|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lubino
IP: uživatel15543
 Zdar,chlapy pořeboval bych poradit. Renovuju 21-tku a u zadního kola jak je náhon tachometru mi chybí ty plechové kroužky na utěsnění ozubeného kola. Nemůžu je za boha nikde sehnat.Poradtě z čeho je nahradit. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 22:49
 Ozvi se mi na mail, něco doma navíc mám.
Datum: 19. května 2013 22:49
 Ahoj poskladal jsme si nově motor na jawa 20 vč. nových gufer a ložisek. Motor jede řadí prostě šlape skvěle. Pouze kdyz tam nechám neutrál vydává to zvuky jakoby primární řetěz brousil o viko motoru. Ovšem primár řetěz i spojka byli již měněny. Kdo ví čím to je? hLasitý kovový zvuk.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 19:24
 Tak pánové byly blbě poskládaný spojkový plošky...
Datum: 17. května 2013 19:24
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 podle me to bude spíš hejblá vidlička a tak ti o sebe tukaj zuby na kolečkách...už se mi to taky stalo....jestli se nepletu tak by to mohly delat i prohozený kolečka...
Datum: 17. května 2013 16:09
 Čau Draku,
myslím si, že to bude určitě něco na spojce. Sundej spojkové víko a podívej se, jestli někde nedře prim. řetěz nebo kolíky spojky o víko. Možná pomůže, vyměnit těsnění za širší
Datum: 17. května 2013 10:24
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdar draci mám takový problém dělal se generálku u mustanga klika, výbrus, gufera, atd. a hlavně ferodo lamely teď když to mám pohromadě dal jsem to do rámu vše zapojil ale když zmáčknu spojku dám rychlost tak spojka nevypíná jde to přes motor zkoušel jsem to různě štelovat nebo dát víc kuliček mezi vyp. tyčky. Prosím poraďte děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 21:25
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 No dotáhl jsem to tak přiměřěně při přeřazování to šlo OK ale když jsem chtěl zastavit furt to malinko jelo tak při zastavování jsem to řešil tak že jsem tam kopnul neutrál. Teď už se lamely docela ošoupali povolil jsem šroubek (malinko) a vše jde OK. Nakonec to bylo tím že chtěli trochu ošoupat
Datum: 10. července 2013 21:25
Jméno: drak
IP: uživatel15794
 Pro Kubu,
Jak to dopadlo, v čem byla chyba?
Datum: 09. července 2013 20:17
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Ten šroubek jsem dotahoval a šteloval ta spojka jde normálně zmáčknout tyčky to zatlačí ale když se dá rychlost furt to de přez motor
Datum: 17. května 2013 14:40
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 a co trochu dotáhnout šroubek na bočním krytu motoru ? na straně u zapalování
Datum: 17. května 2013 10:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nemáš jen otočené lamely??
Datum: 17. května 2013 7:48
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 v tom případě špatně nastavené
Datum: 16. května 2013 21:14
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 já je zevnitř propiloval takže šli na koš pěkně ještě jsem zkoušel s nima točit než jsem tam dal víko
Datum: 16. května 2013 20:50
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 mám stejnou zkušenost, hlavně nevymýšlej hovadiny jako vice kuliček.....
Datum: 16. května 2013 20:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty ferodo lamely je potřeba zevnitř trochu přejet pilníčkem protože jsou od lepidla a jdou těžko nasadit na spojkovej koš a jestli jsi je tam narval tak ted nevypíná spojka
Datum: 16. května 2013 20:01
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Zdar draci, nevíte jaká má být výška korku do spojky na Jawu 50 typ 555 ? Jednu mám ale nevím jestli ji tam mám dát aby tam taky vydržela..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2013 20:05
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel15525
 myslim že 7-10 mm
Datum: 16. května 2013 20:05
 čáu, chtěl jsem se zeptat jaká druhovýroba jsou hřídele do převodovky tady na krámku na fíka nebo jestli to jsou origoš a hlavně jaká je to kvalita dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2013 21:45
 díky moc
Datum: 15. května 2013 21:45
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 14. května 2013 22:16
 zdravim chci se zeptat nevíte někdo jak sundat ozubené kolečko na řetěz na babetu 207 díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2013 17:46
 vyndáš závlačku co je v tom vypínacím mechanismu a pak už to jde normálně ven, horší je to nandat zpátky
Datum: 16. května 2013 17:46
Jméno: maniak
IP: uživatel12689
 čus draci, mám stadiona S11 a mám problém : jednička tam skáče krásně, ale dvojka tam nejde zařadit příde mi jako by to lanko tam nebylo zapojený a když tam dám dvojku, tak je to to samý jako neutrál avšak na dvojce se soudeček mele a dáse tak trochu vysunout do leva. někdy tam ta dvojka spadne, ale občas tam ta dvojka spadne je to tak na 10tý pokus jí zařadit. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 20:17
Jméno: maniak
IP: uživatel12689
 už jsem na to přišel v drážce pro 2 byl nejákej kaminek.
Datum: 14. května 2013 20:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bud máš moc napnutý lanko,nebo prasklou pružinku v motoru co posouvá kolečko
Datum: 14. května 2013 15:41
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Čau,
nefunguje mi nějak spojka a nevim, čím to je. Vše ostatní funguje. Přehazování atd., ale spojka když se zmáčkne, tak by se měl spojkový koš vysunout a on se nevysune, proč? Prosím poraďte. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 15:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a taky nejdřív nastav spojku bez lanka a až poté napni lanko
Datum: 14. května 2013 15:42
Datum: 14. května 2013 8:19
 si děláš prdel
Datum: 14. května 2013 6:44
 Zkus dotáhnout šrouby na pravým karteru, jo možný že když tom mačkáš tak se ti karter nepatrně posune..
Datum: 13. května 2013 20:13
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Takto. Sorry za foto. Fotim mobilem, aby to bylo rychlejší.
http://prntscr.com/14r03z a http://prntscr.com/14r08v .....= stejná fáže
http://prntscr.com/14r0bw ... jen pro představu
Datum: 13. května 2013 19:58
 Jak jde mačkat spojková páčka?
Datum: 13. května 2013 19:47
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Měnil jsem lamely, ale je blbost, abych je dal opačně, protože jsem to zkoušel a nevešly se mi do řetězu.
Datum: 13. května 2013 18:55
 no a nedělal jsi neco s lamelama? mohl jsi ej dát opačně a pak spojka nevypíná....
Datum: 13. května 2013 18:41
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Dnes jsem kupoval nové tyčky i kuličky. Strkal jsem to od zapalování v tomto pořadí: krátká,kulička,dlouhá.
Datum: 13. května 2013 18:26
 Může ti v motoru chybět jedna z tyček nebo kulička
Datum: 13. května 2013 18:13
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Jako štelovací šroubek spojky? Ano.
Datum: 13. května 2013 18:03
 Zkoušel si dotáhnout šroubek v pravém deklu?
Datum: 13. května 2013 17:54
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Jo sorry, jsem kůň spletl jsem se. Nehýbá se mi přítlačný talíř. Čím to je?
Datum: 13. května 2013 17:49
 Spojkový koš by se vysunovat rozhodně neměl, protože je přišroubován k hlavní hřídeli. Hýbat by se měl přítlačný talíř...
Datum: 13. května 2013 17:36
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau mam problem mam ruple drzaky na motor u stojanku a tece mi z toho olej nemate nekdo jak to zadelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:34
 a hlavně tam příště dej ten plíšek kterej tam patří mezi ty držáky
Datum: 13. května 2013 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel15503
 Když to řádně vykoupeš v technickym benzínu,tak nevidim důvod proč to nezalepit tekutym kovem? Akorát bych posléze udělal pružinu stojanu na kříž,jako to má mustang.....
Datum: 13. května 2013 14:45
Jméno: Jarda
IP: uživatel14185
 Jde to celé vyvařit, zachraňoval jsem takhle kartery na 550, abych zachoval čísla.
Musíš ale najít někoho, kdo bude ochotný to vařit, protože i když se to nezdá, tak v pórech materiálu je stále olej a hodně to při vaření prská a je to dost pakec.
Není to neřešitelný, jen jsou s tim starosti.
Datum: 13. května 2013 12:52
 zrovna ted mi u mustanga rupnul ten držák mezi kterým je klínek , tak sme karter vyvařily , vybrousili sehnali klínek a motor už si přede jako novej  ale mě to lehoulince naprasklo , nevim jak by to drželo kdyby to bylo více  ..
Datum: 13. května 2013 9:52
 Jiné kartery...lepení zde nemá smysl...
Datum: 12. května 2013 22:28
 čau lidi chtel bych se zeptat na jawa 20 sem steloval spojku a kdyz ji dotahnu cotode tk porad nece zabirat a de hrozne tesko dala byse nejak vypodlozit ? bo by bylo lepsi zrovna vymenit lamely dik za odpoved draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 12:56
Jméno: Jarda
IP: uživatel14185
 Ten šroubek povol tak, aby byla znát vůle tý vypínací páky, potom musí spojka zabírat.
Teprve pak seřizuj vypínání.
Datum: 13. května 2013 12:56
 Nebo si ujasni pojmy nezabírá a nevystavuje, to je totiž dost velký rozdíl.
Datum: 13. května 2013 6:16
 Ten šroub utahuješ nebo povojuješ?? Pokud utahuješ, tak se nediv že nezabírá.....
Datum: 13. května 2013 6:15
 nn praveze sem tam daval tu prvni tyčinku a ete mezito kuličku takze to budou asi ty lamely
Datum: 12. května 2013 23:47
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 nevypadla ti tyčinka nebo kulička ?
Datum: 12. května 2013 22:29
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Zdarec lidi, nevíte proč jsou někdy v babetách těžké a někdy lehké řadící čelisti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 13:37
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Lehké řadí později a těžké dřív, nebo naopak teď si nejsem jistý..
Datum: 11. května 2013 13:37
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 já vlastně ani nevim proč sou 2 druhy, ale podle mě jsou ty těžke čelisti lepší jsou takove meně poruchové
Datum: 11. května 2013 12:43
 zdar chci se zeptat kdyz dam spojkovy lamely k sobe tak je mam dat tou tlustsi stranu k sobe nebo tensi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 12:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a příště stačí jenom použít hlavu... když jdou do řetězu a ještě se musej roztáhnout, tak je logický, že museji jít zubama k sobě...
Datum: 11. května 2013 12:23
 Zubama k sobě...
Datum: 11. května 2013 11:51
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj, už sem se ptal ale nějak to vyšumělo v tý záplavě příspěvků, mám doma automat řazení a co na něm sou ty zajížděcí packy tak zajížděj do toho velkýho plechu kterej je kolem nich ohnutej a chtěl sem se zeptat jestli to máte taky zbroužený k těm stranaám co vyjížděj ty packy, já jo a dokonce mám na jedný straně ten plech i trochu ohlej dovnitř, tak jestli na to nemám udělat v těch místech návarky a pak to jakoby zarovnat aby byl celej stejně tlustěj, kdyby někdo to třeba nafotil a dal na net jak to má vypadat byl bych ten nejvděčnější člověk na světě, taky nevim jesi se to dá pochopit z toho jak to píšu. Pak bych měl eště jeden dotaz, když tady u sesy nakoupim v podstatě celej motor krom karterů a válce - skf ložiska, kliku na jehlách, hřídele do převodovky, bronzový pouzdra na ně, prostě komplet a navleču to do pěknejch karterů kolik na to pak udělám kilometrů normální jízdou? přecejen to jsou čtyři tisíce tak bych chtěl najet aspon 15000 bez problému
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 14:21
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 právě že asi dám, chtěl jsem zjistit jesi tekhle třeba nevypadal už novej ale asi ho koupim
Datum: 12. května 2013 14:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 při tom co daváš vše nove se divím že nekoupíš za 600 celej novej automat měli ho v riegru v praze a výdám je i na netu normalně se prodává už sestavenej jen ho nacvakneš......bohužel tu na kramku není k dyspozici jen volné díly a to vychází dráž ....ale k sehnání je
Datum: 11. května 2013 20:44
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 tak paráda, díky moc, přesně tohle sem si chtěl přečíst, dík
Datum: 11. května 2013 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel15491
 Musel sem si to přečíst třkrát abych pochopil která bije a jakej stroj,ale pak se zadařilo. Automat máš běžnej. Pokud ti zlobí,mužeš koupit novou přítlačnou pružinu na ten zoubek - jezdec. Vypadávání kvaltů je z 90% vinou převodovky. Pokud uděláš zgruntu a poctivě novej motor (ani tak nezáleží jestli jsou díly nové,spíš kvalita a přesnost práce) tak udělá dalších 20-30let bez problému...
Datum: 11. května 2013 8:55
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 nazdár draci, mám doma jeden z těch novejch karterů s tim o-kroužkem v ty klicce na hřídeli startovačky zvenku, jiný starší jsem rozebraný neviděl, jedině z jawy 05, máte taky hned vedle startovacího segmentu z druhý strany tý hřidele nasunutý něco jako pouzdro toho o-kroužku z venku? nebo to tam jako zlepšovák nandal nákej kutil přede mnou? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 19:10
Jméno: štěpán
IP: uživatel15986
 zdarec, taky jsem řešil tuhle věc, ofi názef je Miska okroužku startovacího hřídele a dá se pořídit za 17 kč
Datum: 18. srpna 2013 19:10
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
 Zdravím měl bych dotaz daval jsem dokupy startovani na jawa 250/592 panelka a když chci startovat tak musim startpaku mirně přizvednout a až pak jde zamáčknout na startovani mam ještě kejvačku a tam to jde krasně jen zamáčknout a nahoru neví někdo čím by to mohlo bejt přišlo mě že ten startovací segment se tam neda dat jinak Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 19:08
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
 Děkuji za cenne informace
Datum: 12. května 2013 19:08
 prasklá spodní pružinka v kulise, jak píše kolega níže. Půlit nemusíš, stačí vyndat startovací segment, z pravá strany vypínací vačku polouatomatu a vyhodit hřídel s halhotkama a čertíkama - při zpětný
motnáži pozur ať se čepem kalhotek třefíš do mezery mezi horní a spodní pružinou a ne do závitu pružiny
Datum: 11. května 2013 17:02
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
 aha dikes za radu skouknu to aby se mě pak někde ještě nekousla do převodovky to by mělo jit vyměnit bez puleni motoru nebo se pletu?
Datum: 10. května 2013 21:33
Jméno: L.
IP: uživatel14857
 Je unavená nebo prasklá spodní pružina v kulise řazení.
Datum: 10. května 2013 21:21
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdravim  Mám problém se spojkou na své (čz 175/450) koupil sem motorku nepojízdnou, a když sem jí s pojízdnil tak sem zjistil že nefunguje spojka...Spojku zmačku a chci tam zařadit rychlost ale nemužu jí tam dát protože to jde hrozně přes zuby...Jinak Lameli sem koukal že sou nový i ten plech mezi lamelama, je to poskládaný dobře ....pružiny nevím jestli sou nový,neví někdo kolik mají být dlouhé nebo jestli mají přečnívat ? ...tyčky co sou v motoru neměli by se zadrhávat jdou celkem z lehka a sou namazaný...šteloval sem to už různě a pořád nic....mechanismu je kulička... děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 20:04
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vypnutej motor: zařaď, zmáčkni spojku a tlač, couvej, je-li spojka seřízená, lamely se uvolní a motorka jde tlačit. jinak hledej dál.
Datum: 11. května 2013 20:04
 Prosim mali ste specialnu maticu na 10 zubove koliesko na prevod do sili ?? mate ju ?? ci tam pasuje aj ta koru mate momentalne v ponuke ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 23:25
 bude do 14 dnu,, zatim se obraby
Datum: 07. května 2013 23:25
 Ahoj, je možný že při skládání motoru jsem otočil vidličku a teď mi vyskakuje trojka a neutrál mezi 1-2 dost drhne o převodový kola,tak že to nejde nakopnout bo je tam furt kvalt? Jinak vše jde zařadit ale trojka po přidání plynu vyskočí ( nohou ji tam neudržím).Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2013 15:57
 ano taky mam rychlou za jizdy me to faka paradne a neutral mezi 1 a 2 jde kdyz je motor nastartovany ale neutral mezi 2 a 3 proste neni a kdyz to tlacim nenastartovane tak to cvaka jinak u rychle prevodovky musi byt prehozena kolecka 18z a 20z
Datum: 08. května 2013 15:57
 kolečka jsou otočená kvůli rychlé převodovce, nicméně ráno jsme to rozdělal, vidlička je natočená dobře, neohlá... zkusím další automat co to bude dělat
Datum: 08. května 2013 12:50
Jméno: Vláďa
IP: uživatel15480
 Myslím že jsi prohodil stromeček s 2. a 3. rychlostí , jedno kolečko má 20 zubů a druhé 18 zubů , zkus je mezi sebou prohodit a uvidíš jestli mám pravdu .
Datum: 08. května 2013 12:13
 kdyby to byla jen trojka že vyskakuje tak vím čím to je v mém případě- rychlá převodovka... ale že se tam začal plantat i ten neutrál to mi hlava nebere
Datum: 08. května 2013 8:06
 dela me to taky a dost by me zajimalo cim to je
Datum: 07. května 2013 23:18
Jméno: kubik
IP: uživatel14684
 cus kuci chci se zeptat, chtěl bych si koupit celou prevodovku na pio 20, tady z krámku nemáte zkušenosti s kvalitou těch dílů?, jeednou jsem si v mototechne koupil pulmesíc a po krátky dobe odesel a to do toho nedupu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 10:02
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 a proč to budeš dělat? Zrovna u převodovek zastávám poctivou čs výrobu, pokud máš něco ko, je lepší sehnat jinou... je jich mraky, jsou za zlomek ceny a kvalita je známá...
Datum: 07. května 2013 10:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Čau,mám zajímavý problém s babettkou 210,když se chci rozjet tak jakoby něco vypadne v motoru/převodovce a stojím na místě,přidávám plyn jak chci a nejedu.Když se kolo odlehčí tak se to chytne ale jaknile sednu,zase to vypadne.Spojka komplet nová,odmaštěná.Potřeboval bych někoho komu se už tohle taky stalo a čím to je.Jo a taky přestala řadit 2jku,myslel jsem že se tam dostal olej ale je tam úplně sucho a čisto,prostě problém bude někde v převodovce.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 20:47
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Zastudena to asi i funguje ale vypozoroval jsem že když se přidává plyn pomalu tak to nevypadne ale rozjede se jenom zase neřadí dvojku,furt problém,zlatej pionýr.Olej je tam nějakej starej vyjetej z focha,je řídkej dost.Nemá cenu tam lejt novej,to by tomu stejně nepomohlo.
Datum: 05. května 2013 20:47
Jméno: pepa
IP: uživatel15089
 jakej olej si tam dal a co to dělá za studena?pro zajímavost zase mě?skusil jsi něco za studena řídkeho?.anebo si nechal M6
Datum: 05. května 2013 12:40
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
Datum: 05. května 2013 10:51
 Já měl jednou podobný problém, ale příčina byla, že se povolila matice na bubnu druhého rychlostního stupně. Potom malinko povylezl vnitřní unašeč z unašeče regulace a problém byl na světě. Přidával sem plyn a nic. Tak ještě kontrola spojky
Datum: 05. května 2013 10:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Paráda,díky moc.Je pravda že se mi to moc pulit nechce protože motor ještě nikdy nebyl venku z rámu a nikdy pulenej.Olej jsem zkoušel a nic.Bohužel mě to nemine no.Ale aspon pak bude zase fungovat.Neměl byste někdo obrázek toho kolečka jak to vypadá.Díky
Datum: 05. května 2013 9:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15463
 ano mě se to stalo taky a je to volněší převodovka ..za tepla mi to nedělala a duvot je že M6 a se ohřal a měl menší hustotu po mohla výměna za nějakej kastrol do sekaček kastrol 4T za 150 litr a stejně to nejni ono občas za studena to chce trošku se odpíchnout..pokut si línej to pulit skus hodně řídkej olej ale 100 pro odstranění tohoto neduhu je repase převodovky i s řídkým olejem to zlobý za studena ..tedy aspon mě ten olej je do sekaček castrol 4T ...motorák
Datum: 05. května 2013 9:08
Jméno: Michal
IP: uživatel15462
 Ahoj zřejmě volnoběžka v převodovce je to kolečko které pouští jen hnací sílu jen na jednu stranu .rozpulit motor výměnit .
Datum: 05. května 2013 1:23
|



|