Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Asi budu kupovat od kamaráda motor na fíka a protože se známe, překecám ho, ať ho nechá v rámu a já si ho můžu projet. Poradili byste, co si skontrolovat a co si velmi pečlivě prohlídnout. Je tam třeba nějaký závit, který se rád strhává? Mám testovat maximálku? Jak je možné, že má každý pionýr jiný zvuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:52
 Tak to má fakt hroznej zvuk, to mu to nějak podfukuje nebo co ne???
Až takhle hroznej zvuk na pincku nemám, ale řve mi to otrošičku míň, než kdyby sem neměl žádný výfuk
Datum: 23. května 2010 20:52
 A ten zvuk záleží na výfuku, jaký v tom má tlumič atd... Třeba já, mám na pionýru výfuk který je vytvořený z plechové trubky od visavače. Tlumič tam mám jen takovou trubku v který sou provrtané díry, ten hluk de nejdřív do té trubky, a pak výjde přes ty ďoury ven koncem výfuku. Ale randál mi to dělá hroznej, ale aspoň se mi to nedusí a jede to jak drak...
Datum: 23. května 2010 20:50
 Si tam s sebou vemu kleštičky, spárové měrky, cigaretový papír, novou svíčku a seřídím mu to  jestli to pojede blbě, tak mu to nechám. Podíval by ses pls. na youtube a našel nějakýho fíka, kterej má dobrej, seřízenej zvuk. Některý fechtly klepou jako tento a to asi ení moc OK, nevím http://www.youtube.com/watch?v=x11mbJKphpA
Datum: 23. května 2010 20:47
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 skontroluj si hlavně jestli neteče olej, jestli máš možnost to projet tak jestli táhne dobře
Datum: 23. května 2010 20:34
 Ahoj draci,potřeboval bych radu.Včera jsem jel s mou Jawou 05 na projížďku cca 30km a asi 2 krát se mi stalo,když jsem jel něco přes 60Km/h,tak mi vypadla trojka.Je mi to divný,protože jsem loni dělal generálku motoru vč.výbrusu a všech nových komponentů a spojky.Poraďte mi,prosím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 9:14
 Právě,že ty pružinky jsem měnil taky...
Datum: 24. května 2010 9:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přebrušovat to nemá cenu...a jestli jsi neměnil pružinky v automatu tak je to jasný....
Datum: 23. května 2010 23:05
 Jinak přibrousit zub trojky na automatu, nebo je unavená ňáká pružinka v automatu.
Datum: 23. května 2010 21:22
 Jo,jo,zkusím to.To mě nenapadlo.Dík
Datum: 23. května 2010 18:19
 nemáš povolenej šroub řadícího automatu?Myslim ten zvrchu motoru
Datum: 23. května 2010 17:17
 cus hosi ... schanim nejaka řiditka s hrazdou... nemuzu je nikde sehnat !!! nemate doma nejaky ...rad bych je od vas koupil !!! dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 20:08
 Za kolik by ste je prodali?Jen at maj dobrou barvu bud chrom nebo cerny...Hlavne s hrazdou..
Datum: 22. května 2010 20:08
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 jestli je to na fichtla tak bych taky nejaky vyhrabal
Datum: 22. května 2010 10:59
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 já mám jedny u babči mají aj celkem fajn chrom a mám k ním i páčky ale nevím kdy k ní pojedu
Datum: 21. května 2010 22:26
 Co byste řekli na tlačítko "Moje dotazy" , které by po stisknutí seřadilo pouze vaše dotazy, ale pouze ty dotazy, u kterých jste byli přihlášeni. A šlo by to provést?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 do policka Hledej napises Ondragam a kliknes Hledej a vyhodí to tvoje dotazy
Datum: 21. května 2010 15:36
Jméno: jjjawa 50
IP: uživatel9462
Posl.aktualizace: 20. května 2010 22:16
 Myslim, že je to nějakej starej, kterej zapoměli dodělat. Je úplně neobrobenej. Poláci vyráběj válce tak, že vložku zalejou hliníkem. Původně se vložka zalisovávala.
Datum: 20. května 2010 22:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 načo ti to je šak to nemá vložku ???? pravdepodobne socialistické zásoby dobre uschované
Datum: 20. května 2010 18:39
 zDAR, HOŠI, NA PŮLBUBNOVCE KDYŽ JEDU A ZABRZDIM ZADNÍM BRZDOU, STAČÍ TROŠKU, TAK SE ZASEKNE CELÝ KOLO, A DĚLÁ TO ČÁRU, CO STIM JE, NEBO CO MÁM DĚLAT, DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 22:52
 Jestli se nemýlím tak se časem buben vyběhá tak že už neni kulatý ale jsou tam plošky. Já to měl na Babettě a když sem brzdil tak to brzdilo cukaně a opčas se to kouslo, a na to pomoh akorád soustruh.
Datum: 18. května 2010 22:52
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to me delal pionyr takze jsem zadni brzdu nemohl pouzivat menil jsem pakny nic tak jsem al jiny kolo a OK asi je neco stim vnitrkem stim povrchem skus to vycistit nebo jemnym smirkem objet kolem dokola
Datum: 18. května 2010 19:00
 Buď rád, většinou nebrzděj vůbec.
Datum: 18. května 2010 17:22
 Neprodal byste někdo dvířka k prsům JAWA 555? Marně sháním, každý je má buď i s vrchem za přestřelenou cenu, nebo má řezaný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 15:24
 Chtěl jsem se zeptat jestli převodka tachometru da dandy 125 drátěné kolo pasuje na dyndy minarelli 50 a jestli ne tak pokud se dá někde koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 17:42
 Jak jsou uchycený dvířka prs u JAWY 555? Je tam nějaká vysouvací osička, nebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 21:02
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jj, zasouvaci osicka.
Datum: 17. května 2010 21:02
 A neprodal byste někdo nějaký slušný dvířka? PROSÍM, MARNĚ SHÁNÍM a už mě ta díra se.., ehm, štve
Datum: 17. května 2010 16:49
 Multidotaz:
1)Pasuje brzdové obložení z mustanga na pařeza 555?
2)Nemá někdo schéma třípolohové bošárny?
3)Je normální, aby u mezitipu 150/352 byly kroužky na pístu rozmístěny tahkle(pořadí si nepamatuji a nezkoumal jsem, jestli nejedou přes výfukový kanál, faktem je, že jsou podežřele u sebe a podivně rozmístěny) http://ondragam.rajce.idnes.cz/Valec/#valec.JPG
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 16:06
 kdyby byl pist obracene tak by to jezdilo pres saci kanal ne ? jestli to nejezdi po knalech tak je to pohoda. taky je moznost, jestli neni nakej spatnej pist
Datum: 17. května 2010 16:06
 A proč myslíš, že se ptám, jestli není obráceně?
Datum: 17. května 2010 9:34
 a nemas nahodou pist otocenej?  to by bylo logictejsi,kdyby byli na druhy strane
Datum: 17. května 2010 8:05
 Fajn, tak příští týden tam půjde originál obložení JAWA 23, už to vůbec nebrzdí.
Datum: 16. května 2010 21:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 555 až 23 měli stejné brzdové obložení
Datum: 16. května 2010 21:00
 ahojte potřeboval bych vědět jak stáhnout rotor z kliky na čz 175/477 děkuju mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 16:35
 vysroubujes sroub jistici vacku, vytahnes vacku z rotoru a misto ni nasroubujes sroub M8. Ten utahovanim bude odtalcovat rotor od osy klikove hridele. Kdyby nechtel rotor povolit a sroub uz moc taky utahnout nesel tak do nej poklepej kladivkem a rotor odskoci.
Datum: 15. května 2010 16:35
Posl.aktualizace: 14. května 2010 17:45
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9416
 Ahoj! Hele Seso, mam na tebe dotaz. Ten převod náhonu u Mosquita je správnej? Protože já mam u svýho ten originální a rozhodně vypadá jinak... Navíc se mi zdá, že tenhle je vážně jen na Dandy a dává se z levý strany, kdežto u Robbyho a Mosquita jde z pravé. Jenom by mě zajímalo, jestli si to zkoušel nebo třeba kontroloval a jestli na toho Moquiče de. Díky moc! Tomáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 17:04
Posl.aktualizace: 14. května 2010 16:56
Jméno: Nadrazak
IP: uživatel9416
 Ahoj! Hele já mam ten originál od Tří sester tak jestli ho chceš poslat?!
Datum: 14. května 2010 16:56
Datum: 13. května 2010 18:34
Jméno: Martin Pospíšil
IP: uživatel9317
 Zdarec prosím Vás mám takový problém mám vypnutého pionyra a kdyz mam zaply benzit tak mi uplne moc tece .Díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 20:45
Jméno: Martin Pospíšil
IP: uživatel9317
 No asi tak nejak da se to spravit ???
Datum: 12. května 2010 20:45
 jestli sis s tim pliskem uz hral tak mas rozstelovanou hladinu v plovakovce..
Datum: 12. května 2010 20:29
Jméno: Martin Pospíšil
IP: uživatel9317
 No na to jsemse dival ale nevim jak to vyzkouset to musi byt plny benzinu ne aby ten plisek se pritlacil k tomu ventilku.To mam nejak zkrivit ??
Datum: 12. května 2010 18:53
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sundej plovákové víčko, zkus ten plíšek, jestli ti zavírá takový ventil, zkus jestli ti ten ventilek těsnění.
Datum: 12. května 2010 18:04
 uzavírá ti plovák dobře přívodový ventilek ( plíšek, který uzavírá ventilek ).
Datum: 12. května 2010 17:57
 čau mam problem, při jízde se mi z spojkovýho koše vypadli 2 kolíky, tak jsem koš vyměnil , dolil převodový olej(nevím jakej to je dostal jsem ho k motu, smrdí jako ten u skody 105/120/130 ). a spojku jsem po složení musel povolit, ale mam ten problém, že když chci našlápnout tak startpáka prokluzuje, naopak když jedu na 1 a zmáčknu spojku tak to nestojí ale jede dál, nevím co s tím, nemuže to dělat ten olej??? spojkový lamely sou jako nový, jinak při jízdě neprokluzuje,
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 22:38
 je to olejom, ak tam máš PP90 tak po zahriati ten olej je hustý ako med... daj tam PP80, a uvidíš rozdiel, ináč to určite vyrieši ferodo
Datum: 12. května 2010 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 olejem to není! v oleji chybu nehledej..já dotoho lil všechny možný sračky..taky M6AD jako u škodovky 105-130 a spojka fungovala normálně
Datum: 12. května 2010 21:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ja mám PP80 a no-problem3
Datum: 12. května 2010 18:32
 druhy olej???, myslíš tím jiný olej??? a jakej? pp 80?
Datum: 12. května 2010 17:15
 hej daj druhy olej lebo ti lamely ostavajú prilepené na medzi lameli
Datum: 12. května 2010 16:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec hoši potřebuji radu proč mi flusá z výfuku olej když startuju svého mustanga? může to být guferem? dal jsem tam kavalitní olej Oleomac do křovinořezu značky stejné Oleomac. Dneska jsem čistil výfuk a pořás to ser* olej. Co s tím mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 16:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Toto dělá i volnoběh?
Datum: 12. května 2010 16:06
Jméno: honza
IP: uživatel9398
 Tohle znam to nikdy uplne nedostanes pryč ,ale zkus si seřidit volnoběh a potom kdyžtak zapalovaní
Datum: 12. května 2010 10:29
 Taky to dělává při nedostatečně prohřátém motoru, ale jak to tak čtu tak to asi váš případ nebude
Datum: 11. května 2010 20:18
 tohle mi dělá taky.Ale motor mám komplet po GO.Teď zajíždím a mažu 1:33 s olejem Shell SX 2.Není to tím jak kdo maže?
Datum: 11. května 2010 19:33
Jméno: Martin
IP: uživatel8949
 vyhoď oleomac fujtajbl. kup si kvalitní 2t olej s označením TS nebo TSF od mogulu, řeď 1:50 - bacha na to - nevypláchneš lahvičku a máš tam 1:70 a motor v p...
Datum: 11. května 2010 19:11
 to je u 2t motoru normální,dovezl jsem si červenýho fíka dělal mi to taky,před týdnem jsem roozebral výfuk a pořádně ho prošuroval kulatinou a tlumiče vypáli.,tak snad bude pokoj,vyzkouším to až budu mít válec
Datum: 11. května 2010 18:06
 mám to samé. Svíčku mám pořád zapatlanou a mokrou ale přesto to chytá napoprvé, z výfuku to cáká to svinstvo. Zbývá mi možnost buď vypálit výfuk, nebo mi to saje přes těsnění nebo gufero ale spíš to těsnění mi to saje do skříně protžej ak jsem skládal ten motor tak už byl utěsněný ale já tam nemohl dát kvalt a musel jsem ho ještě jednou rozebrat ale hnedj sem ho složil. Tak nwm.
Datum: 11. května 2010 18:01
 Nemá někdo odkaz na katalog ND JAWA-ČZ 150 352?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:08
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar draci není tady někdo náhodou z Koněšína kso by vědel o Fichtel cupu na Radarce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 17:38
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 dnesk apri zajizdeni vybrusu se rozypaa klikovka,jeden valecek z loziska se mi dostal pred pist a rozmaltil celou hlavu i s pistem...ale sere me ze udelal jednu ryhu dole na valci pred vyfukovym kanalkem az k hlave..vadi to necemu ? asi tudy bude utikat komprese co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 13:26
 dachl  řeber si to jak chceš
Datum: 08. května 2010 13:26
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 klika delana nebyla no...a mazal jsem 1:25
Datum: 08. května 2010 13:03
 postul : to mluvíš aj o mě?
Datum: 08. května 2010 12:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Mi vyjel pistni cep a udelal asi milimetrovou ryhu do valce,žádnou zmenu sem nespozoroval,jen až sem sundal válec
Datum: 08. května 2010 12:38
 kolik jsi ujel na výbrus,kolik jsi mazal,byla ta klika dělaná s výbrusem?jestli na starou kliku naložíš nový výbrus,zvětší se komprese se nediv že se ti to sypne.nebo na lepší olej ložiska neodcházejí a motor nepodléhá opotřebení?vy 2 antiM2Tovci mi připadáte jako ten doktor ze švejka co vše léčil klystýrem.
Datum: 08. května 2010 12:25
 ty rýha,no ne že by to vadilo,ale výkon ti to užere určitě,je jasné,pokud je to hladké pojede to líp...s rýhama už to tak dobře nejede....
Datum: 08. května 2010 12:05
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 no ty vole..konec M2T...co ta ryha na valci ?
Datum: 08. května 2010 11:50
 tak a máš důvod proč
Datum: 08. května 2010 11:44
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 jezdil..
Datum: 08. května 2010 11:32
 Nejezdil si pri tom zabehu na M2T?
Datum: 08. května 2010 11:30
|



|