|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobrý den.Chci se zeptat mam manet korádo a odešel mi tachometr ,nemužu nikde sehnat je možne ho nahradit z Babety.Děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 15:58
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
Datum: 23. července 2013 15:58
 JAWA 20, mám dotázek dával jsem nový pouzdra i ozubený segment nakopávačky. Ovšem když chci moto našlápnout občas se zadrhne. Mám vyzkoušený že když dám mezi blok motoru a nakopávací páku dvě podložky cca celkem 3-4mm široké tak to neklouže.... je to možný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 10:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to možný , protože nový segment je !uzší ! koukni na starý a hned ti to dojde,prostě se k novýmu musí dát podložka
Datum: 23. července 2013 10:07
 Zdravím.prosim o radu .mám takovej problém se startovacíma packama dával sem je tam noví a nechtej makat tak jak máj .když vyčistim jednu tak zase ta druhá se nemotá a tak ,pls co s tim mám dělat mám skusit objednat další nebo to nejak opravit pls o radu .( jednáse o levou část motoru sou zde takové dva jako válce a v nich sou takoví packy ktery je chytěj a pak to roztočej).
Díkes za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 7:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15872
 trošku nechápu dotazu ale když to umiješ ředidlem či lihem a ten buben zdrsníš smirkem musí to chodit..
jinak než kupovat nocvý pakny je lepší nechat nalepit starý..... směsi na novejch jsou nějake divne.....a nepatrně i ušetříš
Datum: 23. července 2013 7:43
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Ahoj draci.  Mám dotaz. Jak je u Pionýra 20/21/23 pravé víko motoru (zapalování), tak tam je taková díra. Pod guferem a ložiskem v tom jakoby ,,tunelu,, zespoda. Viděl jsem to na několika motorech a zajímá mě, jestli to tak má být nebo je to schválně popř. k čemu to slouží. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 22:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15868
 jediná díra co by tě tam mohla tak vyčnívat je ta kterou ti jde olej z motoru do toho deklu ..proto tam je ložisko gufero což 05 nemá..... hranate delki to maj vymyšlene jako opěru hřídele převodovky a ty ložiska jsou mazaná tímto olejem...
Datum: 22. července 2013 22:00
 Zdravím kolegové,
sháním náhon (komplet ústrojí) tachometru na stadiona. Na mém je pouze vlastní těleso převodníku, ale vnitřek je vybraný. Za nabídky Díky. Zdeněk
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 15:04
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 zdar, potřebuju poradit jak má být naplý primární řetaz na 21čce, o kolik má být prověšený nebo tak, předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 12:58
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, mám jawu 125 dakara je tam 15z kolečko a je to hodně do síly než do rychlosti těch 60-70 idelání rychlost nic nevibruje. Chtěl bych tam dat 17z myslíte že to v pohodě utáhne? Momentálně mám najetý 600km.. tak ještě to není zajetý doufám, že to ještě nějaký výkon pustí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 23:28
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Dej ho tam klidne, pojede to toho bych se nebál  ...
Datum: 21. července 2013 23:28
 zdarec mám stadiona s 11 a při nastartovaným motoru se ozývá takový vrčivý zvuk skoro až klepání na otáčkách to nemá vliv pořádně nepoznám odkud to vychází ale myslím že asi od levýho deklu jinak motor je po GO. Nevíte někdo čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 21:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15860
 asy ti nezbyde neš sundat dekl a podívat seůůů bud volnej řetěs anebo stadak ma myslím pod spoj košem podložku a jesli nejni oja a koš nemá vuli a je dotažen
Datum: 21. července 2013 21:52
 Zdarec u JAWA 20 mi vyskakuje jednicka a občas jakoby proklouzne, zacuka, nekdy spadne do neutralu jindy proklouzne a zustane tam zarazena jednicka... Cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 7:59
 Pokud nejsou měněny gufera na klice tak vyměnit a zkontrolovat seřízení spojky zda má vypínací tyčka v rn klidovém stav u vůli .a pokud kope tak máte malý předstih ... tohle mě napsal pantáta ,který se tím zabývá..
Datum: 26. července 2013 7:59
Jméno: zdeněk
IP: uživatel606
 mám ten samý problém na Jawa 23, jen jakoby při vyšších točkách na jedničku proklouzne ,ale nevyskočí a jede dál... spojka je nová ... spatas máš to vyřešený? porad nebo písni na E-mail zrepa@seznam.cz dík. zdenda
Datum: 25. července 2013 10:36
 máš tam olej?když pincek klouže a cuká tak se mrkni na spojku jestli není sjetá a jestli je správně nastavená vyskakující kvalty jsou řadícím automatem nebo ochozenýma kolíkama na převodech
Datum: 21. července 2013 14:02
 zdar draci v krámě mi prodali normální ložiska i když sem hlásil C3 nevšimul sem si toho ted sem s nima složil motor a převodovka se točí ztěžka má to vliv nebo sem posral něco jinýho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2013 17:57
 jsem si jistej, pionýra kupoval děda jako funglovku najel 5500km a co si pamatuju tak posledních minimálně 15 let jenom stál
Datum: 20. července 2013 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Origo byly C3  Jseš asi jedinej na světě kdo si je jistej na 100%
Datum: 20. července 2013 15:21
 jo a vyndaval jsem ložiska originál z výroby (1977) kde sem si 100% jistej že se s s tim nic nedělalo od novoty v rodině a ložiska nebyli v C3
Datum: 20. července 2013 1:17
 vyřešeno by pohlej karter tak při stažení mos stahoval hřídele
Datum: 19. července 2013 23:35
 Ještě jedna poznámka: Nekteří výrobci ložisek toleranci C3 nepíšou za označení ložiska na bok kroužku. Někdy to píšou slabym nápisem na vnějšim obvodu vnějšího kroužku. Občas si člověk myslí že to C3 neni, ale je to pouze rozdílné značení. Jinak zrovna teď jsem dělal motor kde se na C3 toleranci taky nehrálo a bylo vidět že se ta ložiska protáčela v karterech...
Datum: 19. července 2013 17:46
Jméno: marquee
IP: uživatel15840
 pokud je to složený dobře tak se ti to musí točit totálně volně, nějaký sedaní je pěkná blbost
Datum: 19. července 2013 17:09
 Posral si to. Na kliku prostě patří C3... mají tolerance, bez nich se ti to zadře a ložiska se ti začnou protáčet v blocích. Takže tě čeká příjemné půlení. Někdy se stane, že po složení jde převodovka blbě, někdy i klika. Ale to si sedne, pokud je to složený, tak jak to má bejt. Ale na kliku prostě C3.
Datum: 19. července 2013 16:35
Jméno: marquee
IP: uživatel15840
 máš vln papírový těsnění nebo jen silikon?
Datum: 19. července 2013 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 A to že míň skáčou...holt svýma vlastnostma přeberou menší množství kinetický energie z pádu...tudíž ani nepřijímají tolit tepelné/vnitřní energie...možná proto sou to c3 kuličky...když nepřevezme teplo tak se tepelně neroztáhne...
Datum: 19. července 2013 14:42
 Obecně nemá C3 s jakostí ložiska vůbec nic společného. A to jak ohledně tolerance, tak materiálu...
Datum: 19. července 2013 14:08
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 jawa46: To je blbost. Mám závodního Husaberga FE 400 E a taky tam musím mít C3 ložiska... Když tam dáš bez vůle, tak se ti zbytečně přidírají a můžeš je měnit každej tejden.
Datum: 19. července 2013 13:02
 Omyl hoši divili by jste se ale C3 jsou ložiska téměř nejhorší jakosti.. dívali jsme se na to ve fabrice, ty kuličky co odskakovaly nejmíň se dávájí do C3  .. hele znám chlápka co jezdí obyč ložiska na klice a jede to. Je to origoš. Zkrátka když pojedeš nesmíš to kotlit hned za studena protože kdyby se rychle zahřáli tak ádyjé.
Datum: 19. července 2013 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 C3 je vůle ložiska-ložisko je volnější. Do motorů se dávaj s vůlí C3 kvůli teplotní roztažnosti. Ložiska bez c3 se v teplym motoru zatahnou a nebude chtít jet,možná se vydřou....
Datum: 19. července 2013 9:38
 To žiješ ve špatném úsudku...
Datum: 18. července 2013 23:08
 gufera jsem ještě nenasadil, já žiju v domění že každý ložisko který se lisuje do díry musí bejt v c3
Datum: 18. července 2013 22:22
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 do převodovky c3 být nemusí dělají to gufera že se točí těžko...
Datum: 18. července 2013 22:15
Jméno: misak
IP: uživatel15028
 čau draci mam problém s mojí čízou 175/477 normálně se rozjedu na jedničku dam tam dvojku a jako to začne cukat ale nepravidelně jen někdy na trojku to samé dělá to spíše v tahu třeba do kopce ale na rovině taky. Na jedničku a čtyřku to nedělá nic je to jakoby to nehodilo jiskru ale to by dělalo i na 1 a 4. Taky mě napadlo jestli není povolenej řetěz a nedře o stojánek tak jsem stojánek vyndal furt to dělá taky jsem vyčistil karbec dal novou svíčku napnul a skrátil řetěz. ještě zbývaj kolečka v převodovce ale protože si nejsem na 100% jistej tak septam vás abych to zbytečně nepůlil
díky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2013 17:50
 Ano, můžou to dělat kolečka v převodovce...
Datum: 17. července 2013 17:50
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 Cus,hele nejde mi spojka když tam mam rchlost tak nevipína a nevím co stím mam dělat nejde to ani když to pošteluju
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2013 22:03
 znáš správnou funkci spojky? ... abys vubec mohl zařadit rychlost taka spojku musíš vypnout (tím že zmáčkneš páčku na řidítku -> tu v levo) .. a běhěm jízdy se spojka seplá...... tak jaky mas teda problem? co presne to dela?
Datum: 17. července 2013 22:03
Jméno: Karel
IP: uživatel14157
 Ahoj, jak maj na fichtl kramku tu sadu těsnění na pionýra za 45Kč mate snim někdo zkušenosti? Jestli pasuje? Ja sem totiž měl jednu podobnou sadu a vubec nepasovala diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2013 8:02
Jméno: Karel
IP: uživatel14157
 Diky za info
Datum: 16. července 2013 8:02
 Jsem s ní spokojen
Datum: 15. července 2013 21:08
Datum: 15. července 2013 20:53
 já jsem si ho koupil a sedí mi
Datum: 15. července 2013 19:28
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Zdarec, jak se menuje ta pružina nahořa na karteru která vrací spojku? Na fichtlkramku sem ji nenašel diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 21:43
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 přinejhorším by tam šlo dát pružinu o neco širší....
Datum: 14. července 2013 21:43
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Diky
Datum: 14. července 2013 21:04
 sorry to je pružina na brzdu... tak tady fakt není
Datum: 14. července 2013 20:52
Datum: 14. července 2013 20:18
Jméno: pepa
IP: uživatel15093
 jj kolega ma pravdu tu pružinku bez zničení lanka nesundáš mění se jen s lankem a je to prostě pružina běžne by se koupila v autodílech ale nvm jak ji namordovat přez koncovku..... a neš se s tim drbat je lepší koupit lanko ke spojce za 70 kč...
toto platí pokud máš hranatej dekl
pokud kulatej tam se to vrací nak....
a doufám že to je na fichtla....
Datum: 14. července 2013 18:21
 je součástí bowdenu
Datum: 14. července 2013 17:43
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravím , mám jeden problém , keď sme išli s kámošom na pinckoch tak kámošovi padla retázka , nahodil ju v pohodke a vyzeralo že sa nič závažné nestalo . ALE ! Keď normálne pincka nakopne a len tak vrčí na neutráli tak je všetko v pohode a aj keď to "túruje" , ale jakmile hodí za 1 a rozbehne sa tak niečo začne búchať jako keby niečo búchalo o karter , a robí to aj na 2 aj na 3 ... Čo by to mohlo byť ? mohol sa tým nárazom ,keď padla retázka , povolit spojkový koš ? alebo nejako natiahnut primárna retaz ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2013 1:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15357
 tak bych to viděl na ten zoubek... vyzkoušel si zatočit rozetou se sundaným řetěem při zaazení všech kvaltu.... jestli tam někde chybý zub bude tam patrný hup....
Datum: 15. července 2013 1:23
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 podle mě dostala ránu převodovka tím jak se rychle zasekla a vylomil se zub na předloze
Datum: 14. července 2013 21:47
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No neni to odpoveď , na moj problem ale neva .... Prepážka NENI vyrazená ! To bolo prvé čo sme kukali , keďže mne sa to raz na nulapědi stalo ....
Datum: 14. července 2013 19:33
Jméno: Vašek
IP: uživatel15104
 JaK ti spadl řetěz tak se ti tam vylomila ta přepážka u toho kolečka jak máš řetěz a bude ti tíct do zapalování
Datum: 14. července 2013 13:40
Jméno: Jan Formanek
IP: uživatel15814
 cau na babete 210 me za jizdy spadl retes a seknul se o stojanek byla to docela rana babeta chcipla a od te doby nejde roslapat neco se tam prici asi v prevodovce protoze motorem a spojkama otocim rukou ale pres slapky to nejde skuste poradi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 9:01
Jméno: jirka
IP: uživatel14122
 jo kaput převodovka....
Datum: 14. července 2013 9:01
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 rozpůlit motor, asi si tim nárazem zrušil volnoběžku...
Datum: 13. července 2013 23:59
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Zdravim, měnim lameli mam vyměnit i pružiny nebo bejvaj dobrý? Kdyžtak jak maj bejt dlohý na kramku sou mysli 32 a 30mm diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2013 10:37
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 tak jo diky
Datum: 13. července 2013 10:37
 jo chce to mít segrovek víc v zásobě
Datum: 12. července 2013 22:56
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 segrovky je lepší dávat vždycky nove
Datum: 12. července 2013 21:57
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 souhlas s Pepou
Datum: 12. července 2013 18:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 pružiny přeměř posuvkou na delku a pokut je delka do 05 mm stejná znamenáto že material nejni unaven a je to ok... spíš si sežen zasobu segrovek a podložek jak ti přimontáži vyletí tak je většinou nenajdeš....
Datum: 12. července 2013 17:00
Jméno: Marys
IP: uživatel12772
 Zdur draci, jake gufero se dava do praveho karteru kde je jedno lozisko u spojky a spatne se da vydelat?? Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 21:20
Jméno: Marys
IP: uživatel12772
 jj presne, diky moc
Datum: 11. července 2013 21:20
 pochopil sem to že myslíš v tom víku kde je vypínání spojky tak tam má bejt gufero 15x35x7
Datum: 11. července 2013 19:52
Jméno: kenny636
IP: uživatel8034
 Zdravím všchny ve spolek.
Potřebuju poradit s převodovkou u 250 kývačky. Převodovka mi nechce řadit 4ku. Už jsem rozebral několikrát motor, vyměnil jsem i kulisu razení za novou co jsem koupil a vždycky když to sesadim všechny stupně jdou ale tu 4ku to tam prostě nedá. Nevím co s tím, zkoušel jsem tam dát zas tu starou kulisu ale ani na tu to nejde. Už si nevím rady co s tím.
Prosím poraďte někdo, budu strašně vděčnej.
Předem díky za všechny reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 8:43
Jméno: kenny636
IP: uživatel8034
 Nene, tím to nebylo. Už jsem na to přišel.
Bylo přidřený kolečko na hřídely a vidlička neměla sílu ho přetlačit až do konce. Na hřídely chodilo volně ale v krajní poloze kam se mělo při řažení přesunout drhlo takže proto tam ta rychlost neskočila. Vyřešila to jemná brusná pasta kterou jsem ojel to místo.
Doteď ale nechápu jak se to stalo když jsem jen rozebral motor, vyměnil ložiska a pouzdra a zas vše složil. Převody jsem jen vyndal a nic s nima nedělal tak fakt nechápu co se tam odehrálo
Ale naštěstí už je to ok.
Díky za předchozí reakce.
Datum: 29. července 2013 8:43
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, nemáš přeházeny ozubený kolečka v převodovce. Mě se to jednou podařilo a jezdilo to, ale 4 jsem měl mezi 2a3. Čus
Datum: 29. července 2013 8:24
Jméno: Mates
IP: uživatel15490
 zdravim mam problem s fikem když dam rozetu ( s upinakem ) a dotahnu šroub tak nejde otočit a když joo tak max s nahonem ale když ji sundam tak jde otočit normalně nechapu čim to je prosim mužete poradit děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 14:31
Datum: 08. července 2013 14:31
|



|