slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  133  134  135  136  137  138  139  140  141  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pejko      IP: uživatel8438    
zdravim draci potrebujem poradit mam babettu 207 a pozritete si toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_720.html ...v ako poradi to tam ma byt ma byt najskor ten kolik a na nom ta pruzinka ci naopak diki za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: pejko      IP: uživatel8438    
diki moc
 
 
Datum: 10. ledna 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Do hřídele vložíš pružinu , vypínací čep s kuličkami ,nasadíš ozubené kolečko , podložku , pojistný kroužek 18 , ovládací kolečko a zajistíš to závlačkou nebo kolíčkem.
 
 
Datum: 10. ledna 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nejsaem zas tokovej znalec čz takže potřebuju pomoct .....Dávám jeden motor dohromady vše ok ale skouším tak zaředit tak to buď nezaskočí ( jako kdyby to ještě chtělo kousek posunout aby to přeskočilo přes těm hrb v řadícím automatu , když posunu rukou tak ok)....Jak to spravit nebo čím to je pls? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už sem na to přišel , ale divím se jak tem motor u předcházejízího majitele mohl jet , protože tam bylo toli nehoráznejch chyb .
 
 
Datum: 10. ledna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci,dnes jsem seřizoval spojku a nějak mi to nejde.Pokaždý co sem ji utáhl na deklu zapalování jak nejmím to šlo, ale spojka fakčila ale nemělo to kompresi kdyš sem šlapal na páku,A dycky kdyš sem ji povolil tak se mi točí kolo a chce to chcípnout na 1.,A kdyš tam dám 1 se spojkou brutálně to jde přes zuby jako kdybych řadil na 80 procent spojky.Pomohla by ještě jedna kulička do spojky?bo sou ko lamele? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 7:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Burak:Na tebe sem tu čekal
 
 
Datum: 09. ledna 2010 7:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je pravda no,ale tohle byl fakt solidní člověk,milej,ochotnej,normálně se s nim dalo kecat,nevim ale mohl kecat,
 
 
Datum: 08. ledna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no me tohle delaj oba dva fichtly-nulapetka i mustang,tak nevim :-) ale muzes mit uz stary korky na lamelach,ten co ti to prodal ti moh kecat jenom aby se toho zbavil :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jj 2 sem to pořádně přečetl a pak sem to pochopil,ale že mi to u toho druhýho starýho fíka nedělá a u tohoto jo,s tou spojkou není něco v pořádku to cejtím
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
upresnim-nemyslel sem to tak ze mackas spojku pri slapani,ale proste ze tim jak si to steloval tak je to jako by si zmacknul spojku,a pak nakopavas :-) snad to pochopis :-D to vysvetlovani mi moc nejde :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tim,ze kdyz zmacknes spojku a pak slapes nakopavackou tak to prokluzuje normalne..koukni treba do navodu na fichtla,je to tam napsany,neco v tom smyslu ze-pred startovani pakou se nesmi mackat spojka,pokud ji zmacknete tak je jednodussi nastartovat rozltacenim..takze je to normalni,to ze ma slabou kompresi se ti zda protoze ta spojka zustane trosku jakoby vymackla.. :-) zkus ho roztlacit a pak by ti mela fachat jak ma :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jo vysvětlil.dík zkusim to,ale nwm nwm
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j á prvně zkusim vyměnit jen kuličku,a pak se uvidí
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a to ti jen tak z nišeho nic přestala fungovat? jinak dej ji tak že zabírá,ale nevypíná a po čtvrt otáčkách povoluj šroubek na deklu a zkoušej, a když už se ti to bude zdát dobrý tak to mužeš ještě zkusit koladit tim šroubkem na lanku u páčky, moc dobře sem to asi nevysvětlil :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j á prvně zkusim vyměnit jen kuličku,a pak se uvidí
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8427    
je chyba ve spojce sundej spojku a koukni co stim je mohl nekdo poskodit kos ze ho ohnul a tetka to nevypina muze to bejt lamelama ze maj pahejly, podivej se jestlli mezi lamela jde volne dostran
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no psal že "dával motor dokupy" což nwm jestli myslel vše nový bo jen něco,ale vím že dával novou kliku a válec a na to najeto cca 900 kiláku,tak si myslím že kdyš dával tu kliku a válec dal i spojku a na tu je najeto taky 900 kiláku
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a v jakém stavu je spojka? (když píšeš že je novej tak asi nová?)
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tož pravda ae já sem to s kámošom zkušal asi hodku,ale dycky to je bud malá komprese bo mi to jde přes zuby a nezabírá to.Takže už nevím,pincek je novej takže sem se eště ani nekoukl jestli je ve spojce vůbec náka kule
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
chce to trpělivost :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel7590    
zdar kdyz chci u fichtla vymenit lamely..musím povolit spojku na pravé straně motoru? a myslite že tam mám dát ty ferodo nebo klasické? včem jsou lepší ty ferodo?dik za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7979    
Burak: Mas pekny stroje,ale fichtla mam hezčího,mimojiné taky žlutýho:-D
 
 
Datum: 09. ledna 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
No jasny,nejde nam o nic jinyho nez te srat....
 
 
Datum: 08. ledna 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
yuri:možná máš pravdu ale ono je to vesměs to samý,a když je máš dobře udělaný ty korkový tak to taky dlouho vydrží. no ale myslím si že ty ferodový vydržej otrochu dělemale ono to bude všechno na jedno kopyto :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo staci rozdelat primarni retez a nemusite sundat primarko. na parezu jsme to tak udelali a je to ok. v jednom to jde taky, ale vzdy je lepsi to delat ve dvou.
 
 
Datum: 08. ledna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
při výměně lamel nemusíš sundávat primární kolečko!!sundej těch 5 segrovek a oddělej ty pérka a ty misky a celou tu pokličku a pak povol matku která drží spojkový koš (je tam pojištovací podložka tak jí ohni zpátky)a celý koš i s lamelama krásně sundáš a není k tomu zapotřebí nějaká síla
 
 
Datum: 08. ledna 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      E-mail:      IP: uživatel8251    
cus ferodovou spojku bych volil je dobra a vic vydrzi o hodne vic jinak musis upravovat spojku delaj ji malou a musis ji zvetsovat pilnikem tak se mej cus
 
 
Datum: 08. ledna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondrjawa: no to by som nepovedal lebo tie korokové mám v jednom motore a majú tedenciu prešmikovať hlavne ak nakopávam a to mám spojkú úplne povolenú ale dása na tom jazdiť v pohode a zase ferodo ak stoji motocykel na mraze a pri studenom štarte stisnem spojku tak môžem nakopať vpohode sú tak zlepené aleasi pri 3nakopnutý sa rozlepia ale na spojky a na lemely sa nesťažujem treba trochu praxe možno je to tým olejom je to PO80 tak neviem či to ten robí
 
 
Datum: 08. ledna 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
mezi korkovýma a ferodovýma lamelama neni skoro žádnej rozdíl,je to uplně to samý :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no Buráku, nevím jak seš na tom se spojkou u fichtla. Ale jen na tomhle vlákně porušils dohromady tři pravidla diskuse - budu se chovat slušně, nebudu nikoho urážet a nebudu sprostý. Nechápu co z toho máš, když někoho nazýváš debilem nebo volem, možná že seš jen takovej svéráznej, každopádně na to co si o zdejších diskutujících myslíš se Tě tady nikdo neptal.. Jinak k tématu - mám ferodo, musel jsem ho upravovat, jinak nešlo vůbec nasadit. Mám na něm natočeno cca 4000km a spokojenost.
 
 
Datum: 08. ledna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Burak: len tak schválne netrieti ten primárný reťaz už o kárter???
 
 
Datum: 08. ledna 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5394    
Tady je videt kdo dela praci poradne a kdo to jen odflakne!!! Novy lamely bez sundani primaru nenandáš!! novej retez to nedovolí!! A je pravda,ze kdyz nemas omletej spojkovej kos,tak se musi nove lamely protahnout o desetinu,jinak nejdou takřaka nandat....jo narves je tam,ale pak nebude vystavovat spojka....
 
 
Datum: 08. ledna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No mě ty lamely nepasovali cca o 0,2mm. Po vysoustružení už fungují. Ale ještě k tomu sundávání: Jak říká Bugs- možná to jde sundat, ale velkou silou. Já to vždycky vemu i s tím kolečkem. Ono záleží, jak máš vytahaný řetěz. Já mám nový, takže není tak volný jako třeba ten Burákův.
 
 
Datum: 08. ledna 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Buraku, ale když sundáš i prim. kolečko, tak se potom lamely, řetez a prim. kolečko sundavají a nandavají krásně a nemusíš to rvát silou! Marku já sem tam ty lamely dal tak, jak sem je koupil a vše funguje jak má, asi je to kus od kusu jiný.
 
 
Datum: 08. ledna 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Burak: 1) http://www.motokramek.cz/lamela-spojky-ferodo-pionyr/ to je prosím ferodo spojka. Má na sobě zlatou barvu, díky které se mi lamela kousla na koši. 2) Musíš sundat i primárko, jinaknesundáš lamely. Řetěz tě nepustí. 3) pružiny jdou krásně stalčit. Není to tak těžký. Stačí být jen šikovný ;-)
 
 
Datum: 08. ledna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud chceš vyměnit spojku- musíš oddělat levý kryt motoru. Ale předem vypusť olej ;-). Pak musíš povolit klíčem primární kolečko a stáhnout ho. Pak vem šroubovák a sundej segrovky z toho přitlačovacího tácku. Bacha strašně rádi létají po dílně. Radši si kup nové. Když budeš mít všechny segrovky sundané, sundej přitlačovací tácek a sundej i ty 2 lamely a mezilamelu. Teď ke druhu spojky- jedině ferodo. Klasický korkový nevydrží tak dlouho, musí se namáčet v oleji. Prostě radši si kup ferodo. Ale bacha na to! Než ji tam zaděláš tak obrus vnitřek těch lamel. Mě se stalo, že se mi ferodo kousla na koši a musel jsem si dávat soustružníkovi. Stačí když vemeš smrigl a trochu obrousíš tu barvu. Jo poslední rada: primární kolečko se nasazuje tak, že ten šroub, který ho jistil, tak ho s tími zaděláš. Dáš tam primárko a začneš utahovat ten šroub a ono se to samo natalčí na ten kužel.
 
 
Datum: 08. ledna 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel7454    
Ahoj draci, mám problém na Jawě 50/23 se spojkou. Přesněji s přítlačným, vrchním talířem, který se nadzdvihává spojkovou tyčkou a následně přitláčí, nadzdvihuje lamely. Jedná se o to, že když zmáčku spojku tak se nadzdvyhne nerovnoměrně přesněji jedná půlka víc a druhá míň a pak mi ta jedna pulka trošku škrtá o lamely. Čím to může být? Unavené pružiny? Měnil jsem a pořád stejné? Spojková tyčinka se dotýká víc jedné poloviny talíře? Takže nový přítlačný talíř? Díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7454    
Zatím díky, no spojkový koš jsem zkousel, ale pro jistotu prekontroluji. Mozná i ty misky, hm. Mrknu na to a dam vedet.
 
 
Datum: 08. ledna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5394    
hele musel bych to videt.....muze to mit vice duvodů......vymačkaný misky pruzin,ohlý koliky,povolenej kos na hrideli atd......uz jsem i zazil spojkovej koš co šmajdal......
 
 
Datum: 08. ledna 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i ja sa prikláňam ku tomu že máš povolený spojkový koš mne to furt robilo a po tom som ten pliešok pod matiicou nahradil pérovkov a je svätý pokoj
 
 
Datum: 08. ledna 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      E-mail:      IP: uživatel8251    
cus myslim si ze tam mas blbe pruziny koupil bych vsechny nove pruziny a co misky pruziny ty jsou dobry ??? a je dobra ta spojka tam dana je to divny ze ti to jde sejdrem pockej a kdyz sundas tu spojku ty lamely a tam mas matku mas ji utazenou aby se ti to nehejbalo ??? kdyz na to sahnes lita ti to do stran nebo normalne kdyz ta to sahnes tak se to nehne?? podle me jestli to nebude ta matka v spojce tu utahni a mel bysi mit pokoj tak zatim zdar a dejmy vedet jak si dopadl......
 
 
Datum: 08. ledna 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel8423    
Zdravim, potreboval bych poradit, co kdyz misto vsech lozisek v prevodovce aj na klikovce dam krite ocelovou kleci musim tam davat aj gufera ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do kľuky by som rozhodne kryté ložisko nedaval je tam vysoka teplota vazelina čo je v nich by sa rozpustila a vytiekla a olej z benzínu by sa do nich nedostal, do prevodovky by sa toreticky dali dať ale ja by som pre istotu použil gufero ako máš sekundárne koliesko a medzi ložisko a gufero trochu vazeliny aby nešlo na sucho to gufero lebo ak by ti povolilo to kovové tesnenie na ložisku tak by ti vytiekol olej s prevodovky pokiaľ by si tam nemal gufero ale dávať do motora kryte ložiska mi nepride ako šťasné riešnie ja som síce jedno kryté ložisko použil do klukovky ale z tej strany ako je kľuka som vylupol to plechové tesnenie nech ho maže olej z benzínu iné ložiska som nemal :/
 
 
Datum: 07. ledna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz tam das uzavreny loziska tak se ti do nich nedostane olej a pravdepodobne se budou zadirat...,rozhodne tam dej bez zakryti...
 
 
Datum: 07. ledna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau jestli to chapu dobre tak chces dat do celiho motoru zavreny loziska? trochu blbost nee ? to fakt nefunguje :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: King      IP: uživatel8418    
Zdar draci mam dotaz k tomuhle udelatku kolik to jede a jestli vas to jakz takz do kopca vytahne ja su z hane tak ze me tady ty kopce moc nedelaji starosti.Díky\r\nhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2149.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: king      IP: uživatel8418    
tak ja zkusim 14 diky
 
 
Datum: 06. ledna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk máš silnej motor
 
 
Datum: 06. ledna 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: King      IP: uživatel8418    
Tak ja mel 12 a jelo to moc pomalu a ty neprudsi kopce jak se tu zacinaji vlnet chribi tak sem vezl kamosa a tahalo nas to ve dvojko v klidu.tak sem tam dal 13 a jezdi 72kmh po rovine.tak nevim mno
 
 
Datum: 06. ledna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u seriaku je nejlepší 12 nebo 13,Už u 13 to některejm nejede tak dobře jako s 12.....taky záleží v jakym stavu máš motor
 
 
Datum: 06. ledna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: King      IP: uživatel8418    
Díky moc kamo takze me k seriaku doporucujes 14ku? diky
 
 
Datum: 06. ledna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Měl jsem 15ti zubou, a moje maximálka byla přes 95km/h, ale měl jsem patřičně upravený motor. i se 14ti zubou má dobrej seriák problémy, pokud nemáš dostatečně upravený motor, je ti to k ničemu, a roztočíš trojku maximálně ze skály :-) Jinak kvalita sesových řetězových koleček (já kupoval před rokem) nic extra, je to měký, ale jezdí to s tim dobře.. :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: grepak.s ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,\r\njakej je rozdíl mezi náhonem tachometru dlouhým 84cm a 88cm na 250ku JAWU, je to jenom délka lanka, třeba delší, aby se někde nelámal, nebo je rozdíl i v dýlce stupu do převodovky na šneka?... A na 250/353 jawu se dává ten šnek 11zubovej nebo 16ti zubovej,..Je to jedno, nebo to jinak ukazuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8414    
reknu ti jen to co vím.....250 a 350 maj jinak dlouhý náhony tacháče....nevim proc....vim ze perak ma náhon kratsi nez kejvacka....o kousek..... šnek v převodovce je podle pouzityho sekundarniho prevodu,protoze tachac roztáčí prevodovka a ne kolo,jako treba u fichtla......tudiz pokud zmenis seriovy sekundarni prevod na jiný,tak tacho lže.......
 
 
Datum: 06. ledna 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: Tumic      IP: uživatel8342    
Čau hoši mam problem když se chci rozjet na rozltalačení na jedničku a zmačknu spojku netočí se mi zadni kolo a to by normaně mělo.......... jako když na to skočim tak to trochu de nakonec se to rozjede ale jako teda deto docela ztěžka nevíte jak to mam opravit předem dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: tumic      IP: uživatel8342    
bylo to tim šroubem dík
 
 
Datum: 05. ledna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to roztlačit na dvojku...
 
 
Datum: 05. ledna 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: tumic      IP: uživatel8342    
díky
 
 
Datum: 05. ledna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
zkusil bych to samé. možná v této zimě zatuhl olej. A další věc- možná to rozlačuješ na něčem kluském ;-)
 
 
Datum: 05. ledna 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
trochu skus přitáhnout štelovací šroubek ale pokud když máš jedničku držíš spojku a máš to nastartovaný a nějak to nejede do předu tak bych to neřešil.ale taky už mužeš mět lameli K.O
 
 
Datum: 05. ledna 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel1554    
Zdravim!Chtel bych se zeptat na vsechny pripravky na rozpuleni motoru,stahovaky lozisek atd...diky moc..d¨kdyz tak dejte odkazy na weby kde jsou navody k jejich vyrobe..diky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
jaj sry ja na to zapomel:-D
 
 
Datum: 05. ledna 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ti poslem na to dneska návod ;-)
 
 
Datum: 05. ledna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: bezmozek      IP: uživatel5272    
draci opět dotaz,rozpůlil sem motor z pařeza protože nešlo startovat,zjistil sem že je ulomenej jeden zub na startovacim segmentu tak řikam jeden zub s tim jít musí startovat,tak sem to složil a šlo to.jenže sem složil spojku,válec a zapalování a uš to nešlo,tak sem to znova rozebral a složil a šlo to,jenže neš sem tam zase naskládal ostatní věci tak to zase nešlo,čim to muže bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: bezmozek      IP: uživatel5272    
ani jedno to bejt nemuže,spojku nemam dotahlou vůbec protože tam nemam vůbec kryt zapalování zatim ani tyčku a lamela je nová
 
 
Datum: 05. ledna 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se ti toci spojkovej kos tak mas moc utazenou spojku, nebo v riti lamelu
 
 
Datum: 05. ledna 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel8401    
Ahoj, chtěl bych sa zeptat ,jestli je nahon na tachometr stejny na babettě 210 i 207 mam 207 ale vyvod v přednim kole žádný není. Že by byl někde jinde se mi nezda. Taky je možny že předni brzdu někdo dopasovaval přede mnou a a dal tam jiny kryt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Máš asi 207. 300 a ty tachometr neměly. Já mám babettu 207. 500 a ta tachometr má.
 
 
Datum: 04. ledna 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČUS BABETA 207 NEMĚLA TACHOMETR ALE JEN UCPÁVKU V PŘEDNIM SVĚTLE ŠEL BI TAM ALE MOŽDNÁ DÁT BRZDIČ Z BABETY 210 A TACOMETR DO SVĚTLA.
 
 
Datum: 04. ledna 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
zdar draci,nevíte prosim vás proč mě nevypíná spojka na mim fichtlovi?mám pionýra 21.Už mám objednaný nový lamely,ty co tam byli sem vyndal protože byli uplně nasáklí olejem,myslíte že to bylo tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D rek bych ze na fichtla je jeste lepsi zbytecnej :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Spis dobrej nez nejlepsi ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemas za co :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
diky moc
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ferodo sou dobry :-) jezdim s nima v terenu i na cezete,takze porad vysoky otacky a drzej krasne :-) spojka funguje porad :-) a ten olej tam nalej normalne,nejlepsi je PP 80,nebo PP 90 to je jedno.ja ho vzdycky vemu a naleju ho tam,neresim to..jo a 30 minut staci..
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
kamoš mě radil že do te spojky mám lít ten olej když je zahřátej,myslíš že je to dobry?
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já sem si objednal lamely ferodo,bylo tam napsaný že mají delší životnost,tak je zkusím a jak dlouho je mám nechat v tom oleju?stačí 30minut?
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja se nesmeju,to ten smajlik :-) je dobre ze se ptas :-) a jaky sis obedlan lamely?korky nebo ferodo?jinak ty tvoje byli uz kazdopadne spatny takze s tema novejma to na 100% pude.a pred tim nez je namontujes je dej aspon na chvilku do oleje a az poprvy pojedes tak to moc nezen aby se ti nespalili.
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
byl bych rád kdyby ste se mi nesmály,sem amater,jen sem se ptal a ty korky z toho šli vyndat,takže to bude asi tím,co mám udělat s těmi novými lamely než je tam dám?díky
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ze sou nasakly je dobre :-D ale zkus vzit ty lamely a zatlac na korek,pokud z toho vyleze a rozpadne se tak je to jasny-korky byli uz stary..stalo se mi to na cezete,tam sem se jich dotknul a rozsypali se..
 
 
Datum: 03. ledna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D,to je asi k věci když je spojka v olejové lázni :-D,že to je nasákly tím to není,možná si je už měl dost obroušeny,,,
 
 
Datum: 03. ledna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Adas: a fichtl je taky debilní, protože je tříkvalt? A co teprve Stadion? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ona asi žádná z těhle motorek není vhodná na prohánění po městě. Tyhle motorky jsou tak na objetí pár vesnic a na poladění.
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7954    
Neřekl jsem že jede špatně. Já ji rozjel na tachometrovejch 95, což stejně bude těch 85 co je psanejch v papírech. Jen je člověku líto jak se ta mašina musí hnát často do maximálních otáček, právě jako ten fichtl u kterýho mě to ale nějak nebolí. Nebo třeba pojíždění v koloně, kdy jedna řve hrozně a dvojka to víceméně nepobírá, resp. pobrala by vpohodě ale ten motor chce vyšší otáčky a na to zase není rychlost kolony. Prostě jsem chtěl vyjádřit že to na dnešní provoz moc úžasnej stroj není. A i na tu dvojku to jede 75 tachometrovejch do kopce, jen se to už trochu přetáčí.
 
 
Datum: 03. ledna 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Děda měl Jawu 150 tu ještě s SPZ na předním blatníku... něco r.v. 1950 a více. Byl to taky 3 kvalt. Poměr váha výkon byl jako u fíka. Frčelo to asi 70, ale prej každej trochu větší kopeček musel jet za 2. Po tom měl fíka a říkal, že radši jezdil na fichtlovi než na té 150ce.
 
 
Datum: 03. ledna 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většina lidí se nevrací ke starým dotazům...... A já na tříkvaltový čz 125 s prokluzovací spojkou a s karbec přidělaným provázkem a kdoví jestli s funkčním tachometrem jel 65, to není tak zlé.
 
 
Datum: 03. ledna 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdo jel na 3 kvaltu číze,tak ví jak to jede........neni to nejhorsi,ale 4Q by byl lepsi...... Fichtl kdyby mel 5Q tak by to byla raketa neskutečná:-D:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7954    
vpodstatě jo, ale u fichtla mi ty tři kvalty tolik nevaděj. Nauč se odpovídat ke starejm dotazům a jen v připadě že nepřijde odpověď zakládat novej.
 
 
Datum: 03. ledna 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: RACEMAN35      IP: uživatel8386    
Cus chci se zeptat jestli tady ty lamely z maneta typ 100/125 model manet/tatran http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2904.html jestli pujdou na spojkovy kos z maneta 90 dvoupist. akorat vim ze zakladna je stejna ale nevim jestli je stejna prumerem? dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
ja som niekde čítal že do maneta 90 dopasovali spojky zo simsona ale či je to pravda neviem skús si zohnať starú lamelu so simsona a porovnaj a tú čo ti uvádzaš fakt neviem či pasuje
 
 
Datum: 03. ledna 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel8123    
Čau draci.Nevíte někdo jaké číslo ložiska je do rozety?Vysypalo se mě a potřebuju ho vyměnit.Prosím podte.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle katalogu náhradních dílu je to ložisko 6004
 
 
Datum: 03. ledna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
je to stejny jako do predniho kola
 
 
Datum: 03. ledna 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: Kuba323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau nevíte někdo kam patří ta kulička u te spojky když sem vydělal ty lamele? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
patri mezi ty tycky nejdriv je ta mala,kulicka a nakonec ta velka tycka
 
 
Datum: 03. ledna 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat když nakopnu svého fíka a zmáčknu spojku a zařadím za 1 šíleně to zarachotí ,ale 1čku to zařadí ,ale potom při jízdě už když řadím ostatní rychlostní stupně už to řadí normalně nevíte čím to je ? díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
spatne domacka spojka tak to jen trchu dotahuj a zkousej jak zabira nebo je vytahana ta pruzinka jak vraci lanko:-)
 
 
Datum: 03. ledna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej chlapi díky za rady ,ale já jsem to nikdy nedělal fichtla nemám moc dlouho jak přesně bych to měl udělat abych to správně našteloval?
 
 
Datum: 03. ledna 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby vyšrouboval ten na deklu spojky vytekl by mu olej :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo soráč,tohle si pletu pořád
 
 
Datum: 03. ledna 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
byl jsem rychlejší :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachle chtěl si říct ten na deklu u zapalování, který se se zmáčknutím spojky hýbe ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ještě dodám že v pravém deklu..a seřid tu spojku tak aby se pionýr rozjížděl až když už ta páčka bude skoro u konce..ale zase ne tak aby to prokluzovalo..no a když ti to nepůjde tak den nový lameli
 
 
Datum: 03. ledna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten ve prostřed na deklu spojky
 
 
Datum: 03. ledna 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dachle21 jaký šroubek je štelovací ?:-)
 
 
Datum: 03. ledna 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a dělá to jen za studena nebo i za tepla?? protože za studena je tej oil hustej tak to křoupne..ale ničemu to neva ta převodovka to přežije
 
 
Datum: 03. ledna 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku přesně tohle mi dělá taky,zmáčknu spojku zařadím za 1 a zarachotí to jak svin,a u toho se mi pootočí kolo....zkusím utáhnout štelovací šroubek a uvidím,Zkus to taky.....
 
 
Datum: 03. ledna 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
zkus poštelovat spojku
 
 
Datum: 03. ledna 2010 9:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primární řetěž je KO...
 
 
Datum: 03. ledna 2010 0:15
 
 
 
 
Jméno: bezmozek      IP: uživatel5272    
hoši pořád řešim toho mího pařeza,ještě se chci zeptat jestli by šla přeskládat převodovka z 21 do 555,řadící automat nechat jenom ty kolečka jestli by šlli přendat se startovacim segmentem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6888    
bohuzel do pareza nejde prevodovka z 21......je to tak.......je to tech 6mm rozdíl v dýlce.....do pareza jde komplet prevodovka i s radicim automatem z 05,i startovaci paka ....dvojkový posuvný kolečka taky nebudou pasovat,protoze parez ma 3 koliky na koleckach a 21 ma koliků 6......
 
 
Datum: 03. ledna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Cau já jsem zkoušel dát převodvku z Pio 20 do karteru 05. o cca 6 mm nepasovali. A myslím 555 a 05 májí kartery stejné.
 
 
Datum: 03. ledna 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak by tam nepasovali ani ty kolečka...dneska jsem to zkoušel
 
 
Datum: 03. ledna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no kolečka by tam možná pasovali ale ta hřídel se segmentem je u 21 o pár cm delší...ale pasovala by tam hřídel z 05
 
 
Datum: 02. ledna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: raxid ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak to fakt nevim já mám jen na 555 motor z 21
 
 
Datum: 02. ledna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau hej potřeboval bych pomoc dneska jsem nastartoval čz175/450 a všechno ok ale jak jsem zacal jezdit tak se mi ozivalo klepaní v motoru ale jenom u jednicky a dvojky jinak nee mozna prevodovka nebo pist mi narazi do hlavy??? u volnoběhu to nedělá!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel6692    
tak si kup helmu pokud ji nemas tak te to klepani pistem do hlavy bude zachvili bolet:-D :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: hanes      E-mail:      IP: uživatel7210    
me to taky delalo ale klepaloto u volnoubehu a u jednicky a pak se mi rozdrtily kosilky na pistu pac to narazilo do kliky. Ten cep by nesmí mit moc velkou vuli na ojnici.
 
 
Datum: 02. ledna 2010 16:51
 
<  133  134  135  136  137  138  139  140  141  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 5:13:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu