Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Zdar borci potřebuju poradit jak mám natáhnůt startovací segment jak to mam od zacatku do konca sestavit
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 20:20
 chovej se ty burane a nauč se psát spisovne.
Datum: 17. února 2010 20:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Vem motor, strč nakopávačku do svěráku, zahákni pružinu a otoč s motorem tak, aby se ti pružina napnula. Až to budeš mít, zajisti motor, aby se ti netočil, nalisuj druhou část karteru a můžeš to vyndat ze svěráku.
Datum: 18. února 2010 11:57
 Zdar borci.Mám problem s fichtlem.Je to dvacítka a vyskakuje mi na něm jednička, nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 14:34
 Ještě, že na ty fichtly jsou všechny díly levný a dostupný. Já viděl na JAWA 500 OHV čtyři ozubený kolečka na hřídelce za 10 000Kč.
Datum: 17. února 2010 14:34
Jméno: Standa
IP: uživatel8766
 s naprostou jistotou se priprav na puleni. Budou vymlety futra na predloze+ohlodany jednickovy kolecko
Datum: 17. února 2010 13:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 vidlička poloautomat
Datum: 17. února 2010 11:15
 a co povolený automat ?
Datum: 17. února 2010 9:47
 s půlením sem smířenej
Datum: 16. února 2010 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo omletá kolečka v převodovce nebo špatný automat...každopádně tě půlení nemine
Datum: 16. února 2010 22:42
 ometené hřídelky
Datum: 16. února 2010 22:25
 Ahoj potřebuju seznam segrovek do motoru je to tu neak divně pojmenovany..... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 21:40
Jméno: samton
IP: uživatel5349
 zdarec, pánové potřeboval bych rady nebo návod jak složit motor na 477 mám ho kompletní ale je rozebranej tak prosím o pomoct nebo aspon nějakej návod na netu dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 17:22
Jméno: johny
IP: uživatel8528
Datum: 16. února 2010 17:22
 Zdarec. Chtěl bych se zeptat, zda je tu někdo, kdo má výrobní výkresy na rychlou převodovku 3.stupňovou na jawa 50? Mám na mysli ozubené kolo s nábojem s 21z. a předlohový hřídel se 17z, tak jestli by byl ochoten mi je poskytnout? Ještě bych chtěl říct, že se nejdná o to, že bych byl líný,si je nakreslit, ale nevím hromadu parametrů jako např. drsnosti, materiál, a hlavně co se týče ozubení, atd..., . pokud by se našel někdo ochotný, tak ať mi to pošle na e-mail: simakamil@seznam.cz . Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 16:30
 cs,nevíte kde bych mohl sehnat pružinu startovací hřídele na ČZ 125C - 150C ? thx za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 15:50
 6.3.2010 chotusice tam ji sezěnes
Datum: 16. února 2010 15:50
 jj,na aukru ji prodávali new za 77,- ,ae myslel sem si že ju mám,a myslel sem špatně,,,teď ju tam jakejsi vůl prodává za 150 + 100poštovný... *no*,a tu kupovat nebudu...
Datum: 16. února 2010 13:29
Jméno: standa
IP: uživatel8766
 pokud není nikde na e-shopech tak jedině burza......myslim ze ted v breznu budou chotusice......ja taky shanel veci do motoru 150C a byla to tragédie...
Datum: 16. února 2010 13:23
 zdar chistám se rozpůlit motor u čz 175/487 a když dozpulom převodovku tak se mě to z té převodovky všechno vysype-ty kolečka atd. a nebo to zustane pohromadě dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 11:34
 nevysype staci polozit motor na pravej bok a rozebirat od spojky
Datum: 16. února 2010 11:34
 mam proble s prevody jak jedu a chi tam hodit 2 tak to dam do prosttred a je tam porad 1 a kdyz to dam uplne dolu tak tam je3 ja totiz neumim naji 2 jak jedu a jak stojim tak ji najdu jenom nekdy tak nevim jak to mam udelat aby to bylo tak jak ma vsecky srouby sem pritak a nic tak jak jedu tak jedu 1 a pak hned 3 protoze jak to hodim do prostred tak tam je 1 nebo tam dam neutral a ja tam chcu 2 tak nevim co stim poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2010 17:32
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 no tak já bych asi určitě okamžitě rozdělal motor a podival bych se tomu na zoubek:_D
Datum: 15. února 2010 17:32
Jméno: Thomas05
IP: uživatel1723
 Čus draci nevítě někdo z vás jakou má tvrdost starý segment startovací na jawa 20,21,23??Jakou má tvrdost kolik má Rockwella??A taky by mě zajímalo kolik má ten nový Rockwella
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 21:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nevijde te levnejc si ten segment koupit nez nechavat delat? jinak jakou tvrdost: to nevim....
Datum: 13. února 2010 21:01
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hoši mam dotaz ohleedně mího fichtla.sešteluju spojku a všechno funguje jak má ale po ujetí nějakejch 4 km prostě nevysatvuje,pak musim zase seštelovat a je to to samí,šroubek dole se nepovoluje je zajištěnej a nahoře se to taky nepovoluje,lamely sou starý tak 3 měsíce,fungovalo to a najednou přestalo nevim co s tim.olej mam převodovej,vše jak má bejt ale.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 15:31
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 tak sem to rozebral a zjistil sem že spojkovej koš je dotaženej.tak sem to složil ještě jednou sešteloval a že to pudu project.otevřu si vrata u garáže vyjedu ven a uš nefungovala,tak sem jí přitah a takovejch 5km spojka fungovala nádherně.ale teď už zase ne.uš si s tim nevim rady,mněnil sem snad všechno....
Datum: 13. února 2010 15:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to já jsem si myslel taky..a pak se mi stejně povolil  ono to nechce zařadit 1 když utahuješ koš ale nejlepší je tam zařadit 3 a podržet sekundární kolečko(kus dřeva jsem tam nacpal) a pak ho dotáhneš na tvrdo
Datum: 13. února 2010 11:45
Jméno: kAbYs
IP: uživatel3563
 Jo Jo.. mrkni jestli nemáš povolevou matku u spojkovýho koše taky se mi to stalo a byl jsem z toho na nervy než sem na to přišel...a když budeš dotahovat tak kup rovnou i novou bezpečnostní podložku...=)
Datum: 13. února 2010 11:21
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 to uš mně napadlo taky ale kontroloval sem ho kdyš sem tam dával ty lamely zajistil sem ho dobře takže si nemyslim že by se povolil.
Datum: 13. února 2010 11:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to nevím ale já jsem si koupil nový tyčky (ně tady z FK) a najel jsem na ně asi 100 km   pak se úplně rozmačkali...jo a ted mě napadlo že by jsi mohl mít povolenej spojkovej koš
Datum: 13. února 2010 11:10
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 spojkový tyčky ne jenom pružinky na lamely a segrovky.tyčky byli malinko vymačkané od kluičky tak sem je otočil
Datum: 13. února 2010 11:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nekupoval jsi nový pojkový tyčky??
Datum: 13. února 2010 11:04
 zdar draci prosim vas u stadona 11 u spojky mam problem musim byt mezi lamelamy a spoj. kosem mezera me to nejak nejde do hlavy mam tam dve lamely a jednu mezi lamelu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 19:55
Datum: 12. února 2010 19:55
 to je správně, má tam být jedna plechová lamela a dvě azbesto-pryskyřičné lamely...
Datum: 12. února 2010 19:46
Jméno: Birdman
IP: uživatel4734
 Ahoj, znate nekdo presne rozmery sekundarniho retezu na J350? (nejen 1x12,7x7,75 128 článků). Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 19:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Myslíte, že by hodně vadilo, když bych vyměnil spojku (lamely) primární řetěz a nevyměnil primární kolečko? Vadilo by to hodně? Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 11:40
Jméno: lk
IP: uživatel3291
 záleží na stavu, ale každopádně bych to vyměnil jako komplet, protože jakmile necháš něco starýho, tak to výrazně snižuje životnost ostatních součástí(řetěz, ozubení lamel)
Datum: 12. února 2010 11:40
Jméno: filip
IP: uživatel924
 pokud uz na prvni pohled neni nejak poskozene tak to nicemu nevadi.. casto je zbytecne i menit retez...
Datum: 11. února 2010 22:10
 Zdarte všichni jezdci na fichtloch!!! mám jeden dotaz v ponuke KROSS-TUNING je 9-zubové primární kolečko na pioníra já sa chcem pro istotu opýtat či s tým má nekdo skúsenostia jestli to bude silnejší a samozrejme potom POMALŠÍ alebo naopak proste či ked tam dám to 9 zubové primárne kolečko(TO CO IDE Z KLIKY VEDLA SPOJKY)či to bude mjet večšííí SILU dekujem mockrááát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 13:44
Jméno: syr
IP: uživatel8736
 ano, my jsme jezdili na pio 9ti zub asi před 94 lety vyhrávali jsem závody 50tek cross, musí se obrousit matka kolečka, jinak vadí. Jde ale o sekundární převod, tedy řetěz co vede k rozetě zadního kola, ne o primár
Datum: 12. února 2010 13:44
Jméno: Don
IP: uživatel7701
 jjj diky moc
Datum: 11. února 2010 20:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A pujde to lip ale vic ztuha nastartovat
Datum: 11. února 2010 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bude to mít odost větší sílu ale pojede to sotva 40-45
Datum: 11. února 2010 19:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 motor se bude rychlejc vytacet ale pojede to pomalu
Datum: 11. února 2010 18:34
 Zdar potřeboval bych vědět jak je dlouhá a široká menší spojková tyčinka na mustangu.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 18:41
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 vim ze dlouha je 25mm,ale sirku nvm
Datum: 11. února 2010 18:41
 Jo tu myslím ale chci vědět její šířku.
Datum: 11. února 2010 18:09
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 11. února 2010 18:04
 cau prosimvas slozil sem motor mam tam nový lamely mezi lamelu pružinky ve spojce a spojka mi klouze aji kdyz vytahnu tyčinku nevíte proč mockrat dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:39
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 odkud jsi dada?
Datum: 12. února 2010 18:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 viděl bych to tak že jsi to tam dal nějak špatně a máš to tam (kov na kov) a proto to klouže ...a máš ferodový lamely nebo korkový??
Datum: 10. února 2010 21:55
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 máš tu mezilamelu uprostřed těch lamel ?
Datum: 10. února 2010 19:38
 Měls to aspon den namočené v oleji?
Datum: 10. února 2010 19:31
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 musíš to seštělovat na pravim bloku motoru tim šroubkem... trošku ji povol
Datum: 10. února 2010 18:57
 zdravím. chtěl bych se zeptat jestli nekdo máte tuhle horkovzdušnou pistolu a jak jste s ní spokojeni. Nevím,nevím,je to nějaká divná značka tak to nechci po prvním použitím házet do polenice jestli je to nějaký šmejd... Bude stačit na nahřátí karteru 600°C aby tak to ložisko vklouzlo jako nic? tak jak by mělo  Dělal jsem to do ted plynovým hořákem ale ten se mě rozbil  Nevíte ještě kolik °C musím rozpálit ložisko,aby do něj klikovka vklouzla bez násilí? Jestli to vůbec jde.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 17:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že 80 stupnu nestačí protože když jsme vyndávali ložska a plivnuli na kartery tak to zasyčelo a ložiska ještě moc nešli ven...tak jsme je nahřály ještě víc...takže podle mě je potřeba 100 stupnu minimálně
Datum: 10. února 2010 17:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Pouze 80 stupňů stačí.
Datum: 10. února 2010 10:39
 při 600° se ti ten hliník začne tavit  .....když sem ložiska vytahoval tak sem to šoupnul na elektrický vařič, nechat ohřát a pak sem s kartrem klepnul o stůl a ložisko vypadlo.
Datum: 09. února 2010 21:57
 jinak já kartery ohřívám v troubě,ale mama není ráda, prej to smrdí
Datum: 09. února 2010 21:53
 já myslel že okolo 350 stupňů se hliník taví?
Datum: 09. února 2010 21:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky jsme to dělali na staré elektrické plotýnce. Ložiska i klika sedly jako nikdy.
Datum: 09. února 2010 21:38
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 Hoj proč na 600 stupnu??? já to nahřál na starém vařiči a rukou šly ložiska jak nic
Datum: 09. února 2010 21:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja koupil horkovzdusku v lidlu  a je uplne v poho uz facha 2 roky a nemuzu si stezovat , kartery tim nahreju tak ze to loziska tam vklouzne samo ani na nej numusim tlacit pak to jenom zachroupe jak se to kolem stahne a je hotovo tyhle bych se vubec nebal,
Datum: 09. února 2010 21:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no my jsme kartery nahřívali na kamnech a ložiska do nich šli malým klepnutím přes kus dřeva..někdy i rukou
Datum: 09. února 2010 21:10
Datum: 09. února 2010 21:06
Jméno: Ondřej
IP: uživatel8714
 ahoj, možná je to blbý dotaz, ale zajímalo by mě jaký je řazení u ČZ 175, jestli jako u pincka že 1čka naahoru a zbytek rychlostí dolu nebo jako u novějších motocrek 1čka dolu a zbytek nahoru.... a ještě jesi se musí u ČZ seštelovávat předstih jak fichtla....Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 18:48
 myslim ze modely 471 a 472 maji taky jednicku dolu, jinak samozrejme 488,487 a podtypy...a predstih vetsinou stelujes...
Datum: 09. února 2010 18:48
 *jinak vsechny ostatni cezety mely 1 nahoru
Datum: 09. února 2010 18:36
 pokud vim, takl jedina čz 175 s jednickou dolu je 487 jinak vsechny ostatni nahoru
Datum: 09. února 2010 18:35
 Zdarec, mám fichtla a chci tam dát takovou táu kuličku co jsme koupil tu 5mm mezi tyčky od spojky ale nejde s ní zavřít víko. Kdžy jí tam nemám tak to zavřu a když ji tam dám tak nejde zavřít zůstane tam mezera velká jako ta kulička a já už nevím co s tim furt to šteluju aby to lo zavřít když to našteluju tak to sice zavřu ale ta kulička vylítne pod nebo nad tak já už nevím fakt...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 19:28
 zkus ten šroub na tom víku povolit
Datum: 08. února 2010 19:28
 Ahoj kde můžu nebo spíše kde nesmý být krytá ložiska ? můžu dát ke klice ložisko zakraté ze strany od gufera ? to samé u řetězového kolečka a u spojky ? pravé víko dám kryté. A ještě můžou mít ty ložiska v převodovce plastové krytí ? (asi ne co ). A jak je to s ložisky v kolech + rozetě ty můžu všechny kryté ? A jaký je typ ložisek pro dvouložiskovou rozetu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 20:59
 ok odkryju je a nevíte někdo co k tý rozetě ?
Datum: 08. února 2010 20:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jde o to, že pak odchází gufera. Dejte tam obyčejná ložiska! žádné takovéhle nesmysli. I když jsem viděl motor (simson), který měl ložiska na klice z nějakého luxu
Datum: 08. února 2010 20:16
 do motoru krytý nedávej a pokud jsi je už koupil tak tu gumu normálně šroubovákem vydělej
Datum: 08. února 2010 19:27
Jméno: jawa 21
IP: uživatel8627
 gufera ti zhoria podla mna
Datum: 08. února 2010 19:25
Jméno: jawa 21
IP: uživatel8627
 ked das na klukovu hrdel krite loziska tak ti zhoria nebudu sa mazat.. podla mna je to tak jaj neviem
Datum: 08. února 2010 19:24
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Ani tak bych ne experimentoval proste v motoru vsechno odkrytý a kola rozeta víko zakrýt
Datum: 08. února 2010 19:11
 jo tak jasný do převodovky asi ne ale k guferům to niak neuškodí ne ? když budo z tý strany gufera zakrytý, gufera dám samozžejmě nový
Datum: 08. února 2010 19:05
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Čau já mám v motoru SKF nak klice nekrytý převodovka ZVL nebo ZKL na hlavní hřídeli nekrytý pravé víko tam mám FBJ kryté gumou a rozeta krytá plechem z obou stran ZKL a kola FBJ taktéž klrytá plechem z obou stran a je to v pohodě a do motoru určitě necpi krytá - gufera používám obyčejná dvoubřitá
Datum: 08. února 2010 18:56
 já mám všude otevřeny loža
Datum: 08. února 2010 18:51
|



|