|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Custe borci  Vcera jsem jezdil na pincku, ujel jsem asi 4km na benzinku a v nadrzi sem mel natural 95. Tak jsem dojel a natankoval jsem si Natural 95,namichal olej a chtel jet domu, ale nemohl jsem to ani roztlacit, ani nakopnout nic, nekdy se to nakoplo,ale po chvilce zhaslo. Doma jsem nasel trosku olova rano,tak jsem si ho tam dal a sel do skoly,ale stejne si myslim ze to nepujde, tak zkousim napsat tady. Diky moc za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 21:44
 Tak ja rozebral cely karburator a uz to je v pohode, jen ted resim, ze to vubec nechce do otacek, nevite jak na to?
Datum: 27. dubna 2009 21:44
Jméno: Froggyc
IP: uživatel2406
 skus se kouknout na kladivka a svicku ,...
Datum: 27. dubna 2009 20:29
 olovo tam leješ uplně zbytečně, není to 4T. a co třeb ase podívat jestli vůbec svíčk aháže jiskru
Datum: 27. dubna 2009 15:41
 ahoj mám prosbu má někdo doma motor z fichtla 05 na prodej a je z Jihočeskýho kraje nebo mi poraď te náký stránky s inzerátama na fíky dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 16:40
 Já jsem z Jižních čech a mám doma motor z jawy 05 ale je bez válce tak kdyžtak napiš bedna65@seznam.cz
Datum: 27. dubna 2009 16:40
 motoinzerce.cz , aukro.cz
Datum: 27. dubna 2009 1:14
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 zdar, mam takovej problem u Jawy 555. Kdyz nastartuju tak to vubec nestoupa do otacek a jako by se to dusi, je tam urcitej limit u kteryho se ty otacky blokujou. Kdyz se potom rozjizdim tak tam dam dvojku a trojku a na trojku to musim uplne rozjet a potom uz to jede lip, kdyz to ale nerozjedu na tu trojku tak to porad blokuje (ty otacky). Uz delsi dobu to zajizdim, tak jestli to muze bejt tim ze za studena motor jeste nefacha na maximum...? Dik, krystof
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 19:17
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 porad tece trochu oleje z valce jako u zacatku vyfuku a pritom tam tesneni mam..
Datum: 28. dubna 2009 19:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vypada to ze neco netesni skus se podivat jestli to neni nekde pod valcem mokry nebo mezi karterama
Datum: 26. dubna 2009 20:47
 ahoj můžu hodit pravej karter co je u zapalování t 21 na 05 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 15:38
Jméno: emi
IP: uživatel5921
 jo slo by to ale musi se rozpulit moto a zamenit hridelku co je na ni retezove kolecko je tam rozdil
Datum: 28. dubna 2009 15:38
 karter urcite ne,jestli myslis viko tak by s nakejma upravama jit melo,ale neskousel sem to
Datum: 26. dubna 2009 19:39
 ahoj chci se vás zeptat jakej je rozdíl mezi fichtlem 05 a 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 17:11
Jméno: marik
IP: uživatel5908
 05 sport je taky bez revma plechu twe
Datum: 27. dubna 2009 17:11
Jméno: Sharky
IP: uživatel5894
Datum: 26. dubna 2009 19:56
 05 ano, 20 starsi typy jo, to mam ja, 20 novejsi typy ne i ano, kamos zrovna ma, ale i bez nich to vypada jako kdyby tam nemeli bejt
Datum: 26. dubna 2009 19:36
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Jo a eště 05 má revmaplechy a 21 ne
Datum: 26. dubna 2009 19:19
 no, tak ma 15W zapalovani, jinou kliku nez 20, jinej pravej i levej kryt na motoru, ma mejt zamykani prs, jinej stojan, o 500 otac./min min, vic tahne, uzsi prevodovka nez 20, vetsi startovaci kolecko, orig ma mejt revma plechy, novejsi typ u 20 uz nemusi mit, mensi kanalky ve valci=min kw, prni 05 maji jinej predni blatak, takovej hranatejsi
Datum: 26. dubna 2009 18:41
 čest draci,jezdím jezdím zastavím a naráz to do do otáček a zas důle tak to furt kolísá vyměnil sem karburátor a pořád rozdělal sem hlavu a válec a všechno v pořádk nevíte někdo čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 16:29
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jj nekde ti to fouka...me to delalo taky.....nebo to guferro.....vem sprej horlavej nach to navolnobeh a skontroluj profouknutim spoje,netesnost uslisis
Datum: 27. dubna 2009 16:29
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 gufera na 100%
Datum: 26. dubna 2009 20:22
 skoro bych to typoval na falesnej vzduch nekde
Datum: 26. dubna 2009 17:03
 řekl bych že jo protože to dělá uplně stejně na 2 karburátorech
Datum: 26. dubna 2009 16:54
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 tece ti tam dostatecne benzinu?...
Datum: 26. dubna 2009 16:48
 dělá mě to na fechlovi
Datum: 26. dubna 2009 16:46
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus draci mam na babetě 210 takovej problé bouchla mi asi duše a teď nemůžu odehnout ani plášť abych jí mohl vyndat prosím poraďte co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 16:32
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 27. dubna 2009 16:32
Datum: 26. dubna 2009 20:25
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 musíš jíst víc polívky aby ti narostli svaly
Datum: 26. dubna 2009 18:08
 Nazdar draci.. Dneska sem si byl zajezdit, dal jsem si přestávku a nechal sem motor zchladit..... Nakopl jsem napoprvé a zařadil jedničku, jenže to chciplo.. už jsem nenastartoval... Trysky čisté.. jiskru to hááže.. řekl bych že mi odešel kondik, ale jeste s nim nemam skusenosti..díki za každou odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:12
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě to dělala civkamotorová
Datum: 26. dubna 2009 20:12
 Zdar draci - co mám všechno utáhnout když chci aby mi držely na S22 řidítka? (točim jak chci a jedu rovně).
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 7:43
 musi drzet pevne,otocit bys stim normalne nemel
Datum: 26. dubna 2009 7:43
 Omrknu to, díky. Já si říkal jestli na to neni nějaká ta matka (jak tam jsou asi dvě velký). Takže dotáhnu ten šroub a měly by držet? Ono ne že bych zatáčel a kolo se ani nehlo...ale když trochu zaberu, tak se pootočej (a myslim že normální to neni).
Datum: 25. dubna 2009 21:57
 utahuje se pouze sroub co vede do krku rizeni,ten dlouhej...,jinej na to neni,nejspis mas strzenej zavit nebo je dojebanej ten hlinikovej kuzel co skrz nej vede ten sroub
Datum: 25. dubna 2009 21:54
Jméno: Rintopes
IP: uživatel5211
 Čus draci.Potřeboval bych poradit.Mám Stadiona s22 všechno je naštelovaný v motoru a nenahodí se.Jiskru to dává karburátor sem vyčistil a mám novou svíčku.Tak neim.Pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 20:11
Jméno: Horst
IP: uživatel5887
 Nemáš ustřižený nebo vypadlý klínek na rotoru zapalování ?
Datum: 25. dubna 2009 20:11
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 odkud jsi??? třeba bydlí někdo poblíž
Datum: 25. dubna 2009 19:42
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 možná máš špatný kondenzátor nebo ti to někde netěsní .... a je píst od benzínu možná že ti taky špatně seje karburátor. nebo máš špatnou zapalovací cívku ... nebo špatný předstih u kladívek u těchto strých věci se to nedá seřizovat podle návodu.
Datum: 25. dubna 2009 19:30
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar,hele ja mam fichtla a nejede vsechno je tam nastelovane predstih atd. a nejede kdyz ho chcu roztlacit tak to nic nedela sem tam to nekdy střelí.nevíte cím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 19:36
 nechci dělat chytrého....ale wubec ndělej co ti tady radí....dělalo mi to to samé... sindej celé zapalování a sundej i magnet.. na klice má byý takový zoubek, který ti drží magnet aby se neprotáčel...tohle budeš mít v háji...
Datum: 27. dubna 2009 19:36
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 zkusil bych se podivat na bohatost směsi, je možné že ti tam jde moc benzinu a nastíhá to spalovat a tim se ti zašpiní svíčka a někdy to chytne a někdy ne.
Datum: 25. dubna 2009 8:58
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jinak střílení občas dělá předstih, ale když říkáš že to máš seštelované tak to jinak nevim.
Datum: 25. dubna 2009 8:57
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 zkusil bych se podivat na bohatost směsi, je možné že ti tam jde moc benzinu a nastíhá to spalovat a tim se ti zašpiní svíčka a někdy to chytne a někdy ne.
Datum: 25. dubna 2009 8:55
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 to ne ja jsem tam vse kontroloval a dratky tam jsou na pevno,a jiskru to haze ,ale stve me ze ji to haze jenom nekdy treba to 5 min.haze jiskru a po 5 min. zas prestane a pak po chvilce zase háže
Datum: 24. dubna 2009 20:37
 tak napadlo mě jestli ti to haže jiskru, ale když píšeš že si šteloval předstih, tak asi jo. podle toho že ti to občas střelí bych zkontroloval jestli tam de dost benzinu, nebo jestli tam někde nemáš slabý kontakt (že by se drátek na zap. cívce jenom tak dotýkal třeba).
Datum: 24. dubna 2009 19:54
Jméno: Michal
IP: uživatel5870
 čau potřeboval bych poradit!mám fichtla a když ho chci roztlačit tak to vůbec nic nedělá ani neškitne a kolo se dře o asfalt!nakopávačka je seklá(jen při zmáčknuté spojce jde v poho).mylsíte že to je ložiskama na klice?poradte díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 21:04
Jméno: lolec
IP: uživatel2336
 kámo si v kaši zrejme to máš zadřený
Datum: 23. dubna 2009 21:04
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zakousla převodovka nebo brácha měl zaseklej zrnko písku mezi cívkou a rotorem zapalování tak to zukoukni nebo máš durch zaddřenej motor jak válec tak klikovku-i to sem zažil -sundal sem válec dal ojnicy směrem nahoru a ona i s pístem zůstala nahoře-durch zadřený
Datum: 23. dubna 2009 15:25
Jméno: lukyca15
IP: uživatel1711
 prosímvás chtěl sem se zeptat jestli by se dala sehnat laminátová nádrž na ČZ 250/513....já sem jí totiš praskl,lepil sem to 5 krát a pokaždé to ten benzín poleptal a znovu to teklo....děkuji za odpověd...a zatím se mějte hoši
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 20:04
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cis hele ja mam problem s fichtlem typu 20 -za studena to jede ale na 2 to cuka jakmile se zahreje tak ho nenastartuju karburator je vycistenej benzin tam tece a svicka je dobra newim si s nim rady ---------  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 15:15
Jméno: mlejnis
IP: uživatel4605
 jo jo, o svíčce nikdy člověk neví, jestli je dobrá (i když je nová)
Datum: 23. dubna 2009 15:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mejdriv si sesteluj elektriku a kdyz to nepomuze tak to je jinde ale stou svickou si nejsem jistej jestli je dobra
Datum: 22. dubna 2009 20:14
 zdarec draci nevite kde mam sehnat motor aspon 250 čz pojizdnej tak asi za 300-500 Kč dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 19:25
 http://aukro.cz/item617400638_prodam_motor_jawa_250.html
Datum: 22. dubna 2009 19:25
Jméno: omg
IP: uživatel5656
 treba na netu?
Datum: 22. dubna 2009 16:53
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau Seso jájsem si u tebe obědnával nějaké věci mezi nimi byl i stavěcí šroub šoupátka ty si mi místo něj poslal štelovací šroub spojky. Nešlo by to nějak udělat že by si mi poslal ten šroubek poslal bez poštovného? Na tvuj e-mail mi to nešlo napsat. Předem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 15:18
 čus draci mam problem s ČZ 175 tahne dobre ale kdyz ji vytocim tak se mi to zadusi benzin mi tam tece dobre karbec je cistej vubec netusim v čem to je dík za rady....motorysmu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 20:14
Jméno: Pangi
IP: uživatel86
 zapalovani mam serizene perfektne od jednoho týpka a jak si myslel to ze to zapojis na nabijeni a šlape to? ještě zkusim dobít baterku ale měřák mi ukazoval 5.9 ze 6V tak nevim
Datum: 23. dubna 2009 20:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Seřídit zapalování podle návodu ,zkontroluj čistič vzduchu a seřízení karburátoru.
Datum: 23. dubna 2009 7:14
 Zdravím mám tu stejnou věc u te stejne motorkyx to je zapalováním kdyz to pripojim na nabijecku tak to vali ae kdyz na zapalko tak houbi dusise vynechava....
Datum: 22. dubna 2009 14:40
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 22. dubna 2009 14:12
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci! mam problem s fechtlem za chladna startuje ale nejede a za tepla nestartuje ale jede nevite cim to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:33
 s tim naklonenim je to pravda a navic se to i uvadi treba v prirucce k nemu, jinak to je chmura pionyru ze ty starty za moc nestojej...gdyz je relativne dobrej valec tak jde za studena a za tepla ne (obvzlaste po vybrusu)...pokud je valec vylitanej tak jde zas jen za tepla, s tim nic pomalu nenadelas, resit se to da napr. tyristorovym zapalkem potazmo i tady tim bezkontaktem co tu Sesa prodava, me par fiku behalo jak za studena tak za tepla ale ovlivnit to nemuzes leda ze se to pokusis seridit a pokud to i po dloooooooooooouhem odpoledni nejde tak je to marny, to neni v silach nekoho aby to slapalo bzdycky jak melo, jak rikal Chong v podobnem dotazu tak je to dano primo i konstrukci pac fichtl nema sytic (krome pareza a araba) ale ma preplavovaci kolik, cili jedna faze startu (bud tepla nebo studena) proste za nic nestoji, nezbyva vetsinou nez tlacit...jinak to zkus treba jeste parkrat proslapnout se zaplym zapalovanim a pak jednim svihem se zaplym zapalovanim to pres paku nakopnout, hlavne to pri zahratym motoru nepreplavovat! to by bylo ode me tak zhruba vse...
Datum: 22. dubna 2009 14:33
 pardon překlep : * šlápnout
Datum: 22. dubna 2009 13:36
 startování zahřátýho pionýra je opravdu zlý,,,je tak ale prostě konstrukčně řešenej. Existuje však jeden takový trik, který u mě funguje : nakloň to do prava a zkus šlípnout, mužeš u toho i držet plyn.
Datum: 22. dubna 2009 13:35
Jméno: lol
IP: uživatel5540
 hele špatně si to formuloval měl sii rict ze ti za chladna jde nakopnout dobre ale nema silu nebo nechce jet a za tepla ho nenakopnes ale na roztlaceni jede dobre
Datum: 22. dubna 2009 10:59
Jméno: lol
IP: uživatel5540
 hele špatně si to formuloval měl sii rict ze ti za chladna jde nakopnout dobre ale nema silu nebo nechce jet a za tepla ho nenakopnes ale na roztlaceni jede dobre
Datum: 22. dubna 2009 10:57
Jméno: nigga
IP: uživatel5754
 sry ale je to fakt picovina
Datum: 21. dubna 2009 22:43
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 SrY blbě sem to přečet. Ale zdá se mi,že to co píšeš je blbost.  ..jinak.... na takhle blbě položenou otázku nečekej dobrou odpověď.
Datum: 21. dubna 2009 22:02
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Ten problém je ten...že je to fichtl.  ..je to normální.Jinak můžeš zkusit studenou svíčku.
Datum: 21. dubna 2009 22:00
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, chci se zeptat, měním ložiska v kolech na pionýrovi a teď jsem dodělal jedno kolo, ale ty středy ložisek ne nechtějí skoro vůbec točit. Myslíte, že se časem ty středy povolí? Nemůže mít na to vliv, že jsem ty ložiska zabouchal co nejblíž k sobě? A pro upřesnění, ty ložiska jsem zabouchával za vnější kroužek... Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:33
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 No přemýšlel jsem co tam může být špatně a došel jsem na to, že je chyba v rozpěrce nebo vlastně v tom středícím plíšku rozpěrky. Byl trochu pokřivený, tak jsem ho narovnal kladívkem, ale zároveň jsem ho natlačil na ten zúžený střed kola (náboje nebo jak se tomu říká) a tam to drhne a tím pádem se to celý netočí, takže ty nový ložiska musím vymlátit ven a zpravit to, ach jo
Datum: 21. dubna 2009 21:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pochybuju ze se to rozhejbe nejspis zevnitr o neco drhnou
Datum: 21. dubna 2009 21:13
 čest draci, mam velikj problem. v neděli večer sem se jel projet... najednou předemno kaluž močky. tak sem ji projel, plny boty močky.... no ALE pak sem zjistil, že sem potratil štefty od vyfuku. tak sem vejfuk přidrátoval a jel dal, ale cca po pul kilaku mi fik prostě přestal jet. dodneška nevim co s tim... radte. je třeba možný, že jak sem jel kousek bez vyfuku tak se mi tam dostal bordel a něco se stalo? ale pist normalne beha... jiskru mi neháže, a když dam prst na fajfku tak nic, a když ho dam na holej kabel tak jen tak poťukává... žádnej extra proud. no takže asi elektrika... ale predstih odtrh sem ted šteloval ale nejde...Eště mě napadlo že se mi mohla skroutit hlava, ale že by až po pul kilometru? to by bylo vhaji prosim poraďte. už si fakt nevim rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:10
 dakujem
Datum: 21. dubna 2009 20:10
Jméno: tomas
IP: uživatel5820
 z najvacsou pravdepodobnostou sa ti dostala voda do zapalovania vyber ho precisti a zloz to ..
Datum: 21. dubna 2009 17:01
|



|