slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  37  38  39  40  41  42  43  44  45  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
prosim vás myslíte že bych stihl vyčistit celý motor jawa 50 do jara?dělal bych na něm min.3 dny v týdnu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já když sem dělal motor po prvy tak jsem ho komplet složil za sobotu a rozebrany to je hned max za hodinu když máš na to nářadí
 
 
Datum: 21. února 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
presne tak
 
 
Datum: 21. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel7016    
mas ho vpohode za den kdyz vis co kam dat a hlavne kdyz mas vse po ruce !!!! a uz to sem pises po treti za Dnesek... zbytecne stim zasiras pokec
 
 
Datum: 21. února 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
prosim vás,jak mám vyčistit výfuk?mám jawu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: Fichtl Cult      E-mail:      IP: uživatel9185    
Zkus do toho vyfuku nalit trosku, ALE FAKT JEN TROSKU benzinu, pak to zapal zapalovacem, a ty necistoty bu z toho mely vyhoret, vcetne usazeneho oleje a dalsich veci, delal jsem to na Jawe 20, a bylo to uplne costy;-) akorat bacha na tu ranu je to ohlusujici rachot;-):-D
 
 
Datum: 21. dubna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj autogenem bych to nedělal,ne že by sis uvařil vlasy na hlavě,ale neměl by si z toho dobrý pocit a po cca 2 hodinách by si putoval do jedličkova ústavu s mozkovou příčinnou.Taikže jak kolega podemnou předvedl ukázku čištění výfuku :-D,tak to pořádně prošůruj bingem :-D a bacha,pak se to musí pořádně odmastit
 
 
Datum: 21. února 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ti to bóchne :-D,hele normálně to trošku prožen autogenem
 
 
Datum: 21. února 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj hod ho do kotle:-D
 
 
Datum: 21. února 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Pravidla      IP: uživatel8813    
:-D
 
 
Datum: 21. února 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Pravidla      IP: uživatel8813    
stačí když to opláchneš doma ve vaně horkou vodou ;-)
 
 
Datum: 21. února 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hodit do kotle
 
 
Datum: 21. února 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Ahojte draci, nevie niekto ci ide na pincla nahodit valec s babky 207? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
no tak nic aj tak dik za pomoc pani :-)
 
 
Datum: 21. února 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde. napíšu ti co je všechno jinak. svorníky, zaváděcí průměr vložky(to co dole kouká z válce),jinej píst, jiná délka válce, válec je jinak časovanej(pomíjim to že má maličkej výfuk a sání a že ani hlava nepasuje.
 
 
Datum: 21. února 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde musíš si ale převrtat katery a upravit pístek...dál zvětšitvýfuk kanál a sací segment
 
 
Datum: 21. února 2010 0:08
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar hoši chci se zeptat co byste rači braliČZ 175/487 NEBO MZ ETZ 150? co je výhodnější spolehlivost x náhradná díly x výkon x požitek z jízdy ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel8887    
kdyby komunisti neposlali výrobu čz do prdele a začali by se dělat 4taktní motory sériově viz.-prototypy...sorry vsem ale já jsem pro MZ!!!!!!!!!! Deutsch maschine!!!MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ!!!!!!!!!
 
 
Datum: 04. března 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Jedině ČZ
 
 
Datum: 20. února 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
MZ nikdyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 20. února 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel8798    
mz jezdí parádně,ale díly sou poměrně drahy,čz 175 dobrá motorka,všudu je mraky dílů za hubičku,na tvim místě bych si koupil 350/640 jawu
 
 
Datum: 19. února 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak skopčáci majú dobre stroje
 
 
Datum: 19. února 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ani jedno jsem neřídil, ale co vím tak: 150 ETZ- 5 kvalt, 12 koní, dobrý podovzek, kotoučová brzda ve předu, dostatek náhradních dílů. Je jich hodně. Cena je výborná. Škoda, že na ní od 16 nemůžu jezdit. 175- je o něco těžší, není tak sprotovní jako MZ, je to spíše cesťák. 4 kvalt, 13 koní. Ceny shodné, dosupnost dílů také. Já bych ale přeci jen volil německou kvalitku.
 
 
Datum: 19. února 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Jarda 000000000000000003      IP: uživatel3888    
Zdar draci potřeboval bych poradit jak mam zmenšit diry v zadním kole na fichtloj kdyz se me v nich hýbou ty tři body na rozetě mrte se hybou a vzdycky tak po dvou tydnech povoleny poradte me pls neco ....díkyy mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: BOREC      IP: uživatel8027    
a co kdyby si proste prohodil kola ??? predni dej na zadek !!!
 
 
Datum: 18. února 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a treba ja jsem si na ty nejty dal gumovou hadici - a pak spiloval tu gumu do ovalu aby to pekne sedlo - a mam to vlastne i tlumeny pri rozjezdu jako na trinde :-D - ale jinak v kole mam diry tak velky a vytluceny ze mam uz diry do bubnu do vntr - proste skrz - puvodni majitel mu halt daval zabrat
 
 
Datum: 18. února 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě to taky dělalo tak sem ty nyty na te rozetě zavařil a kouplil sem od kamoše jinej "NEVYŘACHTANEJ" ráfek a s tou rozetou ani nehneš jak to drží
 
 
Datum: 18. února 2010 7:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě to tak dělalo na mustangu...ani mě to nevadilo dokud to nezačalo mlátit při řazení... Vyrobil jsem si do těch dír mosazné vložky a je to dobré,funguje to jak má
 
 
Datum: 17. února 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: jarda 000000000000000000003      IP: uživatel3888    
v náboji kola mam velky díry a potřebuju je zmenšít !!!!
 
 
Datum: 17. února 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: jartda 000000000003      IP: uživatel3888    
ale to taky ale ja myslim ve stredu kola na tom bubnu jak jsou ty tri diry tak ty mam vytlučeny na vetší a rozeta se me v nich tak cca 2-2,5 cm hybe a chtel bych je nejak zmenšit poradte mi díky
 
 
Datum: 17. února 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to máš vytlučený ty nejtky,dej rozetu těma nejtama na kolejnici a párkrát do toho bouchni kladivem,já jsem to dycky takto udělal,a drží parádně
 
 
Datum: 17. února 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
zdar mám jawu 21 a blbě se mi točí zadní kolo...myslíte že to můžou bejt špatné ložiska v kole? pomůže to když je vyměnim? nebo čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prdlačku rozebrat vodítka paken vyndat brzdovej klíč a všecko kompletně namazat,pakny a buben odmastit a uvidíš jak to bude chodit ono to rádo dělá že se to nevrací když skoro 41let se třeba nedělá udržba fichtlum a pak se lidi divěji že jim to nechodí:-)
 
 
Datum: 12. února 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidim to na zabrzdenou zadni brzdu...ono to u pincků rádo dělá že sešláípneš,pustíš,pedíl brzdy se vrátí do svě puvodni polohy ale brzdové rameno na brzdovém štítu se uplně nepovolí a brzdí to. Já tam mám pružinu a je to paráda. Nebo jestli tam máš kolo z 05ky a brzdový štít z 21čky nebo naopak...tak to taky dře
 
 
Datum: 12. února 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš zabržděnou zadní brzdu
 
 
Datum: 12. února 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Může to být : špatlá ložiska v kolech nebo v rozetě, přetažený řetěz, nenamazaný řetěz, zařazenej kvalt :-D ... vyčisti promaž sešteluj, vyměn loziska --- není to drahé - do 150Kč za cekou zadní osu a mělo by to být OK
 
 
Datum: 12. února 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar neví tu někdo nějaké firmně která chromuje nejlépe kraj zlínský ale podmínka tu není a hlaneě aaby ta byl nějaký ceník nebo jak se tet ty ceny pohybuju.DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že někde ve Zlíně nějaká firma bude, jinak je taky na Vsetíně kde asi taky chromujou...
 
 
Datum: 12. února 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kousek od val.klobouk
 
 
Datum: 11. února 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkud jsi?
 
 
Datum: 11. února 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím,ja mam takovou čistě teoretickou otázku,ví tady někdo jaký řidičák bych musl mět na velorex? počíta se to normálně jako auto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je špica akorat škoda že je to věkově stejně jako auto
 
 
Datum: 11. února 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo velorex je veden jako 3 kolový motocykl :-)
 
 
Datum: 10. února 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo? víš to určitě?
 
 
Datum: 10. února 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na velorexe potrebujes řidicák A do 25kw :-)
 
 
Datum: 10. února 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co svicka PAL 14-8 a fichtl ? je v necem lepsi ? ma treba lepsi prubeh v otackach nebo tak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Mě osobně to s n´jelo asi normálně ale nechtělo mi to vůbec chytat teplý
 
 
Datum: 06. února 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
konkretne PAL 14-8R no je pôvodné určená výrobcom motocykla takže by mala splnať všetky požiadavky na plynuli chod motora pri plnom výkone ale osobne som ju ešte nemal možnosť vyskúšať ale určite by bola dobrým riešením
 
 
Datum: 06. února 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CS draci,kolik byste daly za tohoto Staďáka http://aukro.cz/item909350621_moped_stadion_s22_po_renovaci.html ? ..Neprodávám já:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
hele když sme u toho moony nemaš naky díly navíc ?
 
 
Datum: 02. února 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
hoši přidávam se k vám, ale stadak je stadak co bysme pro něj neudělali :-D
 
 
Datum: 02. února 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Naprosto s tebou souhlasím MOONY ! ;-)
 
 
Datum: 02. února 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Naprosto s tebou souhlasím MOONY ! ;-)
 
 
Datum: 02. února 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no originál to sice není, ale na 6000 se to nezastaví podle mýho.. Je teď nějaká stadionmánie, a vrak, co jsem před patnácti lety dostal zadarmo bych dneska prodal za 8 až 9 bez problému.To mi ovšem komlikuje situaci, protože renovuju a někteří vychcánkové neví, co si říct třeba za blbý světlo.
 
 
Datum: 02. února 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      IP: uživatel8162    
souhlasim s Markem
 
 
Datum: 02. února 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
RENOVACE: je navrácení motocyklu do stavu, v jakém byl vyroben. Ale pokud vím, červený metalický lak se na Stadiony nedával :-D. Jinak slušný. GO to má. Kdyby to mělo nový lak v původních barvách, tak kolem 10000-12000 kč. Ale takhle tak 5-6000 kč. Více bych já nedal.
 
 
Datum: 02. února 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vůbec by neměl mít metalízu!!!
 
 
Datum: 02. února 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedokazu sice presne rict kolik bych za to dal, ale kdyby byl v originalni barve a nemel cerny rafky tak by byl o dost hezci.. skoro bych se bal tohle nazvat renovaci...
 
 
Datum: 02. února 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: kokos      IP: uživatel8642    
zdar,neví někdo jaký jsou šrouby na levým karteru u jawy 350/634?..držej karter,je jich tam asi 6,díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Na levém výku je 5 šroubů M8 x 45 a kartéry jsou šroubované z pravé strany. Tady jsou M6 x 60 (2k), M6 x 22 (4k), M6 x 50 (6k), M6 x 30 (1k)
 
 
Datum: 02. února 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není rychlejší kouknout se do katalogu dílů?
 
 
Datum: 02. února 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel8627    
caw sesa mas jednu chiby ak mas na pioniera chromove kruzky tak je tam napisana tlustka 1,5cm ... je to tam kde je info ,caww odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel8627    
ja som ties pochopil sak pistny kruzok aby mal hrubku 1,5cm to mi bolo jasne hned ze to mam bit v mm. tak preto so to sem napisal !
 
 
Datum: 01. února 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Sem pochopil aj ja kdyz mi jeste 13 nebylo:-D
 
 
Datum: 01. února 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
Je tam přesne tohle : Pořádnej chromovej pístní kroužek co ma tloušku 1,5cm,,,pístní kroužek pasuje jen na jedno kroužkové písti a to jak na značku Berta tak i na lechčí píst
 
 
Datum: 01. února 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slušně na to upozornil, tak nevím v čem je problem.
 
 
Datum: 01. února 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale každý člověk, který to má v hlavě v pořádku, nebo je starší 13ti let pochopí, že je to v milimetrech.
 
 
Datum: 01. února 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
ma pravdu je to tam špatně
 
 
Datum: 01. února 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má tam psáno 40/1.5 ..... jestli je to podle tebe v cm tm to by ten kroužek měl průměr 40 cm :-D....hochu prvně zapoj mozek a pak něco napiš.
 
 
Datum: 01. února 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: Hofmi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim vás nevíte někdo jak mám zobrazit muj profil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: Hofmi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: casce ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klikni na na jméno u příspěvku - (Jméno: HOFMI)
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v pravo nahoře...
 
 
Datum: 31. ledna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čuzzzz mám dotaz nevíte někdo kde by se daly sehnat gumy sp odobnym vzorkem co měl dřív pařez neboteda jawa555 předem diks... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam problem.. :-( v levym karteru se mi strhal zavit na tu zavitovou tycku co je na ni valec a hlava... :-( ted sem tam dal tmel ale pochybuju ze vydrzi takovou silu...ta tycky se normlane vyravla rana jak prase a byla venku...kurva :-( nevite jde to nejak orpavit nebo muzu pulit a jiny kartery ?.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jaky lepidlo...
 
 
Datum: 31. ledna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych nic nevrtal bych sehanl novou tycku nebo i tu starou pokud ma zavit ok aspon na jadny strane, dat tam nejaky kvalitny lepidlo narazit to tam tycku dat valec palici a poradne stahnou a nemuze to nic udelat :-) vubec se toho neboj
 
 
Datum: 31. ledna 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je tycka venku a jen v haji zavit tak je to v pohode, mas dve moznosti - bud vysoustruzit vetsi a pouzit aj vetsi steft (je ale lepsi pak udelat secky vetsi protoze ostatni dotahujes jinou silou a hlava se muze v tom jedom rohu kroutit) a nebo koupis tekutej kov, zakapnes a udelas novej zavit stejneho prumeru jako zbyvajici...tim ze to zkousis protahnout nebo zalepit ten stef je blbost, tam jsou velke tlaky a strzenenej nebo poskozenej zavit to nevydrzi + hlava na trech zbyvajicich steftech daleko nedojede, prdne dalsi...
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a když dáš jinej karter tak musíš dát oba co byly odjakživa u sebe..páš potom to bude dělat zlo ..ale tohle není tak složitá oprava
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten starej závit ti držet nebude a když jo tak stejně po chvilce povolí...musíš to převrtat na 8 a pak si říct nějakýmu soustružníkoj aby ti stočil tyčku ,která bude mít na jednom konci 8 a na druhým zase 6
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj zkuz to,jinak dej new tycku
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusim to zavitinikek jinak jinej karter nebo tycku no
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v železáku koupíš
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkuz projed ten starej a nahodit znova závit
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz udelam novej tak udelam vetsi....a kde vemu jinou tycku..jeiden vyrobit
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a včem je tkovej problém udělat new záviť ? :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nee jen ten zavit v karteru je KO
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tys to vylomil tak že v tom zůstal kus šteftu?
 
 
Datum: 31. ledna 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
zdar mam mustanga, a furt se mi sere spojka prostě jak jsou ty tycky a mezi nima kulicka...tak me ta kulicka vzdycky znici ty tycky, proste udela do nich diru a pak spojka vubec nezabira...a jeste k tomu mam tu mensi tycku vetsi a ta se nova neprodava prodavaj se jen ty kratší než mám já... uz fakt nevim... co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
létě jsem si koupil u nás v mototechně nový obě tyčky a najezdil jsem na ně asi 100km pak se dali ohejbat rukou a tak se omleli konce že jsem to nemohl vydělat z toho deklu :-D dal jsem tam starý tyčky z druhýho motoru a je to v pohodě :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zkus tu kulicku vyhodit co to bude delat a kdyztak trosinku pritahni nebo povol stelovaci sroubek a uvidis kdyztak vymen tycky daji se tady koupit u sesi
 
 
Datum: 31. ledna 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych si radsi koupil novy....kup ty tycky novy a zakalit di s kamosema :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Asi je máš z měkého materiálu, nech si je zakalit.
 
 
Datum: 30. ledna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim ze zajicem
 
 
Datum: 30. ledna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mas nejaky divny.buhvi z ceho tam ty tycky mas..kup si tady na kramku obe dve novy i tu kulicku.ja tam mam na obou fichtlech puvodni tycky a je tam jenom nepatrnej dulecek,fakt malinkej...ale to je normalni..mas tam asi neoriginalni tycky tak si kup novy..
 
 
Datum: 30. ledna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel8570    
pro standu: k te stejskyho sade futra na prevodovce sou novy a klika je po repasi je tam ojnice ckr na jehlach a u tebe to bylo cim ze ti to nejelo? a co mam udelat stim filtrem jaky tam dat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8589    
ja mam nepárový kartery........je tam klika nakrivo a nejede to.......filtrbox vyhod
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar,chtěl sem se zeptat zda by jste neměly nějakej nápad jak si připevnit zrcátka se závitem M8 na řidítka.Prostě z toho zrcátka vede tyčka na konci se závitem M8 a maticí.Přemýšlel sem jak bych je přidělal ale zatím mě nenapadlo nic slušnějšího.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: vybrouš      IP: uživatel7097    
no ten plech co je na fotce je jakoby objímka, prostě plech širokej cca 4-5cm, je zahlej podle řidítek, provrtaný oba konce a zvrchu a zespod je matka
 
 
Datum: 28. ledna 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdarec musíš na tom zrcátku mít objímku na připevnění na ty řídítka
 
 
Datum: 28. ledna 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
tak draku máš to tady http://pictureup.cz/picture/verejny/27662766dsc00004.jpg kvalita neni moc extra, už sem tam měl tmu:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
Janý, teď valím do dílny, takže kolem 8 ti sem hodím odkaz na fotku;-)
 
 
Datum: 27. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak nějak sem to taky dřív měl....ale potom mi to nějak projel tím plechem a začalo se to protáčet....ale kdybys byl tak hodnej tak mi to když tak vyfoť :-)třeba to máš jinak:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to mám tak že mám b páčkách bybrtaný zábity.pak to normal namontuješ a je to ok
 
 
Datum: 27. ledna 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: vybrouš      IP: uživatel7097    
No já tam mám přes řidítka přehnutej takej plech, v něm sou navrtaný díry a zvrchu ají zespod mám matku, jestli chceš tak neska du do dílny, tak ti to mužu vyfotit.
 
 
Datum: 27. ledna 2010 7:12
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel7016    
cau .. k cemu je jednokrouskovej pist ??? nak se vtom newyznam a chtel bych poradit co buch mel udelat na fiku aby to jelo rychleji??? popripade poradte jake upravy mam udelat... zacinam z tuningem !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Koukej to je, jako by jsi dal do auta mrtě výkon, ale to auto by ti to nedokázalo přenést na kola....... Jednoukroužkový píst sám o sobě nic neudělá. K tomu aby ten motor jezdil lépe, musí být zapotřebí mnoha věcí. Monter má pravdu. Kup si stejskyho kit, dej tam pořádný karbec a pak se uvidí, co s tím fichtlem dál.
 
 
Datum: 25. ledna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
V první řadě udělej GO motoru pak si kup třeba stejskyho sadu dell orto vějířovanou hlavu to by ti mohlo ze začátku stačit :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2010 19:24
 
<  37  38  39  40  41  42  43  44  45  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 22:24:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu