Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahojte mám problém koupil jem pioníra 20 a nešlo tam řadit je jednička tak jsem to rozdělal vyměnil řadicí kulisu a jde tam poze dvojka a trojka prosím poradte mi jestli výte čím to je Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 9:29
 A nebo vyskočila pružinka z automatu to se mi teď stalo tak jsem aspon vše prohlédl dal nové ložiska na kliku a budu doufat že mi motor bude dlouho sloužit
Datum: 20. listopadu 2009 9:29
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Pokud ti tam jdou jen 2 kvalty a nejde ti tam neutrál tak jsi asi dal obráceně řadicí vidličku
Datum: 16. listopadu 2009 20:56
 Ahojte mám problém koupil jem pioníra 20 a nešlo tam řadit je jednička tak jsem to rozdělal vyměnil řadicí kulisu a jde tam poze dvojka a trojka prosím poradte mi jestli výte čím to je Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 18:09
 zdarec hele nevim ale možná to je kravina ale myslim si že už tady někdo takovej problém měl ... myslim si jestli nemáš dlouhej jeden šroubek na tej kulise a tedka si třeba zase ty dva šroubyky přehodil a zase ti tam nejde dvojka
Datum: 16. listopadu 2009 18:09
 zdarec,potrebuju radu,jak vracite startovaci segment do čz 175/450 ..je tam ten pulmesic a ta hridel,vlastne kdyz se radicka zamackne a vysune nahoru tak se nakopava,no a ten startovaci segment se musi otocit aby se napnul a do toho zasadit tu paku..ale ja nevim jak to mam udelat,tenkrat sem to delal s kamosem,ze ja sem natahnul ten segment,drzel sem ho a on tam nasunul tu ,,tyc'',ale jak to mam udelat sam?mate na to nejaky zlepsovaky?diky  snazil sem se o to a malem mi to ocesalo prsty kdyz mi to vyjelo z ruky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 18:58
Datum: 16. listopadu 2009 18:58
Datum: 16. listopadu 2009 15:38
 nevim no ja tohle delal na 487 aspon desetkrat, protozesem to pokazdy zadelal a pak treba este potreboval pod ten pulmesic, nebo tak
Datum: 16. listopadu 2009 13:59
 je tam pul mesic,ze zadu ma pruzinu ktera se zahakne do karteru,a ja ji musim otocit o jedno otoceni do prava a pak tam dat tu ,,tyc'' ty paky,ktera se pak vzadu nasadi a pootoci...ale ja sam nezvladnu jednou rukou drzet naplej pul mesic a druhou tam dat tu ,,tyc'' ...tak jenom jestli na to nemate nejakej zlepsovak jak by se to dalo udelat v jednom cloveku,,
Datum: 16. listopadu 2009 13:56
 zahakni pruzinku do karteru jak ma bejt a tim pulmesicem aby si natahnul pruzinu a startovaci pulmesic normalne zadelej do karteru ale nevim jak to tam je jestli tam je jenom nasazenej jako treba 487, nebo na ty sroubovaci podlozce jako 356 nebo tak neco to melo jestli je nasazovaci tak to zajisti tou startovaci hrideli kterou das do toho pulmesice do startovaci polohy
Datum: 16. listopadu 2009 13:10
 zdar draci mam problem s fichtlem vyskakuje mi jednička a když ji tam dam znova tak tam neco krupe a nejede a to asi ovlivni startovani protoze musim startovacku vracet zpatky ale to otaci motorem zpatky tak co s tim je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 9:30
 Jasně pulení se nevyhneš.
Datum: 20. listopadu 2009 9:30
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Máš rozsypaný jedničkový kolečko. Rozpůlit a vyměnit.
Datum: 16. listopadu 2009 19:40
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 cim to je,kdyz me na Jawe 555 vypadava trojka?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 22:36
 Kamarád mel stejnou závadu a po výmněně řetězu a malého sek. kolečka bez problému.Rozeta byla nová.
Datum: 16. listopadu 2009 22:36
 ja jsem mel stejny problem u 555, vypadavala trojka. Bylo to vykousanejma dirkama v trojkovym kolecku (to na kterym je pridelany sekundaro), ty diry byly ve formy elipsy. nechal sem si je opravit a dnes mi trojka vypadne jedou za pul roku (prece jenom obcas vypadnout musi!).
Datum: 16. listopadu 2009 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 co máte furt s tou ohnutou vidličkou???To je mýtus,kterej sem este nevidel a to sem videl v motorech ledacos!!!! kdyz vyskakuje u pareza trojka,tak mas vytahanej a napnutej retez ......skus napred vymenit retez a rozety,nez budes pulit motor......jinak pokud je to v motoru,tak lozisko pod retezovym koleckem a mozna spatna hridel retezovyho kolecka a popripade dvojkové kolečko co řadí trojku....ale z vlastni skusenosti rikam,ze z 90% u pareza je to vytahanym řetězem......pokud se to vcas neopravi,tak to zlikviduje ty kola v prevodovce co jsem jmenoval......
Datum: 16. listopadu 2009 11:08
Jméno: plechy
IP: uživatel7552
 But maš povolenou řadičku a nebo si kup novou vydličku do převodovky
Datum: 15. listopadu 2009 22:19
 CUZ,POTŘEBOVAL BYCH VĚDĚT JAK MÁ BÝT SLOŽENÝ PŘEVODY NA JAWĚ 555. JE NORMÁLNÍ KDYŽ MÁM V PŘEVODOVCE DVĚ KOLCA 19z. ? TO BY TAM PAK BYLA STEJNÁ RYCHLOST NN ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:10
 jj,thx
Datum: 15. listopadu 2009 21:10
 to je v pořádku
Datum: 15. listopadu 2009 20:58
 Zdar draci; bude delat problem, kdyz prohodim cep radicky z 555(550) na 21? Vejde to tam s vikem (aby to nedrelo) a zavitem do kartru? Dela mi strasny problem presednout z jakekoli motorky na fika, tak si chci udelat "normalni" razeni... Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 8:29
 jestli myslis dat na 21 radicku dozadu tak to jde uplne v pohode mel sem to taky tak
Datum: 16. listopadu 2009 8:29
Jméno: jawa 353
IP: uživatel2347
 Zdar. Seso prosim te pisete, ze převod tachometru na kyvacku 250 typ 353 má 11 zubů http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2279.html ale na moji kývačce je na převodu rychlomeru 10 zubů a je uplne sjetej - nutna vymena. Kdyby tam byl 1 zub rozdil tak by to ukazovalo jinak. Kolik ma doopravdy zubu ten prevod co prodavas ? dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 19:23
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau raci včera sem udělal spojku na pařeza a dneska sem přidělal motor dal neutrál našlap a dobrý pak sem dal jedničku a na jedničce se to seklo a nejde dát jinej kvalt!! poradte co stim pls!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 13:21
 alebo skus ich trochu vyšrubovať ale aby len trochu držali automat a tak skús radiť či to bide fungovať
Datum: 15. listopadu 2009 13:21
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 já sem oddelal jen to výko kde je spojka a ty šrouby vedou až dovnitř ka automatu? je pravda že každej šroub byl jinej!
Datum: 15. listopadu 2009 13:11
 keď si skladal motor dobre si poskladal riadiaci automat ??? chyba môže byť aj v tom že či si nedal dlhé šruby čo držia riadiaci automat??? a tie mošu zadierať o automat
Datum: 15. listopadu 2009 13:03
 čus draci hele nevíte jakym klíčem bych moch sundat spojkovej koš na 21jedničce díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 20:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 trubkovej klic a pokud nemas specialni klic na spojkovej kos postacej ti velky sikovky
Datum: 03. prosince 2009 20:23
 je tam 14 ja to povoľujem a dotahujem trubkovým klúčom
Datum: 15. listopadu 2009 12:45
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Je tam 13 nebo 14 a já se tam dostal normálně ořechem z gola sady.
Datum: 15. listopadu 2009 12:40
 Zdar draci nevíte co může být se spojkou když nevypíná.Skoušel se ji seštelovat,ale po chvíli to samé už s toho chytám amok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 10:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli nevypina tak vypust olej a musis sundat lamely tam je spojkovej kos kterej je nejspis volnej tak to trubkovym klicem dotahni ten spojkovej kos si pridrz sikovkama otevres je co nejvic a chytis ho z venku za to kulaty co natom jsou lamely a druhou rukou utahnes matku jeto bud 13 nebo 14 ka klic nejsem si jisty a az to todahnes tak nezaponej tu podlozku pod tou matkou ohnout kty matce
Datum: 15. listopadu 2009 10:17
 čauve.mám problém....jak je ten ,,plíšek,, v pravém výku motoru v fika který se pohybuje a tím způsobuje zapnutí či vypnutí spojky......našroubovává se do něj sroubb kterým se šteluje spojka....a já mám zrovna ten zavit v haji.....dá se viměnit jen ten ,,plíšek,, nebo musím vyměnít celý víko.Popřípadě jak vyměnit ,,plíšek,,??dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 9:36
 Jak to vyndáš tak tam vyřež věčí závit osmičku a doufej že to vydrží.A nebo to zavař z obou sran aby se to zešířilo provrtej 5.5díru a hod tam novej závit 6tku a to by mělo vydržet věčnost
Datum: 20. listopadu 2009 9:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 uz vim!! mam u jednoho vika plechovou packu ta je trapna
Datum: 15. listopadu 2009 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 na starejch typech to byl kus zeleza,mozna z litiny,závit pevnej......myslim ze 75 roku s novou serii mustangů a 21 zacali delat tu debilni plechovou packu a ta je totalně k ničemu.....furt se tam trhaj zavity.....na jednom sem utrh uz i osmičku závit.....ty stary jsou lepsi.....jestli mas moznost,dej tam radsi tu starsi packu,ty sou neznicitelny......to uz musis bejt echt hovado abys tam utrh zavit!
Datum: 15. listopadu 2009 13:24
 fikusi na starsich pionyrech to bylo lisovane z pasoviny, takze to vic pripomina plisek.
Datum: 15. listopadu 2009 11:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jj vim
Datum: 15. listopadu 2009 10:46
 mám na yslí tu pačku do které se šroubuje šroub na štelování spojky a take je k té páčtě připojeno lanko spojky
Datum: 15. listopadu 2009 10:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 deto vymenit sundej vyko a zboku jako od zadu je videt kousek tycky na ktery je segrovka sundas segrovku vytahnes tu tycku a tu packu mas venku. (neni to plisek jestli mas namysli packu stim zavitem)
Datum: 15. listopadu 2009 10:20
 Čau draci. Chtěl bych se s Váma podělit o pár zkušeností. Nedávno jsem tady psal, jestli použít tmel Paulín na utěsnění motoru. Nakonec jsem se rozhodl tak, že bloky utěsním jen vazelínou a papírovým těsněním. Udělal jsem dobře. Měl jsem dvě papírové těsnění na víko od spojky, tak jsem si řekl, že to víko utěsním Paulínem. Dělali jsme to se známým, který už pár GO dělal. Vše podle návodu. A hle ono to po zahřátí motoru začalo téct. Za pár dnů jsme víko odmontovali, tmel odstranili natřeli vazelínou, dali těsnění a už neteče. Toť má zkušenost. Zajímalo by mě, jestli tady je někdo, kdo má z Paulínem dobré zkušenosti. Za mě, Paulín nedoporučuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 4:01
Jméno: Jarous
IP: uživatel8178
 Já používám ten hermetik a ani kapka, jednou jsem použil ten způsob co jsi dělal ty vazelína a těsnění a teklo to snad všude.
Datum: 10. prosince 2009 4:01
 lepim paulinem včechno a nic neteče
Datum: 15. listopadu 2009 21:01
 znamej pouziva Lukopren a nikdy mu nic neteklo a to vzdycky jenom veme tu plochu jenom cistou hadrou a na naky vic odmastovani kasle. ja sem ho ted taky pouzil tak uvidim
Datum: 15. listopadu 2009 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 Nemam skusenost s Paulinem......ted jsem pouzil nejaky cerveny tmel a je to dobrý,ale hermetik je hermetik.....
Datum: 15. listopadu 2009 11:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Paulín taky moc nedoporučuji není moc teplotně odolný spíš používám lukopren tim jsem utěsnil celího stadika a ani kapka vše krásně drží
Datum: 15. listopadu 2009 8:47
Jméno: cw
IP: uživatel4443
 Paulin je bez problémů... ale i u něj se to chce řídit návodem
Datum: 15. listopadu 2009 8:46
 taky pouzivam ten cervený silikon do 300 stupnu a ani kapka
Datum: 15. listopadu 2009 0:20
 čau, tak s paulinem zrovna taky nemám nejlepší zkušenosti, ale občas jsem ho použil a pokud se zrovna moc nezahřál, tak i těsnil, ale já osobně doporučuju papírové
těsnění + červený silikon od Den Braven nebo ják tak.
Datum: 14. listopadu 2009 23:04
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdarec čim mam slepyt tento korek a by mě držel na lmely dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 20:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ty korky se musej povarit ve vode a hnedka je das do ty lamely nechas vyschnout a zabrousis na smirku na naky desce deto dobre zabrousit pak to nechas namoceny v oleji preznoc a klidne dyl a muzes to namontovat
Datum: 14. listopadu 2009 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já si teda myslím že se tam ten korek nijak nelepí..jen bych ho tam nasunul a zarovnal a nic víc bych s tím nedělal
Datum: 14. listopadu 2009 16:17
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_620.html
Datum: 14. listopadu 2009 13:57
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 zdar šel by do spojky na pařeza korek z korkovýho špuntu nebo z něčeho takovýho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 13:50
Jméno: fechtlak
IP: uživatel6644
 nebo si jeste kup lamely na normalniho pincka vylop jich a dej jich na pareza taky reseni
Datum: 14. listopadu 2009 13:50
 Kľudne to tam môžeš dať... len to bude treba zabrúsiť potom tak bacha
Datum: 14. listopadu 2009 11:02
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo s toho se to dělá
Datum: 14. listopadu 2009 11:01
 ja nevim ale ja mam jawu 555 a dal sem tam celou spojku z 21cky a v poho
Datum: 14. listopadu 2009 9:44
Jméno: XBH
IP: uživatel5767
 zdravim potřebuju sezeptat co je zapříčinou když mi nejde zařadit u síma jednička ví to někdo? onoje asi vís možností a je zevnitř složitej tan motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 8:53
 to je jenom tim, ze neni setelovany razeni, koukni se na forum simsonviglu.cz , tam je navod na serizeni.
Datum: 14. listopadu 2009 8:53
 ja simsony moc nepodporuju ale deda jeden motor ted skladal takze vym jak to vypada v motoru jsou dve rady s ozubenyma kolama stejne jak u fika asle je tam jeden rozdil ze se neposouva cela ta jedna rada ale jsou tam kulicky a ty zapadaj do tech ozubenych kol a v tech kolech jsou dirky a ty se ti asi vycochtaly no a proto ti tam nejde dat 1 a ostatni rychlosti takze musis koupit novy 1 kolo a toji to kolem 500 a jestli ses sikovnej tak si to muzes spravit
Datum: 14. listopadu 2009 8:00
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Ptal jsem se tu, co může být s fichtlem když nejde zařadit jednička ale dvojka a trojka v poho. Bylo mi zodpovězeno, že buď je ohlé táhlo, křivá řadička nebo ohlá vidlička řazení a možná povolil šroub v automatu. Nevím, co je vidlička řazení, jak ji opravit a kde se nachází. A taky nevím, kde je automat. Mohl by mi to někdo detailně popsat? Jak se k tomu dostanu a jak to opravím? Musím dodat, že fichtla mám ode dneška a jsem absolutní začátečník. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 22:44
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau vem to od nejmin narocny veci na opravu zkus vytahnou ten ozubenej smejd z automatu a pootoc s nim je mozny ze si ho tam dal blbe a jednicku tam nedas protoze se ti to zarazi o sroub
Datum: 13. listopadu 2009 22:44
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 aha nemusim. dik moc
Datum: 13. listopadu 2009 22:00
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 takže musim otevřít motor? asi jo že
Datum: 13. listopadu 2009 21:57
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
Datum: 13. listopadu 2009 21:50
Jméno: tomas
IP: uživatel6362
 Nazdar draci potreboval byhc poradit kde sehnat odvzdušňovací ventilek na brzdiče na jawu dandy 125 jak pradni tak na zadni brzdic dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:41
 Zdravim,mam dotaz.Mám ČZ ČZ 175/356(nebo něco takovýho,má ještě kulatej válec s hlavou,dvoulauf) a slyšel jsem,že když mam vzádu velkej motocrossovej plášť,že se tím hodně ničí převodovka.Je to pravda?  Předem děkuji....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:41
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 Tam žádný světla nemam
Datum: 13. listopadu 2009 20:41
Datum: 13. listopadu 2009 20:13
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 Jj,tak dik.Jsem se chtěl jenom ujistit
Datum: 13. listopadu 2009 20:08
 je to pravda,a dokonce kdyz das dopredu drapak tak se ti znici vejfuk
Datum: 13. listopadu 2009 20:05
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 To já přemejšlim...takže je to blbost....
Datum: 13. listopadu 2009 19:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 premejslej hlavou, to je blbost, aby se nicila
Datum: 13. listopadu 2009 19:25
Jméno: Martin
IP: uživatel1337
 Zdar draci, mam jawu 250 typ 590, chtel bych se zeptat zda-li mi na ni bude pasovat prevodovka co tu sesa prodava na kyvacku a na peraka. diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:01
|



|