|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Čau, koupil jsem si ty nové replikové lamely a ty se mě strašně lepěj na spojkovej koš, mezilamelu, a tu pokličku. Sou tam jak přisavky. Ta vrchní poklička spojky ani rukou nešla dolu jak byla přisata. Prostě to i přes zmáčknutou spojku zůstává slepený a při zařazená to dost v převodovce dost křupne. Nevíte co stím? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 14:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nemáš za co, to jsou zkušenosti za léta dřiny a odříkání
Datum: 02. září 2014 14:09
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Jinak marquee moc děkuju. Asi stim rozpouštěnim mosazi a bronzu máš pravdu
Datum: 30. srpna 2014 10:32
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Mam tam právě ty normální údajně korkový. Ferodo to stopro neni.
Datum: 30. srpna 2014 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel17544
 A nenahulákal jsi náhodou nový feroda na spojkovej koš bez probroušení natvrdo i když tam moc nechtěli??
Datum: 28. srpna 2014 21:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no ty vo.e to je rada nad zlato až na to že specifikace GL5 rozpouští bronzový a mosazný futra  , tak to ve fichtlu bude fakt paráda fungovat.... než vypustíš takovejhle blábol chtělo by to trošku znát specifikace olejů
Datum: 28. srpna 2014 10:33
Jméno: martin
IP: uživatel17541
 řešil jsem lepení spojky a zkusil jsem změnit olej. chování spojky se výrazně zlepšilo. převodový (hypoidní) olej s specifikací GL 5, třeba mogul trans 90H
Datum: 27. srpna 2014 5:36
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, pulil sem motor, kuli klice, a když jsem ho složil tak na něm chodí nějak blbě spojka, před tím chodila normalně, teď když zmačknu spojku a zařadim tak to vtom motoru dost křupne, to i přes to že lanko je napnutý a šroub ve viku zašroubovanej že ještě trochu a spojka bude klouzat. Spojka je celá původní a lamely sem tam dával tak jak byly. Nevíte co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2014 13:46
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Křup? Myslim si že to je jako když řadíš bez spojky ale to sem nezkoušel tak nevim
Datum: 23. srpna 2014 13:46
Jméno: d.d
IP: uživatel17532
 Nevim co je u tebe křupanec, ale v mym motoru se asi dějou taky pěkný věci..... ale co.. můj jde furt.
Datum: 22. srpna 2014 22:53
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Spojkovy kos je na dotaženej dost a pak je jištěnej tim pliškem. Nemůže se nějak lepit ta mezilamela na lamelu?
Datum: 22. srpna 2014 20:55
 Dotahl si a zajistil spojkovy kos? mohl by se povolit
Datum: 22. srpna 2014 17:09
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mám dotaz mam dulkovanou mezilamelu kterou potrebuju vymenit za novou ale v mototechne maji pouze bez dulciku bude fungovat jak ma ? nebo se musi rucne nadulcikovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 19:23
 Zdar. Bude fungovat.
Datum: 17. srpna 2014 19:23
Jméno: ja
IP: uživatel12750
 Hoši,prosím nevíte kolik je zubu na malym kolečku na simsonu enduro?Chtěl by kamoš větší kvuli rychlosti.........diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 17:56
 jestli umíte aspon jeden z vás počítat tak to myslím zvládnete sami
Datum: 17. srpna 2014 17:56
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 zdar draci, po složení motoru (50) má motor řadit? složil jsem to úplně přesně podle návodu (převodovka) kontrloval jsem to já a pár dalších lidí, ale proste hned po složení (ještě sem to nestartoval) to neřadí, je někde chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 10:32
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 protočil jsem motor a už je to vpohodě řadí to, dík za odpověď
Datum: 18. srpna 2014 10:32
 No a protočil si motor když si chtěl řadit ? nebo je chyba v automatu nebo to mas zaseknuti
Datum: 17. srpna 2014 21:09
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Zdar, nemáte nějaký trik na povolení matky spojkového koše u 250 kejvačky?? Nemůžu to pořád povolit. Jak ho mám zajistit bez klíče na spojkový koš, aby se netočil?? Zkoušeli jsme snad vše, dokonce dat kvalt a motorku zapřít předním kolem o zeď, aby neodjížděla. Předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 20:09
 Ahoj. Zkus zařadit čtyřku, sednout si na motorku a zašlápnout zadní brzdu. To by bylo, aby to nešlo. Držim palce.
Datum: 16. srpna 2014 20:09
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Jeden chytit většíma sikovkama ten koš a druhý povolovat matku. Mosí to jít
Datum: 16. srpna 2014 19:53
Jméno: martin
IP: uživatel17519
 nařež kousky plechu a nastrkej do děr tak, aby se koše spojily a dej nějaký blokant do řetězu
Datum: 16. srpna 2014 19:19
Jméno: emn.
IP: uživatel15661
 Ahoj draci. Da se sehnat na babetu 207 vetsi rozeta? Pripadne kde. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 39 zubu vsude po netu anebo skuz motodili votice
Datum: 16. srpna 2014 16:39
Jméno: lukys
IP: uživatel17062
 cau draci jsou kolecka z 05 stejne jako z 21 jakto ze jedna 05 mela petikolokove kolecko a druha 3
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 8:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ale Kolečko, takový znalec jako ty??..... 05ka má na jedničce 3kolíky a na 3ce 6kolíků. Takhle to má naprostá většina 05tek po celou dobu výroby. Až poslední měly 6kolíků na obou kolečkách. Pak ještě existuje v průběhu výroby odchylka v podobě 19zubých koleček s 6ti kolíky, ale nebylo to u prvních modelů, ale serie, která opět proběhla v průběhu výroby (patrně zakázka pro vývoz). Jinka pravda je, že 05ka má užší kolečka o cca 1,2mm
Datum: 18. srpna 2014 8:42
 Zdar. Kolečka jsou jiná. První 05 měli šest kolíků, pozdější tři kolíky...ale jsou užší než z 20.
Datum: 15. srpna 2014 12:15
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravím draci, kdo z vás nástrojařů ví, ze kterého materiálu je kolík (podle katalogu 6x22), který zajišťuje segment proti protočení na hřídeli startování u Pionýra 21? Jestli je to ta měkčí, nebo tvrdší ocel. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 22:29
Jméno: David
IP: uživatel12679
 V pohodě, nic se neděje. Já jsem se právě setkal s tím, že už jsem v motorech viděl obojí (záleží taky na tom, kdo se v tom předtím hrabal). V motoru co dělám teď jsem tam měl ten tvrdší a na obou stranách ten kolík praskl (a to by měkčí neudělal - ožužlal by se asi spíš) tak se právě ptám taky ostatních jaký zkušenosti s tím mají.
Datum: 15. srpna 2014 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel17514
 sory,sem si to nepřečet celý...ty řešíš kolík na nakopávačce a já to nedočet a myslel jsem,že se ptáš na kolíček na klice....sorry... na tom nakopávání to bude tvrdý... jestli myslíš "kolík" na nakopávačce,tak ten jsem dělal z kusu šroubu,v nouzi tam jde vrazim i jakýkoliv šroub m8,jinak to lze vyrobit vcelku elegantně z šroubu m10.
Datum: 15. srpna 2014 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel17514
 Něco jako spojková tyčka. Bude to tvrdší,ale nic extrémního. Vždyť se místo toho kolíčku dá použít cokoliv co do toho otvoru vleze,jediný co se mi kdy strhlo byl kus mosaznýho šroubu (moje blbost),ten se umáz... jinak je to jedno,stejně se kužel utahne na kuželu a nehne se to ....
Datum: 15. srpna 2014 21:18
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, to Ti asi nikdo přesně neřekne, protože technologické postupy výroby ví jen ten výrobce. Jestli je to vyrobený z 12050 nebo z 19 oceli nebo jestli je to kalený, popuštěný, pocementovaný čert ví. Jedině si skus vyhledat na netu postup výroby zajišťovacího kolíku.
Datum: 15. srpna 2014 6:38
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši prosím poraďte co je potřeba na babetě 207 udělat aby šla tlačit aniž by sa roztáčal motor. Zjistil sem že je potřeba nějak zmáčknout nebo pootočit s takovou krytkou na ozubeném kolečku, které je na motoru z pravé strany a pohání řetěz který pohání kolo. Prosím poraďte jak sa s tím zacházá. Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 19:51
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 otocit s tim jde otocim s tim drzi to a kdyz popojedu dopredu tak to vyskočí.
Datum: 13. srpna 2014 19:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Skus otocir anebo mas neco v haji
Datum: 13. srpna 2014 10:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Kdyz to zamáčknu a pustím tak to vyskočí zpátky nechce to držet.
Datum: 13. srpna 2014 9:52
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Odpovedel sis sam ten krizek. Zamacknes do motoru a tim zaradis neutral vycvaknels a motor je pripojen
Datum: 13. srpna 2014 8:29
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar draci mám vyleštěný motor tak čím navoskovat aby to zase nezašlo ? a ještě jak pořádně očistit žebra motoru? opískováním ? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2014 18:56
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 Podle mě když to opískuješ, tak se vtom pak bude ten bordel držet mnohem víc....
Datum: 12. srpna 2014 18:56
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kdo pískuje hliníkové věci (bloky , válce) - zničí je , toť můj názor
Datum: 10. srpna 2014 13:32
 Když jsem čistil motor já, tak jsem ho vyčistil bezvadně silichromem a dál už jsem ho ničím nenatíral a furt je hezkej... hliník ti jen tak nezajde  žebra jsem vyčistil též silichromem... fakt bezvadná věc
Datum: 07. srpna 2014 16:20
Jméno: babca
IP: uživatel17485
 Zdar kluci mam problem s babcou 210 kdyz chci couvat tak tocim motorem a nechce vyradit rychlost kdyz zastavim kolo tak chcipne nechce bezet na prazdno a jeste sem koupil ten karbik dell orto a nechce drzet volnobech sroubek na max.. zkusit dat vetsi trysku? Jelikoz to nema jehlu ani sroubek na smes uz si nevim rady dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 17:33
Jméno: babca
IP: uživatel17490
 To se me nezda pred rozebranim spojek bylo vse funkcni vymenil sem gufera odmastil a slozil a od te doby to nejde a co me poradite s tim karbikem pretryskovat?
Datum: 07. srpna 2014 17:33
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 volnoběžka v háji.....cca 700.-
Datum: 07. srpna 2014 8:44
Jméno: babca
IP: uživatel17485
 Celisti jsou nove pouze startovaci is pruzinkama jinak zbytek spojek je ok. Pod karbikem vse 100% utesneno nove jsou i vsechny gufera jinak jede super
Datum: 06. srpna 2014 20:25
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Nedaval si nove celisti? Se mi zda vysoke oblozeni. Jinak utesnil si radne priruby pod karbecem?
Datum: 06. srpna 2014 20:16
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
Posl.aktualizace: 06. srpna 2014 22:38
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 ok, diky
Datum: 06. srpna 2014 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když nepůjde řadit tak to vytáhni a pootoč , je to uložené na tisícihranu.Ale třeba to někdo pootočil schválně aby šla líp zařadit trojka
Datum: 06. srpna 2014 21:34
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, jaký je rozdíl mezi kolečky z převodovky z 05 a 21? Nemá je 05 uzší? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 14:04
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Dvojková kolečka mají stejný počet zubů, ale jsou užší a a jedno z nich má jen 3 boční zuby. Je jiné kolo s nábojem a kolo s volnoběžkou má tuším jiný počet zubů (23 vs 24). Hřídele jsou podobné, ale nejsou stejné, viz. katalog ND.
Datum: 14. srpna 2014 14:04
 jestli mě paměť slouží tak o 1,2mm
Datum: 06. srpna 2014 12:58
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 o kolik mm?
Datum: 06. srpna 2014 12:09
 ano v 05 jsou kolečka užší
Datum: 06. srpna 2014 11:25
Jméno: David
IP: uživatel14157
 Čau draci, jak poznám startovací segment 05 a 21? Nemá 05 v segmentu ještě díru na zachycení pružiny? Mám totiž 2 segmenty a jeden má ještě navíc o zub víc ale pařezáckej to není to vim,Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 6:11
 plochý je nová 20/21/23 u starších motorů 20/21/23 je segment taky hrbatý (odlitek), ale má jinak zuby než 05
Datum: 07. srpna 2014 6:11
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Já si myslím že není.
Datum: 06. srpna 2014 21:43
 neni to přesně naopak?
Datum: 06. srpna 2014 17:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar 21 má ten segment plochý a 05 má díru na uchycení pružiny a takový můstek takový hrb jakkdyby.
Datum: 05. srpna 2014 22:18
Jméno: Patrik
IP: uživatel17481
 Čau.Mam dotaz.Když zařadím na poinyru trojku ,tak škube.Předstih a odtrh jsem nastavoval několikrát a i jsem měnil hodnoty ale pořád na trojku skube .Nevíte co by s tim mohlo byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 22:14
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Olej v převodovce máš?
Datum: 05. srpna 2014 22:14
Jméno: fichtl
IP: uživatel17416
 hodně vzduchu a nebo chudá směs to mi taky dělalo
Datum: 05. srpna 2014 12:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel14517
 Zdravím draci, chtěl bych se zeptat u jawky 23 předlohová hřídel to je ta na které drží spojkovej koš?  Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 21:50
Jméno: Jakub
IP: uživatel14517
 Díky Stando
Datum: 04. srpna 2014 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel17480
 Ne,předlohová je ta krátká vzadu co je uložená v pouzdrech a je na ní startovací cvrček
Datum: 04. srpna 2014 21:08
 Zdar. Ne.
Datum: 04. srpna 2014 18:24
 Zdar draci, potřeboval bych poradit s fichtlem. Když ho mám na stojánku tak se protáčí kolo až 15 km/h a kvuli tomu mi jde taky špatně volnoběh a furt vynechává. Předem díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2014 6:26
 tak znovu, zkoušel si to kolo přibrzdit jestli se jen unáší nebo ti padaj otáčky, odpověď jako myslím...... je na nic
Datum: 06. srpna 2014 6:26
 Řekl bych že zkroucený kartery nebudu mít když sem to rozebíral před 2 rokama ale zdá se mi že to začalo dělat od doby kdy jsem dolíval olej a maličko jsem přelil
Datum: 05. srpna 2014 19:17
 zkus to kolo na stojánku lehce přibrzdit jestli ti poklesnou otáčky tak je něco špatně, nebo můžeš sundat víko spojky dát neutrál a zkusit podržet koš a otočit kolem, musí to jít naprosto volně, pokud to nejde máš to pravděpodobně mezi hřídelí a kolečkem zapečený nebo zadřený, stává se to když máš zkroucený kartery od rozebírání (prohnutej levej karter a nasledně malá nebo spíš nulová axiální vůle), zrovna včera jsem se tady o tom zmiňoval
Datum: 05. srpna 2014 15:49
 Motor jsem pulil před 2 rokama a dával jsem tmel+papír
Datum: 05. srpna 2014 15:13
 Motor byl půlený??? je mezi kartery papírové těsnění?? tohle totiž vypadá na opřenou hlavní hřídel o výstupní kolečko
Datum: 05. srpna 2014 12:35
 No na neutrál a když zmáčknu spojku tak o něco spomalí
Datum: 05. srpna 2014 8:56
 no právě jsem olej dolejval a jestly ho tam není o něco víc jesty by to nemohlo vadit
Datum: 05. srpna 2014 8:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jako že se ti na neutrál točí kolo?Tak to nejspíš nemáš olej v převodovce
Datum: 04. srpna 2014 22:39
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec mám jawu 20 a při studeném motoru kdyš řadím za 1 tak to křupne a jak se motor víc zahřeje tak to trochu klouže co myslíte špatný olej nebo ojete lamele? chci hlavně vyřešit to křupání díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel17480
 A zkusil jsi už tu spojku povolit a vyštelovat na plnej krok? Z minula si pamatuju,že si to nebyl zaboha schopnej pochopit a furt si jen povoloval a utahoval šroubek,ale chce to i nastavit na lanku delší krok. Pak vypne doplna,proto jen škubne a nekřupne,naplno vystaví a ani neklouzne,protože na prázdno nezabírá. Pokud po tomto všem nenastane zlepšení,tak je to ve spojce a nebo blbej olej.
Datum: 04. srpna 2014 21:13
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, to křupání je naprosto normální. Kromě fichtlů mám taky Yamahu XT 600 a Husaberga FE 450 a u každý motorky to křupne když dám za 1. Klouzání budou ojeté lamely jestli nepomůže vyštelování spojky na pravém deklu.
Datum: 04. srpna 2014 14:22
 Zdarvim draci, předělal jsem mustangáckej motor měněná gufera a klika + ložiska na klice. Normálně chytá řadí ale při zařazení dvojky tak jakoby nebyl rozdíl v tahu mezi jedničkou a dvojkou a trojka je líná. může to být předstih ? myslím že tím už to být nemůže může to dělat spojka že pořád klouže zkoušel jsem vyšroubovat a pomalu utahovat ten štelovací šroub spojky už mě toho moc nenapadá díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2014 12:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17475
 Jednoduchá poučka pro tohle zní: velká hřídel - velký kolecko.... malá hřídel - malý kolečko
Datum: 03. srpna 2014 12:42
Jméno: Fishman
IP: uživatel14517
Datum: 03. srpna 2014 11:55
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
Datum: 03. srpna 2014 11:46
|



|