Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: milan
IP: uživatel7920
 čau jdou nakopávačka a řadící páka z čz 150 na péráka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel8704
 Ne.
Datum: 08. února 2010 16:49
Jméno: stepi5
IP: uživatel8700
 Nazdárek draci, mám problém. Nandaval jsem nové lamely a když jsem to všechno udělal ,tak jsem z druhé strany motoru zastčil tu spojkovou tyč a je moc krátká. Nevím čím to je.....muže to být tím, že pod segrovkama mam jen 1 podložku? Poraďte mi prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 22:31
Jméno: stepi5
IP: uživatel8701
 Hoši máte recht tu menší tyčku tam mam. A když jsem to dělal tak jsem našel na zemi takovou kuličku a říkám si sakra odkud vypadla. myslel jsem že vypadla z nějakýho ložiska. Tak vám moc děkuju
Datum: 07. února 2010 22:31
Jméno: David
IP: uživatel6431
 Se koukni po zemi třeba ti tam někde vypadla a nebo v horšim případě je v motru ale nemyslim si spíš se ti někde válí na zemi
Datum: 07. února 2010 21:13
 david má pravdu, ta krátká tyčka má 2,5 cm a ta dlouhá 11 cm a mezi tim kulička průměr 5 mm
Datum: 07. února 2010 20:58
Jméno: David
IP: uživatel6431
 chybí ti tam tyčka taková krátká a pak by měla být kulička a pak až teprve ta dlouhá tyčka
Datum: 07. února 2010 20:50
 Zdravim.chtel bych se zeptat jesli bude bez nějakych problemu a uprav pasovat na motor Jawa 05 výko zapalování z Jawy 550/555 a jestli to bude normálně fungovat tak jak má. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 21:14
Jméno: David
IP: uživatel6431
 Mám ho ve fichtlu a pasuje výborně
Datum: 07. února 2010 21:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 pasovat by to mělo
Datum: 06. února 2010 21:32
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:28
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 jo jo presne paulin je na hovno tece to lukopren das sesroubujes a hned muzes nalit olej a drzi je ok
Datum: 07. února 2010 10:28
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 ja používám červený silikon a je to ok, ale nejsem si jisty s cenou
Datum: 06. února 2010 19:32
 hele být tebou tak si vyberu dostupnější, levnější a to co se vyplatí, protože to výjde nastejno.. to je úpo jedno jestli tamto nebo paulin...
Datum: 06. února 2010 18:49
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 OK dám na vás
Datum: 06. února 2010 18:38
 taky se priklanim k lukoprenu faktycky doporucuju
Datum: 06. února 2010 18:32
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 za mě taky lukopren mam ho pod valcem už dva roky a těsní pořád
Datum: 06. února 2010 18:27
 jednoznačně lukopren,paulin strašně teče,ikdyž to uděláš podle návodu teče to.lukopren mi zatím nikdy netekl,a to už jsem tím zalepil asi 4 motory
Datum: 06. února 2010 18:01
 Zdravim pani neviete prosim vas ako sa dava dole cela spojka na babete 207? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odšroubuješ setrvačník a místo něj přišroubuješ stahovák. Stáhneš celé vodící těleso i s rozběhovými čelistmi. Za ním jsou startovací čelisti. Ty jsou zajištěny
drátěnou pojistkou.
Datum: 06. února 2010 19:10
Jméno: lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdarec, je nějaký rozdíl mězi segmenty startování z 555 a 21 ?? DÍKY:
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale když zamením celou hřídel tak bude hodně dlouhá a bude mě kus koukat ne??
Datum: 05. února 2010 21:30
 ale s hřídelí jako komplet to jde zaměnit
Datum: 05. února 2010 21:27
 555 ma na hriadeli tisichran a 21 ma kolik z obidvoch stran .
Datum: 05. února 2010 21:25
 Hoj draci.Prosím o radu,jakou nejmenší šířku může mít lamela 555 aby to dobře fungovalo,a naopak na jakou tloušťku mám zabrousit nově nasazené korky.Dále bych potřeboval zjistit jaké originál barvy byly na JAWETE standart.3X dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 18:45
 Zdarus chlapi ,chtel bych se zeptat jestli je pri montazi zadni kyvne vydlice nutno demontovat motor a jestli by se to nedalo udelat nejak po domacku, jelikoz se mi to nechce davat do zadne odborne dilny ,protoze se bojim ,aby mi to neposkodily napr. poskrabanim atd. skratka mam pocit jestli bych si to neudelal opatrnejs a poctivejs diky moc odepiste mi prosim na jecmen.jiri@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 16:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdarec hoši jak me to pojede s 11ctku sekundarkem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 18:26
 Bude to tahnout jako prase ale bude to poměrně pomalé. Taky jsem měl 11 zub na motoru 05 který měl kompresi že jsem to rukou skoro neprošlápl... Mělo to valec,hlavu a karbec z jawy 21... Hoši takovou jízdu jste nezažili. Jedničku jsem vbec nepoužíval normalne se to rozjelo na dvojku jakoby nic a málem mi to urvalo ruky až u pr...e
Datum: 05. února 2010 18:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já to mám na 05. Jede skoro 55 km/h, ale za to táhne jako kráva. Ale jednička je celkem krátká, dvojka je pak také krátká. Často musíš řadit. Do kopců ideální.
Datum: 05. února 2010 15:47
 bude to mít těvší sílu,ale jako nevim v jakým stavu máš motor.
Datum: 05. února 2010 15:29
 zdar.je dobrej převod na čz 175/450 16z-sekundárko,78-rozeta?je to cross.  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 8:20
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 což převod dobrej,ale komar motor
Datum: 08. února 2010 8:20
 jo nejspíš máš pravdu, 19z. to mam třeba já na jawa 250 (viz. profil), taky jsem našel pouze 17z. na ten tvůj motor
Datum: 03. února 2010 19:53
 co sem koukal tady na kramku tak sem nasel jenom 17z na mensi stred a 16 z na vetsi stred..ani nevim jakej stred tam mam ja
Datum: 03. února 2010 19:51
 no tak originální je nejspíš rozeta 47z. a sekundáro 16z. a doporučil bych tě to největší sekundáro, který tam půjde, nevim jestli největší možný je 19z. možná 20z., každopádně
síly budeš mít pořád dost
Datum: 03. února 2010 19:48
 uz sem to tak koupil,ale nechal bych rozetu a asi koupim vetsi sekundarko..jaky by ste mi doporucili?a a jaky je vubec originalni?
Datum: 03. února 2010 19:29
 řekl bych, že je to zbytěčně moc silný převod
Datum: 03. února 2010 19:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 da se koupit novej automat nebo aspon casti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 16:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 chodim k nemu do prodejny do zlína , má to tam dost drahé , a je to trosku hajzl , pozor na neho
Datum: 04. února 2010 16:10
 ty vol draci pozor,,on neprodava jen funglovky,,, on prodava repas taky ,, podivejte se na pozink prevodovku na stadion motor? myslite ze se dela prevodovka pozink?myslite ze muzete mit pozinkove kolecka? myslite ze s pozink prevodovkou ujedete 1000km,, rek bych ze vam driz chcipnou loziska kvuli uvolnenene vrzstve pozinku,,,,,jak rikam u neho vse funglove neni!!!
Datum: 03. února 2010 19:31
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 tvl po motokramku další good stranka jaktože sem o ni jeste nevěděl
Datum: 03. února 2010 19:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nebo novej stator do zapalka....to cumim...
Datum: 03. února 2010 18:50
 jelinek ma dobry veci...treba ta maska a myslim ze mel i kyvku,ale nvm to jiste..
Datum: 03. února 2010 18:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Husty...
Datum: 03. února 2010 18:41
 http://www.motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=212&sName=Automat-razeni
Datum: 03. února 2010 18:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau dneska sem rozhod rozpulit motor protoze tomu vypadava 3 rychlostni stupen zz cehoz nemam pri richlostech pres 80 dobrej pocit  ,co tomu je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 19:10
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 čus draci mam jawa 250/559 a dela mi to to same ale viskočí jen když dam pruce plnej nebo v prutkím kopci když jedu po rovince tak to de ale jak začnu točit a je venku zuby ok automat ok vidlička ok ja už jsi nevím rady ale prej to dela nejčastejš automat co jszou zoubky na kvalt je už objehaní
Datum: 17. února 2010 19:10
 Těžko řísct co to bude konkrétně muže to být jenom špatně doláhlý automat ale tak např.ohlá vidlička,řetězová sada jak říká standa ....muže to být kupa věcí
Datum: 03. února 2010 17:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To samé jsem měl já. Vyřešilo to nové kolečko s nábojem. Bylo vydudané. Také to způsobuje moc našponovaný řetěz, nebo ohlodané zuby na automatu. Jinak nic víc mě nenapadá.
Datum: 03. února 2010 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel8660
 nejčasteji to delá vytahaná řetezovka.......pokud se retezovka neresi a jezdí se dál s vytahanejma rozetama a retezem,odnese to první a druhy kolečko smerem od sekundáru
Datum: 03. února 2010 16:19
 a nemohl se ti třeba jen povolit šroub řadícího automatu?
Datum: 03. února 2010 15:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to ne ta prevodovka chidila jak vina al pri nastupu vykonu ten stupen vypadava je to od ty doby co puzivam naladeny vyfuk
Datum: 03. února 2010 15:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 mustangista-to je kravina to by vubec neslo.Treba to malo domacknes tu rychlost
Datum: 03. února 2010 15:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 muze byt spatne poskladana prevodovka
Datum: 03. února 2010 15:25
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Zdravím
Chtěl bych se zeptat jestli někdo nevlastníte výkres převodovky na jawa 50 (model 20,21,23 ) a pokud ano jestli by jste byli ochotni se o ni podělit?
Dále bych potřeboval vědet jaká je rozteč převodových hřídelí u steného modelu.
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 17:01
Jméno: centus
IP: uživatel2168
 Nicmene tu roztec jsem se stejne nedozvedel ...skoda
Datum: 03. února 2010 17:01
 aha tak to já jsem spíše nechapající
Datum: 03. února 2010 16:06
Jméno: centus
IP: uživatel2168
 Pravdepodobne jsem se spatne vyjadril, nejde mi o rez motoru, ale konkretne o 2D vykres ( treba z CADu ) obou hrideli a kolecek z prevodovky pincka.
Kazdopadne ti dekuji za snahu.
Datum: 03. února 2010 16:02
Datum: 03. února 2010 15:24
 já mám knížku o jawách jsem dostal k vánoců a tam je nákres přeovodvky. Zkusím pohledat. Jinak to sem dám.
Datum: 03. února 2010 15:16
 zdravim, nevíte na jakou babettu jsou 3 rozběhové pakny , znám s 207 ty plechové, tyhle jsou hliníkové(3ks) a obložení je nanýtovaná kůže, dostal jsem je jako náhradní při koupy babety 207, r.v.1976 vývozní, nemněl jsem ji rozebranou, dík Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám Babettu 207/300 a nic takového nemám. Jenom ty plechové.
Datum: 03. února 2010 16:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar hoši poradte me jak mam precizně nastavit spojku na mém mustangovi aby zabirala asi tak v polovině pustění páčky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:41
 Stačí trochu citu a je to. ALe já to seřizuji podle oka bo to hádám podle páčky jak jde zmáčknout a taky ať to zase není málo podle toho když zmáčknu spojku a zkusím protočit motor. Musí jít start páka lehce. Zatím vždy se mi to podařilo ,ale vždy to trochu ještě za chodu potřebuje doladit
Datum: 03. února 2010 16:41
Jméno: PLALA
IP: uživatel6644
 KDYZ POVOLIS TU SPOJKU TAK BY TO MELO JIT TAKY ME TO DELALO
Datum: 03. února 2010 13:32
 jo to se musí povolit na deklu zapalování ale ne moc,tak kddyž dáš jedničku a držíš spjku nesmí se ti točit zadní kolo,takže to seřid aby se to netočilo,ale zároven aby to dobře zaíralo
Datum: 02. února 2010 21:36
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Mě právě taky zabírá až úplně ke konci a nemůžu se rozject v kopci, bych taky chtěl aby to zabíralu už v 1/3, podle mě se musí povolit?
Datum: 02. února 2010 21:22
 když ti spojka začne zabýrat až v půlce, tak celkový záběr bude nahovno... spojka má začít zabírat už 1/3...
Datum: 02. února 2010 21:05
 zdaz draci mam dotaz jak patri ten pulmesic na startovaci segment??? díky moc nejlepsi by byla fotka nebo popis pro tupce
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2010 19:37
 jo to vim ale ten pulmesic na tu osicku
Datum: 02. února 2010 19:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 S tím si musíš pohrát. Dej to venkovní částí (jak máš startpáku) do svěráku a otoč se zbytkem. Pružina se napne. Až se dostaneš do toho místa, tak tam dej na to ten 2. kárter. Ono se to blbě vysvětluje. Snad ti to někdo vysvětlí lépe.
Datum: 02. února 2010 19:14
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4556
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:02
Jméno: caffe
IP: uživatel8657
 Když jí tam dáš ven, a ohneš přes matici, tak je to asi trošku k ničemu, že? takže jí tam dej výstupky dovnitř, utáhni matici a pak to zahni za hranu matice
Datum: 03. února 2010 16:02
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4556
 Takže klasika,mam ji dát těma zoubkama dovnitř nebo ven?asi dovnitř že?aby se zapíchla
Datum: 02. února 2010 17:14
 jednu stranu ohnes pres matku a nepovoli se to
Datum: 02. února 2010 17:03
 Zdravim všechny draky... tak sem začal kompletovat svyho stale do šroubku rozebranýho fíka... a nějak mi netěsněji kartery... mam možnost že mi to kamoš zadarmo o pul milimetru stahne... klice ani osam to nevadi... ty tam maj tu vuli... spíš mě zajímá jestli to nebude vadit v klice že tam bude menčí prostor... jako na vzduch aby to moc neházelo třeba s otačkama a tak... děkuju vam za odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 zaprvý.....sou ty kartery párovy?? pokud ano,zabrus je na 400 smirku na skle a pár setin......nezbrusujte je,bude se ti pak zavirat klika v loziskach az se to ohreje a nepojede to,pokud nemas parovy kartery,tak je vyhod a sezen párový....usetris si spoustu neprijemnosti
Datum: 31. ledna 2010 15:25
 No kliku tam narveš převodovku a s tim válce nevim nevim nikdy sem to neměřil ale jestli to doopravdy bude celkem 1mm tak bych řek že to pude....Nejlepší je tam dát pořádnej tmel a je
Datum: 31. ledna 2010 14:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě když to stáhneš o půl mm tak tam nenacpeš válec protože tam je docela na fest
Datum: 31. ledna 2010 12:23
 Jsou párové ty kartery?
Datum: 31. ledna 2010 11:41
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Zkoušel jsi to zatmelit vysokoteplotním tmelem??
Datum: 31. ledna 2010 11:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás nevíte někdo proč mě nevypíná spojka?mám tam nove lamely a mám tam dáno všechno jak má být,muže to být řetězem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 21:44
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 byl tam krátkej šroub na to štelování
Datum: 30. ledna 2010 21:44
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 A čim to bylo ?
Datum: 30. ledna 2010 20:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 juchuuuu už sem to spravil
Datum: 30. ledna 2010 19:03
 co tam máš za olej?
Datum: 30. ledna 2010 16:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 kulička s tou kratší tyčkou tam jsou a ta delší taky
Datum: 30. ledna 2010 15:49
 je to tam takhle je tam dlouhá tyčka,pak je kulička a pak má být i kratší tyčka,
Datum: 30. ledna 2010 15:47
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 vypínací tyčka by tam měla být
Datum: 30. ledna 2010 15:46
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 kuličku tam určitě mám,ale nevím o kterejch tyčkách mluvíš
Datum: 30. ledna 2010 15:45
 eště asi jedna otázka kuličku tam asi máš že? a obě tyčky?
Datum: 30. ledna 2010 15:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 lamele sou v pořádku i segrovky,ale to lanko se mi moc nevrací,moc mi nerozevírá tu spojku
Datum: 30. ledna 2010 15:41
 no nerad to říkám,ale jestli si na nic nezapomněl,neobrátil si lamele,neseká se ti lanko,seřizoval si to na tom deklu a nešlo to stejně,tak to bude chtít znovu rozebrat,a kouknout,třeba ti jen mohla vylítnout segerka na lamelách fakt newím
Datum: 30. ledna 2010 15:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 řetěz tam nový nemám a olej tam je,vubec nevím čem to je
Datum: 30. ledna 2010 15:34
 a nezapoměn si dotahnout koš nebo tak něco? máš tam vubec olej?  ,dával si i nový primár?
Datum: 30. ledna 2010 15:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já sem to zkoušel ho povolit,dokonce sem ho měl i venku a pořád to de přes zuby
Datum: 30. ledna 2010 15:31
 pokud si myslím správně tak on myslí šroub na štělování spojky,trochu ho povol.já jsem včera taky dával nový lamele (ferodo) a funguje mi to normal
Datum: 30. ledna 2010 15:30
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 lamele sem určitě opačně nedal,ty šroubky u zapalování na to mají vliv?
Datum: 30. ledna 2010 15:27
 podle mě si dal lamele opačně
Datum: 30. ledna 2010 15:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Máš kuličku mezi tyčkama? Řetězem to být nemože.Nemáš ještě náhodou moc povolený nebo přitahlý šroubek na deklu u zapalování?
Datum: 30. ledna 2010 15:23
Jméno: exprorer
IP: uživatel8603
 Čus mám problém u babety 207 když ji chcu nastartovat tak se mi točí jenom řetěz od šlapadel ale řetěz k motoru se ani nepohne a pak když s moto zahybu tak to jde nevite čim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 17:06
 to bude spis ta volnobezka na zadnim kole spatna..
Datum: 30. ledna 2010 17:06
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Bude závada ve vypínacím mechanizmu. Odmontuj ovládací kolečko . Pod ním je vypínací čep s třemi kuličkami a pružina. Třeba máš čep obráceně nebo
chybí kulička.
Datum: 30. ledna 2010 16:57
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 a neni to třeba spojka???
Datum: 30. ledna 2010 14:31
 to může dělat povolený kolečko sekundární (jestli ho babetta má)a nebo řetěz,,nwm
Datum: 30. ledna 2010 14:14
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 ja mam u moji babetty stejny problem nevim ale cim to je
Datum: 30. ledna 2010 14:11
|



|