slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  139  140  141  142  143  144  145  146  147  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
Ahojte mám problém koupil jem pioníra 20 a nešlo tam řadit je jednička tak jsem to rozdělal vyměnil řadicí kulisu a jde tam poze dvojka a trojka prosím poradte mi jestli výte čím to je Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 9:29
 
 
 
 
Jméno: 4mirek4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo vyskočila pružinka z automatu to se mi teď stalo tak jsem aspon vše prohlédl dal nové ložiska na kliku a budu doufat že mi motor bude dlouho sloužit
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 9:29
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel7809    
Pokud ti tam jdou jen 2 kvalty a nejde ti tam neutrál tak jsi asi dal obráceně řadicí vidličku
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
Ahojte mám problém koupil jem pioníra 20 a nešlo tam řadit je jednička tak jsem to rozdělal vyměnil řadicí kulisu a jde tam poze dvojka a trojka prosím poradte mi jestli výte čím to je Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec hele nevim ale možná to je kravina ale myslim si že už tady někdo takovej problém měl ... myslim si jestli nemáš dlouhej jeden šroubek na tej kulise a tedka si třeba zase ty dva šroubyky přehodil a zase ti tam nejde dvojka
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,potrebuju radu,jak vracite startovaci segment do čz 175/450 ..je tam ten pulmesic a ta hridel,vlastne kdyz se radicka zamackne a vysune nahoru tak se nakopava,no a ten startovaci segment se musi otocit aby se napnul a do toho zasadit tu paku..ale ja nevim jak to mam udelat,tenkrat sem to delal s kamosem,ze ja sem natahnul ten segment,drzel sem ho a on tam nasunul tu ,,tyc'',ale jak to mam udelat sam?mate na to nejaky zlepsovaky?diky :-) snazil sem se o to a malem mi to ocesalo prsty kdyz mi to vyjelo z ruky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D coze :-D to ja drzel pulmesic naplej aby se mi nestocil tou pruzinou spatky a kamos tam zasadil tu paku :-D vysvetli mi jak to delas :-D :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hergot ja nikdy nepochopil kde je pri montazi pulmesice problem:-D:-D:-D,na 487 sem to dal napoprvy a ani me nenapadlo ze by to mohlo jit blbe,na 450 to je stejnej system,akorat myslim ze je tam jina pruzina,ale taky sem to tam nasadil hned...
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim no ja tohle delal na 487 aspon desetkrat, protozesem to pokazdy zadelal a pak treba este potreboval pod ten pulmesic, nebo tak :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam pul mesic,ze zadu ma pruzinu ktera se zahakne do karteru,a ja ji musim otocit o jedno otoceni do prava a pak tam dat tu ,,tyc'' ty paky,ktera se pak vzadu nasadi a pootoci...ale ja sam nezvladnu jednou rukou drzet naplej pul mesic a druhou tam dat tu ,,tyc'' ...tak jenom jestli na to nemate nejakej zlepsovak jak by se to dalo udelat v jednom cloveku,,
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zahakni pruzinku do karteru jak ma bejt a tim pulmesicem aby si natahnul pruzinu a startovaci pulmesic normalne zadelej do karteru ale nevim jak to tam je jestli tam je jenom nasazenej jako treba 487, nebo na ty sroubovaci podlozce jako 356 nebo tak neco to melo jestli je nasazovaci tak to zajisti tou startovaci hrideli kterou das do toho pulmesice do startovaci polohy
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam problem s fichtlem vyskakuje mi jednička a když ji tam dam znova tak tam neco krupe a nejede a to asi ovlivni startovani protoze musim startovacku vracet zpatky ale to otaci motorem zpatky tak co s tim je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: 4mirek4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně pulení se nevyhneš.
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Máš rozsypaný jedničkový kolečko. Rozpůlit a vyměnit.
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: cooke      IP: uživatel6644    
cim to je,kdyz me na Jawe 555 vypadava trojka?diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kamarád mel stejnou závadu a po výmněně řetězu a malého sek. kolečka bez problému.Rozeta byla nová.
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem mel stejny problem u 555, vypadavala trojka. Bylo to vykousanejma dirkama v trojkovym kolecku (to na kterym je pridelany sekundaro), ty diry byly ve formy elipsy. nechal sem si je opravit a dnes mi trojka vypadne jedou za pul roku (prece jenom obcas vypadnout musi!).
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
co máte furt s tou ohnutou vidličkou???To je mýtus,kterej sem este nevidel a to sem videl v motorech ledacos!!!! kdyz vyskakuje u pareza trojka,tak mas vytahanej a napnutej retez ......skus napred vymenit retez a rozety,nez budes pulit motor......jinak pokud je to v motoru,tak lozisko pod retezovym koleckem a mozna spatna hridel retezovyho kolecka a popripade dvojkové kolečko co řadí trojku....ale z vlastni skusenosti rikam,ze z 90% u pareza je to vytahanym řetězem......pokud se to vcas neopravi,tak to zlikviduje ty kola v prevodovce co jsem jmenoval......
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: plechy      IP: uživatel7552    
But maš povolenou řadičku a nebo si kup novou vydličku do převodovky
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUZ,POTŘEBOVAL BYCH VĚDĚT JAK MÁ BÝT SLOŽENÝ PŘEVODY NA JAWĚ 555. JE NORMÁLNÍ KDYŽ MÁM V PŘEVODOVCE DVĚ KOLCA 19z. ? TO BY TAM PAK BYLA STEJNÁ RYCHLOST NN ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,thx ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je v pořádku
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Zdar draci; bude delat problem, kdyz prohodim cep radicky z 555(550) na 21? Vejde to tam s vikem (aby to nedrelo) a zavitem do kartru? Dela mi strasny problem presednout z jakekoli motorky na fika, tak si chci udelat "normalni" razeni... Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslis dat na 21 radicku dozadu tak to jde uplne v pohode mel sem to taky tak
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: jawa 353      IP: uživatel2347    
Zdar. Seso prosim te pisete, ze převod tachometru na kyvacku 250 typ 353 má 11 zubů http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2279.html ale na moji kývačce je na převodu rychlomeru 10 zubů a je uplne sjetej - nutna vymena. Kdyby tam byl 1 zub rozdil tak by to ukazovalo jinak. Kolik ma doopravdy zubu ten prevod co prodavas ? dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čau raci včera sem udělal spojku na pařeza a dneska sem přidělal motor dal neutrál našlap a dobrý pak sem dal jedničku a na jedničce se to seklo a nejde dát jinej kvalt!! poradte co stim pls!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo skus ich trochu vyšrubovať ale aby len trochu držali automat a tak skús radiť či to bide fungovať
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
já sem oddelal jen to výko kde je spojka a ty šrouby vedou až dovnitř ka automatu? je pravda že každej šroub byl jinej!
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
keď si skladal motor dobre si poskladal riadiaci automat ??? chyba môže byť aj v tom že či si nedal dlhé šruby čo držia riadiaci automat??? a tie mošu zadierať o automat
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 13:03
 
 
 
 
Jméno: David.Zradicka      E-mail:      IP: uživatel7759    
čus draci hele nevíte jakym klíčem bych moch sundat spojkovej koš na 21jedničce díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
trubkovej klic a pokud nemas specialni klic na spojkovej kos postacej ti velky sikovky
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam 14 ja to povoľujem a dotahujem trubkovým klúčom
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
Je tam 13 nebo 14 a já se tam dostal normálně ořechem z gola sady.
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel7932    
Zdar draci nevíte co může být se spojkou když nevypíná.Skoušel se ji seštelovat,ale po chvíli to samé už s toho chytám amok. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli nevypina tak vypust olej a musis sundat lamely tam je spojkovej kos kterej je nejspis volnej tak to trubkovym klicem dotahni ten spojkovej kos si pridrz sikovkama otevres je co nejvic a chytis ho z venku za to kulaty co natom jsou lamely a druhou rukou utahnes matku jeto bud 13 nebo 14 ka klic nejsem si jisty a az to todahnes tak nezaponej tu podlozku pod tou matkou ohnout kty matce
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čauve.mám problém....jak je ten ,,plíšek,, v pravém výku motoru v fika který se pohybuje a tím způsobuje zapnutí či vypnutí spojky......našroubovává se do něj sroubb kterým se šteluje spojka....a já mám zrovna ten zavit v haji.....dá se viměnit jen ten ,,plíšek,, nebo musím vyměnít celý víko.Popřípadě jak vyměnit ,,plíšek,,??dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: 4mirek4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to vyndáš tak tam vyřež věčí závit osmičku a doufej že to vydrží.A nebo to zavař z obou sran aby se to zešířilo provrtej 5.5díru a hod tam novej závit 6tku a to by mělo vydržet věčnost
 
 
Datum: 20. listopadu 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
uz vim!! mam u jednoho vika plechovou packu ta je trapna
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7921    
na starejch typech to byl kus zeleza,mozna z litiny,závit pevnej......myslim ze 75 roku s novou serii mustangů a 21 zacali delat tu debilni plechovou packu a ta je totalně k ničemu.....furt se tam trhaj zavity.....na jednom sem utrh uz i osmičku závit.....ty stary jsou lepsi.....jestli mas moznost,dej tam radsi tu starsi packu,ty sou neznicitelny......to uz musis bejt echt hovado abys tam utrh zavit!
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikusi na starsich pionyrech to bylo lisovane z pasoviny, takze to vic pripomina plisek.
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jj vim
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám na yslí tu pačku do které se šroubuje šroub na štelování spojky a take je k té páčtě připojeno lanko spojky
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
deto vymenit sundej vyko a zboku jako od zadu je videt kousek tycky na ktery je segrovka sundas segrovku vytahnes tu tycku a tu packu mas venku. (neni to plisek jestli mas namysli packu stim zavitem)
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Chtěl bych se s Váma podělit o pár zkušeností. Nedávno jsem tady psal, jestli použít tmel Paulín na utěsnění motoru. Nakonec jsem se rozhodl tak, že bloky utěsním jen vazelínou a papírovým těsněním. Udělal jsem dobře. Měl jsem dvě papírové těsnění na víko od spojky, tak jsem si řekl, že to víko utěsním Paulínem. Dělali jsme to se známým, který už pár GO dělal. Vše podle návodu. A hle ono to po zahřátí motoru začalo téct. Za pár dnů jsme víko odmontovali, tmel odstranili natřeli vazelínou, dali těsnění a už neteče. Toť má zkušenost. Zajímalo by mě, jestli tady je někdo, kdo má z Paulínem dobré zkušenosti. Za mě, Paulín nedoporučuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 4:01
 
 
 
 
Jméno: Jarous      IP: uživatel8178    
Já používám ten hermetik a ani kapka, jednou jsem použil ten způsob co jsi dělal ty vazelína a těsnění a teklo to snad všude.
 
 
Datum: 10. prosince 2009 4:01
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepim paulinem včechno a nic neteče
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znamej pouziva Lukopren a nikdy mu nic neteklo a to vzdycky jenom veme tu plochu jenom cistou hadrou a na naky vic odmastovani kasle. ja sem ho ted taky pouzil tak uvidim
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7921    
Nemam skusenost s Paulinem......ted jsem pouzil nejaky cerveny tmel a je to dobrý,ale hermetik je hermetik.....
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Paulín taky moc nedoporučuji není moc teplotně odolný spíš používám lukopren tim jsem utěsnil celího stadika a ani kapka vše krásně drží
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 8:47
 
 
 
 
Jméno: cw      IP: uživatel4443    
Paulin je bez problémů... ale i u něj se to chce řídit návodem
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 8:46
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky pouzivam ten cervený silikon do 300 stupnu a ani kapka
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 0:20
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, tak s paulinem zrovna taky nemám nejlepší zkušenosti, ale občas jsem ho použil a pokud se zrovna moc nezahřál, tak i těsnil, ale já osobně doporučuju papírové těsnění + červený silikon od Den Braven nebo ják tak.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec čim mam slepyt tento korek a by mě držel na lmely dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ty korky se musej povarit ve vode a hnedka je das do ty lamely nechas vyschnout a zabrousis na smirku na naky desce deto dobre zabrousit pak to nechas namoceny v oleji preznoc a klidne dyl a muzes to namontovat
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já si teda myslím že se tam ten korek nijak nelepí..jen bych ho tam nasunul a zarovnal a nic víc bych s tím nedělal
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_620.html
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
zdar šel by do spojky na pařeza korek z korkovýho špuntu nebo z něčeho takovýho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: fechtlak      IP: uživatel6644    
nebo si jeste kup lamely na normalniho pincka vylop jich a dej jich na pareza taky reseni
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kľudne to tam môžeš dať... len to bude treba zabrúsiť potom tak bacha
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
jo s toho se to dělá
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: Fechtlak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja nevim ale ja mam jawu 555 a dal sem tam celou spojku z 21cky a v poho
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: XBH      IP: uživatel5767    
zdravim potřebuju sezeptat co je zapříčinou když mi nejde zařadit u síma jednička ví to někdo? onoje asi vís možností a je zevnitř složitej tan motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jenom tim, ze neni setelovany razeni, koukni se na forum simsonviglu.cz , tam je navod na serizeni.
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja simsony moc nepodporuju ale deda jeden motor ted skladal takze vym jak to vypada v motoru jsou dve rady s ozubenyma kolama stejne jak u fika asle je tam jeden rozdil ze se neposouva cela ta jedna rada ale jsou tam kulicky a ty zapadaj do tech ozubenych kol a v tech kolech jsou dirky a ty se ti asi vycochtaly no a proto ti tam nejde dat 1 a ostatni rychlosti takze musis koupit novy 1 kolo a toji to kolem 500 a jestli ses sikovnej tak si to muzes spravit
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdar draci. Ptal jsem se tu, co může být s fichtlem když nejde zařadit jednička ale dvojka a trojka v poho. Bylo mi zodpovězeno, že buď je ohlé táhlo, křivá řadička nebo ohlá vidlička řazení a možná povolil šroub v automatu. Nevím, co je vidlička řazení, jak ji opravit a kde se nachází. A taky nevím, kde je automat. Mohl by mi to někdo detailně popsat? Jak se k tomu dostanu a jak to opravím? Musím dodat, že fichtla mám ode dneška a jsem absolutní začátečník. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau vem to od nejmin narocny veci na opravu zkus vytahnou ten ozubenej smejd z automatu a pootoc s nim je mozny ze si ho tam dal blbe a jednicku tam nedas protoze se ti to zarazi o sroub :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
aha nemusim. dik moc
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
takže musim otevřít motor? asi jo že
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Automat je asi uprostřed motoru hned pod rámem(takový jako trojúhelníček) a vede z něj tyčinka k řadicí páce. Tohle je sice z pařeza, ale automat je tam vidět dobře http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/images/Motor1w.jpg.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel6362    
Nazdar draci potreboval byhc poradit kde sehnat odvzdušňovací ventilek na brzdiče na jawu dandy 125 jak pradni tak na zadni brzdic dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Vládíkk      E-mail:      IP: uživatel4578    
Zdravim,mam dotaz.Mám ČZ ČZ 175/356(nebo něco takovýho,má ještě kulatej válec s hlavou,dvoulauf) a slyšel jsem,že když mam vzádu velkej motocrossovej plášť,že se tím hodně ničí převodovka.Je to pravda?:-)Předem děkuji.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Vládíkk      IP: uživatel4578    
Tam žádný světla nemam;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dej si pozor na zadni svetlo,kdyz prestane svitit tak se ti zacnou nicit krouzky :-D :-D ne sorry delam si pr*el :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Vládíkk      IP: uživatel4578    
Jj,tak dik.Jsem se chtěl jenom ujistit;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to pravda,a dokonce kdyz das dopredu drapak tak se ti znici vejfuk :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Vládíkk      IP: uživatel4578    
To já přemejšlim...takže je to blbost....
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
premejslej hlavou, to je blbost, aby se nicila
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1337    
Zdar draci, mam jawu 250 typ 590, chtel bych se zeptat zda-li mi na ni bude pasovat prevodovka co tu sesa prodava na kyvacku a na peraka. diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:01
 
<  139  140  141  142  143  144  145  146  147  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 2:30:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu