Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Šlukas
IP: uživatel9137
 čau nevíte kde by se daly sehnat díly na převodovku Mosquitanebo zrovna celá převodovka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 17:44
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 jooo, to by mě taky zajmalo
Datum: 07. dubna 2010 17:44
Jméno: adam
IP: uživatel9134
 zdravím. Mám dotaz co je lepaí motor z 05 nebo z 21? A jaky bude výkon kdy~ 05 bude mit valec z 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 22:35
Jméno: adam
IP: uživatel9155
 vite mam take dilema dat si do kupy 05 na kterou bych musel lecos poshanět a nebo 21 kterych mam hafo a kamoši maj hafo dílů.... (mluvíme o motorech) tak nevim bo jestli ten motor mam prodat nebo ne bo na 05 nikdo doly nema...
Datum: 09. dubna 2010 22:35
Datum: 08. dubna 2010 13:57
Jméno: trubka
IP: uživatel9141
 Jsem z toho jelen denzilecku co ti vyšlo za blbost.Já spočítal 5 slymáků a 7 žížal.
Datum: 07. dubna 2010 20:36
 Vykon je vyssi o 0,4 kw ve prospech jaw 2x
Datum: 07. dubna 2010 17:39
 Určitě je lepší 21 nebo 20 nebo 23.Mam doma 21 a i 05 ale ale 21 je o 120% lepší.Ale záleží taky v jakym je stavu.
Datum: 07. dubna 2010 12:26
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
 vykon by mel byt uplne stejny akorat 21 mela 13.zub kolecko a 05 12zub a 05 mela trosku jinak resenou spojke jinak zadnej rozdil
Datum: 07. dubna 2010 11:31
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 zdravim, mám problém s jawou 90. Prvni, treti a patej rychlostni stupeň jsou v poho, ale druhej a čtvrtej se mi protáčej ( jako bych pořád držel zmáčknutou spojku), vubec mi to na ně netaha. Nedavno se to chytlo, ale teď to zas blbne... nevite co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 20:42
 jestli se ti to chyta na nizky otacky tak to bude ozubenim. bude nejspis sjety a kdyz dostane otacky tak vyskoci
Datum: 07. dubna 2010 19:48
 tohle spojkou nebude. nevim sice jak to maj 90, ale typoval bych, ze ti to ty rychlosti nedorazuje zkontroluj kulisu, nebo ohla vidlicka
Datum: 07. dubna 2010 19:47
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 nemyslím že to bude ozubením, když to roztláčím, tak to zabírá, až potom co to chytne, tak to točím, ale na tu dvojku a čtyřku to skoro netáhne, jen trochu, jako bych tam měl nějakou volnoběžku, je to fakt divný...
Datum: 07. dubna 2010 19:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přitáhni spojku
Datum: 07. dubna 2010 17:13
Jméno: repron
IP: uživatel9135
 skus se kouknout do vnitr do mo touru na prevodovej stromecek a skontroluj si na nem kolecka je mozny ze sou uz zniceny
Datum: 07. dubna 2010 12:10
Jméno: jawaak555
IP: uživatel6570
 Máš už ty ozubený kolečka těchhle převodovejch stupňů už asi dost vojetý,podle mě 100% to vyřešíš když tam dáš nový.Nic jinýho to bejt nemůže.
Datum: 07. dubna 2010 0:34
Jméno: tomik
IP: uživatel31
 Ahoj, potřeboval bych poradit, co je špatně když prasknul řetěz, který byl pul roku stary a najeto na nem 200 km. Našponován byl odbře. Nikdy jsem se s tím nesetkal. Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 výrobní vada a nebo nejakej error na tvym sekundáru
Datum: 06. dubna 2010 15:47
 nazdar mam pionyra jezdil pekne ale zacal me cukat pri jizde a dusi se na plny plyn nevite co stim svicka je tam nova a karburator mam vicisteny poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 14:03
Jméno: murin
IP: uživatel8975
 co mislis tou pecickou jako jestli tam neni nejaky bordel?
Datum: 08. dubna 2010 14:03
Jméno: repron
IP: uživatel9135
 a mas spravne nadstavenej predstich?? jestli ne tak si to udelej a skontroluj si kladívko jestli na nem neni pecicka
Datum: 07. dubna 2010 12:11
 Skus se podívat na vzduchová filtr..D a kohoutek vyčisti jestli ti tam jde dost benzínu.D
Datum: 05. dubna 2010 13:36
 A zkoušel si vyčstit i kohoutek, aby nebyl ucpany
Datum: 05. dubna 2010 12:19
 zdar draci prosim vas jakej je rozduil v rozetach u fichtla a parizka jsou uplne stejne i v poctu zubu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel9125
 Originální sekundární převod- Fichtl 13/55 a sekundarni převod Pařez -12/55
Datum: 05. dubna 2010 20:26
Datum: 05. dubna 2010 15:28
 Tak když nevíš, tak sem nepiš..
Datum: 05. dubna 2010 15:20
 newim
Datum: 05. dubna 2010 14:06
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9113
 Zdar draci,renovoval jsem stadiona 22 a pri zmacknuti spojky jsou zablokovana kola poradte mi prosim a muzu tu vubec startovat(asi 20 let to nebezelo)díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 22:21
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Tady je moje icq 626990619
Datum: 06. dubna 2010 22:21
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Ano mám takový lanko s sroubem
Datum: 06. dubna 2010 14:35
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Lanko jsem měnil
Datum: 05. dubna 2010 22:28
Jméno: .
IP: uživatel1026
 Nemáš tam zařazenou rychlost? Jinak mě spojka jen trošku vypíná za studena, ale až se trochu zahřeje motor tak vypíná krásně.
Datum: 05. dubna 2010 14:59
 tk zkus rozdělat levej kryt motoru,a podívat se na spojku
Datum: 05. dubna 2010 14:52
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Šlapat na prázdno právě nejde
Datum: 05. dubna 2010 14:31
 zmáčkni spojku a zkus šlapat.Mělo by to šlapat na prázdno
Datum: 05. dubna 2010 14:04
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Renovoval jsem ho,natahal lanka,vyčistil skompletoval atd,ale proste kdyz drzim spojku tak jsou ty kola zablokovany a zda se mi ze to asi neni spravny.A kdybych to nakop tak bych nechtel abych to nejakym zpusobem znicil
Datum: 05. dubna 2010 13:25
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 tak moment....!!! tak jsi renovoval stadiona a spatne slozil motor a nebo si vytah po 20 letech stadiona ze stodoly a ma zatuhlej motor?? neberte si do huby tak nalehko slovo renovace..... renovace není vycisteni karburatoru,vymena svicky a zakoupení benzinu........
Datum: 05. dubna 2010 12:42
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 zdar draci, dnes jsem měl rozdělanej motor, když jsem to složil a dal na rám, tak mi nejdou řadit rychlosti, prostě to řadí naprázdno, nemám tam ještě lanko od spojky, kde myslíte, že je chyba??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:42
 a jakýma šroubkama si automat přišruboval? jestli klasickýma tak se nediv. hlava šroubu zavazý tomu otočnému bazmecu co je spojen s řadičkou.
Datum: 04. dubna 2010 22:42
 a mas tam retez? jestli ne tak ho tam zkus dat trochu s fichtlem pohnout... a vidlicka mimo ty dve prostredni kolocka to taky dela.. jak uz psal bobacz..
Datum: 04. dubna 2010 22:09
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 když jsem měl ten motor rezebranej, tak řadicí autopmat normálně fungoval, nemůže být vyplá spojka??-
Datum: 04. dubna 2010 19:44
 já když jsem skládal motor tak jsem blbě nasadil vidličku řazení tak jestli jsi neudělal podobnou chybu. Mě taky nešli tam dávat kvalty ale u mě to nešlo skoro pohnout s ttím automatem. ...
Datum: 04. dubna 2010 18:46
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 automat řadici
Datum: 04. dubna 2010 17:46
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,poradími někdo?mám jawu 50/21 a nechce mi zařadit jedničku,rozjíždím se na dvojku.poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 17:43
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 to se mi stalo taky,nešla jednička a já pořád proč,pak sem si všimnul že se sklepala cívka dolu a opírala se o ní ta šalpáka takže tam jednička jít nemohla,je to sice blbost ale zkontroluj to
Datum: 05. dubna 2010 17:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a kterej?ten v tom očku nebo co to je a ebo ten vedle?
Datum: 04. dubna 2010 13:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nerozpadne,ten šroubek může být mod dlouhý a tak ti to jejde zacvaknout...a nebo je zase povolený a taky to nejde pořádně docvaknout...a zkusil bych u něj zbrousit hlavičku aby byla menší (myslím do šířky)
Datum: 04. dubna 2010 12:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 poradí mi někdo prosim vás?
Datum: 04. dubna 2010 12:55
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a proč?to se mě rozpadně převodovka ne?
Datum: 04. dubna 2010 12:16
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Skus si vyšroubovat šroubek co drži ten automat.
Datum: 04. dubna 2010 12:03
Jméno: šlauch
IP: uživatel9046
 zdarec lidi, dal jsem si na babettu 210 sekundární kolečko 14z. předtím jsem tam měl 13z. Myslíte si že to může být? Nebo dostává dost zabrat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:13
 já to mam taky tak, je pravda že kopce jsou horší, ale nedostává až tolik zabrat
Datum: 04. dubna 2010 20:13
 může co by nemohlo. Pokud máš babettu výbornou po motorové stránce tak na rovinku to bude tahat dobře ale horší budou kopce... Bude to rychlejší ale stratí se tím nějaká síla
Datum: 04. dubna 2010 10:56
 ahoj nevíte někdo jak zpravit spojku vůbec mi nezabírá dal jsem tam ten kradší váleček a potom kuličku a delší tyčinku a když zmáčku spojku tak to vůbec neraguje pořád tam mám rychlost zkoušel jsem to štelovat jak na řídítkách tak na motoře prosím poraďte !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 10:13
Jméno: entrik
IP: uživatel5056
 děkuji zkusím to tak udělat\r\n
Datum: 03. dubna 2010 10:13
 aha aha...tk to sorry
Datum: 01. dubna 2010 19:29
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak ale do motora ne do krytu
Datum: 01. dubna 2010 18:32
 blazen.šak ano,on napsal že tam dal kuličku...zkus lanko,jesli je OK
Datum: 01. dubna 2010 18:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 aste ma it kulicka do krytu od spojky jak tam ide z venka srub tak on tlaci natu kulicku .
Datum: 01. dubna 2010 17:26
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1163
 Čus draci, dneska jsem čistlil fichtla. A pak když jsem to nakopnul tak vše v pohodě, ale když jsem rařadil 1, tak to hned táhlo dopředu i když jsem měl zmáčklou spojku, a když jsem jel a zmáčl spojku, tak to jelo dál. Poraďtě jak mám nastavit spojku aby bylo vše OK. Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:52
 Tohle mě přesně dělala má 21 .Musíš ten štelovací šroubek dotáhnout tak minimálně o jeden závit možná víc neim ják to máš taky to nemusí jít seštelovat třeba už vůbec.Uvidíš jak ti to půjde
Datum: 02. dubna 2010 14:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 v krytu mas srubek ten dotahni a skusaj jak ti to pujde.
Datum: 01. dubna 2010 17:30
Jméno: motom
IP: uživatel987
 Zdarec může mi někdo hodit odkaz na nějakou stránku kde je schéma na motor jawa 250/353 :?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 12:06
 sesa-moto.cz,jawa-50.cz
JE TO TAM
Datum: 02. dubna 2010 12:06
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ozvy se mi na icq 357200122 ja ti to oskenuju
Datum: 01. dubna 2010 11:48
Jméno: hrboll
IP: uživatel9087
 čest draci nevite ,jak bych vyřešil problem s vidlou?je upe tvrda nejde zmacknout,ale kdyz to pociti vetsi tlak tak se to zasune ale uz nevysune.diky za porazeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:02
 a nebo tam sou novy silony v tlumicich a de to ztuha protoze je ten pred tebou uz nezbrousil podle vidle...hele ja jednou menil jenom jedno futro,vevybrousil sem ho a tlumice nesli asi 10 km zamacknout...a kdyz tak se nevratili...zkus vysroubovak ten kluzak,a dej to do vidlice bez pruziny,jestli to tam de zlehka tak je chyba jinde,jestli de z tuha tak sou to ty silony
Datum: 31. března 2010 21:02
Jméno: hrboll
IP: uživatel9087
 to prave nevim ja jsem toho chrchla uz tak koupil,tak ze rad bych vyresil tento problem
Datum: 31. března 2010 19:51
 tohle vypadá že jsou podražený,,,nenajel si na nějakou díru,nebo to do něčeho nenašil?
Datum: 31. března 2010 19:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar, mám 2 dotazy: 1) jak utěsnit výfuk? (ne rada svařování) 2) spojka u 05- nová ferodo. Když ji povolím-při zařazení kvaltu zarachtá, Když ji jen trochu dotáhnu nekřupne to, ale zase při startování prokluzuje. Je to nová ferodo. Tu samou mám i na typu 20 a nic takového se neděje. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:59
 Výfuk jde dobře utěsnit i alobalem ale musíš si s tím chvíla dát jinač to tam pak nemusíš dělat.Ta spojka no tadyto samí dělala kámošovi taky prsotě to nesešteluje pořádně.U 05 má korkovou a ta faká parádně štelejuse dobřer prostě vše tak neim jestli je to tím ferodem
Datum: 02. dubna 2010 14:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Teďka jsem měl cca 2-3dny zpět spojku sundanou. Lamely jsou OK, nevypadá ojetě. Lamely jsou obroušené ze spojkového koše. Totiž jednou se tam kously, tak mně je jeden soustružník vybrousil. Takže to je v pohodě. Zkusím tam dolít ještě více oleje. Možná, že se to pak zpraví.
Datum: 31. března 2010 21:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo šla na ten koš těžko a ted blbě vypíná (obrus ty lemaly zevnitř)
Datum: 31. března 2010 19:54
 a když si dával tu novou spojku,koukal si na koš? třeba sou už vymleté ty tyčky
Datum: 31. března 2010 19:39
 s tou spojkou mi to dělalo taky,pořád sem si nechtěl přiznat že to budou lamele,byli to oni,uplně sjeté na železo,dal sem ferodo a nedělá mi to zatím...ale že by ferodo takto málo vydrželo? to je blbost...tu azbestovou šnůru by měli mít v mototechně tam sem ji ja kupoval...
Datum: 31. března 2010 19:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 jj mám. jde o to, když to trochu dotáhnu- spojka klouže, trochu povolím- už to při zařazení chrastí. A ta spojka má zasebou cca 200-300 km a je to ferodo. tohle mi typ 20 nedělá. azbestovou šňůru v železářství nemají. jen její náhražku. a ta se ne a ne rozpéct
Datum: 31. března 2010 19:35
 vejfuk bych vzal azbestovou šnůrou a na to objímky,s tou spojkou...máš tam obě tyčky? a kuličku?
Datum: 31. března 2010 19:28
 Zdarec draci, potřebuju fakt nutně pomoct. Nevíte kde bych mohl sehnat díly nebo nechat opravit převodovku Mosquita? Padají mi tam dvě rychlosti. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 18:42
 Zdarec, nema nekdo doma rozetu na cestny minibike? muze mat i poskozene alebo zodrate zuby.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 14:29
 Hojte,dnes mi přišla spojka Ferodo na dachla.Mám dotaz,musím ju před nasazením přejed šmirglem ? A jakej lít olej? Stačí PP80-90 ? Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 15:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 U feroda to neni potreba davat do oleje..Jinak se syntetikou shell to nikdy jeste neproklouzlo
Datum: 31. března 2010 15:41
 taky je tam mám,ponořil jsem je na den do oleje,složil spojku,a faká jak nikdy
Datum: 31. března 2010 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 kdyby nechteli na spojkovej kos tak je tam nervi nasilim,ale protahni ji vnitrek!!
Datum: 31. března 2010 15:19
 ok
Datum: 31. března 2010 14:32
 ja sem ji dal jenom do oleje-na kratkou chvilku,nez sem pripravil zbytek motoru....nic sem neprejizdel smirglem,jenom ji nasadil a facha krasne  olej mam taky pp 80 a je ok
Datum: 31. března 2010 14:26
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec jak mam udělat ,že mě pod Řetězovím kolečkem mě řetas dře o tu karteru vevite co tam dat dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 19:40
 nemas za co
Datum: 31. března 2010 19:40
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jj dík
Datum: 31. března 2010 19:14
 koukni jak ti to dre a zkus to namerit...zkus tam dat ty kolecka obe a pak uvidis kolik mas odriznout
Datum: 31. března 2010 19:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 A okolik to mam u říznout
Datum: 31. března 2010 18:48
 jj tak tam zkus odriznout jeste kousek a prestane to soupat
Datum: 31. března 2010 18:46
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ja mam dvě 1 na motorce a 1 doma
Datum: 31. března 2010 18:35
 presne to je on...no a me nestacil tak sem tam musel dat jeste pulku z dalsiho,..aby mi to nesoupalo o karter..
Datum: 31. března 2010 18:33
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 31. března 2010 18:27
 hele me to delalo taky..je tam takovej krouzek co se da pod to a ten ma asi 1 cm a me to taky skrtalo...tak sem si od kamose vzal jeste jeden ten krouzek,uriznul z nej pul centimetru a dal to tam,tim padem je retezovy kolecko dal od motoru a nedre to...taky to nechapu ze z niceho nic to zaclo drit..
Datum: 31. března 2010 14:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tím že to je 12 zub to není...já na něj jezdím pořád..ale je to tím že už je hodně opotřebený..a ta podložka pod tou matkou se samozřejmě musí ohnout
Datum: 30. března 2010 23:49
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 já mam 12z
Datum: 30. března 2010 21:33
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 a nebo větší sekundár,nemáš tam náhodou 11z. ?
Datum: 30. března 2010 21:20
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Pod to matkou se mušsí ta podložka zohnout.
Datum: 30. března 2010 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když dáš podložku pod matku tak si ničemu nepomůžeš...já dávám jednu starou podložku pod kolečko a ještě pod matku..podle mě už budeš mít ohoblované kolečko,aproto ten řetěz lítá hodně do stran a dře ti tam
Datum: 30. března 2010 20:47
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jo pod matku
Datum: 30. března 2010 20:34
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Dal jsem tam podložku.
Datum: 30. března 2010 20:32
Jméno: Dejw
IP: uživatel1966
 Zdar Draci,mám takovej problém,když nakopávam pionýra,tak se mi segment pretočí uplně dozadu,tak to vrátim zpátky a když se rozjedu,tak když tam zařadim dvojku tak stejně vyskočí... nevíte čím by to mohlo bejt ?  dík za odpověĎ
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 10:09
 Jako já nepochopim tenhle systém oprav...  Proč mu někdo neporadí tak, aby to bylo vyřešený. Ano, máš omletou hliníkovou zarážku na karterech. Moje řešení. Rozebrat, kartery očistit, dojet ke svářeči hliníku nechat si to zavařit na čisto vypilovat vyměnit nakopávací segment (stejně máš první dva zuby už KO) a znovu sešroubit. To je podle mě řešení problému na dalších 40 let které to vydrželo doteď.
Datum: 31. března 2010 10:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš omletou tu zarážku...stačí rozpůlit motor a trošku to odvrtat...sice bude potom páka víc vzadu ale už nebude vyskakovat
Datum: 30. března 2010 20:52
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Máš v karteru omletou zarážku, která drží nakopávačku ve své poloze
Datum: 30. března 2010 20:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 může to být třeba vydličkou v převodovce
Datum: 30. března 2010 19:59
|



|