|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 dneska sem sem se byl projet protoze jsem serizoval predstich...jel jsem s benzinem natural 95 +m2t 1:33 a motor se silene rychle prehrival a nejel....fakt do 3 minut jizdy uplne rozpalenej valec s hlavou..nechal sem vychladout (trvalo to tak 20min) a chytl krasne a po 2 minutach to samy..pritom dokud je studenenj nebo ma idelani teplotu jede jasne.jak se prehrejej je to v pic*, nemuze to byt tim ze jsem konecne dorval hlavu poradne...a ten natural prej vic hreje nez special...JInak nevim cim by to bylo..svicka sucha,cihlova...vubec nevim... Jinak je tam GO krome vybrusu na kterej se chystam....po go sem jezdil normlane krasen vsechno ok ale az dnesk apo tom predstihu a hlave... jinak predstich 1,6 odrth klasika 0,4
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:00
 olejem ani benzínem to není já sem měl to samy a zistil se že ten motor byl už jednou vodvařenej a pak už stačilo jen nastartovat ujet 100metrů a nejelo to jak to bylo horky
Datum: 21. března 2010 20:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já bych možná řekl, že mažeš málo... já sem přes zimu dělal výbrus a budu mazat tak 1:20........myslím si že se pístní kroužky přímo dotýkají válce a dochází k většímu tření, než když je mezi tím vrstvička oleje....je to jenom můj názor
Datum: 21. března 2010 19:47
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 *predstih
Datum: 21. března 2010 19:37
Jméno: Bohuš
IP: uživatel6698
 koupím babetu do 500Kč ozvěte se zatím pá hoši
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:23
 pokud bydlíš ve vesnici tak obejdi starší lidi jestli doma něco nemaj na prodej některý ti to daj za flašku slivovice
Datum: 19. března 2010 19:23
 Co bys chtěl za pětikilo...
Datum: 19. března 2010 18:29
 za 5 stovek ti prodám hrdzavů vodu
Datum: 19. března 2010 18:25
 cau...hej mam pincka 21ku a chvíli stála v dilne a pak sem ji chtel rozjet vycistil sem karburator spravil zapalovaní...pak sem to chtel nastartovat jiskra sla krasna a benzín tam tekl ale nastartoat to neslo jenom par malích vzdechů tak sem skousel porat stelovat jiskru aby strilala treba v jinou dobu a furt to same a nekdy uz vubec nic....uz si s tím nevím rady prosím poradte nekdo co stím ma tetka dělat ????diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 22:07
 vyzkoušej to co ti radil sportak21...a jestli nemáš povolené nějaké šrouby- třeba ti to někde netěsní(slyšel bys sičení) dotáhni hlavně hlavu
Datum: 17. března 2010 22:07
 Zkoušel si jinou svíčku, některé jsou už špatné a pod tlakem nehodí jiskru, nebo nepřechlastáva se ti to?
Datum: 17. března 2010 21:40
 cau draci zajimalo by me jestli jde nejak uplne rozebrat snek jakoze nahon tachometru... predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:13
Jméno: bodlak
IP: uživatel36
 pokud myslíš u fika tak tam to velký kolo jak se nasazuje na rozetu tak z tý strany je naraženej ocelovej kroužek s s filcem neco podobnýho jako u motoru jak je zaklepnutej "O"kroužek na karteru aby netek olej kolem nakopávačky .A potom ten závit na kterej se šroubuje náhom se nechá vytáhnout ,ja to delal ze jsem pod to osazeni kladivem zaklepával kudlu až to povilezlo a pak šrobovák a byl to venku. na některejch to je zajišteny napríč takovim 1mm kolíkem . tak nejak to je
Datum: 17. března 2010 19:13
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:44
Jméno: martin
IP: uživatel8965
 hoj hej ta rozeta je na sto pro pouzita nebo hu nekdo odrel kdyz se mrknes z blizeji tak uvidis jak ma podrene zoubky...
Datum: 17. března 2010 20:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 s té jedné fotky,to ozubení vypadá dosti špičatě ale to se mě asi zdá
Datum: 17. března 2010 19:57
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Přesně tak..zuby jsou neohoblovane.. je v pohode...akorat spinava od toho ze nekde lezela ...ale vypada nejetě..
Datum: 17. března 2010 18:50
 já si myslím že je nepoužívaná,možá ležela někde na půdě kde je vlhko.ale jinak má eště zachovalé zoubky na věnci,a nejtky vypadají dobře,
Datum: 17. března 2010 18:28
 benzin ředím 1 deci na 5 litrů jednaku padesáti. Ty svíčky když vyčistím prostě nejedou oni hážou tu jiskru malou velkou žádnou a různýmy směry prostě ju mužu vyhodit.A když oddělám ten filtr tak to jde líp do otáček jde tam přece víc vzduchu jak je to vlastně s tim filtrem??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 18:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Možná, že zkus vyměnit filtr za nový. Pojede ti to lépe. Kámošovi na teře taky odcházejí svíčky jedna za druhou. Jedno nastartování a vypnutí a svíčka je na vyhození. Taky jiskru nehodí.
Datum: 16. března 2010 18:47
 Zdar jsu v koncích už prostě nemůžu asi toho pincka hodim někam do zmole prostě mě to pořád kurvý svíčky ted poslední 3 dny jsem posral 3 svíčky na tu poslední jsem ujel ty 2 km byla nová a po 2 kylometrech je v prdely.Jak jste mě tu psali saje mi to olej z převodovky nééééé nesaje to co jsem tam nalil před rokem to samí množství jsem vylil. Hladinu v plovákovce mám OK jehlu na 2 zářezu zhora ale když vytáhnu svíčku je černá a mokrá od oleje liju tam dobrý olej doporučil mi to jedem chlapík přes pincky. prostě to moc hulí a svíčky jsou černé a vlhké at dělám co dělám nic dával jsem jehlu na 1 zářez kde je to nejchudší hladinu v plovákovce jsem měl už podmíru nechtělo to ani jet když jsem přidal nestačilo to tam dotíkat jak to bylo chudý ale svíčka černá mokrá.Zajímavé je že mě dřív odešli studené svíčky jako je N14C N17C ty vydržely dýl.Já prostě už nevým PROSIM pomozte já chci jezdit motor mám po GO narval jsem do toho všechny peníze tak chci jezdit PROSIM POMOZTE moc vám děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 10:50
Jméno: Mirek
IP: uživatel9232
 Zdravím.Já mám Babetu 207 a tehdá mi to dělalo to co tobě.Různě jsem laboroval a nakonec to byl špatně seřízený karburátor.Seřizoval jsem tak , že jsem zastavil malinko pootočil šroubkem a chvilku jel a to jsem provozoval tak dlouho , dokud svíčka nebyla tip ťop.Musí být pěkně hnědá až do běla .A to se stane po malé chvilce když trefíš správnou polohu.Ať se daří Mirek.
Datum: 20. dubna 2010 10:50
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud by do klikové skříně pronikal převodový olej v takovém množství, že by po dvou kilometrech zkolabovala nová svíčka, tak by motor silně kouřil a smrděl, je to takový zvláštní smrad. Za předpokladu, že je motor dobře utěsněn a zapalování v pořádku, bude pravdopodobně příčinou příliš bohatá směs. Může být poškozený plovák nebo zůstane viset na jehle, ale také může být špatný ventilek, pořádně nezavírá. Podívej se na vzduchový filtr a sání, jestli není něco poucpané. Nepřevrtával někdo hlavní trysku? V případě přetrvávajících problémů zkus vyzkoušet jiný karburátor, třeba si od někoho komu bezvadně funguje, na chvíli vypůjčit.
Datum: 18. března 2010 0:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud by do klikové skříně pronikal převodový olej v takovém množství, že by po dvou kilometrech zkolabovala nová svíčka, tak by motor silně kouřil a smrděl, je to takový zvláštní smrad. Za předpokladu, že je motor dobře utěsněn a zapalování v pořádku, bude pravdopodobně příčinou příliš bohatá směs. Může být poškozený plovák nebo zůstane viset na jehle, ale také může být špatný ventilek, pořádně nezavírá. Podívej se na vzduchový filtr a sání, jestli není něco poucpané. Nepřevrtával někdo hlavní trysku? V případě přetrvávajících problémů zkus vyzkoušet jiný karburátor, třeba si od někoho komu bezvadně funguje, na chvíli vypůjčit.
Datum: 18. března 2010 0:33
Jméno: martin
IP: uživatel8965
 hej podle me to moc redís ten benzin a nebo ti fakt bere z vyfuku vyjete sracky to se muze stat lepsi je vycistit a benzín redit mene nez více ale at to není zas moc malo....
Datum: 17. března 2010 20:55
 A ten olej necítil jsi zněj benzin protoze převodak se ti může dostat do kliky a benzin zas do převodovky takže pak vypustis opravdu stejne
Datum: 17. března 2010 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 dal bych ruku do ohne za ten prevodovej olej......
Datum: 16. března 2010 22:00
 eště koliik dáváš mísící poměr oilu?
Datum: 16. března 2010 18:10
 zkus vyměnit filtr,a hlavně vypal výfuk,vono si to může ten usazenej oil z výfuku brát zpět do válce,a pak ti to nadělá paseku,....
Datum: 16. března 2010 18:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a když tu svíčku pořádně vyčistíš tak zas funguje ne? zkusils jet kousek bez filtru sání? jak je na tom výfuk? a když dáš novou svíčku tak se motor normálně vytáčí?
Datum: 16. března 2010 17:55
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 15:03
Jméno: Fichtl Cult
IP: uživatel9185
 rozhodně renovuj, muj fík vypadal hůř, a dnes vypada jak nikdy nejetej
Datum: 21. dubna 2010 15:03
Jméno: martin
IP: uživatel8965
 jasne ze renovuj ale poradne...
Datum: 17. března 2010 20:50
 Jestli nemá papíry tak se na renovaci vyser, dej to do slušného stavu a jezdi na tom...já osobně si myslim že renovovat takhle mladou motorku je blbost...
Datum: 15. března 2010 21:46
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Zaleží co jsi představujes pod slovem renovace.Pokud striknout sperejem atd. tak se na to vyser.Ale pokud mysliíš pořádnou renovaci tak renovuj.Jenom je škoda že je bez pápu.Ale ty by jse možna nechali sehnat.
Datum: 15. března 2010 21:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nech to tak jak to je kdyžtak něco dej nachromovat třeba výka nebo výfuk jinak to nech tak
Datum: 15. března 2010 19:20
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 renovuj
Datum: 15. března 2010 18:39
 rozhodně renovuj já bych asi newáhal
Datum: 15. března 2010 18:29
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Zdar draci, jak Vám to jezdí bez tlumiče jenom s kolenem ? Ztratí to na výkonu nebo naopak vam to jezdí líp ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 7:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ked sem nemel vejfuk tak sem navaril na koleno tlumic z hikona a delalo to mensi kraval jenze vykonem uplne jinde...Dokonce ani jednicka nesla na zadni...
Datum: 14. března 2010 7:36
 mě to třeba bez výfuku nenastartovalo kámošoj na první pokud,s výfukem mu to ani neškrtlo...
Datum: 13. března 2010 19:22
 tk jak komu mě to jede dobře ale kámošovi to moc netáhne. Bez výfuku se ten motor špatně vyplachuje ale jak kterému motoru
Datum: 13. března 2010 19:06
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Ok díky nevymejšlím blbosti ja totiž tam hodil jenom koleno na odskoušení motoru po častečne GO (loziska, gufera, petesneni a spojka) Už jen válec na výbrus. Ale šlo mi o to, že to bylo slabé jen s tim kolenem. Nemělo to skoro žadnou sílu, slušne to jezdilo když sem to vytáčel uplně na max a to u motoru po zajetem novem vubrusu nemusím z jednicky jen lehce na rozjezd a hned na dvojku, kterou už musim vytočit na max, ale abych musel vytáčet jendičku na max aby mi dvojka zabrala tak to mě zarazilo. Je možne že valec je už zaoblenej tak to jede blbe, ale skusim jeste pred vybrusem tam hodit vyfuk a uvdim jeslti to nahodí na výkonu
Datum: 13. března 2010 18:43
 aha už tam je. Ona mě před chvílí nešla spustit tak jsem myslel že ji smazali
Datum: 13. března 2010 17:52
 boocheer: ta animace tam je .. hned navrchu je tam napsane kliknutim zobrazite animaci v druhem okne nebo tak nejak je to zajimvy ..
Datum: 13. března 2010 17:37
 http://www.jawa-50.cz/clanek/teorie-princip-rezonancniho-vyfuku-ladeneho-expanzni-komora.html Funguje to nějak takto.Ale ta animace tam bohužel už neni
Datum: 13. března 2010 17:33
 Ten výfuk je tam u dvoutaktů důležitý... Jsou vyrobené pro optimální výkon. Někde byla animace jak funguje ten výfuk u 2T. Skusím se po tom podívat. Jinak bez toho výfuku mi to jede blbě a to o dost
Datum: 13. března 2010 17:28
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Presne jak rika Napster... Nevymyslejte nesmysly a dejte si tam original vycisteny vufuk. Pochybuju, ze jste chytrejsi nez konstrukteri.
Datum: 13. března 2010 17:25
 Když máte ty výfuky zasraný, tak se nedivte, že vám to bez nich jede líp...
Datum: 13. března 2010 17:23
 čao ja sem jezdil nejakou dobu aji bez kolena a zda se mi ze to jede lip jak s nejakym tlumicem a kolenama  ale pak me malem dali sousedi do drzky tak sem radsi sehnal vejfuk .. ma to vetsi odpichy ale maximalku to mam mensi apson u me
Datum: 13. března 2010 17:19
 zdar mám sotaz na čztě 175/487 je tachometr a sou tam najety kilometry a chci se zeptat játam mám napsáno 65458 všechny čísla sou bíla a chci se zeptat jestli to je 6a pul tisice nebo 65tisic km dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 23:32
 jj docela jo, má 05ka má najeto 45 xxx km :ú
Datum: 06. března 2010 23:32
 a to je hodně že?
Datum: 06. března 2010 21:39
 65 tisíc
Datum: 06. března 2010 21:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 08. března 2010 13:54
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 příští rok doplním lékárnu o to co má v ní být a at\' si trhnou!!!!!!!!
Datum: 08. března 2010 13:54
 přesne, dneska jsem chtěl koupit lékarnu ale nakonec jsem si nekupoval páč to nemá cenu na rok,
Datum: 06. března 2010 13:48
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 ted jsem to hledal na netu, do lékárničky přibyde akorát ,,Leták o postupu při zvládání dopravní nehody\'\' jinak obsah zustavá stejny, a lékárnička musí být označena že odpovídá vyhlášce 283/2009 Sb,
Datum: 06. března 2010 12:34
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja bych rekl ze ne , pac u motorek zrusili jen ty zarovky a pridali refexni vestu , motolekarnicka zustala stejna ,
Datum: 06. března 2010 12:12
Posl.aktualizace: 05. března 2010 21:41
 To ide na druhú stranu nie tam kde patri brzda.
Datum: 05. března 2010 21:41
 mam problem pri vysokejch otackach se to dusi ale na neutral ne jenom na vytocenou jednicku a dvojku a trojku ? poradte prosim cim by to mohlo bejt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 21:43
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ucpanej karbec to byl uz je to pohoda
Datum: 27. února 2010 21:43
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 na trisky alebo kanalky co druhe
Datum: 27. února 2010 20:47
 Jaká porucha to když už to jede ?
Datum: 27. února 2010 19:03
Jméno: matys
IP: uživatel6454
 uz to fakci
Datum: 27. února 2010 18:23
 prasklé gufero,ale spíš to co píšou kolegové podemnou
Datum: 27. února 2010 16:52
 anebo špinavé sání
Datum: 27. února 2010 16:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ucpanej karbec nebo jen trisky
Datum: 27. února 2010 16:23
 jawa 20
Datum: 27. února 2010 15:27
Jméno: mcwm
IP: uživatel6311
 kolik muže stat zadní nosič na jawu 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 16:11
 a 21 měli nosič ? Možná nějaké speciální nebo exportní ale myslím že to byla vychytávka kutilů že si to dělali doma. Aj podle knížky to tak mám. Tk NWM
Datum: 26. února 2010 16:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemá je to dobová úprava
Datum: 26. února 2010 16:11
Jméno: mcwm
IP: uživatel6311
 no ja jsem ho pravě mám a myslim že original , jestli to byla naka vychitavka v 80. letech newim ale vyhrabal jsem jednadvacu i stim nosicem tak se prave ptam jestli to má nakou cenu ... ja ho nevyužiju
Datum: 26. února 2010 12:14
 já bych řekl že nejde koupit a lepší je ho na míru udělat. Já si ho budu určitě dělat. Inspirace ja kho udělat najdeš an inzercí třeba moto inzerce jawa 21 a tam taková oranžová za 3000 tušim a majitel mi poslal foto
Datum: 26. února 2010 12:02
Jméno: Kuba
IP: uživatel8838
 Ahoj draci asi to sem nepatří ale zeptam se vas radsi. Jakej je rozdil mezi Yamahou DT 125 R a Yamaze DT 125 RE diky moc za pomoc (nebo to je to samí??) díkes jeste jednou
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 15:10
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 to lampan: rikas japonský křapy..ale co ty povazujes za 125ku,kera neni poruchova,skoro bezudržbova a jezdi kolem 120..?
Datum: 25. února 2010 15:10
 Jak rika 123456 je to asi v tom starteru.U vetsiny znacek e-ckovy verze bejvaj vic vybaveny na silnici(starter,blinkry,zrcatka,stupačky spolujezdce),r-ka sou obrany do terenu.
Datum: 25. února 2010 13:15
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Rko ma jenom kick starter a RE ma i elekrickej starter
Datum: 25. února 2010 10:28
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Jsou to oba dva japonský křápy, to stačí ne?
Datum: 25. února 2010 9:14
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ahojte, mam problem s fichtel motorom  Nezalezi na tom aky predstih tam dam motor mi nechce vytocit na vyzsie otacky ako volnobeh  Chova sa to ako by ho nieco dusilo ze nema palivo proste ked pridam tak to iba zacne vydavat basity zvuk z karbeca a otacky nezvysuje. Karburator som kompletne precistil vsetko jak u doktora. Sviecka nova dneska som kupil. Nakopnem to na prvu ale je mi to na nic lebo na volnobehu daleko nezajdem. Ja uz neviem co je s tym
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 15:22
 To je bud špatný kondík nebo blbý odtrh a předstih...
Datum: 23. února 2010 15:22
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Pozor na ty silikonový gufera.Kdysi jsem je tam taky dal-myslel jsem si jak neudělám dobře-a bylo to přesně naopak.Ony ty potvory jsou totiž měkké a pouští faleš a olej.Musíš použít klasiku-černé.
Datum: 23. února 2010 13:05
Jméno: Petr
IP: uživatel8828
 Zdarec zkus vyměnit kondezátor
Datum: 23. února 2010 12:35
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 dakujem za pomoc  gufera som menil tam to nebude pac motor ma dobru kompresiu aj dolnu (ked dam dole sviecku ide to zstit) Asi to bude tou tryskou. Mal som tam karbec z baby 210 lebo origo bol zacpaty uplne a nechcelo sa mi ho cistit. Nemyslite si ze mi to tam netesnilo o to som sa postaral  sak mi to islo jeden den dobre ale potom sa to asi zacpalo. Dnes som vycistil ten origo setko perfektne trisky nezacpate. Tak dufam len ze to nastartuje a pojde. A tie gufera tam mam silikony  B)
Datum: 22. února 2010 23:21
Jméno: mustang23
IP: uživatel8826
 to bude hlavni triska dej novou nebo ji vycisti
Datum: 22. února 2010 22:03
 Draku možná taky gufera....v háji.. saje si to do klikovky vzduch a nechce to do oteček hele jadnodeše se to pozná nastartuj a zkus trochu přiškrtit přísun vzduchu do karbecu..jestli to pude aspon o kousek je to tím.. a nebo zkus držet ruku na cepáku..to by pak bylo tím,že tam teše málo benzínu třeba skrs Hladinu..jinak nevim no...
Datum: 22. února 2010 21:08
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 ale najviacej ma se*e ze v sobotu to islo ako hodinky a tocilo sa ako besne krasny zvuk, chod vsetko len sa mi potom zacpal karburator a ja som si myslel ze to je zo zapalovanim tak som to rozsteloval a teras to neviem nastelovat znovu naspak
Datum: 22. února 2010 20:46
 to už bude chtít asi výbrus
Datum: 22. února 2010 20:40
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 zdar hosi ja mam tak za*****j den nejdou mi složit kartery ale to je vec první  ... vec druha je ze se mi vysipali ložiska u zadniho kola ... nevite jak by slo vyndat a jaky ma to ložisko číslo ?  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty ložiska tam drží, a jestli ne tak je to špatný...tudíš vyndej z těch kol prachovky a segerovky a nahřej to třeba horkovzdušnou pistolí a ložiska by měli jít vyklepnout...nedělej to za studena ...a jsou tam ložiska 6201
Datum: 22. února 2010 19:26
Jméno: mycat...
IP: uživatel6311
 jo díky ti
Datum: 22. února 2010 18:45
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 jo a kde mam sundat tu segerovku ?
Datum: 22. února 2010 18:45
 šli by vyklepnout ( jen sundej segerovku ) a ložisko tuším 6004
Datum: 22. února 2010 17:46
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyhulenej jarda
Datum: 22. února 2010 19:29
 kdyby to psalo dítě ze školky, tak by se určitě do nečeho ztrefilo   , ale tohle je schválně...
Datum: 22. února 2010 18:19
 bože to je tlama on vymění motorky za blbej notebook. Bože....
Datum: 22. února 2010 17:55
 To bude nějaky děcko co nemá o pravopisu ani šajnu...to bude schválné protože takhle píše školkař..no co
Datum: 22. února 2010 17:34
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 ale zase ten stadion je hoooooooooooooodně solidní
Datum: 22. února 2010 17:09
 Nevím, jestli na sebe upozorňuje, ale já bych si hodně rozmyslel, jestli kupovat od nějakýho takovýhleho drna, který ani neumí psát.
Datum: 22. února 2010 16:38
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jo je to udelany schvalne..tenhle mustang byl na prodej na sbazaru..tam to bylo napsano normalne..tady si liboval v tom aby ani jedno pismeno nebylo spravne
Datum: 22. února 2010 16:36
Datum: 22. února 2010 16:17
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 noubuk to mě dostalo
Datum: 22. února 2010 16:06
 to udělal schválně,aby si ho všimali lidi
Datum: 22. února 2010 15:42
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 zdarec draci ... delal jsem go motoru a nejde mi složit jeste je mezi kartery 0,5 cm mezera vše je na spravnem miste ,, jo a jeste ted kdyz je tam takle mezera tak se netoci klikovka ... poradte prosííím CO STÍM ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 17:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nedavno se mi to stalo u čz, protože tam šly fakt fest čepy do ložisek, ale u tebe bych to viděl na vodící tyčku vydliček....
Datum: 22. února 2010 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 to je jasný......taky obcas přiklepnu,ale nikdy natupo.....vetsinou pres prkýnko.......a jak sem líný hovado,tak sem si sehnal delsi šestky šrouby na imbus a uz neklepu do niceho,jen stahuju sroubama   je to neskutecna pohoda.....pak uz jen staci vycentrovat kliku v karterech aby nebyla ke strane......
Datum: 22. února 2010 15:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sice se do kárterů nemá mlátit kladivem, ale občas vezmu kladivo a trochu to tam musím naťukat. Prostě jinak by to nešlo. Mě ještě napadá, jestli ti tam ty hřídele zajely dobrě do těch pouzder. Zkus taky startovací segment jestli je OK jestli sedí.
Datum: 22. února 2010 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 bylo by to hodne trapný,ale co treba otocený jedno dvojkový kolecko??   Obrácene daná vodicí tyčka vidlicky??Malo usazeny loziska? kolikrát sou to kraviny......hlavne se nesnaz motor slozit silou.....vetsinou to bejva neco blbe danýho.....proste vetsinou kravina......a jde ti klika do lozisek?? Oni ty novy kliky maj docela fest přesah a do novejch lozisek se ji nechce
Datum: 22. února 2010 15:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě se stalo něco podbného u Babetty. Vše jsem smontoval dotáhl a nešlo točit s klikou. Povolil jsem šrouby o půl závitu a šlo to. Říkal jsem to kámošovi. On mi poradil ať to pořádně nahřeju. A jde to. A vše OK. Pokud ti ale nesedí kártery o 5 mm tak je možné (jedině co mě napadá) že máš motor 05 a dáš tam hřídele z typu 20-23. Jinak totiž by to mělo vše sedět. Je to jen můj názor.
Datum: 22. února 2010 15:15
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 podle mě stačí pořádně zabouuchat a u toho kontrolovat jestli to zapada do sebe
Datum: 22. února 2010 15:12
Jméno: vorys
IP: uživatel7966
 zdar fichtlaři mám takovej vetší problém s mím fichtlem.,fichtla nastartuji a držim mu plnej tak to de krásně na plný otáčky,ale kdyš tam dám jakoukoliv rychlost tak se to začne dusit,vynechávat.předstih sem dělal podle měrek tak tam neni žádnej problém,DIKUJI ZA RADU.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 19:37
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 bobacz: já taky nemám těsnění pod hlavou a lítá mi to perfektně, mě to jednu chvíli foukalo, protože jsem měl bordel na těch plochách co jdou k sobě (tzn. hlava a válec) a po vyčištění to těsní perfektně. Mám J21 a tam se podložka pod hlavu ani nedává, podložka se myslím dává jen u pařeza
Datum: 23. února 2010 19:37
Jméno: Petr
IP: uživatel8828
 Zdarec ondrjawa má nejspíš pravdu,já měl na číze to samý.Bez kvaltu do plnejch,ale jak sem dal kvalt konec.A bylo to jehlový ložisko na klice
Datum: 23. února 2010 12:42
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to není žádnou plovákovkou ani hlavou,ale ten motor má prostě už dost mě to taky jeden fík dělal a když se ten motor rozpulil
tak to osazení na ložiska na klice bylo K.O
Datum: 22. února 2010 16:05
 já ho tam taky nemám,a jede jako drak,jen moc netahne,ale to bude tím že mi z výfuku teče oil
Datum: 22. února 2010 14:53
 zkuz bez výfuku nebo vyměnit vzduchový filtr. Kony : já nemám těsnění pod hlavou  a jede jako drak
Datum: 22. února 2010 14:32
 cau zhod si spojikovej krit a podivej se jestli ti to nekde neprobiji
Datum: 22. února 2010 13:53
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Může ti to foukat pod hlavou, mě když taky netěsnila pořádně hlava a podfukovala, tak na volnoběhu to šlo vše bez problémů, ale jakmile jsem se chtěl rozjet, tak to mělo taky tendenci zdechat...
Datum: 22. února 2010 13:08
 možne malá či velká hladina v plovákovce,nebo špinavej czducháč,zkus jet bez vzducháče
Datum: 22. února 2010 11:40
|



|