Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec nevíte jakou má označení barva modrá a bílá na pionýrovy 20 rok výroby 1968 ????????? chcu dělat novou a nevím jaká tam patří .V techničáku je napsaná modrá základní ale to podle mě není pravda byl bych rád kdyby mi to někdo poradil už sem steho zoufalej a jestly se to pak musí přepisovat v TP ?????? dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 11:17
 dik to sem potřeboval vědět a vyděl bych to rád tady je muj email martinweinhold@seznam.cz dik
Datum: 08. května 2012 11:17
 zdar taky jsem renovoval lak modrý a jen jsem to dal podle oka na ty paletě barev a vyšlo to a v TP nemusíš přepisovat nic pokud tam máš modrá tak nic nemusíš řešit jelikož Modrá- základní znamená, že je to nějaká modrá a je to základ že to neni mětalíza nebo něco jinýho. Mám modrou na svoji 05 kdyby si chtěl mohu zaslat foto aby si viděl jak ta modrá zhruba vypadá
Datum: 08. května 2012 9:50
 Zdar draci,mám dotaz na většího fichtla.2roky mi na zahrade stal favorit bez kol,jinak funkční.Rohzodl jsem se ho zprovoznit,ale problém je v tom,že na jednom předním kole jsou destičky na kotouči seplé,na druhém ne.Brzdový pedál má mírný odpor,brzdovka doplněná,brzdy odvzdušněné,ale kola(brzdy)ne a ne rozhejbat.PS kotouč a vše okolo(třmen,destičky)jsou dost zrezlé,myslíte že to má na to vliv?Zaráží mě ten pedál,kde je mírný odpor,ale jde uplně na podlahu a destičky na něj nereagujou...Prosím poradte,díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:14
 brzdový válec v háji přítely... po dlouhém stáni nic neobvyklé.. možná by v něm stačilo vyměnit gumičky.. ale nej bude dát druhý.
Datum: 07. května 2012 22:14
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 super díky,potřeboval jsem vědět proč ten pedál jde k zemí,ještě jednou díky za pomoc
Datum: 07. května 2012 9:24
Jméno: standa
IP: uživatel13722
 A co to třeba rozebrat? To mě napadlo jako první a jediný řešení....jestli to x let stálo,tak je všechno okyslý a orezlý,brzdiče minimálně zatuhlý a brzdový válce taktéž.....přinejmenšim shodit celý brzdiče,holý kotouče alespoň přejet nějakym rozumnym brusnym papírem a ostříkat čističem brzd....celý brzdiče rozebrat,vyčistit,promazat.....a podival bych se i dozadu do bubnů....pak teprve nalejt komplet novou brzdovku,odvzdušnit a pak řešit brzdovej pedál....nejde o to dělat práci navíc a zbytečně,ale je to pro tvojí bezpečnost....oni zrovna ty brzdy se sami od sebe nerozhejbou....PS: Jestli už jsi dal novou brzdovku a brzdy perfektně odvzdušnil a přesto jde pedál k zemi,tak je v háji brzdovej válec....
Datum: 07. května 2012 9:11
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 s levým kotoucem nejde hnout tam je to,jak říkáš na bejka,s pravým jde jaks taks hnout.
Datum: 07. května 2012 7:22
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 A je to zabržděný na bejka, nebo s tím jde alespoň trochu hejbat?
Datum: 06. května 2012 22:32
 no.. já osobně si myslim že ... jestli to neni přirezlý a nebo mě napadlo jestli někde neni "přiškrcená" hadička nebo tak..... jinak mě nic ted nenapdá
Datum: 06. května 2012 22:18
Jméno: Michal
IP: uživatel12041
 Mám dotaz ohledně pionýra Jawa 20: Když jsem jel dom, tak mi chcípnul a už jsem ho nenastartoval, dotlačil jsem ho dom, podíval se na svíčku, je čistá a jiskru háže, trysky jsou taky čistý, do karburátoru teklo málo benzínu, ale to jsem spravil a už ho teče dost, předstih je taky dobrý, ale trošku jsem ho upravil a jiskra na svíčce je lepší. Nikde nejni žádnej drátak upadenej.Trysky jsem, pak ještě vytočil a v karburátoru jsem vydělal plovák a profoukl jsem to. Pořád nejde nastartovat a ani když ho roztlačím, tak nechytne. Nevíte někdo co by to ještě mohlo být??? Jestil pořád dobře až teď přestal jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 18:53
 mohla by to bejt cívka
Datum: 06. května 2012 18:53
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 normálně dej střikni benzin pod svičku a nakopni.A když nic tak mas nekde spatny tesneni
Datum: 06. května 2012 15:11
Jméno: rocky
IP: uživatel3937
 to je divny... zkus jeste to roztlacit a pretesnit a nebo to bude predstihem ten davam 0.3 odtrh a predstih 1.5 a jede jak fik ale kamarad ma stejny problem a ma velkej odtrh 1cm  jinak to nejede tak to taky vyzkousej
Datum: 06. května 2012 12:44
Jméno: Michal
IP: uživatel12041
 Do válce jde benzínu dost. To jsem se díval.
Datum: 06. května 2012 12:40
Jméno: rocky
IP: uživatel3937
 spis to bude smesi jestli tam de dobre benzin a jestli nesaje falesny vzduch u karburatoru zkus striknout benzin do valce to vetsinou pomuze e pretesni taky valec...
Datum: 06. května 2012 12:18
 Dobrý den, prosím o pomoc, vlastním motocykl jawa 150/352 a ve vyšších otáčkách mi vynechává, měnil jsem, kondenzátor, svíčku, čistil karburátor i palivovou soustavu, kontakty kladívka jsem vyčistil a odmastil a problém stále trvá, nevíte co s tím ??? třeba špatná indukční cívka? motor běžel po GO v pořádku nějakých 800 km a z ničeho nic tohle. Vynechává při vytáčení každé rychlosti a když jsem jel ve dvou tak to bylo ještě horší...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 20:32
Jméno: korabek
IP: uživatel13719
 integrovanou cívku mám, odrušenou fajfku a svíčku taky , takže je to možný díky
Datum: 06. května 2012 20:32
 jestli máš ještš původní indukční cívku integrovanou v zapalovací tak pokud máš odrušenou faju tak ji zrovna zahod... a odrušenou svíčku taky pryč...
Datum: 06. května 2012 19:26
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Něco podobnýho se mi taky stalo...zkus dát nový kroužky, mě to pomohlo..
Datum: 06. května 2012 18:15
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Co muze delat u jawa 20 kdyz nechce chytnou jen blafa na volnobeh a jinak nic svičku aji predstih s odrhem jsem delal asi 5X motor doposledka jezdil a dnes rano jsem uz nenastartoval dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 19:41
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 jj budeto nekde v EL tohle me delaly kladivka udelal jsem predstih a šel asi bude kladivko probity
Datum: 06. května 2012 19:41
 taky se mi to stalo tak jsem vyměnil fajfku a cífku
Datum: 06. května 2012 18:51
 !!!! Prosim Vás. Když se díváte na stranu motoru, kde je zapalování, točí se vždy motor na stranu doprava ? tj. po směru hodinovejch ručiček , pač mě to u tohohle http://kubajsak.rajce.idnes.cz/MAAsina#Fotografie1965.jpg jede naaopak. ten větrák se točí doleva, takže celá klikaa taky....... aasi je to motor ze 150 JAwky.. Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 14:56
 já sem ke každému takový jaký je on ke mě a jakým stylem položí dotaz.. tj když napíšeš normálně tak normálně odepíšu
Datum: 06. května 2012 14:56
 dik cezetaaku, konečně si mi aspon jednou pomohl
Datum: 06. května 2012 11:41
 čz 150 se taky točí opačně..
Datum: 06. května 2012 11:06
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 no motory co maj zapalování na pravý strane a primár je ozubenejma kolama a ne řetězem jsou levotočivý. třeba stadion...
Datum: 06. května 2012 11:05
 AAhoj prosim Vás. (DOLE JE ODKAZ) Přívezli jsem toto. Uznal sjem že je to motor z jawy 150 Ale na internetu jsem 150tky viděl se svíčkou ze strany. Tak fakt nevim. JDe o tohle. Trochu sme to vyčistily aatd... AA zkusili nastartovat. Chytlo to na metru a jelo to jaak drak. NO ale museli sme udělat spojku v motoru, pač vůbec nereagovala. ( mimochodem má to spojku ze spoda, jako by laanko) no tak sme to nák seštelovali atd... a jeli. Zkoušeli sme to roztlačit a ani za bohaa ! na 40 metrech si to aani neblaaflo. Jiskru hází, benzín nejdřív nesál ted už jo.... "asi" aa pořád to nejede :/ Jo aa mimochodem je to udělaný na baterku, takže jestli to nemuže bejt tim že by třeba bylaa vybitá.... Pište co Vás naapadne co by stim mohlo bejt. V tomhle motoru se nevyznám. Pokud by jhste chtěli ještě náký INFO nebo fotky tak řekněte. Dík moc http://kubajsak.rajce.idnes.cz/MAAsina#Fotografie1965.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2012 21:48
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/14975169/PRODAM-MOTOR-JAWA-150.php tenhle přesně !!!!!!! aale až an tu hlaavu.... TAkjže je to ta 150 ....
Datum: 05. května 2012 21:48
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/15682745/Motor-JAWA-CZ-150.php je to tenhle na 99,99% jenom já tam mám hlaavu , kse mám svíčku ze zhoraa..... :/
Datum: 05. května 2012 21:42
 Tak mrkni na číslo motoru a napiš.............
Datum: 05. května 2012 21:36
 jo a má to zvlášt start-pákju a řaadičku . né tu jak se to zasune a je z toho start-pákaa... víte co myslim
Datum: 05. května 2012 21:34
 myslíš z Prasete ? aale ja sem s ekoukal naa net a všechny měli dvíčku "do strany" tohle má ze shora a spojka vede jaako by pod motor. aa vypadá to na 4 kvaalty aasi. jo a kryt na karbec to nemá tak vyboulenej a filt je z těch "drátků" :/ nevim
Datum: 05. května 2012 21:29
 tohle vypadá na 175 skůtra
Datum: 05. května 2012 21:20
 výc hlav víc vý tka mě prosím neukamenujte že se to netýká motrky čs výroby ale potřebuju radu.
Takže vám popíši Můj problém s DR125.Dnes sem si řek že se pojedu projet.Startér točí a točí a nechytne vyšroubuji svíčku suchá jak to ?Tak jsem vzal trochu benálu s olejem co mám do fichtla a stříkl jsem to do válce.Namontuji svíčku a motorka chytla vypnu sytič otáčky klesly.Nasadím si rukavice a helmu a vyrážím.Jedu cca 300metrů, dojíždím ke křižovatce z 4 tak kopu 3 ale motor jel úplně zlehka jako by tam nebyl kvalt nebo jako by tam byl neutrál nekladl prostě žádný odpor. Zmáčknu tedy spojku Ještě tam zkusím podřadit na 2 no prostě na horu o stupeň níž ale nic.Na křižovatce zastavím, držím spojku a následně se chci rozjet a zdechlo to .Odtlačím to na bok, a hledám neutrál.Ale jako by tam prostě nebyl, ani kontrolka neutrálu neproblikla a prostě jsem ho tam nenašel.Tak si říkám jestli tam vůbec jde 1čka atd ale mezi 1 a 2 to vždycky tak jinak cvakne kdo má DR ví. A pořád to tak cvakalo.Ještě jsem tam nakopal všechny stupně jestli tam fakt jdou a opravdu šly ale neutrál ne a né najít. Ani tak kontrolka neproblikla.Vše ostatní šlo blinkry,parkovačky,tlumené i dálkové světla no prostě všechno.Pak teda že se to pokusím roztlačit hodím za 2 pustím sytič trocha plynu roztlačím to a jelo to.Ale na plyn to nám moc nereagovalo a prostě tak jako by cvakalo pak se zablokovalo kolo a zdechlo.Zkouším to znovu jak to jede vymáčknu spojku a otáčky vyletěly pustím plyn a v pohodě to drželo volnoběh.Ale neutrál jako by nebyl jak jsem se chtěl rozjet prostě to zdechlo.Možná by to chtělo víc plynu a rozjel bych se ale nakonec to dopadlo že sem to dotlačil dom.Měl jsem v plánu jet na benzinu pač jsme měl přepnuto na rezervu ale na volnoběh to klapalo v pohodě.Pro jistotu jsme odpojil hadičku s karburátoru a benál fakt teče takže to je OK.Ale co teď s tím neutrálem ? doufám že se něco neposralo v převodovce.Nebo ještě jedna varianta že se něco stalo u čidla neutrálu ale to si myslím že i kdyby nešlo tak by prostě nešla jen tak kontrolka atd ale normál neutrál by tam šel hodit. Nebo se milým? Ted ještě otázka pro ty co maj DR dostanu se k tomu čidlu neutrálu když sundám jen kryt řetězového kolečka ? Nebo budu muset sundat i zbytek toho krytu?Ten se mi sundávat nechce pač je tma připevněno na pevno zápalko a to bych pak neuměl seštelovat i když kdybych nepohnul l motorem tím pádem by se nepotočila rotační část magneta tak by to bylo OK. Ale i tak bych se asi do toho nepouštěl.Jinak ten kryt řetězového kolečka bych jinak sundal a neptal bych se na to ale bohužel nemám po ruce potřebné prostředky k demontaci (ty budou až v pondělí).Za každou radu na co se podívat čím by to mohlo být apod budu rád. Tak ad vám to na rozdíl ode mě jezdí .(Jo a s tou češtinou sem si opět hlavu nijak nelámal tak všem co jím to vadí sorry zduř)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 12:55
 Případ vyřešen tak Ad to jezdíí
Datum: 08. května 2012 12:55
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 lidi caute mel bych dotaz. Moje predni vidlice na Jawa 175/356 byli zatvrdlé a ucukávali. Tak jsem je vymontoval vyčistil,ale jeden tlumič vím že mi spadával dolů jakoby tam nebyla pružina. mám vidlice z nějaké jiné mašiny, má to pružinu z venku. Tady dávám foto a prosím o rady co stím,jestli tam má být nějaká pružina nebo né.. nevyznám se v tom, a jako poslední věc tam není vůbec na tom tlumiči vevnitř žádný otvor na šrub jako v té druhé vidlici. V každé vidlici je jiný tlumič. A jedno je jisté a to,že při nalítí oleje do vidlice se musí ten otvor nějak ucpat,ale jak když tam není díra na šrub v té jedne??? http://libor232.rajce.idnes.cz/Predni_vidlice_-_tlumice
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2012 13:10
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 Cus draci,mám ČZ150 posrala se mi spojka-lamely-nikde uz nejdou sehnat originál tak mi někdo poradil dát tam z MZ 150. A těd k problému koupil jsem je a jsou o malinko vetší než ty starý a nevleze se jich tam 5 když dám 5 zmáčku spojku tak ta spojka nezabíra tak mohl bych tam nechat jen ty 4? nepoškodí se to a bude to správně fungovat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2012 17:35
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 lamely uz tam mám daný jen mi pořád nejde nastavit ta spojka =(
Datum: 05. května 2012 17:35
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Datum: 05. května 2012 17:22
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Já nevim co řešíš voskoušej to
Datum: 05. května 2012 12:53
Posl.aktualizace: 05. května 2012 15:01
 no tak to jsem čistil normálně hadrem a ředidlem sral jsem se stím docela dlouho.
Datum: 05. května 2012 15:01
Jméno: Petr
IP: uživatel13717
 Ahoj , viděl jsem tvé fotky a zajímalo by mě, čím jsi tak pěkně vyčistil blok motoru. Díky moc
Datum: 05. května 2012 14:02
 no skoro všechny byli tady s FK a vyšlo to na 5567Kč..
Datum: 05. května 2012 12:45
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 kolik tě stály všechny nové díly ???
Datum: 05. května 2012 12:10
 jojo díky v léťe ho snad nalakuju..
Datum: 04. května 2012 21:53
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 Pekné.. ale dej eště do kupy toho fichtla vzhledově..
Datum: 04. května 2012 21:32
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 mam dotaz ohledně tisícihranu.. kdy má vĚtŠí tlak? když ho dam jakoby víc dozadu a nebo dopředu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2012 7:20
 Nastavuje se to tak, aby při dosednutí paken na buben bylo ramínko klíče kolmo k lanku.
Datum: 03. května 2012 7:20
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 nejlepší je kolmo, jinak to neni třeba až zas tak hrotit, pokud se od kolmice odchýlíš o +-15°, síla bude maximálně o 5% nižší..
Datum: 02. května 2012 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš u pionýra zadní brzdu tak by měla začít brzdit když je klíč zhruba kolmo se silnicí,nejlepší je to vyzkoušet
Datum: 02. května 2012 21:39
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 no prostě aby to líp brzdilo, jak ho mam nastavit
Datum: 02. května 2012 21:25
 definuj lépe svoji otázku.. takhle je to jen křičení do zdi.... napiš čeho se to týká, jak síla na tisícihran n ajaké páce bude působyt atd..
Datum: 02. května 2012 21:06
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13387
 Zdar, pionýra nastartuju a jede normálně, pak ho vypnu a chci ho nastartovat tak uz nastartovat nejde. Nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 18:59
 jestli to nebude velkým přítokem benzinu,až ho vypneš tak vytoč svíčku a jesli bude mokrá tak je to tim velkým přítokem.
Datum: 06. května 2012 18:59
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 sesedni z něho trochu ho naklon do prava a skus to ..
Datum: 02. května 2012 17:05
Jméno: Honzaa
IP: uživatel4207
 Cus draci,mám ČZ150 posrala se mi spojka-lamely-nikde uz nejdou sehnat originál tak mi někdo poradil dát tam z MZ 150. A těd k problému koupil jsem je a jsou o malinko vetší než ty starý a nevleze se jich tam 5 když dám 5 zmáčku spojku tak ta spojka nezabíra tak mohl bych tam nechat jen ty 4? nepoškodí se to a bude to správně fungovat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 14:23
Jméno: Honzaa
IP: uživatel4207
 Ok zkusím to
Datum: 02. května 2012 14:23
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 tak je umej benzínem a zbrus
Datum: 02. května 2012 9:25
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 no tak to uz asi nepujde protoze ty lamely sem nechal namočit do oleje :/
Datum: 02. května 2012 6:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co třeba si vzít A4 smirku a chvilku s nima jezdit po smirku aby se zbrousili?když ubereš lamelu tak snížíš učinnost spojky a mohla by klouzat
Datum: 01. května 2012 23:00
 čau kluci mám problém z fíkem v poho si jezdím najednou mi světlo chtělo svítit míň a míň a pak to zdechlo, vymontuju svíci a házela malinkou jiskru oproti druhýmu fíku a čím dýl jsem to zkoušel tím se ztratila jiskra úplně ...nevíte co to je ?? nestalo se vám to taky?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 19:34
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 byl to uklepanej drát v zapalku díky
Datum: 02. května 2012 19:34
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 díky zkusím to
Datum: 02. května 2012 14:03
Jméno: Eman
IP: uživatel13699
 Ujistise že máš správně nastavené zapalování a čisté kladívka, nebo skontroluj zda si neotočil drátky na civce
Datum: 02. května 2012 9:59
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj draci.. tak zase pišu s problémem.. nedávno jsem tu psal že se mi strhl závit na válci.. tak jsem vyměnil válec očistil ho.. da nové těsnení pod válec ke klice pak ke koleni karbecu a pod výfuk.. a nechce se to natočit...benzín tam de jiskru háže.. nevíte proč nejde?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 11:19
 Proboha, proč jsi jenom kvůli tomu, že se ti povedlo strhnout závit měnil celý válec. Slyšel jsi někdy o něco o závitníku a redukčních šteftech?
Datum: 02. května 2012 11:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Zabrousil si hlavu?
Datum: 01. května 2012 18:22
 Klasika vyčisti přívod paliva a karburátor. Když jsi vyměnil válec máš správný výbrus?
Datum: 01. května 2012 16:57
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Jako trošku se mi to povedlo ale nechtělo to jít na plynem..
Datum: 01. května 2012 16:38
Jméno: Pejsk
IP: uživatel11657
 Zdar draci... strhl se mi závit na válci jak drží koleno a karbec... nijak extra jsem to neutahovatl.. 
nevíte co s tím? jinak vytrhlo se to z válce takže ta tičinka se zavitama je venku... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 10:34
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 že by závitníkem?  D
Datum: 01. května 2012 10:34
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ale čím udělat ten závit do válce?
Datum: 01. května 2012 9:30
 Udělat o číslo větší závit, nebo koupit jinej válec, nebo tam zkusit napleskat tekutej kov a zastrčit třeba by to drželo.
Datum: 01. května 2012 8:41
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 bud zrobit anebo kupit redukcni sruby  anebo to zrobit na M6 a zvetšil díru v kolínku u šrubu, jinak bych volil spis 1. moznost
Datum: 01. května 2012 8:14
 čaute fichtlaři chtěl jsem s ezeptat jesli nemate nějakou skušenos s předělaním kol na bezduše... da se to udělat doma nebo udělaji mi to v servise ?? už mně nebaví dávat 150 za blbou duši dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 22:47
 znáte kucí Red Bull Romania? tam se jezdí bezduše  místo duše se dá taková hmota která připomíná nafouklou duši a jede se  problém je s přezouváním jde to hrozně blbě...
Datum: 30. dubna 2012 22:47
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 1) Tu duši můžeš zalepit. 2) O tomhle jsem taky přemejšlel. Ne že bych měl s dušema na moto nějakej problém, ale zaujalo mě to. U kola jsem si předělal kola na bezduše, protože jsem furt píchal  Šlo to jednoduše. Koupil jsem si takovou sadu od rubeny za asi 360Kč, ve který byla taková gumová páska co se dala na ráfek, ventilky a tmel. Ještě jsem si koupil další flašku tmelu protože v tý sadě je ho málo, vyhodil jsem z ráfku starou pásku, dal tam tu gomovou, nasadil ventilek, nasadil plášť, nalil tam asi 150ml tmelu, a pořádně foukal, než se chytly patky a potom kvrdlal kolem aby se tmelem zalepily netěsnosti. Funguje to skvěle. Při píchnutí se to tmelem samo zalepí a tlak to taky drží obstojně. Dofukuju jednou za 2 měsíce. Podlě mě by to na moto taky šlo. Stačí dád nějakou gumovou pásku do ráfku, vyříznout si ventilky z duše a nějak to kolem nich utěsnit, nalejt tmel, a mělo by to fungovat. Možná to někdy vyzkoušim, ale zatím u moto problém s pícháním nemám
Datum: 30. dubna 2012 22:39
 díky tomu že tam jsou špice tak asi né  .. a to kupuješ každý týden nivou duši nebo proč?
Datum: 30. dubna 2012 19:33
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 Zdar draci kolik tak stojí výbrus na fichtla? a nevíte někom v okolí olomouce kdo to dělá?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 13:03
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 stalo to 300kč a dělají to u autobusového nádraží mototechna simson
Datum: 30. dubna 2012 13:03
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ahoj draci, jak přijde matka stou druhou kulatou matkou pod vršek brýlí u čz 175/450? příjde tam kulatá pak brýle a matka ,nebo brýle a teprve na ně matky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neni nic snažšího a jistějšího, než se podivat do katalogu ND... takže kulatá matice, brejle a matice
Datum: 29. dubna 2012 21:28
|



|