slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  31  32  33  34  35  36  37  38  39  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Čau,hele jak poznam že je tohle kolečko špatny?Vytahl jsem ho z babetty ktera při rozjezdu vyhazovala rychlost a běžela jenom na volnoběh,chci to zjistit čim to je protože chci koupit jiné a potřebuji vědět jak si zjistit že taky neni špatný.(nový nechci,stojí šest kilek)Díky http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Kolecko#290520134390.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Díky,takže to musí být obě ty plochy bez nějakého otlačení a rýh.A má se to menší kolečko otáčet úplně volně nebo s menším odporem?To moje vypadá nepoškozeně,točí se jen na jednu stranu,nevím jak to myslíš že zapadají do děr,tady u tohodle se ty kolíčky nepohybují vůbec při točení,jen když je jakoby postrčim šroubovákem jsou na takové pružince.Ale právě nevím princip toho mehanizmu tam,rozeberu ho co pujde a uvidí se.Díky
 
 
Datum: 30. května 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jj budeš to muset koupit novy měl sem ten samy problem
 
 
Datum: 30. května 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
když jsou ty tři kolíčky co zapadají do děr omačkaný, nejsou pěkně kulatý a pravoúhlý - to samé platí o těch dírách - při záběru to vyklouzne, stačí úplně málo
 
 
Datum: 30. května 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: Inteligent58      IP: uživatel5546    
Da se zaměnit motor z jawa 250/353 za jawa 250/559 ? Bez převaření by to mělo pasovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jo, do rámu všechno pasuje..
 
 
Datum: 29. května 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já sem měl v rámu panelky motor s kývačky a pak sem si koupil rár na kyvačku kvůli originálnímu stavu a vše pasovalo
 
 
Datum: 29. května 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: beda      E-mail:      IP: uživatel14000    
Zdravim, mam menší problém při sešlápnutí startpáky ji prošlápnu až dolů a nemá to žádnej odpor a vůbec to nemůžu nastartovat ani při roztlačení. Nevíte čím to může být??? Mam jawu 20. Předem dík za rady Béďa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klouže ti spojka, na pravým deklu povol štelovací šroubek spojky o půl otáčky a vyzkoušej jestli to bude lepší
 
 
Datum: 29. května 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prokluzující spojka?
 
 
Datum: 28. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, nevíte někdo jaký závit má bebetta 210 v tom levém rozběhovém bubnu, tam kde se šroubuje stahovák? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: ako      IP: uživatel14122    
20x1
 
 
Datum: 30. května 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html
 
 
Datum: 29. května 2013 6:22
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď nevim průměr v mm le vim že stoupání závitu je 1,25, (je tam jemnej závit)
 
 
Datum: 29. května 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: fsg      IP: uživatel5546    
Cao ktery typ motoru je nejlepsi ? jawa 250/559 250/590 250/592 ? Na sílu a na rychlost :-) A šlo by je dát do rámu z jawa 175/356 když převařím úchyty? vleze se tam? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
559
 
 
Datum: 19. června 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15590    
Do 356 jsme dávali motor z 477 a byla to pecka...ten motor má na krosku slušnou charakteristiku...jen sme uřezali starý úchyty a přivařili nový. Nový krátký koleno,prázdnej vejfuk z 356 jako tlumič,větší rozetu a hurá do lesa...
 
 
Datum: 29. května 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam motor z ČZ 250/455............
 
 
Datum: 27. května 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plecharina neplecharina, kone urco nikde nejsou stejny, u 175 je to 8 koni u 559 je to 14 koni.. moje motorka nema zadny plechy takze mne jen zajima ten ram jestli by se to tam veslo nebo by se to muselo prevarit ta hranata konstrukce... :-) Kuknete na profil a uvidite o co se jedna :-)
 
 
Datum: 27. května 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel15583    
Nevymýšlej s tím, že je to jawa 175/356 když se to dělalo ve Strakonicích a je to Jawa - ČZ. Dej do toho motor 450 nebo 455 a máš to lepší než motory z jawy, které se ti tam nevejdou
 
 
Datum: 27. května 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Každý motor se liší trochu, ale ne výkonem, spíš komfortem nebo opotřebením. Ale generálkovaný motor z 559 jede stejně jako 592...A s tím rámem mám osobní zkušenost, nejde to prostě vůbec to tam nesedí. A převrtání nepomůže, je to zásah do plechařiny i rámu a to dost rozsáhlý..
 
 
Datum: 27. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
vždyt ty motory jsou stejný a do 175 je nedostaneš je krátkej rám .... opře se ti to o trubky... ti motory se lišili jen uložením kliky na 2 či 3 ložiskách ... karburatorem se sitičem či bez ... a některe první 559 měli svíčku do zadu a trošku menší komprese,,,,, ale výkon mezi nimi je vždy stejnej.... se podívej na netu že ukažde motorky je vždy napsano 14 koní
 
 
Datum: 27. května 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15580    
Dobrý den, sháním nějakého člověka, co mi zrepasuje celkově motor na Stadion S11. Motor běží. Nevim, jak se to cenově pohybuje, ale jistě se domluvíme. Děkuji za případné kontakty. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Pokud to vezmu orientačně, tak repase kliky 1000, výbrus s pístem a kroužkama 500, ložiska cca 350, dvě lamely po 120, sada těsnění 60. Ostatní jsou korunový položky, potom se dá chemicky vyčistit motor kolem 1000. Nebo si můžeš kliku přelisovat sám, potom stačí jen komplet ojnice 650. Nebo bude potřeba měnit střeva a jsme s cenou jinde :-), ale není to nijak hrozný.Nebo může mít někdo jiné zkušenosti :-)
 
 
Datum: 27. května 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
nejni to škoda opravovat když ten motor vrčí???
 
 
Datum: 27. května 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: CZman      IP: uživatel14642    
Motory dela treba Ing. Stejskal nejake fotky ma na webu http://www.ms50.cz
 
 
Datum: 27. května 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, mohl by mi někdo vysvětlit jak funguje ta spojka na Babettě 210 a co probíhá v převodovce při řazení? Princip vím, ale chci vědět jak postupně začínají zabírat čelisti startovací, rozběhové a druhého kvaltu a jestli nějaké odpadnou při zařazení dalšího rychlostního stupně? nebo odkaz, kde je to vysvětlené.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15577    
Dobrý den , nevíte jaké ložisko potřebuji do předního kola u babetty 207? děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14122    
6001
 
 
Datum: 27. května 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Vím, že tohle nechceš slyšet, ale mohl by jsi vyndat staré a podle těch koupit nové.
 
 
Datum: 26. května 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15575    
Zdarec, mám takový problem s babettou 210...včera jezdila 42 km/h a dnes jede jen 20 km/h prostě jako kdyby to ma tach jen do 20km/h a pak jako kdyby se to začlo dusit. Nemam s babettami zkušenosti tak budu rád za každou dobrou radu. Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Bud jak řikaj Jirus a nebo vadná svíčka, a nebo ucpaná tryska
 
 
Datum: 26. května 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusil bych vyčistit vejfuk, taky už se mi to stalo. V tlumiči sou poměrne malý dirky a těm stačí aby se odloulp kousek bordelu uvnitř vejfuku a problém je na světě.
 
 
Datum: 26. května 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Cao lidi, nemáte nějakej dobrej tip na motor jawa 175/356 kolem litru? nebo jen motor bez valce pistu a hlavy, karbecu, zapalka... za směšnou cenu? :-) Dííky A nevite jestli by pasoval motor z jawa 250/590 panelky na ram 175/356 pokud by se prevarili ty uchyty? Nedelal by problem retez? Jedna se mi o motorku ktera je cross :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
z panelky tam nejde je kratkej rám ... šel by tam jednovýfukove 250 ...125 175..... i by snad měli jít použít jen polomotor na jednovýfukovej spodek dát valec 356.... atd.....
 
 
Datum: 25. května 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte prosím? Moc by mi to usnadnilo práci, potřebuju motor na tu krásku co mám na profilu ://
 
 
Datum: 25. května 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
nefunguje mi spojka ?? kdyz mam rychlost a smačknu spojku tak to vubec nejede nejde to strkat co s tím?????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přečíst si návod k obsluze a nepsat osmnáct otazníků v řadě, jako pako.
 
 
Datum: 24. května 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
zdar,hele nejde mi serídit spojka na fíkoj a nevim proc to nejde seřítit moc zabíra??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Koukal jsi na spojkové lamely? pokud nemají korky, tak je to špatně a spojka bude prokluzovat.. pak je nutne vymenit spojkove lamely, jinak zkontroluj jetsli mas mezi tycinkama kulicku a zkus nastavit lankem a srubem spojku...
 
 
Datum: 25. května 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
čau draci je možné že fichtl jede špatně když mám staré ložiska v kolech a rozeťě neměnil jsem je co mám fichtla asi nějákých 7let a předemnou taky nikdo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14122    
s ložiskama se to pořád nějak valit bude,začni u motoru....
 
 
Datum: 27. května 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo možný to je u padesátky je každá maličkost znát
 
 
Datum: 23. května 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel15453    
Dobrý den kdy bude v prodeji 11 zubé kolečko na primar u pionyra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V pohodě, stane se... :-D
 
 
Datum: 24. května 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Sem sa jaksi přehlédl :-DD
 
 
Datum: 24. května 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawar: on se ptá na primární kolečko!!!, tzn. na to co je na hřídeli kliky a pohání primární řetěz se spojkou a to tady opravdu není :-D
 
 
Datum: 23. května 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
 
 
Datum: 23. května 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Zdarvím potrebujem poradiť otázka asi na Cezetaka mám 175/477 a ked idem vyradiť z 1 do neutrálu a potom z N do 2 ostane mi vysieť paka ale ked na ňu zatlačím tak hned sa vrati do základne polohy čo to može robiť ??? Slabé pružinky v kulise ??? Som s toho smutný lebo mi to vadí a asi to bude vadiť aj pri jazde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: Jan Vajbar      E-mail:      IP: uživatel15546    
můj odhad je že to není slabá pružinka v automatu ale prasklá, na 250 je měním celkem pravidelně a tu spodní si dávám silnější, je to přestavěný na kros, takže potřebuji aby nezůstávala viset dole.Oprava není nic složitého, dělám to bez demontáže motoru z rámu, položím na pravou stranu a ani olej nevypouštím. Neboj to zvládneš Jenda
 
 
Datum: 24. května 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám to samý, ale muj motor má najeto bezmála 30 000 s jedním půlením a to seklá vidlička, nic víc ... a provozuju ho po zahřátí jen v maximálních otáčkách :-D a min. ještě 10 000 km udělá do celkové Go... souhlas s čezeťákem ...
 
 
Datum: 23. května 2013 0:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čao.. tak tohle presně mi to dělá taky :-D ... jsou to už slabé pružinky co v nich jsoučertíci... když sundáš víko u spojky a následně vyhodíš ven ten blbinec na který se dává ředička tak se k tomu dostaneš i bez půlení... no a taky budeš mít asi v háji rozpěrnou přižinu která vytláčí páku ze startovací polohy do řadící polohy.
 
 
Datum: 22. května 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
zdar na mím pionýru jde start. páka otočit až pod pedál brzdy je to tak správně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jj mě to tak taky dělalo dokonce semi to aji sekalo pod pedál brzdy tak sem to musel trochu vyhnout
 
 
Datum: 21. května 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Cus, mam problem s motorem, nejak se posral tak sem ho rozpulil a vymenil tam polovinu prevodovky, slozil a pri zkousce razeni ve sverak uto fungovalo normalne, ale jen s povolenym aretacnim srubem. Kdyz jsem ho toahl tak neslo radit, a kdyz jsem namontoval motor na motorku tak zase neslo radit ani kdyz jsem mel povoleny ten aretacni srub, nenapada nekeho v cem by mohl byt problem? JEdna se o jawa 175/356 a vymenoval jsem kolecka ktere meli vylamane zuby nebo nejak poskozene... a loziska a gufera a pouzdra jsou samozrejmosti.. Díky za rady jinak se nastvu a prodam to na dily nebo to zahodim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Přeplesk      IP: uživatel15572    
máš to dobře složené ? :-D co treba pruzinky v automatu ?
 
 
Datum: 01. června 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
vzhledem k tomu že nikdo nepíše se optám jak to neřadí? jako že tam je pořad neutral?
 
 
Datum: 21. května 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14246    
Zdar draci, chcem sa spýtať, v akom intervale sa má na fichtli v spojke meniť primárna reťaz? Po koľkých kilometroch? A po koľkých kilometroch je dobré vymeniť olej? Ďakujem :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
řetěz je třeba vyměnit když je vytahaný a drhne o kartery, a olej pohledej v manuálu
 
 
Datum: 19. května 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel11962    
zdar. mam mustanga. Vždycky jak se zahřeje motor tak se mi spojka uplně rozladí.(když ji zm,áčknu tak pincek furt jede). Lamely jsou uplně nove. Olej v motoře je taky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
nebo se ti povoluje spojkovej koš
 
 
Datum: 20. května 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
možna jestli se ti nepovoluje ten štelovací šroub na víku
 
 
Datum: 19. května 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muj nazor... Tepelna roztaznost + nenasakly korky. Sesteloval bych ji na teplim motoru. Postupem casu by si mela sednout a zacit se chovat jak ma ;-)
 
 
Datum: 19. května 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci odesel mi citac ujetych kilometru na tachometru moji Cz 175 mam se ho pokusit nejak opravit nebo poridit rovnou druhej? Nebo jeste jedna moznost, mam tu k dispozici tachometr ze Skody tusim 120, prumerove a vyskove zda se ze by sedel ale otazka zni jak je to s prevodem? Diky za rady a tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: Červa      IP: uživatel10353    
nejspíš se ti protáčí plastové kolo na hřídeli čítače nebo se ti oholil plastový šnekový převod. Plastové kolečko sedí a pokud by byl problém v převodu, je lepší vyměnit celý spodek tacha. Na Š120 je tacho prakticky shodné.
 
 
Datum: 20. května 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převod je stejnej...
 
 
Datum: 19. května 2013 19:23
 
<  31  32  33  34  35  36  37  38  39  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 0:49:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu