Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj draci... mám problém s fichtlem.. když s ním jedu a není ešte porádně zahrátej tak jede uplně v pohodě.. pak se ohřeje dám plnej plyn a vvynechává až dusí se...svíčku mám ngk B6HS přemejšlel jsem o nějaké studené třeba Brisk N15C jenže! když to nakopnu tak chvilku běží na volnoběh a pak sám chcípne.. a už ho nenakopnu (na rozlačování taky nejede)... a eště jak se mění ta vzdálenost elektrod na svíčce já to dělám že přihnu tu horní elektodu dělá se to nějak jinak? protože ty brisky hažou takovou všeljakou jiskru.. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 21:49
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 diky stando proštouchal jsem komplet karbec drátem a už fachá(kdo to bude dělat taky tak bacha na ten drát at nezvětšíte trisky apod..)
Datum: 29. dubna 2012 21:49
 taky mám b6hs a žádnej problém problém je ten co tu zimňuje standa
Datum: 29. dubna 2012 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel13684
 Odpověd je jednodušší než bys asi čekal.... Na volnoběh se ti ulejvá jako prase...zaprvé dej nižší hladinu plovákovky...a jestli to nepomuže,tak ještě kup novou trysku volnoběhu a pokud ani to nepomuže,tak prošťourej třeba drátem z lanka celej volnoběžnej okruh v karbecu včetně pidi dirky za šoupátkem...málokdo dokonce ví že tam ta dirka je a k čemu je a ona je přitom tak důležitá....
Datum: 29. dubna 2012 12:03
Jméno: name
IP: uživatel4850
 zdar draci, mam Jawu 250 ale skladacku .... (motor - kyvacka, kostra - panelka.....atd.) zadni kolo je 16ti palcove a predni 18ti palcove (asi z nejake 350ky ) POTREBOVAL BYCH VĚDĚT, JAKY MAM NA TO SEHNAT STOJAN - JESTLI NA 16ky KOLA, NEBO NA 19ky. diky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 16:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 se stojanem na 16 ti to asi stát nebude
Datum: 29. dubna 2012 16:10
Jméno: Jiřín
IP: uživatel12983
 prosim poraďte u mé 21 pionýra,motor jsem půlil, dal jsem nový ložiska a kliku. Pak jsem ho natočil a běžel normálně. ALE druhej den jsem ho skoušel natočit a ani h..vno. ,,předsih a odtrh v pohodě,jiskru hází,karbec vyčištěnej i jsem dával jiný,svíčka mokrá,i kondíky a svíčky,kábl,fajfku jsem dával jiný.Kompresi má.Kroužky taky v pohodě,hlava nefouká.NO PROSTĚ JDE VŠECHNO ALE NEJEDE ANI NEMÁ SNAHU BĚŽET .Mě jedině napadlo jestli nepovolil silikon kterej zatěsňuje klikovej prostor...NO JÁ UŽ JSEM Z TOHO ÚPLNĚ V PR... DĚLAL UŽ JSEM GO 5ti MOTORŮ A VŠECHNY JELY... poraďte prosim někdo co s tim může bejt Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 15:29
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 kondenzator,zapalovaci civka ,indukčni civka,svica,prebijeni nedde na kostru ...tam bude problem
Datum: 02. května 2012 15:29
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 svíčka
Datum: 30. dubna 2012 14:30
Jméno: Jiřín
IP: uživatel12983
 skoušel jsem
Datum: 29. dubna 2012 14:16
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Co kladivka??
Datum: 29. dubna 2012 10:52
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 Cus draci, poradte nejaký stránky kde se prodávaj crossový helmy za dobrou cenu. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 17:14
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 helmu pořádnou a né za litra z výprodeje !!!
Datum: 01. května 2012 17:14
 třeba na aukru
Datum: 28. dubna 2012 19:21
Jméno: hrb
IP: uživatel13546
Datum: 28. dubna 2012 16:51
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/
Datum: 28. dubna 2012 15:58
Jméno: hrb
IP: uživatel13546
 www.hledejanajdes.cz
Datum: 28. dubna 2012 12:40
 seso dřív sem se tě ptal na světlo vypuklé na pionýra 20 a tys mi řekl že mi ho dodáš na odjednávku ale ja ted chcu objednávat víc věcí na raz a jak to mám udělat abys mi to poslal s tema věcma abych zbytečně neplatil ke každímu zvlášt poštovný ?????????? to světlo smi řikál že bude stát 250 a ty věci maj hodnotu 1600 tak určitě víš že se to vyplatí koupit zároven dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 16:43
 dikec to sem potřeboval vědět
Datum: 28. dubna 2012 16:43
 fuha to replikove sklo na pio 20 stoji 320 kc,, pokud mas zajem udelje obj a napis do vzkazu a ja prihodim,,, ale cekacka min tyden,,sesa
Datum: 28. dubna 2012 1:35
Jméno: ojnica
IP: uživatel12547
 Draci ,koupil jsem si novou hlavu na fichlta a všiml jsem si že tam je udělanej delší závit a ptam se jakou svičku tam mam dat ?bo ta kratším zavitem so maj noramlně fichtli tam jde dat,ale nejede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2012 21:11
 Zkus třeba Brisk N15YC........
Datum: 27. dubna 2012 21:11
Jméno: Honnzaaaaa
IP: uživatel4207
 Čus draci, prosim poradte nakou dobrou svíčku na fichtla kdyz je ted takový teplo tak aby to dobře startovalo atd. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 15:23
Jméno: Karel
IP: uživatel11637
 jezdim na svíčku PAL super n7 nevim, jak je stará ale pionýr chytá na brnk.
Datum: 28. dubna 2012 15:23
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já jezdim furt na brisk N15C a nikdy žádnej problém, ani v létě ani na podzim a na jaře. Taky to ale moc nehonim, takže se to tolik nezahřejvá. Většinou jezdim stylem pohoda klídek tabáček, na čtvrt plynu při spotřebě 2l/100km
Datum: 27. dubna 2012 14:30
Jméno: libor1
IP: uživatel13636
 na léto, nebo aby se to tolik nehřálo, tak asi Brisk N14C
Datum: 27. dubna 2012 9:37
Jméno: Honzaaaa
IP: uživatel4207
 Cus muze se neco stat kdyz budu jezdit na fichtlovi bez vyfuku a vyfukovyho kolena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:27
 budeš za debila
Datum: 25. dubna 2012 19:27
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 a bez vyfuku to hovno jede ve vysokej otackach asi tak ...
Datum: 25. dubna 2012 19:22
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 budeš to pomalu zadírat od spodu, můžeš se dočkat horších startu, po delší jízdě budeš hluchej a od fízlů můžeš dostat za nekompletní výfuk  takže asi tak
Datum: 25. dubna 2012 15:58
Jméno: Jarda23
IP: uživatel13673
 Čau draci.. Potřebuju pomoc protože už si nevím rady. Mám Mustanga po výbrusu (nový píst, přetěsnění atd.) ale pořád nejede. Je tam nová svíčka, kabel, fajfka, komplet vyčištěný karbec, jiskru hází, s kámošem jsme vyměnili z fungujícího fichtla postupně všechy díly z elektriky abychom to zkusili jsetli to není tím. Ale pořád nic. Zkoušeli jsem ho na letišti roztáhnout za autem tak se občas na chvilku chytil ale stejně nic. Od válce to jakoby střílelo zpátky rány i jakoby zpátky přes karbec (nevím jak to popsat). Už jsem z toho šedivej.. díky za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 20:27
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 a mě třeba napadá pootočená vačka, která nemusí sedět v ve výstupku proti otočení, nebo třeba ustřižený kolíček na klice a je možný že může být pootočený celý magneto a hází to v nevhodnou chvíly mě se třeba stalo to s tou vačkou ale aspoň to jelo, ale než sem na to přišel
Datum: 25. dubna 2012 20:27
Jméno: Jarda23
IP: uživatel13673
 svíčka hází v pohodě jiskru  O víkendu zkusím to co jste tu psali. Jinak toho fichtla snad už rozmlátim
Datum: 25. dubna 2012 16:55
 Problém bych viděl v bohaté směsi (hladina, olej - poměr, jehla) a nebo v předstihu .. !
Datum: 25. dubna 2012 14:24
Jméno: JERrRY
IP: uživatel13258
 Svíčka hází jiskru malou nebo velkou? (jak moc, třeba to někde nekontaktí) Ano? a co předstih a odtrh? El. zapojená správně? To bude nějaká kravina, třeba kondenzátor, indukční cívka nebo něco s karbecem...
Datum: 25. dubna 2012 12:58
 čaute, už na to nemám nervy.. mám fichtla 05tku jezdil tak nějak v pohodě ale pak přestal táhnout nic sem nevyjel na jedničku atd.. tak sem to koumal vyměnil gufero pod zapalováním přetěsnil válec a karbec, ale stejně to nejelo tak sem vytrhl vzduchový filtr(original) a najednou to jelo... ale prostě když se ohřeje a pak přidává plyn tak trvá a jakoby se dusí a pak se vstřebá a de vytočit a pak de točit hned za sebou ale když se chvíli nechá tak zas se musí vstřebat. Jehlu mám na druhým ze shora. A když se přidá plyn tak je vidět jak vylítává rozprášenej benzín z karburátoru ( tam jak má bejt vzduch filtr) koupil sem novou vložku ale stejně to nejede.. Nevím čím to může už bejt už tenkrát se to blbě rozjíždělo a pak už to na filtr nejelo vůbec a teď když jedu bez něj tak to jede ale zase trvá jak se vstřebávaj ty otáčky to dělala i před tím svíčka je nová NR15C indučku sem měnil.. kondík taky.. už fakt nevim proč.. nejraději bych to vyhodil z okna
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 6:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jinak tohle dělá i netěsnost na filtrboxu, na to se podívej nejdřív než začneš hýbat předstihem, musí to být uplně těsné pokud máš už nový filtr jako u 20ky tak ho klidně omotej lepenkou ať nepřisává.
Datum: 25. dubna 2012 6:29
 děkuju za radu zejtra udělám ten předstih asi máš pravdu ! díky moc!
Datum: 24. dubna 2012 21:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 protože podle toho co píšeš to vypadá na strašně malej předstih nebo nulovej
Datum: 24. dubna 2012 20:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale to že tam byla riska neznamená že to bylo nastavený dobře,kladívka se ti taky opotřebovávaj a tím se ti mění odtrh i předstih
nastav předstih tak jak má bejt né podle nějaký risky a pak napiš
Datum: 24. dubna 2012 20:04
 předstih ani odtrh sem nedělal ale na zapalování byla ryska tak sem to dal na ní a víc nedělal.
Datum: 24. dubna 2012 19:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 seřídil jsi předstih?
Datum: 24. dubna 2012 19:21
 myslíš že by to mohl dělat plovák ? o.O
Datum: 24. dubna 2012 18:03
Jméno: martoj
IP: uživatel13602
 skus vymenit plovak a vicko plovaku
Datum: 24. dubna 2012 17:35
 zdarec uš si nevím rady mám pionýra 20 a nechce startovat trvá mi to dlouho a když se to povede tak pak zatepla už ho nenastartuju svíčku sem dal novou 15c místo 17c a nedrží někdy volnoběh nevíte čím to je potřebuju pomoct dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 11:00
Jméno: pavel258
IP: uživatel13406
 šlo... zkus to tak...... a dej ji víc k magnetu ale bacha aby to potom už nebylo moc a nedřelo.
Datum: 25. dubna 2012 11:00
 a neudělám neco s předstihem ?????????? a nestačilo by jenom sundat to víčko na té straně ???????? a né celíí a uvidím ty šrouby snadno ??????????
Datum: 25. dubna 2012 9:29
 Zkus vyčistit filtr na sání
Datum: 24. dubna 2012 22:34
Jméno: pavel258
IP: uživatel13406
 mne je taky 15.
měla by být když zděláš kryt od spojky uplně nalevo nejblíž k zadnímu kolu.zkus ta šroubky který ji drží povolit at si ji magneto přitáhne a uvidíš.
Datum: 24. dubna 2012 19:39
 a nemůžu s tou cívkou něco udělat mě je totiž 15 a nechcu to zničit a kde ta cívka vlastně je ?? dik za odpověd
Datum: 24. dubna 2012 19:30
Jméno: pavel258
IP: uživatel13406
 jo to dělá i mne.zkus se podívat na vzduchový filtr jestli neni vypadlý z karburátora..kdyby byl tak to saje falešný vzduch a nedrží volnoběh. a nebo se jeste podívej do zapalování na zapalovací cívku.
musí tam být malá mezera.....
Datum: 24. dubna 2012 14:07
 Zdravím draci, potřeboval bych prosím poradit. Mám Dandy 125 motor CPI. A dotaz spodčívá v tom, že mi odešlo vahadlo (ulomilo se) a já nemohu sehnat nové - nikde není. Tak se ptám, zda někdo neví kde nějaké sehnat, případně náhradu z jiné značky. Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 10:46
Datum: 24. dubna 2012 10:46
 Zdravim vsetkych. Nejakym nedopatrenim, ale fakt nenasilne som strhol zavity co drzia karburator  Nejaka rada na opravu, jednoduchu rychlu? Su tam tie sroby napevno, alebo staci prinajmensom rozobrat pol motora?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 12:48
Jméno: volodrak
IP: uživatel13682
 Dufam ze ten zavit je rovnaky aj vo vnutri ako ten viditelny.
Datum: 28. dubna 2012 12:48
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Nemusíš tu matku ani vařit, stačí dotáhnout dvě matky proti sobě a potom za tu spodní šteft vyšroubovat.
Datum: 23. dubna 2012 22:28
 vyšroubuj ho kleštěma a namontuj novej šteft
Datum: 23. dubna 2012 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten šteft vyšroubuj a našroubuj tam nový,když ho nebudeš mět za co chytit tak na něho přivař matičku
Datum: 23. dubna 2012 21:29
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Čau čím to může být,když na jawě 21 za jízdy přidám plyn,tak to trvá než ten plyn zabere,ale na volnoběh to nedělá mám a motor je takoví slabý je po go motoru najetích 250km dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 19:23
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 24. dubna 2012 19:23
 dělá mi to to samí že je slabej atd.. a trvá ten plyn když přidám atd.. :// mám nervy
Datum: 24. dubna 2012 18:02
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 Zdar draci, mám doma motor ČZ150 ale nevím co je to za typ jestli B,C nebo T,byl by nekdo tak hodný a poradil mi jak to na tom motoru poznám? Budu moc vděčný.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 17:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na hlavu a tam bude napsáno bud 125ccm nebo 150ccm a 125t,b poznáš tak že mají karbec přidělanej přímo na válci
Datum: 23. dubna 2012 17:15
Jméno: standais
IP: uživatel13661
 Zdravím, koupil jsem si Jawu 350/634, poté co jsem ji nakopnul, tak chvíli běžela normálně na volnoběh, pak vylítla do otáček a nešlo s tím nic dělat, musel jsem normálně chcípnout. nevíte někdo co s tím ? zkoušel jsem hýbat i s bohatostí směsi, ubírat šroubkem na volnoběhu, ale je to pořád stejný. jinak chytá pěkně, jestli táhne dobře nevím, protože jsem na ní ještě nejel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 23:03
Jméno: standais
IP: uživatel13661
 OK dík
Datum: 22. dubna 2012 23:03
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Zdar,zkoukni,jestli se vrací šoupě,neni volná jehla.Jinak saje někde falešnej vzduch-těsnění mezi karburátorem a válcem,těsnění pod válcem,simeringy na klice...
Datum: 22. dubna 2012 22:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 netrasu sa ti ruky steho , nechytajsa teho prosimta.
Datum: 22. dubna 2012 22:07
Jméno: Kali117
IP: uživatel6800
 Zdar draci, hraju si s ČZ 150c rozchodil sem jí ale mam problém s chodem, na sytič jí nahodim a šlape na malý otáčky, jak sytič vypnu (odevřu záklopku) tak začne chcípat a drží se jen na hodně plynu (vysoký otáčky). Zkoušel sem vyčistit karbec štolovat ho a pod ale pořád to samí. Co to může bejt ? Jak to vyřešim ? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 18:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší je ten karbec vyvařit ve vodě s octem,celý ho rozebereš a mosazný části(trisky,plovák) dáš pryč a vše co je hliníkový tak do roztoku octa s vodou 1/3octa zbytek voda a 10 minut povaříš a budeš mít jistotu že je čistěj pak taky zkontroluj kladívka hlavně předstih kdyžtak nastav 3,5mm,kladívka pořádně očisti a ještě zkontroluj všechny těsnění co vedou z karbece do motoru a když pořád nic tak koukni na gufeo pod zapalováním
Datum: 22. dubna 2012 18:51
Jméno: Honnza
IP: uživatel4207
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 15:13
 Namočit lamely do oleje na 24 hodin ponořit hezky do misky a potom nasadit do motoru je to lepší protože to změkne a potom hned lepší spojka zabírá....
Datum: 22. dubna 2012 15:13
Jméno: Honnza
IP: uživatel4207
 No poptám se ješte. Jo a na jak dlouho je tam daváš?
Datum: 22. dubna 2012 14:26
 No jestli tam budou pasovat to nevim. Jinak já lamely před montáží dávam do oleje.
Datum: 22. dubna 2012 13:45
Jméno: Honnza
IP: uživatel4207
 No taky mám takovy dojem že to bude 150T a tyhle lamely by tam měli pasovat asi je koupím. Jo a nekde sem četl že by se ty lamely meli nechat nejakou dobu namočit do oleje než je dáš do motoru, že by se jinak mohli poškodit je to pravda?
Datum: 22. dubna 2012 13:31
 Čoveče tak to leda že bys měl 150T. ČZ 150C měla zoubků 8...
Datum: 22. dubna 2012 13:28
Jméno: Honnza
IP: uživatel4207
 práve že má nevim presne co to mám za typ ale musí tam být lamela z 6 zoubky.Fakt!
Datum: 22. dubna 2012 13:21
 Nemá to stejný počet zoubků
Datum: 22. dubna 2012 13:15
Jméno: Dere
IP: uživatel13416
 Zdarec draci, měnil jsem na 555 prachovky na předních šavlích a jeden kluzák se mi povedlo vytáhnout i
s pružinou. Mám to celé zasunout zpět, nebo je ta pružina nahoře nějak přichycená??
Díky moc a pěknej víkend...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 12:37
Jméno: dere
IP: uživatel12727
 A dá se nějak zašroubovat odspodu?? Děsím se demontáže řízení....
Datum: 23. dubna 2012 12:37
Jméno: Homolka
IP: uživatel13386
 pružina je nahoře zašroubovaná
Datum: 22. dubna 2012 21:11
 Ahoj Fichtlaři, viděl jsem na extremebike.cz prodávat sadu - válec s výbrusem - hlava - klika - karbec za dva tisíce na fichtla, výrobce asi beztak nějakej Taiwan, nemáte s tím prosím někdo nějakou zkušenost, jestli to něco vydrží, pasuje a podobně. Díky za rady. Olda
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 7:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Z extremebike už jsem něco kupoval a zas takový sračky to nejsou válec je stejný, polský jako FK (tak že je potřeba opracovat kanály a trošku nesedí na kartery, ale když si pohraješ s pilníkem tak to sedne,, a i ta nejlevnější klika je s CKR ojnicí a na jehlách.
Datum: 24. dubna 2012 7:28
 Kluci díky za info. Olda
Datum: 22. dubna 2012 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel13657
 Ne,žádnej Taiwan! Jsou to polský nekvalitní díly,který už v polsku nikdo nechce...z polska to sem prodávaj za hubičku a mi nenažraní češi to na aukru kupujem za 2000,- nikdy bych nic takovýho nekoupil i kdyby za polskou cenu....
Datum: 22. dubna 2012 13:31
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 No zkušenosti s tím nemám ale rozhodně bych to nekoupil rači si připlatim tady na fk kde máš kvalitu zaručenou. Možná jenom válec s hlavou podle mne by to stálo za voskoušení jestli sou lepší než poláci.
Datum: 22. dubna 2012 10:31
|



|