slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec nevíte jakou má označení barva modrá a bílá na pionýrovy 20 rok výroby 1968 ????????? chcu dělat novou a nevím jaká tam patří .V techničáku je napsaná modrá základní ale to podle mě není pravda byl bych rád kdyby mi to někdo poradil už sem steho zoufalej a jestly se to pak musí přepisovat v TP ?????? dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik to sem potřeboval vědět a vyděl bych to rád tady je muj email martinweinhold@seznam.cz dik
 
 
Datum: 08. května 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: JeAcKoB ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar taky jsem renovoval lak modrý a jen jsem to dal podle oka na ty paletě barev a vyšlo to a v TP nemusíš přepisovat nic pokud tam máš modrá tak nic nemusíš řešit jelikož Modrá- základní znamená, že je to nějaká modrá a je to základ že to neni mětalíza nebo něco jinýho. Mám modrou na svoji 05 kdyby si chtěl mohu zaslat foto aby si viděl jak ta modrá zhruba vypadá
 
 
Datum: 08. května 2012 9:50
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,mám dotaz na většího fichtla.2roky mi na zahrade stal favorit bez kol,jinak funkční.Rohzodl jsem se ho zprovoznit,ale problém je v tom,že na jednom předním kole jsou destičky na kotouči seplé,na druhém ne.Brzdový pedál má mírný odpor,brzdovka doplněná,brzdy odvzdušněné,ale kola(brzdy)ne a ne rozhejbat.PS kotouč a vše okolo(třmen,destičky)jsou dost zrezlé,myslíte že to má na to vliv?Zaráží mě ten pedál,kde je mírný odpor,ale jde uplně na podlahu a destičky na něj nereagujou...Prosím poradte,díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brzdový válec v háji přítely... po dlouhém stáni nic neobvyklé.. možná by v něm stačilo vyměnit gumičky.. ale nej bude dát druhý.
 
 
Datum: 07. května 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
super díky,potřeboval jsem vědět proč ten pedál jde k zemí,ještě jednou díky za pomoc
 
 
Datum: 07. května 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13722    
A co to třeba rozebrat? To mě napadlo jako první a jediný řešení....jestli to x let stálo,tak je všechno okyslý a orezlý,brzdiče minimálně zatuhlý a brzdový válce taktéž.....přinejmenšim shodit celý brzdiče,holý kotouče alespoň přejet nějakym rozumnym brusnym papírem a ostříkat čističem brzd....celý brzdiče rozebrat,vyčistit,promazat.....a podival bych se i dozadu do bubnů....pak teprve nalejt komplet novou brzdovku,odvzdušnit a pak řešit brzdovej pedál....nejde o to dělat práci navíc a zbytečně,ale je to pro tvojí bezpečnost....oni zrovna ty brzdy se sami od sebe nerozhejbou....PS: Jestli už jsi dal novou brzdovku a brzdy perfektně odvzdušnil a přesto jde pedál k zemi,tak je v háji brzdovej válec....
 
 
Datum: 07. května 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
s levým kotoucem nejde hnout tam je to,jak říkáš na bejka,s pravým jde jaks taks hnout.
 
 
Datum: 07. května 2012 7:22
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
A je to zabržděný na bejka, nebo s tím jde alespoň trochu hejbat?
 
 
Datum: 06. května 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no.. já osobně si myslim že ... jestli to neni přirezlý a nebo mě napadlo jestli někde neni "přiškrcená" hadička nebo tak..... jinak mě nic ted nenapdá
 
 
Datum: 06. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12041    
Mám dotaz ohledně pionýra Jawa 20: Když jsem jel dom, tak mi chcípnul a už jsem ho nenastartoval, dotlačil jsem ho dom, podíval se na svíčku, je čistá a jiskru háže, trysky jsou taky čistý, do karburátoru teklo málo benzínu, ale to jsem spravil a už ho teče dost, předstih je taky dobrý, ale trošku jsem ho upravil a jiskra na svíčce je lepší. Nikde nejni žádnej drátak upadenej.Trysky jsem, pak ještě vytočil a v karburátoru jsem vydělal plovák a profoukl jsem to. Pořád nejde nastartovat a ani když ho roztlačím, tak nechytne. Nevíte někdo co by to ještě mohlo být??? Jestil pořád dobře až teď přestal jezdit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: honzis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohla by to bejt cívka
 
 
Datum: 06. května 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5767    
normálně dej střikni benzin pod svičku a nakopni.A když nic tak mas nekde spatny tesneni
 
 
Datum: 06. května 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel3937    
to je divny... zkus jeste to roztlacit a pretesnit a nebo to bude predstihem ten davam 0.3 odtrh a predstih 1.5 a jede jak fik ale kamarad ma stejny problem a ma velkej odtrh 1cm :-D jinak to nejede tak to taky vyzkousej :-)
 
 
Datum: 06. května 2012 12:44
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12041    
Do válce jde benzínu dost. To jsem se díval.
 
 
Datum: 06. května 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel3937    
spis to bude smesi jestli tam de dobre benzin a jestli nesaje falesny vzduch u karburatoru zkus striknout benzin do valce to vetsinou pomuze e pretesni taky valec...
 
 
Datum: 06. května 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: korabek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, prosím o pomoc, vlastním motocykl jawa 150/352 a ve vyšších otáčkách mi vynechává, měnil jsem, kondenzátor, svíčku, čistil karburátor i palivovou soustavu, kontakty kladívka jsem vyčistil a odmastil a problém stále trvá, nevíte co s tím ??? třeba špatná indukční cívka? motor běžel po GO v pořádku nějakých 800 km a z ničeho nic tohle. Vynechává při vytáčení každé rychlosti a když jsem jel ve dvou tak to bylo ještě horší... :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: korabek      IP: uživatel13719    
integrovanou cívku mám, odrušenou fajfku a svíčku taky , takže je to možný díky
 
 
Datum: 06. května 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš ještš původní indukční cívku integrovanou v zapalovací tak pokud máš odrušenou faju tak ji zrovna zahod... a odrušenou svíčku taky pryč...
 
 
Datum: 06. května 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Něco podobnýho se mi taky stalo...zkus dát nový kroužky, mě to pomohlo..:-)
 
 
Datum: 06. května 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Co muze delat u jawa 20 kdyz nechce chytnou jen blafa na volnobeh a jinak nic svičku aji predstih s odrhem jsem delal asi 5X motor doposledka jezdil a dnes rano jsem uz nenastartoval dik za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
jj budeto nekde v EL tohle me delaly kladivka udelal jsem predstih a šel asi bude kladivko probity
 
 
Datum: 06. května 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: honzis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se mi to stalo tak jsem vyměnil fajfku a cífku
 
 
Datum: 06. května 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
!!!! Prosim Vás. Když se díváte na stranu motoru, kde je zapalování, točí se vždy motor na stranu doprava ? tj. po směru hodinovejch ručiček , pač mě to u tohohle http://kubajsak.rajce.idnes.cz/MAAsina#Fotografie1965.jpg jede naaopak. ten větrák se točí doleva, takže celá klikaa taky....... aasi je to motor ze 150 JAwky.. Dík moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem ke každému takový jaký je on ke mě a jakým stylem položí dotaz.. tj když napíšeš normálně tak normálně odepíšu
 
 
Datum: 06. května 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dik cezetaaku, konečně si mi aspon jednou pomohl :-)
 
 
Datum: 06. května 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 150 se taky točí opačně..
 
 
Datum: 06. května 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
no motory co maj zapalování na pravý strane a primár je ozubenejma kolama a ne řetězem jsou levotočivý. třeba stadion...
 
 
Datum: 06. května 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
AAhoj prosim Vás. (DOLE JE ODKAZ) Přívezli jsem toto. Uznal sjem že je to motor z jawy 150 Ale na internetu jsem 150tky viděl se svíčkou ze strany. Tak fakt nevim. JDe o tohle. Trochu sme to vyčistily aatd... AA zkusili nastartovat. Chytlo to na metru a jelo to jaak drak. NO ale museli sme udělat spojku v motoru, pač vůbec nereagovala. ( mimochodem má to spojku ze spoda, jako by laanko) no tak sme to nák seštelovali atd... a jeli. Zkoušeli sme to roztlačit a ani za bohaa ! na 40 metrech si to aani neblaaflo. Jiskru hází, benzín nejdřív nesál ted už jo.... "asi" aa pořád to nejede :/ Jo aa mimochodem je to udělaný na baterku, takže jestli to nemuže bejt tim že by třeba bylaa vybitá.... Pište co Vás naapadne co by stim mohlo bejt. V tomhle motoru se nevyznám. Pokud by jhste chtěli ještě náký INFO nebo fotky tak řekněte. Dík moc http://kubajsak.rajce.idnes.cz/MAAsina#Fotografie1965.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://motorky.bazos.cz/inzerat/14975169/PRODAM-MOTOR-JAWA-150.php tenhle přesně !!!!!!! aale až an tu hlaavu.... TAkjže je to ta 150 ....
 
 
Datum: 05. května 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://motorky.bazos.cz/inzerat/15682745/Motor-JAWA-CZ-150.php je to tenhle na 99,99% jenom já tam mám hlaavu , kse mám svíčku ze zhoraa..... :/
 
 
Datum: 05. května 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mrkni na číslo motoru a napiš.............
 
 
Datum: 05. května 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo a má to zvlášt start-pákju a řaadičku . né tu jak se to zasune a je z toho start-pákaa... víte co myslim
 
 
Datum: 05. května 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
myslíš z Prasete ? aale ja sem s ekoukal naa net a všechny měli dvíčku "do strany" tohle má ze shora a spojka vede jaako by pod motor. aa vypadá to na 4 kvaalty aasi. jo a kryt na karbec to nemá tak vyboulenej a filt je z těch "drátků" :/ nevim
 
 
Datum: 05. května 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle vypadá na 175 skůtra
 
 
Datum: 05. května 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výc hlav víc vý tka mě prosím neukamenujte že se to netýká motrky čs výroby ale potřebuju radu. Takže vám popíši Můj problém s DR125.Dnes sem si řek že se pojedu projet.Startér točí a točí a nechytne vyšroubuji svíčku suchá jak to ?Tak jsem vzal trochu benálu s olejem co mám do fichtla a stříkl jsem to do válce.Namontuji svíčku a motorka chytla vypnu sytič otáčky klesly.Nasadím si rukavice a helmu a vyrážím.Jedu cca 300metrů, dojíždím ke křižovatce z 4 tak kopu 3 ale motor jel úplně zlehka jako by tam nebyl kvalt nebo jako by tam byl neutrál nekladl prostě žádný odpor. Zmáčknu tedy spojku Ještě tam zkusím podřadit na 2 no prostě na horu o stupeň níž ale nic.Na křižovatce zastavím, držím spojku a následně se chci rozjet a zdechlo to .Odtlačím to na bok, a hledám neutrál.Ale jako by tam prostě nebyl, ani kontrolka neutrálu neproblikla a prostě jsem ho tam nenašel.Tak si říkám jestli tam vůbec jde 1čka atd ale mezi 1 a 2 to vždycky tak jinak cvakne kdo má DR ví. A pořád to tak cvakalo.Ještě jsem tam nakopal všechny stupně jestli tam fakt jdou a opravdu šly ale neutrál ne a né najít. Ani tak kontrolka neproblikla.Vše ostatní šlo blinkry,parkovačky,tlumené i dálkové světla no prostě všechno.Pak teda že se to pokusím roztlačit hodím za 2 pustím sytič trocha plynu roztlačím to a jelo to.Ale na plyn to nám moc nereagovalo a prostě tak jako by cvakalo pak se zablokovalo kolo a zdechlo.Zkouším to znovu jak to jede vymáčknu spojku a otáčky vyletěly pustím plyn a v pohodě to drželo volnoběh.Ale neutrál jako by nebyl jak jsem se chtěl rozjet prostě to zdechlo.Možná by to chtělo víc plynu a rozjel bych se ale nakonec to dopadlo že sem to dotlačil dom.Měl jsem v plánu jet na benzinu pač jsme měl přepnuto na rezervu ale na volnoběh to klapalo v pohodě.Pro jistotu jsme odpojil hadičku s karburátoru a benál fakt teče takže to je OK.Ale co teď s tím neutrálem ? doufám že se něco neposralo v převodovce.Nebo ještě jedna varianta že se něco stalo u čidla neutrálu ale to si myslím že i kdyby nešlo tak by prostě nešla jen tak kontrolka atd ale normál neutrál by tam šel hodit. Nebo se milým? Ted ještě otázka pro ty co maj DR dostanu se k tomu čidlu neutrálu když sundám jen kryt řetězového kolečka ? Nebo budu muset sundat i zbytek toho krytu?Ten se mi sundávat nechce pač je tma připevněno na pevno zápalko a to bych pak neuměl seštelovat i když kdybych nepohnul l motorem tím pádem by se nepotočila rotační část magneta tak by to bylo OK. Ale i tak bych se asi do toho nepouštěl.Jinak ten kryt řetězového kolečka bych jinak sundal a neptal bych se na to ale bohužel nemám po ruce potřebné prostředky k demontaci (ty budou až v pondělí).Za každou radu na co se podívat čím by to mohlo být apod budu rád. Tak ad vám to na rozdíl ode mě jezdí .(Jo a s tou češtinou sem si opět hlavu nijak nelámal tak všem co jím to vadí sorry zduř) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Případ vyřešen tak Ad to jezdíí :-)
 
 
Datum: 08. května 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
lidi caute mel bych dotaz. Moje predni vidlice na Jawa 175/356 byli zatvrdlé a ucukávali. Tak jsem je vymontoval vyčistil,ale jeden tlumič vím že mi spadával dolů jakoby tam nebyla pružina. mám vidlice z nějaké jiné mašiny, má to pružinu z venku. Tady dávám foto a prosím o rady co stím,jestli tam má být nějaká pružina nebo né.. nevyznám se v tom, a jako poslední věc tam není vůbec na tom tlumiči vevnitř žádný otvor na šrub jako v té druhé vidlici. V každé vidlici je jiný tlumič. A jedno je jisté a to,že při nalítí oleje do vidlice se musí ten otvor nějak ucpat,ale jak když tam není díra na šrub v té jedne??? http://libor232.rajce.idnes.cz/Predni_vidlice_-_tlumice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2012 13:10
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Cus draci,mám ČZ150 posrala se mi spojka-lamely-nikde uz nejdou sehnat originál tak mi někdo poradil dát tam z MZ 150. A těd k problému koupil jsem je a jsou o malinko vetší než ty starý a nevleze se jich tam 5 když dám 5 zmáčku spojku tak ta spojka nezabíra tak mohl bych tam nechat jen ty 4? nepoškodí se to a bude to správně fungovat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
lamely uz tam mám daný jen mi pořád nejde nastavit ta spojka =(
 
 
Datum: 05. května 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Cau sehnat se normalně dají např. tady http://www.motoren.sk/shop/CZ/79/20 tak si je kup a maš po problemu
 
 
Datum: 05. května 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Já nevim co řešíš voskoušej to
 
 
Datum: 05. května 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
..Tak konečně jsem dodělal svoji první GO motoru samozřejmně že bych jí bez vaší pomoci neudělal a hlavně děkuju Sesovi za díly.. http://barny1.rajce.idnes.cz/GO_motoru/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to jsem čistil normálně hadrem a ředidlem sral jsem se stím docela dlouho.:-)
 
 
Datum: 05. května 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel13717    
Ahoj , viděl jsem tvé fotky a zajímalo by mě, čím jsi tak pěkně vyčistil blok motoru. Díky moc
 
 
Datum: 05. května 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no skoro všechny byli tady s FK a vyšlo to na 5567Kč..
 
 
Datum: 05. května 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
kolik tě stály všechny nové díly ???
 
 
Datum: 05. května 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo díky v léťe ho snad nalakuju..:-)
 
 
Datum: 04. května 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13535    
Pekné.. ale dej eště do kupy toho fichtla vzhledově.. :-D
 
 
Datum: 04. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
mam dotaz ohledně tisícihranu.. kdy má vĚtŠí tlak? když ho dam jakoby víc dozadu a nebo dopředu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2012 7:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastavuje se to tak, aby při dosednutí paken na buben bylo ramínko klíče kolmo k lanku.
 
 
Datum: 03. května 2012 7:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
nejlepší je kolmo, jinak to neni třeba až zas tak hrotit, pokud se od kolmice odchýlíš o +-15°, síla bude maximálně o 5% nižší..
 
 
Datum: 02. května 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš u pionýra zadní brzdu tak by měla začít brzdit když je klíč zhruba kolmo se silnicí,nejlepší je to vyzkoušet
 
 
Datum: 02. května 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
no prostě aby to líp brzdilo, jak ho mam nastavit
 
 
Datum: 02. května 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
definuj lépe svoji otázku.. takhle je to jen křičení do zdi.... napiš čeho se to týká, jak síla na tisícihran n ajaké páce bude působyt atd..
 
 
Datum: 02. května 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Zdar, pionýra nastartuju a jede normálně, pak ho vypnu a chci ho nastartovat tak uz nastartovat nejde. Nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: honzis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to nebude velkým přítokem benzinu,až ho vypneš tak vytoč svíčku a jesli bude mokrá tak je to tim velkým přítokem.
 
 
Datum: 06. května 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13535    
sesedni z něho trochu ho naklon do prava a skus to ..
 
 
Datum: 02. května 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: Honzaa      IP: uživatel4207    
Cus draci,mám ČZ150 posrala se mi spojka-lamely-nikde uz nejdou sehnat originál tak mi někdo poradil dát tam z MZ 150. A těd k problému koupil jsem je a jsou o malinko vetší než ty starý a nevleze se jich tam 5 když dám 5 zmáčku spojku tak ta spojka nezabíra tak mohl bych tam nechat jen ty 4? nepoškodí se to a bude to správně fungovat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: Honzaa      IP: uživatel4207    
Ok zkusím to
 
 
Datum: 02. května 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
tak je umej benzínem a zbrus
 
 
Datum: 02. května 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
no tak to uz asi nepujde protoze ty lamely sem nechal namočit do oleje :/
 
 
Datum: 02. května 2012 6:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co třeba si vzít A4 smirku a chvilku s nima jezdit po smirku aby se zbrousili?když ubereš lamelu tak snížíš učinnost spojky a mohla by klouzat
 
 
Datum: 01. května 2012 23:00
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel12689    
čau kluci mám problém z fíkem v poho si jezdím najednou mi světlo chtělo svítit míň a míň a pak to zdechlo, vymontuju svíci a házela malinkou jiskru oproti druhýmu fíku a čím dýl jsem to zkoušel tím se ztratila jiskra úplně ...nevíte co to je ?? nestalo se vám to taky?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
byl to uklepanej drát v zapalku díky
 
 
Datum: 02. května 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
díky zkusím to
 
 
Datum: 02. května 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: Eman      IP: uživatel13699    
Ujistise že máš správně nastavené zapalování a čisté kladívka, nebo skontroluj zda si neotočil drátky na civce
 
 
Datum: 02. května 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
Ahoj draci.. tak zase pišu s problémem.. nedávno jsem tu psal že se mi strhl závit na válci.. tak jsem vyměnil válec očistil ho.. da nové těsnení pod válec ke klice pak ke koleni karbecu a pod výfuk.. a nechce se to natočit...benzín tam de jiskru háže.. nevíte proč nejde?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel13624    
Proboha, proč jsi jenom kvůli tomu, že se ti povedlo strhnout závit měnil celý válec. Slyšel jsi někdy o něco o závitníku a redukčních šteftech?
 
 
Datum: 02. května 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Zabrousil si hlavu?
 
 
Datum: 01. května 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasika vyčisti přívod paliva a karburátor. Když jsi vyměnil válec máš správný výbrus?
 
 
Datum: 01. května 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
Jako trošku se mi to povedlo ale nechtělo to jít na plynem..
 
 
Datum: 01. května 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: Pejsk      IP: uživatel11657    
Zdar draci... strhl se mi závit na válci jak drží koleno a karbec... nijak extra jsem to neutahovatl.. :-( nevíte co s tím? jinak vytrhlo se to z válce takže ta tičinka se zavitama je venku... dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
že by závitníkem? :-DD
 
 
Datum: 01. května 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
Ale čím udělat ten závit do válce?
 
 
Datum: 01. května 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělat o číslo větší závit, nebo koupit jinej válec, nebo tam zkusit napleskat tekutej kov a zastrčit třeba by to drželo.
 
 
Datum: 01. května 2012 8:41
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
bud zrobit anebo kupit redukcni sruby ;-) anebo to zrobit na M6 a zvetšil díru v kolínku u šrubu, jinak bych volil spis 1. moznost
 
 
Datum: 01. května 2012 8:14
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel10587    
čaute fichtlaři chtěl jsem s ezeptat jesli nemate nějakou skušenos s předělaním kol na bezduše... da se to udělat doma nebo udělaji mi to v servise ?? už mně nebaví dávat 150 za blbou duši dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znáte kucí Red Bull Romania? tam se jezdí bezduše :-) místo duše se dá taková hmota která připomíná nafouklou duši a jede se :-) problém je s přezouváním jde to hrozně blbě...
 
 
Datum: 30. dubna 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
1) Tu duši můžeš zalepit. 2) O tomhle jsem taky přemejšlel. Ne že bych měl s dušema na moto nějakej problém, ale zaujalo mě to. U kola jsem si předělal kola na bezduše, protože jsem furt píchal:-D Šlo to jednoduše. Koupil jsem si takovou sadu od rubeny za asi 360Kč, ve který byla taková gumová páska co se dala na ráfek, ventilky a tmel. Ještě jsem si koupil další flašku tmelu protože v tý sadě je ho málo, vyhodil jsem z ráfku starou pásku, dal tam tu gomovou, nasadil ventilek, nasadil plášť, nalil tam asi 150ml tmelu, a pořádně foukal, než se chytly patky a potom kvrdlal kolem aby se tmelem zalepily netěsnosti. Funguje to skvěle. Při píchnutí se to tmelem samo zalepí a tlak to taky drží obstojně. Dofukuju jednou za 2 měsíce. Podlě mě by to na moto taky šlo. Stačí dád nějakou gumovou pásku do ráfku, vyříznout si ventilky z duše a nějak to kolem nich utěsnit, nalejt tmel, a mělo by to fungovat. Možná to někdy vyzkoušim, ale zatím u moto problém s pícháním nemám :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky tomu že tam jsou špice tak asi né ;-) .. a to kupuješ každý týden nivou duši nebo proč?
 
 
Datum: 30. dubna 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Zdar draci kolik tak stojí výbrus na fichtla? a nevíte někom v okolí olomouce kdo to dělá?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
stalo to 300kč a dělají to u autobusového nádraží mototechna simson
 
 
Datum: 30. dubna 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ahoj draci, jak přijde matka stou druhou kulatou matkou pod vršek brýlí u čz 175/450? příjde tam kulatá pak brýle a matka ,nebo brýle a teprve na ně matky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neni nic snažšího a jistějšího, než se podivat do katalogu ND... takže kulatá matice, brejle a matice
 
 
Datum: 29. dubna 2012 21:28
 
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 12:06:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu