slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapy potřeboval bych poradit s mojí J21 nezabírá mi startpáka motor jde roztlačit a segment je OK nevíte čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak děkuju moc nastavit to nešlo tak těch ,,pád dní"" do zimy to už vydržím :-D
 
 
Datum: 18. září 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě že, když klouže spojka, tak nejde motor nakopnout startpákou a musí se roztlačit. Zkus udělat jak píše ''f'', na pravém víku motoru trochu povol ten šroubek (stačí 1 otáčka) a pokud přestane startovací páka klouzat, tak stačí jen seřídit spojku (manuál si můžeš stáhnout z internetu). Pokud bude pořád klouzat, tak jsou lamely KO a je potřeba je vyměnit :-) . Teď jsem taky měnil lamely, protože mi klouzala spojka (lamely KO). Startpáka klouzala, ale roztlačit motor šel a při jízdě, když jsem vzal za heft, tak se zvýšily otáčky, ale pionýr nezrychloval tak, jak by podle otáček měl... ;-)
 
 
Datum: 18. září 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Povol úplně šroub na pravém víku. Ten co tlačí na tyčinky spojky a pak zkus kopnout. Tím zjistíš zda je problém ve spojjce...
 
 
Datum: 18. září 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ají když to jde roztlačit tak klouže ??
 
 
Datum: 18. září 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klouže ti spojka, takže buď ji seřídit a nebo pokud seřídit nepůjde, tak koupit nové lamely :-)
 
 
Datum: 17. září 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat jak vyndat páku spojky. Myslím, jak je kryt zapalování u 20 a výš, tak tu páčku. Je tam nějaký čep, nevím našel jsem starý kryt. Všechno jsem nastříkal přípravkem, aby to povolilo. Zkoušel jsem ho z boku vytáhnout kombinačkama, ale nevím, nejde to. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahřej to horkovzduškou , teplotní roztažnost ti nic neříká ? :-D
 
 
Datum: 16. září 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jen tyčka zajištěná segrovkou... tam jak byla segrovka tak to zkus zapáčit jestli poleze ven
 
 
Datum: 16. září 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Segrovku jsem vyndal, ale stejně to nejde. Je to čep, takž je tam na těsno, ale jak vytáhnout. je to kužel a za širší stranou je stěna. Za užší konec ho kombinačkama nevytáhnu.
 
 
Datum: 16. září 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Na druhem konci čepu je segrovka..
 
 
Datum: 16. září 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16106    
Mám Jawu 350/639 - když jsem hledal důvod proč mi vynechává levý válec - pomohla výměna zap. cívky - nechal jsem motor běhat delší dobu(tentokrát na dva válce) před samotnou jízdou a k mému překvapení začal vytékat olej z převodovky přes spojkovou tyčku u kolca sekundárního řetězu - až byl pod strojem flek. Povolil jsem pro jistotu uzávěr nalévání oleje a pak zkontroloval zda jsem nenavalil do převodovky více oleje než je zdrávo. Přesto se olej kolem tyčky dere ven i když tak jako před tím. Máte s tím také takou zkušenost? Jeden problém vyřešen a druhý je na obzoru.Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odvzdušňovací otvor má tenhle motor vzadu u horního džáku, kde se spojujou kartery, ale aby to tlačilo přes těsnění a zničehonic, to mi přijde dost nepravděpodobný. V náboji je něco takovýho http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_tesneni_perak_kyvacka.html
 
 
Datum: 14. září 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
měl by tam být kroužek s 5 gumy a 5 mm dírou uprostřed a pruměrem kolem hřídele.... jinak nvm jak to má 639 ale někake ovzdušnění převodovky
 
 
Datum: 14. září 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16106    
Jo a které těsnění ? spojková tyčka nemá těsnění.
 
 
Datum: 14. září 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
vyměnit těsnění
 
 
Datum: 13. září 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: petrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci :-) hele jak se pozná že je rozbitej poloautomat na jawě 250/590.Díík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč půlit? ty dvě pérka jdou vyměnit bez půlení. Sundá se pouze víko a startovací ozubený měsíc. Maximálně spojkový koš pro lepší přístupnost
 
 
Datum: 13. září 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
V tom případě asi bude třeba rozpůlit motor a vyměnit řadící pružiny v kulise řadění.
 
 
Datum: 13. září 2013 0:42
 
 
 
 
Jméno: petrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jde mi to to že když mačkam spojku no vlastně spojka se nedá vubec umáčknout.A na poloautomatu je vidět že je vyběhaný a nevrací se.
 
 
Datum: 12. září 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Hmm tak tohle bude oříšek..:-D Pozná se to tak, že nefunguje. :-D. Když zařadíš za 1 bez spojky a přidržíš řadící páku nohou nahoře a pomalu pouštíš, tak byses měl rozjet stejně jako se spojkou. Pokud to nebude možný tak je "rozbitej".
 
 
Datum: 12. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: Michal Dolezel      E-mail:      IP: uživatel16084    
Cau všichni. Mam takovy dotaz. Jak vlastne funguje ten rozbeh u motoru babety 210. Protaci se me radici celisti v bubnu při naslapnuti a při pojezdu dozadu se buben roztoci a toci hrideli na start. Se me zda ze tohle by delat nemelo. I když-dival jsem se na video youtube a rikal ze ma buben zabirat když ho otocim do leva to zabira. Muzete mi někdo vysvětlit jak to vlastne funguje? Tam jsou ještě nejaka ozubena kola a funkce tech kol jak jsou sprahle s převodovkou taky nevim i když jsem se dival na model babety zase na youtube. Jsem laik který do toho pronika jen pomalu tak prosim kdyby me to někdo vysvetlil jako laikovi. Dekuji Michal Dolezel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babeta 210 startuje přes spojku 2.rychlosti, takže pokud se prokluzuje nenastartuješ, příčinou je většinou mastnota na čelistech a bubnu,, olej se tam většinou dostane přes špatné gufero,a ještě jde o to jestli jsou čelisti dobře namontovaný - ve smyslu otáčení aby se vlivem odstředivý síly roztáhly po směru a ne proti, to je jediný co mě napadá
 
 
Datum: 12. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, prosim poradte, mam motor z mustanga a řetězový kolečko na sekundárnim řetězu(13z.) se s tou hřídelý točí nějak ztuha a něco vevnitř trochu cvaká nevíte čím by to mohlo být? Diky. Neutral tam mam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15301    
Mohl by to být i vylomený zub. Ale tak rozpul a uvidíš ... :-)
 
 
Datum: 13. září 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
To jo :-) jinak diky
 
 
Datum: 12. září 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to je fakt supr rada vyměn ložisko na klice ...:-D:-D ach jo
 
 
Datum: 12. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Vyměň ložiska na klice a uvidíš..
 
 
Datum: 12. září 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, utaženou matkou to nebude...
 
 
Datum: 12. září 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Nemůže to být moc dotaženou matkou na něm? Motor se mě jenom kuli tomuhle pulit nechce :-(
 
 
Datum: 12. září 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16094    
asi ti odešlo ložisko v karteru do věčnejch lovišt ..bez pulení to neuděláš ....to ložisko se často skurví moc napnutým řetězem
 
 
Datum: 11. září 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Atik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci, potrebuji poradit. Rok a pul jsem renovoval 50/20-tku a ted pri zkusebni jizde vse ok, ale vzdycky pri urcitych otackach pri tahu mi vyskoci dvojka do neutralu. Asi jenom trikrat se stalo, ze tam zustala jak ma. Taky mi prislo, ze kdyz pridrzim nohou radicku zezhora lehce (tak abych nezaradil trojku), tak se tam drzi dvojka. Muzete mi poradit ? Dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel16098    
Jo tak to je buď špatnej řadící mechanismus a nebo vodrbaný kolečko :-D
 
 
Datum: 12. září 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
+ k tomu slabá pružinka na řadiči
 
 
Datum: 11. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, já bych to viděl na špatnou nebo opotřebovanou vidličku v převodovce.
 
 
Datum: 11. září 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: langi      IP: uživatel16089    
Čau chci se zeptat na jawa 23 mustang když chci zařadit jedničku začnou chrčet zuby a kvalt se nezařadí čím to? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: Jindra      IP: uživatel16102    
Měl jsem taky takový problém.Je to v jedničkovém kolečku se startovacím segmentem.To se uvolnilo z pouzdra a tím nejde zařadit.rnOprava není složitá i když se půlí motor akolečko se dá taky sehnat. Zdar.
 
 
Datum: 13. září 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, ja si myslím, že chyba je v řadícím automatu, prostě vidlička nechce zasunout 1 kolečko
 
 
Datum: 12. září 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: langi      IP: uživatel16096    
spojku samozrejme mackam :-D sestelovat to zkusim zitra. zatim dik za rady :-)
 
 
Datum: 12. září 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16094    
jj spojka ti unáší skus víc zašroubovat štelovací šroub...
 
 
Datum: 11. září 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zmáčkni spojku nebo si jí sešteluj
 
 
Datum: 11. září 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: langi      IP: uživatel16093    
zkoušel jsem to, povolenej není :-)
 
 
Datum: 11. září 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16090    
Nemaš povolenej řadicí automat?
 
 
Datum: 11. září 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, když se mi u jawy 20 nevrací řadička, tak jsou špatné pružinky v automatu, nebo se mílím? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, zkusim
 
 
Datum: 11. září 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NEdře ti to někde u táhla, třeba o lanko, káblík .. vyhákni táhlo z automatu a zkus jestli řadička chodí volně, zkus třeba přes vhodný kus dřeva zařadit kvalty, jestli se vrací automat .. taky bych to ale viděl na pružinky v automatech, buď unavené, nebo naprasklé..
 
 
Datum: 11. září 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oblezl jsem motor horem spodem (plechy nejsou) řadička nikde nedrhne, rukou řadit jde - jde řadit normálně, kvalty bez problémů jen se prostě nevrátí páka
 
 
Datum: 11. září 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a co třeba sundat plechy a kouknout se na řadičku podrobněji???? Jestli někde nedře, jestli jde řadit rukou atd...
 
 
Datum: 11. září 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o motor nedře, na matku jsem nešahal, začalo to dělat najednou - koupil sem fichtla, normálně to šlo a po cca 10ti zmáčknutích najednou zůstala v poloze jak sem sundal nohu (jak dolní, tak horní poloha - bez rozdílu) - právě kvůli tomu jak to začlo z ničeho nic, tak to tipuju na ty pružinky v automatu
 
 
Datum: 11. září 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedře ti nahodou o motor ?
 
 
Datum: 11. září 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16090    
Neutáhl jsi tu matku na řadičce hodně?
 
 
Datum: 11. září 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednak můžou být slabé pružinky, nebo je něco v nepořádku s gumovou objímkou, která je na osičce řadící páky.
 
 
Datum: 11. září 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: pavel2811 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den,mám problém s Mustangem.Dneska jsem ho dovezl po vlastní ose,jel perfektně,ale hodně dlouho stál ve stodole,tak jsem vyměnil olej PP90 a uz jsem nenastartoval.Začala klouzat nakopávečka a taky spojka ,tedy nejde ani roztlačit.Skoušel jsem spojku seřídit,ale marně.Co se tam mohlo odehrát?? Myslíte,že je spojka KO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej levý dekl a podívej se jak jsou na tom lamely, ale určitě budou KO. Co se týká oleje, tak já si myslím, že ten starý sloužil jako ''lepidlo'' a proto ty špatný lamely neklouzaly... Dej nový lamely, nový olej a bude vše v pořádku ;-)
 
 
Datum: 10. září 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: pavel2811 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tomu nerozumím,co s tím má novej olej společnýho,tak to je pro mě záhada!!
 
 
Datum: 10. září 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16087    
stejná věc se přihodila i mě, pařez stál děsně dlouho v garáži, nalil jsem novej olej a rozklouzala se spojka, musel jsem vyměnit lamelu
 
 
Datum: 10. září 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: Michal dolezel      E-mail:      IP: uživatel16084    
Zdar draci. Potreboval bych poradit co s babetou 210. Vymenoval jsem radici pakny a rozbehove pakny. Při naslapnuti se radici pakny protaci v bubnu a když couvam tak se buben rozbehne a zacne tocit motorem. Nekdy teda to jde lehce jen tak ze zacouvam ale pak to chytne a zacne tocit. Nevim jestli jsem neudelal nejakou chybu a když to dam do servisu stejne se to nedozvim. Muzete mi někdo poradit? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
Podle toho co píšeš tak se mi stalo taky a bylo to tím že jsem to měl složené naopak pořád mi nešlo do hlavy jak sem to otočil ale po několika složení a rozložení sem na to přišel :-)
 
 
Datum: 10. září 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
Nazdar, všechny části spojky musí být pořádně odmaštěné, jinak se pakny protáčí. Jestli jsi měnil pružinky rozběhových čelistí, může být problém taky v jejich tuhosti. Taky může být něco špatně složené, stačí na videoserveru na Y napsat babetta 210 rozborka
 
 
Datum: 10. září 2013 17:38
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16011    
Čus draci, potřbuju poradit. Složil jsem motor do stadiona s11. Když nastartuju tak jede, ale když zmačknu spojku tak se to začne sekat a chcípne to. Nevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten mosazný váleček na vypínání spojky máš v jakém stavu? a lamely se nezasekávají v koši? spojkové lanko máš dobře vyštelované?
 
 
Datum: 07. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, budu muset nejspíš měnit lamely na pinckovi, protože mi klouže spojka a už nejde více seštelovat (když ještě o kousek povolím šroubek na deklu, tak spojka pořád klouže, ale při zařazeném kvaltu už unáší) a tak mi jde o to, že když budou opravdu lamely KO, tak jaký ferodo lamely mám použít? Klasický ferodo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_ferodo2.html nebo si pár kaček připlatit a vzít ty ferodo speciál? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_ferodo_special.html Samozřejmě se jedná o sériového pincka... Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je pravda, že co jsem si koupil před pár lety větší motorku, tak teď s pinckem ročně najedu max. 500km, dříve jsem najel ročně 2-3tis km. Jinak po sundání levého deklu na motoru jsem zjistil, že jsou lamely KO, takže jsem už objednal ty ferodo. Mohl jsem objednat obyč. korek, ale když jsou ferodo jen o pár korun dražší a jsou lepší, tak proč si nepřiplatit že? Rovnou jsem objednal i primární řetěz, pružiny, ségrovky a mezilamelu, když už tak ať je to komplet vyměněný, ať to za rok nemusím znovu rozdělávat ;-)
 
 
Datum: 10. září 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na tom,jak hodláš s pinckem jezdit. Pokud najezdíš 500km za rok tak stačí klidně i korky :-) Pokud toho najezdíš několik tisíc ročně tak si radši připlať. Jezdil jsem od 16 do 18ti let na 21čce. Jenom snižena hlava a válec s vrtanim 40mm... Takže o maličko vylepšený sériák. Měl jsem ty levnější feroda. Najezdil jsem každý rok 15 000Km a každý rok jsem ty lamely měnil. Třetí plochy lamel byly jako nové,jako kdyby nikdy nebyly jeté ale za to ty zuby byly na lamelách poloviční a po pár tis. kilometrech už bych řekl že se očešou uplně
 
 
Datum: 10. září 2013 0:23
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky stando, pokud mi výjde dneska čas, tak na ty moje lamely mrknu a kdyžtak objednám obyč. ferodo. Vím že by stačily i lamely s korkem, ale když už tak proč nedát něco lepšího že...? :-)
 
 
Datum: 07. září 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16069    
Ferodo je OK,ty obyč ferodo mi jezděj i v upravenejch motorech,ty dražší zatim nemam šajn... Jinak do seriovky klidně i korek...
 
 
Datum: 07. září 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za odpověď, myslel jsem si to, že ty obyč. budou stačit ;-) , jinak pružiny dám samozřejmě taky nový a se ségrovkama už mám zkušenosti a vím jak hezky lítají, takže větší počet to jistí :-)
 
 
Datum: 06. září 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Stačí normál :-) já sem snim neměl nikdy problém takže speciál jsou zbytečné, a nezapomen si koupit také spojkové pružiny a ségrovky, těch si kup víc protože se stavá že nějaká vystřelií :-) .
 
 
Datum: 06. září 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdar draci, mam mustanga a potřebuju vědět jaky ma mit parametry (hlavně stoupání závitu) matka na spojkovim koši jestli M10x1 ? nebo nevim. Když sem totiž tu matku sundaval tak se protačela a nešla vyšroubovat tak nevim jestli to je normální nebo špatnou matkou diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 7:58
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to spíš bude strhanej závit
 
 
Datum: 07. září 2013 7:58
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdar hosi mam problem kdys jedu tak mna brzdí řetaz a skřípe je to tím ze se za jízdy sám napína a uvolnuje takze cím to muze být. rozeta řetaz nebo kolecko ? diky za rady . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 23:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Motorka je tak spolehlivá, jak se o ni majitel stará...
 
 
Datum: 01. září 2013 23:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každý máme jiný zkušenosti, já mam zase skoro raději starý typy, tzn 550-05. Jestliže se o řetězovku budeš starat, tak je nejlepší koupit komplet novou a pro sichr i ložisko v rozetě když už to budeš mít rozdělaný.
 
 
Datum: 01. září 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ke svojí jawe 20 se chovám co nejlíp to de to že jsem neaky čas ředil 1:50 mna sere . mas pravdu ze se chovám jako prase ale jenom k 05ce protože je to šrot ktery nikdy nejel tak jak má jet a clovek nikdy neví kdy a kde se to vysere.proste mám velmy spatne skusenosti s 05kama. jo a neboj tu řetezovku budu kupovat na 20 takže se o to budu starat .jo a aby to nevypadalo ze 05 jede spatne protoze je zanedbaná tak ti povím snazil sem se abi to byl dobry stroj ale proste neco spravím a za chvílu je v prdeli neco jine. proste ja uz uznávám jen 20/21/23.
 
 
Datum: 01. září 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jako nemá to žádnou přímou souvislost, psal jsem to jenom tak pro vlastní pobavení, neber to nijak zle :-) Podle toho co píšeš tak se k motorkám chováš jako prase, tak tě chci jenom varovat abys pak nebyl zklamaný, že se řetězovka po delším provozu bez údržby začne sypat...V tom případě by to totiž byly zbytečně vyhozený peníze a to by byla škoda.
 
 
Datum: 01. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha stará nulapětka má spalovací motor na jiné bázi.Tak to jsem nevěděl.Ta nulapětka si musí šmakovat na vyjetý převodák naředěný mechanickým otěrem z převodovky a dřevem z lamel.Bravo
 
 
Datum: 01. září 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ok taže musím vymenit vsechny 3 díli ja myslel ze to bude delat jen jeden . tak dík za radu . jo a kolecko myslím si ze kolik mazu a co leju do nádrže nemá nic spolecne s týmto problemem . jo a ten převodák dávám pouze do jawi 05 protože 05ky jsou stare střepi do kterych je skoda let neco normálního . jo a převodák se má mnenit po kolika KM nebo po kolika letech podle tebe ? jo a to ze sem ředil celí cas 1:50 tak to sem zvoral uz davam 40 ml na 1l ale nastestí jsem tam dával kvalitní olej tak se nic nestalo.
 
 
Datum: 01. září 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To víš...to by každej chtěl montovat čtyřkvaltový převodovky, a přitom má KO řetězovku...Vem pár korun a kup si novou řetězovku a bude po problému. A hlavně - řetěz vyžaduje důkladnou údržbu. Na velký motorce čistím a mažu řetěz každých 500km, na čezetě cca jednou za 1500km...Ona celkově motorka vyžaduje údržbu. Pokud fichtla budeš mazat 1:50 a pokud budeš měnit převodový olej jenom když děláš GO motoru, a to ještě ten starý převoďák naleješ do nádrže, tak se neni čemu divit, že se to někde projeví...
 
 
Datum: 01. září 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, máš opotřebovanou celou řetězovku, takže kup nový řetěz, sekundární kolečko a rozetu, pak budeš mít klid ;-)
 
 
Datum: 01. září 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
řetězová sada, tzn. rozeta (resp. věnec rozety), řetěz a kolečko
 
 
Datum: 01. září 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: regi      IP: uživatel16046    
Ahoj lidi chci se zeptat jestli jsou v motoru u simsona naky maly kulicky sou asi velky jako v rizeni a nevim jestli mi zustali z motoru nebo z rizeni tak diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16047    
no to doopracdu nee jsou z řadícího válce ptz symson automat nemá....
 
 
Datum: 31. srpna 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou to Venušiny kuličky?
 
 
Datum: 30. srpna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel14899    
Jo v řadícím automatu těch kuliček je :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15378    
Čau draci nevíte někdo kde by se nechala sehnat kulisa řazení na ČZ 175/477 protože jí nikde na netu nemají. díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawa_21      IP: uživatel6152    
Ahoj Draci, spojku jsem měnil jak jste mi poradili, ale stále nemohu vyřadit, nemohu najít neutrál. Předem dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawa_21      IP: uživatel6152    
jj to jde, motor jsem nepůlil, je možné že by to přeskočilo samo ?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16044    
A jedničku,dvojku,trojku to řadí ? není přesazenej řadící automat nahoře v tisícihranu ?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: jawa_21      IP: uživatel6152    
nejde
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16043    
a bez nastartování ti tam zařadit jde? ...skus nastavit spojku šroubkem aby klouzala a po častech se vracet
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: Janouš      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, mám rozpulený motor a dělám GO. Kamarád mi nabídl podkovu mezi setrváky kliky, mám to tam dát? A co si od toho mám slibovat? Díkyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA -ČZ      IP: uživatel16030    
Zdravím, nemá někdo potuchu kolik by přibližně mohla stát generální oprava motoru na JAWA/ČZ 175 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA -ČZ      IP: uživatel16030    
Díky, tak nějak jsem to očekával...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Připravil bych si 4000kč za předpokladu, že si GO provedeš svépomocí...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 10:40
 
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 19:10:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu