|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás myslíte že bych stihl vyčistit celý motor jawa 50 do jara?dělal bych na něm min.3 dny v týdnu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 21:37
 Já když sem dělal motor po prvy tak jsem ho komplet složil za sobotu a rozebrany to je hned max za hodinu když máš na to nářadí
Datum: 21. února 2010 21:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 presne tak
Datum: 21. února 2010 21:32
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 mas ho vpohode za den kdyz vis co kam dat a hlavne kdyz mas vse po ruce !!!! a uz to sem pises po treti za Dnesek... zbytecne stim zasiras pokec
Datum: 21. února 2010 20:56
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás,jak mám vyčistit výfuk?mám jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 15:24
Datum: 21. dubna 2010 15:24
 jj autogenem bych to nedělal,ne že by sis uvařil vlasy na hlavě,ale neměl by si z toho dobrý pocit a po cca 2 hodinách by si putoval do jedličkova ústavu s mozkovou příčinnou.Taikže jak kolega podemnou předvedl ukázku čištění výfuku  ,tak to pořádně prošůruj bingem  a bacha,pak se to musí pořádně odmastit
Datum: 21. února 2010 20:59
 ti to bóchne  ,hele normálně to trošku prožen autogenem
Datum: 21. února 2010 20:47
 jj hod ho do kotle
Datum: 21. února 2010 20:34
Jméno: Pravidla
IP: uživatel8813
Datum: 21. února 2010 19:28
Jméno: Pravidla
IP: uživatel8813
 stačí když to opláchneš doma ve vaně horkou vodou
Datum: 21. února 2010 19:28
 hodit do kotle
Datum: 21. února 2010 19:28
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ahojte draci, nevie niekto ci ide na pincla nahodit valec s babky 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:58
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 no tak nic aj tak dik za pomoc pani
Datum: 21. února 2010 10:58
 nejde. napíšu ti co je všechno jinak. svorníky, zaváděcí průměr vložky(to co dole kouká z válce),jinej píst, jiná délka válce, válec je jinak časovanej(pomíjim to že má maličkej výfuk a sání a že ani hlava nepasuje.
Datum: 21. února 2010 8:20
 Jde musíš si ale převrtat katery a upravit pístek...dál zvětšitvýfuk kanál a sací segment
Datum: 21. února 2010 0:08
 zdar hoši chci se zeptat co byste rači braliČZ 175/487 NEBO MZ ETZ 150? co je výhodnější spolehlivost x náhradná díly x výkon x požitek z jízdy ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 21:05
Jméno: lukyn
IP: uživatel8887
 kdyby komunisti neposlali výrobu čz do prdele a začali by se dělat 4taktní motory sériově viz.-prototypy...sorry vsem ale já jsem pro MZ!!!!!!!!!! Deutsch maschine!!!MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ MZ!!!!!!!!!
Datum: 04. března 2010 21:05
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Jedině ČZ
Datum: 20. února 2010 20:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 MZ nikdyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 20. února 2010 13:09
Jméno: lada
IP: uživatel8798
 mz jezdí parádně,ale díly sou poměrně drahy,čz 175 dobrá motorka,všudu je mraky dílů za hubičku,na tvim místě bych si koupil 350/640 jawu
Datum: 19. února 2010 21:33
 asi tak skopčáci majú dobre stroje
Datum: 19. února 2010 20:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ani jedno jsem neřídil, ale co vím tak: 150 ETZ- 5 kvalt, 12 koní, dobrý podovzek, kotoučová brzda ve předu, dostatek náhradních dílů. Je jich hodně. Cena je výborná. Škoda, že na ní od 16 nemůžu jezdit. 175- je o něco těžší, není tak sprotovní jako MZ, je to spíše cesťák. 4 kvalt, 13 koní. Ceny shodné, dosupnost dílů také. Já bych ale přeci jen volil německou kvalitku.
Datum: 19. února 2010 20:12
Jméno: Jarda 000000000000000003
IP: uživatel3888
 Zdar draci potřeboval bych poradit jak mam zmenšit diry v zadním kole na fichtloj kdyz se me v nich hýbou ty tři body na rozetě mrte se hybou a vzdycky tak po dvou tydnech povoleny poradte me pls neco ....díkyy mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 14:52
Jméno: BOREC
IP: uživatel8027
 a co kdyby si proste prohodil kola ??? predni dej na zadek !!!
Datum: 18. února 2010 14:52
 no a treba ja jsem si na ty nejty dal gumovou hadici - a pak spiloval tu gumu do ovalu aby to pekne sedlo - a mam to vlastne i tlumeny pri rozjezdu jako na trinde  - ale jinak v kole mam diry tak velky a vytluceny ze mam uz diry do bubnu do vntr - proste skrz - puvodni majitel mu halt daval zabrat
Datum: 18. února 2010 10:04
 mě to taky dělalo tak sem ty nyty na te rozetě zavařil a kouplil sem od kamoše jinej "NEVYŘACHTANEJ" ráfek a s tou rozetou ani nehneš jak to drží
Datum: 18. února 2010 7:30
 taky mě to tak dělalo na mustangu...ani mě to nevadilo dokud to nezačalo mlátit při řazení... Vyrobil jsem si do těch dír mosazné vložky a je to dobré,funguje to jak má
Datum: 17. února 2010 23:22
Jméno: jarda 000000000000000000003
IP: uživatel3888
 v náboji kola mam velky díry a potřebuju je zmenšít !!!!
Datum: 17. února 2010 22:14
Jméno: jartda 000000000003
IP: uživatel3888
 ale to taky ale ja myslim ve stredu kola na tom bubnu jak jsou ty tri diry tak ty mam vytlučeny na vetší a rozeta se me v nich tak cca 2-2,5 cm hybe a chtel bych je nejak zmenšit poradte mi díky
Datum: 17. února 2010 22:06
 to máš vytlučený ty nejtky,dej rozetu těma nejtama na kolejnici a párkrát do toho bouchni kladivem,já jsem to dycky takto udělal,a drží parádně
Datum: 17. února 2010 21:47
Jméno: d
IP: uživatel7827
 zdar mám jawu 21 a blbě se mi točí zadní kolo...myslíte že to můžou bejt špatné ložiska v kole? pomůže to když je vyměnim? nebo čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 23:58
 Prdlačku rozebrat vodítka paken vyndat brzdovej klíč a všecko kompletně namazat,pakny a buben odmastit a uvidíš jak to bude chodit ono to rádo dělá že se to nevrací když skoro 41let se třeba nedělá udržba fichtlum a pak se lidi divěji že jim to nechodí
Datum: 12. února 2010 23:58
 vidim to na zabrzdenou zadni brzdu...ono to u pincků rádo dělá že sešláípneš,pustíš,pedíl brzdy se vrátí do svě puvodni polohy ale brzdové rameno na brzdovém štítu se uplně nepovolí a brzdí to. Já tam mám pružinu a je to paráda. Nebo jestli tam máš kolo z 05ky a brzdový štít z 21čky nebo naopak...tak to taky dře
Datum: 12. února 2010 22:19
 a nemáš zabržděnou zadní brzdu
Datum: 12. února 2010 22:06
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Může to být : špatlá ložiska v kolech nebo v rozetě, přetažený řetěz, nenamazaný řetěz, zařazenej kvalt  ... vyčisti promaž sešteluj, vyměn loziska --- není to drahé - do 150Kč za cekou zadní osu a mělo by to být OK
Datum: 12. února 2010 22:03
 zdar neví tu někdo nějaké firmně která chromuje nejlépe kraj zlínský ale podmínka tu není a hlaneě aaby ta byl nějaký ceník nebo jak se tet ty ceny pohybuju.DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:41
 Myslím že někde ve Zlíně nějaká firma bude, jinak je taky na Vsetíně kde asi taky chromujou...
Datum: 12. února 2010 9:41
 kousek od val.klobouk
Datum: 11. února 2010 19:48
 odkud jsi?
Datum: 11. února 2010 19:47
 zdravím,ja mam takovou čistě teoretickou otázku,ví tady někdo jaký řidičák bych musl mět na velorex? počíta se to normálně jako auto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:10
 to je špica akorat škoda že je to věkově stejně jako auto
Datum: 11. února 2010 15:10
 jo velorex je veden jako 3 kolový motocykl
Datum: 10. února 2010 22:04
 jo? víš to určitě?
Datum: 10. února 2010 21:52
 na velorexe potrebujes řidicák A do 25kw
Datum: 10. února 2010 21:09
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 08. února 2010 14:51
 co svicka PAL 14-8 a fichtl ? je v necem lepsi ? ma treba lepsi prubeh v otackach nebo tak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 23:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Mě osobně to s n´jelo asi normálně ale nechtělo mi to vůbec chytat teplý
Datum: 06. února 2010 23:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 konkretne PAL 14-8R no je pôvodné určená výrobcom motocykla takže by mala splnať všetky požiadavky na plynuli chod motora pri plnom výkone ale osobne som ju ešte nemal možnosť vyskúšať ale určite by bola dobrým riešením
Datum: 06. února 2010 22:29
Posl.aktualizace: 02. února 2010 21:57
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 hele když sme u toho moony nemaš naky díly navíc ?
Datum: 02. února 2010 21:57
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 hoši přidávam se k vám, ale stadak je stadak co bysme pro něj neudělali
Datum: 02. února 2010 21:55
 Naprosto s tebou souhlasím MOONY !
Datum: 02. února 2010 19:32
 Naprosto s tebou souhlasím MOONY !
Datum: 02. února 2010 19:31
 no originál to sice není, ale na 6000 se to nezastaví podle mýho.. Je teď nějaká stadionmánie, a vrak, co jsem před patnácti lety dostal zadarmo bych dneska prodal za 8 až 9 bez problému.To mi ovšem komlikuje situaci, protože renovuju a někteří vychcánkové neví, co si říct třeba za blbý světlo.
Datum: 02. února 2010 19:20
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8162
 souhlasim s Markem
Datum: 02. února 2010 19:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 RENOVACE: je navrácení motocyklu do stavu, v jakém byl vyroben. Ale pokud vím, červený metalický lak se na Stadiony nedával  . Jinak slušný. GO to má. Kdyby to mělo nový lak v původních barvách, tak kolem 10000-12000 kč. Ale takhle tak 5-6000 kč. Více bych já nedal.
Datum: 02. února 2010 19:04
 a vůbec by neměl mít metalízu!!!
Datum: 02. února 2010 18:55
 nedokazu sice presne rict kolik bych za to dal, ale kdyby byl v originalni barve a nemel cerny rafky tak by byl o dost hezci.. skoro bych se bal tohle nazvat renovaci...
Datum: 02. února 2010 17:59
Jméno: kokos
IP: uživatel8642
 zdar,neví někdo jaký jsou šrouby na levým karteru u jawy 350/634?..držej karter,je jich tam asi 6,díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2010 13:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Na levém výku je 5 šroubů M8 x 45 a kartéry jsou šroubované z pravé strany. Tady jsou M6 x 60 (2k), M6 x 22 (4k), M6 x 50 (6k), M6 x 30 (1k)
Datum: 02. února 2010 13:33
 Není rychlejší kouknout se do katalogu dílů?
Datum: 02. února 2010 11:52
Jméno: jawa 21
IP: uživatel8627
 caw sesa mas jednu chiby ak mas na pioniera chromove kruzky tak je tam napisana tlustka 1,5cm ... je to tam kde je info ,caww
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 16:13
Jméno: jawa 21
IP: uživatel8627
 ja som ties pochopil sak pistny kruzok aby mal hrubku 1,5cm to mi bolo jasne hned ze to mam bit v mm. tak preto so to sem napisal !
Datum: 01. února 2010 16:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Sem pochopil aj ja kdyz mi jeste 13 nebylo
Datum: 01. února 2010 15:39
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Je tam přesne tohle :
Pořádnej chromovej pístní kroužek co ma tloušku 1,5cm,,,pístní kroužek pasuje jen na jedno kroužkové písti a to jak na značku Berta tak i na lechčí píst
Datum: 01. února 2010 14:11
 Slušně na to upozornil, tak nevím v čem je problem.
Datum: 01. února 2010 12:49
 ale každý člověk, který to má v hlavě v pořádku, nebo je starší 13ti let pochopí, že je to v milimetrech.
Datum: 01. února 2010 12:41
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 ma pravdu je to tam špatně
Datum: 01. února 2010 12:35
 má tam psáno 40/1.5 ..... jestli je to podle tebe v cm tm to by ten kroužek měl průměr 40 cm  ....hochu prvně zapoj mozek a pak něco napiš.
Datum: 01. února 2010 12:10
 prosim vás nevíte někdo jak mám zobrazit muj profil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 18:08
 Diky
Datum: 31. ledna 2010 18:08
 Klikni na na jméno u příspěvku - (Jméno: HOFMI)
Datum: 31. ledna 2010 18:04
 v pravo nahoře...
Datum: 31. ledna 2010 18:01
 Čuzzzz mám dotaz nevíte někdo kde by se daly sehnat gumy sp odobnym vzorkem co měl dřív pařez neboteda jawa555 předem diks...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 13:50
 mam problem..  v levym karteru se mi strhal zavit na tu zavitovou tycku co je na ni valec a hlava...  ted sem tam dal tmel ale pochybuju ze vydrzi takovou silu...ta tycky se normlane vyravla rana jak prase a byla venku...kurva  nevite jde to nejak orpavit nebo muzu pulit a jiny kartery ?..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 20:56
 ale jaky lepidlo...
Datum: 31. ledna 2010 20:56
 ja bych nic nevrtal bych sehanl novou tycku nebo i tu starou pokud ma zavit ok aspon na jadny strane, dat tam nejaky kvalitny lepidlo narazit to tam tycku dat valec palici a poradne stahnou a nemuze to nic udelat  vubec se toho neboj
Datum: 31. ledna 2010 16:51
 pokud je tycka venku a jen v haji zavit tak je to v pohode, mas dve moznosti - bud vysoustruzit vetsi a pouzit aj vetsi steft (je ale lepsi pak udelat secky vetsi protoze ostatni dotahujes jinou silou a hlava se muze v tom jedom rohu kroutit) a nebo koupis tekutej kov, zakapnes a udelas novej zavit stejneho prumeru jako zbyvajici...tim ze to zkousis protahnout nebo zalepit ten stef je blbost, tam jsou velke tlaky a strzenenej nebo poskozenej zavit to nevydrzi + hlava na trech zbyvajicich steftech daleko nedojede, prdne dalsi...
Datum: 31. ledna 2010 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a když dáš jinej karter tak musíš dát oba co byly odjakživa u sebe..páš potom to bude dělat zlo ..ale tohle není tak složitá oprava
Datum: 31. ledna 2010 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten starej závit ti držet nebude a když jo tak stejně po chvilce povolí...musíš to převrtat na 8 a pak si říct nějakýmu soustružníkoj aby ti stočil tyčku ,která bude mít na jednom konci 8 a na druhým zase 6
Datum: 31. ledna 2010 12:20
 jj zkuz to,jinak dej new tycku
Datum: 31. ledna 2010 12:20
 zkusim to zavitinikek jinak jinej karter nebo tycku no
Datum: 31. ledna 2010 12:18
 v železáku koupíš
Datum: 31. ledna 2010 12:13
 zkuz projed ten starej a nahodit znova závit
Datum: 31. ledna 2010 12:13
 kdyz udelam novej tak udelam vetsi....a kde vemu jinou tycku..jeiden vyrobit
Datum: 31. ledna 2010 12:10
 a včem je tkovej problém udělat new záviť ?
Datum: 31. ledna 2010 12:06
 nee jen ten zavit v karteru je KO
Datum: 31. ledna 2010 12:04
 tys to vylomil tak že v tom zůstal kus šteftu?
Datum: 31. ledna 2010 11:59
Jméno: d
IP: uživatel7827
 zdar mam mustanga, a furt se mi sere spojka prostě jak jsou ty tycky a mezi nima kulicka...tak me ta kulicka vzdycky znici ty tycky, proste udela do nich diru a pak spojka vubec nezabira...a jeste k tomu mam tu mensi tycku vetsi a ta se nova neprodava prodavaj se jen ty kratší než mám já... uz fakt nevim... co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 létě jsem si koupil u nás v mototechně nový obě tyčky a najezdil jsem na ně asi 100km pak se dali ohejbat rukou a tak se omleli konce že jsem to nemohl vydělat z toho deklu  dal jsem tam starý tyčky z druhýho motoru a je to v pohodě
Datum: 31. ledna 2010 12:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zkus tu kulicku vyhodit co to bude delat a kdyztak trosinku pritahni nebo povol stelovaci sroubek a uvidis kdyztak vymen tycky daji se tady koupit u sesi
Datum: 31. ledna 2010 9:43
 ja bych si radsi koupil novy....kup ty tycky novy a zakalit di s kamosema
Datum: 30. ledna 2010 20:21
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Asi je máš z měkého materiálu, nech si je zakalit.
Datum: 30. ledna 2010 20:18
 souhlasim ze zajicem
Datum: 30. ledna 2010 20:10
 to mas nejaky divny.buhvi z ceho tam ty tycky mas..kup si tady na kramku obe dve novy i tu kulicku.ja tam mam na obou fichtlech puvodni tycky a je tam jenom nepatrnej dulecek,fakt malinkej...ale to je normalni..mas tam asi neoriginalni tycky tak si kup novy..
Datum: 30. ledna 2010 20:04
Jméno: Jawak
IP: uživatel8570
 pro standu: k te stejskyho sade futra na prevodovce sou novy a klika je po repasi je tam ojnice ckr na jehlach a u tebe to bylo cim ze ti to nejelo? a co mam udelat stim filtrem jaky tam dat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:01
Jméno: Standa
IP: uživatel8589
 ja mam nepárový kartery........je tam klika nakrivo a nejede to.......filtrbox vyhod
Datum: 29. ledna 2010 11:01
 Nazdar,chtěl sem se zeptat zda by jste neměly nějakej nápad jak si připevnit zrcátka se závitem M8 na řidítka.Prostě z toho zrcátka vede tyčka na konci se závitem M8 a maticí.Přemýšlel sem jak bych je přidělal ale zatím mě nenapadlo nic slušnějšího.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 14:36
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 no ten plech co je na fotce je jakoby objímka, prostě plech širokej cca 4-5cm, je zahlej podle řidítek, provrtaný oba konce a zvrchu a zespod je matka
Datum: 28. ledna 2010 14:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdarec musíš na tom zrcátku mít objímku na připevnění na ty řídítka
Datum: 28. ledna 2010 13:50
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
Datum: 27. ledna 2010 19:43
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Janý, teď valím do dílny, takže kolem 8 ti sem hodím odkaz na fotku
Datum: 27. ledna 2010 17:08
 No tak nějak sem to taky dřív měl....ale potom mi to nějak projel tím plechem a začalo se to protáčet....ale kdybys byl tak hodnej tak mi to když tak vyfoť  třeba to máš jinak
Datum: 27. ledna 2010 14:37
 já to mám tak že mám b páčkách bybrtaný zábity.pak to normal namontuješ a je to ok
Datum: 27. ledna 2010 11:51
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 No já tam mám přes řidítka přehnutej takej plech, v něm sou navrtaný díry a zvrchu ají zespod mám matku, jestli chceš tak neska du do dílny, tak ti to mužu vyfotit.
Datum: 27. ledna 2010 7:12
Jméno: Ondra
IP: uživatel7016
 cau .. k cemu je jednokrouskovej pist ??? nak se vtom newyznam a chtel bych poradit co buch mel udelat na fiku aby to jelo rychleji??? popripade poradte jake upravy mam udelat... zacinam z tuningem !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 20:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Koukej to je, jako by jsi dal do auta mrtě výkon, ale to auto by ti to nedokázalo přenést na kola....... Jednoukroužkový píst sám o sobě nic neudělá. K tomu aby ten motor jezdil lépe, musí být zapotřebí mnoha věcí. Monter má pravdu. Kup si stejskyho kit, dej tam pořádný karbec a pak se uvidí, co s tím fichtlem dál.
Datum: 25. ledna 2010 20:09
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 V první řadě udělej GO motoru pak si kup třeba stejskyho sadu dell orto vějířovanou hlavu to by ti mohlo ze začátku stačit
Datum: 25. ledna 2010 19:24
|



|