Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pejko
IP: uživatel8438
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 16:26
Jméno: pejko
IP: uživatel8438
 diki moc
Datum: 10. ledna 2010 16:26
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Do hřídele vložíš pružinu , vypínací čep s kuličkami ,nasadíš ozubené kolečko , podložku , pojistný kroužek 18 , ovládací kolečko a zajistíš to závlačkou
nebo kolíčkem.
Datum: 10. ledna 2010 12:40
 Zdar, nejsaem zas tokovej znalec čz takže potřebuju pomoct .....Dávám jeden motor dohromady vše ok ale skouším tak zaředit tak to buď nezaskočí ( jako kdyby to ještě chtělo kousek posunout aby to přeskočilo přes těm hrb v řadícím automatu , když posunu rukou tak ok)....Jak to spravit nebo čím to je pls?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 13:56
 Už sem na to přišel , ale divím se jak tem motor u předcházejízího majitele mohl jet , protože tam bylo toli nehoráznejch chyb .
Datum: 10. ledna 2010 13:56
 čus draci,dnes jsem seřizoval spojku a nějak mi to nejde.Pokaždý co sem ji utáhl na deklu zapalování jak nejmím to šlo, ale spojka fakčila ale nemělo to kompresi kdyš sem šlapal na páku,A dycky kdyš sem ji povolil tak se mi točí kolo a chce to chcípnout na 1.,A kdyš tam dám 1 se spojkou brutálně to jde přes zuby jako kdybych řadil na 80 procent spojky.Pomohla by ještě jedna kulička do spojky?bo sou ko lamele? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 7:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Burak:Na tebe sem tu čekal
Datum: 09. ledna 2010 7:53
 jj to je pravda no,ale tohle byl fakt solidní člověk,milej,ochotnej,normálně se s nim dalo kecat,nevim ale mohl kecat,
Datum: 08. ledna 2010 22:59
 no me tohle delaj oba dva fichtly-nulapetka i mustang,tak nevim  ale muzes mit uz stary korky na lamelach,ten co ti to prodal ti moh kecat jenom aby se toho zbavil
Datum: 08. ledna 2010 21:50
  jj 2 sem to pořádně přečetl a pak sem to pochopil,ale že mi to u toho druhýho starýho fíka nedělá a u tohoto jo,s tou spojkou není něco v pořádku to cejtím
Datum: 08. ledna 2010 21:45
 upresnim-nemyslel sem to tak ze mackas spojku pri slapani,ale proste ze tim jak si to steloval tak je to jako by si zmacknul spojku,a pak nakopavas  snad to pochopis  to vysvetlovani mi moc nejde
Datum: 08. ledna 2010 21:44
 je to tim,ze kdyz zmacknes spojku a pak slapes nakopavackou tak to prokluzuje normalne..koukni treba do navodu na fichtla,je to tam napsany,neco v tom smyslu ze-pred startovani pakou se nesmi mackat spojka,pokud ji zmacknete tak je jednodussi nastartovat rozltacenim..takze je to normalni,to ze ma slabou kompresi se ti zda protoze ta spojka zustane trosku jakoby vymackla..  zkus ho roztlacit a pak by ti mela fachat jak ma
Datum: 08. ledna 2010 21:43
 ale jo vysvětlil.dík zkusim to,ale nwm nwm
Datum: 08. ledna 2010 21:40
 j á prvně zkusim vyměnit jen kuličku,a pak se uvidí
Datum: 08. ledna 2010 21:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a to ti jen tak z nišeho nic přestala fungovat? jinak dej ji tak že zabírá,ale nevypíná a po čtvrt otáčkách povoluj šroubek na deklu a zkoušej, a když už se ti to bude zdát dobrý tak to mužeš ještě zkusit koladit tim šroubkem na lanku u páčky, moc dobře sem to asi nevysvětlil
Datum: 08. ledna 2010 21:37
 j á prvně zkusim vyměnit jen kuličku,a pak se uvidí
Datum: 08. ledna 2010 21:37
Jméno: fikuss
IP: uživatel8427
 je chyba ve spojce sundej spojku a koukni co stim je mohl nekdo poskodit kos ze ho ohnul a tetka to nevypina muze to bejt lamelama ze maj pahejly, podivej se jestlli mezi lamela jde volne dostran
Datum: 08. ledna 2010 21:35
 no psal že "dával motor dokupy" což nwm jestli myslel vše nový bo jen něco,ale vím že dával novou kliku a válec a na to najeto cca 900 kiláku,tak si myslím že kdyš dával tu kliku a válec dal i spojku a na tu je najeto taky 900 kiláku
Datum: 08. ledna 2010 21:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a v jakém stavu je spojka? (když píšeš že je novej tak asi nová?)
Datum: 08. ledna 2010 21:26
 tož pravda ae já sem to s kámošom zkušal asi hodku,ale dycky to je bud malá komprese bo mi to jde přes zuby a nezabírá to.Takže už nevím,pincek je novej takže sem se eště ani nekoukl jestli je ve spojce vůbec náka kule
Datum: 08. ledna 2010 21:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 chce to trpělivost
Datum: 08. ledna 2010 21:21
Jméno: dan
IP: uživatel7590
 zdar kdyz chci u fichtla vymenit lamely..musím povolit spojku na pravé straně motoru? a myslite že tam mám dát ty ferodo nebo klasické? včem jsou lepší ty ferodo?dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 16:52
Jméno: Standa
IP: uživatel7979
 Burak: Mas pekny stroje,ale fichtla mam hezčího,mimojiné taky žlutýho
Datum: 09. ledna 2010 15:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No jasny,nejde nam o nic jinyho nez te srat....
Datum: 08. ledna 2010 21:25
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 yuri:možná máš pravdu ale ono je to vesměs to samý,a když je máš dobře udělaný ty korkový tak to taky dlouho vydrží. no ale myslím si že ty ferodový vydržej
otrochu dělemale ono to bude všechno na jedno kopyto
Datum: 08. ledna 2010 18:13
 nebo staci rozdelat primarni retez a nemusite sundat primarko. na parezu jsme to tak udelali a je to ok. v jednom to jde taky, ale vzdy je lepsi to delat ve dvou.
Datum: 08. ledna 2010 18:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 při výměně lamel nemusíš sundávat primární kolečko!!sundej těch 5 segrovek a oddělej ty pérka a ty misky a celou tu pokličku a pak povol matku která drží spojkový koš (je tam pojištovací podložka tak jí ohni zpátky)a celý koš i s lamelama krásně sundáš a není k tomu zapotřebí nějaká síla
Datum: 08. ledna 2010 15:37
 cus ferodovou spojku bych volil je dobra a vic vydrzi o hodne vic jinak musis upravovat spojku delaj ji malou a musis ji zvetsovat pilnikem tak se mej cus
Datum: 08. ledna 2010 15:35
 ondrjawa: no to by som nepovedal lebo tie korokové mám v jednom motore a majú tedenciu prešmikovať hlavne ak nakopávam a to mám spojkú úplne povolenú ale dása na tom jazdiť v pohode a zase ferodo ak stoji motocykel na mraze a pri studenom štarte stisnem spojku tak môžem nakopať vpohode sú tak zlepené aleasi pri 3nakopnutý sa rozlepia ale na spojky a na lemely sa nesťažujem treba trochu praxe možno je to tým olejom je to PO80 tak neviem či to ten robí
Datum: 08. ledna 2010 15:22
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mezi korkovýma a ferodovýma lamelama neni skoro žádnej rozdíl,je to uplně to samý
Datum: 08. ledna 2010 15:12
 no Buráku, nevím jak seš na tom se spojkou u fichtla. Ale jen na tomhle vlákně porušils dohromady tři pravidla diskuse - budu se chovat slušně, nebudu nikoho urážet a nebudu sprostý.
Nechápu co z toho máš, když někoho nazýváš debilem nebo volem, možná že seš jen takovej svéráznej, každopádně na to co si o zdejších diskutujících myslíš se Tě tady nikdo neptal..
Jinak k tématu - mám ferodo, musel jsem ho upravovat, jinak nešlo vůbec nasadit. Mám na něm natočeno cca 4000km a spokojenost.
Datum: 08. ledna 2010 15:03
 Burak: len tak schválne netrieti ten primárný reťaz už o kárter???
Datum: 08. ledna 2010 14:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5394
 Tady je videt kdo dela praci poradne a kdo to jen odflakne!!! Novy lamely bez sundani primaru nenandáš!! novej retez to nedovolí!! A je pravda,ze kdyz nemas omletej spojkovej kos,tak se musi nove lamely protahnout o desetinu,jinak nejdou takřaka nandat....jo narves je tam,ale pak nebude vystavovat spojka....
Datum: 08. ledna 2010 13:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No mě ty lamely nepasovali cca o 0,2mm. Po vysoustružení už fungují. Ale ještě k tomu sundávání: Jak říká Bugs- možná to jde sundat, ale velkou silou. Já to vždycky vemu i s tím kolečkem. Ono záleží, jak máš vytahaný řetěz. Já mám nový, takže není tak volný jako třeba ten Burákův.
Datum: 08. ledna 2010 13:21
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Buraku, ale když sundáš i prim. kolečko, tak se potom lamely, řetez a prim. kolečko sundavají a nandavají krásně a nemusíš to rvát silou! Marku já sem tam ty lamely dal tak, jak sem je koupil a vše funguje jak má, asi je to kus od kusu jiný.
Datum: 08. ledna 2010 12:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Burak: 1) http://www.motokramek.cz/lamela-spojky-ferodo-pionyr/ to je prosím ferodo spojka. Má na sobě zlatou barvu, díky které se mi lamela kousla na koši. 2) Musíš sundat i primárko, jinaknesundáš lamely. Řetěz tě nepustí. 3) pružiny jdou krásně stalčit. Není to tak těžký. Stačí být jen šikovný
Datum: 08. ledna 2010 11:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud chceš vyměnit spojku- musíš oddělat levý kryt motoru. Ale předem vypusť olej  . Pak musíš povolit klíčem primární kolečko a stáhnout ho. Pak vem šroubovák a sundej segrovky z toho přitlačovacího tácku. Bacha strašně rádi létají po dílně. Radši si kup nové. Když budeš mít všechny segrovky sundané, sundej přitlačovací tácek a sundej i ty 2 lamely a mezilamelu. Teď ke druhu spojky- jedině ferodo. Klasický korkový nevydrží tak dlouho, musí se namáčet v oleji. Prostě radši si kup ferodo. Ale bacha na to! Než ji tam zaděláš tak obrus vnitřek těch lamel. Mě se stalo, že se mi ferodo kousla na koši a musel jsem si dávat soustružníkovi. Stačí když vemeš smrigl a trochu obrousíš tu barvu. Jo poslední rada: primární kolečko se nasazuje tak, že ten šroub, který ho jistil, tak ho s tími zaděláš. Dáš tam primárko a začneš utahovat ten šroub a ono se to samo natalčí na ten kužel.
Datum: 08. ledna 2010 10:54
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj draci, mám problém na Jawě 50/23 se spojkou. Přesněji s přítlačným, vrchním talířem, který se nadzdvihává spojkovou tyčkou a následně přitláčí, nadzdvihuje lamely. Jedná se o to, že když zmáčku spojku tak se nadzdvyhne nerovnoměrně přesněji jedná půlka víc a druhá míň a pak mi ta jedna pulka trošku škrtá o lamely. Čím to může být? Unavené pružiny? Měnil jsem a pořád stejné? Spojková tyčinka se dotýká víc jedné poloviny talíře? Takže nový přítlačný talíř? Díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 14:13
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Zatím díky, no spojkový koš jsem zkousel, ale pro jistotu prekontroluji. Mozná i ty misky, hm. Mrknu na to a dam vedet.
Datum: 08. ledna 2010 14:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5394
 hele musel bych to videt.....muze to mit vice duvodů......vymačkaný misky pruzin,ohlý koliky,povolenej kos na hrideli atd......uz jsem i zazil spojkovej koš co šmajdal......
Datum: 08. ledna 2010 13:38
 i ja sa prikláňam ku tomu že máš povolený spojkový koš mne to furt robilo a po tom som ten pliešok pod matiicou nahradil pérovkov a je svätý pokoj
Datum: 08. ledna 2010 11:12
 cus myslim si ze tam mas blbe pruziny koupil bych vsechny nove pruziny a co misky pruziny ty jsou dobry ??? a je dobra ta spojka tam dana je to divny ze ti to jde sejdrem pockej a kdyz sundas tu spojku ty lamely a tam mas matku mas ji utazenou aby se ti to nehejbalo ??? kdyz na to sahnes lita ti to do stran nebo normalne kdyz ta to sahnes tak se to nehne?? podle me jestli to nebude ta matka v spojce tu utahni a mel bysi mit pokoj tak zatim zdar a dejmy vedet jak si dopadl......
Datum: 08. ledna 2010 9:13
 Zdravim,
potreboval bych poradit, co kdyz misto vsech lozisek v prevodovce aj na klikovce dam krite ocelovou kleci musim tam davat aj gufera ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 21:40
 do kľuky by som rozhodne kryté ložisko nedaval je tam vysoka teplota vazelina čo je v nich by sa rozpustila a vytiekla a olej z benzínu by sa do nich nedostal, do prevodovky by sa toreticky dali dať ale ja by som pre istotu použil gufero ako máš sekundárne koliesko a medzi ložisko a gufero trochu vazeliny aby nešlo na sucho to gufero lebo ak by ti povolilo to kovové tesnenie na ložisku tak by ti vytiekol olej s prevodovky pokiaľ by si tam nemal gufero ale dávať do motora kryte ložiska mi nepride ako šťasné riešnie ja som síce jedno kryté ložisko použil do klukovky ale z tej strany ako je kľuka som vylupol to plechové tesnenie nech ho maže olej z benzínu iné ložiska som nemal :/
Datum: 07. ledna 2010 21:40
 kdyz tam das uzavreny loziska tak se ti do nich nedostane olej a pravdepodobne se budou zadirat...,rozhodne tam dej bez zakryti...
Datum: 07. ledna 2010 18:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jestli to chapu dobre tak chces dat do celiho motoru zavreny loziska? trochu blbost nee ? to fakt nefunguje
Datum: 07. ledna 2010 18:22
Jméno: King
IP: uživatel8418
 Zdar draci mam dotaz k tomuhle udelatku kolik to jede a jestli vas to jakz takz do kopca vytahne ja su z hane tak ze me tady ty kopce moc nedelaji starosti.Díky\r\nhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2149.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 21:29
Jméno: king
IP: uživatel8418
 tak ja zkusim 14 diky
Datum: 06. ledna 2010 21:29
 tk máš silnej motor
Datum: 06. ledna 2010 21:25
Jméno: King
IP: uživatel8418
 Tak ja mel 12 a jelo to moc pomalu a ty neprudsi kopce jak se tu zacinaji vlnet chribi tak sem vezl kamosa a tahalo nas to ve dvojko v klidu.tak sem tam dal 13 a jezdi 72kmh po rovine.tak nevim mno
Datum: 06. ledna 2010 21:15
 u seriaku je nejlepší 12 nebo 13,Už u 13 to některejm nejede tak dobře jako s 12.....taky záleží v jakym stavu máš motor
Datum: 06. ledna 2010 21:03
Jméno: King
IP: uživatel8418
 Díky moc kamo takze me k seriaku doporucujes 14ku? diky
Datum: 06. ledna 2010 20:39
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Měl jsem 15ti zubou, a moje maximálka byla přes 95km/h, ale měl jsem patřičně upravený motor. i se 14ti zubou má dobrej seriák problémy, pokud nemáš dostatečně upravený motor, je ti to k ničemu, a roztočíš trojku maximálně ze skály  Jinak kvalita sesových řetězových koleček (já kupoval před rokem) nic extra, je to měký, ale jezdí to s tim dobře..
Datum: 06. ledna 2010 20:27
 Čau draci,\r\njakej je rozdíl mezi náhonem tachometru dlouhým 84cm a 88cm na 250ku JAWU, je to jenom délka lanka, třeba delší, aby se někde nelámal, nebo je rozdíl i v dýlce stupu do převodovky na šneka?... A na 250/353 jawu se dává ten šnek 11zubovej nebo 16ti zubovej,..Je to jedno, nebo to jinak ukazuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel8414
 reknu ti jen to co vím.....250 a 350 maj jinak dlouhý náhony tacháče....nevim proc....vim ze perak ma náhon kratsi nez kejvacka....o kousek..... šnek v převodovce je podle pouzityho sekundarniho prevodu,protoze tachac roztáčí prevodovka a ne kolo,jako treba u fichtla......tudiz pokud zmenis seriovy sekundarni prevod na jiný,tak tacho lže.......
Datum: 06. ledna 2010 12:46
Jméno: Tumic
IP: uživatel8342
 Čau hoši mam problem když se chci rozjet na rozltalačení na jedničku a zmačknu spojku netočí se mi zadni kolo a to by normaně mělo.......... jako když na to skočim tak to trochu de nakonec se to rozjede ale jako teda deto docela ztěžka nevíte jak to mam opravit předem dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 21:18
Jméno: tumic
IP: uživatel8342
 bylo to tim šroubem dík
Datum: 05. ledna 2010 21:18
 zkus to roztlačit na dvojku...
Datum: 05. ledna 2010 16:37
Jméno: tumic
IP: uživatel8342
 díky
Datum: 05. ledna 2010 15:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 zkusil bych to samé. možná v této zimě zatuhl olej. A další věc- možná to rozlačuješ na něčem kluském
Datum: 05. ledna 2010 15:13
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 trochu skus přitáhnout štelovací šroubek ale pokud když máš jedničku držíš spojku a máš to nastartovaný a nějak to nejede do předu tak bych to neřešil.ale
taky už mužeš mět lameli K.O
Datum: 05. ledna 2010 15:07
Jméno: mabode
IP: uživatel1554
 Zdravim!Chtel bych se zeptat na vsechny pripravky na rozpuleni motoru,stahovaky lozisek atd...diky moc..d¨kdyz tak dejte odkazy na weby kde jsou navody k jejich vyrobe..diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 15:37
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 jaj sry ja na to zapomel
Datum: 05. ledna 2010 15:37
 ja ti poslem na to dneska návod
Datum: 05. ledna 2010 13:36
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 draci opět dotaz,rozpůlil sem motor z pařeza protože nešlo startovat,zjistil sem že je ulomenej jeden zub na startovacim segmentu tak řikam jeden zub s tim jít musí startovat,tak sem to složil a šlo to.jenže sem složil spojku,válec a zapalování a uš to nešlo,tak sem to znova rozebral a složil a šlo to,jenže neš sem tam zase naskládal ostatní věci tak to zase nešlo,čim to muže bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 15:44
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 ani jedno to bejt nemuže,spojku nemam dotahlou vůbec protože tam nemam vůbec kryt zapalování zatim ani tyčku a lamela je nová
Datum: 05. ledna 2010 15:44
 jestli se ti toci spojkovej kos tak mas moc utazenou spojku, nebo v riti lamelu
Datum: 05. ledna 2010 15:14
Jméno: Martin
IP: uživatel8401
 Ahoj, chtěl bych sa zeptat ,jestli je nahon na tachometr stejny na babettě 210 i 207 mam 207 ale vyvod v přednim kole žádný není. Že by byl někde jinde se mi nezda. Taky je možny že předni brzdu někdo dopasovaval přede mnou a a dal tam jiny kryt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 21:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Máš asi 207. 300 a ty tachometr neměly. Já mám babettu 207. 500 a ta tachometr má.
Datum: 04. ledna 2010 21:48
 ČUS BABETA 207 NEMĚLA TACHOMETR ALE JEN UCPÁVKU V PŘEDNIM SVĚTLE ŠEL BI TAM ALE MOŽDNÁ DÁT BRZDIČ Z BABETY 210 A TACOMETR DO SVĚTLA.
Datum: 04. ledna 2010 19:04
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 zdar draci,nevíte prosim vás proč mě nevypíná spojka na mim fichtlovi?mám pionýra 21.Už mám objednaný nový lamely,ty co tam byli sem vyndal protože byli uplně nasáklí olejem,myslíte že to bylo tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 19:40
Datum: 03. ledna 2010 19:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Spis dobrej nez nejlepsi
Datum: 03. ledna 2010 19:34
 nemas za co
Datum: 03. ledna 2010 19:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 diky moc
Datum: 03. ledna 2010 19:23
 ferodo sou dobry  jezdim s nima v terenu i na cezete,takze porad vysoky otacky a drzej krasne  spojka funguje porad  a ten olej tam nalej normalne,nejlepsi je PP 80,nebo PP 90 to je jedno.ja ho vzdycky vemu a naleju ho tam,neresim to..jo a 30 minut staci..
Datum: 03. ledna 2010 19:21
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 kamoš mě radil že do te spojky mám lít ten olej když je zahřátej,myslíš že je to dobry?
Datum: 03. ledna 2010 19:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já sem si objednal lamely ferodo,bylo tam napsaný že mají delší životnost,tak je zkusím a jak dlouho je mám nechat v tom oleju?stačí 30minut?
Datum: 03. ledna 2010 19:14
 ja se nesmeju,to ten smajlik  je dobre ze se ptas  a jaky sis obedlan lamely?korky nebo ferodo?jinak ty tvoje byli uz kazdopadne spatny takze s tema novejma to na 100% pude.a pred tim nez je namontujes je dej aspon na chvilku do oleje a az poprvy pojedes tak to moc nezen aby se ti nespalili.
Datum: 03. ledna 2010 19:04
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 byl bych rád kdyby ste se mi nesmály,sem amater,jen sem se ptal a ty korky z toho šli vyndat,takže to bude asi tím,co mám udělat s těmi novými lamely než je tam dám?díky
Datum: 03. ledna 2010 19:02
 to ze sou nasakly je dobre  ale zkus vzit ty lamely a zatlac na korek,pokud z toho vyleze a rozpadne se tak je to jasny-korky byli uz stary..stalo se mi to na cezete,tam sem se jich dotknul a rozsypali se..
Datum: 03. ledna 2010 18:58
  ,to je asi k věci když je spojka v olejové lázni  ,že to je nasákly tím to není,možná si je už měl dost obroušeny,,,
Datum: 03. ledna 2010 18:54
 Adas: a fichtl je taky debilní, protože je tříkvalt? A co teprve Stadion?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 17:07
 No ona asi žádná z těhle motorek není vhodná na prohánění po městě. Tyhle motorky jsou tak na objetí pár vesnic a na poladění.
Datum: 03. ledna 2010 17:07
Jméno: adas
IP: uživatel7954
 Neřekl jsem že jede špatně. Já ji rozjel na tachometrovejch 95, což stejně bude těch 85 co je psanejch v papírech. Jen je člověku líto jak se ta mašina musí hnát často do maximálních otáček, právě jako ten fichtl u kterýho mě to ale nějak nebolí. Nebo třeba pojíždění v koloně, kdy jedna řve hrozně a dvojka to víceméně nepobírá, resp. pobrala by vpohodě ale ten motor chce vyšší otáčky a na to zase není rychlost kolony. Prostě jsem chtěl vyjádřit že to na dnešní provoz moc úžasnej stroj není. A i na tu dvojku to jede 75 tachometrovejch do kopce, jen se to už trochu přetáčí.
Datum: 03. ledna 2010 16:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Děda měl Jawu 150 tu ještě s SPZ na předním blatníku... něco r.v. 1950 a více. Byl to taky 3 kvalt. Poměr váha výkon byl jako u fíka. Frčelo to asi 70, ale prej každej trochu větší kopeček musel jet za 2. Po tom měl fíka a říkal, že radši jezdil na fichtlovi než na té 150ce.
Datum: 03. ledna 2010 16:27
 Většina lidí se nevrací ke starým dotazům...... A já na tříkvaltový čz 125 s prokluzovací spojkou a s karbec přidělaným provázkem a kdoví jestli s funkčním tachometrem jel 65, to není tak zlé.
Datum: 03. ledna 2010 16:20
Datum: 03. ledna 2010 16:10
Jméno: adas
IP: uživatel7954
 vpodstatě jo, ale u fichtla mi ty tři kvalty tolik nevaděj. Nauč se odpovídat ke starejm dotazům a jen v připadě že nepřijde odpověď zakládat novej.
Datum: 03. ledna 2010 16:00
Jméno: RACEMAN35
IP: uživatel8386
 Cus chci se zeptat jestli tady ty lamely z maneta typ 100/125 model manet/tatran http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2904.html jestli pujdou na spojkovy kos z maneta 90 dvoupist. akorat vim ze zakladna je stejna ale nevim jestli je stejna prumerem? dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 15:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ja som niekde čítal že do maneta 90 dopasovali spojky zo simsona ale či je to pravda neviem skús si zohnať starú lamelu so simsona a porovnaj a tú čo ti uvádzaš fakt neviem či pasuje
Datum: 03. ledna 2010 15:12
 Čau draci.Nevíte někdo jaké číslo ložiska je do rozety?Vysypalo se mě a potřebuju ho vyměnit.Prosím podte.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:29
 podle katalogu náhradních dílu je to ložisko 6004
Datum: 03. ledna 2010 14:29
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 je to stejny jako do predniho kola
Datum: 03. ledna 2010 14:28
 čau nevíte někdo kam patří ta kulička u te spojky když sem vydělal ty lamele?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:27
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 patri mezi ty tycky nejdriv je ta mala,kulicka a nakonec ta velka tycka
Datum: 03. ledna 2010 14:27
 Ahoj chci se zeptat když nakopnu svého fíka a zmáčknu spojku a zařadím za 1 šíleně to zarachotí ,ale 1čku to zařadí ,ale potom při jízdě už když řadím ostatní rychlostní stupně už to řadí normalně nevíte čím to je ? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:30
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 spatne domacka spojka tak to jen trchu dotahuj a zkousej jak zabira nebo je vytahana ta pruzinka jak vraci lanko
Datum: 03. ledna 2010 14:30
 Hej chlapi díky za rady ,ale já jsem to nikdy nedělal fichtla nemám moc dlouho jak přesně bych to měl udělat abych to správně našteloval?
Datum: 03. ledna 2010 13:06
 kdyby vyšrouboval ten na deklu spojky vytekl by mu olej
Datum: 03. ledna 2010 12:46
 jo soráč,tohle si pletu pořád
Datum: 03. ledna 2010 12:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 byl jsem rychlejší
Datum: 03. ledna 2010 12:31
 dachle chtěl si říct ten na deklu u zapalování, který se se zmáčknutím spojky hýbe
Datum: 03. ledna 2010 12:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě dodám že v pravém deklu..a seřid tu spojku tak aby se pionýr rozjížděl až když už ta páčka bude skoro u konce..ale zase ne tak aby to prokluzovalo..no a když ti to nepůjde tak den nový lameli
Datum: 03. ledna 2010 12:30
 ten ve prostřed na deklu spojky
Datum: 03. ledna 2010 11:17
 Dachle21 jaký šroubek je štelovací ?
Datum: 03. ledna 2010 11:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a dělá to jen za studena nebo i za tepla?? protože za studena je tej oil hustej tak to křoupne..ale ničemu to neva ta převodovka to přežije
Datum: 03. ledna 2010 11:06
 draku přesně tohle mi dělá taky,zmáčknu spojku zařadím za 1 a zarachotí to jak svin,a u toho se mi pootočí kolo....zkusím utáhnout štelovací šroubek a uvidím,Zkus to taky.....
Datum: 03. ledna 2010 10:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 zkus poštelovat spojku
Datum: 03. ledna 2010 9:19
 primární řetěž je KO...
Datum: 03. ledna 2010 0:15
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 hoši pořád řešim toho mího pařeza,ještě se chci zeptat jestli by šla přeskládat převodovka z 21 do 555,řadící automat nechat jenom ty kolečka jestli by šlli přendat se startovacim segmentem
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:04
Jméno: standa
IP: uživatel6888
 bohuzel do pareza nejde prevodovka z 21......je to tak.......je to tech 6mm rozdíl v dýlce.....do pareza jde komplet prevodovka i s radicim automatem z 05,i startovaci paka ....dvojkový posuvný kolečka taky nebudou pasovat,protoze parez ma 3 koliky na koleckach a 21 ma koliků 6......
Datum: 03. ledna 2010 14:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau já jsem zkoušel dát převodvku z Pio 20 do karteru 05. o cca 6 mm nepasovali. A myslím 555 a 05 májí kartery stejné.
Datum: 03. ledna 2010 13:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak by tam nepasovali ani ty kolečka...dneska jsem to zkoušel
Datum: 03. ledna 2010 12:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no kolečka by tam možná pasovali ale ta hřídel se segmentem je u 21 o pár cm delší...ale pasovala by tam hřídel z 05
Datum: 02. ledna 2010 23:04
 jo tak to fakt nevim já mám jen na 555 motor z 21
Datum: 02. ledna 2010 22:09
 Cau hej potřeboval bych pomoc dneska jsem nastartoval čz175/450 a všechno ok ale jak jsem zacal jezdit tak se mi ozivalo klepaní v motoru ale jenom u jednicky a dvojky jinak nee mozna prevodovka nebo pist mi narazi do hlavy??? u volnoběhu to nedělá!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 21:41
Jméno: anonym
IP: uživatel6692
Datum: 02. ledna 2010 21:41
 me to taky delalo ale klepaloto u volnoubehu a u jednicky a pak se mi rozdrtily kosilky na pistu pac to narazilo do kliky. Ten cep by nesmí mit moc velkou vuli na ojnici.
Datum: 02. ledna 2010 16:51
|



|