|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar. co vše může způsobovat vynechávání motoru pouze na 3RS? dělá to nad 6500 ot/min....někdy i na mín, ale vždy jen na 3 RS...už nevím co stím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 10:12
 To snad ne  ...to se přeci nemůže po pár km unavit
Datum: 26. září 2010 10:12
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej nový kontakt přerušovače. Může být unavená pružina nebo pokřivená a při vyšších otáčkách nestíhá kopírovat vačku.
Datum: 26. září 2010 10:06
 mám tam ngk b8hs...ta je studená je to jako brisk n14c
Datum: 25. září 2010 21:10
 Nejpravděpodobněji tam máš teplou svíčku, tak zkus vyměnit za studenou, pak by to ve vysokých otáčkách nemělo dělat.
Datum: 25. září 2010 21:06
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus muzu s terou po silnici bez papiru a kdyz ne tak jaky musim mit opravneni ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 21:33
 nesmis ikdyby jsi mel milion ruznejch opravneni
Datum: 25. září 2010 21:33
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus jak poznam ze je traktor bez predku a z predkem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 16:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 taky ale nenapsal jestli nemyslí náhodou ten předek uřízlej flexou (asi třeba před kabinou)
Datum: 28. září 2010 16:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10450
 ..netusim sice proc to pises sem, ale..nejjednodussi je: kdyz ma traktor predni gumy "hladky", bez drapaku, urcite nema predek..kdyz ma"drapaky", tak ho miva, ale neni to uplne jiste..jinak predek znamena, ze jsou pohanena motorem i predni kola
Datum: 28. září 2010 0:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chápu...
Datum: 25. září 2010 18:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 fuj, co jsem to napsal... jasně že disků...to asi budou ještě pozůstatky pátečního společenského života
Datum: 25. září 2010 14:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dYsků určitě ne, spíš disků, ale v podstatě má Ik pravdu.. snad poznáš jestli je kolo jen tak zavěšený na tlumiči nebo k němu vede kardanová hřídel..
Datum: 25. září 2010 14:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak největší rozdíl je asi v nápravách no  ... hnanou přední nápravu od nehnané musí rozeznat snad i uplnej lajk... jinak to s jistotou poznáš i podle velikosti a typu dysků kol...
Datum: 25. září 2010 12:53
 čus draci prosím poraďte, už si nevím rady.. koupil sem kamarádovi nový kladívko na pincka a od té doby co to tam dal ten pincek nejede.. když jsme to zkoušeli spravit ( new svíčka, seřídit odtrh, předstih...) tak po dlouhé námaze to chytlo ale jelo to asi jen 50 metrů pak to chcíplo a už to opět nejde nakopnout.. opravdu nevím čím to može bejt.. jednu dobu doslova tekl benzín výfukem ven.. ( až potom to chytlo) pak to začalo střílet do výfuku.. už opravdu nevím.. prostě to nejede a já nevím kde je chyba .. prosím poraďte...ps: kámoš říkal že když strčí prst do faje že ho to kope jen někdy a někdy furt. a někdy vůbec.. ale všechny kontakty a elektrika byla skontrolována, nikde nebyla chyba tak nevím.. jikskru to házelo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 18:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 keks: jasně že záleží, zkrátka to musí bejt poskládaný tak, aby se pružina od kladívka a šroubek jí procházející nikde nedotýkal tělesa magneta, takže uvnitř toho držáku je malá podložka a zeshora i zespoda na ní ta pertinaxová.. až nahoře kontaky pro kondík a vývod na indukčku, který se samozřejmě taky nesmí dotýkat kostry..
Datum: 25. září 2010 18:04
 hh: díky.. kouknu se.. ono zálež jak mám poskládaný ty destičky? já nevím jak to kámoš skládal možná to složil jinak.. ale díky za radu.. přeskládáme to správně.. pak dám vědět.. taky je možný že to někde kostří no.. uvidíme..
Datum: 25. září 2010 14:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejspíš se ti to někde kostří, složil jsi správně ty pertinaxový podložky, na kterých drží pružina kladívka? Další možnost je skříplej drát někde pod víkem.. Nediv se že benzín teče ven výfukem, když to furt roztlačujete z přeplaveným karbecem a ten benzín se nespaluje, nýbrž jen protýká výfukem..
Datum: 25. září 2010 14:04
 Zdarec..co všecko může způusobovat škvarky na kladívkách? Dal jsem nový kondík od harlingenu, na kladívka je najeto max 1 000 km sou taky nový. odtrh mám 0.4. na indukčce mám zapojenou obráceně kostru a kladívka (1,15) takhle už to bylo. když to přehodím je to ještě horší. Pls poradte,už mě se*e vynechávání ve vysokejch otáčkách.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 16:12
 Dělám to malinkým pilníčkem dělaným přesně na kladívka, ten to nijak nepoškodí.
Datum: 25. září 2010 14:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to teda nevim, asi by vyšlo dost draho dělat celej kontakt ze stříbra, nicméně co vim tak je tímto kovem jen potažen, a tudíž se dá poměrně snadno obrousit.. pokud se udělá pecka, tak se musí opatrně seškrábnout a zahladit to místo, nikoli brousit celej kontakt pilníkem, ba dokonce šmirglem..
Datum: 25. září 2010 14:18
 No já je koupil v mototechně sou to starý dobrý palky a stály mě přes 120 kč.
Datum: 25. září 2010 10:21
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no je možný že ještě ty starý kladívka to měly celý ze stříbra.. ale těžko říct to nwm.. ale 99% tych nových kladívek to má jen poaženo lehkou vrstvou..
Datum: 25. září 2010 10:10
 No nevím jestli je to pravda...ale děda mi říkal že celý kousek toho doteku je ze stříbra...ne jen potah...takže by to vadit nemělo...jinak když sem ty dráty přehodil. neudělal se škvarek po 10 km, ale už tak po 4...takže nevim
Datum: 25. září 2010 9:59
 přesně jak píše hh jestli si to kladívko čistil šmirglem nebo něco tak asi koupit nový no...
Datum: 25. září 2010 9:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Opalování kladívek dost často právě způsobuje ta obrácená indukčka, jinak pokud si kontakty kladívek zabrušoval, tak si určitě srazil stříbrný potah, což taky způsobuje větší náchylnost na opalování
Datum: 25. září 2010 9:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Opalování kladívek dost často právě způsobuje ta obrácená indukčka, jinak pokud si kontakty kladívek zabrušoval, tak si určitě srazil stříbrný potah, což taky způsobuje větší náchylnost na opalování
Datum: 25. září 2010 9:36
 Jo izolační podložky jsou taky dobře daný
Datum: 25. září 2010 9:09
 Koukněte tohle jsem dotlačil za 200 Kč a jak to vypadá dnes?Je to 05tka sice naní nejsou origo plechy navíc seřízlé ,ale vypadá pěkně po všech uprávach no.Dneska jsem stříkl masku. Sehnat ještě nekde stojan a zadní světlo (mám blikačku)  Co se mi na ní dneska povedlo jel jsem za kámošem a po ceste jsem ztatil ten dlouhý šroub co drží hlavu a válec  ...a ja si říkal proč to nejede  ,ale dojel jsem, ale prdělo to jak cíp  Včera jsem vyměnil pístní krožky tk zajíždím
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 22:49
 hezké.. tohle mě příští týden taky čeká, až dovezu svého prvního fichtla konečně domů  ..asi budu koukat na tvoje fotky, protože musím před STK zkouknout, jestli někde něco nechybí.
Datum: 24. září 2010 22:49
 Stejně ho neprodám mám jen 3 výfuky a to na 3 motorky  tkže tak.
Datum: 24. září 2010 22:42
 Hej ta první nekvalitní fotka v tom šeru tje ten výfuk co tam byl jinak je všude ,ze starým výfukem ,ale ten chrom je fakt mega no.
Datum: 24. září 2010 22:41
 dakne meine freund  snaižil sem se
Datum: 24. září 2010 22:38
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Pěkný..akorát ten vejfuk se mi na tom nelíbí..nejradši bych ho viděl u sebe v dílně..kolik za ně chceš?
Datum: 24. září 2010 22:37
 Jinak vše s pomocí LukySv  jsme ,ale dvojka
Datum: 24. září 2010 22:35
Datum: 24. září 2010 22:28
 http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Jawa_05/
Datum: 24. září 2010 22:26
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
Posl.aktualizace: 24. září 2010 22:17
Jméno: Anonym
IP: uživatel10419
 Přepsatelné jsou teoreticky takové, které jdou odhlásit bez větších komplikací na tebe a ty je můžeš na sebe po evidenční kontrole přihlásit. "Normální" jsou buďto taky přepsatelné a nebo jak se stalo už zvykem u starých strojů, jsou napsané na někoho, koho majitel dokladů nezná, případně je majitel po smrti. Takovým bych se asi vyhnul. Nejlepší je koupit doklady, které jsou stále napsané na člověka, který je prodává. Dá ti je do odhlášky na tvoje jméno a tím si můžeš být na 99procent jistý, že to půjde převést. Pokud by si chtěl, tak vím o člověku, co jedny takové doklady má a dá je i za polovinu té ceny.. bohužel - není k nim štítek. Mj. na Bazos.cz je přísně zakázáno inzerovat doklady
Datum: 24. září 2010 22:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 aha tak díky moc
Datum: 24. září 2010 22:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Přepsatelné znamená, že jsou psané na živého člověka od kterého můžeš ty doklady koupit a přihlásit na něj svůj stroj bez dokladů.
Datum: 24. září 2010 22:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to znamená že by neměl být problém je na tebe přepsat, tzn. že by měly být psány přímo na prodejce, který je na tebe odhlásí a pošle ti je
Datum: 24. září 2010 22:11
 čaute,
nevíte o někom, kdo pěně umí a byl by ochoten vyrazit štítek na pionýra? Prázdný budu mít koncem příštího týdne, ale člověk kterého jsem měl domluvený odjel mimo ČR a hned tak se ho nedočkám. Cenu určitě dohodneme. Kdyžtak můžete i na mail. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 23:04
 jj něco podobného mám v plánu
Datum: 24. září 2010 23:04
 No kdybys videl origo vyklepany cisla tak by jsi mozna koukal jak to tam nekdo nasekal. ja bych se toho nebal to nikdo neresi. Pak to prejed nejakou kyselinou at to trochu zaoxiduje a
je to jak z fabriky...
Datum: 24. září 2010 23:01
 to jsem taky doufal.. jsem teď na kolejích v Praze a tady s tím nechce nikdo nic mít  Sám se to bojím razit, protože to nemám v ruce a nechci každé číslo pod jiným úhlem.
Datum: 24. září 2010 22:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jdi k nějaký záměčnický firmě v okolí. Ty ti to rádi udělají i zadarmo. Je to záležitost pár minut
Datum: 24. září 2010 22:15
Jméno: Antal
IP: uživatel8530
 Zdar hoši, mam dotazm když jsem si před měsícem konečně přepsal na sebe motorku, a ted bych jí chtěl třebas prodat, budou po mě chtít za to nějakou daň nebo tak něco?Aby to nebrali třebas jako obchod s motorkami, bylo mi řečeno že když prodam motorku dřív než uplyne rok, tak po mě budou chtít nějakou dan.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 16:58
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Pokud motorku prodáš za kradší dobu od koupi než je myslim jeden rok, tak musíš podat daňové přiznání a to i v případně, že ji prodáš za mín a neviděláš na tom nic. Tohle řiká zákon, ale skoro nikdo ho nedodržuje.
Datum: 24. září 2010 16:58
Jméno: Honza
IP: uživatel10427
 chtěl bych se zeptat jestli byste mi radši doporučovali Jawa Dandy 125 nebo Yuki sport 125..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 17:51
 Ja mam JAWu 350 typ 638, ale tim jsem ti asi moc nepomohl  Jinak kamarad ma Suzuki VL 125 LC Intruder a je s nim spokojenej, sehnal ho za 32 000 se vsema doplnkama. Ja na nem jel taky a musim rict ze na to, ze je to 4T 125, sice dvouvalec, ale furt 125 je to dot dobry. Kdyz jsme jely z nemecka tak po dalnici 135km/h ja s trindou on s intruderem a jely jsme tak asi 20 kilaku. Je pravda, ze tachometru se to asi nelibilo, protoze rucicka se oprela o doraz, kterej je lehce za 130km/h a dal nemohla. Ale co rika tak je s nim dost spokojenej. Vahove je porovnatelnej asi s 350, mozna o neco lehci. A ani kdyz jsme jely 500 kilaku v kuse tak on problem nemel. http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=49801 ten je jeho.
Datum: 24. září 2010 17:51
Jméno: Honza
IP: uživatel10427
 jj dík...a ty máš nějaký moto....
Datum: 24. září 2010 17:33
 Dandy nevim s tou zkusenosti nemam, ale Yuki NIKDY. Kamarad mel Yuki motarda 125 a po 15 000 kilakach se mu utrhla zadni rozeta a to tu "motorku" kupoval novou !!! Ja opravoval skutra Yuki slo na nem do haje 20 hodin meho zivota, nez sla alespon trochu. Nejdriv bylo v haji CDI, potom zas nechtela pumpovat benzin. Plasty praskaj uz pohledem na ne a neni to proste dodelany. Yuki hned vyrad z vyberu.
Datum: 24. září 2010 17:19
 zdravim draky neprodáváte někdo příručku na jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:50
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 jo jednu bych měl napiš mi na icq 470517610 a domluvime se
Datum: 23. září 2010 21:50
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 cus draci jak mam připravit fichtla na zimu budu jezdit non-stop jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 14:28
 Možá ještě zkrátit kvalty, přecijenom v zimě se jezdí pomalejc, a víc se hrabe  ..Ale aby to nebylo na úkor řetězovky, páč tu to chce na zimu v dobrém stavu. Ono přecijenom to zadní kolo je víc v podhrabu, a dost řetěz padá..Kord při kravinách 
Jinak opotřebení zimním provozem bych vyčíslil asi jako jedna zima = tři letní sezony  Sůl a vlhko je hold znát no
Datum: 24. září 2010 14:28
Jméno: mates20
IP: uživatel10420
 jo dík budu jezdit ve sněhu my máme taky kopec za barákem brutál ve sněhu loni sem jezdil na odpisový jawetě tak nevim fíka mam od kvetna
Datum: 24. září 2010 14:22
 Já jsem vytřel vnitřek plechů tlumexem myslim, ale bylo to akorád nahovno, jak mi káp benzín na kastli, tlumex tek pryč. A stejně to kvetlo pak na obviklých místech.. Letos s tim nebudu nic nělat a nazdar, rávky, kterým by sůl asi nevoněla sou stějně příšerný, takže už neřešim. Takže bych opravdu asi akorád vyměnil chromový věci za ňáký švorcovní a nazdar.. A co se týče obutí, Soběslav sem odjel na hodně sjetý gumě, místama neměla ani náznak vzorku, a speciály s drapákama měly kolikrát horší trakci jak já  Ale za barákem máme hodně sakra slušněj kopec, a v tom někdy před dvěma zimama sem nevyjel, a kámoš s drapákem pomalu ale jistě jo. A přední gumu určitě neřešim, žádnej plnohodnotnej drapák stejně na fichtla neseženu, takže spolýhám na originální 2,50 a její zaříznutí  Takže bejt trochu akční, a nebát se toho.. Fichtlu zdar!
Datum: 23. září 2010 19:55
Jméno: W
IP: uživatel6534
 Jestli budeš jezdit i ve sněhu, tak drapáky
Datum: 23. září 2010 17:00
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec tento dotaz jsem tu už psal ale prostě nevím jak mám poznat že mám dobře naštelovanou směs tou triskou na karbecu mě připadá že to jede furt stejně ale když to dotáhnu tak jde motor těžko roztočit a když to hodně povolím tak to zase je tokový divný jde hodně slišet jak to saje a nemá to tokovej hlubokej zvuk tak jak je to správně něco mezi chudým a bohatým prostě nevim vým jen že tam mám tokové rozmezí půl otáčky když to o půl utáhnu je to fakt moc bohatý když to povolím je to asi chudý zdá se mi že to tak netáne tak to mám dat doprostřed ty půl otáčky??? poradte vým že vás s tím už seru ale chcu se vás zeptat naposled!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 15:46
 Pochopitelně, že když bude hnát po hlavní, tak se dozví to, jestli má blbě danou jehlu nebo trysku, nebo třeba i hladinu v plovákovce. Tohle by mohl zjistit ve měste, kde se často popojíždí a stojí na tsemaforech.
Datum: 23. září 2010 15:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 A´T máš šroubek kdekoli, tak to pojede furt stejně. Pochop že ten šroubek ovlivňuje bohatost směsi jen když se šoupátko nadoraz dole. V jeho střední poloze má vliv na směs poloha jehly a v nejvyšší poloze směs ovlivňuje jen hlavní tryska. Takže ano, dej ho doprostřed té půlotáčky (mělo by to vycházet cca 1 otáčka od úplnýho dotažení) aby to mělo na volnoběh klidnej chod a šlo to hezky do otáček.. Tady to poznáš jen podle sluchu a reakce na plyn, na svíčce to nepoznáš.
Datum: 22. září 2010 21:49
 Prostě se vyprdni na pazvuky a jeď se projet. Když se vrátíš, hned vypni zapalování, nech to vychladnout a podívej se na svíčku.
Datum: 22. září 2010 19:42
 Hele tohle se tu resilo uz driv. bez se projet trochu dal pak sundej svicku a koukni na ni. Pokud je cerna mas moc smesi a malo vzduchua to znamena povolit. Pokud je seda mas moc vyduchu a malo smesi to znamena utahnout. Takze podle toho jsi to schopnej doladit. Svicka by mela mit kavovou barvu.(kafe s mlikem)
Datum: 22. září 2010 18:48
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 je to čz 250
Datum: 22. září 2010 18:34
Posl.aktualizace: 22. září 2010 20:38
 Díky moc..
Datum: 22. září 2010 20:38
 i kdyz je to upraveny-porad je to uprava z nejakejch 30-50 let,tak proc to nebrat jako historii?  aspon se na tom predvede,jak driv lide upravovali motocykly pro vlastni pohodli.
Datum: 22. září 2010 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Máš moc krásnej dobovej zmetek zkříženiny ČZ z konce 30.let se zadními kluzáky a kaslíky z Péráka....není to poprvé co to vidím,byla to dobová uprava....žejo....proč tam nepřevařit odpruženej zadek,když je možnost....Ačkoliv je to bastl,tak se mi to hrozně líbí....jednou sem to viděl v chotusicích a moc se mi to líbilo
Datum: 22. září 2010 15:35
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,ten zadek vypadá bud jako z péraka nebo Jawa 500 OHC ty kasliky jsou podobné,ale ta nadr že jiná
Datum: 22. září 2010 15:01
 ted jsme se na to vic podival - ale pripada m ize ten zadek je z peraka - asi to bude nejakej bastl
Datum: 21. září 2010 22:43
 cece ja si myslim ze to je neco zahranicniho
Datum: 21. září 2010 22:42
Datum: 21. září 2010 22:38
 cece ja si myslim ze to je neco zahranicniho
Datum: 21. září 2010 22:37
 nebude to predvalecna specialka?
Datum: 21. září 2010 22:01
 cau, hele mam dotaz a je to pro me dost dulezity - nekdo kdo se vyzna v historii pionyru a zna ty různý zmeny . - koupil jsem pionyra 21 - je nekompletní ale hlavne je to rok 1974 - prední vydlice nema manzety- ma stiraci krouzky. koukal jsme se tady - http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html ale na nejaky moje otazky tam nemaj odpoved. takze za prve -rok 1974 je prechodovej a zajima me jakej podsedlovej plech tam mam mit - ja si mslim ze mam mit jeste hlin. listy ale vzadu jednu diru na kulaty odrazko - muze mi to nekdo potvrdit????, a pak jakej vejfuk bych tam mel dat - doutník nebo serizlej??- nejlepsi by bylo kdyby nekdo zvas mel original z roku 74. chci to mit presne jelikoz to chci jako veterana. díky moc prosim odpovezte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 6:07
 cau! jj ja mám z roku 75 origos pincika,, vidlice bez manzet a sú rozobratelné,,na konci nemá M8 srob ale velky srob
Datum: 23. září 2010 6:07
 stando díky moc - podal jsi dost užitečny info - jinak- tenhle pio je taky spis origo nez bastlenina - je to origo barva - jen nema podsedlovej kryt - a byl u toho uz serizlej vejfuk - ale byl oddelanej - tak nevim jestli byl z nej - ale dam ho tam - asi jak rikas - bude to jeden z posledních v roce 74  , indocka tam nebyla tak nvm, ale zapalko si ted nejsem jistej co tam mam. jinak prední vidle nejsou jeste svareny a myslim ze jeste par let se ani nedelali - ja mam mustangy jeden z roku 77 a pak 78 - a oba maji vidle ne v jednom kuse a pak mam mustose 79-a ten uz je má svareny. jinak ja mam taky pionyra krasnyho z roku 69- jako veteranka ale to je 20. ted chce jeste udelat peknou 21. a jeste jednou díky
Datum: 22. září 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Znalcem jsem zatím uznán nebyl,ale v tomto směru ti řeknu uplně všechno. Přelomový byl rok 71/72 a pak 74/75 ....v intervalu 72/74 byl plech s hliníkovými lištami,seřízlým krytem řetězu,doutníkem,ouzkou trubkovou kyvnou vidlicí,kulatá odrazka,na masce jen spodní linky,zapalování 30W,zapalovací pol vinutý slabším drátem,indukční cívka 8V...ta přední vidlice bude předpokládám až z modelu po 75 roce....je stejná jako z mustanga pozdější verze předpokládám??tzn v jednom kuse,vrchní brejle na osmičkách šroubech....ale s tema prednima vidlema si nejsem na 100%jistej....ono celkově to nebylo tak dramatický,že bum,najednou ze dne na den dávali všechno jinak.....jak co přišlo do výroby,tak to popasovali.....Jawa 21 jako veterána bych volil převážně z let 68,69 kde je to čistě typ pionýr model oskutrovany vycházející z typu 05(20)....neobjevuje se tam žádný prvek z mustanga a kus co kus jsou stejné,bez anomálií,mutací a podobně....u modelu 74 je to nejistý. Samozřejmně kdyby mi neprošel rukama model 74 v originálu,tak zde o tom ani nebudu mluvit....nejhorší je,že mi prošli rukama už 3 kousky 74 a ten třetí byl spíš model 74/75 měl seřízlej vejfuk a ty tvoje o kroužky ve vidlích.....no akorát sem ti zamotal hlavu co  tak dej na sebe a máš jistotu spokojenosti!
Datum: 22. září 2010 15:48
 Ahoj, nejsem zadnej extra znalec detajlů, ale podle té stránky (na kterou jsi poslal odkaz) jsem to pochopil tak že upravy v letech 1969 -74 jsou totožné s tvym výrobním rokem 74 ... a upravy po roce 75 jsou zase totožne ze stroji vyrobené v roce 75 ... tak jsem to pochopil ja
Datum: 21. září 2010 21:48
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 22. září 2010 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 skoro jako multikára
Datum: 22. září 2010 15:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslim že je ztrata času abych ti řikal kde se startuje, protože pokud tohle nevíš, těžko se stim vubec rozjedeš....nehladně na to že studenej bez čudla stejně nebude chtít chytit
Datum: 22. září 2010 15:50
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 jako každý jiný zetor
Datum: 22. září 2010 15:02
 co je to za dotaz? zadny pozdrav.... zadna slusnost,,... nic..... tady nejsi v holubku abys dolezl a béknul do davu "kde se startuje zetor 5245???" a my ti vubec nemusime odpovidat ty troubo
Datum: 21. září 2010 21:44
 takovýhle otázky xD...myslím že bys na to zachvilku přišel sám
Datum: 21. září 2010 21:23
 venku.v garáži by ses mohl udusit...
Datum: 21. září 2010 21:06
 třeba čudlem na přístrojovce?
Datum: 21. září 2010 21:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hej ty cipe tady neni forum na zemědělskou techniku tak jdi do pi....... jinak asi jak je spinačka vole
Datum: 21. září 2010 20:40
Posl.aktualizace: 21. září 2010 14:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 je na dokladech , cena 6 000 celkem haluz . Sem tam se hádají válce , ae jinak jede nadherne . Motor by mnel být po GO
Datum: 21. září 2010 14:10
 super stroj,,cel orig,,az na ten zadek,,, na dokladech draku?jaka byla cena
Datum: 20. září 2010 22:52
 Hmm ani ne.Jestli to nechceš mít jako nové tak nestyděl bych se ani za tohle. Pěkný stroj hlavně to udržovat v pokudmožno spolehlivém stavu
Datum: 20. září 2010 21:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 veľa veľa veľa veľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľľa práce ešte na nej
Datum: 20. září 2010 20:12
 zdar draci nevíte někdo kde bych sehnal soupis ložisek do motoru čz 125/453 na sesa sem to našel ale je to nečitelné
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 19:38
Datum: 20. září 2010 19:38
 čau draci..prosím vás o maličkost. O víkendu jsem si koupil motorku Honda Rebel 125 ale majitek tomu nemá žadny manual ani mě k tomu nic neřekl a já o té motorce nic nevím např: jakej olej do ní, objem nádrže a ostatní docela duležité věci. Hledal sem na internetu ale nic jsem nenašel takže kdyby někdo věděl nejakou adresu na netu kde jsou nějaké informace nebo kde se dá ten manual stáhnout tk mě kdyžtak napište. díky sory za spam vím že to sem nepatří ale třeba se něco dozvím
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 19:29
 http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ca_125_rebel_1999.php&ei=npmXTL_MCdGRswbrqc1k&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBoQ7gEwADgK&prev=/search%3Fq%3DHonda%2BRebel%2B125%2Bdata%26start%3D10%26hl%3Dcs%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DbX5%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:cs:official%26prmd%3Ddf
Datum: 20. září 2010 19:29
 eee mislím že sa tomu vraví mačka vo vreci opravte ma ak sa mýlim alebo mladežnická nerozvážnosť hm teraz si nespomeniem ujo google mi poradil toto http://forum.hondaclub.sk/ možno poradil správne :/
Datum: 20. září 2010 18:34
 zdarec potřebuji poradit všude jsem hledal dvojče mé motorky ale nemůžu najít mám 250 kejvačku rok 1957 má spínačku bošku v masce tedy nádrž bez ampérmetru výfuky doutníky, řídítka s hrazdou, sedlo lavici a 16 kola nevíte jestli by ta motorka mohla být v původním stavu jestli to není nějaká poskládaná co se kde našlo?předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2010 21:08
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 tak já nevím nemohl třeba někdo vyměnit rám nebo jen štítek co myslíte a nebo je to fakt skládačka
Datum: 19. září 2010 21:08
 Ale mam r.v. 1958
Datum: 19. září 2010 21:03
Datum: 19. září 2010 21:01
 V původním stavu není kejva r.v 1957 měla ampmétr, vejfuky rybiny a na žádný jawy 250/353 se nedávaly lavice a hrazdy
Datum: 19. září 2010 18:26
|



|