|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: smajdii
IP: uživatel5475
 dobrý den tak ty lamely jsem udělal s té kůže a zatím to jezdí fakt dobře. dneska jsem na tom jezdil a faralo to dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 22:02
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau prosim chtěl bych se zeptat koupil jsem to 9zubí kolečko na kliku do fichtla originála chtěl bych s tim jezdit zavody ale když jsme viděl ten rozdíl mezi tim starim a tim 9 zubim tak nevim jestli to nebude moc spomalený nemáte s tim někdo zkušenost?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 19:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 psal jsem ti mail
Datum: 20. března 2009 19:04
 zkušenost s tim mam... potom budeš potřebovat asi 14z nebo 15z kolečko na sekundár a bude to jako kyby si tam měl normálně 13z a ještě jedna věc nakopávačka ta pude hodně těžko ale ještě se to dá a dávej si bacha když se smekneš strašně to bolí  doufám že sem ti poradil aspon trochu kdyžtak se mi ozvi kdyby ti nebylo něco jasné
Datum: 20. března 2009 18:47
Jméno: kure
IP: uživatel525
 cau seso potreboval bych vedet jakej je prumer sekundarniho kolecka 17z. na jawu dandy 125...dík za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 18:51
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Zdravím
Nemáte někdo zkušenost s nabízenou tuning převodovkou zde na sesa shopu ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2453.html ) ?
Je to tak , že je spočítaná, aby rychlosti šli po sobe bez
nějakých velkých prodlev ? Nebudou už mezi nimi takové skoky " krátka 1 ,
dlouhá 2 a ještě delší 3 " . ?
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 15:45
Jméno: centus
IP: uživatel2168
 Udělal jsem chybu. Nová převodovka I rychlost - 1:2,03 II rychlost 1:1,11 III rychlost 1:1. Pokud bych ještě zaměnil ty dvě prostřední kolečka 20 a 18 zubů dostanu na dvojce poměr 1: 1,37. No uvidíme třeba to někdo nakombinuje lépe.
Howk
Datum: 19. března 2009 15:45
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Tak jsem si to nakonec spočítal sám. Při stávajícím převodovým poměrům I rychlost - 1:2,70 II rychlost 1:1,48 III rychlost 1:1 se to použitím tuning převodem změní takto I rychlost - 1:2,02 II rychlost 1:1,23 III rychlost 1:1 . Tzn, že mezi jedničkou a dvojkou již nebude takový propastný skok a také mezi dvojkou a trojkou. Jediné co se změní je že jednička bude trochu rychlejšínež stávající, ale to se dá řešit menším sekundárním řetězovým kolečkem nebo větší rozetou.
Howk
Datum: 19. března 2009 13:29
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 zdarte jake si mam dat sekundarnii kolecko kdyz tam mam ted 17 zubů jedn a se o motorkü 250 /353 jawa original bude vyuzivana spis le louky potrebuji vedet kolia zube ty kolecka se delaj cena atd ........předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 21:03
 Zdar nevíte jak se sešteluje spojka na jawa 50/21?předem dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:53
 ve FAQ je o tom celý článek  jukni tam
Datum: 18. března 2009 18:53
 OMG uz si pletu strany sry
Datum: 18. března 2009 16:10
 sroubkem na pravym viku motoru
Datum: 18. března 2009 14:50
 šroubkem na levim viku motoru
Datum: 18. března 2009 13:49
Jméno: beneasi
IP: uživatel5526
 ahoj,pls poradte co mam delat když mam zasukované rychlosti na jawě 250 ?? nemate pls nekdo navot na opravu prosiim diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:34
 zasukované? zasukovat nejdou neni to V3S ka. nejspíš máš prasklou pružinu na kulise. rozebrat a opravit.
Datum: 17. března 2009 19:34
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi nevite co to bylo za hru udajne tam mela byt skoda 120 atd... byla to tusim ceska hra a taky mela byt hrou roku bo tak neco ..popr. nevite kde se da stahnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 9:54
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 jeste je hra s trabantem broukem a skodovkou. Multiracer
Datum: 18. března 2009 9:54
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jo,já ji mám taky,na grafiku nic moc,ale ve které hře se dá jezdit ze škodovkama.
Datum: 17. března 2009 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel5532
 je tam malá chybycka v programu a nejde vyhrát poslední zavod......auto ktere tam ma nejlepsi parametry jede asi jako jedna z prvnich skodovek s kterejma se začíná zavodit.....pekna hra....hraval sem to ve skole o prednasky....take tu hru mám
Datum: 17. března 2009 13:20
Jméno: Rabbit
IP: uživatel1218
 CzechRacer-jsou to závody škodovek,jeto polská hra,mam ji kdybys jí nemoh sehnat
Datum: 17. března 2009 12:56
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zřejmě myslíš FlashPoint.Jo to je hodně dobrá hra,je tam i fichtl,ale tu asi nikde nestáhneš.
Datum: 17. března 2009 12:46
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 Mam dotaz. Nevíte kolik lamel je v ČZ 175/477 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 19:44
  o pár vteřin
Datum: 16. března 2009 19:44
 Pozor, nesplést s lamelami z Jawy 250/559 - vypadají stejně, ale jsou větší. Čz má menší.
Datum: 16. března 2009 19:43
 sakra ABC mě předběhl
Datum: 16. března 2009 19:43
 5 jako vsude
Datum: 16. března 2009 19:42
 5 lamel s obložením a 5 ocelových mezilamel.
Datum: 16. března 2009 19:41
Jméno: eskamoter
IP: uživatel5345
 hodne chlapce hodne
Datum: 16. března 2009 19:39
Jméno: mayday
IP: uživatel5506
 čus draci nejde mi nastartovat babetta 210 šlapkama nevítečím to je a jak se todá opravit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 18:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 asi mas spatny cvakatko v zadnim kole ja si tohle nechal opravit za 200 kc kdyz to budes roztlacovat tak se ti rozpadne spojka
Datum: 16. března 2009 18:22
 čus neví někdo z vás kde by se dala sehnat pružina spojky na jawu 175/356??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:50
 Zdarec, už nevim jak dál - rozdělávám motor z S11, sundal jsem spojku, to velký ozubený kolo a ani za boha nemůžu povolit ty šrouby (myslim že 5) pod tim. Chci z toho motoru vytahat náhradní díly (spojka skoro nejetá, ozubený kolečka ostrý), ale nechci rozbíjet kartery (můžou se hodit). Poraďte prosim, už jsem zkusil olej (něco speciálního), pak POVOLREZ a i přesto jsem na tom zku*vil dva šroubováky (teď vypadaj jak vrtáky do dřeva). Napadlo mě ty šrouby odvrtat, myslíte že to půjde, nebo mám ještě zkusit zku*vit další šroubovák? Šrouby jsou jak bláto, stačí trochu síly a zářez je dvakrát větší (jeden z důvodů proč to radši odvrtám), nový šroubováky se na tom lámou, historický šroubováky se kroutěj a dělaj ze sebe spirálu  Než to odvrtat tak bych to radši rozbil kladivem (skoro k tomu došlo když jsem čtvrt hodiny vyndával zaseklou segrovku), ale myslim že by těch karterů byla škoda. Co myslíte, jak to rozebrat a zničit při tom co nejmíň věcí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:58
 tak to odvrtej...,ale bude stim srani
Datum: 15. března 2009 18:58
 Takovej šroubovák nemám, ale vim o jednom se kterym jsme to takhle dělali u jinýho motoru a po chvíli to šlo...ale u tohohle to nejde ani tak. Nebojim se říct, že než s tim šroubem otočim, to spíš proťuknu někde díru.
Datum: 15. března 2009 18:57
 tak ja pouzivam uderovej sroubovak,to je sroubovak kterej ma to zelezo protazeny rukojeti az nahoru,takze se to da do drazky a do druhy strany se mlati kladivem,tema otresama se ten sroub hne trosku v zavitu a pak de povolit.odvrtat taky dou,musis vzit trosku vetsi kilner a udelat si tym dulek aby ti nesjizdel vrtak a neponicil si kartery,a taky mam takovej sroubovak,kterej ma sestibokej prurez,takze ho zasadim do drazky v sroubu,poradne pritlacim, a na ten sroubovak nasadim 8mm plochej klic a pak to de samo,hlavne nerozbijet!
Datum: 15. března 2009 18:45
 čau borci....jsem v tom novej a potřeboval bych pls poradit jestli pro výměnu bowdenů(všech) musím sundat vidlici abych je tam protáhl, nebo to pujde i tak........mám jawetu standart....dík moc....a nevíte náhodou jestli je tady na krámku nějákej humus ktery mi vyčisti válec a motor kterej je zvenku zamaštěný od oleje a benzínu.....taková solvina na motor  díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:05
 No mám sice Stadiona, ale myslim že nejlepší bude když se podíváš kudy přesně vedou původní lanka (já je mám jen sevřený u držáku na světlo a jinak si to visí jak se tomu zachce). K tomu čistění válce - taky by mě to zajímalo, z vlastní zkušenosti můžu jen říct - naftu ne (mám doma 20l starý nafty, čistím s tím vejfuky [stačí pustit do toho naftu, zabouchat a všechno opadá] a podobně...ale na motor to nejde, vypadá to pořád stejně špatně).
Datum: 15. března 2009 18:05
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 Hele draci de sehnat bowden spojky a plynu na 555? A dalsi vec ten rychlopal co tu je to je orig a de to pouzit na 555? - podle toho co je v popisu se mi to zda jak nakej tuning.. dik za odpoved ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 10:37
 ZDAREC DRACI.PORAĎTE MI PROSÍM CO SEM SKONIL.MĚL SEM ROZHOZENEJ MOTOR 21.MĚNIL SEM LOŽISKA A GUFERA.POSKLÁDAL SEM TO,NASTARTOVAL.AŽ POCUT VŠE V CAJKU.JENŽE,JÍZDA A ZA JEDNA A ZA DVA A AAAA TROJKA NIKDE.KDE SEM UDĚLAL CHYBU?DÍKY MOC.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:56
 Nesnažil ses předělat fichtla na stadiona?
Datum: 15. března 2009 17:56
 Stalo se mi to taky...podle mě si otočil kolečko co má zapadat kolíkama do výstupní hřídele a dal si ho kolíkama opačně....  Jde to zkontrolovat i bez půlení...  Sundá spojku vytáhneš ložisko i z hlavní hřídelí a zase to tam vrátíš...  Sympatická operace...
Datum: 14. března 2009 16:56
 Jo jo to se mi stalo když sem skládal svuj první motor složil jsem ho a za pul hodku sem ho zas rozbíral  
Máš otočenou vidličku řazení
Datum: 13. března 2009 23:39
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Hele ja uz si to moc nepamatuju ale myslim ze se mi stalo uplne to samy a pak jsem zjistil ze jsem mel otocenou vidlicku.
Datum: 13. března 2009 22:57
 ja sem pako ... nejak mi to nemyslí  beru zpět předchozí text
Datum: 13. března 2009 22:00
 chápu to dobře , že rychlosti jdou 1-2---3 ? ... prohodil jsi kolečka 2° v převodovce  rozpůlit-prohodit-smontovat
Datum: 13. března 2009 21:59
Jméno: errz
IP: uživatel3402
 hledej to asi v radicim automatu nebo vidlicka muze byt prihla ,jestli si s tim trochu zapasil tak se tam mohlo neco prihnout
Datum: 13. března 2009 21:31
 hoj, nevite nekdo proc mi na jawe 250/353 couva (cuká dozadu) zadni kolo i kdyz tam neni zadna rychlost??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:58
 mě napadá, nestartuješ to v kopci?
Datum: 15. března 2009 17:58
 2mogul: slyšel jsem o lidech co to udělali i se Stadionem a s fichtlem
Datum: 15. března 2009 17:57
 ale nechápu to, jak to že když to kolo cuká tak cuká dost silně že mi to dá práci to udržet
Datum: 14. března 2009 10:10
 co jineho by to mohlo být
Datum: 13. března 2009 21:55
 jj, je to mozny.
Datum: 13. března 2009 20:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdar , tohle mi dělá i 175 , když jedeš tak ti to už nedělá že?? podle mně to způsobují vibrace
Datum: 13. března 2009 20:34
 jinak je vše tak jak má...možná neco se spojkou. no v sobotu nebo nedeli se na to kouknu a dyztak napisu
Datum: 13. března 2009 18:23
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 ja sem slysel, ze se da 250 nastartovat tak, ze motor chytne opacny chod, takze zaradis jednicku a jedes dozadu, ale zalezi to pry na serizeni predstihu. Ale aby sama jela dozadu, to fakt nevim.
Datum: 13. března 2009 16:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jinak jede normal dopředu?
Datum: 13. března 2009 16:23
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 to mi fichtl delal,i kdyz jsem ymenil rozetu,bud mas vytahnej retaz nebo ho nemas v poradku,ja jsem jen vymenil retez a cajk
Datum: 13. března 2009 13:25
 nikdo neví?
Datum: 13. března 2009 12:09
 no nekecam, fakt když nastartuju 250tku tak mi cuká zadní kolo dozadu a po nejaky dobe treba couvne tak 1m, vzdycky musim dat klín aby mi neujela
Datum: 12. března 2009 23:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5496
Datum: 12. března 2009 22:57
 a cim by to mohlo bejt? kdyz tam mam volnobeh tak je to OK cuka jen malicko ale jak proturuju aj docela silně a rychle couvá
Datum: 12. března 2009 22:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5496
 skus se rozjizdet z kopce...do kopce mi tohle dela i fichtl.....musis mit nohy na zemi a korigovat to.......
Datum: 12. března 2009 22:49
 vždy než jedu tak ji očistím jedu tak okolo 2kilometru a dojedu a je černá a to pokaždé tak už fak nevim ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:44
 cus hele roberte to je guferama ja mel uplne ten samy problem .. sralo mne to az mi to udelal strejda .. mas stare popraskane gufera a jde ti olej do hlavy a ten ti jde i na svicku fakt ti nekecam . jde to bud prez prevodovku nebo rozpulis celej mmotor .. lepsi varianta je ze rozpulis motor mas tam lepsi pristup a mas to za chvilku .. ahoj
Datum: 12. března 2009 22:44
 co máš za svíčku může to být tepelnou hodnotou že se ta svíčka málo zahřeje a ztrácí samočistící efekt a nebo se nedivej na svíčku po 2 kilometrech ale projeď se dál ať se motzor pořádně zahřeje a pak se na nu podivej
Datum: 12. března 2009 14:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 moc jsem nepobral proč to píšeš znova, ale to je jedno, máš to napsané tady pod tím, je černá = bohatá směs, přisávaný olej z převodovky, to by pak mohlo i zničehonic zvyšovat otáčky!!
Datum: 12. března 2009 13:56
 caute hele potrebuju pomoct s prevodovkou kdyz sem rozpulil motor a vymenil ložiska taksem to zase poskladal jak to ma být ale pak kdyz sem daval kartery tak když sem je dal a utach vzadu 2 šroubky tak se normalne točila ale jak sem to stukl ve predu a utach tak uz sem nemohl tocit s prevodovkou slo to hodne stuha potrebu odvas poradit je to moc dulezite.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:20
Jméno: molkins
IP: uživatel720
 jo to je vsechno v pohode jen kdyz se to da k sobe tak to pak nejde tocit stim a kdyz je to poskladany jen tak v jednom karteru tak to normalne šlape pekne se to točí
Datum: 12. března 2009 21:20
Jméno: miso
IP: uživatel5493
 a dal si spravne loziska? lebo typov lozisiek je na aleluja a loziska su vpodstate cela veda... vonkajsi priemer vnutorny priemer velkost guličiek/valčekov druh mazania(uzatvorene a napustene vazelinou alebo zmesou alebo olejom napr z prevodovky atd..)
Datum: 12. března 2009 17:33
Jméno: molkins
IP: uživatel720
 menil sme jen loziska a kartery jsou origi
Datum: 12. března 2009 16:06
 a měnil si jen ty ložiska nebo i pouzdra?
Datum: 12. března 2009 14:55
Jméno: pavel
IP: uživatel5492
 Zdary draku.. hele a jsou ty kartery orig.??\r\nZkus dát jiné kartery stejné..
Datum: 12. března 2009 14:18
 ZDAR DRACI.NEMÁTE NĚKDO ZKUŠENOST S LAMELAMA DO FÍKA?BYCH SI TY KORKY UDĚLAL SÁM,ALE NEVÍM JAKOU MAJÍ MÍT SÍLU ABY SE MI TAM TY LAMELY VLEZLY A MOC NEVÁZLY.DÍKY.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 23:49
 Jak řikaj a hlavně nemáš zkurvený zuby na řetízek.. já je měl na tom vždy v haji
Datum: 13. března 2009 23:49
 jako dealt ot je dneska uz hodne prace na to ze se to da koupit za malo penet, gdyz byl korek levnej a lamely relativne drahy tak se to delalo, delaval sem si jednou oblozeni taky...to tam ty korky hodis do vrouci vody aby nabobtnaly, pak je nasoukas do lamely a na stul si das smirgl, po tom smirglu pak s tou lamelou litas az je hladka a druha strana to samy a pak jeste druha lamela, pak to das na noc do oleje a druhej den to zkouknes a namontujes...fakt se to dneska uz nevyplati, malogdo to dela i gdyz to umi, to ferodo je vyborna vec ja radsi stary dobry korky, casem si to ferodo taky koupim ale ted mam nove za hubicku s korkama tak litam a litam...
Datum: 12. března 2009 18:56
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Já se přidávám...kup nový ferodo....
Datum: 12. března 2009 15:36
 taktéž doporučuji koupit lamely-ferodo
Datum: 12. března 2009 8:03
Jméno: David
IP: uživatel5487
 Nedělej žádný lamely doma, i když se to dá a funguje to. Vřele doporučuji ferodo lamely. Vydrží takřka vše a v porovnání s cenou jsou ASI O MILION PROCENT LEPŠÍ.
Datum: 11. března 2009 23:49
 Doporučuji, kup si hotové, ta práce za to nestojí, navíc je nejistý výsledek. Kup si rovnou ferodové, ty vydrží o dost více než korky a spojka daleko lépe funguje.
Datum: 11. března 2009 23:43
Jméno: Honza
IP: uživatel1337
 Zdar,chtěl sem si dát do převodovky u fichtla místo pouzder jehlový ložiska.Jenže nevim jaký mám přesně koupit tak sem myslel jestli to tam někdo náhodou nemáte taky.Díky za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:09
Jméno: Honza
IP: uživatel1337
 No což to si v práci stočim.......
Datum: 11. března 2009 20:09
 Zdar já je tam nemam ale chtěl sem je no je problém že s 11kou dirou se nedělaj a abych stáčel hřídel na 10 tak to je kravina to sem to nechal v origo. moc sem ti nepomoch za to sory ale je to tak.
Datum: 11. března 2009 20:03
|



|