|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepa
IP: uživatel15645
 Čus draci tak se mi podařilo ten "jeblej" šroub na deklu spojky "odjebat". 
Jak už vám možná napovídá budu měnit "sto" let starou spojku.Jak volný může být primární řetěz ?? mně už se zdá docela volný, ze vnitřku karterů je vidět uplně nepatrné poškrábání právě od toho řetězu, jak tam lítá, sem a tam
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2013 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 a nebo máš sjetý zuby na lamelách a proto je řetěz volnej
Datum: 20. června 2013 17:44
 řetěz se měmí až když dře o karter dole ,takže ho máš asi dojebanej
Datum: 19. června 2013 20:46
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravím! Chcel by som sa opýtať na pár vecí . Pasuje spojka z 05 (nie 555) na 21 ? STIHLkový červený olej do krovinorezu , je plná syntetika či iba polo ? A posledná : mám motor 555 s valcom , hlavou a karbecom z 21 ... (nekritizujte, dostal som ho zadarmo) no a nechce sa mu moc do otáčok a vôvec nemá výkon ... čím to môže byť ? Vopred ďakujem za odpovede ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel15702
 Nebude. Musel bys na hulváta projet sací kanál na válci aspoň 17,5mm vrtákem + vevnitř znatelně rozpilovat sací kanál do šířky. Navíc se obávám že jsou štefty kolena moc u sebe... To bych spíš předělal vyústění kanálů v karterech a nechal tam válec a hlavu z Pio. A nezapomínej na slabou ojnici z j555...když to rozchodíš a motor pojede naplno,je velká pravděpodobnost že roztrhneš ojnici. Do j555 jde s úpravou primárního kola klika z j21 a mužeš pak točit klidně 7000 rpm nou stress
Datum: 22. června 2013 12:24
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 Takže, pruser  ked zoženiem 555 valec, pôjde mi tam pripasovat karbec 21? o kolko musim zväčšiť sací kanál?
Datum: 21. června 2013 7:25
Jméno: standa
IP: uživatel15694
 No tak to je jasný,tak vůbec nenavazuje válec na kartery,buď rád že to nějak jede
Datum: 20. června 2013 10:23
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 Ahoj Stando, ja mam aj Valec s 21, takze to sedi s karbecom, a myslíš že 05 hlava by bola lepšia pre tu 555 ? Dik
Datum: 20. června 2013 7:28
Jméno: standa
IP: uživatel15688
 Problém je v karburátoru. Vyústění sacího kanálu je 15,8mm a průměr karburátoru z j21 je 17mm...nikdy to nemuže jet dobře.... Dej karb z pařeza a bude to dobrý. Navíc hlava z j21 je pro j555 moc tvrdá.
Datum: 19. června 2013 10:11
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 Aha ok dik, a neni vylágrovaný,pozeral som ho aj z vnútra, a ja som ho dostal aj s celou moto (bantam pincek) , totiž zachránil som ju pred kovosrotom
Datum: 19. června 2013 7:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15514
 spojky na pionry jsou 2 typy pařezova a ta tvá takže ano pasuje je uplně stejná ...
jinak nejni ten motor prostě vylágrovanej??? když byl za darmo.... jinak možná bohatá směs skus vyčistit lauf.... a seřídit hladinu
Datum: 19. června 2013 0:26
Jméno: Dan
IP: uživatel5626
 Zdarec,nevíte někdo ,jestli do motoru 350/633 pasujou hřídele pro dvoupakovej motor z kyvacky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:27
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 myslím že bys měl mít převodovku ze 634 možnábyst to vše nějak znásilnil ale mít dvoupákovýho bizona???
Datum: 17. června 2013 22:27
 Ahoj, potřeboval bych poradit na mém pionýru procvakáva startovací segment respektive neroztáčí motor viz video http://youtu.be/heBngDR0zTY máte s tím někdo zkušenosti ? Startovací segment je OK nejdříve se radši zamtám jak to opravit protože se mi ted nechce rozdělávat motor předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:28
 není lepší to rozhodit?po síti to nespravíš,půlit budeš stejně,akorát ztrácíš čas dohadama jestli je to segment nebo rohatka...
Datum: 17. června 2013 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obyčejnou podložkou stačí třeba 2-3 mm a když dáváš novej segment je taky potřeba podložit ale to se podkládá spíše zevnitř
Datum: 17. června 2013 21:55
 stando a čím bych to měl vypodložit ?
Datum: 17. června 2013 21:14
 Segment ochozený není díval jsem se na to v zimě porovnával a je štíplej jen ten první
Datum: 17. června 2013 21:13
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Řekl bych, že máš ochozený segment a staví se ti zub na zub a ne zub mezi zuby, jak by to mělo být..
Datum: 17. června 2013 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel15674
 Vypodlož startovací páku aby se vysunula tak půl centimetru z motoru.
Datum: 17. června 2013 9:03
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 dej kvalt a zkus tlačit když to roztočí motor tak maš asi špatnej segment
Datum: 16. června 2013 22:24
 Buď ti klouže spojka nebo máš ožvejkaný zuby na startovacím segmentu, to by znamenalo půlit motor
Datum: 16. června 2013 21:53
 spojka neprokluzuje něčím jiným by to nemohlo být ?
Datum: 16. června 2013 20:57
 povol ten šroubek na pravém deklu od spojky, vypada to že ti prokluzuje spojka
Datum: 16. června 2013 20:15
Jméno: pepa
IP: uživatel11657
 čusek draci mam omletou hlavičku u jednoho šroubu u deklu na spojku.. nejde povolit to šroubovákem povolit je už to dojebany nevíte jak to povolit ?  dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 14:24
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 skus ho jakoby odseknout ven šroubovák a dej ho na konec drážky a pak do toho bouchni
Datum: 17. června 2013 14:24
Jméno: michal
IP: uživatel15677
 alebo odvrtaj hlavicku a potom ho vyberes
Datum: 16. června 2013 20:11
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Úderovým šroubovákem na to klepnout aby se to chytlo a vytočit. Když to nepujde tak navařit na šroub kus kulatinky a vytočit
Datum: 16. června 2013 19:08
 jeslti je eště trochu za co chytit tak vem tyčku a kladivem přes tu tyčku do toho práskni ale ráznej uder a mělo by to povolit já to tak dělam vždycky a povolim všechno
Datum: 16. června 2013 18:40
Jméno: pepa
IP: uživatel11657
 Aj todle jsme si taky rikali sroubovak aby nemel vuli a obalit do hadru.. stejnak jsem to omlel na prd srouby... ono to uz nejde sroubovak tam nema za co zabrat. Horkovzdusku nemam
Datum: 16. června 2013 16:47
 Zkus to okolo šroubu nahřát horkovzduškou to by mohlo pomoct.
Datum: 16. června 2013 16:36
 V první řadě správnej šroubovák a sílu.
Datum: 16. června 2013 16:19
Jméno: Franta
IP: uživatel11502
 Zdar, mám takový problém. Půlil jsem motor, dal jsem vše dokupy, ale zdá se, že mi prokluzuje? 2. rychlost. Když zařadím 1, a pak 2, tak jakoby prokluzuje, ale když podřadím z 3 na 2, tak je to ok. Nevíte čím by to mohlo být? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 20:27
Jméno: michal
IP: uživatel15677
 mne smykalo aj to koliecko na kluke slabo som ho dotiahol a preklzovalo..
Datum: 16. června 2013 20:27
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 co tam máš za olej a lameli ok?? no jen aby ale kvalt by ti měl max vypadávat klozání je spojka..... nemužou být unavené pružiny?? co vule na patce?
Datum: 16. června 2013 14:14
Jméno: Franta
IP: uživatel11502
 Zkoušel jsem i úplně povolit šroub co dotahuje spojku, ale stejně to dělalo. Lamely jsem předtím kontroloval a byly ok, co s tím mám teda zkusit udělat?
Datum: 16. června 2013 13:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 podle mě ti klouže spojka ptž když už radíš 3 tak už na ní nepusobí takové síly jak na rozjezdech
Datum: 16. června 2013 12:49
 zdar draci!mam 05 a mám problem se spojkou,janko neni rostřepené funkčná je akorát že se spojka nevrací.dokážete poradit? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:36
Jméno: jardysek11
IP: uživatel15663
 No to dnes seqm viresil vraceni spojky,ale poradne je vse udelane vsechno. Jak se ma.ale kdyz dam kvalt tak to trochu tahne a chcipne,a je vse dotahle,jeto tou kulikou?
Datum: 17. června 2013 22:36
Jméno: Jarin
IP: uživatel15671
 Pružina v krytu zapalování není, podle mě ti vypadla kulička co tam má být a nevypíná ti ta tyčka (kulička má být v té dirce z druhé strany krytu zapalování).
Datum: 15. června 2013 19:46
 a kde tam je pružina?
Datum: 14. června 2013 23:06
Jméno: jardysek11
IP: uživatel15663
 A Co tak poradit jestly je tam pruzina.uz sem si to sehnal...
Datum: 14. června 2013 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to je zase za dotaz? to se nemůžeš vohnout, odšroubovat 3 šroubky a kouknout v čem je problém?jak mi to máme vědět
Datum: 13. června 2013 22:47
 Zdravím všechny mopedáky,dotazuji tříkvalt na S11,S22 poradte,kdysi jsem to na netu našel,momentálně to neumím .Máte někdo typ kdo to vyrábí ? a dodává?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 22:56
 http://mopedy.webnode.cz/
Datum: 10. června 2013 22:56
 Kterou spojku řetězu by jste dali na simála?
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_retezu_428.html
<br>
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_primarniho_retezu_550.html
<br/>
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojka_retezu.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 10:37
Datum: 10. června 2013 10:37
 ahoj. Potřebuju poradit s výběrem brzdného zadního lanka na Mustanga.. rnhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_zad_brz_stupacky.html rntento typ je přímo pro mustanga.. Ale na začátku to má jakýsi klobouček.. (u pedálu )rnrnNašel sem tentornhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_zadni_brzdy_555.htmlrnTen má na začátku takový váleček, (u pedálu ) který by mi tam měl pasovat. Myslíte, že ho mohu použít?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 10:09
 <a href="http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3180.html">Tento váleček</a><br/>
Mělo by to jít  .. Navíc je to u <a href="http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_138.html">Lanka</a> na mustang napsaný
Datum: 10. června 2013 10:09
 Už jsem to vyřešil tak, že jsem k tomu přidal Váleček rozřízlý-hliníkové páčky
Datum: 10. června 2013 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na mustanga určitě ten první ovšem pokud nemáš štít z pařeza
Datum: 09. června 2013 23:44
 zdravím vás. Zajímalo by mě či se dá nějak utěsnit vývod na tachometr u čz 175. nějak mi u toho prolíná oil, tak jestli tam je origo nějaký těsnění nebo to mám jen vypravit lukoprenem. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 09. června 2013 11:10
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 zdravim draci potřeboval bych poradit mám ČZ 125/476 a nevypíná mi spojka normálně je zařazeno a zmáčknu páčku spojky a kolo se pořád točí nevím co stím nereaguje to na nic ani na ten šroubek co je v poloautomatu a stalo se to zničeho nic chvilku sem jezdil a vpůrběhu jízdy sem na to přišel že to nejde tak prosím o nějakou radu co stím ... za odpovědi děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 23:42
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Vypína spojka, když pohybuješ řadičkou nahoru a dolů (měl bys cejtit určitej odbor), nepovolilo se ti jen lanko ?
Datum: 08. června 2013 23:42
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 zdarec, nevíte z jakého duvodu se mě točí celá spojková hřídelka, i při neutrálu, - (točí se to pouze na prokluz), sem neco blbě složil, ale co. tím pádem mě spojka nechce pustit, dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 13:40
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 to bude ono, nepárové kartery, sakra práca, jak sem povolil trochu šruby, povolilo to, no už mám složený druhý motor, ještě otázka, jak je poznám, že k sobě sedí? mají tam čísla tuším vyražené naspodu
Datum: 10. června 2013 13:40
Jméno: standa
IP: uživatel15633
 Blbě složenej motor a nebo nepárový kartery. Je to skřížený a tak je řetězový kolo unášený.
Datum: 08. června 2013 15:50
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 to nezkoušel, jinak by to značilo co? já sem i celou spojku vyměnil, a pořád to samé, to sem ještě neviděl, aby mě při neutráu zabírala lehce klika
Datum: 08. června 2013 10:11
 a zkoušel si chytit hřídel u ty spojky co leze ven a točit jen řetězovým kolečkem
Datum: 08. června 2013 9:31
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 na druhém motoru při neutrálu se rozpojí, řetezové kolo se točí, a spojka stojí, kdežto mě se to točí celé pořád
Datum: 08. června 2013 8:41
 to je normální že se točí.. prostě se to unáší....
Datum: 07. června 2013 23:17
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 u pionýra zajisté,
Datum: 07. června 2013 20:17
 Zdravím, mám takovej sofistikovnej problem. U čz 175 jsem se pustil do motoru protože škubal. Problem by asi na primáru že se občas pootočil. Když jsem šel motor vrátit do rámu, a složil jsem spojku dokupy nejdou mi řadit rychlosti. Když spojkovej koš povolim tak už zase jdou. Taky jsem to dotáhl na krev, nebohl jsem tam něco zničit? Když ho lehce utáhnu, tak se tam nějak samo zařadí a je tam furt nějakej kvalt a obas se tam podaří nacpat i jiný. Nevíte v čem b to mohlo zpočívat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 9:00
 ano mám  ) sama by se nevypařila, když to půvdně jelo a nikde mě nic nezbylo. motor jsem neměl rozdělanej jenom spojkový výko se spojkou a primárem. je taky normální vůle asi 2-3 mm že jde t prim hřídel povitáhnout?
Datum: 06. června 2013 9:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 ješkovy voči no máš pod spojkovym košem kalenou podložku co tam patří? jestli tam nejni vysvětluje to i to škubání... ale podle toho co píšeš je to složený nějak divoce rycchlosti skouším přece eště před tím neš o dokompletuju..... a ne až když to je zavřene cele
Datum: 06. června 2013 6:29
Jméno: Marek
IP: uživatel12728
 Zdravím , vím že to sem moc nepatří ale neporadil by mi někdo.Mám problém s MZ 150 ETZ ohledně škubání při nižších otáčkách motoru za jízdy, a při poklesu otáček takové rachtání .Motorem jako seřízením to být nemůže (palivo, svíčka , karburátor) to je vše v pořádku. Je to spíš v převodovce ,myslel jsem že je to primárním řetězem ale ten o nic neškrtá. Mám vzadu špatný tlumič rázů u rozety ale škube to jen při nižších otáčkách tak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 6:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 odpověděl sys sám gumu vyměnit aby se te holčině chtělo muže to občas jít přez zuby a cukat....
a nedel bože aby t nešel řetěz hejčmo a neohnul ti hřídelku z převodovky či něco neprovad s ložiskem v jejím uložení...to je pak na pulení a mz ma myslím vše na jehlách..to je velice radostná práce...
za mě gumu v kole vyměnit ...
maxskusit jestli výstup z převodovky nejni nějakej křivej či volnej
Datum: 06. června 2013 6:39
Jméno: jawa 21
IP: uživatel7692
 Čau Draci, potřeboval bych poradit, začal jsem půlit motor z 21 a nejde mi stáhnout primární řetězové kolečko zkoušel jsem stahovák, ale vůbec se nehne :/ poradí te mi prosím jak na to ? za každou odpověď předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 4:18
Jméno: pepa
IP: uživatel15516
 jetli máš ožnost tak nejlepší to je pořádně ohřat ..horkovzduškou autogenem ..tim co je po ruce a pak až mláti po stahováku
Datum: 05. června 2013 4:18
 a nebo jen zašponovat stahovák a prásknout po něm kladivem... a pak primár musí odskočit
Datum: 04. června 2013 21:59
Jméno: jawa 21
IP: uživatel7692
 Dík zkusím
Datum: 04. června 2013 21:26
 Vzít na to masivní stahovák, napružit co to jde, nahřát, zase o kousek napružit, poklepat...
Datum: 04. června 2013 21:22
 zdravím, měl jsem problém u čz 175 že mi prokluzovali rychlosti, ale bylo to nejspíš tím, že byl volný primár - byli tam rýhy. Motor jsem měl venku, nepulil jsem ho a až jsem dal zpět spojku a poskládal, nejde mi řadit a nemůžu najít neutrál. s motorem jsem na ponku otáčel na všechny strany tak jestli se nemohlo něco vysypat. a taky k čemu je tenhle šroub? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_aretace_razeni_cz.html díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:34
 ještě neřekl bych uplně zasekne, ale pozvolna čím víc dotahuje tím jde tíž otáčet tou prim. hřídelí až to uplně zatuhne. ale když podržim zd. kolo tak se to v tom motorku proklouzne.. no fakt divný  )
Datum: 06. června 2013 20:34
 když ho lehce dotáhnu tak se zasekne (zařadí -> hejbe se sekundár)
Datum: 05. června 2013 18:12
 A když přitáhneš ten koš, tak se ta hřídel točí nebo ne?
Datum: 04. června 2013 7:54
 Tak je to takhle, když je pryč spojkovej koš, ta hřádel se otáčí, a jde s tim normálně řadit. ale jak utáhnu matici na hřídeli co ho drží, tak se to nějak zasekne a je zařazeno a řadit nejde, takže musí být chyba někde tam. nevíte?
Datum: 03. června 2013 15:42
 Jo, dá se říct že to drží kvalty...co se stane když tenhle šroub povolíš?
Datum: 02. června 2013 20:17
 takže to drží kvalty jak jsem si asi myslel? vím kde tam je umístěný. ale spíš by mě zajímal ten problém s řazením
Datum: 02. června 2013 20:12
 Šroub je zespodu motoru. Opírá se o zářezy v kulise řazení a tim jí aretuje v určité poloze...
Datum: 02. června 2013 19:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zdravím, chci měnit korkové obložení spojky na tatranu 125, potřeboval bych poradit, kolik milimetrů mají být vysoké od základové kovové desky (kolik mají přesahovat korky)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:39
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
Posl.aktualizace: 01. června 2013 19:33
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Je tam opačný závit. Takže do té malé dírky opři šroubovák nebo nějakej majzlík a bouchni, nejlíp je, zavařit to k tomu vnějšímu kroužku a povolit celé, jak píše kolečko..
Datum: 01. června 2013 19:33
 Zdar, tam je tušim levej závit jestli si dobře pamatuju. Já jsem to svařil a pak povolil velkym hasákem...
Datum: 01. června 2013 18:40
 Čus draci, mam babettu 210, jsou tam nové čelisti, a když to nastartuju tak to zabíra a točí se zadní kolo, když zadní kolo zabrzdím tak to chcípne, vím že paknama to není protože tam nedřou, čim to muže být? odepište díky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 17:07
Jméno: Roman Kinčl
IP: uživatel15597
 Evidentně je něco špatně smontovanýho ve spojkách a de to na tvrdo. Zkontroluj podle dokumentací jestli to máš dobře smontovaný (jestli něco nechybí nebo nepřebývá). Taky zkontroluj jestli máš dobře startovací spojku (musí se pří šlápnutí točit obložením vpřed- jakoby proti srsti)
Datum: 31. května 2013 17:07
 Volnoběhem to není, to se točí i na volnoběh a když zmáčknu brzdu tak to chcípne, ten motor furt zabírá, čim to ještě může být
Datum: 30. května 2013 22:25
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Mě to dělal vysoký volnoběh, sešteloval jsem to a bylo to ok
Datum: 30. května 2013 22:18
|



|