Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec hosi chcu sa neco optat mam fika 21.kdyz dam 1 a chci se rozjet tak vypadne ale pak to udelam este jednu a uz sa rozjedu nevite cim to je?a este jedna otazka kdyz jedu na 2 tak nekdy vypadne kvalt nevim cim to je.diky za radu hosi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 16:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3640
 mas nejakej error v prevodovce.....dvojka znaci neco omletyho
Datum: 13. dubna 2010 16:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 tak to se mi taky stává zkus se podívat na řadící automat jestli není volný nebo zkus pomaleji řadit
Datum: 13. dubna 2010 8:49
 Je zapotřebí před složením motoru něco mazat vazelínou. Myslim jako jednotlivá kolečka převodovky, řadící mechanismus\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 21:47
Jméno: KzBbiQ
IP: uživatel6617
 A az tam budes davat lamely tak je dej alespon na 5 hodin do oleje
Datum: 17. dubna 2010 21:47
 Já sem na to taky bejval blbej  ale před tejdnem sem složil první motor  takže už to znám
Datum: 12. dubna 2010 21:54
 vše odpuštěno. Dík já jsem na tyhle věci blbej
Datum: 12. dubna 2010 21:47
 ne jen olej, vazelínu(pánskej gel) si nech pro sebe, nikdy nevíš  Promiňte mi to já si to nedokázal odpustit napsat
Datum: 12. dubna 2010 21:32
 takže žádná vazelína do motoru nepatří, jen olej?
Datum: 12. dubna 2010 21:26
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 asi takhle, třeba u fechtla bys mněl mazat všecko,u něj nikdy nevíš
Datum: 12. dubna 2010 21:24
 Měl bys namazat převody olejem, startovačku, když narážíš gufera, tak potřít hrany olejem aby tak šli líp, válec namazat až budeš nasazovat a kroužky namazat.
Datum: 12. dubna 2010 21:18
 čau, nevíte jaká by měla být správná poloha lamel spojky?Když si dam lamely zoubky proti sobě a otočim je, tak se mi mění mezera mezi zuby.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 20:03
 Proč bohužel?
Datum: 13. dubna 2010 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jsou stjetý tak to jde obouma...ale jakej bude výsledek to nevim..ale dej je zoubkama k sobě tzn jak bude (bohužel ) co nejmenší mezera
Datum: 12. dubna 2010 22:20
 Aha, takže to poznám až při montáži. Já si je teď prohlížel a byl jsem celkem vyjukanej, že se ta mezera mění a řetěz mi pasuje tak i tak. Jinak dík za radu.
Datum: 12. dubna 2010 21:19
 de to tam jenom jednim zpusobem
Datum: 12. dubna 2010 21:03
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau nevíte někdo rozměr o kroužku do startovačky na kejvu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 20:44
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec draci reniovoval sem fika a ted me tam nejde zařait jen 2 a nejtral ae to sem lem stary lamely ted tam mam novy myslite že to bude lepší a jak to mam kdyžtak rozhejbat abvy tam šlo řadit diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 20:16
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Ten motor stal 3 měsíce na stole bez oleja,ale před renovací tam šlo řadit kraně nwm co se stalo.
Datum: 12. dubna 2010 20:16
 Zdar lidi schánim brzdove desticky davaji se do tech novejsich modelu jsou sirsi nez ty puvodni meli by byt cerne pokud je mate ve slusnym stavu tak se domluvime na cene a nebo jestli nevite kde je sehnat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 15:26
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau foukal mi motor u pionyra tak jsem ho rozpulil papir vyhodil dal tam jen silikon slozil a jde stuha tocit se spojkovym kosem asi mala vule ze?? co stim tohle se nerozchodi?? mam to rozpulit a co dal?? papir to neutesni a papir se selikonem se bojim davat nikdy me to moc dobre netesnilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 20:55
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 asi tam dam jiny kartery, este se mi nestalo aby sla stuha tocit spojka kos
Datum: 12. dubna 2010 20:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 papír a silikon bude těsnit jak blázen vzdycky z každeho motoru něco ukápne to je normálka
Datum: 12. dubna 2010 14:29
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 A předlohový hřídel má ve futrech trochu vůli?
Datum: 11. dubna 2010 21:58
 Mělo by se to točit zlehka ale je normální že po složení motoru jde trochu ztuha kdečím točit a po výměně ložisek tuplem. To si po pár kilometrách sedne a bude to vpořádku...
Datum: 11. dubna 2010 21:38
 Ahojky kdo my poradí,jaký koupit ozubený kola,když my vypadává čtyřka na CZ 175 typ 487,sem na ní závyslej jezdim každej den tak to nemůžu rozpůlit abych to prohlíd ....Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 20:09
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nejprve se podívej na sekundární řetězové kolečko ,(může být povolené) a na ložisko náboje na kterém je kolečko nasazené.
Při IV. př. stupni jsou kola převodovky v přímém záběru.
Datum: 11. dubna 2010 20:09
 prvne rozpul motor a podiv se jestli neni ohlá vidlička. pak tepr nakupuj
Datum: 11. dubna 2010 16:22
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2121.html a kup si aj vidlicku
Datum: 11. dubna 2010 15:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši myslíte že už mám sjeté lamely když mě spojka zabírá až u konce už to nechce reagovat moc na ten šroubek na deklu když ji přitáhnu tak pořád zabírá až u konce.Když ji povolím tak je to to samé.Dík za rady.P.S. ty lamely jsou žeprý nové říkal mi to předchozí majitel
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 nemelo by to jít pres zuby,to je spojka malo dotažená
Datum: 11. dubna 2010 20:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ještě jeden dotaz když budu dávat jedničku se spojkou tak může to jít trchu přes zuby nebo ne?
Datum: 11. dubna 2010 17:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 stando když dám pod segrovky ty podložky tak bude ta spojka ostřejší ne?
Datum: 11. dubna 2010 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 kdyz spojka nevystavuje tak se ten sroubek na deklu utahuje(doprava!) a kdyz klouze,tak se povoluje(doleva).....napred si serit krok spojky na lanku a sroubek v deklu aby nezabírala hned,ale mela malou vuli....pokud to nemuze,tak sou v haji pruziny a nebo lamely......obcas staci dat pod segrovky jen silnejsi podlozky a jedes rok dál.....
Datum: 11. dubna 2010 17:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 takže na kterou stranu mám ten šroubek otáčet?
Datum: 11. dubna 2010 17:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 stando myslis ze to neni lamelama?
Datum: 11. dubna 2010 17:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cezetak: praveze kdyz sa povoluje ta spojka tak to zacne klouzat to znamena kdyz pritahujes ten sroubek na deklu tak spojku povolujes a naopak ne?
Datum: 11. dubna 2010 17:10
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Tam jsu od výroby ty lamely byly uplně vymačkani na železo ta mezilanela dyla tyky zedřena.
Datum: 11. dubna 2010 16:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 slabe pruzini
Datum: 11. dubna 2010 15:42
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 ja sem těd měnil lamely mě to prokzuzovalo aji když jsem ma tom krytu nemel ten štelovaci šroubek
Datum: 11. dubna 2010 15:20
 mustangosto ty si chytrý jak rádio... když spojku utahuješ tak bude klouzat víc a víc...musí ji povolit.
Datum: 11. dubna 2010 14:46
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 skus to ještě seštelovat nahoře u páčky,ale mělo by stačit to dole jenom trochu povolit
Datum: 11. dubna 2010 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 serid si spojku,to neni lamelama kamo
Datum: 11. dubna 2010 14:24
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čau hoši nevite proč když mám na mej Čz 175 neutral a chci tam dát jedničku proč to zaskřipe jakoby to šlo nak přes zuby?? spojku mám seštelovanou dobře. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 18:11
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 synchron nesynchron kazda dobra 250ka nekripe pri radeni,
Datum: 11. dubna 2010 18:11
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 v manualu mám napsany pp90 lil jsem ho tam asi před měsícem takže upe novy
Datum: 11. dubna 2010 16:44
 blazenn: pokud ti kvalitnější olej než pp80 synchronizuje převodovku tak prosím. Kdybys tam nalíl olej třeba i za 2 000Kč tak ti to bude strejně skřípat. Je to uplně normální. pp80 do jawy bohatě stačí
Datum: 11. dubna 2010 15:59
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 daj kvalitny olej a ne nake pp80
Datum: 11. dubna 2010 15:23
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ok diky
Datum: 11. dubna 2010 14:47
 kolecko me predbehnul
Datum: 11. dubna 2010 12:56
 protoze to jde prez zuby, jelikoz neni tahle prevodovka synchnizovana, tudis maj kolecka na ruznejch hridelich ruzny otacky, tak nezapadnou zuby hned presne do sebe, tudis jde prez sebe. je to normalni. jedine zkus, kdyz chces zaradit za 1. dej radici paku do asi poloviny jeji cesty a s motorkou pohni a zaroven dorad
Datum: 11. dubna 2010 12:55
 z části je to narmální...když tam dávam jedničku pomalu tak to taky jde přez zuby
Datum: 11. dubna 2010 12:53
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdar borci, dneska jsem měnil bowden spojky na 05, musel jsem koupit na 21, jiný neměli. Tak jsem ho tam dal a povolil co nejvíc to šlo, je v něm i trochu vůle. Ale když ho dam na stojánek, zařadim, tak se lehce točí zadní kolo, v pohodě ho zastavim rukou. Můžu to tak nechat??? Si řikam že stejně nestojim na spojku se zařazenou rychlostí, tak by to nemělo vadit. Díky moc!! Snad to nebude bráno, jako blbej dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 22:42
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Díky pánové!!
Datum: 10. dubna 2010 22:42
 Když to kolo zastavíš rukou, tak je to v pořádku..dokonce to tak popisuje pan Dočkal ve své knize...
Datum: 10. dubna 2010 22:36
 Já být tebou,malinko to dotahnu....tak aby se kolo netočilo.
Datum: 10. dubna 2010 22:32
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec dneska jsem měnil po 40 letech lamele ty byli uplně vymačkani a nwm jak tam mam dat segrovky me to nejde dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 11:44
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Jo dík mužou ty lamely myt vliz ze kdyz byly vymačkany na řazení že me natm nešlo zařadit
Datum: 11. dubna 2010 11:44
 bo jeste treba osmicka klic - stlacis kolenem...jinak na novy lamely si davej pozor, jsou jinak (mene) vypoukle nez ty stare proto do retezu (zasadne noveho) s mezilamelou (taky nova, vzdy nova) se tezkou budou cpat a prvni km budou utrpenim s nevypinajci spojkou, ty polske lamely jsou torsku nedoresene ale korek maj dobry...jak si to sedne a trochu sjede tak pak je to v pohode...
Datum: 10. dubna 2010 21:25
 dve ruce bohate staci...bud kombinacky nebo sroubovak s drazkou...a treti (nejlepsi) moznost je si udelat jednoramennou paku z ksuu pasoviny - diru na sroub co zasroubujes do karteru, nekde na boku v pozadovane vzdalenosti udelas vystepek velikostne vetsi nez tycka co drzi pruzinku na spojkovem kosi a mensi nez prumer pruzinky...das pruzinku, stlacis timto pripravkem, nandas kalisek, segrovkou zajistis, pripravek do boku vytahnes, hotovo...bez ztrat a s minimalnim usilim...nove pruziny nejsou problem...
Datum: 10. dubna 2010 21:21
Jméno: trubka
IP: uživatel9161
 No konečně jsi se sám přiznal denzilecku , když se pořád navážiš do někoho.
Datum: 10. dubna 2010 21:14
 Ja to taky muzu udelat sam ale jelikoz mam obe ruce levy tak mi toho dycky pulka uleti
Datum: 10. dubna 2010 21:06
 vklidu to jde udělat dvěma rukama,jednou rukou dáš pružinu a druhou dáš segrovku,jen ji tam nasuneš a pak dvěma rukama ji tam zamáčkneš.Vůbec to neviletělo.Naučil mě to kámoš,já sem tomu nevěřil ae de to tak super
Datum: 10. dubna 2010 20:48
 presne tak mustangisto..vim jak udelat holku dvouma prstama,ale i mozna to by na tebe bylo slozity...  dvouma prstama tam tu pruzinku snad ani nejde namacknout..bys musel mit bud hodne svalnaty a necitlivy prsty a nebo misto tech perek co tam maj bejt,mas perka z propisky
Datum: 10. dubna 2010 20:37
 Neudelas nam video,jak se to dela dvema prstama ?
Datum: 10. dubna 2010 20:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jde to dvěma prstama ale ja to delam kombinackama tak ze si opru pincka nekde o stul a dam si to tych kombinacek podlozku zatlacim a rychlo tam dam segrovku a je to
Datum: 10. dubna 2010 19:19
 jj normalne dej podlozku do kombinacek,dej to na pruzinku a zatlac..pak do ty rejhy jenom nasun segrovku..ja to delam sam,ale kdyz ti nekdo pomuze tak je to lepsi
Datum: 10. dubna 2010 18:33
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Ty pružini jdou strašne blbje zmačknout
Datum: 10. dubna 2010 18:22
 denzilek ma pravdu když jsem to delal ja tak mi pomahal tata
Datum: 10. dubna 2010 18:02
 Jsou na to lepší 4 ruce-jeden stahuje pruzinku s podlozkou a druhej nazazuje segrovku
Datum: 10. dubna 2010 16:55
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 kombynačkama
Datum: 10. dubna 2010 16:30
 kleštěma smášknout pružinku a nasadit segrovku
Datum: 10. dubna 2010 16:24
Jméno: michal
IP: uživatel41
 Čau..Chci se zeptat mám problém z 25O panelkou..Jel jsem do zatáčky asi 30km/h a spadl mi řetaz a zamotal se v motoru a vyrval mi 1 šroubek od co drží spojku..Doma jsem žetaz spatky nahodil na sekundar a rrozetu a na spojce sem ten šroubek dotáhl a na druhej den sem se jel projet a asik po 60metrech mi to chciplo a od te doby nejede..Dival jsem se jiskru to háže..Když mi ješte jela a řadil jsem z 1 na 2 tak to šlo přez zuby.A když sem zastavil a měl jsem spojku zmáčklou a měl tam kvalt tak to bylo furt v záběru..Nevíte někdo co stim může byt?ma nějakej vliv spojka nato že to nejede?prosim dejte vědět..diky mějte se..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pritahni spojku tak že ten srubek trosku povolis ale nee moc to by zase nevypinala a nastav srubkem na riditkach vuli lanka musi mit asi 1-2mm a pak to zkus a nesmi klouzat jestli bude klouzat su v hajzlu lamele
Datum: 10. dubna 2010 19:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 spojka nema vliv nato abi motor naskocil, pokat neni upe dotahla a ti mas malo dotahlu spojku tak proto to mas furt v zaberu dosponuj lanko a ket to bude furt v zaberu tak dosteluj srubkem dotahni ho len trosku,
Datum: 10. dubna 2010 17:57
Jméno: michal
IP: uživatel41
 protože se jmenuju Michal Tomáš..Gimmi je přezdívka
Datum: 10. dubna 2010 14:25
 nechapu proc tady pises stejnej,jenom pozmenenej dotaz pod dvema jmenama?!!
Datum: 10. dubna 2010 13:57
 čau draci chci se zeptal ..mam jawu 250 panelku a jel jsem do zatáčky a spadl mi řetaz a vyrval mi žeoub u spojky ...dandruhejj den sem se jel projet a asik po 50metrech mi to chciplo a od te domy nejede..jiskru to háže...Když sem řadil z 1na 2 nebo ze 2 na 1 tak to šlo přez zuby ..Nevitě co stim máže byt?má nějakej vliv spojka nato že nejede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 13:57
 nechapu proc tady pises stejnej,jenom pozmenenej dotaz pod dvema jmenama?!!
Datum: 10. dubna 2010 13:57
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec hoši chcu si kupit Lamely když nakopavam tak 3 nakopnu motor a 4 zašne prokluzovat pomužou mě ty lamely když je vymením u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 10:02
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Datum: 10. dubna 2010 10:02
Jméno: standa
IP: uživatel9143
 pod kazdou segrovku dej jednu silnou podlozku a bude to OK....este nic kupovat nemusis.....asi mas uz ovadlý pruziny,tohle pomuze...
Datum: 09. dubna 2010 23:26
 to vypadá na sjeté lamely. První si ale seštěluj ten štelovací šroubek spojky,kdybys to měl náhodou moc utáhlé tak ať zbytečně nekupuješ nový lamely. Když to nepomůže tak nové lamely na 100% pomůžou.
Datum: 09. dubna 2010 22:06
Jméno: David
IP: uživatel8941
 Zdar draci, potřebuju poradit mám ČZ 250/455 a jaksi mi na ní nefunguje převodovka... když jedu na trojku tak se jaksi škube dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 0:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Třetí rychlostní stupen u této převodovky funguje tak, že se dvojkové kolo na předloze nasune bočními ozuby na ozuby trojkového kola. A zde právě časem vzniká problém, tyto ozubové spojky se po čase vymačkají a kola mají snahu od sebe odskakovat. Projeví se to tak, že ze začátku motor při vyšším výkonu na trojku jakoby škube, postupně se to zhoršuje a jak se těmi rázy obrousí vidlička, tak začne trojka vypadávat. Bude nutno vyměnit dvojkové a trojkové kolo na předloze a pravdopodobně i vidličku Předloha musí mít axiální vůli 0,2-0,3 mm, bude-li vůle větší, závada se bude brzy opět opakovat. Vymezovací podložky se dávají na pravou stranu předlohy. Podobný problém se může vyskytnou i na druhém rychlostním stupni, ale tam to není tak časté, protože na hlavním hřídeli nedochází ke zvětšení axiální vůle. Podle převodových poměrů a počtu zubů jednotlivých koleček by měla být převodovka stejná jako u ČZ 175-450.
Datum: 11. dubna 2010 0:26
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 měl sem uplně stejny problém jako Ty nemine tě rozpulení motoru muže to byt prasklá nebo ohnutá vidlička řazení a nebo vylamany zuby na kolečku v převodovce...jenom bacha at při pulení neztratíš vymezovací podložky jako já ubec sem si toho nevším a dal sem to do kupy bez nich a přeskakovala mě trojka pořad
Datum: 10. dubna 2010 10:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak mas ozubene kolecko 3.rychlosti mas nanem nekde vilomeni zub.
Datum: 10. dubna 2010 7:47
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec čim to je když me furt prokluzuje spojka hlane když nakopavam a jde me tam zařadit jenom 2 a neutral nwm čim by to mohlo byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 17:02
 jen sundej přední plech..co by si na tom chtěl hledat?
Datum: 09. dubna 2010 17:02
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 jo to vym ,ale jak se mam dostat k tomu šroubu kterej je na vrchu motoru abych ho dotahl me totyž zněj teče olej
Datum: 09. dubna 2010 16:52
 normalně oddělej levý víko.pak už si to rozeber,...ale nezapomen vylejt oil
Datum: 09. dubna 2010 16:44
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 A jak se tam mam dostat kdyz mam maotor na kostre.
Datum: 09. dubna 2010 16:41
 řekl bych že už máš sjeté lamele...a s tím řazením bych zkusil utáhnout šroubek na vrchu motoru...je to myslím šroub na řadící automat
Datum: 09. dubna 2010 16:25
Jméno: tomas
IP: uživatel812
 zdar draci nevíte čim může bejt že u mustanga mužů řadit jenom 1-2 a když chcu trojku tak nejde a když chvíly rumpluju s řadičkou tak pak de zase jenom 2-3 a nejde mi tam jednička? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 18:03
 no stema kolecka to nemusi byt pravda bo mi to tes delalo ze mi zas nesla dat jenom 3 tak sem to tes rozpulil a kolca jako nove tak sem vymenil automat dal nove pouzdra a jezdil jak cyp
Datum: 09. dubna 2010 18:03
 to už budou převodový kolečka bez zubú
Datum: 09. dubna 2010 16:09
 zkus vodelat ten šroubek co je zhora u motora azkuz to projet jestli to bude lepší jestly ne no tak hold motor musí jít na GO
Datum: 09. dubna 2010 14:54
 Zdarec,čím může bý že se mě přehřívá motor...Nastartoval jsem fíka a po 15 sekundách jsem šáhl na koleno a bylo vařící jk sviň...Dával jsem new píst s kroužky,a jehlu mám na 3 zářezu se shora.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 15:28
 proboha, vzdyt to je uplne normalni ze se zahrejva vejfukovy koleno, na cize se mi zahreje skoro este rychlejc  ...btw tezko rict co znamena ,,uplne varici"...
Datum: 09. dubna 2010 15:28
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 u dvoutaktního motoru část paliva dohořívá v kolenu...já nevim, tohle by mě až tak netrápilo, stejně se to zahřeje na provozní teplotu a dál už nic...
Datum: 08. dubna 2010 19:15
 a trysku mám 68-orig
Datum: 08. dubna 2010 17:37
 fakt,jen jsem to nastartoval a hned to bylo rozehřáty,sám sem se divil...možná bych vsadil na ten předstih a odtrh,skámošem sme to nastavily podle oka.Ae startuje mi na první našlápnutí a jde pěkně po plynu...
Datum: 08. dubna 2010 17:33
 Je to blbost myslim. Já mám pincka,ještě ho zajíždím po výbrusu a kompletní GO a po 15 sekundách se mi jenom mírně zehřeje válec. A koleno je zehřáté jenom nepatrně. Koleno se mi rozpálí až nějak po 5 minutách jízdy. Může to být špatným mazáním nebo chudou směsí (malá tryska). Ještě bych zkusil seřídit předstih a odtrh... Ještě by mohl byt ějak poškozená vložka válce a tím způsobeno větší tření ale to v nejhorsim pripade...
Datum: 08. dubna 2010 17:28
 malým mazáním to nebude,ještě jsem dolíval oil,a z vejfucku to kouří pěkně a fluše to sem tam olej z vyfuku tk to nebude málo...
Datum: 08. dubna 2010 17:26
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 může to byt malým mazáním
Datum: 08. dubna 2010 17:19
 jj to wim,ae že by hned po 15 sec??  ...no to je jedno,jen sem se tk hloupě zeptal
Datum: 08. dubna 2010 16:59
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Hele to už jiny nebude  koleno je prvni co je nejvic rozpaleny
Datum: 08. dubna 2010 16:54
 Když mi dělá JAWA 175/356 při řazení kkkkchchchchrrrrrrrr, mám otočit tím šroubem, co je v díře deklu zapalování, nebo mám zkrátit lanko? Dále jaká můe být příčina toho, že nesviítí N kontrolka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 15:14
 jestli jde prez zuby tak seridit spojku tzn utahnout sroubek na vypinacim mechanismu. a ze ti nesviti kontrolka neutralu, je mozny, ze mas budto spatnej snimac , nebo ulomenej zobacek na kulise razeni, nebo uklepanej dratek, nebo spatny napajeni, nebo praskla zarovka. Ale nemela 356 jenom kontrolky odberu z baterie a dalkovy svetla ?
Datum: 07. dubna 2010 15:14
|



|