slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  171  172  173  174  175  176  177  178  179  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: smajdii      IP: uživatel5475    
dobrý den tak ty lamely jsem udělal s té kůže a zatím to jezdí fakt dobře. dneska jsem na tom jezdil a faralo to dobře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
cau prosim chtěl bych se zeptat koupil jsem to 9zubí kolečko na kliku do fichtla originála chtěl bych s tim jezdit zavody ale když jsme viděl ten rozdíl mezi tim starim a tim 9 zubim tak nevim jestli to nebude moc spomalený nemáte s tim někdo zkušenost?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
psal jsem ti mail
 
 
Datum: 20. března 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: dominik      E-mail:      IP: uživatel5569    
zkušenost s tim mam... potom budeš potřebovat asi 14z nebo 15z kolečko na sekundár a bude to jako kyby si tam měl normálně 13z a ještě jedna věc nakopávačka ta pude hodně těžko ale ještě se to dá a dávej si bacha když se smekneš strašně to bolí :-) doufám že sem ti poradil aspon trochu kdyžtak se mi ozvi kdyby ti nebylo něco jasné
 
 
Datum: 20. března 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: kure      IP: uživatel525    
cau seso potreboval bych vedet jakej je prumer sekundarniho kolecka 17z. na jawu dandy 125...dík za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: centus      IP: uživatel1436    
Zdravím Nemáte někdo zkušenost s nabízenou tuning převodovkou zde na sesa shopu ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2453.html ) ? Je to tak , že je spočítaná, aby rychlosti šli po sobe bez nějakých velkých prodlev ? Nebudou už mezi nimi takové skoky " krátka 1 , dlouhá 2 a ještě delší 3 " . ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: centus      IP: uživatel2168    
Udělal jsem chybu. Nová převodovka I rychlost - 1:2,03 II rychlost 1:1,11 III rychlost 1:1. Pokud bych ještě zaměnil ty dvě prostřední kolečka 20 a 18 zubů dostanu na dvojce poměr 1: 1,37. No uvidíme třeba to někdo nakombinuje lépe. Howk
 
 
Datum: 19. března 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: centus      IP: uživatel1436    
Tak jsem si to nakonec spočítal sám. Při stávajícím převodovým poměrům I rychlost - 1:2,70 II rychlost 1:1,48 III rychlost 1:1 se to použitím tuning převodem změní takto I rychlost - 1:2,02 II rychlost 1:1,23 III rychlost 1:1 . Tzn, že mezi jedničkou a dvojkou již nebude takový propastný skok a také mezi dvojkou a trojkou. Jediné co se změní je že jednička bude trochu rychlejšínež stávající, ale to se dá řešit menším sekundárním řetězovým kolečkem nebo větší rozetou. Howk
 
 
Datum: 19. března 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
zdarte jake si mam dat sekundarnii kolecko kdyz tam mam ted 17 zubů jedn a se o motorkü 250 /353 jawa original bude vyuzivana spis le louky potrebuji vedet kolia zube ty kolecka se delaj cena atd ........předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Fast      E-mail:      IP: uživatel5544    
Zdar nevíte jak se sešteluje spojka na jawa 50/21?předem dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve FAQ je o tom celý článek:-)jukni tam
 
 
Datum: 18. března 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG uz si pletu strany sry :-D
 
 
Datum: 18. března 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sroubkem na pravym viku motoru
 
 
Datum: 18. března 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroubkem na levim viku motoru
 
 
Datum: 18. března 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: beneasi      IP: uživatel5526    
ahoj,pls poradte co mam delat když mam zasukované rychlosti na jawě 250 ?? nemate pls nekdo navot na opravu prosiim diky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zasukované? zasukovat nejdou neni to V3S ka. nejspíš máš prasklou pružinu na kulise. rozebrat a opravit.
 
 
Datum: 17. března 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec hosi nevite co to bylo za hru udajne tam mela byt skoda 120 atd... byla to tusim ceska hra a taky mela byt hrou roku bo tak neco ..popr. nevite kde se da stahnout? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
jeste je hra s trabantem broukem a skodovkou. Multiracer
 
 
Datum: 18. března 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Jo,já ji mám taky,na grafiku nic moc,ale ve které hře se dá jezdit ze škodovkama.
 
 
Datum: 17. března 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5532    
je tam malá chybycka v programu a nejde vyhrát poslední zavod......auto ktere tam ma nejlepsi parametry jede asi jako jedna z prvnich skodovek s kterejma se začíná zavodit.....pekna hra....hraval sem to ve skole o prednasky....take tu hru mám
 
 
Datum: 17. března 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Rabbit      IP: uživatel1218    
CzechRacer-jsou to závody škodovek,jeto polská hra,mam ji kdybys jí nemoh sehnat
 
 
Datum: 17. března 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Zřejmě myslíš FlashPoint.Jo to je hodně dobrá hra,je tam i fichtl,ale tu asi nikde nestáhneš.
 
 
Datum: 17. března 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
Mam dotaz. Nevíte kolik lamel je v ČZ 175/477 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) o pár vteřin
 
 
Datum: 16. března 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozor, nesplést s lamelami z Jawy 250/559 - vypadají stejně, ale jsou větší. Čz má menší.
 
 
Datum: 16. března 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra ABC mě předběhl
 
 
Datum: 16. března 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5 jako vsude
 
 
Datum: 16. března 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5 lamel s obložením a 5 ocelových mezilamel.
 
 
Datum: 16. března 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: eskamoter      IP: uživatel5345    
hodne chlapce hodne
 
 
Datum: 16. března 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: mayday      IP: uživatel5506    
čus draci nejde mi nastartovat babetta 210 šlapkama nevítečím to je a jak se todá opravit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
asi mas spatny cvakatko v zadnim kole ja si tohle nechal opravit za 200 kc kdyz to budes roztlacovat tak se ti rozpadne spojka
 
 
Datum: 16. března 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Palivok      E-mail:      IP: uživatel1292    
čus neví někdo z vás kde by se dala sehnat pružina spojky na jawu 175/356?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Zdarec, už nevim jak dál - rozdělávám motor z S11, sundal jsem spojku, to velký ozubený kolo a ani za boha nemůžu povolit ty šrouby (myslim že 5) pod tim. Chci z toho motoru vytahat náhradní díly (spojka skoro nejetá, ozubený kolečka ostrý), ale nechci rozbíjet kartery (můžou se hodit). Poraďte prosim, už jsem zkusil olej (něco speciálního), pak POVOLREZ a i přesto jsem na tom zku*vil dva šroubováky (teď vypadaj jak vrtáky do dřeva). Napadlo mě ty šrouby odvrtat, myslíte že to půjde, nebo mám ještě zkusit zku*vit další šroubovák? Šrouby jsou jak bláto, stačí trochu síly a zářez je dvakrát větší (jeden z důvodů proč to radši odvrtám), nový šroubováky se na tom lámou, historický šroubováky se kroutěj a dělaj ze sebe spirálu :-( Než to odvrtat tak bych to radši rozbil kladivem (skoro k tomu došlo když jsem čtvrt hodiny vyndával zaseklou segrovku), ale myslim že by těch karterů byla škoda. Co myslíte, jak to rozebrat a zničit při tom co nejmíň věcí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to odvrtej...,ale bude stim srani
 
 
Datum: 15. března 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Takovej šroubovák nemám, ale vim o jednom se kterym jsme to takhle dělali u jinýho motoru a po chvíli to šlo...ale u tohohle to nejde ani tak. Nebojim se říct, že než s tim šroubem otočim, to spíš proťuknu někde díru.
 
 
Datum: 15. března 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja pouzivam uderovej sroubovak,to je sroubovak kterej ma to zelezo protazeny rukojeti az nahoru,takze se to da do drazky a do druhy strany se mlati kladivem,tema otresama se ten sroub hne trosku v zavitu a pak de povolit.odvrtat taky dou,musis vzit trosku vetsi kilner a udelat si tym dulek aby ti nesjizdel vrtak a neponicil si kartery,a taky mam takovej sroubovak,kterej ma sestibokej prurez,takze ho zasadim do drazky v sroubu,poradne pritlacim, a na ten sroubovak nasadim 8mm plochej klic a pak to de samo,hlavne nerozbijet!
 
 
Datum: 15. března 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau borci....jsem v tom novej a potřeboval bych pls poradit jestli pro výměnu bowdenů(všech) musím sundat vidlici abych je tam protáhl, nebo to pujde i tak........mám jawetu standart....dík moc....a nevíte náhodou jestli je tady na krámku nějákej humus ktery mi vyčisti válec a motor kterej je zvenku zamaštěný od oleje a benzínu.....taková solvina na motor :-D díky moc... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
No mám sice Stadiona, ale myslim že nejlepší bude když se podíváš kudy přesně vedou původní lanka (já je mám jen sevřený u držáku na světlo a jinak si to visí jak se tomu zachce). K tomu čistění válce - taky by mě to zajímalo, z vlastní zkušenosti můžu jen říct - naftu ne (mám doma 20l starý nafty, čistím s tím vejfuky [stačí pustit do toho naftu, zabouchat a všechno opadá] a podobně...ale na motor to nejde, vypadá to pořád stejně špatně).
 
 
Datum: 15. března 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel5252    
Hele draci de sehnat bowden spojky a plynu na 555? A dalsi vec ten rychlopal co tu je to je orig a de to pouzit na 555? - podle toho co je v popisu se mi to zda jak nakej tuning.. dik za odpoved .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ZDAREC DRACI.PORAĎTE MI PROSÍM CO SEM SKONIL.MĚL SEM ROZHOZENEJ MOTOR 21.MĚNIL SEM LOŽISKA A GUFERA.POSKLÁDAL SEM TO,NASTARTOVAL.AŽ POCUT VŠE V CAJKU.JENŽE,JÍZDA A ZA JEDNA A ZA DVA A AAAA TROJKA NIKDE.KDE SEM UDĚLAL CHYBU?DÍKY MOC. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Nesnažil ses předělat fichtla na stadiona? :-D
 
 
Datum: 15. března 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stalo se mi to taky...podle mě si otočil kolečko co má zapadat kolíkama do výstupní hřídele a dal si ho kolíkama opačně....:-) Jde to zkontrolovat i bez půlení...:-) Sundá spojku vytáhneš ložisko i z hlavní hřídelí a zase to tam vrátíš...:-D Sympatická operace...:-)
 
 
Datum: 14. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo to se mi stalo když sem skládal svuj první motor složil jsem ho a za pul hodku sem ho zas rozbíral:-):-) Máš otočenou vidličku řazení
 
 
Datum: 13. března 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Hele ja uz si to moc nepamatuju ale myslim ze se mi stalo uplne to samy a pak jsem zjistil ze jsem mel otocenou vidlicku.
 
 
Datum: 13. března 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: Pavlos.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem pako ... nejak mi to nemyslí :-D beru zpět předchozí text
 
 
Datum: 13. března 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Pavlos.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chápu to dobře , že rychlosti jdou 1-2---3 ? ... prohodil jsi kolečka 2° v převodovce ;-) rozpůlit-prohodit-smontovat
 
 
Datum: 13. března 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: errz      IP: uživatel3402    
hledej to asi v radicim automatu nebo vidlicka muze byt prihla ,jestli si s tim trochu zapasil tak se tam mohlo neco prihnout
 
 
Datum: 13. března 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj, nevite nekdo proc mi na jawe 250/353 couva (cuká dozadu) zadni kolo i kdyz tam neni zadna rychlost?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
mě napadá, nestartuješ to v kopci? :-D
 
 
Datum: 15. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
2mogul: slyšel jsem o lidech co to udělali i se Stadionem a s fichtlem :-)
 
 
Datum: 15. března 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nechápu to, jak to že když to kolo cuká tak cuká dost silně že mi to dá práci to udržet
 
 
Datum: 14. března 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jineho by to mohlo být
 
 
Datum: 13. března 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, je to mozny.
 
 
Datum: 13. března 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdar , tohle mi dělá i 175 , když jedeš tak ti to už nedělá že?? podle mně to způsobují vibrace
 
 
Datum: 13. března 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak je vše tak jak má...možná neco se spojkou. no v sobotu nebo nedeli se na to kouknu a dyztak napisu
 
 
Datum: 13. března 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
ja sem slysel, ze se da 250 nastartovat tak, ze motor chytne opacny chod, takze zaradis jednicku a jedes dozadu, ale zalezi to pry na serizeni predstihu. Ale aby sama jela dozadu, to fakt nevim.
 
 
Datum: 13. března 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jinak jede normal dopředu?
 
 
Datum: 13. března 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav      IP: uživatel764    
to mi fichtl delal,i kdyz jsem ymenil rozetu,bud mas vytahnej retaz nebo ho nemas v poradku,ja jsem jen vymenil retez a cajk
 
 
Datum: 13. března 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdo neví?
 
 
Datum: 13. března 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nekecam, fakt když nastartuju 250tku tak mi cuká zadní kolo dozadu a po nejaky dobe treba couvne tak 1m, vzdycky musim dat klín aby mi neujela
 
 
Datum: 12. března 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5496    
co je to zas za blbost ze 250 couvá :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a cim by to mohlo bejt? kdyz tam mam volnobeh tak je to OK cuka jen malicko ale jak proturuju aj docela silně a rychle couvá
 
 
Datum: 12. března 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5496    
skus se rozjizdet z kopce...do kopce mi tohle dela i fichtl.....musis mit nohy na zemi a korigovat to.......:-)
 
 
Datum: 12. března 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel1553    
vždy než jedu tak ji očistím jedu tak okolo 2kilometru a dojedu a je černá a to pokaždé tak už fak nevim .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: adamisko      E-mail:      IP: uživatel4254    
cus hele roberte to je guferama ja mel uplne ten samy problem .. sralo mne to az mi to udelal strejda .. mas stare popraskane gufera a jde ti olej do hlavy a ten ti jde i na svicku fakt ti nekecam . jde to bud prez prevodovku nebo rozpulis celej mmotor .. lepsi varianta je ze rozpulis motor mas tam lepsi pristup a mas to za chvilku .. ahoj
 
 
Datum: 12. března 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co máš za svíčku může to být tepelnou hodnotou že se ta svíčka málo zahřeje a ztrácí samočistící efekt a nebo se nedivej na svíčku po 2 kilometrech ale projeď se dál ať se motzor pořádně zahřeje a pak se na nu podivej
 
 
Datum: 12. března 2009 14:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
moc jsem nepobral proč to píšeš znova, ale to je jedno, máš to napsané tady pod tím, je černá = bohatá směs, přisávaný olej z převodovky, to by pak mohlo i zničehonic zvyšovat otáčky!!
 
 
Datum: 12. března 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: molkins      E-mail:      IP: uživatel720    
caute hele potrebuju pomoct s prevodovkou kdyz sem rozpulil motor a vymenil ložiska taksem to zase poskladal jak to ma být ale pak kdyz sem daval kartery tak když sem je dal a utach vzadu 2 šroubky tak se normalne točila ale jak sem to stukl ve predu a utach tak uz sem nemohl tocit s prevodovkou slo to hodne stuha potrebu odvas poradit je to moc dulezite. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: molkins      IP: uživatel720    
jo to je vsechno v pohode jen kdyz se to da k sobe tak to pak nejde tocit stim a kdyz je to poskladany jen tak v jednom karteru tak to normalne šlape pekne se to točí
 
 
Datum: 12. března 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel5493    
a dal si spravne loziska? lebo typov lozisiek je na aleluja a loziska su vpodstate cela veda... vonkajsi priemer vnutorny priemer velkost guličiek/valčekov druh mazania(uzatvorene a napustene vazelinou alebo zmesou alebo olejom napr z prevodovky atd..)
 
 
Datum: 12. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: molkins      IP: uživatel720    
menil sme jen loziska a kartery jsou origi
 
 
Datum: 12. března 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a měnil si jen ty ložiska nebo i pouzdra?
 
 
Datum: 12. března 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel5492    
Zdary draku.. hele a jsou ty kartery orig.??\r\nZkus dát jiné kartery stejné..
 
 
Datum: 12. března 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ZDAR DRACI.NEMÁTE NĚKDO ZKUŠENOST S LAMELAMA DO FÍKA?BYCH SI TY KORKY UDĚLAL SÁM,ALE NEVÍM JAKOU MAJÍ MÍT SÍLU ABY SE MI TAM TY LAMELY VLEZLY A MOC NEVÁZLY.DÍKY. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak řikaj a hlavně nemáš zkurvený zuby na řetízek.. já je měl na tom vždy v haji:-)
 
 
Datum: 13. března 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako dealt ot je dneska uz hodne prace na to ze se to da koupit za malo penet, gdyz byl korek levnej a lamely relativne drahy tak se to delalo, delaval sem si jednou oblozeni taky...to tam ty korky hodis do vrouci vody aby nabobtnaly, pak je nasoukas do lamely a na stul si das smirgl, po tom smirglu pak s tou lamelou litas az je hladka a druha strana to samy a pak jeste druha lamela, pak to das na noc do oleje a druhej den to zkouknes a namontujes...fakt se to dneska uz nevyplati, malogdo to dela i gdyz to umi, to ferodo je vyborna vec ja radsi stary dobry korky, casem si to ferodo taky koupim ale ted mam nove za hubicku s korkama tak litam a litam...
 
 
Datum: 12. března 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Já se přidávám...kup nový ferodo....:-)
 
 
Datum: 12. března 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taktéž doporučuji koupit lamely-ferodo
 
 
Datum: 12. března 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel5487    
Nedělej žádný lamely doma, i když se to dá a funguje to. Vřele doporučuji ferodo lamely. Vydrží takřka vše a v porovnání s cenou jsou ASI O MILION PROCENT LEPŠÍ.
 
 
Datum: 11. března 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporučuji, kup si hotové, ta práce za to nestojí, navíc je nejistý výsledek. Kup si rovnou ferodové, ty vydrží o dost více než korky a spojka daleko lépe funguje.
 
 
Datum: 11. března 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1337    
Zdar,chtěl sem si dát do převodovky u fichtla místo pouzder jehlový ložiska.Jenže nevim jaký mám přesně koupit tak sem myslel jestli to tam někdo náhodou nemáte taky.Díky za odpovědi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1337    
No což to si v práci stočim.......
 
 
Datum: 11. března 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar já je tam nemam ale chtěl sem je no je problém že s 11kou dirou se nedělaj a abych stáčel hřídel na 10 tak to je kravina to sem to nechal v origo. moc sem ti nepomoch za to sory ale je to tak.
 
 
Datum: 11. března 2009 20:03
 
<  171  172  173  174  175  176  177  178  179  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 21:54:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu