slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15645    
Čus draci tak se mi podařilo ten "jeblej" šroub na deklu spojky "odjebat". :-D Jak už vám možná napovídá budu měnit "sto" let starou spojku.Jak volný může být primární řetěz ?? mně už se zdá docela volný, ze vnitřku karterů je vidět uplně nepatrné poškrábání právě od toho řetězu, jak tam lítá, sem a tam :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
a nebo máš sjetý zuby na lamelách a proto je řetěz volnej
 
 
Datum: 20. června 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz se měmí až když dře o karter dole ,takže ho máš asi dojebanej :-)
 
 
Datum: 19. června 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdravím! Chcel by som sa opýtať na pár vecí . Pasuje spojka z 05 (nie 555) na 21 ? STIHLkový červený olej do krovinorezu , je plná syntetika či iba polo ? A posledná : mám motor 555 s valcom , hlavou a karbecom z 21 ... (nekritizujte, dostal som ho zadarmo) no a nechce sa mu moc do otáčok a vôvec nemá výkon ... čím to môže byť ? Vopred ďakujem za odpovede .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15702    
Nebude. Musel bys na hulváta projet sací kanál na válci aspoň 17,5mm vrtákem + vevnitř znatelně rozpilovat sací kanál do šířky. Navíc se obávám že jsou štefty kolena moc u sebe... To bych spíš předělal vyústění kanálů v karterech a nechal tam válec a hlavu z Pio. A nezapomínej na slabou ojnici z j555...když to rozchodíš a motor pojede naplno,je velká pravděpodobnost že roztrhneš ojnici. Do j555 jde s úpravou primárního kola klika z j21 a mužeš pak točit klidně 7000 rpm nou stress :-)
 
 
Datum: 22. června 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14673    
Takže, pruser :-( ked zoženiem 555 valec, pôjde mi tam pripasovat karbec 21? o kolko musim zväčšiť sací kanál?
 
 
Datum: 21. června 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15694    
No tak to je jasný,tak vůbec nenavazuje válec na kartery,buď rád že to nějak jede :-D
 
 
Datum: 20. června 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14673    
Ahoj Stando, ja mam aj Valec s 21, takze to sedi s karbecom, a myslíš že 05 hlava by bola lepšia pre tu 555 ? Dik
 
 
Datum: 20. června 2013 7:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15688    
Problém je v karburátoru. Vyústění sacího kanálu je 15,8mm a průměr karburátoru z j21 je 17mm...nikdy to nemuže jet dobře.... Dej karb z pařeza a bude to dobrý. Navíc hlava z j21 je pro j555 moc tvrdá.
 
 
Datum: 19. června 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14673    
Aha ok dik, a neni vylágrovaný,pozeral som ho aj z vnútra, a ja som ho dostal aj s celou moto (bantam pincek) , totiž zachránil som ju pred kovosrotom
 
 
Datum: 19. června 2013 7:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15514    
spojky na pionry jsou 2 typy pařezova a ta tvá takže ano pasuje je uplně stejná ... jinak nejni ten motor prostě vylágrovanej??? když byl za darmo.... jinak možná bohatá směs skus vyčistit lauf.... a seřídit hladinu
 
 
Datum: 19. června 2013 0:26
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel5626    
Zdarec,nevíte někdo ,jestli do motoru 350/633 pasujou hřídele pro dvoupakovej motor z kyvacky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14690    
myslím že bys měl mít převodovku ze 634 možnábyst to vše nějak znásilnil ale mít dvoupákovýho bizona???
 
 
Datum: 17. června 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, potřeboval bych poradit na mém pionýru procvakáva startovací segment respektive neroztáčí motor viz video http://youtu.be/heBngDR0zTY máte s tím někdo zkušenosti ? Startovací segment je OK nejdříve se radši zamtám jak to opravit protože se mi ted nechce rozdělávat motor předem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není lepší to rozhodit?po síti to nespravíš,půlit budeš stejně,akorát ztrácíš čas dohadama jestli je to segment nebo rohatka...
 
 
Datum: 17. června 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
obyčejnou podložkou stačí třeba 2-3 mm a když dáváš novej segment je taky potřeba podložit ale to se podkládá spíše zevnitř
 
 
Datum: 17. června 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando a čím bych to měl vypodložit ?
 
 
Datum: 17. června 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Segment ochozený není díval jsem se na to v zimě porovnával a je štíplej jen ten první
 
 
Datum: 17. června 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Řekl bych, že máš ochozený segment a staví se ti zub na zub a ne zub mezi zuby, jak by to mělo být..
 
 
Datum: 17. června 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15674    
Vypodlož startovací páku aby se vysunula tak půl centimetru z motoru.
 
 
Datum: 17. června 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
dej kvalt a zkus tlačit když to roztočí motor tak maš asi špatnej segment
 
 
Datum: 16. června 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď ti klouže spojka nebo máš ožvejkaný zuby na startovacím segmentu, to by znamenalo půlit motor
 
 
Datum: 16. června 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojka neprokluzuje něčím jiným by to nemohlo být ?
 
 
Datum: 16. června 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povol ten šroubek na pravém deklu od spojky, vypada to že ti prokluzuje spojka
 
 
Datum: 16. června 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel11657    
čusek draci mam omletou hlavičku u jednoho šroubu u deklu na spojku.. nejde povolit to šroubovákem povolit je už to dojebany nevíte jak to povolit ?:-( dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
skus ho jakoby odseknout ven šroubovák a dej ho na konec drážky a pak do toho bouchni
 
 
Datum: 17. června 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel15677    
alebo odvrtaj hlavicku a potom ho vyberes
 
 
Datum: 16. června 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Úderovým šroubovákem na to klepnout aby se to chytlo a vytočit. Když to nepujde tak navařit na šroub kus kulatinky a vytočit
 
 
Datum: 16. června 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeslti je eště trochu za co chytit tak vem tyčku a kladivem přes tu tyčku do toho práskni ale ráznej uder a mělo by to povolit já to tak dělam vždycky a povolim všechno
 
 
Datum: 16. června 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel11657    
Aj todle jsme si taky rikali sroubovak aby nemel vuli a obalit do hadru.. stejnak jsem to omlel na prd srouby... ono to uz nejde sroubovak tam nema za co zabrat. Horkovzdusku nemam :-(
 
 
Datum: 16. června 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus to okolo šroubu nahřát horkovzduškou to by mohlo pomoct.
 
 
Datum: 16. června 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V první řadě správnej šroubovák a sílu.
 
 
Datum: 16. června 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11502    
Zdar, mám takový problém. Půlil jsem motor, dal jsem vše dokupy, ale zdá se, že mi prokluzuje? 2. rychlost. Když zařadím 1, a pak 2, tak jakoby prokluzuje, ale když podřadím z 3 na 2, tak je to ok. Nevíte čím by to mohlo být? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel15677    
mne smykalo aj to koliecko na kluke slabo som ho dotiahol a preklzovalo..
 
 
Datum: 16. června 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14690    
co tam máš za olej a lameli ok?? no jen aby ale kvalt by ti měl max vypadávat klozání je spojka..... nemužou být unavené pružiny?? co vule na patce?
 
 
Datum: 16. června 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11502    
Zkoušel jsem i úplně povolit šroub co dotahuje spojku, ale stejně to dělalo. Lamely jsem předtím kontroloval a byly ok, co s tím mám teda zkusit udělat?
 
 
Datum: 16. června 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14690    
podle mě ti klouže spojka ptž když už radíš 3 tak už na ní nepusobí takové síly jak na rozjezdech
 
 
Datum: 16. června 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: jardysek11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci!mam 05 a mám problem se spojkou,janko neni rostřepené funkčná je akorát že se spojka nevrací.dokážete poradit? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: jardysek11      IP: uživatel15663    
No to dnes seqm viresil vraceni spojky,ale poradne je vse udelane vsechno. Jak se ma.ale kdyz dam kvalt tak to trochu tahne a chcipne,a je vse dotahle,jeto tou kulikou?
 
 
Datum: 17. června 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15671    
Pružina v krytu zapalování není, podle mě ti vypadla kulička co tam má být a nevypíná ti ta tyčka (kulička má být v té dirce z druhé strany krytu zapalování).
 
 
Datum: 15. června 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde tam je pružina?
 
 
Datum: 14. června 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: jardysek11      IP: uživatel15663    
A Co tak poradit jestly je tam pruzina.uz sem si to sehnal...
 
 
Datum: 14. června 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co to je zase za dotaz? to se nemůžeš vohnout, odšroubovat 3 šroubky a kouknout v čem je problém?jak mi to máme vědět
 
 
Datum: 13. června 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: Vlasta      E-mail:      IP: uživatel9074    
Zdravím všechny mopedáky,dotazuji tříkvalt na S11,S22 poradte,kdysi jsem to na netu našel,momentálně to neumím .Máte někdo typ kdo to vyrábí ? a dodává? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://mopedy.webnode.cz/
 
 
Datum: 10. června 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: viti94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kterou spojku řetězu by jste dali na simála? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_retezu_428.html <br> http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_primarniho_retezu_550.html <br/> http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_retezu.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je tam řetěz jak na fichtlu tak asi tuhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/retezova_spojka_1_2x5_22.html .
 
 
Datum: 10. června 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: viti94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj. Potřebuju poradit s výběrem brzdného zadního lanka na Mustanga.. rnhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_zad_brz_stupacky.html rntento typ je přímo pro mustanga.. Ale na začátku to má jakýsi klobouček.. (u pedálu )rnrnNašel sem tentornhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_zadni_brzdy_555.htmlrnTen má na začátku takový váleček, (u pedálu ) který by mi tam měl pasovat. Myslíte, že ho mohu použít? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: viti94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
<a href="http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3180.html">Tento váleček</a><br/> Mělo by to jít :-).. Navíc je to u <a href="http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_138.html">Lanka</a> na mustang napsaný :-D
 
 
Datum: 10. června 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: viti94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem to vyřešil tak, že jsem k tomu přidal Váleček rozřízlý-hliníkové páčky
 
 
Datum: 10. června 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na mustanga určitě ten první ovšem pokud nemáš štít z pařeza
 
 
Datum: 09. června 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím vás. Zajímalo by mě či se dá nějak utěsnit vývod na tachometr u čz 175. nějak mi u toho prolíná oil, tak jestli tam je origo nějaký těsnění nebo to mám jen vypravit lukoprenem. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ako origo by tam malo isť gufero http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tesneni_tachomet_otackomer.html ale i to je možné žo to kus bude slziť ale ja by som spravil tak že by som použil maticu bovdenu plus nejakú zaslepku a by som to tam našruboval
 
 
Datum: 09. června 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
zdravim draci potřeboval bych poradit mám ČZ 125/476 a nevypíná mi spojka normálně je zařazeno a zmáčknu páčku spojky a kolo se pořád točí nevím co stím nereaguje to na nic ani na ten šroubek co je v poloautomatu a stalo se to zničeho nic chvilku sem jezdil a vpůrběhu jízdy sem na to přišel že to nejde tak prosím o nějakou radu co stím ... za odpovědi děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Vypína spojka, když pohybuješ řadičkou nahoru a dolů (měl bys cejtit určitej odbor), nepovolilo se ti jen lanko ?
 
 
Datum: 08. června 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
zdarec, nevíte z jakého duvodu se mě točí celá spojková hřídelka, i při neutrálu, - (točí se to pouze na prokluz), sem neco blbě složil, ale co. tím pádem mě spojka nechce pustit, dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 13:40
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
to bude ono, nepárové kartery, sakra práca, jak sem povolil trochu šruby, povolilo to, no už mám složený druhý motor, ještě otázka, jak je poznám, že k sobě sedí? mají tam čísla tuším vyražené naspodu
 
 
Datum: 10. června 2013 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15633    
Blbě složenej motor a nebo nepárový kartery. Je to skřížený a tak je řetězový kolo unášený.
 
 
Datum: 08. června 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
to nezkoušel, jinak by to značilo co? já sem i celou spojku vyměnil, a pořád to samé, to sem ještě neviděl, aby mě při neutráu zabírala lehce klika
 
 
Datum: 08. června 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zkoušel si chytit hřídel u ty spojky co leze ven a točit jen řetězovým kolečkem
 
 
Datum: 08. června 2013 9:31
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
na druhém motoru při neutrálu se rozpojí, řetezové kolo se točí, a spojka stojí, kdežto mě se to točí celé pořád
 
 
Datum: 08. června 2013 8:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normální že se točí.. prostě se to unáší....
 
 
Datum: 07. června 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
u pionýra zajisté,
 
 
Datum: 07. června 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám takovej sofistikovnej problem. U čz 175 jsem se pustil do motoru protože škubal. Problem by asi na primáru že se občas pootočil. Když jsem šel motor vrátit do rámu, a složil jsem spojku dokupy nejdou mi řadit rychlosti. Když spojkovej koš povolim tak už zase jdou. Taky jsem to dotáhl na krev, nebohl jsem tam něco zničit? Když ho lehce utáhnu, tak se tam nějak samo zařadí a je tam furt nějakej kvalt a obas se tam podaří nacpat i jiný. Nevíte v čem b to mohlo zpočívat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano mám:-)) sama by se nevypařila, když to půvdně jelo a nikde mě nic nezbylo. motor jsem neměl rozdělanej jenom spojkový výko se spojkou a primárem. je taky normální vůle asi 2-3 mm že jde t prim hřídel povitáhnout?
 
 
Datum: 06. června 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
ješkovy voči no máš pod spojkovym košem kalenou podložku co tam patří? jestli tam nejni vysvětluje to i to škubání... ale podle toho co píšeš je to složený nějak divoce rycchlosti skouším přece eště před tím neš o dokompletuju..... a ne až když to je zavřene cele
 
 
Datum: 06. června 2013 6:29
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel12728    
Zdravím , vím že to sem moc nepatří ale neporadil by mi někdo.Mám problém s MZ 150 ETZ ohledně škubání při nižších otáčkách motoru za jízdy, a při poklesu otáček takové rachtání .Motorem jako seřízením to být nemůže (palivo, svíčka , karburátor) to je vše v pořádku. Je to spíš v převodovce ,myslel jsem že je to primárním řetězem ale ten o nic neškrtá. Mám vzadu špatný tlumič rázů u rozety ale škube to jen při nižších otáčkách tak nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 6:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
odpověděl sys sám gumu vyměnit aby se te holčině chtělo muže to občas jít přez zuby a cukat.... a nedel bože aby t nešel řetěz hejčmo a neohnul ti hřídelku z převodovky či něco neprovad s ložiskem v jejím uložení...to je pak na pulení a mz ma myslím vše na jehlách..to je velice radostná práce... za mě gumu v kole vyměnit ... maxskusit jestli výstup z převodovky nejni nějakej křivej či volnej
 
 
Datum: 06. června 2013 6:39
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel7692    
Čau Draci, potřeboval bych poradit, začal jsem půlit motor z 21 a nejde mi stáhnout primární řetězové kolečko zkoušel jsem stahovák, ale vůbec se nehne :/ poradí te mi prosím jak na to ? za každou odpověď předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2013 4:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15516    
jetli máš ožnost tak nejlepší to je pořádně ohřat ..horkovzduškou autogenem ..tim co je po ruce a pak až mláti po stahováku
 
 
Datum: 05. června 2013 4:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo jen zašponovat stahovák a prásknout po něm kladivem... a pak primár musí odskočit
 
 
Datum: 04. června 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel7692    
Dík zkusím :-D
 
 
Datum: 04. června 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzít na to masivní stahovák, napružit co to jde, nahřát, zase o kousek napružit, poklepat...
 
 
Datum: 04. června 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, měl jsem problém u čz 175 že mi prokluzovali rychlosti, ale bylo to nejspíš tím, že byl volný primár - byli tam rýhy. Motor jsem měl venku, nepulil jsem ho a až jsem dal zpět spojku a poskládal, nejde mi řadit a nemůžu najít neutrál. s motorem jsem na ponku otáčel na všechny strany tak jestli se nemohlo něco vysypat. a taky k čemu je tenhle šroub? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_aretace_razeni_cz.html díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě neřekl bych uplně zasekne, ale pozvolna čím víc dotahuje tím jde tíž otáčet tou prim. hřídelí až to uplně zatuhne. ale když podržim zd. kolo tak se to v tom motorku proklouzne.. no fakt divný :-))
 
 
Datum: 06. června 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
když ho lehce dotáhnu tak se zasekne (zařadí -> hejbe se sekundár)
 
 
Datum: 05. června 2013 18:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když přitáhneš ten koš, tak se ta hřídel točí nebo ne?
 
 
Datum: 04. června 2013 7:54
 
 
 
 
Jméno: loukotman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak je to takhle, když je pryč spojkovej koš, ta hřádel se otáčí, a jde s tim normálně řadit. ale jak utáhnu matici na hřídeli co ho drží, tak se to nějak zasekne a je zařazeno a řadit nejde, takže musí být chyba někde tam. nevíte?
 
 
Datum: 03. června 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, dá se říct že to drží kvalty...co se stane když tenhle šroub povolíš?
 
 
Datum: 02. června 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takže to drží kvalty jak jsem si asi myslel? vím kde tam je umístěný. ale spíš by mě zajímal ten problém s řazením
 
 
Datum: 02. června 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šroub je zespodu motoru. Opírá se o zářezy v kulise řazení a tim jí aretuje v určité poloze...
 
 
Datum: 02. června 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
Zdravím, chci měnit korkové obložení spojky na tatranu 125, potřeboval bych poradit, kolik milimetrů mají být vysoké od základové kovové desky (kolik mají přesahovat korky)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
zdar lidi, poradte jak mám povolit tuhle volnoběžku z babety 210 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/volnobezka_18z2222.html výměna je nutná :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Je tam opačný závit. Takže do té malé dírky opři šroubovák nebo nějakej majzlík a bouchni, nejlíp je, zavařit to k tomu vnějšímu kroužku a povolit celé, jak píše kolečko..
 
 
Datum: 01. června 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, tam je tušim levej závit jestli si dobře pamatuju. Já jsem to svařil a pak povolil velkym hasákem...
 
 
Datum: 01. června 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, mam babettu 210, jsou tam nové čelisti, a když to nastartuju tak to zabíra a točí se zadní kolo, když zadní kolo zabrzdím tak to chcípne, vím že paknama to není protože tam nedřou, čim to muže být? odepište díky ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: Roman Kinčl      IP: uživatel15597    
Evidentně je něco špatně smontovanýho ve spojkách a de to na tvrdo. Zkontroluj podle dokumentací jestli to máš dobře smontovaný (jestli něco nechybí nebo nepřebývá). Taky zkontroluj jestli máš dobře startovací spojku (musí se pří šlápnutí točit obložením vpřed- jakoby proti srsti)
 
 
Datum: 31. května 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Volnoběhem to není, to se točí i na volnoběh a když zmáčknu brzdu tak to chcípne, ten motor furt zabírá, čim to ještě může být
 
 
Datum: 30. května 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
Mě to dělal vysoký volnoběh, sešteloval jsem to a bylo to ok
 
 
Datum: 30. května 2013 22:18
 
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 0:49:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu