|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Čau,hele jak poznam že je tohle kolečko špatny?Vytahl jsem ho z babetty ktera při rozjezdu vyhazovala rychlost a běžela jenom na volnoběh,chci to zjistit čim to je protože chci koupit jiné a potřebuji vědět jak si zjistit že taky neni špatný.(nový nechci,stojí šest kilek)Díky
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Kolecko#290520134390.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:29
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Díky,takže to musí být obě ty plochy bez nějakého otlačení a rýh.A má se to menší kolečko otáčet úplně volně nebo s menším odporem?To moje vypadá nepoškozeně,točí se jen na jednu stranu,nevím jak to myslíš že zapadají do děr,tady u tohodle se ty kolíčky nepohybují vůbec při točení,jen když je jakoby postrčim šroubovákem jsou na takové pružince.Ale právě nevím princip toho mehanizmu tam,rozeberu ho co pujde a uvidí se.Díky
Datum: 30. května 2013 21:29
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jj budeš to muset koupit novy měl sem ten samy problem
Datum: 30. května 2013 21:21
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 když jsou ty tři kolíčky co zapadají do děr omačkaný, nejsou pěkně kulatý a pravoúhlý - to samé platí o těch dírách - při záběru to vyklouzne, stačí úplně málo
Datum: 30. května 2013 19:40
Jméno: Inteligent58
IP: uživatel5546
 Da se zaměnit motor z jawa 250/353 za jawa 250/559 ? Bez převaření by to mělo pasovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 21:30
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jo, do rámu všechno pasuje..
Datum: 29. května 2013 21:30
 No já sem měl v rámu panelky motor s kývačky a pak sem si koupil rár na kyvačku kvůli originálnímu stavu a vše pasovalo
Datum: 29. května 2013 20:02
 Zdravim, mam menší problém při sešlápnutí startpáky ji prošlápnu až dolů a nemá to žádnej odpor a vůbec to nemůžu nastartovat ani při roztlačení. Nevíte čím to může být??? Mam jawu 20. Předem dík za rady Béďa
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 13:49
 Klouže ti spojka, na pravým deklu povol štelovací šroubek spojky o půl otáčky a vyzkoušej jestli to bude lepší
Datum: 29. května 2013 13:49
 Prokluzující spojka?
Datum: 28. května 2013 22:16
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, nevíte někdo jaký závit má bebetta 210 v tom levém rozběhovém bubnu, tam kde se šroubuje stahovák? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 8:48
Jméno: ako
IP: uživatel14122
 20x1
Datum: 30. května 2013 8:48
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html
Datum: 29. května 2013 6:22
 teď nevim průměr v mm le vim že stoupání závitu je 1,25, (je tam jemnej závit)
Datum: 29. května 2013 6:20
Jméno: fsg
IP: uživatel5546
 Cao ktery typ motoru je nejlepsi ? jawa 250/559 250/590 250/592 ? Na sílu a na rychlost  A šlo by je dát do rámu z jawa 175/356 když převařím úchyty? vleze se tam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:05
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 559
Datum: 19. června 2013 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel15590
 Do 356 jsme dávali motor z 477 a byla to pecka...ten motor má na krosku slušnou charakteristiku...jen sme uřezali starý úchyty a přivařili nový. Nový krátký koleno,prázdnej vejfuk z 356 jako tlumič,větší rozetu a hurá do lesa...
Datum: 29. května 2013 19:33
 Dej tam motor z ČZ 250/455............
Datum: 27. května 2013 23:52
 Plecharina neplecharina, kone urco nikde nejsou stejny, u 175 je to 8 koni u 559 je to 14 koni.. moje motorka nema zadny plechy takze mne jen zajima ten ram jestli by se to tam veslo nebo by se to muselo prevarit ta hranata konstrukce...  Kuknete na profil a uvidite o co se jedna
Datum: 27. května 2013 23:09
Jméno: bob
IP: uživatel15583
 Nevymýšlej s tím, že je to jawa 175/356 když se to dělalo ve Strakonicích a je to Jawa - ČZ. Dej do toho motor 450 nebo 455 a máš to lepší než motory z jawy, které se ti tam nevejdou
Datum: 27. května 2013 21:37
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Každý motor se liší trochu, ale ne výkonem, spíš komfortem nebo opotřebením. Ale generálkovaný motor z 559 jede stejně jako 592...A s tím rámem mám osobní zkušenost, nejde to prostě vůbec to tam nesedí. A převrtání nepomůže, je to zásah do plechařiny i rámu a to dost rozsáhlý..
Datum: 27. května 2013 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 vždyt ty motory jsou stejný a do 175 je nedostaneš je krátkej rám .... opře se ti to o trubky...
ti motory se lišili jen uložením kliky na 2 či 3 ložiskách ... karburatorem se sitičem či bez ... a některe první 559 měli svíčku do zadu a trošku menší komprese,,,,,
ale výkon mezi nimi je vždy stejnej.... se podívej na netu že ukažde motorky je vždy napsano 14 koní
Datum: 27. května 2013 19:58
Jméno: Honza
IP: uživatel15580
 Dobrý den, sháním nějakého člověka, co mi zrepasuje celkově motor na Stadion S11. Motor běží. Nevim, jak se to cenově pohybuje, ale jistě se domluvíme. Děkuji za případné kontakty.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 22:09
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Pokud to vezmu orientačně, tak repase kliky 1000, výbrus s pístem a kroužkama 500, ložiska cca 350, dvě lamely po 120, sada těsnění 60. Ostatní jsou korunový položky, potom se dá chemicky vyčistit motor kolem 1000. Nebo si můžeš kliku přelisovat sám, potom stačí jen komplet ojnice 650. Nebo bude potřeba měnit střeva a jsme s cenou jinde  , ale není to nijak hrozný.Nebo může mít někdo jiné zkušenosti
Datum: 27. května 2013 22:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 nejni to škoda opravovat když ten motor vrčí???
Datum: 27. května 2013 10:55
Jméno: CZman
IP: uživatel14642
Datum: 27. května 2013 9:34
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, mohl by mi někdo vysvětlit jak funguje ta spojka na Babettě 210 a co probíhá v převodovce při řazení? Princip vím, ale chci vědět jak postupně začínají zabírat čelisti startovací, rozběhové a druhého kvaltu a jestli nějaké odpadnou při zařazení dalšího rychlostního stupně? nebo odkaz, kde je to vysvětlené.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 20:50
Jméno: Petr
IP: uživatel15577
 Dobrý den , nevíte jaké ložisko potřebuji do předního kola u babetty 207? děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 8:57
Jméno: karel
IP: uživatel14122
 6001
Datum: 27. května 2013 8:57
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Vím, že tohle nechceš slyšet, ale mohl by jsi vyndat staré a podle těch koupit nové.
Datum: 26. května 2013 21:22
Jméno: Marek
IP: uživatel15575
 Zdarec, mám takový problem s babettou 210...včera jezdila 42 km/h a dnes jede jen 20 km/h prostě jako kdyby to ma tach jen do 20km/h a pak jako kdyby se to začlo dusit. Nemam s babettami zkušenosti tak budu rád za každou dobrou radu. Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 21:27
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Bud jak řikaj Jirus a nebo vadná svíčka, a nebo ucpaná tryska
Datum: 26. května 2013 21:27
 Zkusil bych vyčistit vejfuk, taky už se mi to stalo. V tlumiči sou poměrne malý dirky a těm stačí aby se odloulp kousek bordelu uvnitř vejfuku a problém je na světě.
Datum: 26. května 2013 16:34
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Cao lidi, nemáte nějakej dobrej tip na motor jawa 175/356 kolem litru? nebo jen motor bez valce pistu a hlavy, karbecu, zapalka... za směšnou cenu?  Dííky A nevite jestli by pasoval motor z jawa 250/590 panelky na ram 175/356 pokud by se prevarili ty uchyty? Nedelal by problem retez? Jedna se mi o motorku ktera je cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 z panelky tam nejde je kratkej rám ... šel by tam jednovýfukove 250 ...125 175..... i by snad měli jít použít jen polomotor na jednovýfukovej spodek dát valec 356.... atd.....
Datum: 25. května 2013 12:20
 Nevíte prosím? Moc by mi to usnadnilo práci, potřebuju motor na tu krásku co mám na profilu ://
Datum: 25. května 2013 11:23
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 nefunguje mi spojka ?? kdyz mam rychlost a smačknu spojku tak to vubec nejede nejde to strkat co s tím??????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 23:16
 Přečíst si návod k obsluze a nepsat osmnáct otazníků v řadě, jako pako.
Datum: 24. května 2013 23:16
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 zdar,hele nejde mi serídit spojka na fíkoj a nevim proc to nejde seřítit moc zabíra???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 11:07
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Koukal jsi na spojkové lamely? pokud nemají korky, tak je to špatně a spojka bude prokluzovat.. pak je nutne vymenit spojkove lamely, jinak zkontroluj jetsli mas mezi tycinkama kulicku a zkus nastavit lankem a srubem spojku...
Datum: 25. května 2013 11:07
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 čau draci je možné že fichtl jede špatně když mám staré ložiska v kolech a rozeťě neměnil jsem je co mám fichtla asi nějákých 7let a předemnou taky nikdo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 9:03
Jméno: karel
IP: uživatel14122
 s ložiskama se to pořád nějak valit bude,začni u motoru....
Datum: 27. května 2013 9:03
 jo možný to je u padesátky je každá maličkost znát
Datum: 23. května 2013 20:43
Jméno: mira
IP: uživatel15453
 Dobrý den kdy bude v prodeji 11 zubé kolečko na primar u pionyra ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 15:07
 V pohodě, stane se...
Datum: 24. května 2013 15:07
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Sem sa jaksi přehlédl  D
Datum: 24. května 2013 14:03
 Jawar: on se ptá na primární kolečko!!!, tzn. na to co je na hřídeli kliky a pohání primární řetěz se spojkou a to tady opravdu není
Datum: 23. května 2013 20:54
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
Datum: 23. května 2013 20:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Zdarvím potrebujem poradiť otázka asi na Cezetaka mám 175/477 a ked idem vyradiť z 1 do neutrálu a potom z N do 2 ostane mi vysieť paka ale ked na ňu zatlačím tak hned sa vrati do základne polohy čo to može robiť ??? Slabé pružinky v kulise ??? Som s toho smutný lebo mi to vadí a asi to bude vadiť aj pri jazde
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 13:02
 můj odhad je že to není slabá pružinka v automatu ale prasklá, na 250 je měním celkem pravidelně a tu spodní si dávám silnější, je to přestavěný na kros, takže potřebuji aby nezůstávala viset dole.Oprava není nic složitého, dělám to bez demontáže motoru z rámu, položím na pravou stranu a ani olej nevypouštím. Neboj to zvládneš Jenda
Datum: 24. května 2013 13:02
 Zdar, mám to samý, ale muj motor má najeto bezmála 30 000 s jedním půlením a to seklá vidlička, nic víc ... a provozuju ho po zahřátí jen v maximálních otáčkách  a min. ještě 10 000 km udělá do celkové Go... souhlas s čezeťákem ...
Datum: 23. května 2013 0:14
 čao.. tak tohle presně mi to dělá taky  ... jsou to už slabé pružinky co v nich jsoučertíci... když sundáš víko u spojky a následně vyhodíš ven ten blbinec na který se dává ředička tak se k tomu dostaneš i bez půlení... no a taky budeš mít asi v háji rozpěrnou přižinu která vytláčí páku ze startovací polohy do řadící polohy.
Datum: 22. května 2013 22:35
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 zdar na mím pionýru jde start. páka otočit až pod pedál brzdy je to tak správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:10
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jj mě to tak taky dělalo dokonce semi to aji sekalo pod pedál brzdy tak sem to musel trochu vyhnout
Datum: 21. května 2013 19:10
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Cus, mam problem s motorem, nejak se posral tak sem ho rozpulil a vymenil tam polovinu prevodovky, slozil a pri zkousce razeni ve sverak uto fungovalo normalne, ale jen s povolenym aretacnim srubem. Kdyz jsem ho toahl tak neslo radit, a kdyz jsem namontoval motor na motorku tak zase neslo radit ani kdyz jsem mel povoleny ten aretacni srub, nenapada nekeho v cem by mohl byt problem? JEdna se o jawa 175/356 a vymenoval jsem kolecka ktere meli vylamane zuby nebo nejak poskozene... a loziska a gufera a pouzdra jsou samozrejmosti.. Díky za rady jinak se nastvu a prodam to na dily nebo to zahodim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 19:57
Jméno: Přeplesk
IP: uživatel15572
 máš to dobře složené ?  co treba pruzinky v automatu ?
Datum: 01. června 2013 19:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 vzhledem k tomu že nikdo nepíše se optám jak to neřadí? jako že tam je pořad neutral?
Datum: 21. května 2013 22:48
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Zdar draci, chcem sa spýtať, v akom intervale sa má na fichtli v spojke meniť primárna reťaz? Po koľkých kilometroch? A po koľkých kilometroch je dobré vymeniť olej? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 20:22
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 řetěz je třeba vyměnit když je vytahaný a drhne o kartery, a olej pohledej v manuálu
Datum: 19. května 2013 20:22
Jméno: mira
IP: uživatel11962
 zdar. mam mustanga. Vždycky jak se zahřeje motor tak se mi spojka uplně rozladí.(když ji zm,áčknu tak pincek furt jede). Lamely jsou uplně nove. Olej v motoře je taky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 17:14
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 nebo se ti povoluje spojkovej koš
Datum: 20. května 2013 17:14
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 možna jestli se ti nepovoluje ten štelovací šroub na víku
Datum: 19. května 2013 17:15
 Muj nazor... Tepelna roztaznost + nenasakly korky. Sesteloval bych ji na teplim motoru. Postupem casu by si mela sednout a zacit se chovat jak ma
Datum: 19. května 2013 16:24
 Draci odesel mi citac ujetych kilometru na tachometru moji Cz 175 mam se ho pokusit nejak opravit nebo poridit rovnou druhej? Nebo jeste jedna moznost, mam tu k dispozici tachometr ze Skody tusim 120, prumerove a vyskove zda se ze by sedel ale otazka zni jak je to s prevodem? Diky za rady a tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 14:30
Jméno: Červa
IP: uživatel10353
 nejspíš se ti protáčí plastové kolo na hřídeli čítače nebo se ti oholil plastový šnekový převod. Plastové kolečko sedí a pokud by byl problém v převodu, je lepší vyměnit celý spodek tacha. Na Š120 je tacho prakticky shodné.
Datum: 20. května 2013 14:30
 Převod je stejnej...
Datum: 19. května 2013 19:23
|



|