziska na klice (zakarbonizovany a byly jine nez C3 takze za tepla se chovaly jinak), jinak me vicemene uz nic nenapada...
Datum: 07. května 2009 17:02
Jméno: memo
IP: uživatel2350
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_191.html
jak tam ve předu je ta tečka černá tak to je ten plast(bohužel nwm jak se to jmenuje)
Datum: 07. května 2009 16:29
 který plast myslíš?
Datum: 07. května 2009 16:08
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 zdravím mám čz 250 a na zadku drapák s označením 18 3.5 a nikde ho nemužu sehnat..všude je označení 90/100 atd.. nevíte kde ho mám sehnat nebo nemáte ho někdo na prodej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2009 9:11
 http://pneu.extralevne-pneu.cz/e1-znaceni-pneumatik.html
Datum: 08. května 2009 9:11
 hele co sem měl na 250 3.50 tak sem koupil drapak 90/100 a sirkou by meli byt stejny. jeste s emrknu na netu byla nejaka tabulka stare a nove znaceni. až to najdu dám to sem
Datum: 08. května 2009 9:07
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 jo to chápu ale nevíte jaká je to teda velikost ? (jako převést to z toho starého na nové ?)
Datum: 07. května 2009 17:37
 3.5 18 je staré značení, teď označujou pláště tímhle způsobem např. 90/100 18
Datum: 07. května 2009 16:18
Jméno: mirek
IP: uživatel6025
 Čau draci když dávám nová těsnění mám na to těsnění dát ještě motorový silikon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 14:11
Jméno: standa
IP: uživatel6027
 pridavam se k frikulinovi a musim rict,ze co jsem presel na cervenej motorovej silikon,tak to delam uplne stejne......driv sem tesneni natiral hermetikem a dnes sem akorat vymenil hermetik za silikon a funguje to!!! taky davam jen slabou vrstvu....na co davat velkou? beztak co je navic se vytlaci ven
Datum: 07. května 2009 14:11
 Dávám jak papír tak silikon. A to všude. Ale ve vrstvě prakticky neznatelný....jen je to prostě položený filmem z tmelu...
Datum: 07. května 2009 11:57
 no je to pro tvoje dobro, když ho tam dáš nic tim nezkazíš a bude tě to lépe těsnit, ale pod válec se dává pouze těsnění bez silikonu
Datum: 07. května 2009 8:11
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele ja si newim rady-muj fichtl(20)jede asi 20 metru a chcipne nastartuju a jedu dal a za 20 metru znova svicka a predstoh sou ok karburatorem benzin tece tak ja uz newim diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 21:34
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 jo vypadá to že ti nedotejká benzín do karburátoru, takže překontrolovat a vyčistit odvzdušnění na víčku nádrže, sítko kohoutku, kohoutek samotnej, hadičku (i s filtrem pokud ho tam máš) a ventil ve víčku plovákové komory..
Datum: 06. května 2009 21:34
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cus to se mi taky stavalo je to bud ucpanou triskou a nebo plovakovou komorou a vickem na ni takze to vse vycisti , prostouchni a snad to bude ok kdyby ne tak novej karburator
Datum: 06. května 2009 19:59
Jméno: siny
IP: uživatel5787
 zdravym vas chtel bych se zeptat na loziska u fichtla v motoru?????a kolik jich je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 21:38
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 ložiska, gufera a jejich velikosti najdeš na http://www.jawa-50.cz , ale jinak dvě na klice, dvě na hlavní hřídeli a jedno v pravym deklu...snad sem na žádný nezapomněl
Datum: 06. května 2009 21:38
 Pokud se nemílim,tak fichtl má dvakrát uloženou klikovku.Takže to máme dvě ložiska na klice.Další ložisko je na hlavní hřídeli v převodovce.Rozměry ložisek budou napsaný v katalogu ND.
Datum: 06. května 2009 19:42
|



|